Kolumne
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.4 od 64 glasov Ocenite to novico!
#risi Slovenska hokejska reprezentanca v Sočiju
"Risi" v Sočiju: čudež ali pravljica? Ne, nagrada za trdo delo v nemogočih razmerah slovenskega hokeja. Foto: STA
vratar Robert Kristan
Številni spremljevalci hokeja pod Alpami so prepričani, da bo Soči labodji spev slovenskega hokeja. Nekaj upanja, da je še čas za preobrat v razvoju športa, vliva dejstvo, da so "risi" v povprečju z naskokom najmlajši v Sočiju. Foto: STA
       Zakaj ne bi ledna dvorana in olimpijski bazen postala športno-rekreacijska pogoja za status mestne občine?       
"Risi" in kapetan Tomaž Razingar
Kapetan Tomaž Razingar je bil tik pred tem, da se upokoji, nato pa je postal voditelj, ki je z jokom v Vojensu ganil rojake in zdaj nosi C na olimpijskih igrah. Foto: STA
Anže Kopitar
Ali je tujina edina rešitev? Kar 14 od 25 olimpijcev se je v tujino podalo v najstniških letih, med njimi tudi prvi zvezdnik Anže Kopitar. Vsaka podobnost z "begom možganov" je seveda zgolj naključna. Foto: STA
Selektor Matjaž Kopitar in "risi"
Kdo je verjel v drzno napoved Matjaža Kopitarja, ki je ob prevzemu selektorskega mesta pred tremi leti napovedal preboj na olimpijski turnir? Zdaj selektor meni, da Soči žal ne bo imel zares vidnega učinka na razvoj slovenskega hokeja. Foto: STA

Dodaj v

Ledne dvorane, ne pa ure drsanja, gospod predsednik

Postavimo spomenik "risov" z novim ledom
14. februar 2014 ob 11:03,
zadnji poseg: 14. februar 2014 ob 11:25
Ljubljana/Soči - MMC RTV SLO

Ko je Žiga Jeglič še drugič matiral vratarja Rusije, se je tresla naša hiša, sosedova, ulica, vas, mesto, Slovenija. Predsednik Borut Pahor pa je obljubil drugo uro zaporednega drsanja.

? V samem olimpijskem parku v Sočiju oz. točneje rečeno v Adlerju je več ledenih ploskev kot v celotni Sloveniji. Na osrednjem spektaklu iger ob Črnem morju sodeluje 150 oz. ravno toliko NHL-ovcev, kot je v Sloveniji članskih hokejistov. To pomeni, da je vsak šesti izmed njih izbranec Matjaža Kopitarja. Številke, ki jih poznavalci hokeja ne morejo premleti in razumeti.

Za primer: prvi nasprotnik "risov", Rusija, premore "le" dobrih 80 tisoč hokejistov, a tudi več kot 350 pokritih ledenih igrišč in več kot dva tisoč zunanjih zamrznjenih ploskev za preganjanje vulkanizirane in zamrznjene gume (pak = plošček = "šajba"). Dejavniki, ob katerih končni izid 5:2 deluje kot čista zmaga.

Ne želim ponavljati jeremijade o klavrnem stanju slovenskega hokeja, za to bo še čas po tem veličastnem prazniku v Sočiju, a vseeno je težko ne ponoviti osnovnih bolečih dejstev. En sam pravi profesionalni klub, in še ta ne tako časten in reden plačnik ter prikovan na dnu "avstro-ogrske" lige. Na drugi strani popoln propad železarskega kluba, prave športne Institucije z veliko začetnico, vsaj za slovenske klubsko-navijaške razmere.

Slovenski hokej kljub svojim omejitvam in zaradi pregostih rdeče-zelenih plašnic še zdaleč ni stvar samo dveh vasi, Spodnje Šiške in Kurje vasi, čeprav je karierna pot skoraj vseh "risov" vodila čez Jesenice in/ali Olimpijo. Izjema v pravilu sta le branilec Blaž Gregorc in Jan Muršak, ki pa je zaigral za Olimpijo med "lockoutom" in pustil na 30 tekmah nepozaben vtis.

