Lokalne novice

Poudarki

  • Župan je obljubil, da bo občina poiskala primerna stanovanja še za preostalih 50 beguncev, ki naj bi prišli v občino Koper
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.8 od 64 glasov Ocenite to novico!
Boris Popovič
Koprski župan Boris Popovič se je z državnim sekretarjem na MNZ-ju Boštjanom Šeficem dogovoril za pogovor o drugih možnostih nastanitve beguncev. Foto: BoBo

Dodaj v

Koprski župan predlaga nastanitev beguncev v stanovanja

Po zboru krajanov na Škofijah župan išče alternativne predloge za nastanitev
15. marec 2017 ob 21:45
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Koprski župan Boris Popovič je po zboru krajanov na Škofijah, kjer ministrstvo namerava vzpostaviti integracijsko hišo za begunce, predlagal, da se prva begunska družina nastani v stanovanje.

Ministrstvo za notranje zadeve namerava na Škofijah vzpostaviti integracijsko hišo za begunce, kar pa je sprožilo močno nasprotovanje tamkajšnjih prebivalcev. Na zboru krajanov je namreč večina nasprotovala integracijski hiši, zato sta Popovič in državni sekretar na ministrstvu, Boštjan Šefic, sklenila, da se bosta pogovarjala tudi o alternativah za nastanitev beguncev.

Popovič tako predlaga, da bi prvo štiri- ali petčlansko begunsko družino nastanili v stanovanje, ki je v lasti Javnega stanovanjskega sklada Mestne občine Koper. Dvosobno stanovanje je v stanovanjskem bloku v središču Škofij.

Župan je ob tem obljubil, da bo občina poiskala primerna stanovanja še za preostalih 50 beguncev, ki naj bi prišli v občino Koper. Od ministrstva zato pričakujejo, da jim bo sporočilo, za koliko družin gre, tako da bodo vedeli, koliko stanovanj bo potrebnih.

Prijavi napako
Komentarji
Tetameta
# 15.03.2017 ob 22:05
Zakaj ne predlaga, da se v stanovanja vseli kaka slovenska družina??
ZvonkoS1
# 16.03.2017 ob 06:00
Kako hitro se najdejo stanovanja....ampak ko gre pa za Slovence se pa ne najde in ne najde stanovanja....pa tisoč in ena birokratska ovira....itd...itd....rajši še kakšno hiško (beri: hiško v Bohinju) podrejo, da človek nima več kje biti....ampak važno, da "sušilnica sadja" ostaja....
cairns
# 15.03.2017 ob 22:42
Koprski župan predlaga namestitev beguncev v stanovanja

V Riadu in Damasku.

Se strinjam.
w la revolucion
# 15.03.2017 ob 22:48
Ma ni prau nasi ljudje nimajo kam it in cakajo kavreta na stanovanskem skladu a ni odgovora a zdaj pa migrante dat notri pa se na cimos naj jih dajo delat jao prau ena burleska
piagolo
# 15.03.2017 ob 22:09
Priden popo, dezintegriral bo prebivalce bloka.
Gyorgy
# 16.03.2017 ob 08:51
Kaj imajo družine samskih moških?
sportivko
# 16.03.2017 ob 08:13
Predlagam namestitev beguncev v njegovo vilo!
Skippy
# 16.03.2017 ob 07:19
Da bi še koga tako brigali slovenski državljani s stanovanjskim problemom ...
mali_piscek
# 16.03.2017 ob 05:47
Bilo bi pošteno, če bi Popovič plačeval najemnino.

Najemnino za naslednje stanovanje naj da Šefic.

In tako naprej. ...
dopisnik
# 15.03.2017 ob 23:19
Koprski župan predlaga namestitev beguncev v stanovanja.
(Prvo) dvosobno stanovanje je v stanovanjskem bloku v središču Škofij.

Zdaj se bo pa res začel pravi kažin. Družine iz ruralnega afriškega in azijskega okolja, ki jih je Šefic nameraval nastaniti v t.i. integracijski hiši, za dobo enega leta, kjer bi jih ob pomoči ustreznih strokovnih delavcev ''priučili'' na bivanje v urbanem okolju, bi Popovič razselil po stanovanjskih blokih. Za začetek prvo kar v center naselja!?
A se tip malo zeza, ali se mu je čisto skisalo ali pa je zelo, zelo velik zvitorepec? :)
vnk
# 16.03.2017 ob 09:41
Ne bi želel biti v koži uboge begunske družine, ki jo bodo v enem koprskem bloku slovenčki zlobno gledali....

