Drugo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.6 od 10 glasov Ocenite to novico!
false
Festival sodobne elektronske umetnosti Ars Electronica in Evropska vesoljska agencija (ESA) so za rezidenčni program izbrali irsko umetnico Aoife van Linden Tol, Mihi Turšiču pa za projekt Supre:organizem in njegove pionirske dosežke na področju raziskovanja vesolja podelili eno izmed šestih častnih priznanj. Foto: KSEVT
false
Februarja sta Dragan Živadinov in Miha Turšič s strani Ruske kozmonavtske akademije K. E. Ciolkovskega že prejela Podobno častno priznanje, s katerim se jima je ruska vesoljska skupnost zahvalila za dosedanji prispevek k razvoju kulturalizacije vesolja. Foto: KSEVT

Dodaj v

Častno priznanje Mihi Turšiču za raziskovanje vesolja

Na Ars Electronica se bo predstavilo tudi več slovenskih umetnikov
24. avgust 2016 ob 16:26
Linz - MMC RTV SLO/STA

Miha Turšič je za projekt Supre:organizem ter za pionirske dosežke na področju raziskovanja vesolja prejel častno priznanje Evropske vesoljske agencije in festivala sodobne elektronske umetnosti Ars Electronica.

Festival sodobne elektronske umetnosti Ars Electronica, ki bo letos pod geslom Radikalni atomi in alkimisti našega časa (... in kaj prihaja po samovozečih avtomobilih in internetu stvari) v Linzu potekal med 8. in 12. septembrom, bo letos prvič v sodelovanju z Evropsko vesoljsko agencijo (ESA) organiziral skupno znanstveno-umetniško rezidenco. Izmed 212 prijavljenih umetnikov iz 45 držav, ki so se s skupno 139 prijavljenimi projekti odzvali na razpis, sta Ars Electronica in ESA v rezidenčni program povabili irsko umetnico Aoife van Linden Tol, še šestim prijavljenim umetnikom pa podelili častno priznanje.

Turšiču častno priznanje
Častno priznanje so podelili tudi slovenskemu umetniku Mihi Turšiču za projekt Supre:organizem in njegove pionirske dosežke na področju raziskovanja vesolja. Supre:organizem obsega raziskovanje umetniških praks in metodologij v zunajzemeljskem prostoru. Razvija se v sodelovanju med razvojno umetnostjo, humanistiko in vesoljskimi inštitucijami, ki se ukvarjajo z razumevanjem delovanja avtonomnih in emancipiranih tehnoloških sistemov, kot so sateliti, vesoljske sonde in roverji, so sporočili iz Kulturnega središča evropskih vesoljskih tehnologij (Ksevt).

Eksplozivna predstava Zvezdna nevihta
Rezidenca bo izbrani umetnici omogočila izvedbo umetniškega projekta na temo enega od večjih evropskih vesoljskih projektov, kot sta, denimo, misiji Rosetta in ExoMars. Projekt Linden Tol Star Storm (Zvezdna nevihta) se osredotoča na življenjski cikel zvezd. Umetnica bo v prihodnjem letu sodelovala z vesoljskimi znanstveniki v Esinem raziskovalnem centru v Noordwijku na Nizozemskem, nastalo umetniško delo pa predstavila v Ars Electronica Futurelab studiu v Linzu.

Linden Tol, ki razvija instalacije, uprizoritve, slika, fotografira in snema filme in jo navdihujejo predvsem eksplozije, bo na rezidenci poglabljala znanje o zvezdah in ga oblikovala v "eksplozivno uprizoritev," pri čemer jo zanima vzajemno delovanje kaosa in reda, meditativne mirnosti in z energijo nabite napetosti, z uprizoritvijo pa želi tako informirati kot vzbujati močna čustva.

