Gospodarstvo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.7 od 49 glasov Ocenite to novico!
Zemljišče Emonike
Septembra so v družbi Mas v brošuri kot zaželen rok za dokončanje projekta Emonika navedli drugo četrtino leta 2021. Foto: BoBo

Dodaj v

Investitorji ustavili projekt Emonika, vzrok naj bi bila "regulatorna vprašanja"

Brez podpore lastnika zemljišč ne morejo nadaljevati projekta
1. marec 2018 ob 10:54
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Komercialni del ljubljanskega projekta Emonika je za nedoločen čas ustavljen. Družba Mas Real Estate je v poslovnem poročilu zapisala, da so nekatera regulatorna vprašanja nepremostljiva, zato se bodo usmerili na druge projekte.

Čeprav smo s Slovenskimi železnicami dosegli načelen trgovski dogovor in kljub spodbudnemu napredku na različnih področjih je januarja 2018 postalo jasno, da so nekatera regulatorna vprašanja nepremostljiva, so v Mas Real Estateu zapisali v poročilu, ki se nanaša na konsolidirane finančne rezultate druge polovice leta 2017.

Katere so nepremostljive regulatorne težave, v poročilu niso navedli. Stroški prekinitve projekta so omejeni in znašajo okoli 1,5 milijona evrov, od tega na družbo Mas, skupno podjetje za vlaganje v Emoniko je ustanovila skupaj s Prime Kapitalom, pade okoli 600.000 evrov.

Informacije iz poslovnega poročila Masa v zvezi z Emoniko je za Dnevnik potrdil tudi vodja projekta pri Prime Kapitalu Csaba Toth. Prime Kapital sicer še vedno zanima ta projekt, čeprav lastnika zemljišč niso mogli prepričati, da bi sprejel njihovo predlagano časovnico za nadaljnje korake. Brez podpore lastnika zemljišč po njegovih besedah ne morejo nadaljevati projekta.

Lastnik zemljišč, na katerih je predvidena gradnja komercialnega dela Emonike, je trojica projektnih družb, katerih večinski lastnik je ciprska družba Granit Polus. To so leta 2015 ustanovili lastniki in menedžment nekdanje skupine Trigranit, ki je v preteklosti v javno-zasebnem partnerstvu nameravala zgraditi tako komercialni kot javni del projekta, ki vključuje tudi prenovo ljubljanske železniške postaje in gradnjo nove avtobusne postaje.

"Upamo, da se bo položaj spremenil in se bomo lahko vrnili k projektu Emonika," je še dodal Toth. Glavni direktor za naložbe pri Masu Jonathan Knight se na vprašanja o projektu še ni odzval.

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
drevo1
# 01.03.2018 ob 12:56
Še dobro, da smo bili nekoč pod Avstro-Ogrsko, da imamo vsaj tole 170-let staro stavbo železniške postaje. :)
nemi
# 01.03.2018 ob 11:08
Ljubljana nujno potrebuje novo avtobusno postajo, pa tudi posodobljeno železniško postajo, vendar jo nebo dobila, saj smo vsi mi talci Emonike, ki se ne bo nikoli zgradila!
penzl
# 01.03.2018 ob 11:07
Še kakih 50 let ne bomo dočakali...
xerces8
# 01.03.2018 ob 12:32
"ciprska družba Granit Polus."
Pa naj še kdo reče, da ni tujih investicij!
Mimobeznik
# 01.03.2018 ob 12:21
Kmalu bo izbor najlepšega peščenega parkirišča na svetu.
Rotty
# 01.03.2018 ob 11:21
Katere so nepremostljive regulatorne težave, v poročilu niso navedli.

