Lokalne novice
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.5 od 41 glasov Ocenite to novico!
Trasa Velenje-Šentrupert naj bi bila za 188 milijonov evrov dražja od trase Velenje-Arja vas. Foto: Metka Pirc/TV Slovenija
VIDEO
Veliki shod proti trasi h...

Dodaj v

Hitra cesta Velenje-Šentrupert bi uničila več 50 hektarjev kmetijskih zemljišč

Velik shod proti trasi hitre ceste
22. oktober 2016 ob 11:13,
zadnji poseg: 22. oktober 2016 ob 13:08
Parižlje - MMC RTV SLO, STA

Združene iniciative Savinjske doline so v Parižljah pripravile veliki shod proti hitri cesti Velenje-Šentrupert ter opozorile, da bi zaradi rušitev ob trasi hitre ceste morali preseliti 43 družin.

Predstavnik Civilne iniciative Braslovče Urban Jeriha je dejal, da bi predvidena trasa uničila 51,6 hektarjev prvovrstnih kmetijskih zemljišč v Savinjski dolini, čemur nasprotuje kmetijsko ministrstvo. Če bi cesto postavili na trasi Velenje-Arja vas, pa bi se morali odpovedati zgolj 13 hektarjem slabših kmetijskih zemljišč.

Jeriha je tudi dejal, da je trasa Velenje-Šentrupert za 188 milijonov evrov dražja od trase Velenje-Arja vas. Tako draga naložba bi po njegovem mnenju oddaljila izgradnjo ceste do Koroške. "Od leta 2007 je naše vodilo, da se zavzemamo za prometno učinkovito, cenejšo in kmetijstvu neškodljivo prometno povezavo med Celjem in Velenjem. Verjamemo, da so pametne rešitve lahko Slovencem v korist, slabe pa nam škodijo," je povedal Jeriha in dodal, da so od leta 2008 do danes na okoljsko ministrstvo že 18-krat poslali zahtevo po ponovnem vrednotenju trase ceste Velenje-Šentrupert, s katerim bi popravili napake, a ministrstvo tega noče storiti.

"Da bi izboljšali in omogočili izvedbo tretje razvojne osi, bi okoljsko ministrstvo moralo upoštevati vsa sedaj znana dejstva in ponoviti vrednotenje. Država pa naj spoštuje Strategijo prostorskega razvoja Slovenije. Kot dobra rešitev se kažejo vzhodne variante, ki povezujejo Celje in Velenje in izkoriščajo obstoječ prometni koridor, zato je gradnja cenejša, hitrejša in več sredstev ostaja za razvoj preostalih cest," je še menil.

G. C.
false
Prijavi napako
Komentarji
ZvonkoS1
# 22.10.2016 ob 11:41
Zanimivo bi bilo pogledati, kdo od "pomembnežev", ki toliko navijajo za traso Velenje-Šentrupert ima na tej trasi zemljišče ali celo hišo....spet bi se radi nekateri omastili...
citizen
# 22.10.2016 ob 11:43
Sej majo prav. V bistvu pa sploh ne vem zakaj je trasa v tisto smer. Da se bodo avstrijci hitreje pripeljali na morje? Mi rabimo hitro povezavo v smeri Celja, dobro povezat ti dve mesti, to pomeni traso proti Arji vasi...
tomive
# 22.10.2016 ob 11:57
Avtocesto na severnem kraku potrebujeta dve veliki gospodarski središči: Velenje in Ravne na Koroškem. S tako sodobnimi železnicami, kot jih imamo si ne morejo več kaj pomagati za tako frekvenco tovora.
In smešno je, da je Dunaj pred 150leti gradil železnico skozi te kraje (Koroška proga npr, proga skozi Hudo Luknjo mimo Velenja do Celja), ki je bila za tisti čas to, kar je danes avtocesta/hitracesta. Več kot 150 let nazaj! Danes leta 2016 vlada v Ljubljani te kraje namerno pustoši!!

