Slovenija

Poudarki

  • Spolne navade občutljiv osebni podatek
  • Opisi poškodb niso v interesu javnosti
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,6 od 26 glasov Ocenite to novico!
Bulmastif
Varuhinja meni, da so določene infomacije pomembne za razumevanje celotnega dogajanja, zato mediji o njih upravičeno poročajo. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

"Fotografija iznakaženega trupla ni v interesu javnosti"

Varuhinja opozarja na korektno poročanje
12. februar 2010 ob 16:49
Ljubljana - MMC RTV SLO

Glede poročanja o napadu bulmastifov se je oglasila tudi varuhinja človekovih pravic, ki opozarja, da je treba premisliti, katere informacije so v interesu javnosti.

Zdenka Čebašek Travnik tako opominja, da ustava v 35. členu varuje pravico do zasebnosti in osebnostne pravice, s tem da zagotavlja nedotakljivost človekove telesne in duševne celovitosti, njegove zasebnosti ter osebnostnih pravic, ki so pod določenimi pogoji varovane tudi po smrti.

"V vsakem konkretnem primeru je torej treba tehtati med interesom javnosti, da je obveščena o za njih pomembnih vsebinah in osebnostnimi pravicami posameznikov," meni varuhinja in dodaja: "Nedvomno pa je meja prekoračena pri objavi trupla žrtve. Objava fotografij iznakaženega trupla pokojnika ne more in ne sme biti v interesu javnosti."

Spolne navade občutljiv osebni podatek
"Spolne navade posameznika so občutljiv osebni podatek, ki pa je v konkretnem primeru pomemben za razumevanje celotnega dogajanja. Zato je mogoče upravičiti interes javnosti po tem podatku, pri poročanju pa bi bilo treba upoštevati tudi pieteto do pokojnika," pravi varuhinja in dodaja, da je lahko korektna informacija (če gre za potrjeno dejstvo) o odnosu med lastnikom in njegovimi psi v interesu javnosti.

"Podrobnosti (vrste poškodb pri psih in kako je do njih prišlo) pa po moji oceni ne sodijo v krog podatkov, ki jih lahko označimo kot interes javnosti," še meni Čebašek Travnikova.

Varuhinja ob tem še opominja, da je treba v vsakem primeru posebej navedene pravice tehtati in objaviti vsebine, za katere ima javnost upravičen interes.

T. K. B.
Prijavi napako
Komentarji
felixon
# 15.02.2010 ob 12:37
Za obveščenost slovenske javnosti je danes črni ponedeljek. Embargo na poročanje o aferi Baričevič. Saj ni res pa je.
alpe3
# 15.02.2010 ob 09:44
skitnica: blef ; se strinjam z tvojo ugotovitvijo,da je te živali trebalo pihniti,samo že takrat,ko so napadle prvič leta menda 2006

Kolikor je meni znano, takrat še ni bili zakonske osnove za to, da bi lahko te pse "pihnili"... So pa prav zato potem sprejeli zakon, na podlagi katerega je nato VURS trikrat izdal odločbo, da je treba te pse usmrtiti...

LP
alpe3
# 15.02.2010 ob 09:37
Evo, na Žurnalu 24. ur lahko preberemo:

Policija pozno obveščala?
Potem ko smo prvi poročali, da na kraju dogodka ni bilo ne preiskovalnega sodnika, ne tožilca, so z vrhovnega državnega tožilstva sporočili, da je dežurna tožilka dobila med 17. in 18. uro le informacijo preiskovalnega sodnika, da so psi napadli lastnika. Čeprav je policija prejšnji četrtek potrdila, da so bili ob truplu najdeni tudi predmeti, ki so kazali na sum mučenja živali, tožilke o tem na dan napada preiskovalni sodnik ni obvestil. Policija, trdijo, jo je o napadu obvestila s šesturno zamudo.
skitnica
# 15.02.2010 ob 09:35
blef ; se strinjam z tvojo ugotovitvijo,da je te živali trebalo pihniti,samo že takrat,ko so napadle prvič leta menda 2006 in takrat je na oblasti bila današnja opozicija,ki tako močno želi glavo sedanjega ministra kaj je pa takrat delal minister in sedanja opozicija,da so te živali preživele do danes,čudno to nihče ne vpraša,važno je samo danes,da se nagaja aktulni vladi ta prenevednost in pokvarjenost opozicije ter njenih pristaš je več kot žalostno in pokvarjeno tako,da smrdi bolj kot dihur.
AlFe
# 15.02.2010 ob 05:50
Meni se pa le zdi, da ga. Zdenka Čebašek Travnik ni v interesu javnosti!

