Tomato Košir je z ekipo Dnevnika za serijo naslovnic Objektiva prejel tudi Brumnovo nagrado v kategoriji ovitki in naslovnice. (Klik za povečavo.) Foto: Fundacija Brumen
Tomato Košir je z ekipo Dnevnika za serijo naslovnic Objektiva prejel tudi Brumnovo nagrado v kategoriji ovitki in naslovnice. (Klik za povečavo.) Foto: Fundacija Brumen
V kategoriji črkovnih vrst je bil nagrajen Jure Kožuh za oblikovanje v projektu Stat Pro, črkovna družina. Foto: brumen.org

Naročniki, pa tudi končni uporabniki oblikovanja bi morali biti veseli ob dejstvu, da je slovensko oblikovanje na svetovni ravni.

člani žirije
Razstava del 6. bienala bo v Narodni galeriji na ogled do 24. novembra. Foto: brumen.org

"Jasno je videti, da ta dnevni časopis k oblikovanju pristopa zelo resno in z velikim entuziazmom, saj naslovnice Objektiva bralcem teden za tednom prinašajo močno vizualno vsebino. Celostno umetniško vodenje je mojstrsko, z odlično tipografijo in prelomom, ki prinašata prepričljiv rezultat," je svojo izbiro najboljšega dela na Bienalu - tudi zmagovalca v kategoriji Ovitki in naslovnice - utemeljila žirija. Sestavljali so jo predsednik Roger Black ter Anette Lenz, Alice Twemlow, Oliver Reichenstein in Nedjeljko Špoljar.

V Kinu Šiška poteka 6. bienale vidnih sporočil Slovenije, ki so ga odprla predavanja petih velikih oblikovalskih imen, zvečer pa so odprli še pregledno razstavo najboljših vidnih sporočil in podelili Brumnove nagrade. Žirija je med 387 izbrala 249 del, ki bodo razstavljena vse do 24. novembra in so se obenem potegovala za nagrade.

V kategoriji znakov je Brumnovo nagrado prejel oblikovalec Matic Leban (frizerski salon Rink), v kategoriji celostne podobe podjetij in tržnih znamk pa Mina Žabnikar za projekt Cirkus de Luks. V kategoriji celostnih podob institucij in dogodkov so bili nagrajeni Kaja Kisilak, Janez Plešnar, Goran Ivašič, Martin Mejak za organizacijo Arsem, so sporočili organizatorji.

Brumnovo nagrado za embalažo je prejel oblikovalec Blaž Bajželj za SoapUp serijo, v kategoriji plakatov pa so nagradili projekt Le petit Festival du Theatre oblikovalca Radovana Jenka.

Košir je z ekipo Dnevnika za serijo naslovnic Objektiva prejel tudi Brumnovo nagrado v kategoriji ovitki in naslovnice.

V kategoriji črkovnih vrst je bil nagrajen Jure Kožuh za oblikovanje v projektu Stat Pro, črkovna družina, v kategoriji časopisov pa je nagrado prejel časopis Dnevnik skupaj z Dnevnikovim Objektivom.

Nagrado za oblikovanje knjig so podelili Mateju Korenu in Aljažu Vindišu za oblikovanje dela Niko Kralj: Neznani znani oblikovalec.

V kategoriji katalogov, monografij in letnih poročil so nagradili Anjo Mejač za projekt Cibra: festival filma in besede, v kategoriji spletnih aplikacij pa projekt A do B: Ljubljana, ki ga je za Regionalno razvojno agencijo Ljubljanske urbane regije in Društvo Pekinpah oblikoval Sebastian Žetko.

Udeleženci so lahko na predavanjih prisluhnili članom mednarodne žirije, ki jo sestavljajo ustanovitelj priznane mednarodne agencije iA Oliver Reichenstein, grafični oblikovalec Roger Black, oblikovalka plakatov za pariška gledališča Anette Lenz, lastnik hrvaške oblikovalske agencije Sensus design Factory Nedjeljko Špoljar in Alice Twemlow s šole vizualnih umetnosti v New Yorku.

Lani velika Brumnova nagrada Aljažu Vindišu
Na lanskem bienalu je najvišje strokovno priznanje, velika Brumnova nagrada, pripadla študentskemu časopisu Tribuna avtorja Aljaža Vindiša.

Naročniki, pa tudi končni uporabniki oblikovanja bi morali biti veseli ob dejstvu, da je slovensko oblikovanje na svetovni ravni.

člani žirije