Ob vsega sedmih lednih dvoranah (brez skrbi, nobena nima več kot ene ploskve) so tudi drugi kraji prispevali svoje "rise". Maribor in Triglav Kranj sta matična kluba trojici olimpijcev, na Bledu je prve hokejske korake naredila kar peterica reprezentantov. V Ljubljani je pri Olimpiji začela igrati hokej "samo" četverica, na Jesenicah pa je svojo športno pot začrtala deseterica začasnih prebivalcev Sočija.

Zatorej, zakaj se predsednik Slovenije (in vsi drugi oblastniki, ki bodo trepljali neonsko zelene "rise") ne zaveže raje izgradnji novih lednih dvoran? Ena ploskev za vsak gol v Sočiju, pa smo dogovorjeni, da lahko ob odprtjih po mili volji drsate dneve in dneve.

"Ojoj, ne veš, v kakšni krizi smo? Hokej pa je šport, drag kot žafran. Od dvorane, vzdrževanja ledu do same opreme ... Ta vlak je že odpeljal v 70. letih."

Če se je v letih debelih krav in zdaj v letih suhih krav našlo na milijone evrov, predvsem evropskih sredstev, za takšne nacionalne športne komplekse, kot sta biatlonska Pokljuka (cena 11 milijonov evrov) in nordijski center v Planici (48 milijonov evrov), ni vrag, da ne bi zmogli izoblikovati programa, ki bi podvojil število lednih dvoran v Sloveniji.

O nadarjenosti, smislu in tudi uspehu v tem športu ni več dvoma, konec koncev premoremo v Sloveniji uspešno podjetje, ki prodira v svet tudi z veliko racionalnejšimi objekti - baloni za hokej, s katerimi se lahko močno poceni vstopni strošek gradnje.

Torej, gospod predsednik, zdaj drži - ena ledena ploskev za vsak gol "risov" v Sočiju?

Vabljeni še k poslušanju športne zgodbe Marka Pangerca za Val 202:

Toni Gruden, MMC
Prijavi napako

Mnenje avtorja ne odraža stališča uredniške politike RTV Slovenija.
Komentarji
miro789
# 14.02.2014 ob 11:11
Vsak naj obljublja tisto, kar je sposoben uresničiti.
miro789
# 14.02.2014 ob 11:13
Ne vem, kako lahko primerjate "beg možganov" in to, da je šel Kopitar igrat v NHL.
Kako lahko pišete take neumnosti?
lojze13
# 14.02.2014 ob 11:18
Jaz pa dodajam,HOKEJ C PRIHODNJE SPET NAZAJ V PRENOSIH NA TV SLOVENIJA in brez butastih izgovorov športnega uredništva prosim
Rokobaroko
# 14.02.2014 ob 11:09
Ah, ja. Tale naš predsednik se malo norca dela. On bo drsal, raja bo pa nadrsala. Pa koga briga če bo on drsal uro ali dve, slovenski hokej pa gre med tem po gobe!
prlek
# 14.02.2014 ob 11:15
Dobra ideja.
Ampak trenutna situacija je taka, da nimamo denarja za resne klube niti v obstoječih dvoranah.
Na žalost.
pan
# 14.02.2014 ob 11:19
In tu se - kako tipično za Slovence - nehajo olimpijske pravljice in vstopi - trdi dokumentarec!
Tudi ob svetovnem rekordu v teku na 800m v dvorani (J.Čeplak - takrat), so mnogi že pričakovali izgradnjo krožne atletske steze, v dvorani,...pa je bil to čas "debelih krav".
Ob organizaciji EP v košarki, smo poslušali nekatere, ki so sanjali o dvoranah v Novem mestu (za 8.000 obiskovalcev) in celo na Ptuju (za 5.000).
Bomo za Tinino zlato v smuku posekali tri kilometre nekega gozda, z vrha planine v dolino (kje sploh najti ustrezen teren???) ?
Zato so naši športni junaki toliko več vredni!
Ker imajo nevredne pogoje treninga za njihovo mednarodno veljavo!!!
In morda nas ravno ta "improvizatorska partizanščina", ob srčnosti ter nezanemarljivem strokovnem znanju (ne potrebujemo svetovalcev iz tujine!!!,...sami znamo več kot dovolj!) uvršča tja, kjer smo!
dachimp
# 14.02.2014 ob 11:34
se mi zdi, da malo preveč pričakujete od predsednika, vsekakor pa imam rajši športnega navdušenca kot je Pahor za predsednika, kot pa aristokrata Turka, ki se totalno osmeši že če mora skandirati "šampioni"
mihamiha
# 14.02.2014 ob 11:19
Pahor dela čistko v javnem sektorju.

