Kolumne
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.2 od 74 glasov Ocenite to novico!
Odločitev Kina Šiška za t.i. "kulturni evro" je med novinarji dvignila nemalo prahu. Foto: BoBo
       Prav neverjetno se sliši, da bomo morali novinarji donirati participacijo dveh evrov na vsakem javnem dogodku v tem urbanem centru kulture. Neverjetno zato, ker bomo edini delavci v državi, ki bomo plačali, da bomo lahko delali!       
"Ves ta bistroumni nesmisel me je precej zmedel, zato sem želela slišati tudi mnenja nenovinarjev. Ta poteza me spominja na poziv Janševe vlade za umetnike, ki bi brezplačno nastopili na državni proslavi," je dejala prijateljica in se ob tem ni in ni mogla nehati smejati. Foto: BoBo
       Odgovorni v Kinu Šiška tej pobudi pravijo, da je družbeno odgovorna. Verjetno bi bilo odgovorneje znati med novinarji ločiti zrnje od plev - kdaj udariti po mizi, kdaj reči ne.       

Dodaj v

Obvezni prostovoljni prispevek

Kolumna Špele Kožar
26. februar 2014 ob 10:33,
zadnji poseg: 26. februar 2014 ob 11:07
Ljubljana - MMC RTV SLO

Da, prav ste prebrali, in ne, to ni naslov kakšne pesmi oziroma verz ali pa prepis iz Shakespearjeve drame. Oksimoron, ki ga v literarni teoriji razlagamo kot bistroumni nesmisel, od jutri ne bo več le pesniška figura, temveč načelo delovanja enega izmed javnih zavodov – Kina Šiška.

Začenja se literarni festival Fabula, vendar v programski knjižici ni napovedanega francoskega "zvezdnika" Michela Houellebecqa. Poklicala sem enega izmed pobudnikov festivala: "Ali Houellebecq pride?" "Pride konec marca v Kino Šiška," je dejal in dodal: "Plačati boš morala dva evra, tako kot jaz." Sledil je ogorčen smeh ...

Prav neverjetno se sliši, da bomo morali novinarji donirati participacijo dveh evrov na vsakem javnem dogodku v tem urbanem centru kulture. Neverjetno zato, ker bomo edini delavci v državi, ki bomo plačali, da bomo lahko delali! Še več, za prispevke na nacionalni televiziji bodo potemtakem plačali tudi gledalci in gledalke, me je opomnila sodelavka. Haha, saj res, in povrhu vsega – plačevali bomo javnemu zavodu, torej ustanovi, ki ji kot davkoplačevalci zagotavljamo obstoj. Kako zabavno tragično.

Še nekaj je presenetljivo: da je obvezni prostovoljni prispevek razdelil sam novinarski ceh, saj so za t. i. kulturni evro (oksimoroni se kar vrstijo ...) tudi določeni mediji. Menda je nam, nasprotnikom te obvezne dajatve, malo mar za spodbujanje kulturniške scene (zbrani denar bodo letos namenili za izdajo albuma izbranemu posamezniku ali skupini, prihodnje leto za sodobnoplesni projekt itn.). Hm, kaj pa potemtakem delam dan za dnem? Mar ni prav temu poslanstvu zavezan novinar s področja kulture s tem, ko sledi delovanju nekega javnega zavoda, o njem poroča, ga kritično vrednoti, predvsem pa upošteva kot partnerja pri obveščanju in vzgajanju javnosti?

Ves ta bistroumni nesmisel me je precej zmedel, zato sem želela slišati tudi mnenja nenovinarjev. "Ta poteza me spominja na poziv Janševe vlade za umetnike, ki bi brezplačno nastopili na državni proslavi," je dejala prijateljica in se ob tem ni in ni mogla nehati smejati. Da, le da njim ni bilo treba plačati, da bi opravili svoje delo, sem porogljivo resno dodala.