In ja, potem pride do tega, kar je nekdo zgoraj napisal: naj se pač bližje avtocesti preselijo. Še sreča, da Dunajska vlada takrat ni tako ozko ramišljala!

slorevolucija
# 22.10.2016 ob 12:24
Tu bi morali novinarji malo bolj raziskat ozadje projekta. Na primer kdo je lastnik zemljišč na/ob eni in drugi trasi, kolikšna je sploh lokalna podpora za hitro cesto, itn. In bi se hitro ugotovilo v katerem grmu tiči zajec.
statist_num
# 22.10.2016 ob 11:53
mike81
država so ljudje in volilci in niso država samo 5 uradnikov na ministrstvih, ki bi radi o vsem odločali. Za vsak projekt je pomembno sodelovanje lokalnih skupnosti.
visoki
# 22.10.2016 ob 12:00
kaj se sekirajo saj itak bodo začeli graditi čez dvajset let
Park
# 22.10.2016 ob 13:27
Roko_europe# 22.10.2016 ob 13:20
Kaj se pa potem puntaš tle gor, če si po tvoje daleč stran?! Potem ti te opevane ceste še najmanj potrebuješ!

Ljubljana je zelo razvita in se še razvija, ker ima odličnega župana in super ljudi, Koper se razvija, ker ima dobrega župana in ljudi, ki so zavezani svojemu mestu, Celje isto - se razvija... Kranj tudi, poglej Domžale in Kamnik... Ni problem v cesti, pač pa v ljudeh. Nihče vam ne bo prinesel "razvoja" za to boste morali sami kaj narediti, ne pa jokati cele dneve. Na Koroškem je tista "ozkogledost" ki jo omenjaš močno zasidrana! Naše podjetje je pred 2 leti imelo v interesu večji projekt na območju Prevalj in Raven, pa so župani teh istih občin (pač ozkogledi lokalni petelini) hoteli uveljavljati neke butaste osebne interese in so naši samo šli. In naslednjih 100 let gotovo ne bodo več šli gor. Pravzaprav nikoli več, ker so investicijo že unovčili v Celju!
imlakar4
# 22.10.2016 ob 13:15
Dajte no, ne boste zdaj spreminjali trase, ko je mafija že pokupila zemljišča na trasi.
Applecore
# 22.10.2016 ob 11:49
Kolikor vem, je trasa čez Arjo vas problematična zaradi izrazito težavne navezave na nadaljevanje hitre ceste proti Slovenj Gradcu.
Bi mi mogoče kdo znal razložiti, zakaj srednja trasa čez Zalog ne bi prišla v poštev? Po tej bi prišlo do optimalne navezave Velenja tako v smeri Celja kot tudi Ljubljane in po mojem bi se uničilo manj kmetijskih zemljišč in zgradb, hkrati pa ne bi bilo težav v zvezi z nadaljevanjem proti Koroški.
slorevolucija
# 22.10.2016 ob 12:30
Sicer pa tako ali tako ni važno kje bo potekala cesta, vedno se najde kdo, ki je proti zgolj zato ker je pač lahko proti, in pa seveda oportunisti, ki iščejo hiter zaslužek na račun drugih.
matjaz.s
# 22.10.2016 ob 12:34
Super štiripasovnica na Vinskogorskem klancu, kaj pa krožno pri nakupovalnem centru Velenjka? Kako lepo. Je že kdo vprašal prebivalce Velike Pirešice, če bi radi imeli štiripasovnico pred nosom, ali bodo tudi protestirali. Kaj pa naveza za na Koroško? A boste gradili čez Hudo luknjo in Mislinjski klanec? Zakaj so glasni sako tisti, ki se nikoli je vozijo po teh cestah ob 5:30 in 14:15?
rzeljko
# 22.10.2016 ob 12:29
lahko je vsakemu protestirat,,,,,sploh, če si že blizu hitre ceste doma,,,,,kaj pa korošci, ki morajo do Arje vasi dobro uro vozit,,,,kot, da bi bili na koncu sveta doma,,,,,naj si protestniki malo zamislijo,,,,,cesta bi pa itak šla po stebrih ali pa tunelih in ne bi šlo veliko uporabne zemlje v zgubo,..prepovedat te civilne iniciative in podpreti državne projekte,,,,,sicer je pa hitra cesta samo iz Velenja do avto ceste samo PESEK V OČI DRŽAVLJANOM IN DA DRŽAVA PREUSMERI VSA DOGAJANJA V PROTESTE ZA OSLOVO SENCO, KER HITRE CESTE IZ KOROŠKE DO AVTOCESTE NIKOLI NE BO,....
ciracara
# 22.10.2016 ob 11:54
kar pomeni zmanjšanje prehrambene varnosti in manjšo možnost samooskrbe.

