Kolumne
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.4 od 39 glasov Ocenite to novico!
Ivo Milovanovič
Ivo Milovanovič tokrat razmišlja o volitvah za predsednika NZS-ja. Foto: www.alesfevzer.com
       Predvsem bo treba poskrbeti, da manjši klubi ne bodo umirali, da bo kakovost nastopov v 1. in 2. ligi zanimiva za gledalce, da bo napredovala stroka in posledično za pokrovitelje in medije. In jasno, da bo reprezentanca po letu 2010 spet na velikem turnirju. Trd oreh, ki ga bo treba streti, je zagotovo denar. Treba bo odplačati posojila za vsekakor veliko pridobitev na Brdu, pa tudi tekoči stroški so kar zahtevna naloga.       

Dodaj v

Res ne vem!

Kolumna Iva Milovanoviča
30. november 2016 ob 12:12
Ljubljana - MMC RTV SLO

Volitve predsednika Uefe, ameriške predsedniške volitve, pa tudi boj za stolček prvega moža OZN-a so zagotovo tudi in predvsem zaradi Slovencev in Slovenke spodbudile izredno zanimanje v Sloveniji.

Lahko smo zadovoljni, dva naša rojaka sta uspela, tretji se je častno boril. Zadnje tedne pa so v središču vsaj enega dela športne javnosti dejavnosti potencialnih kandidatov za predsednika Nogometne zveze Slovenije. Pred nekaj tedni vrsta resnih in manj resnih kandidatov, zadnje dni pa se je ta krog bistveno zaprl. Očitno bodo, če seveda ne bo res velikega presenečenja, 15. decembra izbirali med Radenkom Mijatovićem in Matjažem Nemcem.

Vsekakor bi morali biti nekateri malce, popravljam, zelo zaskrbljeni, kaj je ob odločitvi, da ne bo kandidiral, povedal in zapisal Ivan Simič. Jaz sem. Ne samo zaskrbljen, razočaran, po svoje celo žalosten, kajti preprosto ne morem razumeti, če je seveda vse povedano res, da se to dogaja pri izbiri predsednika nogometne, poudarjam, nogometne zveze. Ne gre za predsednika ZDA, tudi ne gre za predsednika Uefe, ki imata res velik vpliv in realno veliko moč odločanja.

Tudi najmanjši pritisk na tiste, ki imajo pravico glasovanja, je absolutno nesprejemljiv, kaj šele kakršne koli grožnje. Tiste, ki so to počeli, bi morali preganjati, v korist nogometa in športa nasploh, kriminalisti. Ne vem, morda se bodo lotili tudi te zapletene naloge?

Tudi poslovnež Izet Rastoder je v zadnjem hipu odstopil od vložitve kandidature in poudaril, da je nesmiselno kandirati, če so izidi volitev znani (beri: dogovorjeni) vnaprej. Dodal je, da bi bilo najbrž koristno za klube in MNZ-je (Medobčinske nogometne zveze), če bi bodoči predsednik vsaj malce upošteval tudi njegove ideje v programu, predvsem v tistem delu, kjer piše o denarnih vložkih predsednika osebno in novih pokroviteljev. Še kako se zaveda, da denar ni vse, je pa tudi nekaj, kar v tem trenutku potrebuje slovenski nogomet.

Ostal je torej samo še Matjaž Nemec, ki je bil doslej javno v nogometnih krogih manj ali skoraj nič prisoten. Ker je že nekaj časa v politiki, ga očitno vse to, vsaj tak je moj vtis, kar se dogaja v predvolilni nogometni Sloveniji, ne zanima preveč.