Ja 10% bo treba nakazti ljubljanskemu veljaku, pa se niso mogli zmeti na katero kaslc firmo naj se naredi transfer. Ko bo kaslc firma usklajena, se bo projekt nadaljeval.
piarija
# 01.03.2018 ob 13:23
sramota za Ljubljano in Slovenijo, da se tega projekta ne da speljat v tolkih letih...ne morm verjet da se nikakor ne da premaknt iz mrtve točke...to res ni več normalno...
slovannn
# 01.03.2018 ob 11:30
Dobro zavožena ljubljanska zgodba, župan pa nič............prosim pojasnilo MOL-a
rdečinavijač
# 01.03.2018 ob 11:25
hahaha, spet kajla Jankoviču. Ampak on to čisto drugače razlagal. On se nikoli ne zmoti, ni šans.
mertseger
# 01.03.2018 ob 12:11
A je zoki preveč zahteval?
Kato_starejsi
# 01.03.2018 ob 11:38
Hm, kaj ni Janković za ustanovitev javno-zasebnega partnerstva prenesel lastništvo na te ciprske družbe? A bo zdaj zahteval nazaj, ali je še kaj v ozadju?
pobrisan
# 01.03.2018 ob 14:16
Janković pa zadnje dneve dobiva kar precej neprijetnih novic. Med drugim je sodišče zavrnilo Jankovićevo tožbo proti KPK-ju. Kako bo sedaj pojasnil tista dva milijončka?
JM39
# 01.03.2018 ob 12:54
Nepremostljiva težava je regulatornih 10%. Podobno kot je bilo z Ikeo, kjer so ugotovili, da sicer nagajajo lahko , ampak do takrat v Lj Ikee ne bo,
skera
# 01.03.2018 ob 11:27
Ljubljankovič ni kriv.
RibičIČ
# 01.03.2018 ob 16:06
Krivi so vsi po vrsti: nesposobna državna uprava in njena regulativa, koruptivni ljubljanski župan, lažnive železnice in pa folk, ki voli to nesposobno oblast. Ni čudno, da noben investitor noče imeti več opravka s tem Balkanistanom.
Gepard007
# 01.03.2018 ob 13:53
Zanimivo, da je šefe vedno tiho, ko se gre za Emoniko. Vse skupaj je zelo sumljivo...
sm0ve
# 01.03.2018 ob 12:12
OK. Regulatorna vprašanja v naslovu so v narekovajih. Verjetno g.10% zahteva podkupnino.
naš človek
# 01.03.2018 ob 17:43
Ljubljana nujno potrebuje novo avtobusno postajo,

Saj še stare nima, pred železniško postajo je samo parkirišče za avtobuse.
heavyd
# 01.03.2018 ob 15:45
Mi nismo talci Emonike ampak talci naših vele sposobnih voditeljev.
Režimek
# 01.03.2018 ob 14:35
Pri stroških niso predvideli podkupnin... če tega zdaj, ko se vsem mudi z gradnjo nepremičnin, ne bodo naredili, zna trajat še zelo dolgo...
matz
# 01.03.2018 ob 18:41
Naj Slovenske železnice zgradijo vsaj železniško in avtobusno postajo, ker tole je "sekret" od postaje. Ne morem drugače reči!
jureimacure
# 01.03.2018 ob 14:15
Sedaj je že 15%, de.
mb128
# 01.03.2018 ob 11:42
Heh, le kako pa so lahko pridobil gradbeno dovoljenje če pa niso rešena vsa regulativna vprašanja?! Tega bi se moral zavedati vsaj en človek.
A gre tu za t.i. mutna posla še enkrat več?! No, da se navežem na članek v Rubriki sve, ki govori o umorjenem novinarju. Jep, še en dokaz več da Maifia Inc. vlada celemu svetu, vlada povsod kjer s(m)o prisotni ljudje!
feminist
# 01.03.2018 ob 19:04
Komercialni del ljubljanskega projekta Emonika je za nedoločen čas ustavljen.