Famozna slovenska samooskrba je seveda možna samo z državno pomočjo..

Sicer pa ne poznam ozadja, tako da to ni moja stvar. Če se da naj speljejo cesto tako da nekdo ne bo imel škode.
lascan1
# 22.10.2016 ob 13:17
Podpora iz Laškega!

Tranzit na železnice, obnovit obstoječe ceste, pa bo situacija že mnogo boljša! Pa ne bo stalo niti približno toliko, kot gradnja celotne razvojne osi.
crnuskagmajna
# 22.10.2016 ob 13:07
KOR# 22.10.2016 ob 12:19
Korošci ne rabimo hitre ceste!! /.../ Podpora za hitrocesto (peticija) pa je bila komaj nekaj manj kot 10%!


V statistični regiji Koroška živi 3% prebivalstva Slovenije. In ti 3% hočejo imeti svojo avtocesto. Noro!
Na Koroškem živi 71.218 ljudi. Peticijo za hitro cesto je podpisalo 3468 ljudi (vir: hitronakorosko.si). To je 4% prebivalcev reije je za hitro cesto?! Resno?!
Skippy
# 22.10.2016 ob 13:42
Mogoče pa bi strokovnjakom prepustili, da odločijo, katera je boljša trasa? Nenazadnje razpolagajo s 100x več podatki kot vi ... od prometa, habitatov, družbe do zaščite naravnih virov. Včasih se izbrana trasa zdi čudna, ampak strokovna ocena je skupek vseh teh faktorjev.
Skippy
# 22.10.2016 ob 13:40
Ne strinjam se s tabo, ko praviš, da morajo kmetje sprejeti nadomestilo ali pa ostanejo brez. Velikokrat so zemljišča in njihova vrednost podcenjena.

Ne pretiravaj. Ta zemljišča odkupujejo s 500%+ maržami, kake podcenitve daj no.
kabošti
# 23.10.2016 ob 19:03
Hinavci spodnjesavinjčani. Ko se je gradila trasa LJ - MB, so bili vsi za, najprej, ker so sami hoteli AC do vsepovsod in ker so bile cene zemljišč občutno višje (mi vsi pa smo takrat preplačali AC). Sedaj pa, ko je potrebno narediti cesto tudi za Koroško, Saleško in Zgornjesavinjsko dolino, sedaj pa ne. Boli jih k... za kogarkoli drugega kot za sebe. In potem en kup laži, da bo dražje in da bodo uničene ne vem kake njive, ... Mislim, kako sploh lahko tako nakladajo.
In zakaj trasa na Šentrupert. Ker gre za najbližjo povezavo na LJ. A se vi zavedate, da je Velenje 4 največje mesto v SLO po prebivalstvu, da ima največje firme (Gorenje, ...), pa Koroška z Slovenj Gradcem, Ravnami, ... da ne omenjam turizma, ... Zato naj se s tem neha, naj se po zakonu ukrepa in razlasti tiste, ki že desetletja zavirajo dobrobit lepega dela naše dežele!!!
luxmundi
# 23.10.2016 ob 01:00
Po eni strani zaradi kmetijskih zemljišč iniciative blokirajo projekte nacionalnega pomena, po drugi strani pa se z neodgovorno individualno razpršeno gradnjo brez problema uniči še precej več kmetijskih površin. Da ne govorim o tem, da vsak kraj z nekaj sto prebivalci po novem rabi lastno "obrtno cono", pogosto te cone rastejo tudi na zemljiščih kvalifikacije K1.

