Okolje
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.7 od 29 glasov Ocenite to novico!
false
Lovci, ki so bili na pogonu druge divjadi, so presenetili medvedko z dvema mladičema, starima okoli leto dni. (Fotografija je simbolična.) Foto: Reuters
VIDEO
Medvedka lovca ugriznila...

Dodaj v

Medvedka z mladičema pri begu ugriznila lovca

Medvedka je lovca ugriznila v nogo
6. november 2016 ob 16:00
Črnomelj - MMC RTV SLO

V gozdu na območju Bistrice v bližini Črnomlja je po podatkih uprave za zaščito in reševanje medvedka dopoldne napadla lovca in ga ugriznila v nogo in prst.

Napad medveda se je po poročanju urada za zaščito in reševanje zgodil malo pred 10. uro. Medved je 50-letnega lovca, ki so ga reševalci oskrbeli in prepeljali v novomeško bolnišnico, ugriznil v podkolensko mišico desne noge in v prst leve roke, je poročal spletni portal Dolenjskanews.

Do napada na človeka je prišlo po tem, ko so lovci, ki so bili na pogonu druge divjadi, presenetili medvedko z dvema mladičema, starima okoli leto dni. Pri begu je medvedka naletela na omenjenega lovca in ga v obrambi svojih mladičev ugriznila v desno nogo in prst leve roke, so na portalu rekonstruirali potek dogodkov.

Medvedko, staro okoli pet let, lovci sicer poznajo in ni konfliktna, prav zato je ne bodo odstrelili, je povedal napadeni lovec.

O dogodku je bil obveščen vodja skupine za hitro ukrepanje v primeru ogrožanja življenja ljudi in njihovega premoženja po velikih zvereh kočevske in dolenjske regije.

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
oliva
# 06.11.2016 ob 16:08
"Medvedko, staro okoli pet let, lovci sicer poznajo in ni konfliktna, prav zato je ne bodo odstrelili, je povedal napadeni lovec."

Hvalabogu, sem že mislila, da seveda sledi odstrel.
Ples
# 06.11.2016 ob 16:09
Ja, lepo, da je ne bodo ustrelili.
Ampak le kako je naciljala prst na levi roki? ;)
kon
# 06.11.2016 ob 16:17
Sam da ni blo prehudo :) Sploh če pol še sam napaden lovc da tako oceno :D
VforVICTORY
# 06.11.2016 ob 16:42
A lahko vprašam tiste, ki se zgražajo nad lovci, če ste vsi vegetarjanci ali vegani? Če niste ste posredno odgovorni za neprimerno hujše mučenje in nehumano ravnanje z živalmi kot pa katerikoli lovec, ki s tem pomaga pri konzervaciji vrst.

Ni je bolj nagnusne in hude oblike ravnanja z živalmi, kot je moderna industrijska živinoreja. Najbolj čista, humana in naranvna oblika pridobivaja mesa, je lov. Žival se ne muči celo življenje v miniaturni kletki, kjer v dreku in urinu čaka na milostni udarec v hlavo, ki jo bo odrešu vseh teh muk, ampak svobodno živi v gozdu in če je lovec dober, umre tudi brez muk. Tega pa ne moremo trdit za industrijsko pridobivanje mesa, ki je groza brez primere.

Zato mi je hinavsko zgrožanje nad lovci nekaj najbolj smešnega, še posebej če prihaja iz strani ljudi, ki jejo industrijsko pridobljeno meso ali pa imajo doma pse ali mačke, ki jedo tako meso. To je šele mučenje živali za katerega je odgovorno veliko ljudi, ki se zraven zgroža nad lovom o katerem ne ve čisto nič.
Perunova sekira
# 06.11.2016 ob 16:37
Ni bila "konfliktna" lol. Kako lahko medvedom zamerimo, če so v svojem naravnem okolju konfliktni, ko pride človek nepovabljen tja in jih potem dejansko ubijamo. A vi bi bili nekonfliktni, če bi neznanec prišel v vašo hišo nepovabljen in si začel kuhat kosilo?

Naši pradedi, stari slovani, ki so nas naredili in poselili naš prostor, so si bivanje uredili tako, da naravi niso jemali ampak so jo spoštovali! Lisice, medvedi, zajci, volkovi, vse te živali so za njih bile SVETE in so jih imeli za enakovredne!