Položaja predsedinka in dvornega norčka je združil v eno samo pozicijo.
eos
# 14.02.2014 ob 11:14
Dovolj bi bil že pregled dokumentacije za izgradnjo stožiške dvorane in vprašanje, zakaj so se izogibali namembnosti dvorane tudi za hokej.
Hudomuh
# 14.02.2014 ob 11:19
Obljubim, da bova za vsako osvojeno slovensko kolajno šla z mojo drago na večerjo. Sicer bo naporno, a se bova potrudila. Trpinčenje ob buteljki in polnem krožniku bo nedvomno težavno, vendar se je za takšno priliko vredno potruditi in v obljubah preseči predsednika.
B in .
# 14.02.2014 ob 11:19
Malo hokejistov je, ker ni dvoran z ledom.

Talenta pa v izobilju, sploh v tem športu.
iztok150
# 14.02.2014 ob 11:30
Podmežakla je bila prenovljena, Tivoli bi mogoče še rabil obnovo.
Tudi Celje, Kranj, Bled, Maribor imajo dvorane, mogoče bi morali biti še kakšna na dolenjskem in primorskem/notranjskem, še kakšna dodatna v Ljubljani ali okolici, več pa jih glede na našo populacijo in interes res ne potrebujemo.
Glede na to da imamo kar nekaj majhnih sezonskih drsališč bi bilo mogoče smiselno najti prostor in postaviti malo večje, da bi lokalna mladež vsaj nekaj mesecev lahko trenirala ne nujno v dvorani.

Problem je v klubih - brez Jesenic ne bo šlo, tudi Olimpija je v težavah, kaj pa šele ostali manjši klubi. Tudi za mlade igralce ni enostavno, opreme je veliko in stane, možnosti za uspeh v Sloveniji so pičle, odhod v tujino pa ni enostavna izbira. Tako da dvorane po moje niso glavni problem.
rooster
# 14.02.2014 ob 11:31
ok, trenutno ni toliko problem v dvoranah, kot je problem, da se podira klubska scena

s kakšnimi vzvodi bi pa država (če sploh) lahko pripomogla k vsaj približno takega nivoja klubskega vsakdana kot pred parimi leti, pa ne vem
SkodaOctavia
# 14.02.2014 ob 12:04
V dolenjski toplicah je inline hokej ekipa in vrjamem, če bi bila v novem mestu hokejska dvorana, bi pol te ekipe igralo pravi hokej,pa še marsikdo drug. ma o tem lahko samo sanjamo,če še košarkarske dvorane ne moremo dobit :((
Bazalt
# 14.02.2014 ob 11:27
Torej, gospod predsednik, zdaj drži: ena ledena ploskev za vsak gol "risov" v Sočiju?

Radijski komentatorji ste boljši in realnejši od vaših televizijskih kolegov, a zgoraj citirana izjava (zaključek) prispevka je povsem gostilniško utopičen in brezpredmeten.

Argument?

Rusija: 80.000 hokejistov, 350 pokritih ledenih ploskev = cca. 230 hokejistov / igrišče
Slovenija 150 hokejistov, 7 pokritih ledenih ploskev = cca. 21hokejistov / igrišče

P.S.: Pa sem hokej fan, da ne bo pomote.
MarcoQ
# 14.02.2014 ob 11:26
Zakaj je na Jesenicah športno pot začelo 10 risov, v Mariboru pa samo trije?
Je to zato, ker imajo Jesenice toliko boljšo dvorano? Ali zaradi kluba, ki daje športu prepoznavnost in veljavo?
Rui
# 14.02.2014 ob 11:25
Glede na stanje v naši državi in odnosu do športa, lahko sedaj rečemo preprosto uživajmo ta trenutek na OI.