Pa se drugače strinjam z varovanjem kmetijskih zemljišč. Ker mislim, da je samooskrba zelo pomembna. Tudi načrtovanje infrastrukture naj bo takšno, da se uniči čim manj zemlje. Ampak eno je žrtvovati nekaj zemlje za državni projekt, ki bo s seboj prinesel priložnosti in razvoj cele regije, nekaj drugega pa je uničevanje kmetijskih površin zaradi malomarnega odnosa, odsotnosti urbanizma in možnosti zaslužka lokalnih posestnikov, ki vlagajo zahteve za spremembo namembnosti po tekočem traku. Kljub navidez strogi zakonodaji se to še vedno dogaja ...
7up
# 22.10.2016 ob 13:17
50 lektarjev ni nič!

Ali protestirajo tisti čigar predlaga trasa ne gre čez njihove površine?
Park
# 22.10.2016 ob 13:12
Roko_europe# 22.10.2016 ob 13:03

Se pa bližje delovnemu mestu preseli! Po vsem svetu se ljudje selijo bližje delu, vi bi pa ne samo, da potne stroške dobite nazaj, še avtoceste hočete imeti!

Za kaj, za 3% prebivalcev Slovenije, od tega se jih vas 10 vozi v LJ mogoče?! In samo 4% od teh 3% podpira hitro cesto? @crnuskagmajna

LOL!
Plavix
# 22.10.2016 ob 12:40
Ma tudi jaz ne bi hotel avtoceste pred nosom! Koliko časa bomo še sami sebe zastrupljali!??
Civilna iniciativa ima prav!
Namesto, da bi gradili sodobne železnice (kot Avstrija), da bi lahko npr iz Velenja, Raven/Kor. v LJ prišel v manj kot eni uri, ali pa iz MB v LJ po hitro železnici, bomo imeli kup luknjastih cest, ki jih ne bomo mogli vzdrževati!
Ljudje, saj še teh obstoječih cest po državi ne moremo sanirati!!! Vse luknjasto!! Več cest, višji davki...
Ne hvala!!
samogledam
# 22.10.2016 ob 11:48
nekateri se pa res trudijo, da obstanejo na mestu in jih v razvoju in standardu prehitijo že vse balkanske države...
grafikon
# 23.10.2016 ob 05:50
Vsi bi spremembe, nihce se nebi spremenil. In mi se sprasujemo zakaj smo kjer smo?
ro004
# 22.10.2016 ob 14:10
Dvomim, da se bodo ljudje iz Celja proti Velenju in obratno vozili po tej cesti. Nihče iz Celja se ne bo peljal po avtocesti do Šentruperta, pa potem zavil proti Velenju, ampak bo rajši šel po obstoječi čez Arjo vas. Tako da ne vem, če je gradnja takšne ceste sploh smiselna. Verjetno bi bilo bolje obstoječe ceste rekonstruirati, da bodo varnejše in bolj pretočne, ter zgraditi hitro cesto med Velenjem in Koroško. Ter čimveč tovornega prometa na železnice.
Park
# 22.10.2016 ob 13:10
Roko_europe# 22.10.2016 ob 13:03
Ni problem samo zaradi os. vozil, predvsem je problem zaradi premnogih tovornjakov, kateri dobesedno okupirajo te že itak dotrajane ceste in zavirajo promet.