Odgovorni v Kinu Šiška tej pobudi pravijo, da je družbeno odgovorna. Verjetno bi bilo odgovorneje znati med novinarji ločiti zrnje od plev - kdaj udariti po mizi, kdaj reči ne -, predvsem pa se zavedati, da je lahko poslanstvo takega zavoda, ki zavoljo odličnih odnosov z mestno občino in lastnega ustvarjalnega vložka posluje zelo uspešno, v samoiniciativi produciranja novih imen v slovenski kulturi? Navsezadnje mu to omogoča že lastna infrastruktura.

Mislim, da Kino Šiška to zna in zmore. Tako kot to znamo in zmoremo kulturni novinarji. In odgovornejši odgovor bi pričakovala tudi od tretjega člena v tej javnokulturni verigi, občinskega oddelka za kulturo ali pristojnega ministrstva; navsezadnje vsak izmed nas nenehno ostri posluh za nadaljnji razvoj slovenske kulture.

Hja, posameznikovo vrednotenje lastnega dela je vedno absolutno relativno. Nekateri se pač odgovornosti izognejo tako, da jo prenesejo na druge. Moram pa priznati, da je ideja o kulturnem evru izjemen kreativni domislek, ki pritiče prav polju kulture. Kreativna kulturna politika – hm, morda pa to le ni oksimoron ...

Špela Kožar
Prijavi napako

Mnenje avtorja ne odraža stališča uredniške politike RTV Slovenija.
Komentarji
janko49
# 26.02.2014 ob 10:52
Ali je nujno (npr. zakonsko določeno), da poročate s te prireditve? Menim, da je organizator (in seveda financer) tisti, ki določa pogoje za udeležbo na določeni prireditvi (oz eventu). Če vam delodajalec ne plača npr. vstopnine, pač ne boste poročali s te prireditve? Pa ja ne mislite, da ste edini delavec v državi, ki mora plačati, da lahko dela?? Prosim vas, obstajajo poklici, kjer je to povsem običajno, povrnjeno pa lahko dobite neposredno kot povračilo stroškov, ali posredno npr. v plači.
frisk2k
# 26.02.2014 ob 11:15
Malo bolj natančno: plačati bodo morali tisti, ki dobijo brezplačno vstopnico za plačljive dogodke; torej novinarji, povabljeni gostje in nagrajenci raznih nagradnih iger.

Grozno?

Poglejmo z našega zornega kota, torej zornega kota plačnikov RTV naročnine: plačujemo obvezni mesečni prispevek, ki vsako gospodinjstvo doleti tako gotovo kot smrt. Praktično se mu ne moreš izogniti - za razliko od novinarjev, ki lahko preskočite plačljive dogodke v kinu Šiška. Druga stvar je, da nimamo kot naročniki niti najmanjšega vpliva na programske vsebine - prisiljeni smo financirati vaše oz. urednikove prebliske o tem, kaj bo na sporedu, oz. o čem boste pisali. Vam gre še vedno na jok?

Neverjetno zato, ker bomo edini delavci v državi, ki bomo plačali, da bomo lahko delali!


Res? Jaz osebno kot prevajalec svojemu delodajalcu plačujem 12€/mesec, da lahko dostopam do baze shranjenih prevodov in uporabljam njegov software pri prevajanju, od katerega ima on potem svoj dobiček, jaz pa dobim plačilo po pogodbi. Pravično? Ne vem, ne bom sodil. Mogoče pa vas bom s tem vsaj malo potolažil.
kazam123
# 26.02.2014 ob 11:06
Prav neverjetno se sliši da plačujemo RTV prispevek.
zelje
# 26.02.2014 ob 10:48
želeli ste, imejte....
janko49
# 26.02.2014 ob 11:03
O koliko krat smo zastonj hodili na prireditve (tudi na tiste, o katerih nismo poročali), samo če smo imeli novinarsko izkaznico. Pa to lahko slišiš na vsakem vogalu??? Če pa imaš prijatelja novinarja, pa se tudi da...
ZeK
# 26.02.2014 ob 10:53
odločitev KŠ je povsem na mestu.
janezdolzan
# 26.02.2014 ob 11:13
Ste pridno vstavili Janšo spet...

zdaj se cedita med in mleko, tudi varčevati ni več treba!

