Slovenija

Poudarki

  • SDS: Trditve novinarja so žaljiva obdolžitev, ki je kazniva
  • Svetovalci Patrie naj bi preverjali, ali ima Zagožen vpliv pri Janši
  • "Z Dr. Z. se je sestal WW"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,1 od 37 glasov Ocenite to novico!
Vadbeno streljanje
V zvezi s primerom tako na Finskem kot v Sloveniji že ves čas poteka tudi kriminalistična preiskava, ki pa do zdaj ni pripeljala do konkretnih obtožnic. Foto: MMC RTV SLO/ Jure Rejec
Janez Janša
V SDS-u pravijo, da se v dokumentih, ki jih je objavilo Delo, "različni lobisti in posredniki finske Patrie hvalisajo s svojimi zvezami in dokazano neobstoječimi kontakti in sestanki". Njihov predsednik se z njimi ni sestajal, dodajajo. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Afera Patria: elektronska pisma naj bi osvetlila sodelovanje

SDS: "Janša se ni pogovarjal niti posredno"
30. januar 2010 ob 12:03,
zadnji poseg: 30. januar 2010 ob 13:28
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Elektronski sporočili, ki naj bi ju Riedl poslal zastopniku Patrie, po poročanju Dela dokazujeta, da je dogovarjanje o nakupu oklepnikov vodil Zagožen, zanj pa je vedel tudi Janša. SDS to zanika.

Časopis objavlja faksimile elektronskih sporočil iz leta 2005, v katerih po njihovih besedah takratni zunanji svetovalec Patrie Wolfgang Riedl sporoča zastopniku Patrie za Slovenijo Reiju Niittynenu, da Dr. Z (kar Delo tolmači kot dr. Jože Zagožen) skrbno nadzoruje projekt. On in PM (kratico časopis razlaga kot "prime minister", torej predsednik vlade, to pa je bil takrat Janez Janša) zadevo obvladujeta, še piše v pismu.

Novembra istega leta naj bi Riedl Niittynenu zapisal: "Pravkar je poklical WW (kratice naj bi predstavljale Walterja Wolfa), ki se je sestal z dr. Z. Potem ko je dr. Z-ju posredoval tvojo prošnjo, je ta poklical PM-ja, ki mu je naročil, naj bo ta projekt zaupen in da naj zadevo vodi sam, ne da bi na zunaj vpletal PM-ja." V dokumentih naj bi se pojavila tudi oznaka AK, za katero pa na časopisu še raziskujejo, katero osebo bi lahko predstavljala.

Janša se s svetovalci Patrie ni sestal
Nekdanji premier in predsednik SDS-a Janša sicer že vse od začetka kriminalistične preiskave nakupa finskih oklepnikov zatrjuje, da se z ljudmi, ki so urejali posel, ni sestajal. To potrjuje tudi Delo, saj dokumeti, ki so jih pridobili, kažejo, da se sodelavci Patrie z njim niso sestajali. V korespondenci Riedla in Niittynena namreč piše, da je "PM (torej "prime minister") rekel, da ne bo sprejel sploh nikogar, ki bi bil povezan s tem projektom. To bi bilo zanj kratko malo preveč tvegano."

Z Janšo so se sicer želeli sestati neposredno svetovalci Patrie, saj so po trditvah časopisa hoteli preveriti, ali je "Dr. Z. res tako vpliven in ali je dejansko predstavnik PM-ja."

SDS: "Janša se ni pogovarjal niti posredno"
Na te navedbe so se že odzvali v Janševi stranki SDS, kjer zatrjujejo, da njihov predsednik posla s Patrio ni usmerjal "ne iz ospredja, ne iz ozadja". O nakupu oklepnikov se Janša ni pogovarjal z nikomer, niti s predstavniki, posredniki ali lobisti finske Patrie niti z Zagožnom, s katerim tudi posredno ni komuniciral, poudarjajo.

Dozdajšnja kriminalistična preiskava je po njihovih navedbah kot neresnične ovrgla "vrsto v citirani komunikaciji omenjenih domnevnih sestankov in kontaktov", to pa zato, ker se preprosto niso zgodili. "Glede na doslej ugotovljena in javno dostopna ter novinarju dobro znana nasprotna dejstva je zato trditev novinarja in Dela, da je Janša posel nedvoumno usmerjal iz ozadja, žaljiva obdolžitev, ki je kazniva," so zapisali.

V SDS-u ob tem sicer še ugotavljajo, da gre uradnikom ministrice Katarine Kresal, ki usmerjajo policijsko preiskavo v zadevi Patria, očitno zelo za nohte, sicer bi domnevne dokaze namesto novinarju Dela dostavljali tožilstvu, to pa bi lahko, tako stranka, končno sprožilo ustrezne sodne postopke.

1,5 milijona vredna tožba proti novinarju
Slovenski nakup Patrijinih osemkolesnikov in predvsem domnevno podkupovanje sicer preiskujejo tako finski kot slovenski organi. Javna polemika pa se je razplamtela pred parlamentarnimi volitvami leta 2008, potem ko je finska televizija YLE objavila oddajo, v kateri je novinar Magnus Berglund takratnega premierja Janšo obtožil, da je ob nakupu oklepnikov prejel podkupnino.

Zaradi obtožbe je Janša zoper Berglunda vložil odškodninsko tožbo, vredno 1,5 milijona evrov. Odzvalo se je tudi slovensko tožilstvo, ki je zaradi žaljive obdolžitve na preiskovalni oddelek Okrožnega sodišča v Ljubljani podalo zahtevo za preiskavo.