Vsi, ki hodimo v gozdove, vključno z lovci, bi se morali zavedati, da to pomeni tudi tveganje srečanja z zvermi. Naša reakcija ne bi smela biti skoraj avtomatski odstrel. Lovci bi po mojem preventivno morali imeti uspavala kot samoobrambo, sicer pa bi se vsi morali učiti, kako odreagirati v primeru srečanja. Medved ZELO REDKO napade, in v večini primerov gre izključno za opozorilo.

Sicer pa kot vedno v takih primerih, sreča da je z lovcem vse v redu in upam, da bo imel čimmanj takih srečanj. :)
oliva
# 06.11.2016 ob 16:10
Ja, zelo je bila precizna. :o)
luckyss
# 06.11.2016 ob 16:45
V mojem gozdu državljani nabirate "vse živo", v njem mi puščate pločevinke in plastične vrečke..S svojim kričanjem plašite favno in brcate floro..
Lovci tik mimo mojega balkona ob štirih zjutraj ustrelijo srno in potem "pizdijo" zakaj pes laja.
Ob tistih nedeljah, ko imajo "jago", se je najbolje zadrževati v zaprtih prostorih, domače živalce pa zapreti v klet, tako se možnost preživetja drastično poviša...
Dobesedno v naših gozdovih gojijo divjad za svoj bolan hobi...
Pride pa npr. žled in posledice..
....in potem vse tiho je bilo...
Rasta75
# 06.11.2016 ob 16:41
..., prav zato je ne bodo odstrelili, je povedal napadeni lovec.

Srčno upam, da res, sicer bi na smrt obsodili tudi njena mladiča.
Ogroženi
# 06.11.2016 ob 16:28
Lovci so slovenske bikoborbe. #proti
bob
# 06.11.2016 ob 18:38
BRAVO MEDVEDKA
daryankoff
# 06.11.2016 ob 17:59
Najbrž je ugriznla tisti prst, s katerim lovec pritisne na sprožilec:)
No lepo, da so vsi fajn in lovec in medvedka z mladiči, ki niso dobili smrtne kazni.
kislec
# 06.11.2016 ob 17:01
" Tudi tulil je že name srnjak na mojem vrtu. Gozda še ni videl, kar je živ...doma pa sem v sodobnem primestnem gosto poseljenem naselju."

Ima pač dotični srnjak močne gene, ki mu pravijo, da je bila še za časa njegovega deda tam hosta, ki so jo dvonožni pritepenci posekali.
Kdo je zdaj tu domačin?
sLoVaN
# 06.11.2016 ob 16:51
Mislim, halo:
skupina lovcev jaga po drugem koncu hoste
in pri tem prežene ubogo medvedko z mladiči,
ki pri begu v paniki ugrizne lovca samotarja na drugi strani hoste.
Tako se je zgodilo v dotičnem primeru.

Se pravi, še toliko se ne morejo uskladiti,
da drug drugemu ne bi razjarjeno zverjad pred nos poganjali..

In sedaj so kao blazno humani s tem, da je pa ne bodo odstrelili.
Ja, hvalabogu, saj gre za napako lovca(ev), le priznali tega ne bodo.
Roko_europe
# 06.11.2016 ob 16:55
@Fritz.si

Verjamem, da lovci držite skupaj in da jager jagru stolček gor drži, zato mi ne o kvotah, ki so na toliko "umetne" kot je naša gospodarska rast. Če ne bi tam na ministrstvih sedeli lenuhi, ki zadovoljstvo najdejo le v ubijanju, bi teh kvot zagotovo bilo manj, tako da ne pametuj...
Roko_europe
# 06.11.2016 ob 16:23
V gozdu je že itak dovolj naravne selekcije, zato so po večini vsi ti "upravičeni" lovski odstreli pod vprašanjem. Seveda pa se lovska gospoda potem ne bi imela o čem hvaliti po gostilnah. Še vedno ne razumem, kje je čar tega, da slediš živali in jo kot tako nemočno pokončaš z orožjem in nato še z zadovoljstvom in brez slabe vesti obesiš "trofejo " nekje v stanovanju?!?! Upam, da je ta lovec razumel sporočilo narave, sicer pa mu želim čimprejšnje okrevanje.
alps
# 06.11.2016 ob 19:27
Pa še to hipokriti, se povsem strinjam z uporabnikom VforVICTORY.