Ves ta bistroumni nesmisel me je precej zmedel, zato sem želela slišati tudi mnenja nenovinarjev. "Ta poteza me spominja na poziv Janševe vlade za umetnike, ki bi brezplačno nastopili na državni proslavi," je dejala prijateljica in se ob tem ni in ni mogla nehati smejati. Da, le da njim ni bilo treba plačati, da bi opravili svoje delo, sem porogljivo resno dodala.

Včasih je dobra reklama vredna več od plačila, vprašajte Katarino Čas in njeno nastopanje v Scorcesejevem filmu...
roxdegabba
# 26.02.2014 ob 12:34
Hja, po eni strani se mi zdi, da so s to potezo želeli nekoliko omiliti zastonjkarstvo pod krinko novinarskih akreditacij.

Kdorkoli je že organiziral kakšen zmerno odmeven dogodek, je videl, da se za akreditacije vedno prijavi 200 novinarjev, vsak s seboj pripelje še fotografa, nekateri pa po možnosti še lučkarja in nosilca opreme. Ko tako podeliš 500 ljudem zastonj vstop na prireditev in v naslednjem tednu vidiš, da je o dogodku poročalo vsega skupaj 10 medijev, se ti zdi kar precej zamalo.

Da ne govorim o nizkotnostih, kot so podajanje novinarskih akredirtacij čez ograjo in podobno.

Kdor želi poročati o dogodku, bo plačal tudi tisi evro, kdor pa se je hotel zastonj prešvercati, bo pa pač sedaj moral malo plačati. 500 evrov ni malo denarja za prireditelja, ki praska in praska in se muči na vse načine, da bi na koncu le dosegel tisto bilančno ničlo.

Najbolj glasno pa tako ali tako jamrajo prav zastonjkarji.
Alatus
# 26.02.2014 ob 11:38
A zdaj ko mora dat novinar 2 eura za vstopnino so se komaj vprašali da morajo plačat ustanovi, ,i se financira iz davkoplačevalskega denarja? Saj vsa ministrstva in raznorazne agencije in ustanove delujejo po enakem principu le da ne vzamejo 2 eura ampak bistveno več.
Novinarji so v sloveniji ena velika farsa. Poročajo to kar jim naložijo ali pa prepišejo iz pro-zahodnih medijev.
Amateri ste, res.
karantanc9
# 26.02.2014 ob 11:11
khm šešok, parkirnine za delavce.
""Ta poteza me spominja na poziv Janševe vlade za umetnike, ki bi brezplačno nastopili na državni proslavi," je dejala prijateljica in se ob tem ni in ni mogla nehati smejati...."

Jeah, ko pa po firmah folk nabija zastonj nadure, pa nobenga haloja... :)
Sick_of_it_all
# 26.02.2014 ob 16:19
Spoštovana Špela Kožar
Zanima me samo, koliko vi pripomorete k razvoju glasbene kulture? Zakaj bi vi vili obravnavani drugače kot kdorkoli drug? Ker o dogodkih pišete? Veste, novinarji ste čudna sorta, sploh, ker pišete vedno po neki prireditvi, nikdar pred njo, razen če ni strašno znana.
Nikjer na portalu ničesar ne piše o koncertu Napalm Death in Hatebreed, ki se je dogajal v Kino Šiški 21.4.2014. Zakaj? ker nikogar od novinarjev to ni zanimalo, ali ker tega ne poznate?
Verjamem, da se je trlo zahtevkov za koncert Nick Cave-a.
In zdaj se VI, tisti, ki naj bi bili dolžni obveščat o takšnih dogodkih, zgražate, ker boste morali karto ˝kupiti˝ za 2 evra.
Sram Vas je lahko, večina jih bo karto morala kupiti za najmanj 10 krat toliko denarja kot Vi!!!!
Pa oni ne jočejo, tako kot vi.
P.S.: Polovica novinarjev, ki pišejo članke o glasbi, pa itak ne izumi tople vode, ampak nekaj nakraca iz Wikipedie, nekaj iz neta, pa nekaj malega avtorskega....hvala za tako novinarstvo!!!!!
Chope
# 26.02.2014 ob 11:27
Za dva evra se boste še lepo napapcali po prireditvi, gospodje novinarji.
To je pa kr ugodno, a ne.
MareSLO
# 26.02.2014 ob 11:29
Takim novinarjem pa verjetno ni problema dat 2 € za pivo na dogodku? Bi radi še pivo zastonj?