Nekaj sem zapisal o meni znanih programih kandidatov. Ob natančnem prebiranju je mogoče na kratko povzeti, kaj kdo ponuja. Mijatović, ki je očitno pozabil izbrisati nekatere oznake na koncu strani, je za nadaljevanje prizadevanj iz prejšnjega mandata Čeferina, Simič je stavil na nov volilni sistem predsednika NZS-ja in večjo vlogo nogometašev pri vodenju zveze in pomoč klubom, Rastoderjev program ponuja podobno kot Simičev, vendar je "obogaten" z denarnimi vložki v klube. In MNZ-je. Nemec ponuja marsikaj znanega, velja pa opozoriti, da ni pozabil na spremembe v zakonodaji, ki bi morala biti prijaznejša do športa in tudi do nogometa.

O kakovosti programov kandidatov bodo jasno na koncu sodili delegati, ki imajo pravico glasovanja, in nobenega dvoma ni, da novega predsednika čaka zahtevno obdobje. Predvsem bo treba poskrbeti, da manjši klubi ne bodo umirali, da bo kakovost nastopov v 1. in 2. ligi zanimiva za gledalce, da bo napredovala stroka, in posledično za pokrovitelje in medije. In jasno, da bo reprezentanca po letu 2010 spet na velikem turnirju. Trd oreh, ki ga bo treba streti, je zagotovo denar. Treba bo odplačati posojila za vsekakor veliko pridobitev na Brdu, pa tudi tekoči stroški so kar zahtevna naloga.

Ja, nalog, zahtevnih nalog je res veliko in nehote se sprašujem, kaj je na koncu tisto, kar je tako privlačno pri opravljanju funkcije predsednika Nogometne zveze Slovenije? Morebitna denarna korist je v primeru predsednika NZS velika zabloda. Preprosto je ni. Predsedniška funkcija na NZS, kolikor vem, je amaterska funkcija, ki v glavnem prinaša veliko obveznosti in prav malo koristi. No, zagotovo ne smem zanemariti medijske prisotnosti, letno nekaj potovanj v tujino z reprezentanco in na sestanke Uefe in Fife.

Priznam. Bolj kot iščem odgovore »ZA«, bolj so v ospredju naloge in obveznosti. Ali pa sem morda kljub letom in izkušnjam naiven, prezelen, da bi spoznal in poznal pravo ozadje. Res ne vem. Vsekakor želim veliko uspeha novemu predsedniku in njegovi ekipi!

Ivo Milovanovič
Prijavi napako

Mnenje avtorja ne odraža stališča uredniške politike RTV Slovenija.
Komentarji
Lesinar
# 30.11.2016 ob 12:18
Tu ni nobenega dvoma, res neveš!
17theone
# 30.11.2016 ob 12:22
Ura, beležka, svinčnik: bolj primerno sliko bi težko našli.
Lesinar
# 30.11.2016 ob 12:24
IIIIN ŠKOF BRANI!!! ŠKOF BRANI!!!! Ja velemojster ostaja velemojster
Lesinar
# 30.11.2016 ob 12:22
Kaj piskata španca?
Lesinar
# 30.11.2016 ob 12:20
Ivo, po tvoji uri kdo bo novi predsednik NZS-ja?
Pinta999
# 30.11.2016 ob 12:20
Handerson!
Wasabi
# 30.11.2016 ob 12:37
Kandidat Nemec bo nastopal v beli majici in črnih hlačkah. Brez metuljčka.
Outsider
# 30.11.2016 ob 13:49
Je še kdo celotno kolumno prebral v mislih z Ivotovim glasom? :)
Lesinar
# 30.11.2016 ob 12:31
Na progi štiri novozelandski čoln
caree
# 30.11.2016 ob 12:48
Danska sodnika piskata kot na želežniški postaji..
Anar Hija
# 30.11.2016 ob 14:09
Ko bi otroci, ki tukaj pišete Milovanovičeve komentarje, katere ste si očitno dobro zapomnili in so vam všeč, raje pomislili na to, kako resna je zadeva, da sta pri volitvah predsednika NZS odstopila kar dva kandidata in se omenjajo grožnje in šikaniranja, bi se prijeli mamic za kikle.