A jih je kdo od teh "slovenčkov" vabil sem? A smo jim mi razsuli države? Bolj težko glede na podhranjenost naše vojske. Zakaj pa misliš, da imajo ljudje poln kufr? Politiki ti leta in leta govorijo, da je treba šparat in denarja ni, potem pa pride Ahmed, zanj se pa kar naenkrat najde denar, samo zato, da ne bi v Bruslju kak preplačan birokrat grdo gledal. Ljudje si ne morejo privoščit otrok, ampak socialo pa lahko plačujemo presežku, ki ga ostale revne države zvrnejo na nas.

Sicer pa super je živeti v državi z vami humanitarci, kjer Slovencem pravite "slovenčki" in jih tretirate kot nek ruralni gnoj, migranti, pardon, begunci pa so za vas svetniki.
samogledam
# 16.03.2017 ob 09:16
Mi lahko kdo odgovori, ali bodo novi stanovalci zacasno v Sloveniji ali za vedno ?
kralj matjaž
# 16.03.2017 ob 07:47
Jaz pa predlagam, da se migranti zaposlijo, da si najamejo stanovanja in da si začnejo urejat življenje.
Bendit
# 16.03.2017 ob 00:29
Vodi se z zgledom, naj jih Popo vzame ene 4-5 k sebi domov za zgled drugim, preprican sem da bodo ostali z veseljem sledili.
vnk
# 16.03.2017 ob 10:11
To je rešitev v pravi smeri!
Kakršnokoli ustvarjanje nekih "getov" z množico beguncev predstavlja dolgoročno problem.
Če bodo v getih se nikoli ne bodo integrirali v skupnost.


Zdaj se pa postavi v kožo slovenca, ki mu je država trdila, da ni stanovanj zanj. Aja sej res, zate so Slovenci drugorazredni ljudje. Iz novice konca 2016:

trenutno imamo okoli 6600 čakajočih na neprofitno stanovanje
samogledam
# 16.03.2017 ob 13:50
a se nismo mi borili za samostojno drzavo Slovenijo, kjer bomo sami odlocali na nasem ozemlju ?
Kikkoman
# 16.03.2017 ob 09:12
Zakaj ne predlaga, da se ena 5 članska migrantska družina ne naseli v sat novanje v Kopru, poleg občine?
gregori
# 16.03.2017 ob 10:46
A ima župan kakšno stanovanje za oddajo v najem,da bi dobro kasiral od države?
frank james
# 16.03.2017 ob 10:40
še ne bo nehal???
vnk
# 16.03.2017 ob 09:36
Popovič tako predlaga, da bi prvo štiri- ali petčlansko begunsko družino nastanili v stanovanje, ki je v lasti Javnega stanovanjskega sklada Mestne občine Koper.

A vi veste kok sociale bomo plačevali tem družinam? Naj kdo vpraša Šefica, koliko stane takšna družina državni proračun prva tri leta, če si upa povedat.

Župan je ob tem obljubil, da bo občina poiskala primerna stanovanja še za preostalih 50 beguncev, ki naj bi prišli v občino Koper.

Aja, no super. V novicah berem o stanovanjski problematiki Slovencev, pride pa 50 migrantov pa se takoj najdejo stanovanja. Tega ne mislim sprejeti, nikoli. Nimamo služb za naše ljudi, vedno se nam govori, da ni denarja, tule pa naenkrat se kar vse najde?
oleander
# 16.03.2017 ob 07:29
to potem pomeni, da tisti dve goxpe, ki bi dobivali najemnino placano iz proracuna padeta skozi?
BarakOrkbama
# 16.03.2017 ob 12:18
Saj to so že Švedi probal. "Begunci" so se pritožili da hočejo hiše.
Miša
# 16.03.2017 ob 12:21
Koprski župan je pa res bimbo. Zanima nas koliko "BEGUNCEV" ima v svojem stanovanju.
LP
Miha
vnk
# 16.03.2017 ob 10:42
Ko pomislim, da čisto vsak od gornjih komentatorjev lahko kandidira na katerikoli položaj v zakonodajalski in izvršni oblasti, me postane pošteno strah.

A misliš, da ko beremo tvoje zapise, pa nam toplo rata pri srcu? Eni bi pa igrali humanitarce za vsako ceno, ne glede na dolgoročne posledice vaših dejanj.

Govorite, kot bi vas skrbelo za skupnost, v resnici vas je pa samo strah za lastno tazadnjo - izvor vsake korupcije.