Kar se tiče policije, dragi moji Slovenci, kaj menite je v npr. osovraženih ZDA ali pa v opevani Nemčiji možno, da je žena človeka, ki po poklicni dolžnosti brani zločince, minister policije?
alpe3
# 14.02.2010 ob 17:59
audi1: Zanimivo, da je vedno za vse kriva policija. :):)

No ja, za vse zagotovo ni kriva policija... Ni pa še pojasnjeno, kdo je kriv, da preiskovalni sodnik in dežurna državna tožilka nista bila pravočasno obveščena z mesta tragičnega dogodka, pa da nista bila obveščena o sumu zlorabe psov... Vse kaže, da pa je za to odgovorna prav POLICIJA!!!!

LP
alpe3
# 14.02.2010 ob 17:34
mikoš: Tako na koncu varuhinja, ki se tu praktično bori proti
človekovim pravicam,


To ni edini primer njenega takšnega ravnanja... Enako ravna, ko se oglaša glede novega družinskega zakonika... Tam nasprotuje naravni pravici otrok, da imajo očeta in mamo in zagovarja nenaravno, nemoralno in dobesedno izmišljeno ter z novim "družinskim" zakonom ponujano in v Sloveniji vsiljevano "pravico " istospolnih parov... Očitno tudi Čebašek-Travnikova spada v to našo ljubljansko sprevrženo elito...

VHOW, HOV, HOV...
-mikos-
# 14.02.2010 ob 10:45
Tako čudno je vseskupaj, vse se vrti v napačno smer.

Tako na koncu varuhinja, ki se tu praktično bori proti

človekovim pravicam, njena dolžnost , bi morala biti,

da se ta okrutna tragedija vsestransko razjasni.

Malo funkcionalnega razmišljanja, bi policija že mogkla

dat od sebe. Tisti, ki so semenčke posredovali v javnos,

so to naredili z določenim namenom.

Hrup, ki so ga povzročali iz vrha policije, je vpitje mačka,

ki mu nekdo stoji na repu.
bucy
# 14.02.2010 ob 10:35
ja zdaj bo pa ta pametovala kaj je v interesu javnosti!!!
-mikos-
# 14.02.2010 ob 10:30
Glede na izjave Senice, čudno odzivanje ministrice,

delo policije in na koncu na vse kar je bilo prikazano javnosti.

ME NE IZPUSTI MISEL, da je bilo Baričeviču vse skupaj nastavljeno.

Ga morda ni slučajno kdo dal umakniti ?????
nr.1
# 13.02.2010 ob 23:15
Skrajno nesramno skrbi jih slika in kdo jo je dal v javnost... katastrofa ne skrbi jih prva žrtev in nasploh zakaj je do tega prišlo in tudi to da določeni odvetniki lahko dosežejo nemogoče in da v Sloveniji pred zakonom nismo enaki gre za zveze in poznanstva in da z denarjem lahko kupiš vse.
felixon
# 13.02.2010 ob 21:41
Kako ji tej kuri bebavi lahko, kaj takega prileti iz ust. Vse informacije oziroma samo popolne informacije so v inetresu javnosti.
stoychi
# 13.02.2010 ob 18:06
tratnikova je samo varuhinja za očuvanje tekovina mešanja zraka,
le zakaj se ni potegnila za človekove pravice človeka, ki so ga taisti psi oklali?
To ni bilo v interesu vladajočih.
ssecnik
# 13.02.2010 ob 17:56
V interesu javnosti tudi klientilizem,pometanje pod preprogo,kot tudi ne onegavnjenje psov.Te stvari so se dogajale,sledila je medijska blokada,morda v javnem interesu?
Je morda g. Travnikova piarovka javnosti?Ne ni,ona je varuhinja človekovih pravic,vendar je nisem šlišal reči dobre besede v korist g. Megliča,edine prave žrtve tega dogajanja.
G Beričevič je s svojimi zvezami zakuhal vso zadevo,vključno z onemogočanjem pravične odškodnine.Sicer pa,tudi gospa je del elite.
saturnative
# 13.02.2010 ob 17:12
In potem bo ena Zdenka meni govorila kaj me zanima in kaj ne...
Lepo te prosim Zdenka, pejt se skulirat!
Pa še kako je v interesu javnosti. in brez težav sem jo našel na spletu in si jo temeljito ogledal.
Hecno, kako se nekdo lahko preobleče v moškega in potem zahteva, da se jo oslavlja kot moško osebo. SB nikoli ni bila moški in fotografija to dokazuje.
Hvala tistemu, ki je fotografijo posnel in jo dal na splet.
bozz
# 13.02.2010 ob 16:44
popravek: ... pri političnih nasprotnikih.
bozz
# 13.02.2010 ob 16:43
Saj niste resni! Četudi je bil tip to, kar je bil (totalni sprevrženec), take slike nimajo kaj iskati v javnosti. Kdorkoli jih je dal na splet (policaj ali kdo z inšpektorata), je ravnal skrajno neprofesionalno in bi moral na disciplinsko. Ne gre za Baričeviča. Gre za to, da danes kroži Baričevičeva slika, jutri morda slika vaših sorodnikov. Nekje mora biti meja dopustnega. Hitler se tudi ni ustavil političnih nasprotnikih.
bojci81
# 13.02.2010 ob 11:53
Pa kakšno varuhinjo imamo to... Do sedaj nisem slišal veliko o njej, ko pa slišim njene skrajno bedne izjave, se mi je pa zamerila do konca...

