Gospodarstvo

Poudarki

  • Cerar in Vučić: Slovenija in Srbija imata skupen interes glede Mercatorja
  • Cerar: Za zdaj ni dokazov za izčrpavanje Mercatorja
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.5 od 43 glasov Ocenite to novico!
Mercator
Uprava Mercatorja poudarja, da skupina stabilno posluje. Foto: BoBo
VIDEO
Usoda Mercatorja in ukrep...
VIDEO
Cerar za zaščito Mercator...
VIDEO
Cerar preveril, kako posl...

Dodaj v

Počivalšek: Če bo treba, bomo poslovanje Mercatorja zaščitili z zakonom

Predsednik vlade se je srečal s predsednikom uprave Mercatorja
11. april 2017 ob 12:43,
zadnji poseg: 11. april 2017 ob 22:31
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Gospodarsko ministrstvo ima pripravljen zakon, s katerim bi vladajoči po potrebi zaščitili Mercator in delovna mesta v Sloveniji, je razkril gospodarski minister Zdravko Počivalšek.

Vlada vseskozi od stopnjevanja krize Agrokorja budno spremlja položaj, prav tako budno spremlja dogajanje z Mercatorjem, je ob robu položitve temeljnega kamna nove Lekove tovarne na Prevaljah povedal gospodarski minister Zdravko Počivalšek. Ta verjame, da bo Mercator tudi pod novim vodstvom posloval stabilno.

"Imamo pa pripravljen tudi zakon, s katerim bomo, če bi bilo to potrebno, zaščitili poslovanje Mercatorja in delovna mesta v Sloveniji," je dejal. Več ni želel razkriti.

Minister je še pojasnil, da se je sam z novim vodstvom Mercatorja sešel že v petek, danes pa je srečanje potekalo tudi pri premierju Miru Cerarju. Poleg predsednika uprave Mercatorja Tomislava Čizmića sta se ga udeležila tudi direktorja Mercatorja v Srbiji in Črni gori Aleksandar Seratlić in Ivan Karadžić.

Cerar: Ni dokazov za izčrpavanje
Cerar se je pogovarjal tudi s srbskim premierjem in novoizvoljenim predsednikom Aleksandrom Vučićem. Ugotovila sta, da imata obe državi skupen interes glede Mercatorja: stabilno poslovanje podjetja. Ob tem je Cerar dejal, da za zdaj ni nobenega dokaza, ki bi potrdil domnevno izčrpavanje Mercatorja, kot so posumili slovenski nadzorniki Mercatorja.

Tako Čizmić kot tudi oba direktorja družb so Cerarju zagotovili, da bodo preverili informacije o domnevnem izčrpavanju družbe za reševanje Konzuma in ustrezno ukrepali, če bo to potrebno. Cerar pričakuje, da bo tudi nadzorni svet družbe zahteval vse potrebne informacije, da bodo ugotovili, ali se kaj takega pripravlja.

Ramljak: Objavili bomo poročilo
Za "pretirana ugibanja" je navedbe o domnevnem izčrpavanju Mercatorja iznačil izredni pooblaščenec hrvaške vlade za Agrokor, Ante Ramljak, ki je spregovoril na medijski konferenci v Zagrebu. Podrobneje o prestrukturiranju Agrokorja in prihodnosti Mercatorja znotraj skupine ni želel govoriti, je pa poudaril, da je Mercator v Agrokorjevem sistemu izjemno pomembno podjetje, in ocenil, da zaenkrat ne kaže, da bi prišlo do dezinvestiranja Mercatorja. Je pa napovedal, da bo v petek po seji nadzornikov Mercatorja pripravljeno poročilo o medsebojnih finančnih odnosih med Mercatorjem in Agrokorjem.

Cerar: Mercator se ne sme poslabšati
So pa Cerarju vsi trije sogovorniki zagotovili, da bodo naredili vse, da ostane Mercator stabilno podjetje, v korist potrošnikov, dobaviteljev in celotnega gospodarstva. Premier tudi pričakuje, da bo nova uprava Mercatorja ohranila stabilnost poslovanja, da bo dolgoročno zagotavljala nova delovna mesta, da se bo zadolženost podjetja zmanjšala in se bo preprečilo novo zadolževanje.

Premier je ob tem opozoril, da je Mercator največji delodajalec v Sloveniji, saj v celotni verigi na podjetju sloni okoli 100 tisoč delovnih mest. "Ne smemo dovoliti, da bi Mercator propadel oz. da bi se stanje poslabšalo," je dejal premier in dodal, da od največjega trgovca na območju pričakuje, da bodo imeli potrošniki pestro in bogato ponudbo ter še večjo povezanost s slovenskimi dobavitelji.

