Zaradi napovedane trase hitre ceste Šentrupert-Velenje so domačini že večkrat protestirali, a vlada njihovega mnenja ni upoštevala. Foto: Metka Pirc/TV Slovenija
Zaradi napovedane trase hitre ceste Šentrupert-Velenje so domačini že večkrat protestirali, a vlada njihovega mnenja ni upoštevala. Foto: Metka Pirc/TV Slovenija

Predstavnik Civilne iniciative Braslovče Urban Jeriha pravi, da se z gradnjo omenjene ceste prometna učinkovitost med Velenjem in Celjem ne bi izboljšala, zaradi rušitev ob trasi bi morali preseliti 43 družin.

Predvidena trasa bi po Jerihovih besedah uničila 51,6 hektarja prvovrstnih kmetijskih zemljišč v Savinjski dolini, čemur nasprotuje kmetijsko ministrstvo. Če bi cesto postavili na trasi Velenje-Arja vas, pa bi se morali odpovedati zgolj 13 hektarjem slabših kmetijskih zemljišč.

Jeriha je tudi dejal, da je trasa Velenje-Šentrupert za 188 milijonov evrov dražja od trase Velenje-Arja vas. Tako draga naložba bi po njegovem mnenju oddaljila gradnjo ceste do Koroške.

Vlada je na četrtkovi seji sprejela uredbo o državnem prostorskem načrtu za gradnjo državne ceste od priključka Šentrupert na avtocesti A1 Šentilj-Koper do priključka Velenje jug – kljub nasprotovanjem lokalne skupnosti (trasi nasprotujejo občine Braslovče, Šmartno ob Paki in Polzela, Mestna občina Velenje pa jo podpira) in kmetijskega ministra Dejana Židana.

Prav tako je sprejela tudi sklep, da se 300 milijonov evrov vreden projekt gradnje hitre cestne povezave med Šentrupertom in Velenjem, katerega investitor bo Dars, uvrsti v načrt razvojnih programov 2017-2020.