Lokalne novice
Dars bo uredil vozišče, ki je zdaj dimenzionirano za hitrost 40 kilometrov na uro, da bo po njem mogoča vožnja s hitrostjo 100 kilometrov na uro. Foto: BoBo/Srdjan Živulović

Dodaj v

Hitra cesta Nanos-Vipava bo nekaj časa zaprta v eno, nato pa še v drugo smer

Odstranjevanje cestninske postaje
8. september 2018 ob 17:13
Vipava - MMC RTV SLO, STA

Dars bo zaradi popravil in odstranjevanja cestninske postaje hitro cesto Nanos–Vipava proti Ljubljani zaprl predvidoma v sredo, nato bo cesta med cestninsko postajo Nanos in izvozom Vipava na začetku oktobra za dva tedna zaprta še v nasprotni smeri.

Najprej bo zaprto smerno vozišče hitre ceste med Vipavo in razcepom Nanos proti Razdrtemu oziroma v smeri Ljubljane, in sicer predvidoma do začetka oktobra. V tem času bo nasprotno smerno vozišče hitre ceste med razcepom Nanos in Vipavo odprto, so pojasnili na Darsu. Približno 10-kilometrski obvoz bo urejen po vzporedni regionalni cesti.

Taka prometna ureditev je predvidena od sredine septembra do začetka oktobra. Kot je znano, je na odseku hitre ceste med cestninsko postajo Nanos in pokritim vkopom Rebernice zaradi popravila viadukta Boršt že zaprto smerno cestišče proti Vrtojbi, promet je na razdalji približno enega kilometra urejen dvosmerno po drugi polovici hitre ceste; dela bodo končana predvidoma na začetku oktobra.

Preusmeritev tovornega prometa
"Z italijanskimi kolegi iz družbe Autovie Venete se bomo dogovorili, da bi prek sistemov za nadzor in vodenje prometa – posameznih grafičnih prikazovalnikov prometnoinformativne signalizacije (elektronskih portalov nad avtocesto) – že v Italiji proti Sloveniji tranzitni tovorni promet preusmerjali na Fernetiče oz. avtocesto Fernetiči–Gabrk," so pojasnili na Darsu.

Z oktobrom bo cesta zaprta v nasprotno smer
V nadaljevanju del bo Dars predvidoma za dva tedna zaprl smerno vozišče hitre ceste med razcepom Nanos in Vipavo proti Vrtojbi, vendar pa bo v času te zapore že odprto nasprotno smerno vozišče, od Vipave proti Razdrtemu. Dars bo tranzitni tovorni promet prek signalizacije vodil na Fernetiče.

Tako je bilo dogovorjeno na zadnjem sestanku z izvajalcem del, zdaj morajo termine potrditi še ustrezne strokovne službe, ki potrjujejo obvoze, več naj bi bilo znano prihodnji teden. Zapora je potrebna zaradi del v sklopu pogodbe, ki je bila sklenjena aprila letos – poleg rušitev in preureditev cestninskih postaj, med katerimi je tudi Nanos, bosta obnovljena tudi voziščna konstrukcija hitre ceste Razdrto–Vipava in razcep Nanos.

Občani Vipave se zapore ne veselijo
Napovedana zapora že sproža nasprotovanje v občini Vipava, predvsem pa se nad napovedano zaporo pritožujejo prebivalci Podnanosa, ki so imeli pred leti težave zaradi gostega tovornega prometa po magistralni cesti. Po letu 2009, ko so odprli hitro cesto čez Rebernice, se je stanje izboljšalo.

Prav tako sta se vipavska občina in Dars še pred začetkom gradnje hitre ceste čez Rebernice dogovorila, da bo popravljena močno poškodovana magistralna cesta, ki so jo težki tovornjaki ob gradnji hitre ceste še dodatno poškodovali. Doslej je bil popravljen le manjši del ceste, preostali del pa je plazenje terena pod viaduktom Boršt še dodatno uničilo. Na zadnji seji občinskega sveta Vipava prejšnji četrtek so zato svetniki spraševali vodstvo občine, ali je seznanjeno z napovedanimi zaporami, predvsem pa jih je zanimalo, kako bodo ob tem ukrepali.