Se mi zdi, da je zdaj ta varuhinja malo preveč pametna in zaščitniška do osebe, ki je imela tako ali tako polno pizdo vsega in polno pizdo so ga imeli tudi psi! Naj gredo nekam takšni varuhi, takšnih ne rabimo...

Gospa varuhinja, da va jaz nekaj povem: PRAV JE, DA JE TAKŠNO DEJANJE PRIŠLO V JAVNOST IN OBSTAJA UTEMELJENA VERJETNOST, DA BI V NASPROTNEM PRIMERU OSTALO PRI KRIVDI NAPADALNIH PSOV, IN BI DEJANJE BILO ZAMOLČANO.. PRAV JE, DA SE ENKRAT TEM ELITNEŽEM VSAJ MALO HLAČE TRESEJO... Poskrbi raje za kašenga "navadnega" državljana in se potem oglasi!
hegemon
# 13.02.2010 ob 10:59
bravo frapancipi, dobro, kratko in jedrnato!
hegemon
# 13.02.2010 ob 10:57
haloooooooo?
Po njenem so bile še Fritzlu kratene človekove pravice, ker so mediji razkrili, da je sexal s hčerko!

Odstopi še ti Zdenka!!!

Bravo mediji, brez vas bi vse lepo pometli pod preprogo!
igor09
# 13.02.2010 ob 03:35
naj pride vsa resnica na dan in nič ne sme ostati skrito, samo bodimo manj krvoločni in pokažimo, da se boljše obnašamo od tega, ki ga obsojamo, ker majhni otroci ne rabijo biti tako bombardirani s temi brutalnimi in bizarnimi prizori in dejstvi, čeprav s tem niti malo ne zagovarjam ravnanje doktorja in države.
joker27
# 13.02.2010 ob 00:00
smrt izmečkom
Frapancipi
# 12.02.2010 ob 23:19
Zdravniška zbornica ima priložnost, da ugotovi, če je bila smrt psov zdravniška zmota ali napaka. Morda ne bo potrebovala toliko časa kot pri smrti ljudi.
Super Mija
# 12.02.2010 ob 23:16
Če bo fotografija preprečila mučenje ene same živali bi mogla biti v interesu javnosti.
audi1
# 12.02.2010 ob 23:14
Zanimivo, da je vedno za vse kriva policija. :):) Kot izgleda bo policija počasi še odgovorna za stranske učinke, ki so se pojavili pri letošnjem cepljenju proti novi gripi. :):) Zanimivo, da še ni nobeden nič napisal oz. obsodil policistov, ki so ustrelili psa. Morda pa to pride še kasneje. :):)
Frapancipi
# 12.02.2010 ob 23:10
Zdenka Čebašek Travnik naj se zavzame, da bo Meglič dobil odškodnino, če je kakšna varuhinja človekovih pravic!
if
# 12.02.2010 ob 22:56
V interesu javosti so infomacije, ki razkrijejo resnico!
navigator007
# 12.02.2010 ob 22:33
Ali naj ne bi varuhinja človekovih pravic najprej skrbela za pravice ŽIVIH ljudi? Lepo je, da se je zavzela za pokojnika (pokojnico), ampak če želi gospa narediti res kaj dobrega, naj se najprej ukvarja s še živečimi odpuščenimi delavkami, z vsemi tistimi ubogimi gradbinci, ki za 500 EUR na mesec Zokiju gradijo štadion po 18 ur na dan, vsak dan, z zlorabo pravnih sredstev, zvez in vzvodov moči, ki so nenazadnje pripeljale do tega, da je Baričevič danes mrtev/mrtva. Naj se ukvarja z vsemi, ki so jim osnovne človekove pravice res kršene, ki jim je odvzeto dostojanstvo za časa življenja, ne pa z eno samo fotografijo iz mobija, zaradi katere se pokojnik danes ne počuti nič drugače... Morda varuhinjo v tem primeru skrbi kaj drugega, mar ne? Čigave človekove pravice jo skrbijo? Nadčlovekove pravice, pravica koncentracije moči, pravica zatirajočega, ne pravica zatiranega, to gospo skrbi. Stroj dela naprej, samo malo škripa te dni...
simba
# 12.02.2010 ob 22:28
Smeha polna skleda, nekateri postajajo paranoični: primer št. 1
# halooooo
# 12.02.2010 13:48:56
# link: http://www.dnevnik.si/video/4993 poglejte 1m45s....kdo je na oknu v prvem nadstropju? A se mi zdi da ima lasuljo?