Kot prvo, kritičen (tako pozitiven, kot negativen) glas o kulturnih dogodkih se širi med ljudmi predvsem ustno in preko socialnih medijev... novinarstvo že postaja počasi outsider. Predvsem pa novinarji se lahko zahvalite tistim slovenskim osebkom, ki v vsem vidijo zastonjkarstvo in tako se je ta sistem podeljevanja vstopnic izrodil in je postal izkoriščan (tako kot sistem študentskega dela). Edino pravilno je, da se to spremeni.

Kaj pa nekdo ki nima vez preko raznih "novinarskih" kartic ipd? Seveda, mora plačati polno ceno. Saj ni novinar, je navadni prebivalec in "ko ga j***". :) Važno da imate dobro plačano delo in zastonj stvari. No, guess what, nič več in prav je tako. :)
pravaresnica123
# 26.02.2014 ob 11:19
Kaj cviliš za 2€?! Pa jih vsi po vrsti ignorirajte in ne hodite tja. Me zanima kako dolgo bodo vzdržali brez (kakršnekoli) kritike? Pa naj politične stranke uvedejo prostovoljni obvezni prispevek za udeležbo na kongresih in sestankih, pol pa da vidimo, katero imajo ljudje najraje!
radijovandl
# 26.02.2014 ob 17:06
Predlog uredniku Mmcja, umaknite ta clanek s portala, ker vas smesi in kaze, da nihce ne bere tekstov pred objavo! To kar pise omenjena je neumnost, ki je neizkusena ali ne vidi dalje od svojega peskovnika
thymiann
# 26.02.2014 ob 12:56
sem že pisal na amnesty international in v dnevu ali dveh lahko pričakujemo svetovno akcijo v podporo slovenskim kulturac novinarjem
janko49
# 26.02.2014 ob 11:21
Ali ne pomeni zastonjkarstvo poseg v neodvisno in objektivno poročanje?