A. S.
Prijavi napako
Komentarji
PICENG
# 01.02.2010 ob 15:16
@bk74 -je še tretja možnost - da je posel profesionalno speljan in se ga težko dokaže ali pa sploh ne.
bk74
# 01.02.2010 ob 12:14
Kdaj bo že konec te mehiške tv novele o patriji, verjetno ne do naslednjih volitev, da bodo naši nepristranski novinarji imeli kost za glodanje. Če globalno pogledam v srž teh novinarskih in političnih kolumn, se poraja eno vprašanje, kako to da še do danes Janši ne morejo nič dokazati,čeprav vemo da bi ga leva opcija najraje pribila na križ. To za zdravo pamet pomeni, da so tako nesposobni ali pa da lažejo, druge razumske razlage ni.
kralj matjaž
# 01.02.2010 ob 12:12
Resnica v aferi Patrija tako ali tako ni več pomembna. Po mojem mnenju, kakršnih koli dokazov o kakršnih koli nepravilnostih, korupciji, kaznivih dejanj, nebodo nikoli najdeni. Posel bo ostal čist, transparenten, legalen. Ampak levici in medijem, je uspelo ustvariti sum v Sloveniji in ovce bodo še leta jokale o nepravilnostih v poslu, kako je Janša pobasal gromozanke denarje. Pač nekdo, ki ne zna razmišlat z lastno glavo, se da enostavno voditi.
roli
# 01.02.2010 ob 11:35
Naj mi kdo odgovori,zakaj so KUČAN,ERTL;POTRČ IN
vsi "demokratični" levaki, zažgali vse arhive.
Vse bi bilo jasno in danes nebi mogli nategovati naroda.
Tu je srš vsega dragi puhloglavci. Tako pa lepo naprej
vpijejo:"Primite tatu".Le nasedajte.
Vsi levaki multimiljonerji a vi še celih 20 let
obtožujete in verjamete ,da je to JJ.
Ne samo smešno ,to je že tragikomično.
Dajte glavo v roke,kajti vi res nimate nič od tega,
da nasedate.Taka puhloglavost bo škodovala tudi
vašim vnukom.
mojca111
# 01.02.2010 ob 11:18
skitnica, kaj ne poveš. Komaj čakamo, le zakaj je pa do sedaj molčaj, kajti tudi to je kaznivo dejanje. Morebiti pa kaj ve o mutnih poslih Kučana, takrat na mariborskem letališču, ko je Janša prestregel te Kučanove orožarske posle z Bosno.
skitnica
# 01.02.2010 ob 10:18
jajcoglavi bo imel v kratkem še probleme z orožarsko afero zato,ker je Mesič povedal,da bo raskril na Hrvaškem kdo je vse sodeloval in koliko je kdo dobil denarja z nakupom orožja,mogoče,da se bo tudi kaj zgodilo pri nam v Sloveniji vsaj upam,da se bo začelo kriminalcem slabo pisati.
Vse bolj verjamem,da je Janša tudi med tistimi,ki so dobili nekaj denarja od patrije.
šurda
# 01.02.2010 ob 09:06
Vaš veliki vodja bo končal v Finskih zaporih še pred
naslednjimi volitvami !!!
mr. pp
# 01.02.2010 ob 08:02
Vsi, ki vam je kritiziranje Janše tako priljubljen šport, naj vam predstavim program vlade za izhod iz krize: Aja,nimajo ga, važno je le to, da vseskozi ustvarjajo vtis, kako je Janša zloben možakar, ki hoče Sloveniji le najslabše, obenem je človek, ki mi naredil vse za oblast, v prostem času pa prodaja orožje! Ja, važno je le to, da je Janša zloben in grd, vseeno pa je, če je zdajšna vlada 100 krat bolj nesposobna!! Sploh pa, članek v Delu??? Dajte no, sem včerej prebral kolumno od Ježa... Da te srat prime, človek sanja o Janši, da bi pa koga drugega pogledal, o ne to bi bil pa greh. Saj Gregor, Borči in Katarinca so pa ja najboljši... Bruh, bruh...
ribi
# 01.02.2010 ob 07:16
brez dokazov so ga že zdavnaj obsodili, javni linč
če pa ministru dakažeš da krade in se ta opraviči, je to za javnost pohvalno

še bi lahko našteval, ampak tu je največja razlika vidna javnosti
mojca111
# 01.02.2010 ob 00:33
In zanimivo kako se je v tem mandatu od kar je notranja ministrica Kresalka dogajati, da novinarji vedno pridejo do raznih dokumentov in obtožnic prej, kot tisti za katere se zadeva nanaša. Že malce preveč očitno je vse skupaj.
Aja, kako pa to, da Kresalka ni bila Slovenec leta? Je sponzuraš Miro premalo podmazal?
mojca111
# 01.02.2010 ob 00:24
Mislim mi gre kar na smeh. Slovenska telenovela Patria 1089. del se nadaljuje. Najboj je smešno kako to levakarji pograbijo kot, da gre pri tem članku "novinarja" Karbe za suho zlato, besede, ki jih bodo končno "odrešile" trplenja, ki jim ga povzroča grdi grdi Janša, zaradi katerega že dolgo ne spijo, četudi imajo "tapravi" oblast in praktično vse obvladujejo. Pa razumi kdor mora to patalogijo in psihodo.

Zdaj pa zares. Pa kdo še verjame režimskemu pisunu Karbi, ki se je že večkrat izkazal kot lažnjivec ter režimski lakaj. Pa kdo tega osebka sploh resno jemlje? Kaj ni dobil že dovolj veliko zaušnico iz Finske, ko je finskega preiskovalca namerno narobe interpretiral, tako da so dejali, da ne bodo več dajali intervuje slovenskim novinarjem, Karbo pa bodo prijavili na razsodišče. In za nameček, je Karba naslednji dan ponovno pisal v člankih o isti laži, pa je to Finec kategorično zanikal.
Kaj ni zanimivo, da telenovela Patria vedno dobi novo del, ko se v koaliciji dogaja kaj za njih neprijetnega in, ko Janša karkoli izusti?
"Novinar" Karba je verjetno hodil v kakšno naciudbaško reporterski tečaj, ko napišeš udarni naslov, potem pa vsebina članka temelji na stavkih "naj bi", na podlagi končnic in nekega edinega stavka na koncu kategorično in obsodilno brez utemeljenih razlogov napišeš, da je nekdo nekaj fural iz ozadja. Pa kdo ima tukaj koga za bebca in ovco. Najbolj je pa žalostno, da si to privošči največji dnevnik v Sloveniji. Ne vem ali na režimskem Delu menijo, da bodo tako dvignili naklado ali so zares taki mazohisti, da so pripravljeni za obračun z notranjim sovražnikom številka 1 uničiti časopis za vsako ceno, pa najbolj jim pada naklada, poleg Dnevnika. Ali pa pač nekateri želijo ostali na stolih in želijo pokazati oblasti, da se jih splača obdržati, saj lepo izkazujejo lojalnost.

Nestrpno pričakujem nadaljevanje telenovele o Patriji našega "novinarja" Karbe.
Slednjega osebka ne razumem, kako si je lahko uničil novinarsko kariero na tak način. Kaj misli, da ga bo kdo resno jemal? Aja in tega "novinarja" je Repovževo novinarsko društvo nominiralo za naj novinarja. Le zakaj je potem Karba to nagrado sam zavrnil? Zanimivo.
skcaminoreal
# 31.01.2010 ob 12:22
igor09:
oni ne branijo vodje, oni se borijo za demokracijo in resnico, ker jj vse to pooseblja


No, končno si - verjetno pomotoma? - povedal nekaj pametnega in po resnici.