La. Da.
Prijavi napako
Komentarji
xyz72
# 08.09.2018 ob 17:46
Še deset let ni minilo od odprtja pa odsek že popravljajo. Čez par let pa bomo verjetno tako kot pri Ravbarkomandi na vsaka dva tri leta videli zaprtje in sanacijo viadukta. Za obnovo viadukta Ravbarkomanda so zmetali toliko denarja, da bi lahko naredili tri nove viadukte, kaj bo šele na Rebernicah, kjer je gradnja od samega začetka bila vprašljiva zaradi nestabilnih tal.
kreden1
# 08.09.2018 ob 21:15
Obnavljal se bo razcep Nanos, ki je bil zgrajen pred več desetletji in ne hitra cesta, ki je bila zgrajena leta 2009. Za tiste, ki so premladi ali se ne spomnijo, sam razcep je bil zgrajen cca. deset let pred dokončanjem hitre ceste in je vodil direktno na staro cesto čez Rebernice.
unitrode
# 08.09.2018 ob 20:18
Danes (v soboto) sem se peljal mimo bivše cestninske postaje Log: še po treh mesecih so omejitve. Zakaj in zakaj tako dolgo? Verjetno mora Dars dokazati svojo nesposobnost...
Skippy
# 09.09.2018 ob 08:50
DARS s Celjem nima nic, razen tablice na stavbi.
Fowler09
# 09.09.2018 ob 06:22
Zaradi popravila razcepa bodo zaprli cca. 10km hitre ceste? in usmerli promet na vzporedno magistralko, ki je v katastrofalnem stanju. Vožnja, ki sem jo pred kratkim, zaradi nesreče opravil po njej; lahko opišem kot barčica na razburkanem morju.
Mefisto
# 08.09.2018 ob 20:22

Moje_mnenje
# 08.09.2018 ob 19:14
Prijavi neprimerno vsebino
Zanimivo bi bilo izvedeti, zakaj se cestninske postaje rušijo zgolj zahodno od Trojan. Očitno na vzhodu ni problemov. Mar res? Vransko, Tepanje, Pesnica. Ah, koga briga, da se na po ljubljansko gledano, na periferiji, mučimo 40 km/h na Vranskem in 60 km/h drugod, pa še kak radar postavijo za dodatno popestritev. Seveda, ljubljanska gospoda si mora olajšati pot do obale, "vzhodnjake" pa nekaj gleda.


Neizbrani gradbinec se je pritožil na razpisu.
topgun1984
# 08.09.2018 ob 18:05
Par let je ta odsek in je ze poflikan!!!!
Vse isto sam novi obrazi.
por
# 09.09.2018 ob 21:53
naslednjic ko mi bo racunalnicar kopiral podatke na nov disk, nalagal windowse, obnovil backupe, vzpostavil omrežje, instaliral vseh 15 programov, in bo ti trajalo vec kot 2h mu bom pokazal youtube posnetek kako nek ruski racunalnicar samo vstavi USB v laptop in s tem vse popravi, ga bom ozmerjal za nesposobnega.
por
# 09.09.2018 ob 21:48
Haha, po desetih letih se vam zdi 'prekmalu' za obnovo? Bravo!
Miki Mause
# 09.09.2018 ob 15:52
Obnavljal se bo razcep Nanos, ki je bil zgrajen pred več desetletji

Podrli so cestninsko, sedaj bodo uredili smerne pasove in zraven še nadzorno točko. Packali bodo pa tako, dolgo oziroma na Logu še predolgo packajo.

