Gospodarstvo

Poudarki

  • "Poslovni inkubatorji so odlični za podjetja na začetku poti"
  • V Londonu so odprli prodajno pisarno
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.4 od 37 glasov Ocenite to novico!
Mija Lorbek
Mija Lorbek je doštudirala na oddelku za komunikologijo na Fakulteti za družbene vede in se kmalu nato podala v podjetniške vode. Foto: MMC RTV SLO
Interaktivni oglasi
V podjetju Uniki delajo na tem, da bi oglasni plakati ljudjem ponujali informacije, ki bi bile individualizirane in ki bi vsakemu potencialnemu kupcu dali to, kar ga najbolj zanima. Foto: www.uniki.eu
Interaktivni oglasi
Ukvarjajo se tudi z QR-kodami, ki so natisnjene v tiskanih medijih ali voščilnicah, s fotografiranjem s pametnim telefonom pa nam ponudijo še več informacij. Foto: www.uniki.eu

Dodaj v

Majhno slovensko podjetje je s svojo inovacijo pritegnilo velike korporacije

Mija Lorbek v oddaji Prava ideja!
17. januar 2013 ob 09:50
Ljubljana - MMC RTV SLO

"V Sloveniji je ogromno strokovnega znanja, preveč je pa strahu pred samostojno potjo in neuspehom," je prepričana ustanoviteljica podjetja, ki razvija inteligentne interaktivne medije.

Ekipa podjetnice Mije Lorbek se uspešno ukvarja z razvojem interaktivnosti brez dotika. Ta omogoča uporabnikom in potencialnim kupcem oglaševanih izdelkov, da se lahko z oglasom zabavajo, se kaj novega naučijo ter si ga predvsem zapomnijo. Leta samoiniciativnega dela med mladimi tehnološkimi zanesenjaki, nabiranje različnih organizacijskih izkušenj in dejavnost na študijskem ter prostočasnem področju so se prelile v podjetje, ki svoje oglaševalske rešitve ponuja tudi velikim globalnim korporacijam.

Svojo pot so začeli v Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju, mlada podjetnica pa po več letih v poslu kot največji uspeh poudarja prav to, da so lahko s sodelavci iz svoje najljubše dejavnosti ustvarili izdelek in z njim prepričali nekatere najboljše svetovne blagovne znamke. Med njimi so BBC, Coca-Cola, Intel, Hennessy, Canon. "Za naprej pa upamo, da bomo lahko z njim zrasli in doprinesli s tem tudi svoj majhen delež spodbude razvojno-podjetniški klime v Sloveniji," pove.

Mija Lorbek je bila gostja oddaje Prava ideja. Govorili bodo tudi o tem, kako do sredstev za uresničitev svojih idej prek spleta.
Prava ideja je na sporedu vsak četrtek ob 21.30 na 1. programu TV Slovenija, ponovitev pa v ponedeljek ob 18. uri na 2. programu. Vabljeni k ogledu!

V podjetniški svet ste se podali z inovativno idejo interaktivnega oglaševanja. Ste dolgo gradili ekipo, preverjali odzivnost trga?
Najožja ekipa se je začela oblikovati že veliko prej, okoli pet let pred začetkom podjetja, preko projektnih sodelovanj na področju računalniške umetnosti in kreativnosti, kjer sva v okviru računalniškega centra Kiberpipa začela sodelovati s sedanjim soustanoviteljem in tehnološkim direktorjem Borutom Kumperščakom. Ko se je pozneje pojavila potreba po novih medijskih rešitvah na prireditvah in sta hkrati nastali prvi podjetji s podobnimi storitvami v Kaliforniji in na Japonskem, smo začeli razmišljati o ustanovitvi podjetja. Kar nekaj časa smo razmišljali, saj gre za prebojno inovacijo, to je še povsem neznan produkt, ki si mora najprej ustvariti trg.

Lahko plastično in enostavno opišete, s čim se natančno ukvarjate?
Razvijamo programsko opremo, ki omogoča zaslonom, da "vidijo" ljudi in se na njih odzivajo s pomočjo t. i. računalniškega vida. Preprosto povedano, kot ljudje vidimo z očmi, računalnik "vidi" s kamero, Uniki program pa mu "pove", da je tisto, kar vidi desna roka in mu maha.