Slovenski umetniki na Ars Electronici
Na letošnji Ars Electronici se bodo predstavili tudi slovenski umetniki Dean Verzel, Robertina Šebjanič, ki bo predstavila dva projekta – prvega v sodelovanju s Slavkom Glamočaninom in drugega v sodelovanju z Ido Hiršenfelder in Alešem Hiengom – ter Špela Petrič.

N. Ar.
Prijavi napako
Komentarji
Coen
# 24.08.2016 ob 21:28
Prebral članek. Počutim se retardiranega.
streljaj
# 24.08.2016 ob 16:49
Bravo!!! Vsem!
Lintver
# 24.08.2016 ob 18:16
http://www.esa.int/Our_A
ctivities/Space_Science/Cosmic_explosion
s_the_first_ESA_Ars_Electronica_residenc
y/(print)


"Another honourary mention was awarded to Miha Turšič from Slovenia, both for his proposal Supreorganism and especially for his pioneering work and outstanding engagement in the research of space culturalisation."

honourary mention (noun) - special praise given in a competition for work that is of a very high standard but does not win a prize

Če jst prav prevajam, potem Turšič ni dobil nobene nagrade, temveč samo častno pohvalo.
povzetek
# 25.08.2016 ob 09:45
Čestitke vsem in želim, da jim ta uspeh odpre nove poti. Aktivni doma in uspešni v tujini.
Lintver
# 27.08.2016 ob 11:57
"Obstaja razlika med ljubiteljsko in poklicno umetnostjo, kakor že tega nekateri ne bodo nikoli sprejeli in kakor že to ne zmanjšuje veličine Alekseja Leonova. " Razlika je samo v tem, da ljubiteljski umetnik ustvarja za "dušo", poklicni umetnik pa si z ustvarjanjem služi kruh (Med temi obstajajo umetniki, ki prodajajo dela na trgu in umetniki, ki so zaposleni preko ministrstev, kulturnih ustanov, javnih zavodov,...). Izobrazba ni pogoj za ukvarjanje z umetnostjo in ne določa kvalitete le-te. http://www.complex.com/style/2015/12/famous-artists-who-made-it-without-art-school/keith-haring

In to da Leonov ni umetnik, je pač tvoje subjektivno mnenje, do katerega ima vsak pravico. In taisto pravico si lahko vsi vzamemo tudi pri ocenjevanju Turšičevega dela.

"Humanism is a philosophical and ethical stance that emphasizes the value and agency of human beings, individually and collectively, and generally prefers critical thinking and evidence (rationalism, empiricism) over acceptance of dogma or superstition."

Humanizem (lat. humanitas, človeškost, ljudskost, bistvo človeka) je kulturno-idejna smer, življenski nazor, ne pa izobrazba. In to, da Turšič drugim pripisuje pomanjkanje humanističnega znanja, pove več o Turšiču kot o drugih...
Coen
# 26.08.2016 ob 13:42
@ mihael jazbec, uuuu kaj si me zabil, prav neverjetno, kaka inteligentna bitja hodijo med nami.

Kakorkoli, vse, o čemer članek govori je o imenih in priznanjih. Kaj konkretno pa je ta njegov projekt Supre:organizem, pa ne duha ne sluha. Opis v 3. odstavku je splošen oz. sploh ni opis, tako da človek dejansko dobi občutek, da se spet prodaja megla. Kar ne bi bilo nič sporno, če Ksevt ne bi bil tako usekan na denar iz državnega proračuna.

Upam, da naslednja vlada močno udari po mizi in sredstva nameni za kaj bolj pametnega. Kulturalizacija vesolja... lepo vas prosim no.
Lintver
# 26.08.2016 ob 01:19
Streljaj, prešel si na debato ad hominem. Ker jaz ne zahtevam tvojega cv-ja. Govoriva o konkretni temi in vse ostalo je brezpredmetno.

