Lokalne novice
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.9 od 27 glasov Ocenite to novico!
Sedež Univerze na Primorskem
Profesorjem so odpovedi vročili kar pred študenti, ki pa tega niso prenesli preveč stoično. Foto: MMC RTV SLO
Prvi študijski dan na Univerzi na Primorskem
Marušiču študenti očitajo nadaljevanje čistk. Foto: Alen Ježovnik
false
Dopis, ki so ga svojim kolegom napisali študenti FHŠ-ja. Foto: Edi Mavsar

Dodaj v

Profesorjem koprskega FHŠ-ja vročili odpovedi kar pred študenti

Prvi študijski dan v znamenju vročanja odpovedi
3. oktober 2016 ob 13:00,
zadnji poseg: 3. oktober 2016 ob 16:49
Koper - MMC RTV SLO, Televizija Slovenija

Prvi študijski dan se je na Obali začel v znamenju nadaljnjih vročanj odpovedi delovnih razmerij dolgoletnim profesorjem, ki so ob pedagoškem delu na Univerzi na Primorskem svoje delo opravljali tudi v Znanstvenoraziskovalnem središču. To se je lani odločilo, da bo v prihodnje delovalo samostojno in neodvisno od univerze.

Le nekaj minut pred tradicionalnim uvodnim nagovorom ob novem študijskem letu, ki ga je pred navzočimi študenti imela dekanka koprske Fakultete za humanistične študije (FHŠ) Irena Lazar, se je pred vrati predavalnice znašel vročevalec, ki je čakal skupino profesorjev, dolgoletnih predavateljev zgodovine, zato da jim vroči pošto. Potem ko je dekanka študentom pojasnila, da se zanje v procesu izvajanja študijskega programa kljub kadrovskim spremembam ne spreminja ničesar, so bili profesorji pozvani k podpisu prejema pošiljke. Ti so študentom v nekaj stavkih pojasnili, da gre za žalosten dan, ki najbrž pomeni začetek konca te ustanove. Študentom so obenem zaželeli tudi veliko uspehov pri nadaljnjem študiju.

Zadnji dogodki na FHŠ kot "mesarsko klanje"
Če so odpuščeni profesorji prejetje odpovedi prenesli precej stoično, pa to ni veljalo za študente. Med navzoče so razdelili na papir zapisano sporočilo, v katerih so zadnje dogodke označili za "mesarsko klanje". "Odstavili so približno polovico dolgoletnih profesorjev in asistentov, od tega skoraj vse mednarodno priznane predavatelje. Prof. dr. Dragan Marušič je začel svoj napad na FHŠ takoj po prvi izvolitvi. Odstavil je dotedanjo dekanko dr. Vesno Mikolič, ravno tako je bil odstavljen njegov protikandidat, zgodovinar dr. Darko Darovec. Tako FHŠ-ju kot ZRS-ju je odtegoval finančna sredstva in bil z njima v stalnem sporu. Njegova moč se je razmahnila po drugi izvolitvi, ki je vodila do odcepitve ZRS-ja izpod njegovega primeža in posledično do odpovedi mnogim tam zaposlenim predavateljem, so zapisali. Ob tem so poudarili, da gre aktualno stanje najbolj v škodo študentom, ki so z zadnjimi potezami vodstva univerze ostali ne le brez uveljavljenih predavateljev, ampak tudi brez mentorjev za zaključna in magistrska dela ter doktorske disertacije.

Ko se zgodovina konča pri Napoleonu
Študentka zgodovine Mojca Dobravec se je vprašala, komu služi univerza: "Tako dekanka FHŠ-ja kot rektor Marušič z današnjo potezo študente postavljata na drugo , in ne na prvo mesto, kot bi to moralo biti. Menim, da sta oba totalno zatajila." Podobno meni tudi študent Žan Miha Šulek, ki pravi, da se je za študij zgodovine odločil ravno zaradi profesorjev, ki zdaj odhajajo: "Šli so izjemno dobri in izjemno priljubljeni profesorji, in to je izguba za naš program. Po Napoleonu 19., 20. stoletje zgodovina na našem programu ne obstaja več. Zahtevamo, da vodstvo univerze prekliče danes vročene odpovedi."