Seveda se mi gre za lastno dobro in med to spada tudi skupnost v kateri živim.

Vsi begunci skupaj ne morejo toliko pobrati in uničiti, kot ozadje ene same korupcijske afere.

Si morda kdaj prebral, koliko bo vse skupaj stalo nemce ali pa koliko nas je stala migrantska kriza? Ni bilo tako poceni.
ksenak2
# 15.03.2017 ob 22:32
V redu, tako naj bo. Stanarina bo tudi večja, ker prvo leto časti država.
E.T.4
# 16.03.2017 ob 09:27
In to naj bi bila boljša rešitev? Migrante dati v stanovanja, namesto v eno integracijsko hišo. Da, boljša rešitev za migrante (recimo). Za nas, naše mlade, oz vse, ki bi si radi pridobili neko možnost samostojnosti, ki bi radi "šli na svoje", pa najbrž ne tako zelo.
Iz dežja pod kap...
Zdrava pamet
# 16.03.2017 ob 16:29
Gospod župan Popovič, vi to resno!? Imate v vaši občini rešene popolnoma vse stanovanjske probleme? Ste stanovanja, ki jih ponujate migrantom, ponudili deložiranim, ljudem, ki bivajo v človeka nevrednih bivališčih, mladim prebivalcem vaše občine, ki si želijo ustvariti družine, pa ne morejo, ravno zaradi stanovanjske stiske?

Mar menite, da ste vi lastnik teh stanovanj in lahko prosto razpolagate z njimi!? Rada bi vam povedala, da lahko prosto ponujate VAŠE stanovanje ali hišo, to, kar je v lasti občine, pa NI VAŠE, ampak je občinsko, torej širše - od ljudi, ki so prispevali denar za nakup, na tak ali drugačen način.

Gospod Šefic, plačujemo vas davkoplačevalci, in mi vam v veliki večini izrekamo, da med nami ne želimo migrantov. Begunci so druga zgodba, ampak beseda begunec je danes prevečkrat izrabljena. Vi nas posiljujete z množicami (ilegalnih) migrantov, o katerih ne veste niti njihovih pravih imen in priimkov, kaj šele vsega ostalega.

Ker mi bo kdo spet zasolil, kako sem lahko prepičana o veliki večini nasprotnikov: jaz referendum na to temo podpiram, aktualna politika in zaslužkarske nevladne organizacije in posamezniki pa se ga očitno bojijo in je zato vsak poskus že v kali zatrt.

Demokracija v Sloveniji sploh še ni pognala korenin, pa ste jo iztrebili. Sedaj pa vas očitno mika tudi, da bi iztrebili slovensko bit. Tega vam pa res ne bomo dovolili!
hizli tren
# 16.03.2017 ob 18:24
torej ljudje se prijavljajo na razpise za neprofitna stanovanja in jih ne izberejo. potem pa nekomu iz pakistana to podelijo..
vnk
# 16.03.2017 ob 13:57
Direktno ne, indirektno pa vsekakor, saj podpiramo NATO, EU in s tem so vse intervencije za rušenje legalnih vlad bile narejene z našim tihim privoljenjem.

Določene državljanske vojne so si prebivalci zakuhali kar sami, ljudje kar nekako radi pozabite na arabsko pomlad, ni vsega kriv NATO ali pa EU. Pravtako imaš vsaj dve državi na BV, ki vsaka v svojo smer vlečeta regijo. Da o Afriki niti ne začnemo, tam bodo spet eni na dan povlekli kolonialno preteklost, ignorirali pa pokvarjene tamkajšnje politike.

Jaz se slovenskih problemov ne morem rešit, ne mislim si pa sedaj na rame nakopat odgovornost za preostali svet. Res ne moram bit jaz kriv, zato ker recimo en v Afriki naštepa šest otrok.
blazmx
# 16.03.2017 ob 10:29
Ko pomislim, da čisto vsak od gornjih komentatorjev lahko kandidira na katerikoli položaj v zakonodajalski in izvršni oblasti, me postane pošteno strah. Govorite, kot bi vas skrbelo za skupnost, v resnici vas je pa samo strah za lastno tazadnjo

Ok, tiste ki je strah za "lastno tazadnjo" še razumem, česa je pa tebe?
Frankie2010
# 16.03.2017 ob 12:24
tuintam # 16.03.2017 ob 11:14. Pri tem, da oni so zapolnili tisto manjko 1 milijarde delavcev kolokor viška delovnih mest so imeli, mi pa...