Vse drugo pa žal ne bo dobrineslo nekega preboja. Čez noč ali pa zaradi ene uvrstitve na OI ali pa enega EP v košarki, uvrstitve nogometašev na SP se v Sloveniji poslično ne zgodi nič. -
KER JE PAČ GLAVA BOLANA!

Vidite kaj se dogaja v politiki, gospodarstvu kako upravljamo s premoženjem, kako se samo jemlje, kako krivci ostanejo nekaznovani, itd. Ne moreš pričakovati, da bo potem v športu drugače.
Poglejte kako so "manegerirani" ti klubi, so le orodje nekih "vaških" šerifov ki se spoznajo na vse. Ampak včasih je šlo ker so se vse lumparije in nesposobnosti vodenja skrile z raznim denarjem od državnih podjetij, danes pa tega denarja ni oz. ga ni za vse dovolj in ker so klubi bili vodeni kot nek "krožek" so ostali na suhem......

Potem pa govorijo o nekih institucijah...
daryankoff
# 14.02.2014 ob 13:07
Točno tako, kaj boš ti imel hokej v Murski ali pa NM oz Kopru, če tam ta šport ni domač oz sploh ni ljudi, ki bi znali razviti vrhunske hokejiste. Na Jesenicah je hokej doma in pač oni to znajo.

V NM in MS ni ledne dvorane, zato ne moreš reč, da ta hokej tam ni domač. Šele če bi tam bile ene 20 let ledne dvorane, pa ne bi blo zanimanja, bi lahko to trdil. Poleg tega vsaj za Dolenjsko vem, da tam veliko otrok igra hokej na rolerjih in marsikdo od teh bi treniral hokej na ledu, če bi imel to možnost.
Smejc71
# 14.02.2014 ob 15:10
Samo tole vas bom vprašal vse strokovnjake. Zakaj nam je potem treba toliko nogometnih stadionov, ko pa je samo Maribor kaj vreden v nogometu od naših klubov? Pa nimam nič proti nogometu samo na jetra mi grejo stokovnjaki, ki pravijo da ne rabimo par novih dvoran, ker je itak samo Olimpija kaj vredna. A nogometnih stadionov je pa lahko toliko hokejskih pa ne a kaj? Če bi se malo več denarja vlagalo v hokej bi bili stalni člani OI in elitne skupine svetovnega hokeja to je jasno.
gesan
# 14.02.2014 ob 12:22
dr.Kobilšek
# 14.02.2014 ob 11:10
Saj ste sami zapisali,da ima slovenija samo 150 članskih hokejistov. Zakaj potem podvojiti dvorane a da bo imel vsak svojo?
--------------------------------------------------