Koliko ljudi pa dela v povprečju na takšnih projektih?
Na projektu dela običajno od tri do pet ljudi; razvoj vedno vodi naš tehnološki direktor Borut Kumperščak, vsebinski del pa midve s kolegico Živo Lacko ali pa zunanji partnerji.

S kom poslovno sodelujete, kdo so vaši večji naročniki?
Naši naročniki so predvsem podjetja, ki veliko vlagajo v svojo blagovno znamko in zato želijo tudi komunicirati na čim bolj inovativne ter napredne načine.

Prepoznajo slovenska podjetja priložnosti v takšnem oglaševanju?
Moram priznati, da smo imeli z večino slovenskih podjetji kar precej dobre izkušnje in so nas pozitivno presenetila s svojo željo po inovativnosti. Seveda obstajajo tudi bolj konservativne izjeme, a večina uspešnih je inovativna tudi na komunikacijskih področjih ne samo svojih produktih ali storitvah.

Ste morda že dobili kakšno ponudbo za odkup podjetja od večjih korporacij?
Ponudbe za odkup še nismo dobili, niti nismo še delovali v tej smeri. Zaenkrat smo dobili kakšen pozitiven izkazan interes in potrditev, da gremo v pravi smeri.

Kako pomembna so takšna poslovna okolja, kot je ljubljanski univerzitetni inkubator? Kaj omogočajo mladim podjetnikom?
Poslovni inkubatorji so odlični za podjetja na začetku poti, predvsem zaradi izmenjevanja izkušenj, ustvarjanja delovne kulture in morebitnih sodelovanj med podjetji. Na začetku je bistveno lažje, če lahko koga na podobni ravni povprašaš, kako je kakšno stvar uredil, na kakšne probleme je naletel in se tako tudi lažje medsebojno motiviraš. Veliko izkušenejših podjetnikov in menedžerjev velikih podjetij je seveda tudi pripravljenih prijazno podeliti nasvete, vendar običajno rešujejo težave, ki so bistveno kompleksnejše.

Zasledila sem, da ste svoje prostore odprli tudi v Londonu. Ali tam poteka samo marketing ali tudi del razvoja? Kakšne so glavne razlike med poslovanjem pri nas in v Veliki Britaniji?
V Londonu smo odprli samo prodajno pisarno, večina razvoja poteka v Sloveniji z nekaj sodelavci iz tujine. Preboj na tuje tržišče ni lahek, predvsem zato, ker je na začetku težko dobiti ustrezen nasvet za prodajo, primerne stike za lasten posel in nepoznavanja poteka poslovanja v tujini. Glavne razlike so v tem, da dogovori in odločitve potekajo bistveno hitreje, večina stvari se opravi preko spleta ali e-pošte. Pozitivna razlika je tudi visoka poslovna etika, integriteta in grajenje na osebnem zaupanju, česar pri nas pogosto primanjkuje.

Ženska in IT. Se spopadate s stereotipnimi predstavami, kakšnimi dodatnimi preprekami ali podcenjevanjem?
Večinoma je to sprejeto zelo pozitivno, predvsem pri ženskah v poslu, ki se medsebojno precej vzpodbujajo. Včasih se še sicer na kakšnem sestanku zgodi, da se prvih pet minut samodejno pripiše direktorska vloga mojim moškim kolegom, vendar se kredibilnost kmalu zgradi z znanjem.

Kaj pogrešate v Sloveniji in pri Slovencih, če pogledate na ustvarjalno ozračje za nova inovativna podjetja in produkte?
V Sloveniji je ogromno strokovnega znanja, pridnosti in natančnosti, preveč je pa strahu pred samostojno potjo in strahu pred neuspehom. Bolj bi morali biti ponosni na uspehe nekaterih naših podjetij v tujini, se od njih učiti, se motivirati in na tak način tudi premagati strah pred neuspehom. Na neuspeh bi morali gledati kot koristno izkušnjo povratne informacije, v katero smer se ne splača razvijati in vlagati truda in kam je bolj primerno.

