Slovenija

Dolg seznam "grešnikov" med župani

Skupni imenovalec: sum zlorabe položaja
28. september 2012 ob 22:45
Ljubljana - MMC RTV SLO

Župan Jankovič ni edini župan, ki se je znašel v vrtincu policijskih preiskav. Poglobljenega zanimanja policije je bilo deležno delovanje županov Kopra, Maribora, Kranja, Tišine, Komende, Tržiča in Štor.

Nesporni rekorder po prisluženih ovadbah in obtožnicah je koprski župan Boris Popovič, ki naj bi zlorabil položaj, ponarejal listine, domnevno pral denar in nepravilno prodajal nepremičnine. Sledi mu mariborski župan, Franc Kangler, ki si je priboril še eno, že dvanajsto ovadbo.

Pred kratkim pa se je končal postopek proti nekdanjemu tržiškemu županu Pavlu Ruparju, ki ga je sodišče zaradi zlorabe uradnega položaja (občino je oškodoval za 40 tisoč evrov) obsodilo na enoletno zaporno kazen. Med "grešniki" je tudi župan občine Komenda, ki je javno priznal, da je dajal podkupnine.

Več v prispevku, ki ga je za Odmeve pripravil Seku M. Conde, TV Slovenija

VIDEO
Nečednosti slovenskih županov
A. K. K.
Prijavi napako
Komentarji
Jezni Smrk
# 28.09.2012 ob 23:58
Sovražim tatove.
gregory2010
# 29.09.2012 ob 00:38
namesto plinskega terminala, bi lahko naredili en slovenski alcatraz,
pa vse zapret
veza
# 29.09.2012 ob 00:48
@Kmečka Pamet

prefarbanec Pukšić npr, v življenju ni delal drugega kot županoval in poslančeval...
...skratka žepe si je filal celo svojo kariero z davkoplačevalskim denarjem, zato je najmen kar od njega in podobnih pričakujem da je TIHO IN SEDE V KOT


kaj pa je v svojem življenju delal recimo Borut Pahor?
fafaron
# 29.09.2012 ob 01:55
In smem popraviti naslov tega članka?

Dolg seznam "DOMNEVNIH grešnikov" med župani

Bo v redu?
Skippy
# 29.09.2012 ob 00:21
Ok, niso vsi pošteni, ampak generalno gledano bi z "ukinitvijo" občin ostali brez vode, kanalizacije, cest ,javne razsvetljave,...

Glede na to, da so te stvari večinoma zgrajene po Sloveniji, lahko brez problema ukinemo občine čez kakšnih 5 let, toliko da še občine dogradijo nekaj tistih manjkajočih cest in podobno.
fafaron
# 29.09.2012 ob 01:04
Ne glede na to, kaj očitajo Jankoviću, smo njegov priimek dolžni zapisovati z mehkim Ć!

Mediji, tudi nacionalni, a predvsem privatni, tako pogosto pišejo narobe, da če bo Zoki dobil kakšno denarno kazen, bo denar zbral s tožbami proti novinarjem, ki njegov priimek zapisujejo s trdim Č!

Šlekapac!
q:
zapatist
# 29.09.2012 ob 09:38
Slovenski politični prostor je zasvinjan do konca in še čez.
Dokler pa bomo imeli v kazenskem postopku samega premiera in to tolerirali kot nekaj normalnega potem od lokalnih šerifov ni za pričakovati drugačnega vedenja.
sajovmir
# 29.09.2012 ob 08:43
Kako hitro je začel 'aparat' ščititi svojega "Zokija". No ja, saj ni edini, saj so še drugi župani, ki so tudi v postopkih...
Ampak, Zoki ni kakor drugi!!!
mkrebs
# 29.09.2012 ob 12:30
Ukiniti vsaj 3/4 občin, namesto tega pa uvesti finančno policijo.
Bambola
# 29.09.2012 ob 09:12
@scipio Garnituro smo sami izvolili. Nobeden nas ni silil v to. Sami smo si
krivi.