Tvoja pamet me večkrat prepričuje, da ni čudno, da na tem planetu vlada nerazum!
Mogoče pa še nisi razmišljal, da bi tudi recimo v Murski Soboti znali drsat, če bi imeli določene pogoje?!
DREADLORD
# 14.02.2014 ob 12:18
Problem je širši. Kaj nam bodo dvorane, če pa ni dobro organiziranih in finančno podprtih klubov, ki bi polnili te dvorane in jih ohranjali pri življenju. Imam en proipadli cnter, en ki se lahko vsak trenutek sesuje in nekaj napol amaterskih klubov. Infrastruktura ni samo beton in železo, ampak tudi organizacije oz. klubi. In tukaj Slovencem zmanjkuje. Žal. Dejstvo je, da crkuje to kar je nekoč v tako kriminalni in nerazvojni družbi, živelo. In ta uspeh, dobre igre in vso to trkanje po prsih, je posledica predvsem dela teh entuziastov, ki so zrasli iz teh korenin. Jaz samo upam, da se bo ta tradicija nadaljevala.
V osnovi je pa tako, da naj okolje samo izpljune stran od klubov pijavke, ki samo sesajo sredstva, ki so namenjne športu. Razni lokalni veljaki, ki bi se deli v nekih odborih in svetih klubov, pa naj se stornirajo.
daryankoff
# 14.02.2014 ob 11:24
OI so idelana priložnost, da se kaj primakne na tem področju, drugače se ne bo nikoli.
Vsekakor bi moralo vsako večje mesto imeti ledno dvorano. Ledne dvorane se ne uporabljajo samo za hokej, temveč tudi curling, umetnostno in hitrostno drsanje ter predvsem rekreativno drsanje. Prav tako ni treba zgraditi ledne dvorane za 5-10 tisoč gledalcev, dovolj so take kot tista v Zalogu, Mariboru itd...
MIRNČAN
# 14.02.2014 ob 11:23
Jaz bi rekel da niso problem dvorane ampak ljudje ki kradejo denar tudi pri hokeju. Ne moremo pričakovat da bo 2 milijonska Slovenija imela 20 hokejskih dvoran. To je totalno neracionalno. Lahko pa pričakujemo da bomo imeli 3-4 solidne klube ki bodo kaj naredili.
johnb
# 14.02.2014 ob 11:41
Pred vsemi dvoranami je treba resiti Jesenice oz predvsem Jeseniški "know how" se proizvaja vrhunske hokejste. Klub in A ekipo se postavi enostavno, ampak mladinski pogon in vzgoja novih vrhunskih igralcev pa je nekaj povsem drugega. Se pa strinjam da bi bilo treba se postaviti ledenih ploskev v vecjih mestih. Kaj lahko naredi mladi talentirani hokejist recimo v kopru, novem mestu, murski soboti? Opusti upanje na hokej, se posebno ce ni premozen.
daryankoff
# 14.02.2014 ob 13:11
ne ga pokat z novimi dvoranami no... se tiste k mamo samevajo. Naj se nekaj naredi na samih klubih in potem razmišlja o dvoranah.

Kje samevajo? Obratujejo od jutra do večera. Poleg tekem in treningov hokeja različnih selekcij imamo še rekreativno drsanje ter umetnostno, hitrostno drsanje in curling ponekod.
peterS
# 14.02.2014 ob 11:33
Dajte se prvo vprašat koliko ljudi bi npr na Ptuju, NM, kakšnem Primorskem mestu sploh šlo trenirat prej hokej kot pa rokomet, nogomet, košarko?

Npr v Mariboru imajo dvorano pa sem 100% da se otroci raje odločijo za nogomet, (totalna popularnost tega športa tam), košarko in rokomet šele nato pride hokej. Isto je v Celju npr, na Jesenicah je bil pa hokej vedno doma.

Dejstvo je, da nogomet, rokomet in košarka še vedno prevladajo oz za kaj se otroci odločijo (tudi v mestih kjer imajo možnost trenirat hokej). Imeti polno lepih dvoran pa nima smisla, če članske ekipe ne igrajo v nekem resnem prvenstvu, za tole kar pač igrajo je so pa dvorane ok niso lepe omogočajo pa treninge.

Trenutno je glavni problem finance klubov, sponzorji, moč lig,... ne pa dvorane.
Daedalus
# 14.02.2014 ob 11:30
@miro789

NHL je zgolj zadnja njegova postanka! On je šel že zelo zgodaj (s 16 leti se mi zdi) na Švedsko v Södertalje. TO je tisti "beg možganov" - razmere za hokejski razvoj pri nas so pač ZELO omejene. Torej "možgani" bežijo. Saj je čist simpl.
heroj
# 14.02.2014 ob 15:51
Modeli, a znate sploh brat ... Rusi imajo 386 pokritih igrišč ter preko 2064 zunanjih igrišč.
A veste, kako zunanje igrišče postavijo. Na sistem (igrišče) priklopijo hladilni agregat, postavijo led, ga odklopijo ter priklopijo na drugo drsališče. Pač je mraz in led drži par mescev. Na madžarskem so sprejeli, da morajo imeti nakupovalna središča ala citypark uporabno streho za športne aktivnosti. Zato je ogromno drsališč na strehah teh štacun.
Na področju hladilnih agregatov je prišlo v zadnjih 20 letih do ogromnega napredka. Hkrati ti lahko tudi priklopiš na alternativne vire energije (sončna, veter) ... pri hlajenju ti dobiš toploto, le to izkoristiš za ogrevanje prostorov oz. toplo vodo.
Največji problem, da se privatniki ne lotijo tega je, da je težko zagotoviti zasedenost ledu čez dan. Težko je pripraviti šole, da bi imele več športnih aktivnosti. Sej zato so pa otroci motorični debili in zavaljeni.

