Borzni komentar
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.7 od 6 glasov Ocenite to novico!
Čeprav analitiki pričakujejo, da bodo ameriška podjetja v prvem letošnjem četrtletju poslovala bleščeče (po zadnjih podatkih naj bi dobički porasli v povprečju za 19,9 odstotka, kar je največ v zadnjih sedmih letih), je torkovo trgovanje na borzah v New Yorku prineslo občuten popravek navzdol. Elitni indeks Dow Jones je med trgovanjem zdrsnil precej pod 24 tisoč točk, a dan vendarle končal nad to mejo. Foto: Reuters
Nafta brent je po petih dneh rasti v torek izgubila nekaj vrednosti, pri čemer je med trgovanjem še lahko splezala do novega triinpolletnega vrha in dosegla 75,45 dolarja. Foto: Reuters
Vrednost najpomembnejšega nemškega konjunkturnega indeksa Ifo se je aprila znižala peti mesec zapored, in sicer s 114,7 na 103,2 točke, kar je najmanj po lanskem juniju. Frankfurtski delniški indeks DAX30 (12.550 točk) se je v torek znižal za 0,17 odstotka. Foto: EPA

Dodaj v

Nafta kljub "Trumpovemu nestrinjanju" najviše po 2014

Donos ameriške obveznice presegel tri odstotke
25. april 2018 ob 06:24
Ljubljana - MMC RTV SLO, Reuters

Prvič po januarju 2014 je donosnost ameriške desetletne obveznice presegla tri odstotke, kar je vznemirilo Wall Street, nafta pa je medtem dosegla najvišjo raven po novembru 2014.

Vse je kazalo, da bo torkovo trgovanje na borzah v New Yorku pozitivno, saj se je dan začel s kar lepo rastjo vodilnih delniški indeksov. Toda sledil je preobrat in Dow Jones (24.024 točk) je bil naenkrat za več kot 600 točk oziroma dva odstotka in pol v minusu. 3M, največji svetovni proizvajalec polirnih sredstev, je z dobičkom presegel pričakovanja analitikov in zdi se nezaslišano, da so delnice strmoglavile za skoraj devet odstotkov. Vzrok? Podjetje je znižalo oceno celoletnega dobička! Tudi Caterpillar in Alphabet sta v prvem četrtletju poslovala zgledno, a so delnice izgubile več odstotkov, saj podjetji opozarjata na višje stroške poslovanja. Na nervozo vlagateljev je vplivalo tudi dogajanje na obvezniškem trgu. Donosnost ameriške desetletne obveznice, ki je bila na začetku leta še 2,4-odstotna, se je povzpela nad tri odstotke.

Savdska Arabija želi nafto med 80 in 100 dolarji
Cene nafte so dosegle najvišjo vrednost po novembru 2014. Za 159-litrski sod brenta je bilo treba včeraj plačati že skoraj 75,50 dolarja, saj trgovci pričakujejo omejeno ponudbo. Opec se bo verjetno potrudil, da bo tudi v letu 2019 omejil proizvodnjo, ob morebitnih sankcijah zoper Iran pa je pričakovati še dodatno znižanje ponudbe. Od februarskega dna so se cene nafte povzpele že za dvajset odstotkov, nekateri pa ugibajo, da bi lahko sledila celo rast do stotih dolarjev. To naj bi ustrezalo Savdski Arabiji (njena želja naj bi bile cene med 80 in 100 dolarji), ki se pripravlja na prodajo deleža v državnem naftnem velikanu Saudi Aramcu. Javna prodaja delnic naj bi se zgodila naslednje leto. Ob koncu dneva je sicer nafta začela nekoliko izgubljati, saj je Donald Trump na srečanju z Macronom signaliziral, da utegne ohraniti iranski jedrski sporazum.

Trump: Opec umetno drži cene visoko
Pri banki J. P. Morgan svojim strankam svetujejo, naj se pri nafti držijo dolgih pozicij, kar pomeni, da pričakujejo nadaljnjo rast. Trenutne cene nafte so še ugodne za gospodarstvo, vprašanje pa je, kaj bi se zgodilo, če bi spet videli tromestno številko. Zanesljivo bi imela podjetja višje stroške, kar bi se prelilo v višje cene in višjo inflacijo, to pa bi morale centralne banke kompenzirati z višjimi obrestnimi merami. Verjetnost za recesijo bi se zato nevarno zvišala. Rast cen nafte ni ušla niti predsedniku Trumpu. Obtožil je kartel Opec in na Twitterju zapisal, da so cene nafte umetno zelo visoko, saj so po svetu ogromne količine nafte. To ni niti dobro niti sprejemljivo, pravi Trump.

Vrednosti največjih kriptovalut in tedenska sprememba, 24. aprila ob 21.00:

BITCOIN

+16,9 %

9.373 USD
ETHEREUM

+38,0 %

704
RIPPLE+39,7 %0,93
BITCOIN CASH+92,8 %1.484
LITECOIN

+20,6 %

163
CARDANO

+24,3 %

0,31

.