Ko se bodo levaki, danes utelešenje laži in prevare, prelevili v iskrene borce za demokracijo in resnico, ne pa zgolj za lastni žep, bo vsak poštenjak sledil njim.
Debate tukaj bi jim morale biti v spodbudo, da opustijo laži, prevare, spletke, zavajanja in sprenevedanja in jih nadomestijo s poštenim političnim delovanjem.
Vendar tega ni pričakovati, vsaj ne v tem stoletju.
igor09
# 31.01.2010 ob 12:20
zato pa skozi pravim ovčkam, naj izberejo rajka pirnata, če hočejo na naslednjih volitvah dobiti 20% glasov.
kritizer
# 31.01.2010 ob 11:07
Ivan bo (brez črede) končal v zaporu, pa še tistih 12000 EUR bo popušil. In še malo več, ker bodo stroški Fincev precejšnji. To bodo pa plačale ovce iz črede...

ha ha ha
igor09
# 31.01.2010 ob 10:48
oni ne branijo vodje, oni se borijo za demokracijo in resnico, ker jj vse to pooseblja
croze
# 31.01.2010 ob 06:36
kako složno hlapci branijo velikega vodjo tako zveste vojščake ni imel v vsej človeški zgodovini nihče(tudi dolfi ne)
blef
# 31.01.2010 ob 04:33
Tu nakladate neke neumnosti, v preteklem letu je BP s svojimi veleumnimi ministri zapravil vsaj 1000 patrij, pa nikome ništa?
blef
# 31.01.2010 ob 04:21
Kdo pameten, pa si takšne pomembne stvari piše po E pošti, to je isto kot bi se na glavnem trgu drl naglas, kaj boš naredil.
Pa še kakšno staro E pošto je enostavno ponaredit.
Pa še to, toliko časa se ve, kaj se išče in kje se mora najti?
Vocja cesnja
# 30.01.2010 ob 23:49
Delo in tista televizija sta v lasti levih tajkunov.
if
# 30.01.2010 ob 22:32
No, igor09, kar pejte v napad. Bomno gledali kako boste (na)padli.
skcaminoreal
# 30.01.2010 ob 21:53
d1:
skcaminoreal
Ne, tarantela, AK je kratica za AK76, po domače kalašnikov.
(sedam zapeta šest milimetara)

Kalašnikov ima oznako AK 47 in je 7.62mm....mislim kaki janševec si ti, da ne poznaš orožja:)?

V oddaji "Lepo je biti SDS-ovec" nebi prišel niti do 50€


50 evrov že imam, danes so nakazali penzijo. Ti ne bi prišel niti do 10 evrov, saj boš penzijo moral čakati do 75. leta. Rebalans se že pripravlja.
AK76 je specialen model, izdelan strogo po naročilu za SDS. Vendar je ta projekt še v strogi tajnosti, tako da ne tega okrog raznašat!

In ne d1, ampak B1 - brdski top sedamdesetpet milimetara!
skuggi
# 30.01.2010 ob 20:03
mikos:
Prav nic se ni dokazano. Vse so samo ugibnja in dokler se preiskava ne zakljuci je neumno trobiti o nekih lazeh. Razen ce ves vec kot vsi preiskovalci skupaj?
In ce ze spet omenjas Cvikla in Kosa; zakaj je Jansa tozil vse po vrsti, njiju pa ne??
Sam je dejal , da je tozil pac tiste ki so o njegovi zvezi s patrijo lagali in mu skodovali. Pa kaj te ta dva potem se naprej toliko motita, ce niti janse ne???
-mikos-
# 30.01.2010 ob 19:59
Nenormalno je, če je šlo res za nečist posel,
da pogodbe niso odpovedane, saj so nične.

Ta koalicija bi že davno morala to sprovedit.

Torej nič od tega nič od Cviklovih, Kosovih, in itd.

junaških trditev kako vse to drži. Torej debela laž.


Nalagali ste državljane in tako zmagali na volitvah.

Zdaj pa uničujete državo, lažete in kradete ubogim.

Slovenci smo res narod hlapcev.
Janko1973
# 30.01.2010 ob 19:39
Da ne bo še Delo pristalo na sodišču. Takšne laži, kot jih po odstranitvi Slivnika servirajo so pa too much!!!
R2D2
# 30.01.2010 ob 18:54
.... "bumbica buš pukla ... ?"

saj kako dobro pa zaslužijo njegova Odvetška pisarna ... ?
skuggi
# 30.01.2010 ob 18:54
meri.m:
med zagovorniki Janse in tistimi, ki to niso, je razlika v tem primeru, da vi se vedno trdno, odlocno, neomajno in trmasto verjamete, da je vse plod svetovne zarote proti jansi, drug stran pa predvsem caka, kaj bo prinesla preiskava in se ne smesi s svojimu teorijami
wpnc
# 30.01.2010 ob 18:26
tik-tak, tik-tak, še malo...še malo...
meri.m
# 30.01.2010 ob 18:13
Čudno, do sedaj se je Finec skliceval na črko J. Sedaj naenkrat že PM, kaj če je to poslovenjena srbohrvaška kletvica.«pojdi v PM«:-)

Sicer se mi pa ne da komentirat slovenskih ovc, ki jim paše, da jih nategujejo levaki preko svojih medijskih trobil.
sarcasmotron
# 30.01.2010 ob 17:50
Janez Janša, edini še živeči borec za pravico in resnico, se bori proti zlobnemu svetu! Ali mu bo uspelo? Ali so sovražniki premočni? Kaj je storil, da se je tako zameril celemu svetu, ki širi neresnice in laži, medtem ko sam vztraja pri iskrenosti in resnici? Vse to in še več v naslednjem delu nadaljevanke JJ: Slovenski superjunak!

O tveganju in nezaželenih učinkih se posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom. Resnicoljubnim inj tistim z IQ-jem nad 90 ogled zaradi lastne varnosti odsvetujemo.
d1
# 30.01.2010 ob 17:37
skcaminoreal
Ne, tarantela, AK je kratica za AK76, po domače kalašnikov.
(sedam zapeta šest milimetara)


Kalašnikov ima oznako AK 47 in je 7.62mm....mislim kaki janševec si ti, da ne poznaš orožja:)?