LP
hefe
# 14.02.2014 ob 12:16
Tudi v Trbovljah je inline ekipa. Fantje sicer trenutno malo životarijo, ampak so bili pa tudi že boljši časi. Za igrišče smo se svoj čas metali na trepalnice, na koncu tudi uspeli, vendar pa potem seveda ni bilo nikoli sredstev za vzdrževanje tega kar zelo težko pridobljenega objekta...

Trdim, da bi bil velik napredek že odprto (zunanje) igrišče, ki bi ga pozimi zamrznili. Dejstvo je, da bi bilo to igrišče zelo lepo obiskano... To bi bila pridobitev za celotno Zasavje. Prostor dejansko je, mentalno pa bi morali narediti predvsem raznorazni veljaki kar velik preskok. Ne govorim konkretno o ljudeh, ker so bile vedno izjeme, ki potrjujejo pravilo. Konec koncev ima bivši župan trenutno hokejsko igrišče direktno pod oknom, ampak mnogo je bilo v preteklosti zmerjanja, zasmehovanja in celo preganjanja, ker so smo se pač drznili ukvarjati z nečim "tako eksotičnim" kot je hokej...
johnb
# 14.02.2014 ob 11:57
Stattisticno je dvoran res dovolj ampak problem da so vse skoncentrirane severno od polmeseca bled-lj-mb. De facto se v Slovenijo ukvarja s hokejem samo severna polovica drzave, le sem pa kje je kak osamelec kot je npr. Urbas
B in .
# 14.02.2014 ob 11:54
Ampak treba je razmišljat, da rabiš za uspehe mladinski pogon. In to ne zgolj lokalen v JES, 3xLJ, MB, Bledu, Kranju, Celju.

Se popolnoma strinjam.
Iz naštetega se vidi, kako zelo omejene so možnosti treniranja hokeja v Sloveniji.

Da bo starš otroka iz Murske Sobote vsak dan vozil na trening na Maribor ali iz Slovenj Gradca v Celje ali iz Nove Gorice v Ljubljano ali Jesenice ... je finančno in časovno nevzdržno, ne glede na voljo in potencial otrok in staršev.
verbatim989
# 14.02.2014 ob 16:42
Ja, v vsako vas dvorano, mater ste eni čudni. Nekaj dvoran ne pomeni dvorano v vsako vas. Pa pojem dvorana ne predstavlja mega velike dvorane za 20.000 ljudi, ampak dvorano, kjer se lahko igra hokej, pa da je vsaj za kakih 1.000 ljudi, tipa Zlato polje v Kranju.
A vi veste, da imamo v dvoranskem inline hokeju kar 3 lige? To je 25 klubov. Če bi v Sloveniji bilo več dvoran primernih za hokej in bi bil not led, ni hudič, da bi bilo več klubov hokeja na ledu, kot pa inline hokeja.

Pa nimamo mi samo 1 kluba v EBEL ligi in 6 klubov v INL ligi, ampak imamo še nočno hokejsko ligo, torej amatersko ligo, ki žal nima svojih dvoran.

Ampak valjda, za to ni denarja, važno je da gredo milirajde v bančne luknje.
Cublen3000
# 14.02.2014 ob 12:54
Sicer je pogled, da glede na uspehe slovenskega hokeja, imamo mizerno klubsko sceno in infrastrukturo, povsem pravilen in upravičen. Ampak ne vem čemu je treba v to vleči predsednika države, ki ima v veliki večini situacij in dogodkov zgolj reprezentativno funkcijo. Ne bom se spuščal v politične debate kaj je g. Pahor naredil dobrega in kaj slabega, ampak dejstvo je, da in ni odgovoren za propad in slabo infrstrukturo slovenskega (klubskega) hokeja in tudi ni pravi naslov, da bo on obljubljal nove dvorane po Sloveniji.

