Borut Pahor ni skoparil s pohvalami na račun Hartmuta Mehdorna. Foto: MMC RTV SLO/Marjetka Nared
Borut Pahor ni skoparil s pohvalami na račun Hartmuta Mehdorna. Foto: MMC RTV SLO/Marjetka Nared

Potrebujemo človeka, ki ima izkušnje, vizijo, je pragmatičen, praktičen, operativen in ki se želi dokazati.

Premier Borut Pahor o človeku, kakršen je potreben za sanacijo SŽ-ja
Mehdorn obiskal Slovenske železnice
Na obisku nekdanji prvi mož Deutsche Bahna

Tako se je glasilo sporočilo premierja Boruta Pahorja po sestanku s Hartmutom Mehdornom oz. njunem skupnem hitrem sprehodu po peronu ljubljanske železniške postaje.

KDO JE HARTMUT MEHDORN?
Znan je kot eden izmed desetih najboljših, a tudi eden najbolj osovraženih menedžerjev na svetu. Med letoma 1999 in 2009 je pomagal iz krize spraviti nemške železnice, ki so lansko leto zato končale s kar 830 milijoni evrov čistega dobička. Kljub temu so mu v Nemčiji precej zamerili obsežen varčevalni program, ki naj bi posledično pripomogel k nesrečam nemških hitrih vlakov, pa tudi afero zaradi neupravičenega nadzora nad elektronskimi komunikacijami zaposlenih, zaradi katere je lani tudi odstopil z mesta prvega moža nemških železnic.
Vir: TV Slovenija


Maja sestanek vlade, vodstva in sindikata SŽ-ja ter Mehdorna
Predsednik vlade je pri tem pojasnil, da bo maja na vrsti sestanek nadzornikov, vodstva in sindikata Slovenskih železnic ter Mehdorna. Prav od tega srečanja bo nato odvisno, ali bo nekdanji prvi mož nemške železniške in logistične družbe Deutsche Bahn s svetovanjem pomagal pri sanaciji SŽ-ja ali ne.

Kot se zdi, je Pahor tej pomoči zelo naklonjen, saj ni skoparil s hvalo Mehdorna. Poudaril je, da SŽ potrebuje nekoga z vizijo, z izkušnjami in s pragmatičnim pogledom, Mehdorn pa se mu zdi kot nalašč za to.

Želite izvedeti več o sestanku Pahor-Mehdorn-Vlačič?
Oglejte si MMC-jev video Odločitev o sodelovanju po majskem sestanku, ki je priložen ob strani prispevka.


Mehdorn: V Sloveniji nisem zato, da bi zaslužil
"Slovenske železnice želimo narediti moderne za potniški in tovorni promet, želimo jih umestiti v evropsko infrastrukturo in vidimo jih kot sestavni del velikega logističnega centra," je še dejal slovenski ministrski predsednik.

Mehdorn je na drugi strani pojasnil, da je zdaj čas za sodelovanje s predstavniki železnic, da bo lahko v kratkem predstavil predloge za sanacijo, nato pa začel delo. Poudaril je tudi, da v Sloveniji ni zato, da bi zaslužil, temveč zaradi dobrih odnosov in ker želi pomagati.


Pahor: Njegova plača ne bo višja od plač drugih slovenskih menedžerjev
Kljub temu se že ves čas zastavlja vprašanje, koliko bi nekdanji prvi mož nemških železnic, ki je v Nemčiji za to delo na leto prejemal dva milijona evrov, za svetovanje zaslužil v Sloveniji. Pri nas namreč "šefu" SŽ-ja pripada "zgolj" 84.000 evrov. Premier poudarja, da bodo v primeru sodelovanja z Nemcem za njegovo plačo veljale enake omejitve pri plači kot za slovenske menedžerje. "Njegova plača ne more biti višja, kot jo določa zakon," je zatrdil.

V spodnji galeriji si lahko ogledate tudi nekaj fotoutrinkov s sprehoda Pahorja, Mehdorna in ministra za promet Patricka Vlačiča po ljubljanski železniški postaji.

Potrebujemo človeka, ki ima izkušnje, vizijo, je pragmatičen, praktičen, operativen in ki se želi dokazati.

Premier Borut Pahor o človeku, kakršen je potreben za sanacijo SŽ-ja
Mehdorn obiskal Slovenske železnice
Na obisku nekdanji prvi mož Deutsche Bahna