Padec paladija, zlato varno zatočišče
Vrednost paladija je na začetku tega tedna precej padla, in to kljub temu, da utegnejo ZDA omiliti sankcije proti ruskemu proizvajalcu aluminija Rusalu, če se bo oligarh Oleg Deripaska odrekel nadzoru nad podjetjem. Ob teh špekulacijah se namreč tudi znižuje verjetnost, da bo Washington zaostril sankcije zoper največjega proizvajalca paladija na svetu Nornicklu. Za 31,1-gramsko unčo paladija je bilo treba včeraj plačati le še 964 dolarjev, tako da je bila cena za hip že pod 200-dnevnim drsečim povprečjem. Zlato je v ponedeljek padlo na dvotedensko dno (1.322 dolarjev), potem ko se je dolar okrepil, donos 10-letne ameriške obveznice pa dosegel štiriletni vrh, a včeraj je bilo zlato spet varno zatočišče in je splezalo nad 1.330 dolarjev.

Svetovna zadolženost vse višja
Višji donosi obveznic odražajo pričakovanja, da se bo inflacija prebudila in da bodo centralne banke višale ceno denarja. To utegne prezadolžene države pahniti v nove težave. Skrb vzbujajoče je, da se je kljub daljšemu obdobju lepe gospodarske rasti svetovna zadolženost še povečala, saj so ob rekordno nizkih obrestnih merah številni očitno pozabili na vsa tveganja. Mednarodni denarni sklad je pred dnevi sporočil, da je zadolženost celo višja kot ob vrhuncu finančne krize leta 2009. Svetovni dolg trenutno znaša 225 odstotkov BDP-ja, če upoštevamo tako javni dolg kot dolgove gospodinjstev in podjetij. V industrijskih državah je javni dolg že pri 105 odstotkih BDP-ja, kar je največ po drugi svetovni vojni. V ZDA naj bi se javni dolg do leta 2023 povzpel že na 117 odstotkov BDP-ja.

T. O.
Prijavi napako
Komentarji
MintUporabnik
# 25.04.2018 ob 07:04
Nafta je prepoceni.
Če bi bila nafta draga, bi v Evropi štancali jedrske reaktorje, kot za šalo, jih pa celo zapiramo.
Saj je energija prepoceni -> nafta je poceni.
Zaradi najema baterije so električni avti dražji na 100 km kot pa bencinski.
Saj ti vsak km nad zakupljeno kvoto zaračunajo 5c torej vsaj 5€ na 100 km.
Pri bencinskem avtomobilu, imaš podobne stroške, ampak je avto 50% cenejši.
uros-herlec
# 25.04.2018 ob 06:52
Tona paladija 964 $ ?
Tudi pri zlatu je potrebno napisati, da gre za unčo...
politik kritik
# 25.04.2018 ob 07:00
S tako ceno si naftarji sami pluvajo v svojo skledo. Višje kot je, bolj se razvijajo alternativne tehnologije.
Flegica
# 25.04.2018 ob 06:48
Nism finančnik samo po moji kmečki logiki pa zadolženost države raste če se denar umetno napumpa v finančni sektor in ne realni! Slaba banka v kateri se je opralo in poniknilo par miljard eur se je zgodila tudi drugje. Enostavno je preveč korupcije, premalo mlade delovne sile in preveč izdatkov. Trenutno pa drvimo z expresnim vlakom v novo krizo ki bo vrjetno hujša kot je bila zadnja...
dude
# 25.04.2018 ob 07:27
OPEC nima ravno kaksnih realnih sans. Kratkorocno sicer lahko malo dvigne cene, vendar bo posledica se visja produkcija ZDA (kmalu bodo najvecja proizvajalka), hitrejse uvajanje elektricnih busov in elektricnih avtomobilov. Savdijci zato tudi privatizirajo naftno industrijo. Mulo, ki vodi drzavo, hoce ujeti zadnji vlak.
lordstandish
# 25.04.2018 ob 07:24
Odlicne novice za brate saudijce
weylakuc
# 25.04.2018 ob 07:09
Bitcoinu in ostalim kripto valtam gre super, ponoči dosegli že 9700+, zdajle na hitro padli pod 9200, ker je dober znak, da tudi ko večji igralci sprožijo short, cena ni šla preveč v globino.
KLIPAN
# 25.04.2018 ob 06:57
"V industrijskih državah je javni dolg že pri 105 odstotkih BDP-ja, kar je največ po drugi svetovni vojni. V ZDA naj bi se javni dolg do leta 2023 povzpel že na 117 odstotkov BDP-ja."

In potem nas nekateri prepričujejo, da so za javni dolg krivi levičarji in javni sektor.
Očitno niso, a ne?

"nekateri pa ugibajo, da bi lahko sledila celo rast do stotih dolarjev. To naj bi ustrezalo Savdski Arabiji (njena želja naj bi bile cene med 80 in 100 dolarjev), ki se pripravlja na prodajo deleža v državnem naftnem velikanu Saudi Aramcu."