Se ne strinjam, da smo si sami krivi. Garnitura je prisegla, da bo delovala v korist državljanov, za krive prisege se odgovarja. Odmevni zgodovinski primeri garniture očitno niso naučili, kako končajo elite, ki peljejo svoj narod v suženjstvo in siromaštvo.
Bambola
# 29.09.2012 ob 08:07
Grešniki med župani, politiki, bankirji, sodniki stečajniki, menedžerji, birokrati ... bi morali biti predvsem pravnomočno obsojeni in za škodo, ki so jo povzročili, odgovarjati s svojim premoženjem, tudi tistim, varno spravljenim pri pajdaših, sorodnikih in v davčnih oazah.
pepieinschlag
# 29.09.2012 ob 07:16
Kazenske ovadbe, tožbe, sodni epilogi …
Takšni naivneži smo navadni državljani in pošteni davkoplačevalci Slovenije, da ni za verjeti. Vse skupaj je celo bolj zavoženo, kot se zdi.
Samo primer: Ob vsakem sumu kaznivega dejanja osebe, ki zaseda visok položaj v družbi, se seveda takoj prikažejo odvetniške družbe in njihovi odvetniki.
Mojega znanca je v pravdnem postopku (tipično slovenskem - banalnem, zaradi meje s sosedom) zastopala zelo znana in izpostavljena odvetniška družba. Njihov honorar je po nekaj letih pravdanja, ki ga je znanec nazadnje izgubil, stal preko 7.000 EUR-ov, vendar je račun prejel le pri prvem kontaktu z njimi in to za 350 EUR-ov. Vse ostalo jim je izplačeval v gotovini na roke in za to ni prejel nobenega potrdila, čeprav je to željo večkrat izrazil!!!

Toliko o sivi ekonomiji, poštenosti in izhodu Slovenije iz krize za katero se vsi, predvsem tisti z štiristo EUR-i pokojnine zavzemamo in jo rešujemo.
jela
# 29.09.2012 ob 07:11
Politiki (župani in direktorji občinskih upravna) na lokalnem nivoju so skorumpirani še veliko bolj, kot tisti v LJ. Problem je v tem, da javnost ni tako sfokusirana nanje. Saj res, da se ne sučejo takšni denarji, ampak v nekaterih občinah ne prideš zraven nikjer, če ni nekaj provizije...
mihamiha
# 28.09.2012 ob 23:54
Grešniki? Ali lahko prosim novinarji spoštujete da oseba dokler ni pravnomočno spoznana kot kriva ni grešnik. To so pravni principi in to je treba spoštovati.
Stern4president
# 28.09.2012 ob 23:33
1 leto zaporne kazni ? Pogojne ? Kaj denarja ni vrnil ? Za 40k eur gre pa marsikdo z veseljem v zapor sedet tisto leto na drzavne stroske.
vojnaslo91
# 29.09.2012 ob 23:03
zapatist

Enako vprašanje tudi za tebe.
Dokler nekoga ne moti, da je premier v kazenskem postopku in javno pove, da ma da se skida, nima nobene, ampak prav nobene moralne pravice sikati čez župana.
Kaže namreč samo svoje totalno zasljepleno navijaštvo in nekritičnost do svoje opcije.
Torej vsi tisti, ki branite Janšo niste partner za diskusijo na temo Jankoviča.
-------------------------------------------------------------
A ti lahko kakšen odgovor od komentatorja Breathe prilepim? Isto kar ti je on odgovoril ti lahko tudi jaz.

Kdo brani Janeza Janšo? Slučajno je presednik stranke SDS, ki jo volim. Kaj misliš, da moram voliti SD in PS? Seveda vem, da je JJ vpleten v prodajo orožja. A bom zaradi tega volil SD In PS, saj so tudi te dve stranki vpleteni v marsikaj.

Če se nočeš pogovarjati z menoj? Imaš vso pravico!

In še nekaj, Janez Janša je predsednik vlade Republike Slovenije.

vasia
# 29.09.2012 ob 09:01
Prejšnji župan Železnikov ter že 2 x poslanec Mihael Prevc...prašte njega malo za zdravje,ali pa podžupana Janez-a Ferlan-a ki vodi vse v senci...božji lumpi :(
kralj matjaž
# 29.09.2012 ob 07:39
In spet novinarji želijo odvrnit pozornost.
Problem je da je Ljubljana glavno mesto države in s tem je pomembna za vse državljane.
zogg
# 29.09.2012 ob 05:51
A samo 7 jih je oz. je bilo v postopku? Jaz sem pričakoval precej večjo številko, sploh pri manjših občinah je dosti takšnih, ki so se na tak ali drugačen način okoristili (si asfaltirali cesto do bajte, zgradili otroku hišo ipd.)
AndrejP
# 29.09.2012 ob 21:19
drugače pa Janši jaz tiste kao korupcije (še vedno nismo prišli dlje kot do 'na neznanem kraju ob neznanem času ponujena sredstva v neznani višini') ne zamerim niti pol toliko kot njegove nesposobnosti.