@Roko_europe: gledam na zemljevid slovenije in vsa ta gospodarska središča tam gori imajo železniške povezave! Tovor spada tja, kjer ne ovira nikogar! A se ne zgledujemo vsi po super državi Švici, ki je ves tovorni promet spravila iz cest na železnice?! Vsi se pritožujemo/pritožujete nad tovoranjki na avtocrstah, zdaj bi jih pa še bolj obremenili s tem?!
vplaznik
# 22.10.2016 ob 12:36
Pred mesecem dni je ista civilna iniciativa trdila da bi bilo treba za traso Velenje-Arja vas odšteti le 98 milijonov evrov, zdaj govorijo o le 119,5 milijonih. Nikoli ne želijo razkriti pravih podatkov, zakaj? Ker jo je stroka ocenila na 365 milijonov + krepko podražanje trase proti Slovenj Gradcu. Sicer pa novinarji namerno posvečajo pozornost samo tej civilni iniciativi, medtem ko druge ki podpirajo to traso zanemarjajo.
mike81
# 23.10.2016 ob 08:07
Tisti ki se nikoli niste peljali čez Braslovče, Letuš in Šmartno ob Paki do Velenja si enkrat vzemite čas in boste videli da je zasedenih mogoče 1/8 kmetijskih zemljišč ker vidim da kr nekaj bluzite o nekakšni samooskrbi, uničenju najbolj kvalitetne zemlje in podobne traparije....
Gepard007
# 23.10.2016 ob 06:57
Kako zanimivo je, da se te ceste gradijo tam, kjer si narod ne želi namesto, da bi gradili tam, kjer je velika želja po gradnji. Ja, res je, očitno bi spet radi eni zaslužili, ker imajo tam svojo parcelico.

Kar se gradnje tiče, ne vem zakaj je potrebno tako zaostalo graditi. Švicarji so tam, kjer so imeli kmetijska zemljišča naredili avtocesto pod zemljo. Kaj takšnega naši še niso vzeli...
Razvite države imajo daljnovode tudi pod zemljo samo brihtne buče, ki so nastavljeni in samo tratijo denar v obliki svojih mesečnih plač tega ne morjo prebavit. Rabimo sposobne ljudi ne pa to garnituro, ki vsake dva tedna išče novega ministra...
por
# 22.10.2016 ob 16:18
@mike81

Seveda, koga briga kmečka zemlja, važno da mamo avtocesto za kamjone od Hoferja, hahaha LOL
galoper
# 22.10.2016 ob 13:41
Prav je, da se ne uničuje zelenih površin. Razmislijo naj kako zmanjšati število nepotrebnih voženj, kar bi še najbolj koristilo, saj se zelene površine manj segrejejo, zra bo čistejši, ljudje bolj zdravi, le državni proračun bo na slabšem, ker bo od manj prodanega goriva tudi manj priliva dajatev v proračun.
Skippy
# 22.10.2016 ob 13:37
Sami sebe uničujejo in svojo gospodarstvo. Nastradali pa bodo najbolj Korošci. Državi pa seveda to ful ustreza, saj tako lahko zamika začetek gradnje.

Zanimivo bi bilo pogledati, kdo od "pomembnežev", ki toliko navijajo za traso Velenje-Šentrupert ima na tej trasi zemljišče ali celo hišo....spet bi se radi nekateri omastili...

Resnica je verjetno ta. So pa ljudi na konkurenčni trasi prepričali, kako so čuteči do njih :)
nanok1ll3r
# 23.10.2016 ob 12:26
Nekaj zanimivih komentarjev je, res je, da civilne iniciative velikokrat naredijo škodo, dostikrat pa imajo prav,

Ker je zadeva kompleksna in se vse bere med vrsticami vemo, da civilne iniciative največkrat izpodbijajo trase zgolj in samo zaradi skorumpiranih politikov, ki imajo od prodaje zemljišč največ.