Cerar ne razmišlja o ponovnem odkupu
Glede idej o ponovnem slovenskem odkupu Mercatorja je predsednik vlade dejal, da to še ni tema dogovorov. Sicer se zaveda, da bi si "številni Slovenci želeli, da bi bil Mercator spet naš", a da je v trenutnem položaju nemogoče presoditi, ali je to sploh mogoče zaradi ogromno dolgov in bank upnic. Tako bi bilo zdaj po njegovih besedah tudi nemogoče dati kakšno resno izjavo o spremembi lastništva.

Mercator je del največjega hrvaškega gospodarskega sistema Agrokor, ki se je v zadnjem obdobju znašel v velikih težavah, zato je hrvaška vlada imenovala finančnega svetovalca Anteja Ramljaka za izrednega pooblaščenca v Agrokorju, kar je že potrdilo pristojno sodišče. Ramljakova naloga bo prestrukturiranje finančno nasedlega koncerna, prednostni nalogi pa sta zagotavljanje novih posojil in poplačilo dobaviteljem.

Uprava Mercatorja je sicer že potrdila, da družbe v skupini poslujejo stabilno, dokaze pa bodo nadzornikom predstavili na petkovi izredni seji nadzornega sveta. To so sklicali slovenski nadzorniki prav zaradi sumov sklepanja škodljivih pogodb za družbo.

L. L., Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
ms-360
# 11.04.2017 ob 13:06
Ma zdaj pa vidim,da tudi jaz Cmerarja nat.za šalo.Bivši direktor Mercatorja je lepo povedal,da odstopa ker že tri mesece nima dostopa do vodilnih v Agrokorju in tudi informacij.In zdaj bo predsednik vlade verjel nekomu,ki ga je so nastavili Hrvati,za bruhat.Mercator pa itak posluje na način kot Agrokor in sicer tako,da imajo rok plačila tudi po devedeset dni,zato so jim že marsikateri dobavitelji prenehali dobavljat svoje proizvode in jih prodajat konkurenci,ki jim sproti plačuje.Tako Agrokor kot Mercator pa sta za gospodarstvo tempirani bombi z to razliko,da Mercator še lahko kdo odkupi z dolgovi vred za Agrokor pa so to lahko samo še sanje in podaljševanje agonije zaposlenih in upnikov ter dobaviteljev.
Zoro27
# 11.04.2017 ob 14:00
Počasi smrdi na pripravljanje terena za državno pomoč Mercatorju.
janko49
# 11.04.2017 ob 14:30
Politika, roke proč od Mercatorja (ali katerekoli takšne družbe).

Naj se ne igrajo z denarjem davkoplačevalcev in trosijo lažne podatke (o 100.000 ljudi).
džeko
# 11.04.2017 ob 13:08
Mercator ni naš in PIKA !
Brigajte se za naše probleme ne za hrvaške, isto velja za mejo. Nesposobneži.....
Prudi
# 11.04.2017 ob 13:35
Ko pa dokazi bodo, bo prepozno, dragi predsednik vlade.
sm0ve
# 11.04.2017 ob 14:46
Če komu ni všeč, da je Mercator v tuji lasti naj kar sam zbere denar in ga kupi. Ostali ga nočemo.
Krimsky
# 11.04.2017 ob 13:52
Leta '91 je bilo vse naše.
~
A ker je šlo na 'neučinkovito' družbeno lastnino – smo jo morali modernizirati.
Sedaj, ko je lastnina privatna (v glavnem tuja) ... bi se pa spet nekaj petljali ...
mihaing
# 11.04.2017 ob 13:56
Na kratko in zelo jedernato: tragična komedija
marialorca
# 11.04.2017 ob 13:41
Za zdaj ni dokazov za izčrpavanje Mercatorja