primer št.2
# Krvav Ženski Plašč
# 12.02.2010 12:55:08
# ČIGAV je ta ŽENSKI plašč, ki ga policist nosi na posnetku od POP TV - Okrvavljen je še povrh vsega ???

Pa še kaj bi se našlo na pozarreportu.
Samo naj opozorim za tiste s slabim želodcem da je tam brez cenzure...
alpe3
# 12.02.2010 ob 22:07
nesesekirat: prejšnja vlada ni odreagirala leta 2006 tako kot je avstrijska policija te dni najbrž iz zelo preprostega razloga - ker za to ni imela zakonske osnove!

Je pa na primer vsekakor odreagirala!!! Sprejela je zakon, po katerem bi ti psi morali biti usmrčeni! Kdo pa je potem ta zakon izigral, pa itak veš...

Avstrijski primer z našim enostavno - razen v krutem dejstvu, da so tudi tam psi ubili človeka - enostavno ni primerljiv: zaradi različne predzgodovine teh tragičnih dogodkov!!! Avstrijski psi niso bili predhodno odvzeti lastnikom, avstrijski psi niso bili trikrat z odločbo pristojnega urada obsojeni na takojšnjo usmrtitev, in kolikor je meni znano - avstrijski psi niso bili izpostavljeni zlorabam... Pa še marsikaj bi se našlo...

LP
kujonnakvadrat
# 12.02.2010 ob 22:05
Kar se tiče pietete do umrlega, si jo vsak zasluži. A v interesu javnosti je, da se izve zakaj so bili psi napadalni. Za vse pse, ki so čistokrvnega porekla, je znano da imajo določeno psiho in od te ni velikih odstopanj. In čudno je, da psi napadejo lastnika, kateremu so najbolj zvesti, oziroma ga varujejo. Iz tega razloga se je začela javnost spraševati, kaj za vraga je privedlo do tega dogodka. In potem raznorazne zanimivosti, psi so že napadali, pa kako jih je lastnik dobil nazaj. In pridomo do, v Sloveniji vedno pereče teme, političnih zvez. Tokrat so se te zveze maščevale samemu človeku, ki jih je izkoriščal. Je pa stvar posameznika, da se odloči, ali je prav da je ta moški tako umrl, ali ni.
Osebno se mi zdi smrt kruta. Toda zdi se mi tudi kruto, kar je lastnik počel s psi (če je počel). In zdi se mi skrajno neodgovorno od političnih veljakov, ki so omogočili vrnitev psov. Čeprav verjetno na to niti ne pomislijo, so ONI umorili prijatelja. Oni, ki so omogočili vrnitev psov. Seveda so zdaj ugotovili, kaj se lahko zgodi, če se vse razkrije, zato poskušajo stvar zakriti. In tukaj pride do vprašanja, ali res živimo v pravni državi. V državi, kjer osebe z poznanstvi v najvišjih krogih lahko počnejo vse, oziroma se jim spregleda razborazne "napake", in pa državi, kjer navaden človek nima niti možnosti da pove resnico. Pa smo prišli do bistva celotne afere, oziroma, smrt tega človeka je bil zgolj povod, oziroma nek gumb ENTER, do razkritja umazanih spletk naših voditeljev. Mogoče me boste spljuvali, da sem janševec in ne vem kaj še vse, ampak dejstva postajajo vse bolj vidna. Naj si še bolj zatiskamo oči, spregledat ne moremo takorekoč sumljivih načinov vodenja naše države. V afero so vključene osebe, ki tako naglas zagovarjajo pravno državo, toda poraja se vprašanje, ali so zmožni oziroma ali si sploh želijo delati v prid oziroma razvoj pravne države.
In smrt doktorja, lastnika psov je pokazala, obelodanila dejstva, ki na vprašanje odgovorijo zanikalno. Žalostn pa je, da je moralo priti do tako krvavega dogodka, žalostno je, da se potem izkorišča pse, ki so se branili. In žalostno je, da nek navaden državljan, pozabljen od pravne države. zaradi teh spletk ne more priti do tistega kar mu pripada, pravična odškodnina.
zbudse
# 12.02.2010 ob 21:59
Čebaškova pravi: "Fotografija iznakaženega trupla ni v interesu javnosti", jaz pa pravim, da naj Zdenka raje opravlja svoje delo. Čas je, da se soočimo z deli SATANA, katerega največji uspeh je, da večina ljudi misli, da ga ni.
jneja
# 12.02.2010 ob 21:39
Bog se je vrnil. Samo skrbi me, za koliko časa.
1908
# 12.02.2010 ob 21:31
Zavedati se moramo, da živimo v takem času, ko so take slike nekja normalnega. Problem je v tem, da človek ni bil normalen.
Če bi bil normalen nebi nastale te slike.