Seveda se bo to tudi zgodilo, saj bodo njeni zahodno-kapitalistični prijatelji pomagali svoji šeriatski zaveznici.
In potem nas nekateri prepričujejo, da so levičarji krivi za vzpon islama.
He, he......
rubin
# 25.04.2018 ob 06:50
Zakaj pa ne uvedejo sankcij proti opecu? Kartelno dogovarjanje in izsiljevanje nagnusno. Ene države delajo (japonska, Nemčija...) da filajo rit tem ki ležijo na nafti in so zmenjeni da jo manj črpajo da je cena visoka...
fair guy
# 25.04.2018 ob 12:49
@madli

Gledam tvoj post kjer si zadel vse kar si napovedal. In na koncu dobiš minus. Bravo, res ste pokazali svojo "veličino". Model vam da nasvet kako podvojiti svoj vložek v kratkem času, in dobi minus. Ajde @radoveden, deli z nami kje zaslužiš 1000% , da še mi vložimo. Ali samo nabijaš?
fair guy
# 25.04.2018 ob 12:38
@madli, @firbec111

Jaz sem en mesec nazaj objavil 5 valut, ker sem bil izzvan. Prejšni teden ko sem objavil rezultate, (iz 5000$ na 7700$) pa nobenega odgovora na moj post. Dostikrat se sprašujem, zakaj se sploh oglašam? Pa ne pridem do odgovora. Sem hotel samo pomagati ( za tak nasvet kot sem ga dal en mesec nazaj, bi kakšnemu strokovnjaku plačal kar nekaj %), ampak itak se folka ne da premakniti. Tako da vi kar pametujte po svoje, jaz se bom pa probal čim bolj zadržati, in debatirati o kriptu z folkom, ki ga to pač zanima.
5tane
# 25.04.2018 ob 08:21
Bom kar skopiral moj prejšnji komentar ko je borza skočila gor kjer ste mi podelili tono minusov.

Najprej so bežali iz delnic v obveznice zdaj pa narod beži iz obveznic v kripto. Kot, da jih bo kripto rešil pred zlomom. Zlato ali srebro sta edina rešitev. Obvezica pri 2,96 pomeni, da se je recesija začela tudi uradno. Pri 3,5 bodo pa balončki počili.

Zdaj je obveznica čez 3 in borza se je odzvala. Danes pričakujem nov padec in počasi bo dow pod 20.000. Ko se bo to zgodilo in ko bo obveznica pri 3,5 ter 10 letna obrestna mera invertna z 30 letno bo sledil zlom borze. Tako v Ameriki kot povsod drugje. Ne bom vam več govoril kaj bo to pomenilo, ker živite v zablodi, da lahko printaš brez posledic.
tuintam
# 25.04.2018 ob 08:07
Mogoče se komu zdi vredno pokomentirati tudi tele prebliske:

Po mojem so najboljša podjetja tista, ki se na borzah niti ne zadolžujejo.

Mogoče so najbolj trdna valuta od vseh kar točke na borzi.

Tudi nafta iz skrilavcev ne bo kar zastonj. Najprej se bodo proizvajalci uveljavljali, nakar bodo zvišali cene.

Okolje bo pa trpelo.
erny1
# 25.04.2018 ob 08:00
@Rubin

Opec kovte niso problem. Kartelni posli se izvajajo na Off-Opec dealih.
firbec111
# 25.04.2018 ob 13:20
Radoveden

Oh, zdaj si me pa dobil. Razkrit :) Lubi, jaz sem v realnem gospodarstvu naredil več v enem letu kot ti v kriptu. O kojnih pa smo se prvič resno pogovarjali ali bi šli v to zgodbo ali ne ko je bil še pod jurja. Pa smo se odločili da ne, ker imamo preveč resnega dela in živcev za skurit v svojem poslu. Sploh zato ker smo v podobnih zgodbah že sodelovali prej. Zaenkrat pravilna odločitev.

hm se pravi če bi kot ti praviš takrat ko je bitcoin bil še pod 1000 vložil 10000 v katerikoli top 5 altcoin bi bil do konca leta milijonar. tako da se ne strinjam s tem da si se pravilno odločil. Ampak lej sej odločitev je tvoja, če drugje lepo služiš sem vesel zate
firbec111
# 25.04.2018 ob 13:16
Radoveden

samo ne prodajat zgodb o super zgodbah zadaj za temi kovanci. ko trg pada, bežijo ven tudi iz teh super zgodb. če bi bili grafi drugačni bi še verjel, tako mi je pa butasto. škoda živcev.

zdaj mi pa samo povej kaj je bila razlika leta 2000 ko je balon počil pa so "vsi" bežali iz Amazona pa Googla?
tuintam
# 25.04.2018 ob 12:46
PONOS

Ni ravno vseeno kaj je kaj lastniško ion če je javni sektor res javni, upravitelj Država res država kot celota ipd. Če tu nekdo nekomu nečesa ne ukrade, pravne identitete in kapitala, s čimer seveda nekoga zataji. Ne pa da ga priznava, kot se pri nas pa tumba. Češ da ljudstvo da vlada, da je oboje eno te isto ipd.

Nemška blaginja ne izhaja iz takega enačenja. Tvoja opozorila so v redu, vseeno pa ni isto nemški javno-kapitalski sitem (kjer ni vzajemni del kapitala kar državni ali pa kar upraviteljev, ko bi lahko kak subjekt še sunil identiteto celoti, pa ko se upravitelje šele sedaj sploh kakšni ločeno opredeljeni celoti zaveže) in isto npr. naš sedanji, še vedno državno-kapitalski sistem, kjer se pa upraviteljev še vedno ne zaveže nikomur, Ker se npr. države kot celote ločeno od Države kot upraviteljice v ustavi ne opredeli. V ZRn je vzajemni del kapitala lastniško-pravno ločen od Države. Ne da je zasebni in da ga ni, pač pa se opredeli davkoplačevalsko celoto kot lastnico oz. ločeno od subjekta Države. Pa ta celota potem ni upraviteljica, kot Država pa je. Za zavezo gre - za pogodben odnos. Za knjiženje. Da celota potem ni samo plačnica, pač pa da kaj dobi in da upravitelj prvič sploh mora kaj narediti, dodati vrednost, drugič pa tudi, da ne dela s preveč pooblastili in da ne terorizira s svojim znanjem kakšnega znanja, standardov ipd.