Najpreš trdiš:"Seveda, Lintver... bomo kar tebi verjeli, ne pa strokovni komisiji, sestavljeni tudi iz znanstveikov na Evropskem južnem obzervatoriju, Evropski vesoljski agenciji in CERN-u. "

Potem pa:"Resnici na ljubo, v tokratni žiriji oseba iz CERN res ni sodelovala, saj je bil fokus bolj na raziskovanju vesolja, so pa sodelovale osebe iz ESA in ESO, ki niso po naključju tam zgolj zato, da bi zadovoljile kvoti, temveč zato, ker so te institucije ugotovile prednosti sodelovanja z umetniki zavoljo povečanja inovativnosti."

Hm... Cern ja, Cer ne.

Hvala za link glede žirije. Ampak še zmeraj 6 od 8 v komisiji nima blage veze o znanosti. Vsaj po profilu in izobrazbi ki je navedena.
streljaj
# 25.08.2016 ob 22:27
Glej, Lintver...najprej se opravičujem za pozen odgovor - sem bil na odprtju razstave in se mi ni dalo ubadati s tpkanjem na telefon.
Bom rekel, da je članek malce nepopolno spisan (za kar sem že podal nekaj dodatkov zgoraj), zaradi česar razumem tvojo zmedenost. Bom skušal pojasniti - na Festivalu AE so / bodo predstavljeni tako umetniški projekti, ki so izbrani preko žirije, ki jo omenjaš zgoraj (in da, bom rekel, da so strokovnjaki s svojih področij), ki letno izbirajo najkvalitetnejše projekte s področja novomedijske umetnosti, obenem pa bodo tam predstavljeni tudi projekti, ki so sodelovali v natečaju za umetniške rezidence na znanstvenih institucijah, ki sem jih omenil zgoraj, v sklopu projekta EDASN. Te projekte izbere druga žirija, katere člani so tudi strokovnjaki - znanstveniki s teh institucij. Dasiravno nerad lepim linke, bom zate naredil izjemo in ti pripenjam sestavo žirije, ki je izbrala umetniško rezidenco irske umetnice in obenem predlagala omenjene za priznanja na področju raziskovanja vesolja: http://www.aec.at/artandscience/en/netwo
rk/juries/#esa2016 .Resnici na ljubo, v tokratni žiriji oseba iz CERN res ni sodelovala, saj je bil fokus bolj na raziskovanju vesolja, so pa sodelovale osebe iz ESA in ESO, ki niso po naključju tam zgolj zato, da bi zadovoljile kvoti, temveč zato, ker so te institucije ugotovile prednosti sodelovanja z umetniki zavoljo povečanja inovativnosti. V kolikor ti osebe, ki jih lahko tukaj zaslediš (lahko si preveriš tudi sestavo prejšnjih komisij) ne pomenijo kaj dosti, ti tudi jaz ne morem več pomagati.
Prav tako bi prosil, da v kolikor interpretiraš moje besede, to storiš korektno in me ne prosiš za "dokaze o mojih trditvah" saj nikjer nisem klasificiral Turšiča kot znanstvenika temveč le legitimiral njegovo nagrado, saj so ga za njo predlagale osebe s področja znanosti, osebe s področja umetnosti in osebe ki delujejo na presečišču teh disciplin.
V kolikor želiš, si lahko najdeš elektronske naslove teh oseb in jih zaprosiš za utemeljitev njihovih odločitev, bilo pa bi dobro, da s svojim cv-jem izkažeš kompetentnost za ocenjevanje njihovega dela, ki precej presega "normalno" subjektivno mnenje in že kaže na neke globje *******.
mihael jazbec
# 25.08.2016 ob 16:19
@Lintver ...ojej, kakšnega BURN-a si bil deležen!!!
streljaj
# 25.08.2016 ob 16:17
Seveda, Lintver... bomo kar tebi verjeli, ne pa strokovni komisiji, sestavljeni tudi iz znanstveikov na Evropskem južnem obzervatoriju, Evropski vesoljski agenciji in CERN-u. Tudi tvoji definiciji umetnosti (v vesolju) bomo prej verjeli kot mednarodni žiriji, sestavljeni iz strokovnjakov, ki delajo na referenčnih kulturno-umentiških institucijah. To je vse en velik nič, a ne?

