Gospodarstvo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.0 od 16 glasov Ocenite to novico!
Sberbanka
Največja ruska, banka Sberbank, ki je v večinski lasti ruske države, je z 1,1 milijarde evrov največji posamični upnik Agrokorja. Foto: EPA

Dodaj v

Rusi naj bi dobili od 30 do 46 odstotkov "novega" Agrokorja

Londonsko sodišče bo v torek odločalo o izročitvi Todorića
9. april 2018 ob 21:41
Zagreb - MMC RTV SLO, STA

Ruski banki Sberbank in VTB bosta imeli po trenutnem predlogu poravnave z upniki skupno od 30- do 46-odstotni lastniški delež v finančno prestrukturiranem koncernu Agrokor.

To so izjavili udeleženci ponedeljkovega srečanja hrvaške koalicije, na katerem je Agrokorjeva izredna uprava predstavila načrt predloga poravnave. Sodelujoči so izrazili upanje, da bo dogovor z upniki koncerna na koncu tudi potrjen s podpisom pogodbe.

Končni dogovor naj bi bil podpisan kmalu
Predsednik Narodne stranke-reformistov (NS-R) Radimir Čaćić je po srečanju na sedežu hrvaške vlade novinarjem povedal, da predlagana višina lastniških deležev, namenjenih upnikom koncerna, ni presenetljiva. Poudaril je, da so dobavitelji Agrokorja načeloma soglašali s predlogom, a poravnava še ni do konca sklenjena. Čaćić vseeno pričakuje, da bo končni dogovor kmalu tudi podpisan. Izredna uprava ima za sklenitev celotnega postopka čas do 10. julija.

Predsednik Hrvaške narodne stranke - liberalni demokrati (HNS) Ivan Vrdoljak je potrdil, da bodo dolgovi koncerna prestrukturirani v vrednosti od milijarde do 1,5 milijarde kun (med okoli 135 in 200 milijoni evrov). Izrazil je upanje, da bodo koncern, pa tudi vsa njegova podjetja in dobavitelji, obdržali proizvodnjo in delovna mesta.

Sberbank od Agrokorja terja 1,1 milijarde evrov
Hrvaški mediji so konec prejšnjega tedna ugibali, da bo največja upnica koncerna, ruski Sberbank, ki od Agrokorja terja približno 1,1 milijarde evrov, dobila približno 30-odstotni delež, banka VTB pa 14 odstotkov. Kot so dodali, bodo imeli lastniki obveznic koncerna medtem po prestrukturiranju od 23 do 25 odstotkov delnic največje hrvaške gospodarske družbe. Od tega bi približno polovica odpadla na ameriški Knighthead Capital Management. Bankam, ki poslujejo na Hrvaškem, naj bi pripadel desetodstotni delež, dobaviteljem pa osemodstotni.

Hrvaški premier Andrej Plenković in izredni pooblaščenec hrvaške vlade za koncern Fabris Peruško naj bi v torek skupaj predstavila predlog načrta poravnave, s katerim so danes seznanili predstavnike vladnih koalicijskih strank.

Todorić bo ostal brez deleža, ker dolgovi presegajo premoženje
Čačić je danes še povedal, da nekdanjim lastnikom Agrokorja na čelu z Ivico Todorićem ne bo uspelo obdržati svojih deležev, ker so dolgovi koncerna občutno višji od vrednosti premoženja družbe.

Londonsko sodišče bo sicer predvidoma v torek odločalo o zahtevi Hrvaške za izročitev dolgoletnega predsednika uprave Agrokorja Todorića, ki naj bi bil odgovoren za finančne malverzacije v koncernu. Todorić se je na Otok umaknil oktobra lani, ko je Hrvaška zanj izdala tiralico.

A. V.
Prijavi napako
Komentarji
QUENDI
# 09.04.2018 ob 22:01
.....še malo pa bodo Rusi lastniki Hrvaške......le kaj porečejo ribiči.....vukovarski branitelji.....
cairns
# 09.04.2018 ob 21:51
Agrokor

SamoRes
# 09.04.2018 ob 21:59
S kom moramo biti pa sedaj solidarni?
J@st
# 09.04.2018 ob 23:47
veza
# 09.04.2018 ob 23:35
Prijavi neprimerno vsebino
SBER banka, vedno ko to preberem, mi pade v oči, da je to premetanka - SERB banka, je to gola slučajnost?
---------------------
Oh, mamica moja draga.........)))))))))))