Stvar je veliko bolj resna, kot se zdi. Lobiji so uzurpirali eno od športnih zvez. Tendenca časa pravi, da zaradi denarja. Pomeni, da gre za odkriti rop pri belem dnevu. Vas pa bolj zanima tisti, ki vam to žalostno novico prinaša - do not kill the messenger!

NZS je očitno nekakšen mafijski kartel. Kar bi v tem trenutku morali storiti je, da bi prekinili volilna opravila vse, dokler se zadeva ne pojasni in ponoviti izbor kandidatov. Do takrat pa je verodostojnost porušena. Glede na to, da se NZS financira (tudi) iz proračuna, gre tudi za sum kaznivih dejanj.

Pa kaj bi vam jaz pravil, Ivo je vse povedal, samo poslušati je potrebno.

PS: Današnja mlada generacija je polna informacij in prazna modrosti. V dokaz poglejte zgornje komentarje.
RazorBack
# 30.11.2016 ob 13:51
Outsider, seveda, se še kako drugače bere članke Ivota?
oslič
# 30.11.2016 ob 13:13
Vprašanje za Iva: Zakaj mu je bil gol Verbiča grd?
prlek
# 30.11.2016 ob 13:02
"Nemec ponuja marsikaj znanega, velja pa opozoriti, da ni pozabil na spremembe v zakonodaji, ki bi morala biti prijaznejša do športa in tudi do nogometa."

Saj je politik, naj poskrbi za to v parlamentu.
NZS ne sprejema zakonov.
hrklus
# 30.11.2016 ob 12:59
Ali pa sem morda kljub letom in izkušnjam naiven, prezelen,

S tem se pa strinjam Ivek. To ste dobro povedali.
maxbernie
# 30.11.2016 ob 18:57
Ena glavnih odlik kolumne je, da zavzameš stališče. Ivek pa vedno samo bluzi, nekje po varni sredini. Njegov stavki so vedno narejeni po istem kopitu, samo zvrst športa spreminja. CTRL+C CTRL+P
joy
# 30.11.2016 ob 13:35
Ja ko ne gre ne gre.
midfielder
# 30.11.2016 ob 14:27
prvič da se strinjam s komentarjem @anarhije od a do ž

ps
tudi mene moti, da so froci z @lesinarjem na čelu uzurpirali to alarmantno temo s svojimi infatilnimi oponašanji milovanovića, kaj si raje ne najdejo kakšen teen portal....
Lovec
# 30.11.2016 ob 12:20
Zaradi prvega stavka, vem kam pes taco moli in ostalo ne bom bral.

Vpoklic večnega komentatorja nogometa in športa v Sloveniji je vedno takrat da PR pegla ugled in preusmeri pozornost.
KiNgKoNg
# 30.11.2016 ob 19:00
tudi mene moti, da so froci z @lesinarjem na čelu uzurpirali to alarmantno temo s svojimi infatilnimi oponašanji milovanovića, kaj si raje ne najdejo kakšen teen portal....

Ahh daj no, malo zafrkancije pa res ne škodi.
alkum
# 30.11.2016 ob 14:07
Ivo ne drezaj preveč v osje gnezdo,ker ti bodo še prepovedali komentiranje nogometnih tekem!!
Sicer pa se sedanja oblast ne sme preveč spremeniti,da se takoj ne bo videlo kako je zgrajen center na Brdu. Pa tu ne mislim na denar,ampak na sam objekt,ki na določenih mestih zgleda,da stoji tam že najmanj 50 let.
Fndesjekl
# 30.11.2016 ob 13:04
Rudonja... .... .... pooodaja doooo karica.... karic.... .... .... .... karic... ... .... .... in prekrsek guardiole...
WAITAPU
# 30.11.2016 ob 15:30
Po prvih tridesetih sekundah ugotoviš, da je kolumna zelo disciplinirano napisana.
caree
# 30.11.2016 ob 12:58
Če ne daš, dobiš
burruchaga1986
# 01.12.2016 ob 09:41
Danes ni več lahkega nasprotnika
brehme
# 30.11.2016 ob 18:07
Turk ni imel šans, Ivo če bi spremlajl kake medije izven slovenakih režimskih, bi to vedel. ;elanija je zmagala, kjub temu da ste jo slovernski družbenopolitčni delabci obrekovali, žalili. Čeferin je zmagal gladko.