Bo AGROKOR dokazal, da ga je Mercator izčrpaval .... (spominjm se zgodbe okoli terana, čeprav je to naenkrat povsem potihnilo). Ve se, kdo pokrije "finančno luknjo".
Maleska
# 11.04.2017 ob 13:38
Ja kot da mu bodo uradno povedali. Vse kar je pa neuradno je pa za Mirota nerelevantno.
milko54
# 11.04.2017 ob 15:26
Mercator je socialistični dinozaver, prevelik za slovenski trg. Zato je kar prav, da smo se ga znebili. In ni vreden krokodiljih solza. Bolelo bo , ko bo šel v franže . Bo pa kdo drug drobil priložnost.. Na bolj poštenih temeljih. Samo žal slovenske živilske verige ni več. Kmetijstvo smo uničili, predelovalce prodali. Vse samo zaradi fovšije in nezmožnosti sodelovanja.
janko49
# 11.04.2017 ob 15:04
Če Slovenci že ne moremo zlesti iz vloge hlapca, potem je bolje, da smo hlapci Dunaju, kot pa Zagrebu - rešujemo njihovo zavoženo podjetje (Mercator), rešujemo njihov turizem (odpovedujemo se Šengenskemu režimu na meji), rešujemo njihove varčevalce, rešujemo njihov teran in še bi lahko naštevali.

Dovolj nam je hlapca Mira, raje imamo fiktivnega hlapca Jerneja.
janko49
# 11.04.2017 ob 14:37
Mercator s poslovnim modelom, ki ga je začel že Janković (najemanje kreditov, onemogočanje konkurence preko politike, slaba struktura družbe) tako ali tako nima na trgu kaj več iskati.

Pa naj ga vodita balkanska tajkuna Janković ali Janković, ta družba kot taka nima perspektive.
janko49
# 11.04.2017 ob 14:32
Dosti je bilo nacionalizacije, dosti je bilo političnega kadrovanja v gospodarskih družbah, preprosto povedano dovolj imamo socializma.
pazi_mina
# 11.04.2017 ob 18:29
Poslovanje bomo zaščitili z zakonom...a slovenski zakon bo ščitil hrvaško podjetje...kam smo prišli
xerces8
# 11.04.2017 ob 21:10
Če Mercator propade, Spar, Lidl, Hofer, Leclerc &co z veseljem pokupijo ostanke.
Nobene luknje ne bo.

Luknja bo v naših denarnicah, če se bo metal denar v umetno ohranjanje Mercatorja. Tako kot pri bankah in še kje.
severnik
# 11.04.2017 ob 16:56
Cerar preverja tuje podjetje???
misterij1234
# 11.04.2017 ob 13:38
Tov.Cerarić se je pogovarjal s Čizmićem novim direktorjem Mercatorja,z direktorjema Mercatorja Srbije in Črne gore.Pravi,da "za zdaj ni dokazov" za DOMNEVNO izčrpavanje Mercatorja.Kakšna frazeologija.Zakaj mu nihče ne pove,če že sam noče vedeti,da ni več v lasti Jankovića temveč je bil 5 let lastnik Todorović.Od sedaj naprej pa je Mercator pod komando ene osebe prisilnega voditelja Ramljaka.Ta apartčik pa ne bo spraševal nobenega Cerarića ali bo lahko črpal finance iz še edinega do danes zdravega jedra.Cerarić pa bi lahko pripeljal s seboj še glavno in dokončno prodajalko Mercatorja tov.-co Alenko Bratušek,ki bi mu potrdila,da je Mercator odtujen in ni več naš.Pogreb še enega nekoč našega trgovca se je začel.In bravo džeko strinjam se s teboj v celoti.
Spuzva
# 11.04.2017 ob 13:17
Ne verjamem!
amigo
# 11.04.2017 ob 20:05
Dragi moji, tu se ne gre za socializem ali kapitalizem, ampak za navadno ropanje davkoplačevalcev. Slovenskih in hrvaških.
SpicyWeiner
# 11.04.2017 ob 18:53
Ni problema, bo vlada še malo dvignila davke in s tem denarjem kupila Mercator. Bademaister bo pa to vse nadziral in vodil

Yanez
# 11.04.2017 ob 18:49
Slovenski davkoplačevalci primimo se za denarnice. Bademaister Počivalšek ne počiva. Z Lex Mercatorjem nam bo izpulil nove milijone. Socialistični gospodarstveniki so na delu, prvi minister pa nič. Etika, morala in hrbtenica so na psu oz. jih ni nikoli bilo.
Miro starejši je bil mojster na konju, Miro mlajši bo kmalu padel s konja...
veza
# 11.04.2017 ob 18:22
Usoda MERC je v rokah potrošnikov,
če bomo kupovali našo robo,
bomo podpirali naše dobavitelje
in posledično naše zaposlene,
enako velja za SRB in ČG!
Mindmaster
# 11.04.2017 ob 18:04
Premier je ob tem opozoril, da je Mercator največji delodajalec v Sloveniji, saj v celotni verigi na podjetju sloni okoli 100 tisoč delovnih mest.