Ali ne predstavlja zastonjkarstvo pri npr. novinarjih javnih ustanov korupcijo?
thymiann
# 26.02.2014 ob 15:22
Avtorica naj pošteno pove, kolikokrat je bila na koncertu, kolikokrat je o tem kaj napisala in kolikokrat je vzela extra karto za frendico.
ishgilliath
# 26.02.2014 ob 13:25
Prav neverjetno se sliši, da bomo morali novinarji donirati participacijo dveh evrov na vsakem javnem dogodku v tem urbanem centru kulture. Neverjetno zato, ker bomo edini delavci v državi, ki bomo plačali, da bomo lahko delali!
Ma daj nehajte že jokat! Ta novi ukrep zadeva tudi mene, vsaj kadar koristim press pass za pisanje reportaž s koncertov v KŠ, pa se mi to še vedno zdi zastonj v primerjavi z redno ceno karte... In upam si trdit, da bom moral za razliko od RTV-jevih novinarjev ta prispevek kriti iz svojega žepa... Poleg tega če upoštevamo, koliko ljudi se šlepa(mo) na te prepustnice, in dejstvo da vodstvu KŠ celo res verjamem, da bo denar koristno porabljen, se mi zdi ta prispevek celo zelo pametna zadeva.
Kar se pa plačevanja za delo tiče (btw v neodvisnem novinarstvu se je tako vedno plačevalo iz svojega žepa, tistim redno zaposlenim se pa tako vedno pokrije stroške) je bila pa pri Svetu na A-ju prav pred kratkim neka nadvse osladna epopeja o tem kaj predstavlja novinarski poklic. Baje je to privilegij, čast in dolžnost do soljudi: ne delo, ampak način življenja... No ja, vsaj dokler je ta način življenja zastonj, očitno...
seb123
# 26.02.2014 ob 13:13
Reveži ste, novinarji. Ne morete napisati ene kritike na račun nomenklature (kamor vodilni v kinu Šiška seveda spadajo), ne da bi na tak ali drugačen način omenjali Janše. Obvezni prostovoljni prispevek je oksimoron par excellence in nima nobene, ampak res nobene zveze s povsem racionalnim pozivom Janševe vlade umetnikom, ki bi bili pripravljeni na državni proslavi sodelovati brezplačno.

Gospa, ki se je toliko smejala, ko je dala to primerjavo in ki jo vi tu predstavljate kot frajerko, naj se raje zjoče zaradi pomanjkanja minimuma kritične presoje.

In vi novinarji kar plačujte 2 evra na predstavo - še premalo, glede na to s kakšnimi "bistroumnostmi" nas posiljujete.
Coen
# 26.02.2014 ob 13:49
@ karantanc9,

Jeah, ko pa po firmah folk nabija zastonj nadure, pa nobenga haloja... :)

Glede na to, da si omenil Šešoka - koliko haloja je bilo takrat, ko je tip brez enega samega sramu javno povedal, da je potrebno delavca vržt na 400 evrov mesečne plače? Sam se spomnim, da so blogi bili polni tega, Facebook je dobesedno eksplodiral, ljudje so to njegovo izjavo delili in širili ter tako obveščali ljudi, da v tej gnili državi nekaj močno močno smrdi.

Kaj se je zgodilo? Nič. Ker je slovenski narod preveč pasiven in neodločen. Če bi nam vlada iz danes na jutri zvišala davke iz 22 % na 30 %, naslednje leto iz 30 na 40, do leta 2017 celo do 60 %, misliš, da bi se kaj zgodilo? Ne. Ko sindikati (upravičeno) nastopijo proti nekaterim ukrepom vlade, ki so poguba za narod, se jih označi za rdečkarje in paradajzarje. Ko folk preko socialnih omrežij oz. novinarji preko člankov obveščajo narod o nepravilnostih v državi, se jih označi za leve/desne. Tako Slovenija čedalje bolj tone v PM, tistim na položaju pa se milo rečeno j*, ker itak zelo dobro vedo, da jim noben ne bo nič. Slaba banka je recimo en takšen zelo lep primer ultra natega naroda v zadnjično odprtino - še začeli niso z delom, pa so že porabili milijone evrov. In vse več bo tega.

Tako da, dokler boste vi drugega označili za rdečkarja/janšista, vedite, da se iz te situacjie ne bomo rešili. Krivi so politiki, seveda, a največji del krivde za nastalo situacijo nosimo jaz, ti in vsi ostali navadni državljani, ki imamo moč, da vzpostavimo red v slovenskem političnem prostoru, a smo tako preklemano zabiti, da se pustimo nategniti s strani politikov in svoje negativne frustracije rajši usmerimo v sodržavljana, ki je mimogrede v popolnoma istem sr*nju kot mi vsi ostali.