V oddaji "Lepo je biti SDS-ovec" nebi prišel niti do 50€
parsival
# 30.01.2010 ob 17:31
D.K.B.

Dejan karba je bumbar.
hlupy
# 30.01.2010 ob 17:29
Vsak z kančkom zdrave pameti si je že zdavnaj ustvaru svoje mnenje in ve kdo je odgovoren in kdo se je okoristil z tem škodljivim poslom za našo državo.Ostaja še samo tekmovanje janšistov kdo se je sposoben imet za večjega bedaka;)
skcaminoreal
# 30.01.2010 ob 16:57
KLIPAN:
Mogoče res Janezek nič ni kriv, ampak Slovenski tednik in Ekspres pa sta vseeno nekam čudno hitro mrknila po volitvah, se vam ne zdi??
Rahlo čudno, kajne?
Čudno je tudi to, da so sds-ovci na vse načine hoteli utišati Cviklovo komisijo.
Čudno je tudi to, da so na policiji pod Matejem "založili" Avstrijsko depešo.
Čudno pa je tudi to, da naša policija tako dolgo ni reagirala.
Zakaj pri bogu milemu se je vse to dogajalo če ja Janezek čist kot solza??????????


Niti najmanj ni čudno, dogajalo se je zaradi klipanov, ki bodo enkrat zagotovo dobili po lažnivi betici.
Kdor čaka, dočaka.
skuggi
# 30.01.2010 ob 16:49
chicago:
Ce ti lahko clanek v casopisu opere glavo, potem pa res bolje, da ne spremljas novic.
Ce se lazejo, jih bo tako ali tako jansa tozil, ce se ne ,jih pa ne bo, tako kot ni Cvikla in Kosa . kaj ni to malo cudno? Ravno ta dva, ki naj bi najvec blatila in srala po njemu????
KLIPAN
# 30.01.2010 ob 16:38
Mogoče res Janezek nič ni kriv, ampak Slovenski tednik in Ekspres pa sta vseeno nekam čudno hitro mrknila po volitvah, se vam ne zdi??
Rahlo čudno, kajne?
Čudno je tudi to, da so sds-ovci na vse načine hoteli utišati Cviklovo komisijo.
Čudno je tudi to, da so na policiji pod Matejem "založili" Avstrijsko depešo.
Čudno pa je tudi to, da naša policija tako dolgo ni reagirala.
Zakaj pri bogu milemu se je vse to dogajalo če ja Janezek čist kot solza??????????
Jethros
# 30.01.2010 ob 16:36
d1:
Imam isto bolezen :)
Podpis in lep pozdrav v tej lepi zasneženi soboti ;)
K_ris
# 30.01.2010 ob 16:34
@nad

Dobra primerjava. J.J. namreč pri obeh zadevah očitno igra pomembno vlogo. Vendar niti pri Patrii niti osamosvojitvi ni za vse poskrbel sam, zato se zasluge in denar morajo deliti med več akterjev.
skcaminoreal
# 30.01.2010 ob 16:33
tarantino:
kaj pa brihnte glave pomeni AK?
AK= Anže Kopitar :>):>):>):>):>):>):>
;;):>):>):>)>)


Ne, tarantela, AK je kratica za AK76, po domače kalašnikov.
(sedam zapeta šest milimetara)
tarantino
# 30.01.2010 ob 16:27
kaj pa brihnte glave pomeni AK?
AK= Anže Kopitar :>):>):>):>):>):>):>
;):>):>):>)>)
nr.1
# 30.01.2010 ob 16:20
Ne moreš verjet, kaj vse se piše in govori glede afere Patria... zakaj ne dajo g. Kos in g. Cvikl & Co. in tudi finski novinar dokaze na mizo in se zadeva konča. Zakaj toliko govorijo in mešajo meglo in iz tega nič kot tisto baba čulu- baba rekla ... Kjer so zdaj glavni akterji in tisti veliki pok itd. naj že nehajo bluzit DOKAZI in stvar zaključit ne pa samo bla bla bla. Časopis DELO pa je trobilo in ga tudi ni vredno prebirat.
nad
# 30.01.2010 ob 16:08
Za vse je kriv JJ, tudi za osamosvojitev.
mattyy
# 30.01.2010 ob 15:49
Duhovi so spet vstali od mrtvih, ko je Janša napovedal tožbo! Komunajnarski novinarji želijo vse skupaj pozabit pa jih Janša na to spomni! :)))))))))))))))))))))
Kauko
# 30.01.2010 ob 15:44
Ahahah, se spomnite na začetku tedna, ko sem napovedal da se bo zdaj spet obudila ta afera? Pa to ni res no, kako nas imajo za norca. Ponavljajo eno in isto, nonstop, LAJNE LAJNE LAJNE!! Sramota kake medije imamo, nisem si mislil da živimo v državi, kjer nekaj medijev kroji politično, družbo... Kje je spet ta Prapotnik, da napiše pismo?

igor09: zakaj v napad? Veš, ti mediji in njihovi lastniki si s tem sami kopljejo jamo, tako da se janjševim podpornikom ni treba niti boriti za dokazanje svojega prav. Bedakov kot si ti, ki jih nek bebast novinar z nedokazljivimi trditvami prepriča v svoj prav, je vedno manj.
teo007
# 30.01.2010 ob 15:41
AK bi lahko bil Anton Krkovič
d1
# 30.01.2010 ob 15:41
@citizen

Zakaj sem pa jaz bolan? A zato, ker dvomim v človeka, ki v svojih izjavah redno ruši demokratične inštitucije? Ker ne maram človeka, ki se ne ozira na izzid demokratičnih volitev, ampak poskuša prevzeti oblast iz ulice? Sem bolan ker ne prenesem človeka, ki je v času globalne gospodarske rasti nastavil svoje prijatelje na čelo dobrostoječih podjetij v lasti države in pustil da so jih zaradi svoje nesposobnosti uničili (Interevropa, HIT, Luka,...) Ker sovražim človeka, ki je dovolil, da so v pol leta cene osnovnih življenjskih potrebščin zrasle tudi po 50% in me istočasno prepričeval, da imamo itak smetnjake polne štruc kruha in da sploh ni razloga za skrb? Sem mogoče bolan, ker mi ni vseeno da so janševi ljudje v nadzornih svetih bank, med janševim mandatom, posojali na stotine milijonov evrov tajkunom kot sta Šrot in Bavčar in upam si trdit, da bi še vedno imela premoženje če bi Janša dobil še en mandat....zato pa Bavčar zdaj tako kritizira aktualno vlado v intervijujih na Voduškovi televiziji in govori kdo vse je kriv za njegov propad, ne omeni pa 1X Janeza Janše!

