Slovenski letalski prevoznik zaradi likvidnostnih težav skuša prodati del premoženja. Foto: BoBo
Slovenski letalski prevoznik zaradi likvidnostnih težav skuša prodati del premoženja. Foto: BoBo

Adria je rok za oddajo ponudb za nakup njenega premoženja že sredi julija podaljšala do 30. avgusta. Osnovno merilo za izbor kupca bo ponujena kupnina, nakup pa bo potekal po načelu videno-kupljeno. Adria pa si ob tem pridružuje pravico, da pogodbe ne sklene z nobenih ponudnikom.

Predmet prodaje so hangar za vzdrževanje letal s skupno površino 2.357 kvadratnih metrov, letališka ploščad na površini 2.773 kvadratnih metrov in delavnice v površini 1.668 kvadratnih metrov.

Hkrati prodajajo tudi pisarniški objekt z neto površino 1.132 kvadratnih metrov, letalsko šolo in simulator letenja - Flight Navigation and Procedure Trainer II Multi Crew Cooperation.

Prodaja premoženja Adrie, s katerim skuša reševati svoje likvidnostne težave, je zaradi načina objavljanja pozivov k dajanju ponudb vzbudila precej dvomov. Vabila za oddajo ponudb so bila objavljena zgolj na spletni strani Adrie, zdaj pa še v časniku Delo, vendar se rok za ponudbe izteče prihodnji petek.

Manjša izguba Adrie
Slovenski letalski prevoznik je do konca letošnjega julija ustvaril 1,4 milijona evrov izgube iz poslovanja, medtem ko je v enakem obdobju lani izguba znašala 7,3 milijona evrov. Direktor Adrie Mark Anžur pa meni, da lahko tudi brez prodaje nepotrebnega premoženja dosežejo pozitivno poslovanje.

"Preprosto moramo znižati kompleksnost svojega poslovanja, tudi s prodajo tega premoženja, in zagotoviti likvidnostna sredstva za zimo. Naša dolžnost je Adrio Airways narediti dobičkonosno, in to bomo storili. Žal nam je, da tega ne moremo narediti brez bolečih potez za zaposlene, ki so družbo gradili dobrih pet desetletij. Prepričan sem, da je v primeru letalske šole znanje ključno in to z zaposlenimi ostaja v Adrii Airways," je prodajo premoženja komentiral Anžur.

Zaradi dokapitalizacije iz leta 2011 je morala družba zagotoviti tudi lastna sredstva za prestrukturiranje, saj to zahteva zakonodaja EU-ja.