Jankoviću v bistvu zamerim njegove 'sporne poslovne prakse,' zamerim pa njegovim podpornikom še bolj to, da so populacijo prepričali v velesposobnost 'najboljšega managerja v Sloveniji,' ki 'je krizni manager in edini sposoben ponovno zagnati slovensko gospodarstvo.' Po do sedaj videnem ne drži nič od tega, se pa je na vrh levice lansiralo človeka, ki je v MOL pripeljal javno-zasebno partnerstvo (besedna zveza, ki se je v Veliki Britaniji na veliko začela uporabljati v času vladavine Margaret Thatcher - ene velikih začetnic neoliberalizma), ki pa niti približno nima nekih dejanskih operativnih tehničnih znanj, ki bi jih človek pričakoval od kriznega managerja.
AndrejP
# 29.09.2012 ob 21:08
zapatist, jaz se strinjam. Kaj pa je hujša zloraba pooblastil? Korupcija v višini xxx EUR? Oškodovanje proračuna v višini yyy EUR? "Friziranje" javnih razpisov?
AndrejP
# 29.09.2012 ob 21:04
A bo mogoče ZJ sedaj spet odstopil iz županske funkcije in se vrnil na poslanski stolček ter poskusil uveljavljati imuniteto?
Breathe
# 29.09.2012 ob 17:16
Ne vem, zakaj ne bi mislil resno.

Ampak zdaj se dogaja to, da namesto da bi se na SDS začel postopek "dejanšizma" se je začel novokomponovani "janšizem" na PS.
Trdno stojijo za svojim liderjem, on je nezmotljiv, on je car, on je brezmadežen in trdno verujejo vanj. In tudi če mu bodo dokazali, da je kaj narobe, bodo oni še vedno verjeli vanj.

Ne bi verjel, če ne bi videl na lastne oči.
Breathe
# 29.09.2012 ob 16:53
Daj no daj zapatist, ne bluzi.
Tebi gre pač do nezavesti na jetra Janša, meni pa isto črno področje zavzema Janković.

Oba sta pa za v rit nasuvat.
Breathe
# 29.09.2012 ob 16:27
Seveda me moti.
Imam pa eno olajševalno okoliščino.
Ne živim več v Ljubljani in se mi prav j..e kakšne cepce volite tam.
SAM
# 29.09.2012 ob 15:12
Ja seveda so še drugi šerifi, samo takšne hobotnice kot jo ima Janković in tako velikih spornih poslov pa se poleg Jankovića ni loteval nihče.
zapatist
# 29.09.2012 ob 14:07
Vojnaslo91
Enako vprašanje tudi za tebe.
Dokler nekoga ne moti, da je premier v kazenskem postopku in javno pove, da ma da se skida, nima nobene, ampak prav nobene moralne pravice sikati čez župana.
Kaže namreč samo svoje totalno zasljepleno navijaštvo in nekritičnost do svoje opcije.

Torej vsi tisti, ki branite Janšo niste partner za diskusijo na temo Jankoviča.
zapatist
# 29.09.2012 ob 14:01
@Breathe
Še eno konretno vprašanje.
Tebe ne moti, da imaš predsednika vlade, ki je v kazenskem postopku zaradi korupcije?
Mene, da imam takega župana namreč zelo moti.
zapatist
# 29.09.2012 ob 13:58
@breathe
eh, zapatist
Prvi stavek super.
V drugem pa že udari na plano stara ljubezen do premiera. Kakšne podobne ljubezni do predsednika največje opozicijske stranke ne neguješ?

btw,, vem, ni mu še nič dokazano, vse je politčni konstrukt, zanimivi so datumi..

A za koga? Za oba to velja, za oba.

Ne razumem kaj si hotel napisati. O kakšni ljubezni govoriš in kaj te moti če sem omenil še Janšo...Gre namreč za to, da postaja v Sloveniji normalno ne pa več eksces da so ljudje ki zasedajo visoke funkcije v kazenskih postopkih.
In dejansko je težko pričakovati on nekega župana neke občine, da se bo vedel drugače kot pa so neki splošni standardi v tej državi. In ja. Meni se med vsemi, ki so v različnih procesih zdi najbolj problematično, da je med njimi tudi premier. Ker daje zgled vsem ostalim. In če toleriramo njega, kaj ma kdo da nekaj kvaka proti Kanglerju?
Bolano je vse skupaj.
Vsaka opcija in njeni privržeci nekritično podpirajo svojo barabo in pljujejo po barabi nasprotnikov.
Dokler bo tako mislim, da nimamo nobenih možnosti.
Šele ko bo večina volivcev dokazala vsaj minimalno zrelost, da se bo odločila, da takih ljudi ne bo volila in pika, ne glede na politično pripadnost imamo možnost, da se vzpostavi neka normalna pravna država.
Do tedaj pa...se mi obrača.
Obrača se mi občutljivost tako enih kot drugih, ko se omeni njihovo barabo in potem uni takoj v luft.