V državnem kapitalizmu že upravitelj Država ni zavezan nobeni davkoplačevbalski celoti sploh. Ostali potem kvečjemu njej,. če niso z njo celo v spregi (kar pa so). Če se goflja, kako da družba upravlja in da je isto z upravitelji, kako da je isto ljudstvo in oblast, češ da je ljudstvo na oblasti, ljudstva potem ni, družbe ni, celote pravno ločeno opredeljene in kot lastnice ni, plačuje pa ja - in zaveze do celote seveda tudi ne.

Eno je, kaj naj bi bilo - toda ali to potem je? Je vzajemni kapital pri nas državni ali javni, lastniško mislim, kakor v ZRN. V ZRN so javno pravno ugotovili (Treuhand, 1993), da si je vzajemni kapital (tistega kao družbenega v socializmu, ko to ni bil samo vzajemni del kapitala) že v socializmu prilastil subjekt upravitelj.

Da v resnici ni bil družbeni, kot naj bi bil in da nimajo možnosti sedaj na družbo česa pisati. Da v ZRN sistemu pa ja. Ker tam pa je vzajemni del kapitala od upraviteljev lastniško že ustavnopravno ločen. In oni subjekt, na katerega naj bi kaj pisali, opredeljen imajo. Kar se potem pozna na vuzajemni koristnosti in manjših davkih... Oni celoto ločeno opredeljeno imajo. Da si upravitelji, niti Država ne, ki je sama tudi v vzajemni lasti, ne morejo prilaščati kapitala celote.

Za knjiženje gre, ki naši pravijo, navajeni, da si upravitelj vse prisvoji, da se ga ne da drugače voditi. Ko ga v bistvu ne vodijo pravilno in s tem zanemarjajo svojo prvo dolžnost! Za to so na koncu pa pri nas celo nagrajeni (od upravitelja, jasno), kar je seveda žalostno. In kar večina celo podpira, še več oblasti, ko naj bi se oblastnost blokiralo..

V socializmu že si ga je prilastil subjekt, ki je upravljal, seveda takrat zato, da si ga ne bi kdo drug, ko se je samo na obklast in določitev upraviteljev pač računalo, na pravice do oblasti, da si ga sedaj še lažje prilasti nov upravitelj. Še lažje in še bolj legalno. V ZRN si ga pa ne sme.

Eni pravijo, da v ZRN da imajo vse privat. Ja imajo. Tako kot je privati tudi tisto, kar je državno. Ker kar je državno je last subjekta, ki upravlja. Seveda pa oni celoto, kateri zavezano Država upravlja, ločeno in kot lastnico pa priznajo. Mi ne. Še vedno ne. Da ne bi bilo pomote. Še vedno ne. Nazadnje smo celoto priznali v Karantaniji. Kasneje ne več. Tisto je danes dediščina sveta najboljše vrste. Mi je nismo deležni sploh...

Oni kot lastnika priznajo vse, celoto, ne pa kot mi samo nekatere. Uprevitelje in njih vodstvo, oblast. Potem se pa čudimo, od kod tajkuni ipd. Ja, vse izide iz sistema, ko si upravitelj sme lastiti identiteto in kapital celote, češ da je on ta celota. Knjigovodsko se s tem vse pomeša, zavezanost tudi, delo in nedelo ipd. Ko tisti, ki uprravlja, ki ima koncesijo, ki naj bi bil v bistvu najemnik in ki naj bi si nekaj šele zaslužil, vse dobi vnaprej, po ustavi, in je 'tata mata'.

In ja... Ko ne ločimo dolgoročnosti od kratkoročnosti. Na kratek rok se ignorirati celoto morda sme, na dolgega je pa to poguba. Če se z ustavo vzajemni del kapitala z identiteto celote vred prenese na subjekt upraviteljico Državo (nasledstveno z Združenega dela, sploh ne več s kakšne družbe) in če se ga s tem sme še naprej kar prenesti na upravitelje, ko se jim s tem poveča pooblastila, olajša in upravljanje in privatizacijo s tem (olajša, kar vnaprej vse da) - ali je dolgoročno potem sploh še možno celoto ločeno od upraviteljice Države, občin, subjektov upraviteljev... sploh priznati. In ali ni tako zanikanje celote s tem prešlo v trajnega po ustavi? Je sploih še možno, sedaj, priznati celoto in vse? Brez popravkla ustave v bistvu ne. Toda ali jo bodo popravili, priznali, da niso naredil9i v bistvu tistega najbolj pomembnega sploh? Mogoče bodo raje čakali do svoje smrti...

Malo huje je, kot si ti to predstavljaš celo. Dolgoročnost in kratkotročnost. Po mojem bo upravitelj celoto pri nas priznal šele v onostranosti. Ker bo pa počakal do smrti, mogoče celot potem ne... In to mi počnemo nasledstveno iz socializma, smo zradikalizirali kapitalizem. Sploh ni bil liberalen. In tudi levo ne (desno so oblastni naklonjene opcija). In tudi tale neoliberalizem je v bistvu neoradikalizem. Sploh ne gre za kakšno liberalizacijo. Socializem je desno enako ali podobno, kakor ostala desnica. Seveda da pa begamo od ene desne k drugi desni in nad oblast jurišamo z oblastjo...