Čisto prav je, da so slike zaokrožile po Sloveniji in še marsi kje.
jneja
# 12.02.2010 ob 21:28
Kaj pa pravice Megliča, pa ubogih živali ... ? Pa še to: slike ne bi prišle v javnost, če bi država bila pravna. Tako pa centri moči skušajo skriti svojo umazanijo, a prav zato še bolj smrdi in kaplja na dan. Mene bolj kot pieteta pokojnika zanima pieteta psov. Žal.

Od kdaj je demokracija definirana tako, da je krivce treba le gledati, medtem ko oni lahko, ker pač so slučajno ljudje, v imenu človekovih pravic delajo, kar želijo?
nesesekirat
# 12.02.2010 ob 21:21
Mikos, zakaj vsi tvoje barve politični navijači pozabljate, da se je napad na g.Megliča zgodil leta 2006. Kdo je bil takrat na oblasti, da ni ukrepal?!
V Avstriji sta se v kratkem času (ena ni 14 dni nazaj) zgodila dva pasja napada na človeka, končana s smrtjo napadenega; v enem primeru je šolani službeni policijski pes ubil lastnikovega enoletnega otroka, v drugem sta psa čuvaja pokončala lastnikovo mater, katera ju je celo vodila na "špancir" a očitno stopila na njun teritorij, katerega so ju naučili čuvati. In v obeh primerih so bili psi pokončani na mestu dogodka. Zakaj leta 2006 tako ni reagirala takratna naša oblast ? Kot sem danes že pripomnil, očitno ViP ni "izum" te (tako kot prejšnja) zanič vlade.
pinokioc
# 12.02.2010 ob 21:15
mikos, sebi bomo sami pomagali, ti pa kar prosi tretjo osebo, če sam nisi sposoben
-mikos-
# 12.02.2010 ob 21:05
Zakaj policija ni ukrepala kot bi,
če bišlo za katerga navadnga smrtnika.

Vse je šlo v smer, da se čimveč skrije in zakrije.
Napihovanje glavnih policistov na tiskovni konferenci,
žal naredi ravno kontra utis, tistim, ki so si imel priliko
ogledat, na A kanalu kolobocijo.
Videt IN TUDI SLIŠAT ČUDA reči preko spleta.

Zakaj je bilo zdaj treba, kar pobit te pse, zakaj ?
Kje so raziskave o sledeh prisotnih itd. ???

Take policije in ministrice, ko jo poslušaš se zgroziš.
To lahko deluje le v totilarističnih režimih, ne pa v EU.

Pomagajte si sami in Bog naj nam pomaga.
MoTmOt
# 12.02.2010 ob 20:50
Varuhinja naj poskrbi za ubogega gospoda Megliča.!!!
Ostalim akterjem je njena skrb nepotrebna!
sansam
# 12.02.2010 ob 20:47
@niss9x Se strinjam, so pa tudi moralne norme.Žival je živo bitje,ki si zasluži ,da ima nagonske potrebe potešene iz naslova iste vrste.Se morda motim?Sem človek,ki nočem nikomer nič žalega,prav pa je da se ločuje zrno od plevela.Pomagal je več ali manj komur pač je,še največ pa sebi.Človeku,ki se bori iz dneva v dan za preživetje ne hodijo takšne misli in odstopanja od normalnega spolnega življenja.Priporočam ti, da malo razmisliš tudi o čem pišeš in kaj zagovarjaš.Vse to bi lahko postavil ob bok pedofilom.
alpe3
# 12.02.2010 ob 20:44
Dokler bo nad nami bdela drzava n nikakrsnih pravic ampak odprti tip zapora.