To, da ti novejši dosežki niso toliko izpostavljeni v medijih (morda spremljaš preveč popularne in malce manj resne medije?) ni odraz njihove uspešnosti ali vidnosti v mednarodnem prostoru. Je zgolj odraz nivoja novinarskega poročanja - ampak tukaj smo pod rubriko kultura, morda greš preverit malce še pod rubriko gospodarstvo ali znanost? In ne zamenjevati odmevnosti / popularnosti z uspešnostjo!
hexen
# 24.08.2016 ob 22:51
Bravo Miha Turšič! Fantastična zaušnica Ministrstvu za kulturo!
Coen
# 28.08.2016 ob 11:36
No, me veseli, da tudi sam dojemaš, da je ksevt sam sebi namen oz. služi kot vir dohodka tistim, ki pač nimajo nobenega konkretnega znanja, s katerim bi dejansko prispevali k dobrobiti družbe, to svojo nesposobnost pa potem skrivajo za besedo "umetnost". Saj niste prvi, ne zadnji v tej liniji lenuhov, brez skrbi. Jaz samo čakam na tisti dan, ko bo družba takim bleferjem dokončno zaprla pipico in pobrana sredstva namenila za ali prave umetnike, ki dejansko imajo dar za umetnost, ali pa za šolstvo in tehnologijo.

Sicer si pa že dvakrat rekel, da si končal z debato. Mislim, če hočeš, se lahko smešiš še naprej, ampak ne vem čemu...
blazsef
# 28.08.2016 ob 11:17
@ Coen:

Vaš odgovor se sam razlaga. In to sijajno. Živela republika!
Coen
# 28.08.2016 ob 11:02
Očitno se ti ne, ker drugače ne bi trosil takih bedarij. Sploh pa ne vidim prav nobenega razloga (ne praktičnega, še manj pa ekonomskega), da bi kdorkoli pošiljal umetnike v orbito, ker konec koncev je lažje, cenejše in veliko učinkovitejše, če znanstvenemu kadru, ki se tako ali tako odpravlja na ISS, daš kamero/fotoaparat, ta posname par sličic vesolja, pošlje na Zemljo, potem si pa lahko vsak po svoje ustvari sliko o vesolju. V današnjem času za to umetnika sploh ne rabiš in veliko bolje je, če človek sam dobi sliko o vesolju kot pa bere "umetniški vtis" "umetnika".

Kar se pa enakopravnega dialoga tiče, tudi stavka vašega heroja lansko leto ni bila ravno spodobna, pa se zdaj na veliko baha, kaj je dosegel, tako da ne mi o spodobnosti in enakopravnosti, ko je govora o ksevtu, ker je ta organizacija prva v vrsti, ki bi si morala spucat podstrešje.
blazsef
# 28.08.2016 ob 02:03
@ Coen: Meni se precej dobro sanja, kaj vse je potrebno, da se človeka pošlje v orbito, in sem tudi večkrat govoril neposredno z ljudmi, ki se s tem ukvarjajo, po upravni in praktični plati. Vse stvari niso merljive v denarju. Tako je ena od stvari, na kateri že leta skupaj delata npr. uradni ruski vesoljski program in KSEVT tudi ta, da se v okviru uradne misije na Mednarodno vesoljsko postajo pošlje umetnika z umetniško nalogo. Torej to ne bo turistični polet, ki "stane", in nima nobene druge naloge razen užitka in ekskluzivnega občutka posameznika, ampak del javnega interesa npr. Rusije in Slovenije, ki sodelujeta pri projektu in ju zanima, kaj more izreči umetnost v breztežnosti, v področju, kjer je še vedno na stopnji nedonošenčka.