Kaj si pa kadil že zjutraj? Število brezposelnih je oktobra po sezonsko prilagojenih podatkih upadlo za 13.000 na 2,62 milijona, kažejo danes objavljeni podatki nemške zvezne agencije za delo. Torej jim manjka 2,62 milijona DELOVNIH MEST + imajo še kakih 890.000 delovno sposobnih migrantov na sociali, ker s svojimi znanji NE MOREJO konkurirati delovni sili v EU. In ko bojo odprli 4 milijone delovnih mest, lahko zaposlijo še vseh 100.000 brezposelnih iz Slovenije.
amigo
# 16.03.2017 ob 21:15
Poleg tega pa verjeti, da je Evropa in Slovenija z njo, kjer v globalnem pogledu zivimo na dalec nadpovprecnem standardu (oddaljenost vojne, dostopnost dobrin), svoje bogastvo ustvarila sama iz sebe in da ljudje, ki sem prihajajo, nimajo z nasim udobjem nobene zveze, je jasen znak za neizobrazenost.

Verjamam, da je recimo Eritrejec zaslužen za naš standard, zato jih moramo sprejeti, jim dati stanovanja in vzdrževati njihovih 12 otrok. Najbolj je Afriko izkoriščala Velika Britanija. Vkljub temu še nisem slišal, da bi angleška kraljica ponudila svoje palače migrantom iz Afrike. Saj ni nora!
vnk
# 16.03.2017 ob 16:35
Ah daj no, pa ja ne verjameš v to kar pišeš.....
Vse, prav vse državljanske vojne so bile financirane s strani "velikih in bogatih", ker so te bile v njihovem interesu.


A to je una Soros fora? :|
tuintam
# 16.03.2017 ob 10:25
@Tetameta
Zakaj ne predlaga, da se v stanovanja vseli kaka slovenska družina??


Mogoče računa na evropska sredstva? Pa tud nek stolp je pred kratkim kupil in del stroškov mora prenesti na vse. Pri čemer je vodilo konstanta: vzeti celoti in dati posameznikom ... UTD? Ni šanse. Varčuje se pri nas tako, da se troši, da trošijo vedno le eni, da zadeve čim bolj skanaliziramo ... Sploh so pa tudi moderni pogruntali, da so tako uspešni, da jim je nujno dati še več subvencij ...
zzob
# 15.03.2017 ob 22:34
In prav so imeli tisti, ki so trdili, da se za nasprotovanjem na sestanku skriva neka Popotova računica, "piščalkarji" pa so mu fino nasedli.
vnk
# 16.03.2017 ob 16:33
Starši so me učili, da je treba pomagat pomoči potrebnim. Tako učim in vzgajam tudi svoje otroke.
Seveda pa dopuščam možnost, da nekdo razmišlja diametralno nasprotno. Vsakomur svoje...


Verjetno jih pa tudi učiš, da je na koncu meseca treba plačati položnice. A jih kdaj pelješ na morje, kupiš igrače, ali jim rečeš, da je treba denar dat v dobrodelne namene?
ps11
# 16.03.2017 ob 09:10
zvitorepnež
samogledam
# 17.03.2017 ob 08:55
danes se ne vidi problema, jutri se bo opazil, ko bo bolj jasen...lepo bi bilo, ce bi novinar pobrskal po podatkih ki so nam ze na voljo. Koliko ljudi smo oskrbovali in solali v zadnjih desetih letih iz obmocja tujih drzavi, ki so k nam prisli po pomoc. Koliko od teh, ki so prejeli vse oblike humanitarnosti danes dela v sluzbi in prispeva v druzbo kot vsi ostali drzavljani in koliko od teh je ob zakljucku brezplacnega solanja odslo v tujino, ne da bi Sloveniji vrnili 1€ za hvala lepa! Bodimo posteni in polozimo resnico na mizo ! Kolikor jaz poznam stevilke iz Filantropije so zelo,zelo skromni,cista izguba.
vnk
# 17.03.2017 ob 00:17
Potem pa istočasno navija za privatizacijo, ker tujci z denarjem so bogovi, četudi za seboj puščajo socialne bombe, ki proračun stanejo bistveno več kot migranti. Tisti brez denarja pa ne dobijo niti strehe nad glavo. Sram me je.