"Zanimivo bi bilo pogledati, kdo od "pomembnežev", ki toliko navijajo za traso Velenje-Šentrupert ima na tej trasi zemljišče ali celo hišo......" - zvonko ima še kako prav
leond
# 23.10.2016 ob 08:29
Dajte nehajte s temi zemljišči. EU je glavni cilj, da v majhnih državah ukine kmetijstvo.
luxmundi
# 23.10.2016 ob 01:04
@ Ssmola,

Sem s Posočja, še enega "zabačenega" konca Slovenije, in 100% podpiram napisano. Tretja in četrta razvojna os sta nujni investiciji.
keka77
# 22.10.2016 ob 14:12
Nisem iz tam, a me zanima kaj trenutno oz ponavadi raste na teh zemljiscih? So njive, polja, nasadi, itd.. a je to v uporabi sploh ali je to samo taka zemlja zgolj na papirju in ne v dejanjih?
longform
# 22.10.2016 ob 12:11
čez nekaj časa, ko se veter obrne, bodo pa spet vlado krivili da nimajo povezav.
dodd
# 23.10.2016 ob 09:25
Ma dajte, skoraj za vsako Slovevnsko vasjo vam jaz, ki nimam pojma o kmetijstvu, pokažem 50 hektarjev neobdelane prvovrstne zemlje. Koga farbate?
Imeli bi povezavo samo ne po vaši zemlji, imeli bi drugi tir, samo to preveč stane, imeli bi pločnik ampak ne pomojem zemljišču, imeli bi zeleno energijo ampak vas šum vetrnic moti, ........
Vse skupaj je že za bruhat.
Knight1987
# 22.10.2016 ob 22:59
Nova avtocesta sever. Izhodisce Dravograd oz. Ravne na Koroskem proti Slovenj Gradcu Velenje, Mozirje, Gornji Grad- tu bi morali prebit ene 7-8 km predora, Kamnik Domzale, Ljubljana. Evo pa bi Lj dobila novi Severni krak kibi razvtenenil predor karavanke in odaljeni sentilj.
Binder Dandet
# 22.10.2016 ob 21:25
Res hecno, ko se ljubljancani sprasujejo, ce potrebujeno to cesto.:) Vi ne, mi pa. Zakaj? Poleg ocitnega (4pasovnica cesta namesto regionalke z omejitvami in odcepi), lahko omenim prometno ureditev v velenju, kjer gre regionalna cesta skozi center mesta. 18.000 vozil dnevno do velenja in 8.000 naprej proti koroski. Zivim ob tej cesti.

@KOR:
Tisoce tvojih sokrajanov se dnevno cijazi skozi hudo luknjo in naprej, pri cemer veva, da je to nevarna cesta. Kaksni so obeti za prihodnost glede prometa, ce bi taksna cesta zazivela, ne vem. Vendar dvomim, da bi na kratek rok sledilo pomembno povecanje prometa. Zelim povedat, ze brez te ceste imas enako zaplinjeno dolino.

@Park:
18.000 dnevno do saleske doline in 8.000 naprej proti koroski. Ne pozabi, da je v saleski dolini eno najvecjih slovenskih podjetji in izvoznikov. Priznam pa, da sem pri prvem tvojem postu mislil, da gre za sarkazem.
Celjan27
# 22.10.2016 ob 21:01
Dobro poznam ta odsek, ker sem se tudi ogromno prevozi po njem - seveda je najbolj logicno, da naredijo povezavo cim blizje Ljubljani - tisti, ki bo zelel do Celja pa bo sel po stari cesti.

Ogromno studentov hodi v LJ na delo. A sedaj bodo pa delali ovinke in izgubljali cas/bencin??? Samo v butalah...
cairns
# 22.10.2016 ob 20:57
bi zaradi rušitev ob trasi hitre ceste morali preseliti 43 družin.

Niti ene hiše ne bi smeli porušiti. Cesta se mora izogniti naseljem in plodni zemlji.

Pisarniške podgane to lahko naredijo. Me prav zanima ko bi kdo njim porušil hišo in jih preselil nekam kamor ne bi hoteli.
DLeagueStar
# 22.10.2016 ob 19:58
Standardno kmetavzarsko- brez brige za dejansko uporabnost ceste in samo misel na lastno polnjenje zepov.