Kaksen neumen argument. Trg slovenskih potrosnikov ne bo sel nikamor. Bodo pac vrzel v verigi do potrosnika zapolnili drugi, bolj sposobni.
mostnica
# 11.04.2017 ob 17:06
Slovenska "elita" je uničila Mercator in ga brez sramu prodala Hrvatom. Ti imajo itak cilj, da si ekonomsko podredijo Slovenijo. In kaj sedaj blebeta Cerar o hrvaškem Mercatorju? Le kako je ta človek postal celo profesor na Pravni fakulteti?
svabo
# 11.04.2017 ob 14:59
Res je smešno, ko se apartčik kot je Cerar loti razmišljanja na nivoju korporativnega poslovanja. Še stari partijci so vedeli, da je potrebno najprej raziskati in potem z dokazili soočiti pozvane. Kaj naredi Cerar?
S Hrvatom se usede za mizo, spije kavo in se gre leporečje.
Predsednik vlade je zastopnik države, ki je lastnik NLB, ki je v konzorciju bank, ki so sklenile s Mercatorjem sporazum o reprogramiranju dolgov in mu določile zaveze.
Predsednik preko nadzornega sveta NLB zahteva od uprave NLB, da naredi izredno revizijo Mercatorja, ter hkrati v upravo določi človeka, ki bo bil pooblaščenec bančnega konzorcija in odgovarjal za izvrševanje zavez.
Na ta način se predsedniku nikoli ne bi bilo potrebno izpostaviti in posedati s Hrvatom. Hkrati pa mu je brez dokazov podelil bianco menico, da je poslovanje v skladu z zavezami. Očitno si svetovalci Cerarja želijo, da Cerar za večno zgine na smetišče zgodovine....
amigo
# 11.04.2017 ob 15:53
Premier je ob tem opozoril, da je Mercator največji delodajalec v Sloveniji, saj v celotni verigi na podjetju sloni okoli 100 tisoč delovnih mest. "Ne smemo dovoliti, da bi Mercator propadel oz. da bi se stanje poslabšalo," je dejal premier in dodal, da od največjega trgovca na območju pričakuje, da bodo imeli potrošniki pestro in bogato ponudbo ter še večjo povezanost s slovenskimi dobavitelji.

O tem bi morali razmišljati, ko smo najboljšega soseda za drobiž prodali na pol bankrotiranemu Todoroviću. Zdaj ko so vrgli slovenskega direktorja se Cerar prilizuje Hrvatom in pripoveduje pravljice. Upam, da z njimi ni govoril še hrvaško.
ibisibis
# 11.04.2017 ob 20:13
K sreči nas davkoplačevalce pred večjimi socialističniimi neumnostmi, kot je Lex Agrokor in Lex Mercator varuje EU.

Pogodba EU pravi "...prepovedana je vsaka pomoč, ki jo dodeli država članica, ali kakršna koli vrsta pomoči iz državnih sredstev, ki izkrivlja ali bi lahko izkrivljala konkurenco z dajanjem prednosti posameznim podjetjem ali proizvodnji posameznega blaga, nezdružljiva z notranjim trgom, kolikor prizadene trgovino med državami članicami."
xes
# 11.04.2017 ob 19:15
Eh, zaradi plačilne nediscipline letno propade za dva merkatorja majhnih podjetij in samostojnih podjetnikov, ki tudi zaposlujejo delavce z družinami ipd kar vse nam zdaj servirajo na račun neke kvazi sociale pa solidarnosti ipd ... ampak se vlada glede tega sploh ne sekira... torej naj gre še ta merkator v franže zarad mene... imejmo torej ISTA merila za VSE. Če država noče reševati podjetij svojih državljanov naj tudi ne rešuje tuja podjetja z denarjem slovenskih davkoplačevalcev.
ti-ne
# 11.04.2017 ob 17:47
Agrokor je atomska bomba, ki bo vsak hip eksplodirala, pokopala Hrvaško in dober del Balkana.
pepar
# 11.04.2017 ob 16:34
Gospod Cerar je pripravljen na potop Merkatorja približno tako kot je bila vlada na poostreno mejno kontrolo.
VEČJIH ZASTOJEV NI TA PRIČAKOVAT,
bubo bubo
# 11.04.2017 ob 15:08
Cerar ne razmišlja o ponovnem odkupu
to bi bila idealna šala za 1 aprila vendar gre osel 1X na led, naša vlada pa vsako leto:(
še več takšnih volitev
RJSlo
# 11.04.2017 ob 18:29
V Sloveniji Lex Mercator vs. na Hrvaškem Lex Agrokor. Ali pa bi moral pri pisanju vstaviti namesto "vs" enačaj?