Pozabil na tole odgovorit, nisem noben zagovornik privatizacij, to je zgolj tvoj predsodek, ker me očitno umeščaš med desničarje. Moji politični nazori so raznoliki, in se nagibajo levo in desno, odvisno od tematike.
xavi
# 19.03.2017 ob 10:12
Zakaj Popović ne predlaga, da se migrante vrne tja od koder so prišli. Mi nismo dolžni sprejet vsakega ki pride kar tako in misli da je njegova pravica, da mu damo stanovanje, denar, hrano itd...
Tega država ne daje niti lastnim državljanom do katerih je zelo mačehovska, zakaj bi potem to dajala kar tako povprek in počez, komur koli.
kotzi
# 16.03.2017 ob 17:19
smc...kaj je zdaj to...
Sandalovina
# 16.03.2017 ob 10:38
Vlada je s spodbujanjem strahu in občutka ogroženosti med ljudmi vrgla bumerang, ki se ji zdaj vrača v glavo. Nihče v Sloveniji ne želi več sprejeti beguncev.
Samybox5
# 20.03.2017 ob 07:08
G. Popović je nakradel toliko denarja in prisvojil toliko nepremičnin zato predlagam naj jih lepo naseli v svojih nepremičninah. Predlog za vse ki podpirajo to brezglavo begunsko naseljevanje naše lepe domovine. Na žalost so povsod enaki scenariji, nočejo delat. Njih zanima samo kaj vse bodo dobili npr. denarno nadomestilo, 3 sobno svetlo stanovanje seveda brez kreditov in brez plačevanja stroškov. Mislim da bi Slovenski državljani morali imeti prednost.
REsje
# 17.03.2017 ob 12:47
Predlagam nastanitev v Casa del Popo.
vnk
# 17.03.2017 ob 12:32
sej vem, da je nova24tv, tko da treba met mal soli zraven ampak:

http://nova24tv.si/slovenija/starsi-sokirani-breziski-vrtec-vabi-k-vpisu-v-kar-sedmih-jezikih/

takšne zadeve zmanjšujejo pripravljenost sprejema beguncev
Ljudstvo
# 17.03.2017 ob 11:53
Stanovanja v tistem bloku bodo na enkrat naprodaj in to zelo poceni.
vnk
# 17.03.2017 ob 00:18
Lahko naredis preizkus s preprosto matematicno enacbo, ce mi ne verjames.

je jasen znak za neizobrazenost.

No, pa napisi to tvojo preprosto matematicno enacbo, meni ubogemu neizobrazenemu slovenceljnu :)
vnk
# 17.03.2017 ob 00:05
Smešno je, ko se vnk-ji in podobni biseri hudujejo nad migranti, čaš da bodo posrkali vso socialo.

Tega nikjer nisem zapisal in mi polagaš besede v usta. Fer pa je, da se odkrito pogovarjamo kakšen strošek ti ljudje predstavljajo za nas.

Ker to je največji problem, torej ljudje brez kakršnekoli politične moči in vpliva.

Spet, nikjer nisem napisal, da je to največji problem, naivno pa bi bilo se pretvarjati, da ti ljudje predstavljajo neko "priložnost". So problem, ampak mi imamo že cel kup večjih problemov, ki smo jih sami zagodli, odgovorno pa bi bilo, da jih vsaj mal popucamo, preden prevzamemo nova bremena.

Ker za zapletene situacije je potrebno okriviti ljudi, ki so jih pravi vzroki daleč najbolj prizadeli in ki so sami zgolj posledica naše servilnosti in bojazljive mentalitete.

Okej, tule verjetno ti kadiš nekaj močnejšega, ker sploh več konkretno ne argumentiraš, ampak mahaš z rokami po zraku. Konec koncev, so pa ti ljudje sami rinili v EU.

Kako se človek pusti prepričati, da je ogrožen s strani ljudi, ki si našega priviligiranega položaja ne morejo niti zamisliti.

Ti ljudje kvečjemu mislijo, da je v Evropi mnogo lepše, kot pa je dejanska situacija.
vnk
# 16.03.2017 ob 23:59
Ja, učim jih tudi, da je potrebno poravnavat dolgove, ja, peljem jih na morje in jim kupim igrače in ja, učim jih, da je prav darovat tudi denar pomoči potrebnim. Imaš težave s tem? Sicer pa, kaj si sploh želel povedat z repliko?

To da očitno ne znaš teh naukov aplicirat na javna sredstva.
moj komentar
# 16.03.2017 ob 21:55
samogledam
# 16.03.2017 ob 13:50
a se nismo mi borili za samostojno drzavo Slovenijo, kjer bomo sami odlocali na nasem ozemlju ?


Nalagali so te......
Kazalo