Prevzem odpovedi so danes pred študenti podpisali profesorji Borut Klabjan, Egon Pelikan in Jože Pirjevec. Zadnji je za naš medij povedal, da se študentom opravičuje, če so se na FHŠ vpisali zaradi njega samega, saj da si takega izida, ki mu je bil priča danes, nikakor ni želel. Dekanko FHŠ-ja, Lazarjevo, je pozval k odstopu. "Gre za to, da je inštrument rektorjeve volje in ukaza. Po moje igra eno zelo dvoumno in iz moralnega zornega kota nesprejemljivo vlogo," meni Pirjevec. O rektorju Marušiču in njegovi vlogi pa povedal, da se moramo vprašati, kaj pomeni skoraj 400.000 evrov javnega denarja, ki ga je za odvetniške storitve prejel odvetnik Velimir Cugmas. "Ta številka sama zase govori, da tukaj, pod to streho, nekaj ne deluje tako, kot bi moralo," je še dodal na koncu.

Vodstvo fakultete in univerze se bo na dogajanje odzvalo predvidoma ob 15. uri.

Univerza na Primorskem je zaposlenim v ZRS-ju ponudila možnost sodelovanja v obliki avtorskega dela, ker pa so to možnost zavrnili, jih niso vključili v načrt izvedbe študijskih programov za novo študijsko leto, je na očitke prejemnikov odpovedi pogodbe o zaposlitvi odgovoril prorektor Rok Strašek. Na medijski konferenci, s katere poroča Slovenska tiskovna agencija, je spomnil, da so organi ZRS-ja novembra sami predlagali prenehanje članstva v univerzi. To je senat univerze sprejel, vendar z določilom, da zaradi kolizije interesov izorima konkurenčne prepovedi odhajajoči sodelavci ZRS-ja ne morejo imeti sočasno sklenjenih pogodb v obeh ustanovah.

Vodstvo UP-ja je zaposlenim na ZRS-ju ob tem ponudilo možnost, da še naprej ostanejo zaposleni na univerzi, za kar se je odločila približno tretjina tedaj zaposlenih na ZRS-ju. Vsem drugim pa so ponudili, da bodisi za prehodno obdobje enega leta ostanejo vpeti v pedagoški proces oz. da lahko po izločitvi ZRS z univerzo sodelujejo v obliki avtorskega oz. podjemnega dela, je navedel Strašek. To so najprej sprejeli, nato pa zavrnili. Postopek izločitve ZRS-ja se je končal 30. septembra.

Edi Mavsar, TV Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
Alchemist
# 03.10.2016 ob 13:51
Predlagam Ukinitev univerze na Primorskem in pripojitev njenih zdravih delov Univerzi v Novi Gorici. Danilo Zavratnik bi znal dobro disciplinirati te razvajene akademske elite v Kopru.
thymiann
# 03.10.2016 ob 18:16
Prej kot se tale smešna univerza ukine, boljše bo za vse. Slovenija potrebuje dve dobri univerzi, vse ostalo je lokalpatriotsko preseravanje.
Skippy
# 03.10.2016 ob 13:38
O kakovosti teh fakultet je škoda izgubljat besed. Saj se ukvarjajo s samimi bedarijami ...
Luke Skywalker
# 03.10.2016 ob 16:39
farsa od univerze. kar sram me je za vse primorce
kmv
# 03.10.2016 ob 17:56
Samo res, tole se mi zdi pa nekoliko neodgovorno predvsem do študentov. Kar bi moral biti dan poln pričakovanj in vznemirjenosti ko kot bruc prvič uradno prestopiš prag fakultete se je sprevrglo v dan, ko ne veš, kdo ti bo predaval naslednji dan. Kot nosilci predmetov ob vpisu so bili verjetno omenjeni odpuščeni in ne njihove improvizirane zamenjave...res neposrečen timing.
Optimist99
# 04.10.2016 ob 08:45
Vprasam se, kdo se vpise na taksno fakulteto, univerzo...