Se trajajoča gospodarska kriza pozna tudi na trgu vaših izdelkov?
Na začetku je gospodarska kriza pozitivno vplivala na našo prodajo, saj so podjetja začela sodelovati z manjšimi in mladimi podjetji predvsem zaradi iskanja svežih idej in nižjih stroškov. Zdaj se je pa zaradi večkratnih zniževanj sredstev za marketing in pritiskov na cene začelo poznati tudi pri nas.

Ana Svenšek
Prijavi napako
Komentarji
hepimen
# 17.01.2013 ob 10:10
Važno, da so inovacije v oglaševanju... Še več reklam, vsiljevanja in prepričevanja, da nekaj potrebujemo, ker je tako rekel pametni search engine.
aleksandergreat
# 17.01.2013 ob 10:29
Vesta za vse hepimane itd. Vam rečem samo to:

Bedaki kupujejo, pametni služijo!

Pa brez zamere vsem, ampak to je kar realni oris potrošniške družbe!
GORILA
# 17.01.2013 ob 10:06
Tole bo pa sigurno laž! Ne more bit res, pa saj je ja FDV-jevka! ;)
hepimen
# 17.01.2013 ob 10:46
ZeK

Nikogar nisem popljuval, kvečjemu nakazal, kam (žal) pelje naš svet.

aleksandergreat

Se strinjam, zakaj pa ne bi zaslužili na račun ovc. Če padejo na oglaševalske finte, čestitam oglaševalcem.

DrKult

Zanimivo, tudi najbogatejši Slovenec služi na račun oglaševanja in prodaje. Če je pa to smetana slovenske inteligence... :P
zemljemerec
# 17.01.2013 ob 12:19
Zelo me moti, da je oglaševanje postalo, nasilno, agresivno, okolju neprijazno in smeti pot do informacije katero iščem. Zame je recimo jumbo plakat največja packarija v mestu, na deželi, ulici, okolju, da ne omenim kako stresno deluje na križiščih v strnjenem naselju,da ne pišem o nasilju z reklamo na TV postajah, ki jih celo plačujemo operaterjem.
hanziki
# 17.01.2013 ob 11:40
Če zna posameznik razmišljati s svojo glavo, če je komunikativen in sproščen, potem bo lahko uspel z vsako fakulteto.
raven_
# 17.01.2013 ob 12:37
eh, samo oglaševali bi..
aleksandergreat
# 17.01.2013 ob 10:37
Aja pa še to: Slovenija ima številne pametne in perspektivne ljudi iz vseh mogočih področij, bodisi iz tehniškega, družboslovnega, naravoslovnega, toda na žalost ravno ti nimajo prav veliko besede pri ustvarjanju zdravega državnega ustroja. Slednjega si je prilastila in ukradla požrešna tajkunska hobotnica, katere lovke rastejo hitreje, kot jim jih sekamo.

Super je slišati, da tovrstne "gazele", kažejo pozitivne trede v naši državi in dokazujejo, da se z trdo predanostjo, ter z "zdravo kmečko pametjo" da daleč priti. In da nam mladim upanje v obstanek v naši državi, ter v zaupanje v zdravo ustvarjalno gospodarstvo. Npr. kot je to uspelo Ircem (sicer slednji so bili malo preveč požrešni), ter Poljakom, ki so nas že v par letih kar krepko pohodili.
jcrash
# 17.01.2013 ob 13:25
mislim - teli pa imajo veze ziher preko FDV - ja, da se jih takole zastonj oglašuje in to preko nacionalke. Kako mora taka majhna firma, ki ima 117 t EUR prometa v letu 2011, od tega stroški storitev 59 t, 3 zaposleni ( POVPREČNA MESEČNA PLAČA NA ZAPOSLENEGA pazi to 974,5 EUR / mesečno BRUTO - to je zrelo za Klemenčiča & company ( KPK) , za davčno in še za kaj, ne pa za brezplačno reklamo na nacionalki. Najprej naj res nekaj dosežejo, tudi kaj za vprid državi, potem pa hvalijo. Dober marketing preko nacionalke :) ( seveda preko FDV- saj se tam kalijo novinarji, veze in poznastva, al se motim :)
tracer
# 17.01.2013 ob 12:02
Torej Microsoft kinect za oglaševanje. Še tega se je manjkalo :D
DrKult
# 17.01.2013 ob 11:22
Kapitalizem je pač to karje, en velik bullshit. Oglaševanje je temu sledeč podpiranje bullshita, ravno tako pa mnogi strojniki in elektrotehniki razvijajo bullshit.
Normalen sistem bi bil orientiran okrog kulture v širšem smislu, ekonomija pa bi temeljila dejansko na ekonomičnosti, torej nekem smotrnem trošenju dobrin.