Ruska beseda - Sberegat .
Slovenska - varčevati.
58rajko
# 09.04.2018 ob 22:42
Rusi-Agrokor-Mercator
A je zdaj kaj bolj jasno, zakaj nismo izganjali diplomatov
Zelo dobro, slovenska zunanja politika
borut-blas
# 09.04.2018 ob 22:55
hrvati so izgnali ruskega diplomata, drago jih bo stalo ...
mb128
# 09.04.2018 ob 22:05
Ostanek pa ameriški Knighthead. Ostali pa bodo dobili večje ali manjše fige. Konjske seveda! Posledice za hrvaško gospodarstvo pa vsaj zaenkrat nepredvidljive oz. vsaj zaenkrat neznanka za splošno javnost!
Pa mi?! Pa glejmo na zadevo z pozitivne strani. V Mercatorju se bo dala kupiti originalna ruska vodka in pa ameriški hamburgerji kako pa jo bodo odnesli hrvati pa bomo videli najpozneje jeseni!
brunod
# 10.04.2018 ob 06:13
A ni zanimivo da katerikoli v katerikoli državi kaj pokrade na koncu vsi zbežijo v Anglijo
RESNICA
# 09.04.2018 ob 22:05
07. travnja 2018. u 12:11
Sberbank i VTB bank preuzimaju kontrolu, imat će 44% Agrokora
https://www.vecernji.hr/biznis/sberbank-i-vtb-bank-preuzimaju-kontrolu-imat-ce-44-agrokora-1237575

Sberbank in VTB banka prevzemajo kontrolo. Imeli bodo 44% Agrokorja.

Uredništvo, novica je stara 58 ur. S starimi novicami nam ni potrebno streči, imamo precej novejših, bolj aktualnih!!!
mb128
# 10.04.2018 ob 00:03
veza
Ne vem kaj ima ruskohrvaški DUR skupnega z meddržavnimi odnosi. Veš rusi imajo spomin kot slon in ne glede četudi bi dobili ves Agrokor bodo vedno razlikovli med načelneži in konvertiti!
Hardworker
# 10.04.2018 ob 01:33
Zdaj pa čimveč ruskih artiklov not, da se amerofilom zmeša.
veza
# 10.04.2018 ob 06:42
J@st
# 09.04.2018 ob 23:47
Prijavi neprimerno vsebino
veza
# 09.04.2018 ob 23:35

SBER banka, vedno ko to preberem, mi pade v oči, da je to premetanka - SERB banka, je to gola slučajnost?
---------------------
Oh, mamica moja draga.........)))))))))))

Ruska beseda - Sberegat .
Slovenska - varčevati.


ja, hvala za pojasnilo, sem kaj bogokletnega predpostavljal?
Počakaj, kako se bodo obnašali Rusi sedaj do nas, upam, da nes ne bodo pustili na cedilu kot po drugi vojni, ko se je šlo za Trst, Gorico in Koroško.
Kekec99
# 10.04.2018 ob 03:52
Se pravi smo Mercator prodali rusom.
izo
# 09.04.2018 ob 22:40
Od tega bi približno polovica odpadla na ameriški Knighthead Capital Management

lol, kak sem vam govoril glede tega, kdo bo pohopsal trgovine balkana, z merkatorjem vred..

rusi sigurno ne, to vam garantiram.
apollo11
# 10.04.2018 ob 11:11
Glede na to, da sam precej hodim v Mercator in da so trgovine podobno polne kot npr. Špar, ta tvoja teorija ravno ne drži...
Pa tudi nič kaj dražje me nakup ne pride kot v Šparu.
V diskonte pa hodim zelo redko, ker vsega sranja, zavitega v plastiko, tudi ne kupim.


Poglej številke, pa boš videl da drži. Mercator je iz 60% tržnega deleža padel na 35% delež. In imajo probleme da držijo ta znižani tržni delež. Veš kakšen osip je to. Spar je bolj kot ne stabilen in drži 20% tržni delež. Diskontni trgovci pa letijo v nebo po vseh parametrih ( rast, dobiček, prihodki na zaposlenega, nadzor nad stroški....).

Saj pravim, če ti je Mercator najboljša izbira, potem pač kupuj tam. Vsak odloča sam kje bo trošil svoj denar. Mene Mercator ne vidi.
apollo11
# 10.04.2018 ob 08:06
V tej zgodbi so nasedli vsi, zadeva lahko gre naprej, ampak samo z ogromnimi odpisi.