Pa lep dan.
murch
# 26.02.2014 ob 12:48
Mal je neokusno, da se objavljajo take novice.
Ljudje nimajo za jest pa redko najdejo način, da predstavijo svoje zgodbe in argumente.
cat_bastet
# 26.02.2014 ob 12:02
čaki, čaki ... kaj sploh jokat?. Saj vas mi plačujemo, mar ne? Torej to, ta 2 € ki jih boste dali, jih bomo v bistvu mi dali, podpiram čist. Bo šlo vsaj za nekaj dobrega naprej - zakaj ne napišete, kam gre ta "vaš" denar, ki se bo pobiral? Ker ponavadi gre itak sam za pir, mar ne?
Spelayla
# 26.02.2014 ob 20:12
Dragi novinarji (oziroma vsi lastniki Press izkaznic),

Kolikokrat ste s press izkaznico povsem brezplačno - v vašem delovnem času ali izven njega - lahko prišli na kulturno prireditev/koncert/muzej, ipd.?? Se vam zdaj 2€ še zdita preveč?
NOB
# 26.02.2014 ob 12:37
Kje je sedaj solidarnost?
Morda potrebujejo se vec brezplacnih reklam v Studio City?
Ali so to morda, Bog ne daj, placani PR-prispevki v najbolj neodvisni oddaji?
Chope
# 26.02.2014 ob 11:34
Pa zelo, zelo težko je iti na dober koncert, npr. Macy Gray. Buahahahahaha
Zabava zastonj , kritike so pa tako napisane iz drugih koncertov omenjene pevke.
zo-diacal
# 26.02.2014 ob 11:26
Malo bolj natančno: plačati bodo morali tisti, ki dobijo brezplačno vstopnico za plačljive dogodke; torej novinarji, povabljeni gostje in nagrajenci raznih nagradnih iger.

Grozno?


Grozno ja, oni so tam v službi, ne na zabavi.
Sicer pa, rešitev je preprosta, ne plačujte in ne poročajte o dogodkih iz kina Šiška.
Kmalu bodo ugotovili, da brez medijev tudi kina Šiške ni.
MIRNČAN
# 26.02.2014 ob 14:23
2 evra pa res ni vstopnina ki bi koga obubožala.
ZeK
# 26.02.2014 ob 13:35
sistem brezplačnih vstonic je potrebno spremenit v celotnem kulturnem/športnem/... področju.

vsakdo, ki dlje časa zahaja v podobno "sceno", prej ali slej pozna več kot xy ljudi, ki delajo pri organizatorjih koncertov, redarski službi, lastniku prostora, kjer je izveden dogodek, pozna izvajalce, prijatelje od izvajalcev, dela za nek medij (pa čeprav konkreten dogodek ne spada na področje, ki ga sicer pokriva), je v navezi s katerim od financerjev dogodka (sponzor ali pa javni denar)...

to zastonjkarstvo je zato v tem smislu pri nas absolutno prešlo vse meje zdravega razuma. pogosto je na prireditvi (ne samo v KŠ), več tistih, ki so tam zastonj, kot tistih, ki so plačali karto. človek se nekako neumno počuti!
TineB
# 26.02.2014 ob 13:26
Ja, vsi bi nekaj imeli zastonj. Novinarji, fotoreporterji, turistični vodiči, učiteljice - ki otroke pripeljejo, "VIPovci", ki jih sponzorji in prireditelji povabijo itd.

Če bi bilo po moje, bi vse te zastonjkarske vstopnice UKINIL. Vsak naj plača - ne glede na to, kaj tam počne: ali je le obiskovalec, novinar, fotograf, vodič, vodnik skupine itd. Zakaj zaboga, bi se razlikovalo? Popust naj dobi le tisti, ki ga po ceniku lahko vedno dobi (npr študenti, upokojenci, otroci itd.).

Res je neokusno, da mora nekdo, ki je brezposeln in hoče obiskati predstavo, plačati polno ceno, neka "novinarka" (ki se na zakuski še fino nažre in napije), pa ne plača NIČ. Go figure!
cerera
# 26.02.2014 ob 12:35
draga moja novinarka,
draga moja javna uprava..