a to pomeni da je ustavljen tudi nekomercialni del projekta - torej postajalisce?
ker ce je kaj sramota za prestolnico je avtobusna postaja (zeleznisko se nekako pogoltnem), ampak avtobusna je slabsa od povprecne postaje v uzbekistanskih vaseh.
boro007
# 01.03.2018 ob 14:06
Sploh nisem vedel da so ga že štartal... Glej ga zlomka.
galoper
# 01.03.2018 ob 20:50
Ko bi financiranje stožiškega nepotrebnega okoliša usmerili v postajni kompleks, bi imeli dve zadevi rešeni. Sramota manj v Stožicah in posodabljanje postaje.
Lahko se posumi, da nekdo namerno inicira nesprejemljive pogoje nadaljevanja.
veza
# 01.03.2018 ob 14:54
Režimek
# 01.03.2018 ob 14:35

Pri stroških niso predvideli podkupnin.

tudi jaz sem najprej na to pomislil, Ljubljančani, zamenjajte sedanjo oblast na MOL, če hočete kakšno izboljšanje
scissor
# 01.03.2018 ob 21:00
Upam da se projekt kot je sestavljen trenutno niti nikol ne izpelje...Ljubljana ne potrebuje še enega trgovskega centra na najboljši lokaciji...rabi pa novo in sodobno železniško in avtobusno postajo s parkitno hišo...kjer je zamišljena emonika pa naj se zgradi sodobno, ekološko in zeleno poslovno središče ali pa kak kulturni prostor, muzej...ne pa konfekcijske in komercialne arhitekture...temveč sodobno izvedbo s povabljenimi tujimi uveljavljenimi arhitekti.
piarija
# 01.03.2018 ob 15:09
zgleda da bo treba počas župana zamenjat...
kotzi
# 01.03.2018 ob 14:27
nekoč bo...
zapravico
# 02.03.2018 ob 08:06
Kup enih novih firm,vsi nekaj kasirajo pa nobeden ne ve zakaj,in kdo je lastnik.Večje lopovščine še nismo doživeli
REsnica
# 01.03.2018 ob 19:20
Zanimivo bi bilo slišati odgovor Alenke Bratusek, koliko drzavnega denarja je v casu ko je bila premierka drzava šenkala MOLu. Takrat je bil zanjo šerif zoki še bog. Se spomnem kako nonšalantno je vsaj 1,5 mio€ denarja od prodanih zelo dragih drzavnih obveznic takoj prenakazala za projekte, soglasja in ostale stroske Emonike.
To je bilo v casu najhujse krize, ko je bil zdravstveni sistem že "smrtno" nevaren i globoko v dolgovih.
Zanimivo da se tudi racunsko sodisce drzavnim milijonom za emoniko na široko izogiba.
Greg
# 02.03.2018 ob 14:57
Verjetno bo sedanja "avtobusna" kmalu pristala pod zaščito Spomeniškega varstva! ;) Potem je še podreti ne bodo smeli!..
hizli tren
# 01.03.2018 ob 23:59
itak je pa železniška postaja nepomembna, če pa so vlaki zanič. lahko jo naredijo iz zlata pa bo vseeno neuporabna
ps11
# 02.03.2018 ob 10:59
Klasika. Že leta je enkrat na leto članek, kjer vehementno zatrjujejo, da je projekt v novem zagonu in da se dela začnejo v par mesecih. Čez par mesecev sledi članek, da je nekaj prišlo vmes in je zadeva preklicana. Jeseni bomo prebrali, da je zadeva tik pred pred realizacijo, spet. Haha
Vongobongo
# 02.03.2018 ob 09:50
Wow kok jeze do ljubljancanov ;) Pol pa se bo izkazal da je spet SDS bremzal projekt, tko k pri Kolizeju ;)
Greg
# 02.03.2018 ob 09:16
Resnici na ljubo, je veliiko avtobusnih postaj po Sloveniji lepših od Ljubljanske. Najprej bi morali narediti postaji, potem pa naj se grizejo med sabo, kdo bo zidal komercialni del. Stožice --- je že kaj premika? Ampak, da bodo potniki prihajali, je potrebno poskrbeti tudi za to, da ne folk od 45 minut vožnje lj - Škofja Loka je 25 minut čiste vožnje, 20 minut pa čakanja na izogibališčih, na primer.
Jarik
# 02.03.2018 ob 08:12
"Kako ustavili, če pa projekta še začeli niso?"