Credit score so far: nepriznane diplome, nepotizem, korupcija pri zaposlovanju, vprasljiva kvaliteta studija...
aktivist
# 03.10.2016 ob 23:42
@brooko

Me zanima kaj bi naredil, če bi Marušič prevzemal sredstva namenjena ZRS v svoje projekte? Se pa strinjam, da je rektor deloval pravno gledano pravilo toda ne pa tudi moralno. 3 študentje so plačali 4000eur zato, da bi delali doktorat pri Pirjevcu ali Režkovi. Kaj boš rekel tem študentom? Naj si zberejo enega asistenta za mentorja disertacije, ki so jo plačali? Asistenti na tej fakulteti si niso sposobni riti obrisat v primerjavi z odpisanimi. Morda je le Preinfalk edina oseba, ki še velja kaj na celotnem oddelku, pa še tega pripravljajo na odpis v prihodnjem letu. Kje je tu morala? Gre za načrtno uničevanje humanistike, ki naj bi bila državotvorna institucija.
galoper
# 03.10.2016 ob 21:35
Prizor s kulisami žalitve.
aktivist
# 03.10.2016 ob 16:49
Študentje uprite se. Vzeli so vam študentje nastavili pa svoje. Univerza pa ni več vredna niti paštete. Nikjer v Evropi ni podobnih scenarijev.
mkrebs
# 04.10.2016 ob 11:38
Tudi sedanji diplomanti dobijo delo na univerzi le s sklepanjem avtorskih pogodb ali pa z odpiranjem s.p....
aktivist
# 03.10.2016 ob 23:36
@abcabc

Kaj boš pa za študente rekel? V vojni dveh stvrani so oni najebal. Prej zaradi Marusica ker ni zelel podaljsati pogodb z njimi.. Vsekakor pa je kvaliteta njihovega študija zdaj pod nivojem
abcabc
# 03.10.2016 ob 22:20
V čem je tukaj sploh problem? Vseh 10 profesorjev ostaja zaposlenih na Znanstvenoraziskovalnem središču Koper (ZRS). ZRS je po izvolitvi Marušiča za rektorja sam zahteval prekinitev vseh razmerij z Univerzo in to tudi naredil. Torej tudi profesorji, ki so na ZRS v Kopru, ne morejo imeti ene pogodbe za predavanje na Univerzi in na ZRS, ker ti inštituciji nista več združeni. Zato so jim na Univerzi ponudili avtorske pogodbe, pa so jih zavrnili. Redno zaposliti jih pa 10 tudi ne morejo. Torej, v čem je problem? In zakaj bi morala zato odstopiti dekanja? In zakaj naj bi šlo tukaj za "čistko" rektorja Marušiča?
aktivist
# 03.10.2016 ob 16:53
Trenutek, ko študentom pljunejo v obraz
bmozet2
# 05.10.2016 ob 00:16
Takih odpuščanj je bilo že veliko; preveč. Cel roman bi lahko napisala o UP in ZRS-ju, kjer sem bila zaposlena. Hoteli so, da kradem z njim in ker nisem hotela je sledila kalvarija. Mobing,korupcija, prepovedali so mi objavo lastnih člankov, ukradli avtorske pravice in mi s tem onemogočili delo na drugi univerzi, kjer so me hoteli zaposliti... Sedaj je cel halo, ker so odpuščeni ti, ki so bili desna roka in priviligiranci Darovca (v navezi s Čokovo) in so posredno ali neposredno sodelovali pri odpuščanju (spomnimo se samo na Tejo Kramberger in njej podobne sotrpinein na polemike v Delu, pred njo smo bili mi, pred nami pa drugi). Ti bodo sedaj vsaj dobivali plačo na ZRS-ju in novinarje imajo na svoji strani ( ¨objektivna¨ Carlova ni hotela niti poslušati druge plati zgodbe, ki sem ji jo želela posredovati ) , mi smo bili prepuščeni cesti in lastni iznajdljivosti, da smo lahko preživeli. Pa dovolj o tem, ker mi preveč zraste pritisk!
ebdb
# 04.10.2016 ob 12:19
Akademikom status via, pa da jih vidimo vsako leto štancat normo ... da se končno malce zmigajo, pa še napuh jim bo padel
forest9
# 03.10.2016 ob 22:42
Kolikor sem jaz razumel, ti profesorji le raziskovalno želijo opravljati delo zunaj univerze (na ZRS). Tisto z avtorskimi pogodbami pa da sploh ni res, da bi jim ponudili. Ja, seveda bi morali dobiti nove pogodbe (ko se bosta ZRS in Univerza ločili), ampak to ne bi smelo biti takšna težava. Več profesorjev poznam, da predavajo na različnih faksih. In ja gre za "čistko", če rektor postopa v nasprotju z zakonodajo, za kar menda gre.
abcabc
# 04.10.2016 ob 22:24
@aktivist:

Kaj boš pa za študente rekel? V vojni dveh stvrani so oni najebal. Prej zaradi Marusica ker ni zelel podaljsati pogodb z njimi.. Vsekakor pa je kvaliteta njihovega študija zdaj pod nivojem.

Kaj naj rečem za študente? Študirali bodo dalje in dokončali svoj študij. Pedagoško delo ne bo nič okrnjeno. Vsi predmeti se bodo predavali naprej, izpiti bodo po terminskem planu. Kvaliteta njihovega študija bo pa na povsem enakem nivoju kot doslej.

Poleg tega ne gre tukaj za nobeno vojno. Gre za preprosto dejstvo, da je Rado Pišot (brat L. Čok) napovedal odhod ZRS z Univerze, če na rektorskih volitvah zmaga Marušič. Marušič je zmagal in Pišot je uresničil napoved. Sedaj bo pa država morala ustanoviti novo znanstveno ustanovo z lastno pravno osebo in se bo moral gospod Pišot sam potegovati za državni raziskovalni denar, ki ga je pa čedalje manj. Rada Pišota nihče ni metal z univerze, on sam je na vsak način hotel oditi, če ne bo rektor.
Rataj
# 04.10.2016 ob 13:31
prav tako bo bilo zanimivo videti kaj bo z vpisom v prihodnje? mogoče jim res uspe spraviti pod streho letošnji letnik , delati si utvare da take prakse ne bodo zasejale dvoma potencialnih bodočih študentov primorskih fakultet in jih odvračale od vpisa na le te je pa nekoliko preveč optimistično.
kmv
# 04.10.2016 ob 13:10
zadeve so ušle izpod nadzora in so izven zdrave pameti..ponavljam namesto da bi se poročalo o začetku študijskega leta, kot začetku nečesa novega za toliko in toliko novih študentov so mediji zopet polni rektorja ( ki ima več očitno težavo z organizacijo pri izpeljavi kadrovskih idej) in profesorji, ki se borijo za svoje službe oziroma bonitete, kot jim nekateri pravite. In to da ni mogoče delovati na univerzi in odtujeni članici (zrs) pa preprosto ni res, saj je sam rektor na tiskovni konferenci dejal, da vodstvo univeze ne trdi, da so zahteve profesorjev nezakonite, trdi in zgolj in samo to da tudi postopki univerze niso. Torej bi se z nekim konsenzom , posluhom in mislijo na bodoče in sedanje študente zadeve lahko uredile nekoliko drugače in predvsem elegantneje.
forest9
# 04.10.2016 ob 12:45
Povsem se strinjam s komentarji, da so najbolj oškodovani študentje. Da delo na fakulteti vključuje raziskovalno delo vsekakor drži, v realnosti pa na FHŠ razen nekaj "svetlih" izjem ni nosilcev raziskovalnih projektov in je torej tudi večina predavateljev, ki so še ostali, raziskovalno skoraj neaktivna. O posebnosti povezave ZRS kot raziskovalne ustanove (poleg IAM-a) z drugimi fakultetami in da po sporih na univerzi sinergije pač ni več bilo (prej je bilo precej več profesorjev, ki so raziskovalno delo pač opravljali na ZRS, recimo na FHŠ pa pedagoško), ne bi razpredal. Dejstvo pač je, da študenti sedaj nimajo profesorjev za 20. stoletje, da so ti profesorji, ki so bili odpuščeni, delali tudi 20, 30% več kot so bili plačani, in da bodo namesto njih morali poiskati druge profesorje od zunaj. Ne gre torej za to, da se bo zavarovalo profesorje, ki so ostali na FHŠ, saj ti ne morejo pokriti dela odstavljenih profesorjev, ker pač za to obdobje niso usposobljeni. Gre torej le za zamenjavo in ta zamenjava bo dražja. Pa ne mi o kakšnih konkurenčnih klavzulah, če lahko predavaš v Novi Gorici in v Kopru, je to dosti bolj sporno kot pa delati na raziskovalnih projektih na ZRS ter predavati na UP. Da je bil zadnji mesec napet, pa se strinjam, saj je tudi vodstvo fakultete vsak teden predlagalo drug predmetnik. Je pa res, da so takšni osebni spori z obeh strani povsem neprofesionalni.
aktivist
# 05.10.2016 ob 10:32
@abcabc