Torej razumem namen članka, naperjen pa je proti napačni osebi. Ker predsednik obljubi navijaško gesto ob uspeju naših športnikov, mu še ni treba poriniti pod nos katastrofalnih razmer v slovenskem hokeju, kot da je on krivec in mu postavljati zahtev, da začne obljubljati stvari, ki so jasne, da jih kot predsednik države ne more uresničiti.
General Maister
# 14.02.2014 ob 12:03
Kar se tiče infrastrukture bi morala Slovenija za vzor avstrijsko Koroško.
Nihče ne pravi, da morajo dvorane biti biseri arhitekture, ki sprejmejo 18.000 gledalcev.
Moralo bi iti za večnamenski športni objekt, ki pozimi nudi drsanje poleti pa kaj drugega, lahko tudi in-line hockey, košarkaška igrišča, dvoranski nogomet ipd. Niti ni pomembno, da je "zaprta" z vseh strani temveč zgol pokrita s streno, da se, da drsati v primeru dežja in snega ter, da se led ne stopi ob močnejšem soncu.
Še enkrat ponavljam... za vzor vzeti avstrijsko Koroško in drsališča/dvorane, ki jih premorejo. Presenečni boste, če preverite Koroško hokejsko zvezo in koliko drsališč in klubov premore.
B in .
# 14.02.2014 ob 11:11
Super članek, prave smernice in pogledi. Just do it.
korenc
# 14.02.2014 ob 13:35
slovenija se utaplja,borut pa drsal,narod je tako in tako nadrsal za par generacij
Heldarion
# 14.02.2014 ob 13:06
Related:

Naši ujeti na Frozent Moment fotki na NHL.com

http://www.nhl.com/ice/gallerylanding.ht
m?id=7059&navid=mod-left3



Rodmana jih očitno fascinirata :)
cico999
# 14.02.2014 ob 12:37
Včerajšnja temka Rusija-Slovenija

http://www.partis.si/torrent/podrobno/31
6706
KricacX
# 14.02.2014 ob 11:52
Dvoran imamo dovolj. Nimamo pa spodobne hokejske lige, kjer bi se kalili mladi igralci. Še večnih derbijev ni več... :(
kopibrejk
# 14.02.2014 ob 11:49
Kolikor golov, toliko zaporednih ur drsanja. V živo na Looney TV.
johnb
# 14.02.2014 ob 11:49
Ja zdaj se tle drgnemo kaj je cemu vzrok. Ali je vzrok temu da v NM, MS, KP in NG itn ni hokejstov, ker ni dvoran. Ali tam ni dvoran ker ni hokejstov?
Daedalus
# 14.02.2014 ob 11:38
Vsi tisti, ki njurite, da jih imamo dovolj: verjetno živite blizu teh dvoran. Meni je do najbližje dvorane (ALI pa odprtega drsališča) 84km oz. 1 ura vožnje z avtomobilom.

Dvoran je že nekaj, ampak so skoncentrirane na zelo majhnem območju. Z novimi dvoranami in predvsem propagando hokeja bi tudi več mladih začelo igrat.

Primerjat št. dvoran s ČLANSKIMI hokejisti je pa bedarija, ker članskih hokejistov ne bo nikoli več kot jih je zdaj, ker več pol-profi klubov kot to Slovenija verjetno ne prebavi. Ampak treba je razmišljat, da rabiš za uspehe mladinski pogon. In to ne zgolj lokalen v JES, 3xLJ, MB, Bledu, Kranju, Celju.

Kaj pomagajo te dvorane VSEJ mulariji, ki živi na primorskem, južnem notranjskem, dolenjskem...? NIČ. Verjetno vsi, ki jamrate, da je dvoran dovolj, živite 100m stran in vam to ni problem. Ampak na tak način se hokeja pač ne razvija, če vlečeš bazo mladih igralcev iz polovice populacije Slovenije (če).
General Maister
# 14.02.2014 ob 11:29
Zanimiv prispevek.

