Foto:
Foto:

Po Skobetovih besedah so v družbi ocenili, da so trenutni pogoji na slovenskem medijskem trgu primerni za vstop nove televizije in zato so sprejeli odločitev za Planet TV. "Ta odločitev je bila premišljena, dobro načrtovana in verjamemo, da bo televizija uspešna," je zatrdil.

Za projektom ne stoji politika
Skobe je glede televizije še poudaril, da gre za pomembno investicijo, in zavrnil namigovanja, da za projektom stoji politika. "Če bi za tem projektom resnično stala politika, bi bilo to popolnoma neresno," je poudaril in zatrdil, da bo šlo za klasično komercialno televizijo.

Projekt Planet TV po Skobetovih zagotovilih poteka po načrtu. Tako bodo 18. septembra na tej televiziji predvajali prvo tekmo Lige prvakov, vse preostalo pa bo na trgu najpozneje novembra.

Skobe namerava takoj po nastopu mandata zagristi v delo. Kot pravi, bo z ekipo že prihodnji teden začel pripravo operativnih ukrepov za izboljšanje poslovanja in za spremembe določenih smernic na trgu.

"Menim, da je moja velika prednost v tem, da karierno izhajam iz skupine Telekom Slovenije. Zato za uvajanje ne potrebujem 100 dni, ne pričakujem 100 dni miru, z delom začnem takoj," poudarja Skobe. Dodaja, da je pred skupino zahtevno obdobje, zato je potrebna jasna vizija, strategija razvoja in učinkovit sistem korporativnega upravljanja.

Vodilni ponudnik telekomunikacijskih storitev
"Ključna cilja vseh aktivnosti v prihodnje sta, da Telekom ostane vodilni ponudnik telekomunikacijskih storitev v Sloveniji in da postane prva alternativa na vseh trgih v tujini, kjer nastopamo," je na novinarski konferenci v Ljubljani, sicer namenjeni predstavitvi polletnega poslovanja, dejal Skobe.

Telekom po Skobetovih besedah čaka pet ključnih izzivov: nadaljnja stabilizacija položaja na telekomunikacijskem trgu, zagotovitev novih virov prihodkov in stroškovne učinkovitosti, konsolidacija blagovnih znamk in opredelitev komunikacijske strategije ter učinkovitejša organizacija in sistem upravljanja s kadri, pa tudi aktivnost v odnosu do regulatorjev, vlagateljev in na področju hitrejšega reševanja tožb.

Razvoj vseh segmentov
"V prihodnjem obdobju bomo veliko pozornosti namenjali razvoju storitev na vseh segmentih telekomunikacijske industrije. Poseben poudarek bom namenil temu, da pokažemo, da Telekom Slovenije ni le prenašalec bitov ali prodajalec telefonov, temveč celovit ponudnik v segmentu ponujanja telekomunikacijskih in IT-rešitev, multimedije in zabave," je poudaril Skobe.

Ob tem je dodal, da je na slovenskem trgu treba ustaviti določena, rahlo negativna gibanja. Zato bodo dejavnosti Telekoma usmerjene v povečevanje tržnega deleža na širokopasovnem, optičnem omrežju in na področju ponujanja TV storitev, na razvoju trga in povečevanju tržnega deleža na širokopasovnem dostopu, pa tudi v konsolidacijo trga.

Skobe bo s 1. septembrom na čelu Telekoma Slovenije nasledil Ivico Kranjčevića, ki po dveh letih in pol vodenja družbe odhaja v pokoj. Nadzorni svet Telekoma ga je za predsednika uprave imenoval 11. julija.

S. B. L.