Danes je oblasti naklonjeno vse (desno). Vedno bolj na žalost, vse vedno bolj kratkoročno, pri čemer se je ta kratkoročnost spremenila v večnost... :) In ja, to se denarja tiče. Ko imamo potem drsečo inflacijo, nekakšno ponzi shemo, ko se hvalabogu rojevajo novi tlačani, stari pa umirajo... ko se dela ne nagradi (izjemoma včasih), nedelo pa vedno.
sandiego1995
# 25.04.2018 ob 11:03
Ah zakaj se ukvarjete z raznimi @Radoveden, za katerega je jasno, da je za kripto valute slisal prvic kaksen mesec nazj in dobesedno nima pojma o cem pise.
Mene bolj fascinira dejstvo, da ljudje kar vztrajno zanikajo nekaj, kar je dejstvo in brez cesar ne bo zivljenja cez nekaj let. Namesto, da bi svoj denar, ki ga vlagajo v sportne stave in loto, pred mesecem vlozili v kripto in bi imeli danes x3, se naprej trobijo svoje in zapravljajo dragoceni cas. Jaz sem fasciniran s to clovesko neumnostjo.

P.S. @Ponos alias Orwell pa nas se naprej razveseljuje z svojimi neumnostmi. Priznam, bi bilo kar dolgocasno brez njegovega poglobljenega, Orwellovskega nakladanja.
firbec111
# 25.04.2018 ob 10:40
Radoveden

madli, v kriptu je kamot bit pameten ko gre vse gor, ker takrat gre pač vse gor. pridi, ko pada, in povej kam naj vlagatelji premaknejo da bo padlo čim manj, oz. kdaj potegnit bremzo, it v fiat in kdaj se vrnit. težka bo, ker ko pada, v kriptosvetu pada vse. ko pa raste, pa raste vse.

hehe sej ti vsi že 3 mesece ko ti poješ o počenem balonu pravimo da kupi, tudi če bi februarja kupil in je potem trg padal še približno 1 mesec bi danes imel zelo lep dobiček. Pa madli je javno napisal da bo vložil 5000 eur pa da vidimo čez 1 mesec pa ste se mu vsi smejali. V osnovi napačno razmišljaš ni ti treba spremenit 1000 eur v milijon. danes kupi čez en mesec prodaj oz. ko bo recim 20% v plusu. eno je dnevno trejdanje kar bi bilo zate, ker očitno ne verjameš v dolgoročno vizijo, če ne pa pač hodlaš tudi ko pade za 90%

razlogov zakaj obskurna "valuta" na 25 mestu raste ni, razen tega da raste ker tudi sosed raste in mora še ta "valuta" ker fomo je je le fomo.

raste zato, ker pač nekdo verjame da bo v prihodnosti vredna več ( partership z Amazonom recimo). kovancev je pa seveda 1500 in logično da jih je ogromno zanič, kot v realnem svetu pri podjetjih in firmicah. ne vem zakaj bi to bil razlog da ne služiš denar
madli
# 25.04.2018 ob 10:33
@Radoveden

Ja, če so hater-ji lahko pametni, ko vse pada in smo vas morali poslušati 3 mesece kako gre vse na 0, se pa meni tudi j*** in bom tudi jaz pameten, ko vse gre gor in se naslajal ob to kako vam je lahko žal. Navajam pa zgolj dejstva. Takrat, ko sem to objavil, je blo čutit, da se trend menjuje (tudi grafi so izgledali lepo) in je bila zelo dobra priložnost za nakup. Trenutno nimam nasveta kaj naredit. Imam občutek, da bo kakšen popravek, ni pa nujno. $10 000 je velika ovira trenutno.

Pa niso to neke obskurne valute. Če bi se spoznal na kripto, bi vedel, da sem navedel same TOP valute, z izjemo MCO. Te, ki sem jih naštel, so precej uveljavljene v kriptosvetu. Večina z nekaj milijardnim market cap-om.
malikan
# 25.04.2018 ob 09:03
Ja, Sirija nima veliko nafte. Vseeno pa več kot nič, glede na to, da je nekdo rekel, da je nima sploh. Je pa jasno, da na naftnem trgu ni velik igralec.
sandiego1995
# 25.04.2018 ob 09:03
Samo da spomnim mojega dragega prijatelja @Samores

2900 x 5 = 14500
tuintam
# 25.04.2018 ob 08:42
7up

Omeni še plinovode in naftovode, razne tokove, preko katerih bi eni radi služili. To namreč, da v Siriji res gre tudi za nafto. Ne pa toliko za njihovo lastno. Tvoje navedbe sicer delujejo objektivno, a vseeno niso, če tega ne dodaš. Pa še česa, ker sistem bodo pa takoalitako spet fasali prejšnji (tudi to je bil en od razlogov za vojno).
tuintam
# 25.04.2018 ob 07:59
Od februarskega dna so se cene nafte povzpele že za dvajset odstotkov, nekateri pa ugibajo, da bi lahko sledila celo rast do stotih dolarjev. To naj bi ustrezalo Savdski Arabiji (njena želja naj bi bile cene med 80 in 100 dolarji), ki se pripravlja na prodajo deleža v državnem naftnem velikanu Saudi Aramcu. Javna prodaja delnic naj bi se zgodila naslednje leto.

