Cestninska shema bo zajemala vsa vozila, težja od 3,5 tone, vključno z avtobusi, pri čemer bodo opredeljene določene izjeme. Za vsa druga vozila, težka manj kot 3,5 tone, bo še vedno veljal dosedanji sistem z vinjetami. Foto: BoBo
Cestninska shema bo zajemala vsa vozila, težja od 3,5 tone, vključno z avtobusi, pri čemer bodo opredeljene določene izjeme. Za vsa druga vozila, težka manj kot 3,5 tone, bo še vedno veljal dosedanji sistem z vinjetami. Foto: BoBo
Na Darsu odprli ponudbe za elektronsko cestninjenje

Družba za avtoceste (Dars) bi sicer morala ponudbe za izvedbo elektronskega sistema cestninjenja konzorcija odpreti že takoj po izteku razpisa sredi oktobra, a so ponudbe zaradi revizijskega zahtevka ostale zapečatene. Dars je zeleno luč za odpiranje ponudb prejel v preteklih dneh, ko je revizijska komisija zavrnila zahtevek za revizijo postopka javnega naročila, ki ga je podal Kapsch TrafficCom.

Njegova ponudba je bila najvišja, saj je znašala 114,96 milijona evrov. Konzorcij Iskratela in slovaškega Skytolla je ponudil 110,11 milijona evrov, Cetis 114,6 milijona evrov, medtem ko je najcenejša ponudba Telekoma Slovenije in družbe Q-Free z Norveške znašala 99,99 milijona evrov.

Razpisna dokumentacija za elektronsko cestninjenje je sicer v tehnološkem smislu odprta. Odločitev o izboru tehnologije cestninjenja je v celoti prepuščena ponudnikom, vendar pa v okviru zahtev, ki jih glede tega postavlja evropska direktiva o povezljivosti cestninskih sistemov. V Kapschu so sicer prepričani, da razpis favorizira satelitski sistem cestninjenja.

Projekt mora biti od podpisa pogodbe končan najpozneje v letu dni, po uvedbi elektronskega cestninjenja pa naj bi Dars porušil tudi cestninske postaje.

Na Darsu odprli ponudbe za elektronsko cestninjenje