Smo bolani vsi mi, ki NE VERJAMEMO, da je Janša izgubil volitve, ne zaradi vsega kar sem zgoraj naštel, ampak zaradi "zrežirane pravljice z imenom Patrija" in da njeni akterji prihajajo iz pol Evrope, kjub temu da se eno ime nenehno pojavlja v vseh večjih aferah!
Ja jebi ga...pol sem pa očitno bolan!
igor09
# 30.01.2010 ob 15:38
jj tik tak tik tak, počasi se te bodo naveličali celo tvoji verniki in za vodjo postavili rajka pirnata, ki nikoli ne blebeta nekaj brez veze in njega bodo volili tudi neopredeljeni, torej čim prej bo treba naredit zamenjavo ti pa lahko greš za kakšnega uradnika v evropsko ljudsko stranko, če te bodo hoteli.
K_ris
# 30.01.2010 ob 15:35
AK=Anton Krkovič?

On bi mi nekako spadal v to zgodbo...
Triptico
# 30.01.2010 ob 15:26
Pokvarjena slovenska politika. Kradejo milijone, zapravljajo milijone, odgovarja nihče. Pa tej so v politiki samo zato, da se drug z drugim ukvarjajo, s problemi se seveda nimajo časa.
north
# 30.01.2010 ob 15:24
Samo amaterji bi si pošiljali maile, kjer bi se podpisovali s svojimi inicialkami, tako kot PM, WW, dr. Z.

Ne rečem, da ni možno, da so podkupnine bile, ampak ti maili so pasje bombice.
CNN
# 30.01.2010 ob 15:23
Predlagam, da se besedilu, ki je napisano tako, da nihče nikogar ne more tožit enostavno ignorira. Ker je več kot očitno napisano, da se nekoga blati brez, da bi avtor tega trpel posledice.
Alex8
# 30.01.2010 ob 15:21
Pa kaj bi lahko že enkrat nehali s temi aferami in ministri in začeli delati mogoče za državljane?!?!

Vsaj delati! Res imam že poln kufer tega brezjajčnega premierja in ostale kompanije, ki prav nič ne naredi ampak samo vrti in obrača ene in iste štorije nonstop...
JanezUhan
# 30.01.2010 ob 15:06
Če bi bil Ertl vodja tožilcev, ne bi bilo več nobenih dvomov kdo je pil, pa nič plačal.
JanezUhan
# 30.01.2010 ob 15:03
Ko so naročali "oklepne avtobuse" je bil taglavni Janša, zato ker je hotel biti taglavni, takrat so tudi štartala sredstva za podkupnine. Sedaj bi pa rad okrivil neke čistilke z ministrstva za pasulj in makrone da so one naročile Patrije in sedaj jih naj še plačajo!

Težko da še najdeš enega podobnega ničvredneža pod soncem in pod zvezdami.
citizen
# 30.01.2010 ob 14:52
Glede na to kar je malo prej napisal d1, res ne moremo reči, da so podporniki trenutne vlade nizkointelektualni, ampak mislim da tukaj že lahko govorimo o neke vrste novi bolezni.
skladiščnik
# 30.01.2010 ob 14:46
d1
Verjetno Debil 1
Za vsako rit se palca najde,tudi za levičarje se bo.Ta čas se bliža in zato ste pa tako živčni in napadalni .Kako ste korajžni sedaj ko je Ertel dobil odlikovanje.A mislite,da se bo spet zaposlil?
kantavtor
# 30.01.2010 ob 14:35
BEDARIJA....
celo jaz sem vedel za Patrije...po zaslugi medijev....
namreč vedeti da Slovenija kupuje neke oklepnike....
ali pa posel voditi...in voditi morebiti celo koruptivno.....so
pa popolnoma druge reči....
d1
# 30.01.2010 ob 14:31
@chicago
Nebi ti glede intelekta najprej pred svojim pragom počistil....vsaj po tvojih komentarjih sodeč?!

SDS ima edino to srečo, da je Brezigarjeva na čelu tožilstva in jih ščiti, tako da se raje spravlja na finske novinarje, tako da ne dovoli notranje preiskave, tako da kljubuje ukazom ministra za pravosodje....mislim, da se za vsako rit palca najde in tudi padec JJ-ja, je po moje samo še vprašanje časa...veliki vodja, ki si dovoli brez dokazov obtoževat vse po vrsti od predsednika, do vodje kriminalističnih preiskav iz tujih veliko razvitejših in uglednih držav, do evropskih neodvisnih medijev, do predsednika protikorupcijske komisije,.....in ko sam naleti na kritiko, sproži vik in krik in sledijo tožbe! Zame je tak človek navadna objokana reva, srečo ima, da ga ti ljudje, ki so se mu zamerili jemljejo kot.....drugorazredno temo!
skcaminoreal
# 30.01.2010 ob 14:21
Toming:
Po zadnjih inforacijah naj bi kratica PM dejansko pomenila Palček iz Murgel.


Končno eden dobro "inforiran"!
To je pravzaprav varianta z verjetnostjo nekaj čez 0.9999999999.
rooster
# 30.01.2010 ob 14:17
Ja, to je bil res en transparenten posel. S transparentno šlampastimi osemkolesniki.
skcaminoreal
# 30.01.2010 ob 14:16
igor09:
mediji, politiki, finci, avstrijci-vsi lažejo, samo jj vedno govori resnico, dajte si že enkrat to zapomnit no.


Tako je - in to ponovi stokrat na dan, mogoče te le obišče ono zrnce pameti, ki ga kar naprej iščeš.
skcaminoreal
# 30.01.2010 ob 14:13
d1:
Samo mi živimo v Sloveniji kjer maili niso noben dokaz, imena niso noben dokaz, bančne transakcije niso noben dokaz, prisluškovanja niso noben dokaz,...


Ne bit tak pesimist!
Prisluškovanja so vsekakor dokaz, in sicer da živimo v nedemokratični državi, kjer človek ni varen pred prisluškovanjem.
chicago
# 30.01.2010 ob 14:11
Gremo leve ovčice, na vrsti je zopet Delovo pranje možganov, ta članek je samo še en dokaz kako ZABITO je levo volilno telo!
skcaminoreal
# 30.01.2010 ob 14:10
igor09:
mikos, kaj so se pa sedaj zlagali?