Potrebujejo še več denarja za napade na Jemen? In ljudje bodo ta šit podprli z denarjem?
mirkoxx
# 25.04.2018 ob 07:15
Še vedbo rtv lepo prodajate to zgodbo namesto da bi mocno obsodile ameriko za vojno nafte! Samo zato je cena toliko velka! Ni drugega razloga za napad na Sirijo kot le nafta!
Ta vojna se je nehala s Trumpom link.

Edina drzava ki bi imela korist od napada na Sirijo je Izrael.
tuintam
# 25.04.2018 ob 13:02
Kako in kje vse plačamo nedelo, ne nagradimo pa dela - ja tudi tako, da povadi tisti, ki s svojim podpiranjem nikakršnih rešitev za družbo družbo nategnejo, dobijo potem, ko jim ta obilno plačuje že prej, tudi višje penzije. Itd. Vse to je inflacija. Enako kot tisk zase. Ko se ostalim vrednost denarja in s tem dela zniža...
trgovcdans
# 25.04.2018 ob 12:44
.Rad pa komentiram takrat ko so zadeve na topu..napihnjene v hypu kot kontra utež in opozorilo.Kdor posluša pač posluša, kdor ne, pač ne,vsak je svoje glave mesar.

Hja po tvoje so že zadnje tri leta na topu. Seveda so ves čas neka tveganja drugače bi vsi samo kupovali. Ampak dvomim da si karkoli zaslužil v vsem tem času, sploh če si sledil svoijim napovedim
Hopi
# 25.04.2018 ob 12:12
To ti je Obamova ZGUBLJENA naftna vojna z Rusijo.
Prav tako je v zgubi sankcionistična vojna z Rusijo.

Vem, da se je (zaradi naftne vojne z Rusijo) Obama najbolj
zanašal na Saudsko Arabijo za zadrževanje drastično
zmanjšane cene nafte.

Ha, kdo se gre takšne in drugih zvrsti vojne. Najhujši,
energetskih in drugih podzemeljskih dobrin, porabniki..
Radoveden
# 25.04.2018 ob 12:09
tuintam, eni pravjo da so. eni hodlajo. eni so pa kovertiral nazaj v fiat z izgubo.
tuintam
# 25.04.2018 ob 12:02
Res nimam veze glede denarja, a bi ga rad imel in me zanima, če je kdo tule iz dobičkov na kriptovalutah te konvertiral nazaj v konvertibilen denar. Da ne gre samo za namišljen dobiček mogoče?
PONOS
# 25.04.2018 ob 11:59
tuintam
Ok.JS ali JU kakorkoli plače in stroški države je potrebno zamrznit in se pripravit na recesijo.Na dnu recesije se višajo plače tako dosežemo konstantno blaginjo za vse.Nemci so to lepo pokazali tako se dela domača naloga.
trgovcdans
Moje napovedi so izključno dolgoročne do srednjeročne.Kdor ne ve kaj je dolgoročno,srednjeročno in kratkoročno naj se izobrazi na netu je dovolj gradiva.Rad pa komentiram takrat ko so zadeve na topu..napihnjene v hypu kot kontra utež in opozorilo.Kdor posluša pač posluša, kdor ne, pač ne,vsak je svoje glave mesar.Prav je tako.Če bi bili vsi enaki ,trg ne bi obstajal.Rad tudi komentiram o javnih lažeh in desinformacijah,prekrivanj in skušam pokazati tudi drugo stran plat medalje.Vsak zakaj ima svoj zato.
Radoveden
# 25.04.2018 ob 11:23
fribec, pa vlagam jaz, vlagam, samo ne v kripto. :) jaz sem o balonu že ko je bil 10 jurjev.

kriptotrg mi je smešna zgodba. pa ne bi zakaj, sem že parkrat. blockchain je eno, kriptotrg in sploh "valute", decentralizacija in deregulacija pa drugo.

in altcoini rastejo vsi po vrsti sinhrono z nekaj anomalijami tu in tam ne zato ker bi nekdo verjel v njihove zgodbe zadaj, ker potem bi bili grafi drugačni. seveda je nekaj tudi takih ki verjame v te zgodbe, absolutno, ampak ko pogledaš grafe ko je odboj... kar naenkrat so vse zgodbe ful verjetne, prej pa niso bile, zdaj pa vse. poglej ta BS. vidi se da se ne gre za neko verjetnost da bo neka zgodba uspeh ampak zgolj basanje denarja in pršenje po ostalih altih z namenom jezdenja vala in lovljenja anomalij in večjih zaslužkov. to je prvobitni drive trga. kar naenkrat se trg zbudi in vsi butajo noter, ker pride manično fomo. vsi se s tem strinjajo.

samo ne prodajat zgodb o super zgodbah zadaj za temi kovanci. ko trg pada, bežijo ven tudi iz teh super zgodb. če bi bili grafi drugačni bi še verjel, tako mi je pa butasto. škoda živcev.
tuintam
# 25.04.2018 ob 11:00
Enim se investirati v kriptovaluto splača. Drugim se pa ne bo. Je res, da ne gre za ponzi shemo? Je res da noben ne jemlje brez dela? Je teh vsaj manj?