Res je. Se strinjam. Ampak zakaj odpustna pogodba, če je ZRS šel na svoje? To ne bi smelo vplivati na pedagoško delo profesorjev. V tem primeru gre za popolno samovoljo Marušiča.

Tudi, če spregledam odpust teh profesorjev bi rade volje videl, da bi ti študentje dobili dobre profesorje in ne asistente teh nekdanjih profesorjev.
gkrosl
# 05.10.2016 ob 04:28
Kaj naj rečem za študente? Študirali bodo dalje in dokončali svoj študij. Pedagoško delo ne bo nič okrnjeno. Vsi predmeti se bodo predavali naprej, izpiti bodo po terminskem planu. Kvaliteta njihovega študija bo pa na povsem enakem nivoju kot doslej.

To je zavajanje, ali pa vas je na univerzi zaposlenih veliko preveč.
tuintam
# 04.10.2016 ob 11:59
Na koncu članka je omenjen t.im. 'javni denar'. Ta problem se na splošno slabo in narobe tolmači (ne govorim le o Pirjevcu in se ne postavljam na nobeno stran). Lastniško gledano ta denar ni javni in je z našo ustavo last pravne osebe, ki upravlja. Državni je in je javni samo po namenu. Mi ustavnopravno namreč ne ločimo države kot celote od Države kot pravne osebe upraviteljice (ustavno-pravno ne ločimo Države od države kot celote, upravitelja od neupravitelja). Če bi družba pravno obstajala (tako da sama ne bi neposredno upravljala, kar bi pa bilo za nas neka novost, ki karakterizira kapitalizem), bi bil t.im. 'javni denar pa res tudi pravno-lastniško ščiten (kapitalizem) in bi bil potem upravitelj Država sploh komu zavezan (Država kot pravna oseba upraviteljica državi kot celoti, družbi - torej, če bi ta v ustavi obstajala ločeno in kot pravna oseba, ki v razliko našim dosedanjim tolmačenjem NE bi upravljala). V tem utegne biti pa tudi VES naš problem, zaradi česar to sploh omenjam. Zaveze sploh komu na tem nivoju in pravno gledano pri nas niti ni (zaradi česar imaš potem kolizijo interesov, neskončno dolge pravne procese, samovoljo itd.).
5tane
# 04.10.2016 ob 11:49
Tole je bolj za rubriko " Saj ni res - pa je! "
nisem_trol
# 04.10.2016 ob 09:59
Potem ko je dekanka študentom pojasnila, da se zanje v procesu izvajanja študijskega programa kljub kadrovskim spremembam ne spreminja ničesar, so bili profesorji pozvani k podpisu prejema pošiljke.

