Ni še jasno, ali bo Adria Airways še naprej uporabljala mariborsko letališče ali ne. Foto: BoBo
Ni še jasno, ali bo Adria Airways še naprej uporabljala mariborsko letališče ali ne. Foto: BoBo

Gros je krmilo mariborskega letališča prevzel aprila 2011, ko je bil Aerodrom Maribor še v lasti Preventa v stečaju, na čelu družbe je bil tudi v času, ko je lastnik postalo podjetje Aviofun. V njegovem času je država na mariborskem letališču modernizirala in zgradila dodatni potniški terminal, a rednih linij mu ni uspelo zagotoviti.

Zadnja tri leta je bilo letališče bolj obiskano vsaj v poletnem času, ko so prek Maribora letela čarterska letala nekaterih turističnih agencij, letos pa je bila po prevzemu družbe, ki ga je izvedla Delavska hranilnica, vzpostavljena vsaj redna letalska povezava Adrie z Londonom. Čeprav bi slovenski nacionalni prevoznik moral že odločiti o usodi omenjene in drugih linij tudi v prihodnje, se to doslej še ni zgodilo.

Zakaj menjava?
Zakaj so se lastniki odločili za zamenjavo na vrhu, še ni znano. Prvi mož Delavske hranilnice Jože Stegne je za pojasnila nedosegljiv. Za novega direktorja so v Aerodromu Maribor zapisali, da ima bogate izkušnje na področju vodenja gospodarskih družb. S prevzemanjem družbe vidi nov izziv, kjer bi te izkušnje lahko pomagale pri razvoju družbe, njenih vizijah in ciljih, so še dodali.

Kot je za Slovensko tiskovno agencijo povedal Brolih, sta država in Evropska unija vložili veliko denarja v posodobitev letališča, zato bo moralo začeti opravljati svojo funkcijo. "Predvsem gre za izziv povezovanja turističnega gospodarstva v severovzhodni Sloveniji, s katerim bi na tujih trgih nastopili skupaj in privabili nove goste," ključni izziv vidi novi direktor.

O tem, kaj bo z Adriino linijo v London in drugimi, ki so jih načrtovali, Brolih za zdaj še ni mogel povedati nič konkretnega, a kot je dejal, bo treba odločitev sprejeti zelo hitro. Ob tem je ponovil ideje vodstva Adrie o vzpostavitvi finančnega sodelovanja občin in turističnih ponudnikov, pa tudi Slovenske turistične organizacije, čemur pa po novem ne bi več rekli rizični, pač pa razvojni sklad.

V času svojega mandata si Brolih tako želi, da bi letališče postalo še bolj živahno na področju potniškega prometa z rednimi linijami, ob tem pa namerava povečati tudi tovorni promet.

Poslovanje pod načrti
Mariborsko letališče je lani uporabljalo 18.000 potnikov na čarterskih povezavah, za letos so, kot je marca napovedoval Gros, načrtovali okoli 35.000 prepeljanih potnikov. A bo to številko najverjetneje težko doseči, saj Večer piše, da so do konca julija prepeljali 12.518 potnikov, kar je sicer 28 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.