in potem so lovci problem.
Kekec99
# 07.11.2016 ob 10:08
Svetujejo nam: če se medved zažene proti nam, obstanimo in počasi lezimo na tla z obrazom navzdol. S pretvarjanjem, da smo mrtvi, medvedu pokažemo, da nismo grožnja. Kar mislim da za mene ne bo noben problem, če se zapodi proti meni 100% padem v nezavest.
josh k.
# 06.11.2016 ob 19:10
Iz takega dogodka delat celo dramo, celo pri osrednjem dnevniku bo, jutri v Slovenskih novicah čez celo prvo stran...jao, jao.
windmaster
# 06.11.2016 ob 17:37
Bravo mama medvedka. Lovcev je preveč!
Perunova sekira
# 06.11.2016 ob 17:28
@Skippy, ja gozd je tudi naše naravno okolje ampak smo na žalost to pozabili in zanemarili. Naši predniki, ki so se tu naselili so živeli v sožitju z naravo, oni niso bili razlog za izumrtje nobene živali v naših gozdovih. Pred vzpostavitvijo civilizacije in nasilnim širjenjem krščanstva so tako ljudje kot živali živeli svobodno in v sožitju drug drugega (minus konflikti, ki pa so del narave, nič pa ni bilo načrtno).
galoper
# 06.11.2016 ob 18:07
Spet so izzivali, da bi se lahko slikali z nogo na mrtvi živali in puško na rami. Zelena podlost.
manuchao
# 06.11.2016 ob 16:19
Link
Rossonero75
# 06.11.2016 ob 16:18
A rokomet nc ne gledata?:)
evaevi
# 07.11.2016 ob 17:33

Ima pač dotični srnjak močne gene, ki mu pravijo, da je bila še za časa njegovega deda tam hosta, ki so jo dvonožni pritepenci posekali.


Prvih 15 let našega bivanja tu na bivšem travniku ni bilo nobenih srn!

Zdaj pa srne strastno vrtnarijo z nami po par dni na vsakem vrtu (do golega), v dveh tednih so naokoli, ker kot dobri vrtnarji vedo, da toliko traja, da se vrt poleti za silo obrase.

Narava jih ne vidi več, od nas, ki nismo dovolj razumevajoči, pa gredo podnevi raje kot v gozd za 180% stran od gozda in polegajo po grmovju gosteje naseljenega naselja pod nami do večera, ko se krenejo hranit v 'naravo' - na naše vrtove.
Vse naše poskuse ograjevanja preskočijo in tudi pregriznejo plastično mrežo.
Ker ni problem njiva ampak gre za sodobne ohišnice, resne ograde in el. patsir ne pridejo v poštev, čeprav se je en sosed mučil tudi s to varianto...

Nekaj nam je v tem mukotrpnem vrtnarskem desetletju postalo jasno ko kristal:
Srne ne marajo več gmajne z navadno travo, ker so prišle na okus graha, fižola, vrtnic, tulipanov, blitve, zelja...in raje razvijajo okus. Letos so prvič uspešno degustirale hermeliko in vse popke lilij - pa ko so imele zelje zraven...

Saj žival ni butasta, zakaj bi resno jemala naše kričanje in mahanje, kar je najhuje, kar očitno zmore človek.
mirekzapletal63
# 06.11.2016 ob 17:47
Jagri smotani
veza
# 07.11.2016 ob 17:08
Medvede na Golovec, Rožnik, Brdo in Tivoli, potem bomo enakopravni!
Kekec99
# 07.11.2016 ob 09:19
Medvedko, staro okoli pet let, lovci sicer poznajo in ni konfliktna, prav zato je ne bodo odstrelili, je povedal napadeni lovec.

Na srečo se še vedno se najde poštene ljudi. Poškodovanemu lovcu želim hitro okrevanje, medvedki pa še veliko mladičev.
Franc 1952
# 07.11.2016 ob 04:13
Zanimivo, ni kaj! Menim pa, da je medvedka z družino zbežala, ker se je ustrašila kazni za vse tiste gobe, maline, jagode, borovničke, ki so jih družno pojedli! Kaj pa reva ve, ali so lovci, ali policaji? Vsekakor je beg dobra rešitev!:)
FolkloraS
# 06.11.2016 ob 17:47
Lovska šlamparija, ziher v privat gozdu!
G.Bruno
# 06.11.2016 ob 16:38
Medvedka z mladičema pri begu ugriznila lovca
Kdo je bežal? Lovec ali medvedka?
Fritz.si
# 06.11.2016 ob 16:29
@ roko_europe
Pa ti sploh veš, kdo določa kvote odvzema divjadi iz narave? Raje se pouči:
http://www.zgs.si/slo/aktualno/sporocila
_za_javnost/news_article/812/index.html
VxMxPx
# 20.11.2016 ob 17:31
A lahko vprašam tiste, ki se zgražajo nad lovci, če ste vsi vegetarjanci ali vegani?