Rubrike "Jezikovni spletovalec" pa niste brali kajneda? Bi slišali za pojem "hiperkorekcija".
brooko
# 03.10.2016 ob 23:02
@forest9. Fakultete in univerze so pedagoške IN raziskovalne ustanove. Naše habilitacije so pedagoške IN znanstvene. In če ne opravljaš drugega, tudi ne dobiš prvega. Denar, ki priteka na fakulteto, poteka po dvanajstinah za pedagoško delo in po projektih za raziskovalno delo, toda fakulteta v tem smislu deluje kot enovita institucija. Ko si pedagog, si hkrati raziskovalec. In pika. Zdaj pa zelo preprosto vprašanje: zakaj naj bi bilo meni v interesu gledati ali pa celo podpirati kolege, ki bi si za razliko od mene, radi izmislili, da bodo raziskovalni denar odnesli v drugo institucijo, pedagoški denar, ki bi lahko bil namenjen zame, pa še dodatno pobasali v svoje žepe?
Ali če povem bolj po domače. Bo direktor avtosalona Ford&Fiat mirno gledal, če mu bo njegov prodajalec Fordov odnesel del biznisa v svojo firmo, hkrati pa hotel ostati tretjinsko zaposlen v avtosalonu Ford&Fiat?
Ker samo za to gre v vsej tej štoriji.
58rajko
# 03.10.2016 ob 16:44
A zdaj, ko so neoliberalne prakse končno prišle še v akademske vode, pa ni v redu????
Rataj
# 05.10.2016 ob 15:59
še en dan v svetu politkanstva in deljenja po taborih na primorski univerzi, kje je tabor, ki tokrat pač ni v vodstvenem položaju odpisan iz pedagoških procesov. Raziskovalno delo bodo pač nadaljevali pod okriljem ZRS-ja, tudi prav. Ali sedaj res verjamemo, da zaradi slednjega dejstva ni mogoče poučevati na fakultetah članicah UP? pa sploh ni važno da so sedaj po mnenju mnogih zadnjih 15 let vlekli denar iz ne vem katerih naslovov. Je torej možno raziskovalno delati raziskovalno na eni in pedagoško na drugi instituciji ali ne?
abcabc
# 05.10.2016 ob 10:12
Čisto vsi odpuščeni so imeli možnost ostati na univerzi in predavati naprej, pa so se temu sami odrekli. Nič jim ni bilo mar za študente. V Sloveniji je ogromno dobrih zgodovinarjev brez službe, ki bi z veseljem sprejeli ponujeno priložnost, da se le dokažejo. Če so pa tile odpuščeni vrh slovenskega zgodovinopisja na Primorskem, nam pa Bog pomagaj.
aktivist
# 05.10.2016 ob 09:49
@abcabc