Predsednik NZS ima od tega malo koristi???
veleum77
# 30.11.2016 ob 15:46
@Janezski
Zakaj razmišlja, če pa priznava, da res ne ve?

-

Ivo
Priznam. Bolj kot iščem odgovore »ZA«, bolj so v ospredju naloge in obveznosti. Ali pa sem morda kljub letom in izkušnjam naiven, prezelen, da bi spoznal in poznal pravo ozadje. Res ne vem. Vsekakor želim veliko uspeha novemu predsedniku in njegovi ekipi!

----------

sem prebral kolumno in je nakazal na nekatere stvari. zaradi let in izkušenj, pa ne bo direktno s prstom kazal. s tem, ko je zapisal "ne vem" je najbolj mislil zakaj se kandidati odločajo ZA to funkcijo. je pa že prej povedal kakšna je.
zardi let in izkušenj ne ve. mislim ,da je veliko povedal.
sploh pa nekateri niste prišli pogledat kolumne, pač pa malo pljuvat.
sonor1
# 30.11.2016 ob 15:19
caree

nepisano pavilo, ki bi ga veljalo zapisati...
caree
# 30.11.2016 ob 12:51
Derepaskova, podaja doo Simčiča. Simčič...nazaj do Derepaskove. Derepaskova...iin dvignjena roka španskih sodnikov.
VITO
# 03.12.2016 ob 08:48
Ivek, po komentarjih si spet pod 50% priljubljenosti. Tvoje obljube o odstopu veljajo toliko kot obljube Janše o odstopu.
burruchaga1986
# 01.12.2016 ob 09:41
Rad imam iva, ampak poslušam ga pa težko.
alcatraz
# 01.12.2016 ob 00:20
Ive drži se rokometa, nogomet pa pusti pri miru!
zelezniki
# 30.11.2016 ob 14:00
Pozdravljeni,
ko sem to prebral, sem se takoj odločil, da napišem komentar:

Ja, nalog, zahtevnih nalog je res veliko in nehote se sprašujem, kaj je na koncu tisto, kar je tako privlačno pri opravljanju funkcije predsednika Nogometne zveze Slovenije? Morebitna denarna korist je v primeru predsednika NZS velika zabloda. Preprosto je ni. Predsedniška funkcija na NZS, kolikor vem, je amaterska funkcija, ki v glavnem prinaša veliko obveznosti in prav malo koristi. No, zagotovo ne smem zanemariti medijske prisotnosti, letno nekaj potovanj v tujino z reprezentanco in na sestanke Uefe in Fife.

Priznam. Bolj kot iščem odgovore »ZA«, bolj so v ospredju naloge in obveznosti. Ali pa sem morda kljub letom in izkušnjam naiven, prezelen, da bi spoznal in poznal pravo ozadje. Res ne vem. Vsekakor želim veliko uspeha novemu predsedniku in njegovi ekipi!

G. Ivo, kaj tebi ni jasno !!!
Postati predsednik NZS je sigurno posebna funkcija. Res posebna, zato ne more biti vsak predsednik, ampak je treba tudi nekaj znati.
Kljub leto in izkušnjam g. Ivo ste pa s tem komentarjem čisto ustrelili mimo.
caree
# 30.11.2016 ob 12:45
Ja ja, Ivan Simič bi lahko dobil kakšno stransko vlogo v amaterskem gledališču.
cricka
# 30.11.2016 ob 12:24
Ivekove kolumne so se edina svetla tocka na mmcju
Leut
# 03.12.2016 ob 20:00
Pa niti nikoli ne boš vedel!
frlekin
# 01.12.2016 ob 14:33
matjaž nemec je tip politika, ki ga celo tekmo ni potem pa z eno potezo odloči volitve.
frlekin
# 01.12.2016 ob 14:30
handerson do čembrlja
pistacija
# 01.12.2016 ob 08:44
Zakaj se enacijo uspehi Aleksandra Ceferina z porogo Melanija Trump s Donaldom?
gesan
# 01.12.2016 ob 05:32
oslič
# 30.11.2016 ob 13:13
Vprašanje za Iva: Zakaj mu je bil gol Verbiča grd?
..................................
Aaa, to pa ni res!
Ni izjavil, da je bil grd ampak, da "ta gol ne bo šel med tiste lepše".
In to ni isto!

