Lansko leto je bilo za Adrio po dolgem času spet dobičkonosno. Foto: BoBo
Lansko leto je bilo za Adrio po dolgem času spet dobičkonosno. Foto: BoBo

Podrobnosti v Slovenskem državnem holdingu (SDH). "V prodajnem postopku bo finančni svetovalec stopil v stik s čim širšim naborom morebitnih vlagateljev z vsega sveta. Časovnica prodajnega postopka je za vsako družbo drugačna in je ne komentiramo," so zapisali.

SDH, Družba za upravljanje terjatev bank (DUTB) in državna Posebna družba za podjetniško svetovanje (PDP) so na začetku januarja podpisali sporazum o skupnem nastopu pri prodaji 91,58 odstotka delnic Adrie Airways, ki je na seznamu 15 državnih podjetij, predvidenih za privatizacijo. Za finančnega svetovalca pri prodaji so marca izbrali družbo KPMG.

Nazadnje neuspešno
Predsednik uprave Adrie Airways Mark Anžur je januarja izrazil mnenje, da bi se bilo bolje osredotočiti na kakšno manjšo letalsko družbo ali finančnega vlagatelja. Večje letalske družbe, kot je nemška Lufthansa, imajo namreč tudi svoje težave, je dejal.

Zadnji postopek prodaje podjetja se je sicer končal neuspešno. Začel se je avgusta 2012, ko je nekdanja agencija za upravljanje kapitalskih naložb, ki je zastopala državo, objavila mednarodni poziv za javno zbiranje ponudb za 74,87-odstotni delež v slovenskem letalskem prevozniku. Poleg države so ga prodajali še NLB, Abanka Vipa, PDP, Hypo Alpe-Adria Bank in Unicredit banka Slovenija.

Adria Airways je v prvem letošnjem četrtletju prepeljala 203.633 potnikov, kar je osem odstotkov več kot v istem obdobju lani, lani pa je prepeljala 1,11 milijona potnikov. Čisti dobiček je po več letih izgube dosegel 921.000 evrov, dobiček iz poslovanja pa tri milijone evrov.