Dokler tega ne bo in dokler vsi kmeti lepo podpirate ta butast sistem, se pa pač sprijaznite s tem, da bodo takšne inovacije krasile slovenske medije. Jaz že 2 leti trosim na tem forumu, da se mi zdi sistem neumen in to dobro argumentiram, pa to negirate.

Za FDVjevce imate pa tako ali tako vedno neke butaste komentarje. Če so to strokovnjaki na področju raziskovanja kot je denimo Stankovič ali kakšna Šterkova, potem je to mešanje megle in to, da smo pijavke javnih sredstev, če nastopiš na trgu si pa itak samo hočeš napolnit denarnico. Odločite se že enkrat.
aleksandergreat
# 17.01.2013 ob 13:28
"Kapitalizem je pač to karje, en velik bullshit. Oglaševanje je temu sledeč podpiranje bullshita, ravno tako pa mnogi strojniki in elektrotehniki razvijajo bullshit.
Normalen sistem bi bil orientiran okrog kulture v širšem smislu, ekonomija pa bi temeljila dejansko na ekonomičnosti, torej nekem smotrnem trošenju dobrin.

Dokler tega ne bo in dokler vsi kmeti lepo podpirate ta butast sistem, se pa pač sprijaznite s tem, da bodo takšne inovacije krasile slovenske medije. Jaz že 2 leti trosim na tem forumu, da se mi zdi sistem neumen in to dobro argumentiram, pa to negirate."


Super si to povedal! Se kar strinjam, toda ton pisanja bi lahko spravil na malo višji nivo. Brez žaljivk, katere v tem trenutku razprave niso potrebne in niso noben relevanten argument.!

Kakorkoli v dandanašnji družbi manjka vrednot, spoštovanja do vseh poklicev, tudi danes pod tem člankom oblatenem FDV-ju. Pa ne pravim, ker sem tudi sam tehnik oz. naravoslovec, kar pa ne pomeni, da so mi ostale zadeve tuje oz. me ne motijo, ter da na njih ne smem opozoriti, ter imeti svojega menja.

No da se vrnem k bistvu v dandanašnji družbi nam manjka prav tista prvinskost, katera nas je krasila v preteklosti. Vzajemno spoštovanje/sožitje med nami in naravo, katerega smo gradili skozi tisočletja-tisočletij obstoja človeštva. Tega je vse premalo, vsaj na navzven pri eliti se tega ne da videt. In kot znamo so slednji slab zgled vsem ostalim državljanom.

Rabimo novo razsvetljenje! Kdo ga bo sprožil pa ne vemo, samo sem prepričan, da ga vsaj moj rod ne bo dočakal.