Kvaliteta in želje, ki so jim jih "prodajali" niso take kot izgledajo. Delati doktorat pri Pirjevcu ali njegovemu assistentu ni enako. Sem že omenil, da niso niti pol sposobni tega kar so ostali. Poleg tega osebo, ki opravlja raziskovalno delo iz področja 20. stoletja, ne more pedagoško nadomestiti oseba, ki se ukvarja s srednjim vekom. Če verjameš v take zgodbice potem ta univerza, ki to počne, ni univerza ampak osnovna šola
Rataj
# 04.10.2016 ob 13:20
kar nekoliko preveč "turško" mi deluje tale zadeve, pač odpustimo celo plejado profesorjev, zakaj pa ne, če lahko? Da dekani niso podprli svojih sodelavcev vsaj z molkom, če že ne z besedami podpore je pa tudi čudno. pa tudi med nami je vidim kar nekaj takih, ki hočejo kri določenih profesorjev... upam, da ne zaradi pretežkega izpita pri določenih predavateljih? ;) no ja bomo videli kaj porečejo na izvajanje programov študentje na koncu ali med samim študijskim letom.
upam, da se zgodba kar se da najbolje razplete, saj nam je vsem v interesu, da današnji bruci pridejo iz svojih fakultet kot dobro usposobljen kader na svojem in širšem področju. Mar ne?
uiophjk
# 04.10.2016 ob 11:21
Ima pa Pirjevec 1300 točk v SICRISu. 160 za "znanstveno monografijo" o Titu, 80 za njen prevod v hrvaščino, 80 za prevod v srbščino, 80 za prevod v črnogorščino....
galoper
# 04.10.2016 ob 08:20
Po naravi dela, bi raziskovalno delo spadalo v avtorsko pogodbo, predavateljsko pa v redno delo.
brooko
# 03.10.2016 ob 23:04
@forest. Oprosti za še en komentar. Če bi bili donedavni kolegi tako zelo prepričani, da so stvari v nasprotju z zakonodajo in da je rektor tisti, ki jo krši, ne bi že tri tedne grozili in šikanirali vseh po spisku, vse do ravni namestnikov predstojnikov in sodelavcev, ki so si upali izraziti svoje drugačno mnenje ...
smukač
# 04.10.2016 ob 12:21
A je bil tale Marušič na specializaciji na Siciliji?
Neikius
# 04.10.2016 ob 11:13
Heh, kaj so želeli odpustit pa nato vse dat na pogodbe za pol plače?
braun
# 04.10.2016 ob 10:40
Pi...vec tračar.
Ma ga meče mačo,
mal levo pa desno pa levo.
Kam ga jutri vrže?
Vse glih,
itak na štir prstane
brooko
# 03.10.2016 ob 23:06
@Alchemist. Zavrtanik? Kako si mislil? V stilu nekdanje dekanje FHŠ, mogoče? Ali v svojem lastnem stilu: če si slučajno drzneš vzeti očetovski dopust, te direktor ob prvi možni priliki vrže s faksa.:)
log
# 04.10.2016 ob 11:15
Rektor, Bravo. Najbolj mi je všeč, da je bil Jožko odpuščen zaradi nesposobnost. V njemu ni očitno samo preveč sovraštva do drugače mislečih in zavajanja zgodovinskih dejstev ampak tudi kvazi znaje zdodovine!
Pa, LP
ciankalij
# 04.10.2016 ob 07:16
O,pozdravljena AEDA.Vesel sem,da si še živa.Oprostite,naj predstavim aedo,polno podučevanja drugih,polno morale in etike.Aeda je penzionistka,ki je v blagajno prispevala trideset let.Zdaj pa iz blagajne jemlje že trideset let.prispevala je dinarje,jemlje ojre.A ni hvaležna radodarni državi SLO ampak po njej pljuva in kot kakšna jean d arc za revne napada vse in vsakogar,ki njene komunistične idole samo pogleda po strani.Pridige o uliki,neznanju,nevzgojenosti,zapitosti vaše mame,ki je bila očitno nesposobna so samo nekateri biseri.Pride pa seveda tudi na radikalnejša.O tem drugič.Drugače pa bravo g.Marušič za izkazan pogum in vizijo prihodnosti.Ta klika sicer nikjer ne bi mogla javno nastopati....
Aeda
# 04.10.2016 ob 00:10
@Bič božji, naučite se pravilno napisati priimek Pirjevec in se nekoliko spomnite na nauke o oliki, ki vam jih je - očitno zaman - poskušala vcepiti vaša mama. Dr. Pirjevec je akademik, član SAZU. Kdo ste pa vi?
Flagellum Dei
# 03.10.2016 ob 14:51
Grem staviti, da je ta afera tako velika samo zato, ker je dobil odpoved Pirjavec. Če njega ne bi bilo bi se mediji sploh ne zmenili za ostale navadne profesorje.
Kazalo