Sicer pa je to zares moj zadnji odgovor, ker ste že večkrat prekršili načela spodobnega, enakopravnega dialoga.
Coen
# 27.08.2016 ob 23:25
In kdo bi po tvojem mnenju financiral pošiljanje umetnika v vesolje? Se tebi sploh sanja, kaj vse je potrebno (priprave, izobraževanja, treningi, ipd), preden človeka pošljejo v orbito? Znanstveni kader dejansko naredi neko dodano vrednost v vesolju, umetnik pač ne, zato dvomim, da bi ga kdo poslal gor, razen seveda, če si zadevo sam financira. Tukaj pa Turšiču nobena gladovna stavka ne bo pomagala.
Coen
# 27.08.2016 ob 17:04
@ blazsef,

že če je ta organizacija porabila en samcat evro iz državnega proračuna, je to en evro preveč glede na sr*, ki ga počno in podajajo kot "umetnost", ki to ni.
Lintver
# 26.08.2016 ob 13:41
"Že več kot 50 let so ljudje v vesolju, že skoraj 600 ljudi ga je obiskalo, med njimi pa ni bilo nobenega umetnika. Astronavti, ki prihajajo nazaj na Zemljo, vedno rečejo, da je težko opisati, kaj so doživeli. Seveda, nimajo humanističnega znanja."

To pravi Miha Turšič v intervjuju v mladini .http://www.mladina.si/17
0056/miha-tursic/


Iz tega lahko sklepamo, da je Miha Turšič ignorant, ki poveličuje samo sebe. Trdi, da še ni bilo umetnika v vesolju, na strani Evropske vesoljske agencije pa lahko preberemo.

"One of the first cosmonauts, Alexei Leonov trained with Yuri Gagarin. He gave the world a new perspective on human presence in space by being the first to venture into new territories: he made the first spacewalk, helped to end the US/Soviet space confrontation by shaking hands with a NASA astronaut in orbit and gave form to his memories through his paintings."

http://www.esa.int/About
_Us/Welcome_to_ESA/ESA_history/Alexei_Le
onov_The_artistic_spaceman
Lintver
# 26.08.2016 ob 13:27
Z umetnostjo v vesolju se je že 1965 leta ukvarjal Alexej Leonov, tako
da 50 let po tem izumljat toplo vodo... in to prodajat kot avantgardo...

http://hyperallergic.com/243334/the-first-artwork-made-in-outer-space/

http://www.esa.int/About
_Us/Welcome_to_ESA/ESA_history/Alexei_Le
onov_The_artistic_spaceman
Lintver
# 26.08.2016 ob 09:06
"Seveda, Lintver... bomo kar tebi verjeli, ne pa strokovni komisiji, sestavljeni tudi iz znanstveikov na Evropskem južnem obzervatoriju, Evropski vesoljski agenciji in CERN-u. "

Še vedno se išče vsaj en član strokovne komisije, ki dela v eni od naštetih ustanovah. Ker če ne moreš napisati vsaj enega imena člana komisije, ki bi ustrezal tvojim trditvam, potem to najbrž pomeni, da so te tvoje trditve preprosto izmišljene.
Lintver
# 26.08.2016 ob 01:20
Aja, pa minusev ne dajem, raje debatiram:)
mihael jazbec
# 25.08.2016 ob 10:03
se opravičujem, povzetek, hotel sem napisati @u qratz pa sem bil še malce jutranji ;)
u qratz
# 25.08.2016 ob 08:30
potalal minuse..razen coenu
mihael jazbec
# 24.08.2016 ob 22:18
@coen ... za človeka je dobro, da sprejme kar je in pred tem ne beži
blazsef
# 27.08.2016 ob 20:02
@ Lintver:

Humanizem ni enako humanistične znanosti.