Zakaj bi moralo pametnega človeka zanimati, kaj so se zlagali?
Ko enkrat ugotoviš, da lažejo, jim pač ne verjameš in te njihovo umazano časopisje ne zanima več.
d1
# 30.01.2010 ob 14:09
Želim si, da bi se skrajni pro-janševci in skrajni anti-janševci izničili kot materija in antimaterija skupaj s strankami katere podpirajo in njihovimi voditelji v ozadju. In potem bi bil miiiirrrrr!
kukalo
# 30.01.2010 ob 14:09
Mene čisto nič nebriga ali so dokazi ali ne, ve se kdo je bil predsednik vlade v času pogodbe. Če o tem neve nič, kratko malo ne razumem, tako kot sedaj Pahor, je tudi Janša meglo mešal pa plačo vlekel za papagajstvo.
JohnMichxx
# 30.01.2010 ob 14:08
elektronska pisma naj bi osvetlila sodelovanje
O super, nekaj se bo premaknilo...

po poročanju Dela dokazujeta
Ahhhhhh Sh*t. Delo? Bo že v redu ja......

Next please!
kralj matjaž
# 30.01.2010 ob 14:04
Saj vsi vemo, da naj bi Janša dobil podkupnino.

Ampak vprašanje je: Ali je Janša dobil podkupnino.

Svetujem Delu naj objavi to.

Janez Janša je od Patrije dobil podkupnino.

Ali si upajo? Ali imajo dovolj močne dokaze? Ali sploh imajo kakšne dokaze? Ker zaenkrat dokazov ni?
il Sloveno
# 30.01.2010 ob 14:01
mietke10
30. januar 2010 ob 13:54
Prijavi neprimerno vsebino

No in črka J je postala PM ????

Še mal pa nam bodo abecedo spremenil ......


:)))) ok smo končali za danes :)))))
jbzt
# 30.01.2010 ob 14:00
japanac
Janša...grožnja,diktator...
Pametnjakovič,kaj smo potlej od 2004 - 2008 živeli v diktaturi ?
ps.Čudno,da po izgubi na volitvah (laži "levih");ni bilo državnega udara,če je res takšen falot...
R2D2
# 30.01.2010 ob 13:56
"Prosto Zidarska fara Ljubljenega Vodje"

Sedaj lahko še koga toži zgleda je to njegova glavna zabava polek...
il Sloveno
# 30.01.2010 ob 13:55
skuggi
30. januar 2010 ob 13:41
Prijavi neprimerno vsebino

Dej no, ne brit norca iz sebe. Še men se smiliš. Še enkrat preber, naj kaj je bilo naslovljeno in kakšno pripombo sem podal.
mietke10
# 30.01.2010 ob 13:54
No in črka J je postala PM ????

Še mal pa nam bodo abecedo spremenil ......
ksmith
# 30.01.2010 ob 13:54
@igor09: največji juršnik si ti s štirimi posti na prvi strani.
roli
# 30.01.2010 ob 13:49
Roger! Jaz nisem noben desni! V cerkev tudi ne hodim! Sem čisti levičar in nikoli nisem volil Janše! Samo zato ker nisem eden izmed ovc in ker sem takšno transparentno svinjarijo spregledal že pred volitvami sem zate TADESNI!!! Svinjarije, ki se dogajajo JJ od aretacije dalje so delo mafije in nikakršne levice. Samo socalistični zaslepljenci, ki imajo sebe za levičarje v pravljice še vrjamejo. To ni levica ampak komunistična mafija, ki ne izbira sredstev... Zato pa lustracija, da se znebimo te kvazi socialistične levice, ki kapitalsko in drugače obvladuje in terorizira slovenski narod...
japanac
# 30.01.2010 ob 13:48
Veliki vodja generalisimo,svetilnik demokracije,za dosti ljudi še vedno na žalost božanstvo,je velika pokvarjena baraba,polna sovraštva,osebnih zamer,frustracij,obseden z oblastjo,izumitelj demokracije,ki mu korenine demokracije sežejo tja do srednjega veka,z vmesnim časom ko je bil v partiji,samo to je zdaj bogokletno samo omenit.On je največja grožnja za državo.....ker je z eno besedo diktator.
primmy
# 30.01.2010 ob 13:44
Elektronski sporočili, ki naj bi ju Riedl poslal zastopniku Patrie... kakšno neverjetno zavajanje! Pišejo se ugibanja in to taka, ki uničujejo človeka. Mi res rabimo drugačno ustavo in to tako, po kateri bi bila laž in neutemeljeno obsojanje prekršek, kaznjivo dejanje! Mogoče bi nekateri le tako začeli razumevati, katere so pomembne vrednote!
hepan
# 30.01.2010 ob 13:42
za vse je kriv JJ
pozitiva
# 30.01.2010 ob 13:41
mato333
Depala vas je zaključena afera v kateri so levičarski veljaki priznali, da JJ nima veze s tem ampak Kučan! Tega pa seveda javnost ni izvedela zaradi prevelikega levičarskega vpliva na medije do leta 2008! Kateri medij v Sloveniji pa lahko objavi, kdo je v resnici stal za vsemi nakupi orožja do sedaj? Tudi Patrije je Kučan naročil že zdavnaj! Ampak to lahko pišejo le v Demokraciji in Reporterju (v Družini ne smejo, da ne bi spet Lukšič študente poslal da jurišajo in prisluškujejo urednike verskega tiska). Ker pa sta Reporter in Demokracija desni trobili, nimata tolikšne moči (sploh ker sta tednika in ne dnevnika). Vso ostalo DNEVNO časopisje (Delo, Večer, Dnevnik, Primorske novice...) pa so levičarski in če vsi govorijo eno (z njimi v red še POP TV, A kanal in TV3) je to potem resnica! Mar ne?