Za zlato naj ne bi bilo treba skrbeti, drugje spet se vrednost čemu ohranja s političnim monopolom (na silo), ponekod s finančnim monopolom, drugje spet s zehnoločko predsnostjo, z znanjem, potem kje spet s prilagajanjem, ko se sledi smotru...

Eni imajo denar za nakup tistega, kar se splača. drugi spet ne. Eni lahko dobijo kredite, drugi spet ne, eni stroške prevalijo na druge, tretji spet ne ...

Kaj je pamet in znanje? Se lažje v kaj škodljivega za druge prepriča tistega, ki kaj zna ali ne? Plačujemo delo ali nedelo?
firbec111
# 25.04.2018 ob 10:50
madli

Tisto je bil nekdo drug, ko je rekel, da bo investiral 5000€ :D Ne spomnim se kdo. Jaz sem samo takrat objavil kovance, ki se mi zdijo primerni za nakup in da so zreli za en konkreten odboj.

moja napaka ampak poanta ostaja ista
madli
# 25.04.2018 ob 10:46
@Radoveden

Ne vem za tebe, ampak meni je 500€ zelo lep znesek. Profitiral sem polovico tega, kar sem dal za Mavic Air drona. Nisem pa nikoli trdil, da trgujem z nekimi velikimi zneski. Če pa misliš, da bo padlo, pa lahko "shortaš" BTC na bitmexu z malo večjimi vsotami, ker vidim, da tebi 500€ nič ne pomeni. Ti lahko dam referall link, pa imaš 10% popusta.

@firbec111
Tisto je bil nekdo drug, ko je rekel, da bo investiral 5000€ :D Ne spomnim se kdo. Jaz sem samo takrat objavil kovance, ki se mi zdijo primerni za nakup in da so zreli za en konkreten odboj.
tuintam
# 25.04.2018 ob 10:38
Kratkoročno - dolgoročno... Dostikrat se ne razumemo, kaj je dolgoročno izguba za vse, kratkoročno pa za nekatere velik profit. O času kot da ne vemo ničesar. Parkrat sem omenil res v redu knjigo Adam Frank: About Time. Tip predava relativnost časa, vseeno je pa ugotovil, da niti osnov ne poznamo. Da o pojmu čas niti po Einsteinu ... nimamo veze. Nekateri želijo vse na hitro in na silo. Začasna pooblastila spremenijo v trajna, tudi na osnovi socialiuzma, ne samo s kakšno vojno... Se ne zavedajo, kaj je levo in kaj je desno, da se levo v desno spremeni, pa da se ne obrača zadev na glavo, ustvarja še večjega kaosa. Nekateri kapitalske interese povežejo s političnimi, monopole naredijo tudi politične monopole, celo ignorirajo celoto, dajo z ustavo polja pooblastila upraviteljem (za stalno), da jih nekoč upravitelji naj ne bi imeli. Kapitalsko zanikajo z ustavo neko celoto, da bi jo bolj kapitalsko priznali. Na žalost smo med temi. V ZRN je tisto, kar je pri nas državni kapital javni kapital, od neke 'javnosti', ki ni upravitelj, od davkoplačevalske celote (ne z ustavo državni, ne upraviteljev, ko jim s tem povečamo pooblastila, v nadaljevanju vsem, celoto pa z USTAVO, za večno, ignoriramo, baje da zato, da je ne bi več ignorirali).
tuintam
# 25.04.2018 ob 10:28
PONOS

Meni se je zdel tvoj post v redu in tudi tvoje napovedi; in sem ti zato repliciral samo zaradi tvoje omembe 'javnega' sektorja. Ker menim, da je bilo tako imenovanje pri vsem dokaj logičnem vseeno napaka (za tiste, ki napake ves čas počnejo, se niti ne sekiram več). Ne vem, zakaj je tvoj post bil zbrisan. Kasnejšemu mojemu s tem ni ostalo kaj dosti smisla.
Radoveden
# 25.04.2018 ob 10:24
@madli,
Ja PONOS, ful se spoznaš. Medtem sem pa jaz v enem tednu 500€ profita naredo s kriptovalutami, ko te nisem poslušal.

Ah, zdaj mi je jasno zakaj lepiš ponosno te rezultate. V enem tednu 500 eur. Top igralec. Ok, kar nadaljuj. All good.
Radoveden
# 25.04.2018 ob 10:17
madli, v kriptu je kamot bit pameten ko gre vse gor, ker takrat gre pač vse gor. pridi, ko pada, in povej kam naj vlagatelji premaknejo da bo padlo čim manj, oz. kdaj potegnit bremzo, it v fiat in kdaj se vrnit. težka bo, ker ko pada, v kriptosvetu pada vse. ko pa raste, pa raste vse.

razlogov zakaj obskurna "valuta" na 25 mestu raste ni, razen tega da raste ker tudi sosed raste in mora še ta "valuta" ker fomo je je le fomo.
tuintam
# 25.04.2018 ob 10:10
PONOS

Vse OK, le ne reci da gre pri nas za kakšen javni sektor.