Do neke mere je to res... Še boj pa je res, da si želi z novim družinskim zakonikom država zagotoviti še več pravice za poseganje države in njenih institucij v družino in posameznika...

LP
nesesekirat
# 12.02.2010 ob 20:34
Sansam, v življenju ljudi obstoje tudi stvari, katere ne zaupajo niti najboljšemu prijatelju. Saj poznaš tisto; kar ve en sam ve le on, kar vesta dva vedo vsi. Samo primer samomorilcev; koliko na ven "normalnih" (kaj sploh je definicija normalnega), veselih ljudi stori samomor. In potem šok bližnjih-zakaj?
Človek je pač po psihi individualno bitje, kar pa je marsikateri voditelj skozi zgodovino človeštva pozabil in še dandanašnji najdeš voditelje (ni treba preko meja), kateri mislijo, da so na tem svetu le oni, kateri mislijo za nas in namesto nas. In vsa zgodovina nas uči, da se to ne obnese.
kon
# 12.02.2010 ob 20:33
In za to da reče neki kar bi lahko reku vsak k ma pet minut časa je plačana tolk ko poslanci. Plus ne vem koliko pomočnikov ima z zelo solidnimi plačami. Skratka urad za varstvo človekovih pravic je veliko zapravljanje denarja.
niss9x
# 12.02.2010 ob 20:24
Ja Sansam,kot družba smo na preizkušnji padli.Ne vem kaj je možakar v življenju takega storil,da je ne samo doživel tako strahovit konec,sedaj se še dneve in tedne zabavamo z njim.Ja zabavamo,ker vse te podrobnosti ,koliko točno v cm merijo anusi mrtvih psov nas nimajo kaj zanimat in to nebi smeli objavlat.Možakar je konec koncev celo življenje pomagal soljudem,mnogi zlorabljajo svoje otroke,pa ne bodo nikdar plačali tako visoke cene.
sansam
# 12.02.2010 ob 20:09
Veste kaj me žalosti,da so se vsi znanci in prijatelji odmaknili.Zakaj niso opozorili,so morda tudi oni takšni?Oprijatelju se ponavadi ve kakšen je tudi če se odmaknjeno njegovo obnašanje od normalnega.Mar je normalno obnašanje ,da se izživljaš nad živalmi.Mislim,da kar nekaj ljudi čaka moralna zadrega.Tu smo kot družba na preizkušnji,potrebno bo stvari doreči.
franzis
# 12.02.2010 ob 19:36
hanžka niso marali samo zato, ker je šel zmer do konca, vsakmu k se mu je prtožu...
nesesekirat
# 12.02.2010 ob 18:49
Pišta, jaz bi g.Megliču, če že ne odškodnine, dal in to takoj oz. še za vse mesece od napada nanj do danes, izredno državno pokojnino, kot zaslužni športniki ali umetniki. Konec koncev je on "zaslužen" da se je o teh zverinah pisalo in da se bo končno, upajmo, naredil red v zvezi z napadalnimi oz. bolje nevzgojenimi psi. In, mislim resno, ne zafrkavam se, je g.Meglič preveč pretrpel, da bi se iz njegovega trpljenja delal norca.
O VIP povezavah pa tako ali tako nismo izvedeli nič novega-le potrditev tega, kar smo predvidevali.
Naši tkim.novinarji bodo sicer malce razočarani, če se bo v državi "naredil red" (utopija), ker potem ne bo kaj pisati. In potem(Svet na..),kot danes, delajo cirkus iz tega, da se je predsednik države peljal v ZDA v "I.klasi", ne pa, kot si oni mislijo, da bi se moral na zadnjem sedežu ob WC. Celo avstrijski smučarji skakalci so se peljali v I.klasi. Dobro ti cepci nevzgojeni na kanalu A cenijo svojo državo, da je eden njenih simbolov (poleg zastave,grba,himne)-predsednik zanje manj vreden, kot za Avstrijce njihovi smučarji.
Kluzo
# 12.02.2010 ob 18:36
vilkinson. Gospa je postala varuhinja zato, da bo poslušala. Tako je gospa delovala do sedaj in tako bo delovala tudi naprej. Če bodo državljani brez zvez z vladajočo elito hoteli kaj več kot le ugriz, si bodo morali izbrati svojega varuha.
MaliPandit
# 12.02.2010 ob 18:35
oseba je varovana le pred javnostjo, medtem ko ji drzava in njeni represivni organi lahko serjejo v usta ce zelijo. Kaksen larifari s temi clovekovimi pravicami. Dokler bo nad nami bdela drzava n nikakrsnih pravic ampak odprti tip zapora.
vilkinson
# 12.02.2010 ob 18:17
Kje je bila varuhinja takrat, ko bi se morala zavzeti za pravice vsakega posameznika, da se varno sprehaja po Oražnovi ulici, oziroma tam, kjer so posiljevalci teh psov le-te tudi sprehajali? Zakaj se ni takrat oglasila in zaščitila slehernega državljana, ki bi lahko prišel v stik s temi psi?
Sci-fi
# 12.02.2010 ob 18:10
Pišta