Da.

Pa še to. Za vseh nekaj lovcev ki sem jih poznal, lahko rečem da so imeli težave z alkoholom in so bili precej agresivne narave (kako tudi ne). Dati takim primitivcem puško v roko je zadnja stvar si ki jo človek želi videti. Nazadnje se je en repenčil ko sem se mimo njega (ne po gozdu, ampak po poljski cesti) peljal s kolesom. Zakaj? Ker je bil pijan in agresiven. Toliko o tem.

Ampak, seveda, lovci so večinoma umirjeni ljudje in veliki ljubitelji živali. Haha. Skregano z najbolj osnovno logiko in realnostjo.
gkrosl
# 15.11.2016 ob 01:02
Vse, ki pravite da je v goads Narayan selekcija povejte, koliko volkov je v Sloveniji?
Pojma nimam, kaj se je zgodilo. Vprašati sem hotel, koliko volkov je v slovenskih gozdovih.
gkrosl
# 15.11.2016 ob 00:58
Da se razumemo, edini lov, ki ga podpiram je tisti s fotoaparatom ali video kamero.
gkrosl
# 15.11.2016 ob 00:56
Vse, ki pravite da je v goads Narayan selekcija povejte, koliko volkov je v Sloveniji?
ButnSkala
# 10.11.2016 ob 21:20
evaevi: zivali nekej obtozevat lahko naredi samo "brezumen" idiot.
galoper
# 07.11.2016 ob 12:28
Poznali so medvedko, vedeli kje se giblje in oboroženi lovec jo je šel izzivat, da bi jo ustrelil v izzvanem silobranu. Ukiniti pravico do streljanja živali. Onemogle živali bodo hrana za druge.
koperton
# 06.11.2016 ob 17:01
Lovce pregnat z gozda, da imajo prebivalci mir pred njimi. Je imel srečo.Če bi bil jaz na mestu medvedke, bi bil g. lovec že v večnih loviščih.
tone7
# 06.11.2016 ob 16:39
Fritz,si, ne vem kje ti živiš, toda kvoto odstrela predlagajo lovci, potrdijo predstavniki vlade na ministrstvu, ki so tako in tako vsi lovci. Prosim, da ne zavajaš z svojimi izmišljenimi trditvami.
Roko-evrope, pravilno sklepa. V gozdu je že dovolj naravne selekcije. Marsikdo se vpraša kakšna narav imajo lovci, ko hodo po hosti in pobija žvali. Zakaj že???? Zato, da si med drugim polnijo zmrzovalno skrino.
Že sama številka lovcev v Sloveniji pove dovolj. Več kot 22.000 lovcev imamo v naši državi.
veza
# 06.11.2016 ob 18:08
Lahko da smo ljudje vsiljivci v naravi, a nedvomno imamo v SLO medvedov preveč, zakaj jih na Rožniku ne tolerirate, a, Ljubljančani?
esspero
# 06.11.2016 ob 16:43
Boš pustil na miru mojo malo medvedko ti grdi lovec...gggrrrr, gggrrr njam, njam...
alps
# 06.11.2016 ob 18:03
Dame in gospodje, bolj "slovenskih" komentarjev ne moreš dobiti kot so ti tu...
samo nabijanje... iz kavča... da se ne bi prehladili... saj vemo kako neurje je danes po Sloveniji.
Skippy
# 06.11.2016 ob 17:19
@Perunova sekira
daj ne bluzi. A gozd ni naše naravno okolje? A ni v Sloveniji kljub tvoj "skrbi" dedov vseeno izumrlo veliko živali?
evaevi
# 06.11.2016 ob 16:34
Boge živali v gozdu.

Tile lovci naj se spravijo nad domestificirane , povsem nenaravno živeče horde srn v naseljih. Z vrta jih z mahanjem in kričanjuem skušam podit sredi dneva, ko mi ležijo pred vrati pod hruško in je že vprašanje, kdo se koga ustraši in kdo se bo komu umaknil.
Tudi tulil je že name srnjak na mojem vrtu. Gozda še ni videl, kar je živ...doma pa sem v sodobnem primestnem gosto poseljenem naselju.
Kazalo