Torej Breathe, kaj te je zmotilo, če sem se v splošnem gnilem stanju doktaknil tudi premiera, ki k temu z najvišje funkcije veliko pripomore?
Kaj Breathe? Mogoče, ker se piše Janša?
gorenc007
# 29.09.2012 ob 13:41
Relacije županov in vladajočih v ljubljan; ti meni gor, jast pa tebi, kej nazaj dol, vmes se bo pa kj zgublo. Ne rečem, da so vsi isti, ampak saj večina je umazanih od nog do glave, narod pa tako naiven, da me je sram, da sem slovenc.
vojnaslo91
# 29.09.2012 ob 11:13
ježetako
# 30.09.2012 ob 16:01
Kdor po vsem skupaj še vedno podpira Jankoviča, nima najmanjšega pojma o čisto navadnem gospodarskem kriminalu, za kar ni potrebna prav nobena menadžerska velesposobnost in veleum, pač pa samo krit hrbet. Kdor tega ne verjame, naj si pogleda samo bilance vseh njegovih (in povezanih z njim) firm, pa vkolikor ne zna brati bilanc, evo, mu jaz raztolmačim, ki pa to znam (moja profesija, namreč)
zapatist
# 30.09.2012 ob 02:36
Vojnaslo, AndrejP
Ma furajrate vi svojga Jajota, sam ne se potem na jankoviča spravljat, ker je res neokusno.
vojnaslo91
# 29.09.2012 ob 23:10
zapatist
------------------------------------------------------------------
parabola

# 29.09.2012 ob 16:50 Prijavi neprimerno vsebino Ja Janković je pa the best.
----------------------------------------------------------
Če pa se morebiti glede tebe jaz pa te pozivam da napišeš tale stavek:

Zahtevam, da vsi župani, poslanci in predstavniki vlade, ki so v kazenskih postopkih zaradi suma hujših zlorab pooblastil ali korupcije nemudoma odstopijo in pustijo Slovencem normalno dihat.
-------------------------------------------------------------------
Temu in njemu podobnim pa tega nisi napisal...
zapatist
# 29.09.2012 ob 17:03
Breathe
Oba sta pa za v rit nasuvat.

Če to resno misliš, potem se o temeljnem vprašanju strinjava. Kratko in enostavno: Marš oba.

Mislim pa, da je moje "preusmerjanje pozornosti" še kako na mestu. Ker jo poskušam preusmeriti tja, kjer se mi zdi bistvo problema in to je, da pripadniki določene opcije pljuvajo po drugi ( do tu ni nič narobe ) da pa so popolnoma nekritični do dogajanja na svoji strani.
To se meni zdi v tem trenutku eden ključnih problemov v slo politiki in dokler večina ne bo kritična tudi do svojih liderjev nema nam spasa.
parabola
# 29.09.2012 ob 16:50
Ja Janković je pa the best.
zapatist
# 29.09.2012 ob 16:50
@breathe
Zato, ker je tu govora o županih, ki imajo dovolj masla na glavah in ni treba pozornosti preusmerjati še kam drugam.

Župani so voljeni funkcionarji. Tebe moti, če se pokaže širša slika glede stanja v naši družbi? In zakaj ti temu rečeš preusmerjanje pozornosti?
Iskreno premisli Breathe...kaj te res moti...
Če pa se morebiti glede tebe jaz pa te pozivam da napišeš tale stavek:

Zahtevam, da vsi župani, poslanci in predstavniki vlade, ki so v kazenskih postopkih zaradi suma hujših zlorab pooblastil ali korupcije nemudoma odstopijo in pustijo Slovencem normalno dihat.

Bi šlo?
Breathe
# 29.09.2012 ob 16:29
Zakaj me moti, da si omenil Janšo?

Zato, ker je tu govora o županih, ki imajo dovolj masla na glavah in ni treba pozornosti preusmerjati še kam drugam.
Breathe
# 29.09.2012 ob 12:31
Kaj bi si o tem mislil g. Ivan Hribar?
mkrebs
# 29.09.2012 ob 12:29
Vsem županom gledajo na prste predvsem svetniki iz opozicije. In glej ga zlomka, ko se pozicije menjajo, je spet obtožen neki župan.
Breathe
# 29.09.2012 ob 12:23
Če bi kaj takega naredil kdo drug, bi danes verjetno brali o državnem udaru. No ja, o občinskem udaru...