Vsekakor je potrebno razmišlati o večih ledenih ploskvah. Omenil bi Domžale, Grosuplje, Tržič, Žiri/Železniki, Slovenj Gradec, Velenje, Murska Sobota, Ptuj, Novo mesto, Kočevje, Postojna, Koper (ne nujno vsi, lahko tudi kateri drug kraj).
Dva do štiri profesionalne klube ostalo pa pol amaterkso, predvsem z namenom vzgoje mladih igralcev, ki jih poberejo profesionalni klubi oziroma tujina. V bistvu severno ameriški sistem.
Glede na to, da se danes da vse postaviti z montažnimi kosntrukcijami pa bi celotna zadeva v sklopu javno-zasebnih partnerstev z lahkoto zaživela.
Tudi strokovnega kadra za vzgojo mladih je precej, saj dosti fantov z ljubeznijo do hokeja nima le tega kje predati naprej.
peterS
# 14.02.2014 ob 11:15
Saj imamo dvorane za hokej, glede na amatersko hokeja bi človek rekel da še predobre. Sicer pa kdo bi to vzdrževal lepoto dvoran in vse ostalo pa itak nikogar ne briga. Spet neko primitivno razmišljanje najbolje,da ima res vsak hokejist svojo novo dvorano zakaj, pa nihče ne ve.
laurika
# 14.02.2014 ob 14:57
Jaz pa mislim, da bi bilo za naš hokej bolj kot te dvorane, potrebno da se podpreta dva dobra kluba, brez katerih v prihodnosti ne bo enako... Ne vem kaj se sploh da v tej smeri storiti, pridobiti sponzorje v kateremkoli športu dandanes je zelo težko...
skuggi
# 14.02.2014 ob 14:33
no ja... 7 dvoran v drzavi z dvema miljonoma prebivalcev.... po tej logiki bi jih torej rusi morali imeti kaksnih 700. Pa jih premorejo le borih 350 ???? S polovico manj dvoran na prebivalca se lahko kvecjemu oni hvalijo z zmago, ne pa mi s porazom lol
Quinlan
# 14.02.2014 ob 12:59
Dobro, ni se potrebno primerjat z Rusi, lahko se pa recimo s Slovaki. Če bi bili na njihovem nivoju s hokejskimi dvoranami, ekipami, itd. bi bili na veliko višjem nivoju v smislu talenta kot Slovaki sami.
86
# 14.02.2014 ob 12:36
Za začetek bi lahko denar namenjem kampanjam mednarodnega promoviranja preusmerili v šport.
Sem prepričan, da so naši športniki najboljši promotorji. Zaradi Petre Majdič, Tine Maze, naših nogometašov(JA 2010), skakalcev, košarkarjev in hokejistov včeraj je ogromno ljudi poguglalo o Sloveniji. Veliko več kot zaradi oglasov na CNN in raznih sloganov. S tem ne bi dobili milijonov za šport, bi bil pa začetek.
addministrator
# 14.02.2014 ob 12:26
ne ga pokat z novimi dvoranami no... se tiste k mamo samevajo. Naj se nekaj naredi na samih klubih in potem razmišlja o dvoranah.
Zhizz
# 14.02.2014 ob 12:22
treba bo graditi.
1. imeti moramo promotorje, junake, potrebno je promovirat šport med mladimi
2. potrebna so vlaganja, v dvorane in mladinske ekipe
----
če pogledam rokomet in nogomet sta kar dobro prehranjena. V zadnjih še pred recesijskih letih smo v Celju zgradil v enem mahu stadion in novo dvorano. Medtem ko so ledene ploskve zelo zapostavljene po celi Sloveniji.
Toni Gruden
link
Risi predobri za drugo ligo in preslabi za elito. Kako dolgo še?
88
1. maj 2016 ob 06:35 Naloga je opravljena in risi gredo znova, že sedmič, med hokejsko elito, a Katovice niso bile glavni turnir leta, temveč bo to Minsk, kjer se bo na začetku septembra borilo za olimpijske sanje.
Več novic ...
Kazalo