Cene za ladjo Istra ne ve niti stečajni upravitelj. Foto: Radio Koper
Cene za ladjo Istra ne ve niti stečajni upravitelj. Foto: Radio Koper
Ladja Istra
Takšna ladja je lahko vredna okoli 300.000 dolarjev. Foto: Radio Koper

Stečaj majhnega slovenskega ladjarskega podjetja Euroshipping bi se lahko kmalu končal. Slaba banka se je znebila ladje, ki je dve leti zapuščena zasidrana v španski Valencii.

Ladja Istra je bila edino premoženje propadlega koprskega podjetja Euroshipping. Ta je ostal Novi Ljubljanski banki dolžan 3,8 milijona evrov.

Terjatev je prešla na slabo banko, ki jo je nato prodala, je povedal stečajni upravitelj Ladislav Hafner. "Terjatev do stečajnega dolžnika je DUTB, slaba banka, prodal drugemu upniku, in sicer družbi Marshall Navigations z Marshallovih otokov. Ta novi upnik je zdaj sodišču podal izjavo, da je pripravljen prevzeti tudi premoženje stečajnega dolžnika, torej ladjo Istra," je povedal.

Ker gre za poplačilo davkoplačevalskega denarja, nas je zanimalo, koliko je DUTB iztržil, a je ta podatek po njihovem mnenju poslovna skrivnost. Cene ne ve niti stečajni upravitelj: "Tega podatka žal nisem uspel dobiti. Dobil sem pogodbo, ampak v pogodbi je bil znesek odkupa te terjatve zabrisan."

Za staro železo?
Po ocenah poznavalcev je lahko takšna ladja vredna okoli 300.000 dolarjev, kar pomeni, da slaba banka še zdaleč ni poplačala terjatve.

Novi lastnik, uradno registriran na Marshallovih otokih, neuradno pa v lasti sirske ladjarske družbe, je 26 let staro ladjo, ki jo je že načela rja, najverjetneje kupil za staro železo.

Stečaj Euroshippinga se torej končuje. Zaradi finančnih težav lastnika Euroshippinga Bogdana Glavine je pred leti v hrvaških vodah obstala tudi ladja Padna, ki pa je pod drugim imenom prav v teh dneh na sidrišču v koprskem zalivu.