Janša lahko samo na tiskovkah zagovarja sebe. Ni medija, ki bi objavil resnico. Demokracija in Reporter jo objavljata, ampak to ne seže niti do 8% prebivalstva.
skuggi
# 30.01.2010 ob 13:41
Il sloveno:
ti si res obseden s to tvojo desno in levo ali ne?
kreaslova je minister za notranje zadeve ne, latsnik privatne policije lol. Obvladuje jih prav toliko, kot Zalar tozilce.
Delo je podalo informacije, ki jih je novinar izbrskal. ali so resnicni ali ne, ne bomo izvedeli, prej, kot ko se zadeva znajde na sodiscu. Novinar ne more nikogar obsojati in ne poslati na sodisce. lahko samo poroca. Tvoj izbira pa je, ali mu verjames ali ne. Jaz sem eden tistih, ki si sicer ustvrjam mnenje o zadevi, a se trditev vzdrzujem., dokler mi ni postlano z dokazi. Ker bi sicer, tako kot velika vecina enih tukaj, delal samo bedaka iz sebe
cvex
# 30.01.2010 ob 13:37
Smem vprasat, zakaj se ljudje sprasujejo, da je tovrstno pisanje nekega casnika vedno politicno usmerjeno? Novinarji so tisti, ki morajo razkrivati necednosti v drzavi, saj naj bi bili ravno oni 4 veja oblasti, pri cemer doticna 4 veja oblasti opozarja prve 3 veje oblasti pred nepravilnostmi. Hvala bogu, da se je Delo odlocilo ostati pri zgodbi vse do konca kljub temu, da se bodo verjetno soocali z gromozanskimi tozbami.

Afera Watergate zaradi katere je kasneje odstopil preds. Nixon je pokazala moc novinarskega dela, ki pa vse bolj bledi. Delo je tisto, ki v Sloveniji po dolgem casu kaze koncno zobe novinarjev.

Verjamem, da so dokumenti, ki jih imajo v urednistvu, verodostojni. Verjamem tudi, da imajo vec kredibilnih virov, ki tovrstne dokumente lahko potrdijo. Res je, ANONIMNIH virov. V aferi Watergate prakticno nobeden ni zelel govoriti "on the record". V kolikor se je pa to zgodilo, pa je po objavi zgodbe v casniku to tudi nemudoma zanikal. Gre za zelo obcutljivo in kompleksno zadevo katero doloceni ljudje ne razumemo. Tovrstne zgodbe nastajajo pocasi in so mukotrpne za novinarja, saj vkljucujejo kopanje informacij z golimi rokami nekaj metrov pod zemljo, ki zahteva nekaj casa. Vendar ravno to je novinarstvo, ki ga ljudje potrebujemo! Ne pa, da beremo skoraj vsak dan kaksne joske ima Paris Hilton ipd.

Toliko za razmislek,

lp
1908
# 30.01.2010 ob 13:34
Pametni ljudje so verjetno že ugotovili, da vsako kratico črk povezujejo z JJ natančno se vidi delo levičarjev in, če nebi naredili afere patria, nikoli nebi prišli na oblast.

To pa gledamo in žremo navadni ljudje.
camilo
# 30.01.2010 ob 13:34
Toming
30. januar 2010 ob 13:07
Prijavi neprimerno vsebino
Po zadnjih inforacijah naj bi kratica PM dejansko pomenila Palček iz Murgel.

Hahaha. Huda=)
john q
# 30.01.2010 ob 13:30
putkimiina je po finsko tankovska mina...nosi pa okrajsavo pm43 ali pm68!!!
gr-ega
# 30.01.2010 ob 13:29
Temu lahko vrjamejo samo opranoglavci ki volijo levico, in še zadnjih 72 naročnikov časopisa Delo:)))
Ribiič
# 30.01.2010 ob 13:27
Naj enkrat že razčistijo s to afero, ki samo zamegljuje resnične probleme v naši družbi.
john q
# 30.01.2010 ob 13:27
pac-man al paper mario...grem na sekret razmislit !!!
Binder Dandet
# 30.01.2010 ob 13:27
Poazbu sem naslov.

Afera Patria: elektronska pisma naj bi osvetlila sodelovanje
Binder Dandet
# 30.01.2010 ob 13:22
Elektronski sporočili, ki naj bi ju Riedl poslal

zanj pa naj bi vedel tudi Janša.

Novembra istega leta naj bi Riedl Niittynenu zapisal

Bolano. Kot tisti brezplačniki pred volitvami. Naj bi naj bi naj bi....
izo
# 30.01.2010 ob 13:19
sicer pa, kakor komu paše.
izo
# 30.01.2010 ob 13:18
il sloveno, bolj slabo si obveščen.
rooster
# 30.01.2010 ob 13:16
Kako pa kaj Luka Koper in Intereuropa pod JJ?
Vse transparentno?
roli
# 30.01.2010 ob 13:16
To je novica ubogih novinarskih hlapčkov. Pa kdo vas še bere? Eno in isto zgodbo prodajate kot senzacijo! Ni čudno ,da delo,dnevnik berejo samo še skrajni levičarski fanatiki...
Kluzo
# 30.01.2010 ob 13:13
Toming. Točno. Igor sicer ve, a ima tako službo.
vipmit
# 30.01.2010 ob 13:11
....ta tema je že dolgočasna.....

Spomina me na one limonade, ki jih vrtijo na komercialni TV.

...bljak
Toming
# 30.01.2010 ob 13:07
Po zadnjih inforacijah naj bi kratica PM dejansko pomenila Palček iz Murgel.
MoTmOt
# 30.01.2010 ob 13:06
V dokumentih naj bi se pojavila tudi oznaka AK, za katero pa na časopisu še raziskujejo, katero osebo bi lahko predstavljala.

To bo sigurno Al Kajda :)

Sicer pa nimam nič proti,če gre P.M v p.m!
il Sloveno
# 30.01.2010 ob 13:05
izo
30. januar 2010 ob 12:58
Prijavi neprimerno vsebino

A ti pa znaš mail napisat in poslat? Dobrodošel v klub briljantnih umov. Namreč po tej logiki tudi finski policisti in kriminalisti ne znajo pošiljat emailov oz. elektronski sporočil. Tudi oni v dobrem letu in pol niso uspeli skupaj spacat NIČ!!

