Lisca gre na Kitajsko. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Lisca gre na Kitajsko. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer

Lisca vse svoje izdelke v več kot 20 državah prodaja pod lastno blagovno znamko, poleg tega ima doma in v tujini več kot 100 trgovin, je za Radio Slovenija poročala Irena Majce. Največ jih imajo v Sloveniji in državah nekdanje Jugoslavije, pa tudi na Češkem, v Bolgariji in Romuniji.

Trenutno je najpomembnejši projekt Lisce prodor na kitajski trg, čeprav Kitajska sama izdela daleč največ tekstila na svetu. Do konca leta nameravajo Sevničani odpreti poleg te prve še dve prodajalni. Če se bodo Kitajke ogrele za Liščino perilo, bodo prihodnje leto nadaljevali. Direktor družbe Goran Kodelja je pripravljen v vsako prodajno mesto vložiti do 50.000 evrov.

Brez tujine jih ne bi bilo več
Drobnoprodajne cene Liščinega prerila bodo na Kitajskem sicer malo višje kot v Evropi, kar je značilno tudi za vse druge uspešne evropske blagovne znamke na Kitajskem. Lisca šiva svoje izdelke v Sloveniji, Srbiji, Turčiji in že nekaj let tudi na Kitajskem, kar jih je tudi obdržalo nad gladino.

Od 600 zaposlenih v Lisci jih v Sevnici namreč dela le še 300, polovica pa jih je v drugih državah. Vendar Kodelja ve, da bo tudi proizvodnja na Kitajskem postala prej ali slej predraga.
V prvih osmih mesecih letošnjega leta je Lisca prodala za pet odstotkov manj izdelkov kot lani v tem času, vendar v družbi upajo da bodo z zniževanjem stroškov do konca leta dosegli enak dobiček kot lani, 700.000 evrov.