Uprava Mercatorja ima pred seboj nezavidljivo nalogo prestrukturiranja podjetja. Foto: BoBo
Uprava Mercatorja ima pred seboj nezavidljivo nalogo prestrukturiranja podjetja. Foto: BoBo

Prihodki iz prodaje so bili pri dobrih dveh milijardah evrov za 3,6 odstotka manjši kot v istem obdobju lani, so sporočili iz podjetja. Manjši prihodki so predvsem posledica slabše prodaje tekstilnih in tehničnih izdelkov ter manjših prihodkov v Sloveniji in na Hrvaškem. Prihodki so se zmanjšali tudi zaradi prestrukturiranja podjetja (izstop z albanskega in bolgarskega trga, zapiranje neučinkovitih prodajnih enot in zmanjševanje prodajnih površin).
Po besedah podjetja uspešno poteka tudi proces zmanjševanja stroškov, saj so prihranki v vrednosti 27,4 milijona evrov v prvih devetih mesecih leta presegli celoletne prihranke, načrtovane za leto 2013. Največ so prihranili pri materialnih stroških in stroških storitev. Skupina je v tem času zmanjšala tudi svojo zadolženost za 29,7 milijona evrov, na 994,3 milijona evrov.

V omenjenem obdobju je skupina poslovala s 17,6 milijona evrov izgube, ki je manjša od izgube, ustvarjene v primerljivem obdobju lani. Od tega so v tretjem četrtletju ustvarili 2,4 milijona evrov izgube.