Ljubljana – Po četrtkovi kriminalistični preiskavi zaradi projekta Stožice je župan Zoran Janković včeraj ob 9. uri v mestni hiši sklical posvet z direktorji ljubljanskih javnih podjetij, holdingi, občinskimi funkcionarji, javnimi zavodi, tudi ravnatelji ljubljanskih šol in vrtcev. Takšnemu posvetu je edini javno nasprotoval ravnatelj OŠ Prule Dušan Merc, ki županu očita, da jih s posvetom želi »instrumentalizirati oziroma zlorabiti«.

Kot je za Delo povedal Merc, je bil za četrtek predviden redni sestanek z ravnatelji osnovnih šol, ki pa je odpadel, popoldne pa so dobili vabilo na včerajšnji posvet. Zmotilo ga je, ker so bili v dvorani tudi poslanci Pozitivne Slovenije (PS), kar »kaže na to, da je župan v hudi stiski«. S tem ko je sklical občinske direktorje, ki nimajo nobene zveze z njegovo politično stranko, pa je po njegovem spolitiziral četrtkove dogodke in zlorabil mestno občino.

Čuden pristop

Župan je govoril o manifestu PS in boljši Sloveniji, kar po mnenju Merca ni demokratično, s tem pa je tudi zlorabil funkcijo župana. »Zelo si želim, da s tem, kar mu očitajo v kriminalistični preiskavi, ni nič narobe in ni kriv, vendar s tem direktorji in ravnatelji nimamo nič.«

Na MOL so pojasnili, da se je župan sestal s sodelavci »velike mestne družine«, poleg omenjenih tudi z mestnimi svetniki Liste Zorana Jankovića in poslanci PS. Seznanil jih je z včerajšnjo preiskavo NPU v nekaterih prostorih MOL. Sodelavcem se je zahvalil za dobro sodelovanje.

Po poročanju 24 ur in STA se je na sestanku zbralo približno 150 udeležencev. Župan in predsednik PS pa je ob tem želel tudi preveriti podporo udeležencev. Na sestanku se je izkazalo, da ga podpirajo, bolj kritičen je bil samo Dušan Merc, piše STA. Dejal je namreč, da bi na njegovem mestu odstopil s položaja.

Edino Merc ima cojones.
PRPA
# 29.09.2012 ob 12:01
Senzacionalizem je popolnoma odveč. Po znanih metodah ustvarjanja namišljenega sovražnika odvrača pozornost državljanov,..Trenutno to pomaga le velikemu vodji, da v ozadju v DZ izpelje spremembe zakonov, ki mu bodo omogočali prevzem bank, podjetij v državni lasti,..

V širšem javnem sektorju vlada reorganizira, racionalizira,..pometa s kulturo, šolstvom, zdravstvom, socialo,.. Da vidimo kako bodo to uredili pri občinah,..

Zanimivo bo videti kako bo vlada reagirala pri racionalizaciji javne uprave, odpuščanju,.. koliko občin bodo ukinili, koliko županov odpustili. Kaj bo o tem rekel Senko Pličanič (minister za pravosodje in javno upravo)?
Bolek
# 29.09.2012 ob 12:00
Zupan Zoran Jankovic je na posten nacin spremenil namembnost kmetijski zemljisc v gradbene parcele. Da sta bila lastnika teh zemljisc njegova sinova, pa je zgolj slucajnost.
ZJ je najbolj posten prebivalec Ljubljane in najbolj posten slovenski drzavljan..
ufojani
# 29.09.2012 ob 10:49
ne pozabite Medvod in g. Stanislava Žagarja z Zbiljskim gajem kot krono svojih nečednosti in nesposobnosti.
vojnaslo91
# 29.09.2012 ob 09:59
vojnaslo91
# 29.09.2012 ob 09:51
zapatist
----------------------------------------------------------------

Dolg seznam "grešnikov" med župani
Skupni imenovalec: sum zlorabe položaja
28. september 2012 ob 22:45
Ljubljana - MMC RTV SLO

Župan Jankovič ni edini župan, ki se je znašel v vrtincu policijskih preiskav. Poglobljenega zanimanja policije je bilo deležno delovanje županov Kopra, Maribora, Kranja, Tišine, Komende, Tržiča in Štor.
bsr
# 29.09.2012 ob 09:44
Še Celja?
jela
# 29.09.2012 ob 07:13
... kot tisti v LJ (mislim na politike izven občine LJ)
vojnaslo91
# 29.09.2012 ob 10:11
KmečkaPamet

Ok, niso vsi pošteni,...
----------------------------------------
(:
vojnaslo91
# 29.09.2012 ob 10:09
spet se ponavlja... korektnost policije (:
Kazalo