Kdor pozna okolico tam gor mu je jasno, da je med Arjo vasjo in Velenjem ogromno obdelovalnih povrsin in manjsih gozdov, ki so najverjetneje v lasti prav teh glasnih protestnikov.

Do Sentruperta zgradit cesto ima veliko vecji smisel, ker pokrije veliko vec problematicnih povezav. Vmesavat druzine vmes, ki bojo tako ali tako iztrzile najvisjo mozno ceno, ki bi jo sicer lahko samo sanjali, je hinavsko.
Nikec3
# 22.10.2016 ob 14:26
Združene iniciative Savinjske doline so v Parižljah pripravile veliki shod proti hitri cesti Velenje-Šentrupert ter opozorile, da bi zaradi rušitev ob trasi hitre ceste morali preseliti 43 družin.

To je za teh 43 družin kot da bi zadeli na lotu.
KOR
# 22.10.2016 ob 12:43
manrose.# 22.10.2016 ob 12:35

Nisem kmet, živim v največjem Koroškem mestu v naselju vrstnih hiš. Obiskal sem že več kot 60 držav v svojem življenju, videl mnogo velemest in podeželij po svetu in... ne hvala, ne rabim betona, sivine, plinov v svojem okolju!
Komaj smo se Korošci rešili svinca in cinka, že bi radi na drugačen način zaplinili našo dolino!

Velika mesta znajo biti zanimiva, ampak to ni za vsak dan! Človek vsak dan potrebuje mir, naravo in čisti zrak! Če želiš živeti v velikem mestu, se odseli v Ljubljano, ali pa London, Pariz.
juk
# 22.10.2016 ob 12:33
Egoistično do konca. Očitno ne bodo pravi dobili odškodnine zato ker gre cesta po njihovem. Tipično slovensko.
rokkk
# 22.10.2016 ob 12:32
accko,

hmeljarske površine ne spadajo med kulture kjer pripada subvencija, te površine so nesubvencionirane.

kolikor vem, je ta trasa med dražjimi variantami in veliko izbrancev je že nakupilo nekaj nekmetijskih zemljišč, ki bi prišla v odkup pri tej varianti. dejstvo je, da trenutni predlog trase nima argumentov v številkah.

mike81
civilne iniciative so zadnja varovalka pred zlobiranimi in neetičnimi politiki tipa cerar. če je treba komu kaj prepovedati, je to tebi volilno pravico. Logarska pri tej AC nima veze, ker gre za cesto proti velenju, problem logarske je solčava, luče ... ne pa povezava proti mozirju. Kar se tiče pa tvoje vere v cenovne izračune, so na netu na voljo vse variante in njihove cene, poglej si sam. dejstvo je, da so zemljišča na tej trasi najvišje kvalitete in najdražja.
prizid
# 23.10.2016 ob 19:35
Nujno Čimprej prosim za to avtocesto ker jo ljudje NUJNO potrebujemo
patria
# 23.10.2016 ob 15:50
ps11

Patria, pa podobno misleci, izgon iz drzave takoj. Niti gat da ne vzames s sabo, samo brisi kamor ces

Se tak0j strinjam in z mano še večina Korošcev razen tistih, ki so se uspeli okoristiti in pokrasti kar je bilo vrednega na koroškem, gremo in premaknemo Avstrijsko mejo nižje proti Ljubljani , saj večina tam tako že sedaj misli , da ob omenjaju besede Koroška to pomeni Avstrijo, glede ceste pa , če grem malo iz Koroške moram kupiti vinjeto, ki je večina Korošcev niti ne izkoristi sploh , če kupi letno , medtem , ko v Ljubljančani in ostali se na naš račun vsakodnevno vozite z to vinjeto , ki jo mi za vaz plačujemo, sami pa imamo namesto cest kolovozne poti.
Bevcan
# 23.10.2016 ob 11:09
Se pravi da bi na leto prišparali še za 50 hrktarjev kmetiskih subvencij.
Kazalo