Lastniško je ta državni, je državni sektor. Ker to je od vsega v bistvu še najbolj pomembno. Seveda da Država upravlja in da je upravitelj, podobno kot občine ipd. To so subjekti. Pa da je kapital zasebno-državni, zasebno-občinski, ne pa od kakšne skupnosti, ki sama ne bi bila upravitelj. Ni od kakšne 'javnosti', od 'državljanov' ali od davkoplačevalske celote kot makro-pravne osebe, ki sama ne bi bila upraviteljica. Državljani smo kao lastniki Države, upraviteljice, zanjo materialno odgovorni, a je ona potem spet tista, ki nas državljane predstavlja v smislu celote, in tako pravno predstavlja tudi sama pred sabo. V bistvu nas v odnosu do nje sploh ni. V bistvu s tem upravitelji spet niso celoti zavezani, tudi oblast ne ljudstvu, ker tega lastniško-pravno s tem ni, in nam sune pravno identiteto. Ravno tega naj pa ne bi. Le navidez jo ljudstvu najprej pa daje. Takoj nato jo ponovno ukrade.

Uparvitelji, vsak subjekt, naj bi bili vsi kapitalsko zavezani celoti... Te pa ni. 'Javnosti'. Tudi nimamo mi definiranih kakšnih javnih interesov npr. Čigavih že, saj ali kot celota obstajamo ločeno od upraviteljice Države npr., ločeno od kakšnega 'upravitelja' - prisvojitelja tujega, tuje identitete, identitete celote, kateri naj bi bil vsak upravitelj zavezan, tudi Država kot upravitelj neki državi kot celoti, družbi (ki sama ni upravitelj, ne pa da je)?

Celoto se mora ločeno od kakšnega celoto zanikujčega in sebičnega upravitelja in oblasti opredeliti, če se čeli državnemu sektorju reči javni. Eno je lastništvo, drugo namen. Mi mešamo lastništvo in namen. Nobene kapitalske zaveze s tem niti ni, krivimo pa kapitalizem...

To he podobno, kot bi rezali vejo, na kateri čepimo. Pri toliko in toliko deleža nafte v izvozu Rusije, je to zanjo življenjskega pomena. Seveda pa Rusija po mnenju mnogih tule, sploh nima nobenih kapitalskih interesov in obene želje kaj imeti povsem pod kontrolo...

V bistvu se človeku zazdi, da nekateri skačejo od togote zaradi kakšnih banan.

Vsekakor pa kak Rastoder, katerega promet teče ves čes Slovenijo, čez Koper ipd. ni imel interesa po vojni. Po kontroli... V bistvu niti ne sam kapital. Noben. v bistvu neti vojne bolj lontrola zaradi kapitalskih interesov, torej posebne vrste kapitalski interes, oblastnost v bistvu.
7up
# 25.04.2018 ob 09:44
malikan

Sirija ima 0.8% Venezuelskih naftnih zalog. 1.2% zalog Savdske zaloge in 1.6% Kanadskih zalog

Na samem trgu so popolnoma nepomenbni....
7up
# 25.04.2018 ob 09:40
tuintam

Ja pa kaj še, nekateri očitno "kupujete" vsako novica, brez, da bi preverili vsaj osnovna dejstva. Glede zalog plina je še nižje - na 46. mestu, Za primerjavo

Syria ima zaloge plina velikost 0.5% Ruskih zalog in 0.7% Iranskih zalog. Ponovi še 1x 0.5%!!!

Kakšne tokove neki! Odpri zemljevid! Iran in Iraque imata neposredni zemeljski dostop do Turčije in morja. Tudi Savdska Arabija, nima nobenih logistični težav glede izvažanja nafte!
matejagr
# 25.04.2018 ob 09:15
Res je, zabava se zacenja.
https://www.zerohedge.com/news/2018-04-24/gundlach-gold-something-big-happening-its-getting-exciting
Mimobeznik
# 25.04.2018 ob 09:08
Surovine rastejo, obveznice padajo, verjetno smo v zadnjih trenutkih pred novo krizo.
gizmolinux
# 25.04.2018 ob 08:44
Potem je pa ZDA v težavah saj je najbolj zadolžena.....aja mi se zadolžujemo pri ZDA z nezamenljivim, nezmankljivim dolarjem
tuintam
# 25.04.2018 ob 08:37
5tane
...Pri 3,5 bodo pa balončki počili.

Samo tarnam. Meni se zdi, da balončki počijo, ko crkne tlačan.
7up
# 25.04.2018 ob 08:36
Sirija ima zanemarlive količine nafte.. po rezervah je skupaj s UK nekje na 30. mestu
GORILA
# 25.04.2018 ob 08:28
@Partyzani
Sirija nima nafte. Malo se izobrazi.

...res ti ne bi škodovalo!
tuintam
# 25.04.2018 ob 08:28
malikan

In za plinovode seveda (eni so pikolovci, če tega ne rečeš, potem zanje ne gre za cevi, človek laže, pa take, skačejo od togote).
tuintam
# 25.04.2018 ob 08:22
malikan

Pomiri se. Sam ti verjamem, obenem, ko to ali jo ima samo po sebi v tem kontekstu ni niti pomembno. Nafta pa še vedno. Ker se govori, da gre še kako za nafto in to zelo za nafto. Za naftovode namreč. Tudi ruske seveda. Ko eni pravijo, da je Rusija tam doli rešiteljica, pa take. Izključno za zaslužke gre. Pa jih ne kritiziram. Raje bi videl, da zaslužijo vsi. Le ne na škodo celote, okolja itd.
Kazalo