Koliko bo hrvaška farsa stala slovenske davkoplačevalce?
kotzi
# 11.04.2017 ob 18:28
pomagajte tusu...al pa jagru..
Krissssss
# 11.04.2017 ob 14:49
a zato manka pol robe po skladiscih ker posluje Merkator dobro ?

aha kul
streljaj
# 11.04.2017 ob 13:53
Pri tovrstnih zadevah se, vladavini prava navkljub, ne smemo zanašati na "dokazovanje". V kolikor obstajajo zgolj indici za izčrpavanje strateško pomembnih podjetij, bi moral premier stopiti iz čevljev pravnika ter vstopiti v čevlje premierja in, če ne drugače, predlagati ukrepe, ki bi onemogočali izčrpavanje...
veza
# 12.04.2017 ob 07:29
malidelnicar
# 12.04.2017 ob 01:09

Podprimo rajši kmetijske zadruge.

ja, tiste dobre, na dolgi rok se vse izravna, tisti, ki so dobivali enormna posojila in se šli velike đeke, so dobili svoje, mi moramo podpirati male proizvajalce in male trgovce!
misterij1234
# 11.04.2017 ob 21:38
Dobili smo nova "gasilca",ki vedno zamujata pri gašenju razpadanja podjetij,Počivalšek in Cerar sta tudi odlična "bančnika" in reševalca "delovnih mest",predvsem podjetij v tujini in podjetij,ki so bila prodana tujim lastnikom.
TineB
# 11.04.2017 ob 19:06
Ja, pa še nove petletke rabimo in delovne brigade in Internacionalo za himno ... Komunizem, here we come! Bljak!
mb128
# 11.04.2017 ob 18:42
Glejte folk potrebno se bo sprijazniti. Kolikor spremljam situacijo obstaja več kot 50% možnost, da bo Agrokor propadel! Včeraj sem npr. gledal Otvoreno na Htv1 kjer je neka prof. na zagrebški pravni fakulteti zatrjevala, da lex Agrokor krši mnoga pravna načela in da je veliko vprašanje kaj bo glede lex Agrokor storila Eu. Obstaja velika verjetnost, da Hrvaška zaradi tega lex-a dobi pošteno po glavi.
Zato ne odlašajmo z sprejetjem ustrezne zakonodaje, ki bi jo morali, vsaj po moje, sprejeti že včeraj. Tukaj ne moremo/ne smemo gledati na Hrvate z usmiljenjem. Če ne drugega se spomnimo samo peripetij glede Cimosa. A propo Cimos, kako je zdaj s tem, zakaj se glede tega ne poroča?!
Da se vrnem k temi. Imam občutek da bodo Hrvati držali Agrokor nad vodo samo do konca turistične sezone nato pa tras bum tras. Torej že zdaj bi bilo pametno, da bi se pripravili na težko krizo, ki bo sosede zajela takoj po končani turistični sezoni! Mimogrede v zelo podobni situaciji kot je Agrokor je tudi Borovo in če vzamemo v obzir še težave Hrvaške in Mol-a oz. Ine je gospodarski zlom sosedov ante portas!
veza
# 11.04.2017 ob 18:19
O, kako je lepo biti glup,
pravi pesem iz preteklosti,
HRV se sedaj delajo neumne,
trenutno so blokirali prevzem AK,
kje bodo dobili denar za njegovo
dokončno rešitev, mi pa ni jasno!
apollo11
# 11.04.2017 ob 18:02
Hrvaška intervencija za sedaj pomeni da Agrokor zdaj eno letno ne more v stečaj. Ni možen stečaj, ni možna izvršba, ni možna blokada računov....Imajo eno leto mir, v tem letu pa morajo pomiriti dobavitelje. Agrokor pa nujno rabi finančno inekcijo, nekaj se govori da jim bodo banke v to luknjo brez dna nujno morale posoditi novih 150M eur posojila, da se vse ne ustavi.