Mi v gospodrstvi si novčiče za delo in izobraževanje moramo zaslužiti sami.
Najprej se učimo potem nekako če že pridemo do nekega dela, službe, moramo delati in se istočasn izobraževati da lahko konkuriramo in nadgrajujemo. Tvegati lastrna sredstva, ki se morebiti tudi in velikokrat ne povrnejo.

Sredstva za izobraževanje Javnih uslužbencev (zdravnikov, medicinskih sestere, javne uprave, minisrtov, poslancev........ raznih kvazi trenutkih delavcev v JU pa tudi novinarjev, saj je RTV javni zavod, in z zakonom pobira naročnino)) pa gredo iz žepov davkoplačevalcev, oz. najraje bi delali tako da vam mi pošiljamo spektakularne članke, .... po možnosti že lektorirane s prošnjo kdaj objaviti.

nehajte jamrat, brez muje se še čevelj ne obuje....
roxdegabba
# 26.02.2014 ob 14:24
MIRNČAN, novinarji pričakujejo za čisto vsako prireditev zastonj vstop, zraven obvezno pripeljejo še "fotografa", "lučkarja", "tonskega mojstra", "pomočnika lučkarja" itd, potem pa višajo nosove, če ni ob prireditvi še pogostitve za novinarje, gratis majčke, šalčke, kinderjajčke in podobno.

Ob tem mi je po eni strani hudo, ker se zaradi zastonjkarjev dela krivica pravim novinarjem, ki pošteno opravljajo svoje delo, po drugi strani so si pa dosti sami krivi, saj na vsako zanimivo prireditev pripeljejo še trop prijateljev, ki so akreditiranih kot "pomočniki fotografa" in podobno.
ZeK
# 26.02.2014 ob 13:46
pred dvema letoma so se v Delu zelo razhudili, meni pa se je zdelo povsem na mestu, da so organizatorji rekli "NI AKREDITACIJ-NOBENIH"!

ampak ne, Marijan Zlobec, novinar Dela, je takrat tako izrazil "zahteve" naših novinarjev (in se nehote osmešil z zadnjim stavkom, glede na kontekst članka):

Novinarji smo pričakovali tiskovno konferenco z gostjo, osebna srečanja s solistko, možnost intervjujev, odprto generalko in dostop do koncerta! Ana Netrebko je sicer v ponedeljek pela v Ljubezenskem napoju v Metropolitanski operi v New Yorku.

http://www.delo.si/kultura/glasba/ana-netrebko-v-ljubljani-brez-predstavnikov-javnosti.html
TineB
# 26.02.2014 ob 13:31
Zanimivo, kako dosti profesionalnih ljudi kako samoplačniško storitev ali blago jemlje kot strošek, ne pa kot investicijo. Včasih je potrebno tudi kaj investirati, da si česa deležen. Ne moreš pa pričakovat, da ti bo vse na voljo brezplačno - in to na plečih delodajalca ali na plečih npr organizatorja.
ZeK
# 26.02.2014 ob 12:48
roxdegabba

se v celoti strinjam!