Kdorkoli prevzame, agrokor nikoli več ne bo takšen kot je bil, tudi ne bo imel glavnega deleža na tržišču. Poglejmo samo v Sloveniji, dokler ni bilo konkurence je Mercator haral, Spar, Lidl, Hofer pa so ga čisto prizemljili.

Sicer pa vsak ve za sebe, tržne deleže določamo mi kupci, s svojimi denarnicami. Jaz nimam nič proti Mercatorju, ampak tja enostavno ne hodim, ker me je konkurenca prepričala da so boljši in so me pritegnili k sebi. Mercator dolgo ni bil konkurenčen in jaz sem ga enostavno zapustil, verjamem da veliko ostalih tudi.
odklop 76
# 10.04.2018 ob 03:40
Za tiste ki še ne vedo. Hrvaška je izgnala enega ruskega diplomata. Kot povračilni ukrep Rusi niso izgnali hrvaškeg.
veza
# 10.04.2018 ob 21:05
J@st
# 10.04.2018 ob 09:06

veza
# 10.04.2018 ob 06:42

ja, hvala za pojasnilo, sem kaj bogokletnega predpostavljal?
Počakaj, kako se bodo obnašali Rusi sedaj do nas, upam, da nes ne bodo pustili na cedilu kot po drugi vojni, ko se je šlo za Trst, Gorico in Koroško.
------------------
Ne samo pokažete svojo vsesplošno razgledanost in posledično obsedenost
Sploh ne mislim na znanje ruščine...bolj na turške limonade.


Turških limonad jaz ne gledam, sta pa se sedaj sestala Erdogan in Putin, mogoče si to imela v podzavesti.
Obseden nisem z ničemer, samo razmišljam s svojo glavo, ne podlegam masovni histeriji, napako sem naredil, priznam, se opravičujem, pravzaprav, sem samo postavil vprašanje, pa je bilo že prehudo za nekatere.
Časi so napeti, očitno.
fridah
# 10.04.2018 ob 15:58
@ odklop 76

Dnevnik, 30.3.2018
"...Po poročanju agencij so tuja diplomatska vozila drugo za drugim prihajala pred gotsko stavbo zunanjega ministrstva v Moskvi, kjer so Rusi države obveščali o svoji odločitvi. Potem so začele novice o ruskih protiukrepih kapljati iz prestolnic od Ottawe do Berlina, Rima in Prage. Iz Zagreba so denimo sporočili, da so dobili obvestilo ruskega zunanjega ministrstva o odvzemu gostoljubja enemu hrvaškemu diplomatu, bivšemu zaposlenemu na veleposlaništvu v Moskvi, potem ko je Hrvaška izgnala enega ruskega diplomata. Zanimivo je, da so v Moskvi obenem prepovedali obisk Rusije vodji kabineta hrvaške zunanje ministrice Rini Eterović Goreta, ki je še nedavno kot začasna odpravnica poslov vodila hrvaško veleposlaništvo v Moskvi. »To je najbolj nenavadna odločitev,« je hrvaški Večernji list citiral poznavalca razmer, kajti Eterović-Goretova je hči častnega konzula Rusije v Splitu...."
kingeston
# 10.04.2018 ob 12:50
bomo videli, v primeru Avstrije so kar pozabili, da smo se mi borili proti Hitlerju, Avstrijci pa so ga častili kot boga, vse je bilo pozabljeno, spomin od slona ni deloval.

pa še drugo svetovno vojno uspeva takšen folk v vse teme stlačit...
res podn od podna
kingeston
# 10.04.2018 ob 12:47
SBER banka, vedno ko to preberem, mi pade v oči, da je to premetanka - SERB banka, je to gola slučajnost?

najnižji sloj ljudi vedno in povsod najde teorije zarote...
izo
# 10.04.2018 ob 12:10
Mercator je iz 60% tržnega deleža padel na 35% delež.

in od kje tebi ta statistika?

pa a lahko se nehamo slepit z imenom mercator že enkrat. gre za agrokor in nič drugega, prodan za 100 mio preko kreditov naših bank, ki jih bomo na koncu izplačevali vsi, oz bodo zapakirani v vse tiste miljarde pufa agrojkorja- ko se poplača ruse (iz naših davkov, seveda), pa priletijo jastrebi..
Robin Lood
# 10.04.2018 ob 09:35
Nekako imam občutek, da je bolje, da lastnino Mercatorja prevzame neka ruska banka, kot da jo ima še naprej tak človek ala ĐĐ.
AMFIBIJA
# 10.04.2018 ob 06:07
Ivan Ivičevič Todorov

AGROKOMBINAT S KOLHOZOM

Agrokombinatu trda prede,
znano že pred leti je postalo,
da agrarcem nič ne bo ostalo,
rezultat je končni silne zmede.