Dobro si napisal!
LFC
# 12.02.2010 ob 17:58
Je ona tudi Baričevičeva pacientka?
LFC
# 12.02.2010 ob 17:57
še posebej če ni oblečeno in obkroženo s par umetnimi penisi ;)
blef
# 12.02.2010 ob 17:55
Zakaj pa za vzgojo država predvaja prometne nesreče?
Petrasa
# 12.02.2010 ob 17:52
fotografija seveda je v interesu javnosti.
Zakaj? Iz razloga ker so 'javnost, dokler ni bila prikazana fotografija
obveščali, da so psi iz pacienta strgali oblačila in ga grizli.
Na fotografiji se vidi, da je bil pacient in duševni bolnik gol, hlače je
imel spuščene do členkov ....torej je prišel do
psov in se z njimi' igral'.... povsem gol. Mu je bilo morda vroče?
vlkišef
# 12.02.2010 ob 17:37
aja,sem pozabil da je odvetnik se opravičujem za lapsus
vlkišef
# 12.02.2010 ob 17:36
zanima me tudi,kdaj se bo oglasil Varuh pravic živali in kaj pametnega povedal na to temo
soulstripper
# 12.02.2010 ob 17:31
Nvem ce so z zakonom prepovedana spolna nagnenja ravno stvar posameznika, ce ne drugega se dotikajo vsaj se bitja, ki je zrtev teh navad. Ce so slike v interesu javnosti ali ne pa lahko presodi javnost sama prav tako pa vsak posamenik, drzavljani ne rabimo cenzorjev. Seveda ne pozivam da objavite te slike, ceprav bi mogoce ljudje, ki bi jih videli mogoce malo bolj pazili na svoje domace zivalce kot so razni bullmastifi idt....
MarijaS
# 12.02.2010 ob 17:29
Mislim, da bi bilo ljudem, ki se grejo takšne spolne prakse, bolj v poduk, če bi o tem govorili že prej. Če bi se to govorilo kot nekaj, kar obstaja, vendar ni priporočljivo, saj krši pravice živali, ki ob tem trpijo. Saj ni treba vsega gledati z vidika maščevanja, češ, to jim je storil, zdaj pa je dobil svoje, hura!!! Tukaj nihče ni zmagovalec. Niti psi, ne glede na to, zaradi kakšnih travm so bili že več let krvoločni, niti javnost, ki je zmagala nad "prikrivanjem resnice s strani mafijskih povezav".

Izgubili smo mi vsi, že s tem, ker se je to zgodilo. In še bomo izgubljali, če se bomo usmerili zgolj na maščevanje in privoščljivost, namesto da bi rajši pogruntali način, kako take reči preprečiti v prihodnje. Kako ljudi s takimi nagoni prepričati, naj jih ohranijo v svoji domišljiji, kjer nihče ne trpi.
Diego Armando
# 12.02.2010 ob 17:27
"Fotografija iznakaženega trupla ni v interesu javnosti"