hkrati pa, kako naj bo novinar neodvisen, če je "kupljen" s pomočjo brezplačne vstopnice?
kako naj bo neodvisen, če vnaprej pove, da je novinar?
pravi novinar bo plačal redno vstopnico, se infiltriral med navadne obiskovalce, zamolčal dejstvo, da je novinar in naredil odličen prispevek, ki mu ga bo medij odkupil. če tega ni zmožen, naj si najde kakšno drugo delo.
ti_si_nula
# 26.02.2014 ob 12:10
RTV - vzemite si v zgled, prispevek, ki ga namenimo vam, bi moral biti še naprej obvezen in hkrati prostovoljen v višini prispevka!
dejč
# 26.02.2014 ob 18:33
KAj pa obvezna prostovoljna donacija občini Ljubljana vsakega gradbinc, ki gradi večji javni ali zasebni objekt v mestu ? Pod pogojem, da je predhodno izbran na razpisu kjer je seveda najcenejši :D Se pravi, prvo si tako ugoden da nimaš za malco potem pa še po naroku ZJ doniraš občini 10 % investicije!! TO je biznis, vsi se pa čudijo zakaj firme porpadajo pa delavci ne dobijo plač....
cat_bastet
# 26.02.2014 ob 14:29
tole našla, še druga stran - http://www.airbeletrina.si/clanek/ne-kulturni-do-kulture
MIRNČAN
# 26.02.2014 ob 14:13
Meni ni jasno zakaj bi novinarji morali imeti prost vstop? ne rečem tiskovna konferenca, ampak taka prireditev pa nikakor.
frozen pingvin 2
# 26.02.2014 ob 13:55
obvezno prostovoljni prispevek....
podobno kot demokratična ljudska republika severna koreja.

to je pač naša javna uprava oz. uradniki...ko jim uspe skupaj postaviti dva nasprotujoča si pojma.
kamnojed
# 26.02.2014 ob 12:36
Nič novega, glede prostovoljnosti: tudi na križarjenijih so napitnino, ki naj bi bila - po definiciji - prostovoljna nagrada za kakovostno postrežbo, spremenili v "obvezno" (seveda zato, da lahko ceno potovanja oglašujejo kot ugodnješo, šele v drobnem tisku ugotovimo, da je ceni treba prišteti obvezno napitnino).
JBT
# 27.02.2014 ob 22:18
Najlepše je sicer, da na račun novinarstva dobiš pet kart zastonj, in da se lahko po. prireditvi še zastonj nažirate. Realnost pa je včasih drugačna, saj je s tem povezan strošek, ki ga je nekako treba pokriti.
Torej čestitke Kinu za uvedbo plačila prispevkov. Ideja je dobra in upam, da se bo prijela tudi drugje.
janez1975
# 26.02.2014 ob 22:17
Kdaj bodo dli 571 podpisov?
Conchis
# 26.02.2014 ob 14:38
Škoda, da Šiška problema z akreditacijami ne zna rešiti sama, valiti problem na pleča vseh resnih novinarjev, ki pišejo kiritike in kot mediji opravljajo zelo pomembno vlogo, je kratkoročno in nekonstruktivno. Nihče se ne vpraša, kaj bo s tem denarjem, kdo bo žirija, ki bo izbirala dobitnika ipd., to so pomembna vprašanja, ne pa bentenje počez čez vse novinarje in fantaziranje o pojedinah in podobnem..
MIRNČAN
# 26.02.2014 ob 14:31
Če za 2 evra jamrajo potem škoda da hodijo na takšno prireditev. Večina novinarjev ne ve kaj je trg očitno.
SF010
# 26.02.2014 ob 11:06
Ne hodite na to, bo kultura krajša in manj časa bom čakal na šport!
Mimobeznik
# 08.05.2014 ob 13:54
cat_bastet
# 26.02.2014 ob 14:46
nekdo pa ne zna poiskati informacij, oz. ne prebere do konca kaj je fora teh dveh evrov, evo v pomoč - http://www.kinosiska.si/novice/javno-povabilo-za-zbiranje-predlogov-za-sofinanciranje-snemanja-glasbenega-albuma-v-okviru-projekta-kulturni-evro
tomaz1974
# 26.02.2014 ob 14:12
Bravo Kino Šiska! Pogumna in poštena odločitev. Novinarka naj pa kar ostane doma...bo kmalu videla, kako Kino Šiška v resnici potrebuje.
Špela Kožar
link
Vedno je bil korak pred menoj
1
29. oktober 2016 ob 10:48 "Zelo težko mi je bilo pripraviti današnje predavanje. Ko je aprila umrl, sem imela občutek, da sem izgubila vse, kar je povezano z gledališčem," je v uvodu dejala Livija Pandur.
Več novic ...
Kazalo