18. mednarodni oglaševalski festival nove Evrope Zlati boben je med 5. in 8. oktobrom potekal v Portorožu. Foto: BoBo
18. mednarodni oglaševalski festival nove Evrope Zlati boben je med 5. in 8. oktobrom potekal v Portorožu. Foto: BoBo

Zlati boben je eden največjih oglaševalskih festivalov v Evropi, tema letošnjega 18. festivala je bila Nova Evropa, nova miselnost. Prav novo razmišljanje oziroma "stalno iskanje nekih novih rešitev" je namreč izredno pomembno v času, ko se z novimi tehnologijami in vse več komunikacijskimi kanali tudi v oglaševanju vse hitro spreminja, pravi direktorica Slovenske oglaševalske zbornice in vodja festivala Barbara Krajnc.

Leo Brunett z dvema najuglednejšima nagradama
In po mnenju žirije Zlatega bobna se je v tem letu z vsemi temi izzivi najuspešneje spoprijela agencija V McCann Erickson Romania, ki je prejela nagrado Golden Rose za najuspešnejšo agencijo. Za najuspešnejšo agencijsko mrežo leta in prejemnico nagrade golden net pa je bila razglašena mreža Leo Burnett.

Nagrado Brand Grand Prixa za najuspešnejšo blagovno znamko je prejela znamka Vodafone. V kategoriji posebnih nagrad je Golden Watch nagrado za najboljšo celostno oglaševalsko kampanjo, predstavljeno na Zlatem bobnu, prejela agencija Leo Burnett za kampanjo Secrets behind paintings.

Prijavljenih je bilo več kot 1.700 del
Na festivalu so sicer najboljšim ustvarjalnim delom tega leta podelili 12 Silver Drum, 12 Golden Drum in šest Grand Prix nagrad. Skupaj je bilo v Single Channel in Multi Channel podeljenih 14 nagrad grand prix, 39 golden drum in 46 silver drum.

Prijavljeno je bilo 1.701 delo iz 37 držav, kar je nekoliko manj kot lani. V uradnem delu je letos tekmovalo 43 slovenskih del oziroma polovica manj od dolgoletnega povprečja.