Skratka srž problema je tako globok, da bi o njen lahko razpravljali v nedogled.
vidim_vas
# 17.01.2013 ob 10:47
Če bo metoda šla v izvoz, potem je OK, sicer je samo bluzenje. Zaradi oglaševanja se trg n poveča, samo drugi prodajo.
didl
# 17.01.2013 ob 12:48
DrKult
Ko boš nalednjič uporabil poimenovanje kmet kot žaljivko, pomisli na zrezek, ki ti je zrasel v šparu.
kingstone
# 17.01.2013 ob 10:54
sj je super da smo slovenci inovativni. ampak vseeno čeprav je slovenec ne morem biti vesel da se energija troši v smer, da mi iz denarnice potegnejo še zadnji denar ki ga imam; za bedarije.
ker ravno to je dandanes potrošniška družba in 'popeševanje prodaje', osebne reklame, zbiranje podatkov, navad...
to ni ravno najbolj produktivno. še več; to je škodljivo, imho.
pa tudi dandanes se nam obeta novi mehuršek v silicijevi dolini pravijo nekateri. ker veliko takileh podjetij prodaja samo hype, nič pametnega. ker če dobro pomisliš, kaj je pametno v individualiziranih oglasih, ki se plasirajo samo za nas...?
frisk2k
# 17.01.2013 ob 10:53
ZeK: kritika je letela na vlaganje v oglaševanje in je za moje pojme na mestu. Oglaševanje je direktna manipulacija in v prihodnosti se bo s ciljanim oglaševanjem to le še poglobilo. Je ogromno področij, kjer bi bilo vlaganje bolj pomembno, ampak žal vse ženejo samo zagotovljeni cekini. Zaradi oglaševanja imamo na policah bedne izdelke, ker so bolje oglaševani od kvalitetnih; sponzorske pogodbe uničujejo šport, o izkoriščanju delovne sile s strani mojstrov oglaševanja pa bolje, da sploh ne začnem - Apple vs Foxconn.
DrKult
# 17.01.2013 ob 11:31
ti_si_nula, pa kaj si sploh prebrala, kaj sem napisal? Jaz sem napisal, da mi Češko niti približno ni v ponos, vendar sem to izpostavil kot neko dejstvo.
Pa seveda si napačno sklepala tudi naprej, da ni rednih služb in nekako moraš preživet. Če študentskih servisov ne bi bilo, bi več kot 90% teh istih služb še vedno bilo na trgu in bi te pač redno zaposlili, študentski servisi pač omogočajo suženjstvo, ker so bolj interesantni za delodajalca. Samo poglej si 9/10 restavracij, kafičev, pa vse do vrhunskih oglaševalskih agencij, medijskih hiš in tako naprej. Če bi se ukinili študentski servisi, bi te službe še vedno moral nekdo zasesti, samo sedaj jih pač nihče ne zaseda redno, ker je pač lažje vse stroške preložit na državo in si zaposlit sužnja prek servisa.

Ne mi, prosim, nikoli več oporekat, brez da prebereš moj argument, to se mi zdi izredno nesramno in ignorantsko.

Pa oprosti, narobe sem zastavil besedo filmarji, zato verjetno tudi zmeda. Googlaj Bright Visuals. To je ena najboljših svetovnih firm za snemanje videospotov, oglasov, featurejev in so vsako leto bolj prisotni na svetovnem trgu, star pa je ta folk pod 25 let in so diplomanti FDVja. Če si namreč dober študent FDVja, obstaja veliko večja verjetnost, da boš znal projekt brilijantno zastavit kot če si iz AGRFTja, ker imaš pač več družboslovnega znanja, ki je v tem izredno pomembno, medtem ko se same tehnike snemanja lahko naučiš v parih letih tudi sam.
kazam123
# 17.01.2013 ob 11:18
Ponudbe za odkup še nismo dobili, niti nismo še delovali v tej smeri. Zaenkrat smo dobili kakšen pozitiven izkazan interes in potrditev, da gremo v pravi smeri.