PS
Tako za record, Kresalova je skoraj eno leto in pol na oblasti policije. Torej, ti sigurno vidiš policaje, ki vsako noč letajo JJ na skrivne sestanke.
izo
# 30.01.2010 ob 12:58
Heh, čudno da delo ima vse podatke. Kaj dela potem policija?? S temi dokazi ki jih je predstavilo delo bi mogli JJ že stokrat zapreti. Čudno mar ne?
ja, naša policija je res vzor glede preganjanja korupcije ipd sej ravno zato ne bo nikoli od teh ljudi, omenjenih zgoraj, sedel.
hitro po letijo iz službe taki, ki samo omenijo jj-a v malo bolj neprimerni luči. brez sodnije. a se mogoče kdo vpraša potem, kolk je kdo neodvisen? policija ja na žalost pri nas samo lutka oz desna roka posvečenih. že tisto sodelovanje s finci je bilo patetično. so jih kot otroke prosili, da naj prpravijo kakšno poročilo ipd, pa še mejla ne znajo poslat, očitno.
KLIPAN
# 30.01.2010 ob 12:55
He, he revica nedolžna Janševa, nikoli nič kriva.
Iz te kaše se pa ne bo izmazal.
Še bo veselo, ko bo sojenje na Finskem.
citizen
# 30.01.2010 ob 12:55
Točno, kje je pa ta naš Peče? Ali kdo kaj ve katero delovno mesto je dobil za nagrado od levice?
mattyy
# 30.01.2010 ob 12:53
Počakte še malo, ko se bo Peče aktiviral! Potem bo Delo objavlo faksimile, kjer dokazuje da je Janša 100% dobil podkupnino!
il Sloveno
# 30.01.2010 ob 12:53
Aja, da ne bo pomote. Emaili se uporabljajo tudi, kot dokazna gradiva! Mislim, da to področje ureja zakon o elektronskih medijih, nisem pa prepričan, gledat pa tidi ne grem, mam kaj bolj pametnega za počet.

oo mato333.............a da ti nisi levičar, kaj pa si, levičarski ateist? Daj no, izmisli si boljšo finto kot to, nisem desen in nisem lev, samo JJ ne morem. Čudno da Golobiča pa moreš pa so mu že dokazali nič kolikokrat.
jbzt
# 30.01.2010 ob 12:51
Kako kaj Falcon in Šoštanjska elektrarna ?
Vse transparentno ?
citizen
# 30.01.2010 ob 12:49
Delo poroča...
Delo tolmači...
Tudi nacionalsocialistična stranka v tretjem rajhu je imela svoje trobilo ali "Delo".
Alchemist
# 30.01.2010 ob 12:48
Spet neki mečejo vn. Dokler ne bodo dokazi predstavljeni in potrjeni med regularnim sodnim postopkom (pa kjerkoli to že bo), jaz nič ne verjemem.
mato333
# 30.01.2010 ob 12:46
js nism ne lev in ne desn in ne bom nobenga volil ker so vsi navadne hijene,zdite se mi pa smešni vsi ki volite janšo ker si se vedno lazete v glavo da ni dobil podkupnine,vrjetno je bila tudi depala vas lažniva zgodbica levičarjev...JJ je sigurno nekej dobil in tko so si tud levi ze dost nagrabl,sam zdi se mi pa smešno da nekateri še goreče zatrjujete da je ta afera izmišljena jao jao:D
jbzt
# 30.01.2010 ob 12:46
hehe...zopet Delo...zopet NAJ BI vedel...zopet vlada nekaj muti in je treba s Patrio delati meglo...
martuljek
# 30.01.2010 ob 12:44
Za zabavo ponarejam elektronska pisma po naročilu. Naredim tudi faksimile na mednarodno preiskušenem papirju, ki izgleda bolje od originala.Pristnost zajamčena. Referenca: Patria
igor09
# 30.01.2010 ob 12:39
mediji, politiki, finci, avstrijci-vsi lažejo, samo jj vedno govori resnico, dajte si že enkrat to zapomnit no.
il Sloveno
# 30.01.2010 ob 12:36
Kva ste me zdaj zbrisal? Al vam ni po godu novinarji? Dejmo si enkrat nalit čistega vina!

No kaj be sedaj s tem NAJ BI BILO...............kje imate dokaze. Lako vidimo vsaj en emai s temi famoznimi kraticami. Bi lahko že enkrat pokazal vsaj en dokaza, namesto da non stop blatite ljudi!
modri7
# 30.01.2010 ob 12:35
Heh, čudno da delo ima vse podatke. Kaj dela potem policija?? S temi dokazi ki jih je predstavilo delo bi mogli JJ že stokrat zapreti. Čudno mar ne?
d1
# 30.01.2010 ob 12:32
"A se E-mail dejansko lahko šteje kot dokaz?"

Pa še kako, no vsaj v razvitih državah! Bill Gates se je skoraj jokal pred preizkovalno komisijo ameriškega senata....prav zaradi E-maila!
Samo mi živimo v Sloveniji kjer maili niso noben dokaz, imena niso noben dokaz, bančne transakcije niso noben dokaz, prisluškovanja niso noben dokaz,...
GD
# 30.01.2010 ob 12:31
Kdo je napisu ta članek v "neodvisnem" časopisu Delo?
Jurčič
# 30.01.2010 ob 12:30
Delo ekstremisticni levicarski medij:)
skcaminoreal
# 30.01.2010 ob 12:25
Vinni:
A se E-mail dejansko lahko šteje kot dokaz?


Seveda se lahko šteje, ampak izključno kot ponarejen dokaz.
Itak je cela afera ponaredek, tako da to spada skupaj.
Vinni
# 30.01.2010 ob 12:21
A se E-mail dejansko lahko šteje kot dokaz?
cherub
# 30.01.2010 ob 12:19
A nima PM že pripravljenega posestva na Martiniqu, pa da zajaha reaktivca in pol bodo Jerovšek in ovčice ostale same in blejale.
igor09
# 30.01.2010 ob 12:17
pa to si je vseskupaj izmislil kučan, ta avstrijc je neko pravljično bitje, ti kučan, ti
AlFe
# 30.01.2010 ob 12:13
Dokazi v stilu "to naj bi pomenilo ...", "te kratice pomenijo" dandanes enostavno ne vzdržijo pred sodiščem. Ker sem optimist, sem prepričan, da tudi pred slovenskimi volivci ne bodo vzdržali.
-mikos-
# 30.01.2010 ob 12:13
Lažnjivi kljukci z vsemi svojimi časopisi, ki jim le malokdo
še verjame zpet v lažnivem efektu.

Nov scenarij na staro zgodbo, postavi vse v nov poizkus
humoreske, isti akterji, ker prejšen scenarij ni potegnil in
so resnice pričele prihajat na dan.

Izigrali in nalagali ste narod, da vas je volil.
igor09
# 30.01.2010 ob 12:09
mikos, kaj so se pa sedaj zlagali?
vidim
# 30.01.2010 ob 12:06
Medijski spektakel se še vedno nadaljuje. Pa le malo nazaj je bilo lepo napisano, da ima levica vso možnost laganja in manipulacije, saj je medijski prostor najmanj 95% njihov.
Delo in podobni so sloh cevtke.
igor09
# 30.01.2010 ob 12:06
jj jurišniki sedaj pa v napad-gremo
-mikos-
# 30.01.2010 ob 12:05
Delo lažnjivo trobilo koalicije!
Kazalo