Rusi se bodo tu na Agrokorju opekli, zato pa so bili proti temu Lex Agrokorju, ker v bistvu jih je zdaj država dobesedno suspendirala kot upnike. Res pa je vprašanje glede zakonitosti tega zakona, ampak ni ga hrvaškega sodnika, ki bi ta zakon razsodil kot neustaven.
misterij1234
# 11.04.2017 ob 17:53
Tovariš Cerarić najbolj neobveščena oseba vladnega klana.Njegova današnja frazeološka izjava "za zdaj ni dokazov za izčrpavanje Mercatorja",kot pravnik tega ne bi smel nikoli izjaviti.V rokah ni imel niti enega dokaza,da ga ne izčrpavajo.Zadnja in kruta resnica je ta ,da je vlada hrvaške po enem tednu odstavila sanatorja Agrocorja Alvareza III, ki so ga nastavili upniki dveh ruskih bank Sber banka in VSP banka zaradi dolgov tema dvema bankama v višini 700 miljonov + 500 miljonov dolga.Ruska vlada je hrvaški vladi že zagrozila s postopkom stečaja Agrokorja.Izjava Cerarića,"ne smemo dovoliti,da Mercator propade ali se stanje poslabša" je v razliki razlika 12 ur slika še bolj tragična.Že je na pomolu nova diplomatska afera med Rusijo in Hrvaško in seveda z vpletanjem Cerarića posledično tudi za Slovenijo,s takimi izjavami kot jih daje Cerarić.Ne vem kako bo zdržala ta naša prazna glava vse pritiske,saj je že v sporu z EU zaradi prehodov meje.Zakon je zakon,Schengen je stopil v veljavo 31 12. 2010.Prejudiciranje zakona pa je kaznivo dejanje,kajne vladajoča klika in Cerarić.
tone7
# 11.04.2017 ob 17:05
Mercator je bil namenoma izčrpan že za časa Jankoviča in ga je naša politika prodala, tako kot desetine drugih podjetij. Ni več slovenski in ni jasno, kaj se Cerar vmešava ? Slovenska politika je pogrebnik za celo vrsto nekoč uspešnih podjetij. Tam kjer se politika vmešava, je garant za stečaj
freezbee
# 12.04.2017 ob 07:55
Pustite mercator pri miru.
To ni problem slovenske politike, ampak hrvaske.

Tudi ce zaprejo nic huega, prodajalk manjka in bodo hitro nasle drugo delo, vse te mercatorje po vasicah bo pa pa prevzel kdo drugi, mlinotest, tus, jager, v rovtah imajo spar recimo.

Nikomur ne bo hudega ce se ne boste vmesavali.
gorcin
# 11.04.2017 ob 22:09
Rusi jih vse skupaj držijo za jajca.
izo
# 11.04.2017 ob 21:05
Če bo treba, bomo poslovanje Mercatorja zaščitili z zakonom

kar bo seveda takoj romalo na evropsko sodišče. zdej bi ščitili, prej pa prodajat za drobiž, plus seveda razmontirat firmo, ko je bilo treba dat zadevo v roke dvema tajkunoma, ki se jih vlači po zaporih in sodiščih.

konji in budale..
Doge the Dog
# 11.04.2017 ob 19:24
Še ena idio*istična populistična pogruntavščina naše vrle politične elite, ki hočejo z takimi mučkami ostati na oblasti. Samo vprašanje časa bo, kdaj bo Mercator klinično mrtev kot je zdaj Agrokor, tile bukseljni bi pa radi ohranjali delovna mesta v podjetju, ki posluje negativno in je bilo breme države in davkoplačevacev? Hvalabogu, da smo se ga rešili, zdaj bi pa spet to gnilo jajce nazaj kupovali? Sprijaznite se že enkrat, da ni več jugokomunajzerskega državnega monopola, ampak prosti trg in takšna podjetja (mi jim po komunajzersko še zmeraj pravimo FABRIKE IN TOVARNE), kjer se negativno posluje in krade za lasten žep, propadejo.
lightning.si
# 11.04.2017 ob 18:15
kot ste že povedali, mercator ni naš, ste ga prodali in lastnik je plačal kupnino...
sedaj lahko počne z mercatorjem kar hoče...
kralj matjaž
# 12.04.2017 ob 10:58
Razlog zakaj ima Slovenija težave.

Država se nima kaj vmešavat v gospodarstvo. Če se lastnik odloči da bo prodal Mercator, ga bo pač prodal, podjetje pa bo normalno poslovalo naprej. Če je Merkator prezadolžen, pač bo prišlo do stečaja in bo na njegovem mestu nastalo novo podjetje.
Kazalo