Bi rekel čestitam, če ne bi poznal podobnega primera kot je to podjetje. Inovacija je eno, vendar od izkazanih interesov se ne da živeti, prej ali slej je potrebno tudi kaj prodati.
ti_si_nula
# 17.01.2013 ob 11:08
Opisan produkt me nekako ni prepričal (si bom morala ogledati oddajo, da mi bo bolj jasno). Problem je v preveliki zasičenosti trga....z vsem...z informacijami....s takšnimi in drugačnimi izdelki....s storitvami. Individualizirane informacije - le kaj je v tem kontekstu lahko povedala npr Coca Cola, informacije od tega proizvajalca dvomim, da so se od kupca do kupca razlikovale, bi pa to bilo vsekakor primerno v avtomobilizmu, morda farmaciji.
nutcracker
# 17.01.2013 ob 10:49
Za njenim uspehom se skriva veliko dela, padcev in vzponov, predvsem vztrajnosti - tako kot v vsakem start upu. FDV in njen uspeh nimata (skoraj) nikakršne zveze. Če med tisočimi študentov, ki jih sproducira FDV ne bi bilo vsaj nekaj deset uspešnih, bi bila to prava katastrofa. Še vedno jih pa 90% misli da so popili največ pameti na tem svetu, v življenju pa ničesar ne bodo naredili in se bodo bodisi vlačili po zavodu za zaposlovanje, bodisi honorarno delali dela za katera so se izobraževali za smešne plače ali pa se zaposlili na področju, ki nima nikakršne zveze z njihovo izobrazbo. FDV ne bi bilo treba ukiniti, le zmanjšati na razumno mejo.
24000
# 17.01.2013 ob 10:41
Mija je carica ! Tisti ki jo poznamo vemo da si je vse zaslužila z ambicioznostjo, pametjo in lepoto. :) Zraven pa še ne pozabi živet... kar za velik del podjetnikov ni pravilo. GO Mija ! Kar se tiče potrošništva... poglejte tehnologija omogoča komuniciranje z napravo na daljavo. To je tako kot bi rekel da je touch screen samo za za vsiljevanje reklam in ne vem česa. Tehnologija gre dalje... kdo jo nakoncu uporablja pa je odvisno od zainteresiranih podjetij.
mRobert
# 18.01.2013 ob 12:36
Strah pred samostojno potjo je upravičen v Sloveniji. Imamo sistem, kjer še vedno vlada pravniška elita, ki nima pojma o tem, kako postaviti zakone, da bodo motivacijski za poslovanje. Kdor gre v minus, mu z obrestmi ter zaprtjem računa ter ostalimi aktivnostmi zaprejo pot tako močno, da bo s težavo splaval.
costes
# 17.01.2013 ob 18:34
Rajs naj izumijo software,napravo,aplikacijo ali nekaj da ne bo teh fakin reklam ko gledamo filme!!
barezi
# 17.01.2013 ob 11:36
Tudi sam sem diplomant fakultete FDV in inovator, ki je to postal z veliko samoizobraževanja, fakultetna izobrazba ni k temu prispevala skoraj nič. Izjeme samo potrjujejo pravilo, da so v glavnem študenti FDV neproduktivni v slovenski družbi.
vivere
# 17.01.2013 ob 11:27
@7up

ne, kaj pa?
http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Lorbek-Mija.PDF
ti_si_nula
# 17.01.2013 ob 11:17
@DRKult - kateri filmarji so študirali na FDV? Študentsko delo je zato tako razširjeno masovno, ker ni rednih služb, človek nekako mora preživeti ali naj čaka od države 260€ pomoči?? Tebi je v ponos kdo je v Sloveniji bogat in kdo ne? Kaj tako bednega pa že dolgo ne :)))
Ribiič
# 17.01.2013 ob 10:55
Čestitke.
ZeK
# 17.01.2013 ob 10:16
hepimen

bravo hepimen, si pravi slovenec. takoj popljuvat nekoga, ki je uspešen!
the law
# 17.01.2013 ob 13:02
@DrKult

Ni problem v družboslovju ali naravoslovju. Problem je v tem, kar je tudi Mija povedala:

V Sloveniji je ogromno strokovnega znanja, pridnosti in natančnosti, preveč je pa strahu pred samostojno potjo in strahu pred neuspehom

Menatliteta odvisnežev od države je absolutno naš največji problem.
DrKult
# 17.01.2013 ob 11:41
hanziki, to je pa res.
minnaema
# 21.01.2013 ob 10:29
@ dr. Kurt (17.01.-10:34)
........."sama hvala se pod mizo vala" !
gavra76
# 18.01.2013 ob 10:40
eni ste res neverjetni… ponavadi je tko, da tisti ki najvec klincajo RES nicesar se niso dosegli v zivljenju, ker cas ki ga namenjate jamranju ne znate usmerit v izkanje cesa produktivnega.

nasjednja zadeva ki mi ni jasna je omenjanje tiste JFK-jeve opcije, kaj lahko naredim za drzavo. jest se raj vprasam, kaj drzava naredi zame, da naj bi jaz delal za njo? nismo si sami zbirali kje smo bili rojeni, k sreci imamo neke moznosti, da izbiramo kje bomo ziveli in kje/kaj bomo delali.