Najbrž res ne, mogoče pa vseeno ne bi bila slab opomnik, kaj se ti lahko zgodi, če se spraviš j.... pse. Lepo ali grdo, tako pač je.
Pišta
# 12.02.2010 ob 17:23
Svojce preminulega dr. Saše Baričeviča in ombundsmanko skrbi 'osebno dostojanstvo' preminulega pasjeljubca. Naj najprej uredijo odnose z oškodovancem, ki so ga tile psi pred leti skoraj umorili. Njegovo 'osebno dostojanstvo' je povsem razgaljeno z odnosom do oškodovanca. Dokler oškodovanec ne dobi astronomske odškodnine, višjo kot jo je zahteval (zaradi precedenčnih razlogov), so za moje pojme vsi 'svojci' s pokojnikom na čelu moralni izprijenci in bodo imeli moralno pravico oglašati se, šele tedaj, ko bodo pospravili to svinjarijo.
sansam
# 12.02.2010 ob 17:22
Mislim,da so bili psi čisto uredu.Odmik od normalnega vedenja pa je bil očitno pri njih zaradi trpljenja,ki so ga doživljali.Razmesarjeno telo ni ravno za razkazovat,ampak podobnim lljudem je lahko to samo v poduk kaj se lahko zgodi.
alpe3
# 12.02.2010 ob 17:20
Nekje sem prebral da državna tožilka niti preiskovalni sodnik nista bila na kraju dogodka...

Dežurna državna tožilka je pred tem med 17. in 18. uro s strani preiskovalnega sodnika dobila informacijo o dejstvu, da so psi napadli svojega lastnika, ki je umrl, brez konkretnih podatkov. Iz navedenega ni ugotovila suma storitve kaznivega dejanja, saj ni bila obveščena o kakršnih koli znakih mučenja živali ali drugih podatkih, ki bi kazali na sum kaznivega dejanja.[/i]

Jasno, da tožilka ni ugotovila in ni mogla ugotoviti suma kaznivega dejanja, če o tem ni bila obveščena... A kdo bi jo o tem sumu od tistih, ki so bili na mestu dogodka moral obvestiti – pa je očitno ni? Policija oz. kriminalisti? Veterinarji? Veterinarski inšpektor?

In zakaj dežurne državne tožilke o tem sumu niso obvestili????????????

Menim, da gre za informacijo do katere ima javnost vso pravico in da je odgovor na to vprašanje v interesu javnosti...
gugugaga
# 12.02.2010 ob 17:18
pa ne da bi imel kaj proti varuhinji, ampak zdi se mi, da so v tem ˝konkretnem˝ primeru vsi nekam bledi v pojasnjevanju moralnih vrednot.
blef
# 12.02.2010 ob 17:18
Je pa fotografija v interesu psov, posredno pa tudi javnosti, saj po napovedih lahko pričakujejo pasje življenje v kratkem!
blef
# 12.02.2010 ob 17:13
Če bi jih pravočasno pihnili nebi bilo fotografije. Zdaj pa tisti ki je posnel je zločinec prve vrste, povzročitelji pa žrtve. Ne
se pametne delat. Je treba vedet, neglede na naša dejanja, dolgoročno stvari pridejo na pravo mesto, pa obračun tudi!
gugugaga
# 12.02.2010 ob 17:12
Halooooo
če slika ne bi prišla v javnost, dvomim da bi se o tej zadevi sploh govorilo še manj pa pisalo.
MarijaS
# 12.02.2010 ob 17:12
Precej premalo je povedala varuhinja, se strinjam. Oglasiti bi se morala prej in pogosgteje ter ne samo varovati človekove pravice, ampak z ozaveščanjem o teh pravicah tudi malo pomiriti javnost, ki je hudo pretresena, za kar pa ni kriv samo bizarni dogodek, ampak tudi medsebojno tekmovanje medijev - živimo pač v času globalizacije, ko je treba biti konkurenčen, za doseganje konkurenčnosti pa je očitno dovoljeno nenehno prestopanje vseh razumnih meja.

Novinarji sami naj si odgovorijo na vprašanje: ali je bila v ospredju pravica do obveščenosti ali pravica do privoščljivega kazanja s prstom, češ, prav mu je, kar poglejte kakšen je bil.

Poleg tega se lahko vprašamo še nekaj: ali je javnost pristojnim službam sploh dopustila, da bi iz naslova pietete do preminulega določene stvari zamolčale in skrile? Če bi jih, bi bila vsega kriva sedanja vlada. Ker jih niso, je prav tako vsega kriva sedanja vlada. In če si bo ob tipkanju teh komentarjev tule jutri kdo zlomil prst, bo pa še bolj kriva sedanja vlada. Upam, da so dovolj plačani, da nosijo tolikšno odgovornost. Jaz ne vem, kako bi na njihovem mestu spala.
jima
# 12.02.2010 ob 17:00
varuhinja človekovih pravic ma ja
cev čas je tiho zdaj bi pa rada neki pametovala
hanžek pa tratnikova razlika 1:100
Kazalo