Itak se pa ve, da od Nanosa do Vipave je problematičen odsek zaradi drsenja terena- so tudi že dodatne pilote v hribe zabijali. Domačini so lepo povedali, da trasa ni primerna za avtocesto...ampak zakaj bi jih poslušali, če pametnjakovič v ljubljani iz pisarne bolje ve? Dejstvo je, da Rebrnice plazijo in to je to. Zakaj je kar naenkrat hitrost proti Vipavi čez tunele omejena na 80km/h?
gushtr
# 10.09.2018 ob 16:11
Par stvari v tem obvestilu mi je še posebej všeč:
-Cestninsko postajo podirajo že kar nekaj tednov, zdaj pa rabijo še dodaten mesec? Normalno, to je bilo pravzaprav kamuflirano atomsko zaklonišče, zato je demontaža tako zahtevna
-Vzhodnoevropskim kamionarjem bodo ''signalizirali'', naj se preusmerijo na Fernetiče? Še ko piha burja 140km/h, ne upoštevajo znakov, velikih kot hiša, ampak na DARS-u so očitno prepričani, da bo tokrat drugače
-Magistralka je danes (po "temeljiti prenovi", ki jo je bila baje deležna po odprtju HC) še v mnogo bolj katastrofalnem stanju, kot pred 10 leti. Pripravljena na vse zgoraj omenjene tovornjake. Od osebnih pa le resni terenci, prosim.

Sicer pa so Col, Kalce in Podkraj prav lepe vasi...
manuchao
# 10.09.2018 ob 09:40
Rebernice ne zdržijo niti enga tedna voženj kamijonov
por
# 09.09.2018 ob 21:47
Miki maus ima tudi prav.
por
# 09.09.2018 ob 21:46
Žal-ali na srečo- inženirji nimajo časa tule gor pisat in so tle gor nalimani zgolj komentarji pametnjakovičev iz drugih strok?
slakol
# 09.09.2018 ob 09:21
Ne razumem kako so lahko "dimenzionirali na 40 km/h" samo okoli cestniskih postaja? Imam občutek , da je to poteza za pobiranje denarja !
Homer.
# 08.09.2018 ob 20:14
Morda bi naši cestarji lahko šli v Moskvo na hitri tečaj kako se v 24 urah obnovi cesta
https://www.youtube.com/watch?v=GN8U93OZ
2nM
sonce12
# 08.09.2018 ob 19:51
@Moje-mnenje saj bodo naslednjo sezono začeli podirat ostale cestninske. Z Logom so začeli zato ker je zaradi tiste cestninske bilo največ zastojev. Zna bit pestro ce bodo v eni sezoni podirali Lukovico Vransko Tepanje.
Glede hitre ceste H4 pa sramota odcek je prakticno nov pa je treba popravljati ga v celoti, izgovori da se tovorni prpmet povecal in da so tla neprimerna ne pije vode. Kajti taloj za mejnim prehodom z Itlaijo je cestišče kot novo. Pri nas pa sami izgovori
por
# 09.09.2018 ob 21:44
Joj sami doktorji gradbeništva tule. Smešno/žalostno je brat vaše komentarje in gledat posnetke navadne preplasritve ene ravne ceste in to primerjati z rekonstrukcijo cele nosilne konstrukcije ceste in razbivanjem velikanske betonske -polne železa- klade, ki je na vozišču vsake cestninske postaje. Smešni ste.
Bivši uporabnik
# 09.09.2018 ob 08:24
Za tiste, ki javkate, da se dela samo zahodno od Trojan, "da se lahko ljubljanska gospoda pelje na obalo": Dars d.d. je družba s sedežem v Celju in nima z Ljubljano nič.
luka101
# 08.09.2018 ob 23:34
Banban = Bumbar
Moje_mnenje
# 08.09.2018 ob 19:14
Zanimivo bi bilo izvedeti, zakaj se cestninske postaje rušijo zgolj zahodno od Trojan. Očitno na vzhodu ni problemov. Mar res? Vransko, Tepanje, Pesnica. Ah, koga briga, da se na po ljubljansko gledano, na periferiji, mučimo 40 km/h na Vranskem in 60 km/h drugod, pa še kak radar postavijo za dodatno popestritev. Seveda, ljubljanska gospoda si mora olajšati pot do obale, "vzhodnjake" pa nekaj gleda.
Banban
# 08.09.2018 ob 20:37
Temu se rece uspesn rop. Fantasticn rop.
@topgun1984; odsek je bil odprt 2009. Katera ablast ga je gradila?
Kazalo