diplomiral sem na fdv a ne delam nicesar, kar bi bilo povezano z znanjem pridobljenim tam. zivim pa nekje kjer me za isto delo placujejo 6x (sest krat) vec kot bi me v sloveniji

srecno
99 or 1%
# 17.01.2013 ob 21:20
ma kaki nasprotniki kučan janša... ja pred tv.jem, glavna pa je naloga bivših komunaJzarjev, da ne pride kdo tretji... to je zadnji, najjači in najpomembnejši člen naših osamosvojiteljev.... ZATO PA TUDI TAKA PANIKA SEDAJ, KER STVARI UHAJAJO IZ ROK...
BILO KUDA UDBA SVUDA....
wisan
# 17.01.2013 ob 18:14
Uspela je in treba je čestitati.
Postavlja pa se vprašanje, ali ne bi bilo še veliko takih malih in novih podjetij uspešnih, če bi tudi dobili podporo inkubatorja ali kakršnokoli že - finančno seveda. Ker brez denarja ni muzike, to se menda ve ! Kako pa lahko shajaš, ustvarjaš, izplačuješ plače svoji ekipi, stroške, davke,..., če ni kapitala ? Ker takih, ki kar pridejo in pokasirajo milijone pa ni. Najprej je treba vlagati v idejo, razvoj, organizacijo, marketing,..., šele potem pridejo razultati, ali pa tudi ne.
raven_
# 17.01.2013 ob 12:43
DrKult
ko slišim take komentarje me prav zaboli glava.. a misliš da bi bilo v komunizmu ali v kakšnem drugem družbenem sistemu kaj manj oglaševanja? le manj zanimiv in bolj zahrbten ter bi bil.
DrKult
# 17.01.2013 ob 10:34
Človek že misli, no, pa da vidimo, kaj bodo tokrat porekli o FDV-ju, ampak seveda ima lokalni kmet tudi tokrat nekaj za reči.
Pa le če bi ženska razvila space shuttle za na Mars prit, bi gundžal, da proizvede preveč izpušnih plinov in to potem fižol ne bo tako lepo rasel.
Na tem faksu se je rodilo še ogromno drugih zelo dobrih idej in čeravno proizvaja bedake - torej tiste, ki pridejo na faks samo da naredijo s tisto ubogo 6ko izpite v 8 letih - proizvaja na drugi strani smetano slovenske inteligence in to na vseh področjih. Čeravno ga smatram kot izkoriščevalca in ga ne maram, naj izpostavim, da je denimo najbogatejši Slovenec tudi FDVjevec.

Tudi meni je na podlagi izvrstnega družboslovnega znanja, ki sem ga pridobil strdim delom na FDVju prodreti na trg. Ne v Sloveniji sicer, v Avstriji pa zato zaslužim precej več kot povprečno plačan Slovenec v Sloveniji mesečno. In to honorarno. Kdor ve, pač ve.

Bravo Mija, vsaka čast.
Jakob Ličar
# 17.01.2013 ob 10:39
@drKult zakaj v Avstriji?
ZeK
# 17.01.2013 ob 11:13
frisk2k

kao si ti predstavljaš investiranje/razvoj/proizvodnjo/prodajo v kapitalizmu?

da imaš v trgovini naprimer pet pralnih praškov, v enakih embalažah, na njih pa piše pralni prašek 1, pralni prašek 2..., brez navedbe proizvajalca?
7up
# 17.01.2013 ob 12:00
Mija Lorbek
Chief Executive Officer & Founder at UNIKI intelligent media

Faculty of Social Sciences, Organizational studies
Doctorate, Organizational Studies
2011 – 2013 (expected)
Faculty of Social Sciences
Masters
2005 – 2011
Faculty of Social Sciences
Bachelor's degree, Communication studies - marketing and marketing communications
1998 – 2003
izo
# 17.01.2013 ob 11:58
Bedaki kupujejo, pametni služijo!

brez tega moderni svet crkne, na žalost. no, sej boo vsi počasi začeli živet v okvirju samooskrbe, kajneda?
malo solatice na vrtičku, pa enga pujska v lopi, nekja jabolk in korenčka, deževnica, nabereš malo naplavljenih vej za čez zimo in smo dobri, ne? ok, pa enag ipada za dolgcajt- samo kako če nima za pložnice za elektriko,internet itd in če so frabtike propadle, ker so vsi samozadostni.
a že kaj cinglja?
7up
# 17.01.2013 ob 11:23
Glede na njen LinkedIn profil, ni zaključila FDV,...
Kazalo