O Leonovu ravno tako nisem presojal po svojih subjektivnih kriterijih, kot mi podtikate - vendarle obstaja razlika med tem, če se v odprto vesolje pošlje človeka z umetniško nalogo, človeka, ki proizvaja sočasno umetnost, ne umetnost prejšnjih dob, kakor že je odlično izvedena, kot pa če se vanj pošlje pilota, inženirja ali fizika, ki v prostem času s svojim talentom in željo nariše sliko svojega pogleda na vesolje ali ga fotografira. O tem razločku vam bo znal kaj bolj tehtnega povedati npr. kakšen strokovnjak za likovno umetnost, sam na tem področju nisem dosti podkovan, zato se ustavljam tukaj.

@ Coen:
Dostojna razprava, počivaj v miru. Hvala za pozornost.
blazsef
# 27.08.2016 ob 00:50
@Coen:

Najprej se pozanimajte, koliko je KSEVT dejansko, glede na svoje delovanje in doseg svojih vsebin, porabil državnega denarja. Preden se zavist razraste do terminatorja. Morda se vmes še pozanimate o projektu Supre:organizem, o katerem očitno mislite, da mora vse pisati v vesti, ki pač, kot je narava vesti, govori o eni temi - o nagradi oz. priznanju. Kulturni vesoljski program medtem, ko se vi vsaj malo potrudite najti odgovore in predvsem ne govoriti, da vas nekaj ne zanima, obenem pa objestno udrihati po tem, vedno bolj dejaven del vesoljskih programov po vsem svetu. Skrajni čas, kajti tako se je raziskovanje vesolja tudi zares začelo.

@Lintver:

Obstaja razlika med ljubiteljsko in poklicno umetnostjo, kakor že tega nekateri ne bodo nikoli sprejeli in kakor že to ne zmanjšuje veličine Alekseja Leonova. Nadalje se pritožujete, ker prispevek oz. Turšičevo delo nimata zveze z znanostjo, objavljeno je bilo pa v rubriki Kultura. In: od kdaj sociologija, ekonomija, oblikovanje, vede o medijih itd. ne veljajo za znanosti? Tega mi že nazadnje, ko sem nekaj pisal o tem, ni nihče znal odgovoriti, pa me hudo muči radovednost. Saj je kdo že kdaj slišal za humanistične znanosti?

Prošnja: začnite se že podpisovati. Preprosto zato, ker je res sramotno, prispevati toliko modrih rešitev, za katere dobite tako malo resničnega priznanja. Se že zdaj opravičujem za cinizem, a res, nisem si mogel kaj.
streljaj
# 26.08.2016 ob 01:55
Lintver... kot je povedala mihaela, I dropped the mic hours ago in mislim, da to vidimo že vsi razen tebe.

Pa dobro jutro!
mihael jazbec
# 25.08.2016 ob 22:44
@streljaj pozabil si napisati: "drops mic", jaz pa dodam "apply water to burn area" :):):)
mihael jazbec
# 25.08.2016 ob 10:02
@povzetek ...coenu sem tudi jaz dal plus - človek si zasluži pohvalo, ko pride do spoznanj o samem sebi
streljaj
# 24.08.2016 ob 23:25
V članku bi veljalo omeniti, da rezidenca umetnice Aoife van Linden Tol poteka v okviru projekta European Digital Art & Science Network, ki izbranim umetnikom omogoča rezidenčne programe v znanstvenih institucijah (CERN, ESO, ESA) in Ars Electronica Futurelabu. Projekt, ki je podprt s strani programa EU Culture vodi AE, med partnerji pa je tudi slovenska organizacija Zavod Kersnikova in ekipa Galerije Kapelica.
Lintver
# 25.08.2016 ob 18:22
Streljaj, ali mi prosim lahko napišeš, katera od teh oseb v komisiji spada v tvojo kategorijo?