Drugače pa je tudi meni bila ta njegova izjava čisto in povsem mimo, ker takšen gol dat ni tako enostavno kot je očitno sprva mislil on sam.
Za enga komentatorja s tolikšno kilometrino takšnega komentarja res ne bi pričakoval.

Vsaj popravil bi se lahko in javno priznal, da ga je polomil!
psihorok
# 30.11.2016 ob 16:56
Saj je povsem jasna stvar z tem ko je Ceferin predsednik UEFA, racuna politika na to da pride kak evro vec v NZS. Moje mnenje je da take funkcije nebi smel dobiti clovek ki je hkrati poslanec se manj pa nekdo ki je politicno jasno in glasno opredeljen. Fukcija mora pripasti cloveku ki ima rad nogomet, po moznosti dobremu ekonomistu z mocnimi vezmi v gospodarstvu.
Samo Zakes
# 30.11.2016 ob 14:52
Moogče smo "v svetu" res postali nekoliko bolj prepoznavni (sam sicer v to dvomim), ker se je nekaj slovenskih fac vpisalo v medije.
V domači zdrahi pa predvsem primanjkuje slovenskih fac.
borchica
# 30.11.2016 ob 17:50
Če bi znali prebrati, kar je povedal med vrsticami...
Janezski
# 30.11.2016 ob 14:34
Zakaj razmišlja, če pa priznava, da res ne ve?
Alen Ford
# 30.11.2016 ob 14:32
@Anar Hija
Glede na to, da se NZS financira (tudi) iz proračuna
Od kod si dobil ta podatek? Koliko procentov? Kolikor sem jaz lahko zasledil, je 0 od države.
oslič
# 30.11.2016 ob 13:43
caree... se globoko oparvičujem, Ivo je rekel"Ta zadetek zagotov ne bo med tistimi lepsimi?!?
Ti je v redu zdaj, je bolj natančno??? Pomeni pa isto, kar sem napisal prej....
Balaš Junior
# 30.11.2016 ob 14:35
Ivo legenda.

Da nam je njegova retorika znana na pamet, je ravno dokaz, kako dobro gre v uho. Podobno kot Alisic in F1. Ali Bergant in smucanje.

Se na mnoga leta komentatorstva, Ivo! S politicnimi clanki pa se ne budali, te je skoda - prav tako kot Berganta.
Roger Legend
# 30.11.2016 ob 14:21
Je pa stanje v NZS in slovenskem nogometu res zaskrbljujoce, ce je Ivo hotel slučajno to povedati.
caree
# 30.11.2016 ob 13:30
Oslič, a ti delaš pri slovenskih novicah? Niti enkrat ni rekel, da je Verbičev gol grd.
Ivo Milovanovič
link
Primer Kampl: Reprezentanca je nekaj več
104
31. avgust 2017 ob 08:01 Mene novica o ravnanju Kevina Kampla ni presenetila. Je pa res, da je nisem pričakoval v tem trenutku.
Več novic ...
Kolumne
link
Koliko je teh ur?
2
12. december 2017 ob 18:43 Ker ne priznavamo božične histerije pred božično histerijo, se vrnimo k realni politiki. Oziroma k običajnem življenju. In kaj je bolj realpolitičnega, kot pranje umazanega perila v tujini.
Več novic ...
Kazalo