Agrokombinat se bo razdružil,
v njem preveč da je kapitalizma,
mu grozi svetovna kataklizma,
se s kolhozom v naglici bo združil.

Agrokombinat bo pod taktirko
novo stopil v dobo petoletke,
vrnil se na svoje bo začetke,
vzvratno bo začel prav kmalu dirko.

Agrokombinat kolhoz postaja,
iz soseske je prišla novica,
lažna ni, očitno bo resnica,
véliki da brat vse osvobaja.
J@st
# 10.04.2018 ob 09:06
veza
# 10.04.2018 ob 06:42

ja, hvala za pojasnilo, sem kaj bogokletnega predpostavljal?
Počakaj, kako se bodo obnašali Rusi sedaj do nas, upam, da nes ne bodo pustili na cedilu kot po drugi vojni, ko se je šlo za Trst, Gorico in Koroško.
------------------
Ne samo pokažete svojo vsesplošno razgledanost in posledično obsedenost
Sploh ne mislim na znanje ruščine...bolj na turške limonade.
Pohano
# 10.04.2018 ob 08:22
--------
Jaz nimam nič proti Mercatorju, ampak tja enostavno ne hodim, ker me je konkurenca prepričala da so boljši in so me pritegnili k sebi. Mercator dolgo ni bil konkurenčen in jaz sem ga enostavno zapustil, verjamem da veliko ostalih tudi.
---------

Glede na to, da sam precej hodim v Mercator in da so trgovine podobno polne kot npr. Špar, ta tvoja teorija ravno ne drži...
Pa tudi nič kaj dražje me nakup ne pride kot v Šparu.
V diskonte pa hodim zelo redko, ker vsega sranja, zavitega v plastiko, tudi ne kupim.
veza
# 10.04.2018 ob 07:16
mb128
# 10.04.2018 ob 00:03

veza
Ne vem kaj ima ruskohrvaški DUR skupnega z meddržavnimi odnosi. Veš rusi imajo spomin kot slon in ne glede četudi bi dobili ves Agrokor bodo vedno razlikovli med načelneži in konvertiti!


bomo videli, v primeru Avstrije so kar pozabili, da smo se mi borili proti Hitlerju, Avstrijci pa so ga častili kot boga, vse je bilo pozabljeno, spomin od slona ni deloval.
Springbok
# 10.04.2018 ob 01:08
Ali je v teh ruskih 30 -46% odstotkov upoštevan Mercator.

Morda se lahko z Rusi zmenimo, ker mi nismo izgnali ruskih diplomatov,Hrvati pa so, da se sedež skupine Agrokor preseli v Ljubljano, in se konglomerat imenuje Mercagrokor. Maščevanje je sladko pres.
izo
# 09.04.2018 ob 22:55
to, da niso izganjali, ne drži popolnoma, če se prav spomnem, je cerar nagnal nruske nato predstavnike oz se je pridružil tistim, ki to podpirajo. ker kot sem že zdavnaj povedal, da bodo čisto kontra stričku samu, to je za naše diplomacijo nepredstavljivo.
in glede agrokrja še zadnjič: a ste vi res tako naivni, da bodo trg balkana prepustili rusom, zakaj mislite so šli bombadirat srbijo? vsi skupaj bomo preko davkov izplačali ruse (praktično cela bivša juga, jker ima agrokor parkrinih ziljon firm in firmic), da bo lahko potem vse skupaj pohopsal en ameriški sklad.
zapravico
# 10.04.2018 ob 07:53
Da ne boste jokali,ko boste morali spokat iz svojih hiš,kajti rusi imajo denarja da kupijo celo slovenijo z narodom vred
politik kritik
# 09.04.2018 ob 22:24
Haha dobro so Hrvati Ruse v tazadnjo. Realno sem pričakoval da bodo meli rusi čez 50 % delež ali pa bo šel agrokor v stečaj.
veza
# 09.04.2018 ob 23:35
SBER banka, vedno ko to preberem, mi pade v oči, da je to premetanka - SERB banka, je to gola slučajnost?
Ja, Rusi bodo prevzeli Hrvaško, bomo videli, za koga bodo potem navijali v sporih med HRV in SLO, kaj menite?
Kazalo