(citiram tvoj post:"Seveda, Lintver... bomo kar tebi verjeli, ne pa strokovni komisiji, sestavljeni tudi iz znanstveikov na Evropskem južnem obzervatoriju, Evropski vesoljski agenciji in CERN-u. ")
Lintver
# 25.08.2016 ob 18:12
https://www.google.si/#q
=miha+tur%C5%A1i%C4%8D+european+space+ag
ency


Iskalnik google sploh ne najde nobene povezave, ki bi kazala na sodelovanje Turšiča z Evropsko vesoljsko agencijo. Edino sodelovanje je ta nagradni natečaj Ars Electronice, ki je potekal v sodelovanju z ESA.

Streljaj, a to je ta strokovna komisija?

http://www.aec.at/prix/e
n/jurorinnen/2016/


Saj ne rečem, da ti ljudje niso strokovnjaki :) seveda so: za animacijo, film, režijo, strokovnjaki za medije, design, sociologa, strokovnjaka za marketing, teater, ekonomijo. Seveda imamo poleg še srednješilskega učitelja matematike in umetnosti, avstrijskega filmskega igralca...

Ja ,ta komisija ima res močan znanstveni pedigre.
Lintver
# 25.08.2016 ob 17:43
Miha Turšič in njegovo sodelovanje z Cern-om:

url="https://home.cern/search/node/miha%
20tur%C5%A1i%C4%8D%20language%3Aen"]http
s://home.cern/search/node/miha%20tur%C5%
A1i%C4%8D%20language%3Aen[/url]

Miha Turšič in njegovo sodelovanje z ESA:

http://www.esa.int/esase
arch?q=miha+tur%C5%A1i%C4%8D


Streljaj, če veš za kak link, ki bi dokazoval tvoje trditve, jih prosim objavi. Ker me res zanima v katerih resnih medijih je Turšič prikazan kot znanstvenik?
Lintver
# 25.08.2016 ob 15:29
"Častno priznanje Mihi Turšiču za raziskovanje vesolja"

Naslov je zavajajoč, kaj je Turšič sploh doprinesel k raziskovanju vesolja?

"Častno priznanje so podelili tudi slovenskemu umetniku Mihi Turšiču za projekt Supre:organizem in njegove pionirske dosežke na področju raziskovanja vesolja. Supre:organizem obsega raziskovanje umetniških praks in metodologij v zunajzemeljskem prostoru. Razvija se v sodelovanju med razvojno umetnostjo, humanistiko in vesoljskimi inštitucijami, ki se ukvarjajo z razumevanjem delovanja avtonomnih in emancipiranih tehnoloških sistemov, kot so sateliti, vesoljske sonde in roverji, so sporočili iz Kulturnega središča evropskih vesoljskih tehnologij (Ksevt)."

Hm... umetnost v vesolju obstaja vsaj (oz. najmanj) že toliko časa kot na Zemlji.

To kar dela Turšič z znanostjo nima nobene zveze...

http://www.mgrt.gov.si/s
i/delovna_podrocja/tehnoloski_razvoj/spo
dbujanje_inovacij_in_tehnoloskega_razvoj
a/sodelovanje_z_evropsko_vesoljsko_agenc
ijo_esa/esa/


Večji novejši dosežki so center odličnosti Vesolje.si s svojo zemeljsko postajo in satelitom v razvoju, Univerza v Mariboru – FERI z dolgoletnimi izkušnjami in enim satelitom v razvoju, Center Planica v sodelovanju z Inštitutom Jožef Stefan, več najuglednejših objav Fakultete za matematiko in fiziko Univerze v Ljubljani, dolgoletno sodelovanje podjetja Dewesoft z ameriško Nasa ter aplikacije podjetja Sinergise na osnovi satelitskih posnetkov. Med drugim je dosežek tudi material podjetja Impol za robotsko roko na mednarodni vesoljski postaji ISS.

http://www.space.si/o-centru/ustanovitelji/

Seveda za Center odličnosti ne bomo prav pogosto slišali. Sodelujoči znanstveniki, ki delujejo v teh projektih, pač niso na ravni Turšiča...
mičok
# 24.08.2016 ob 19:29
če je vse to umetnost, potem Bog nam pomagaj!
Kazalo