Ustavili so začetek začetka.
Lordofcultural
# 02.03.2018 ob 08:10
Kako ustavili, če pa projekta še začeli niso?
Lovec
# 01.03.2018 ob 15:36
Projektno vodenje pa partnerstvo pa to.
Komunalni prispevek se je po mojem spet povečal.

Sindrom nedokončanosti se je preselil tudi v sam center Ljubljane. Pa vedno več taksijev je. Ma, več je taksijev kot avtomobilov in v taksijih se še lahko kadi, če en stranka pa šofer.
Alchemist
# 01.03.2018 ob 12:40
Komercialnega dela Emonike Ljubljana ne potrebuje!
vzhodnik
# 03.03.2018 ob 07:47
Treba je poznati Madžara in Romune! Sem pridejo ne zaradi gradnje in končanja del, ampak za lov na denar. Ko bodo dobili vložek države in mesta, bodo poniknili, saj dobro vedo razmere pri nas, nihče jih ne bo ne preganjal ne stopil na preiskavo že v začetni fazi. Kontrole ni! Da se nadaljuje z takimi investitorji, ki so že enkrat pokazali svoj obraz je milo rečeno podarjen denar in pranje le tega!! Vse v imenu poštenosti!
macupicu
# 02.03.2018 ob 10:53
Tole nabijanje o najlepšem mestu... Mestna sramota, to naj Janković pokaže turistom. Sicer pa, zdaj je Jankoviću dokazano, da je neupravičeno lastnik dve milijonov evrov, kar pomeni, naj takoj zapusti mesto župana in bo mogoče naslednji župan zgradil novo avtobusno postajo...
Tako bi se v normalni državi zgodilo, ker pa smo banana republika, ne bo iz tega nič...
Alchemist
# 02.03.2018 ob 07:29
P.s. To pa je seveda zgolj kratkoročna rešitev. Dolgoročno bi bilo treba cel sistem železnic v Ljubljani na novo rekonstruirati, vendar to je projekt za naslednjih 30 let.
hizli tren
# 01.03.2018 ob 23:58
mađari in njihove fore...
Dajo
# 01.03.2018 ob 21:29
Končno so ubogali, potniški center mora stran na drugo lokacijo.
Roll_bar
# 01.03.2018 ob 17:35
Če sedaj zastavijo in izgubijo volitve se ne bo moglo krasti.
1-2-3
# 02.03.2018 ob 10:40
Danes sem študent in ni o kakšni novi postajo ne duha ne sluha. Upam da jo bom dočakal kot upokojenec, ko ne bom imel več izpita za avto in se bom moral na preglede v UKC voziti z avtobusom. Upam...
Alchemist
# 02.03.2018 ob 07:28
Tako kot je zastavljen, je projekt Emonika škodljiv. Naj Država sama investira v izgradnjo nove avtobusne postaje in nadgradnjo železniške, seveda brez nekih megalomanskih planov. In trenutnim potrebam bo več kot zadoščeno.

Ob tem res ne rabimo še enega megalomanskega nakupovalnega centra, ki bi iz središča mesta posrkal vse življenje. Naj raje na tem zemljišču uredijo zelenico ali park.
artoum
# 01.03.2018 ob 18:58
mogoče bi gospod 10% se popustil, vendar ne gre tako. drugi bodo razumeli , da je postal mehak in tudi oni se ne bodo več šli tovrstnega poslovanja.
Kazalo