Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.4 od 93 glasov Ocenite to novico!
Branko Grims
Komisija DZ-ja je po Grimsovih besedah dobila tudi informacije, da bo Europol vzpostavil centralno evidenco levičarskih skrajnežev. Foto: BoBo
VIDEO
Tudi Slovenci na protesti...

Dodaj v

Grims: Antifa deluje kot fašistično združenje

Nova oblika terorizma
14. julij 2017 ob 11:10,
zadnji poseg: 14. julij 2017 ob 11:11
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Komisija DZ-ja za nadzor obveščevalnih in varnostnih služb ima "dokaj zanesljive" informacije, da so se protestov v Hamburgu udeležili tudi posamezniki iz Slovenije, vendar jih ni bilo med skrajneži, ki so povzročali najhujše razdejanje.

Predsednik komisije DZ-ja za nadzor obveščevalnih in varnostnih služb Branko Grims je povedal, da so se protestov v Hamburgu ob srečanju vrha G20 vsekakor udeležili tudi posamezniki iz Slovenije. Predstavniki policije so člane parlamentarne komisije obvestili, da se je manjše število ljudi iz Slovenije v Hamburg odpravilo organizirano s tremi kombiji oziroma avtobusi, večje število pa z osebnimi vozili.

Vendar na osnovi dosedanjih podatkov niso potrdili njihove udeležbe v najbolj skrajni obliki nasilja, ki so ga povzročali levičarski skrajneži. Slovencev namreč ni bilo med aretiranimi, legitimiranimi ali ranjenimi, je povedal Grims in dodal, da se podatki še zbirajo in se to še lahko spremeni.

Komisija DZ-ja je po Grimsovih besedah dobila tudi informacije, da bo Europol vzpostavil centralno evidenco levičarskih skrajnežev. Vanjo naj bi vnesli tiste posameznike, ki so nagnjeni k nasilju in organizirajo tovrstno uničevanje, kot smo mu bili priča v Hamburgu, je še pojasnil Grims.

To, kar se je zgodilo v Hamburgu, je sicer po Grimsovih besedah streznitev za vso Evropo. Kot je dejal, gre dejansko za novo obliko terorizma. "Antifa deluje kot fašistično združenje. Ti ljudje so med seboj povezani in, kar je za Evropo najhujše, so tesno povezani tudi z islamskim ekstremizmom," je poudaril Grims in dodal, da je prav to povezovanje povzročilo takšno razdejanje v Hamburgu.

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
maja kibira
# 14.07.2017 ob 11:30
G.Grims se se spomnis placanih desnicarskih skrajnezev ki so metali granitne kocke v policijo na protestih pred parlamentom..narocilo je prihajalo s samega vrha tvojega ljubljenega vodje...in ce se ne motim si tudi ti del tega klana..zakaj zdaj to moraliziranje ?
Enostavno
# 14.07.2017 ob 11:33
pobrisan
V ZDA je Antifa po novem označena za teroristično skupino.

Seveda.Nič novega.Tam se bojijo Komunizma,Rusov,Rdeče zvezde in Socializma kot hudič križa.Ne bi me čudilo,če bi oživili šefa FBI Hooverja-glavnega borca proti Rusom in Komunizmu.
Isao
# 14.07.2017 ob 11:49
Predstavniki policije so člane parlamentarne komisije obvestili, da se je manjše število ljudi iz Slovenije v Hamburg odpravilo organizirano s tremi kombiji oziroma avtobusi, večje število pa z osebnimi vozili.
Vau, ta naša policija je pa od hudiča. Da jim uspe sredi turistične sezone vedeti za večje število ljudi , ki gredo pač nekam z avtomobili, to še udbi ni uspevalo. Mene pa zanima koliko policijskih ur so zapravili za pridobivanje tovrstnih informacij in zakaj se je nekomu zdelo vredno to početi. To pa meni malo smrdi po fašističnih metodah.
ti-ne
# 14.07.2017 ob 12:10
pobrisan

# 14.07.2017 ob 11:24
V ZDA je Antifa po novem označena za teroristično skupino.

::::::::::::::::::::
Ne v ZDA ampak samo v New Jersey.
Seveda KKK dela še naprej.
Binder Dandet
# 14.07.2017 ob 11:47
"na vseh protestih, ki postanejo preveliki posreduje policija s svojimi placanci in nasiljem in to podtaknejo protestnikom. Ze 100x videno. "

Antifa se od nasilja ne distancira, zatorej gre sklepati, da jih najmanj ne moti oz. so kar sami poskrbeli zanj.

Antifa sicer ni tako mali zalogaj. Na evropsko migranstko politiko odprtih vrat so kar lepo vplivali s svojimi akcijami.

"Komisija DZ-ja je po Grimsovih besedah dobila tudi informacije, da bo Europol vzpostavil centralno evidenco levičarskih skrajnežev."

Centralma evidenca desničarskih že obstaja? Zakaj poudarek na levičarskih? Mar ne bi lepo vzpostavili evidence skrajnežev. Pika.
forhand
# 14.07.2017 ob 12:12
Glede na stalno histerično gonjo , ki jo vodi Grims in svoje nasprotnike obklada z tranzicijsko in skrajno levičarsko falango lahko enako obkladamo Grimsa kot desničarskega skrajneža. Izredni
negativec skoraj ga lahko definiramo kot skrajneža in takih se je v Sloveniji treba bati.
Zato ni čudno da ga je tudi Mladina okvalificirala....
zvrc
# 14.07.2017 ob 12:51
Komisija za nadzor obveščevalnih služb je namenjena nadzoru obveščevalnih služb in ne nadzoru državljanov (kdo je kam hodil....). Sploh pa ni namenjena, da v javnost daje izsledke-seveda le tiste izsledke, ki naj bi odgovarjali stranki predsednika komisije!
ti-ne
# 14.07.2017 ob 12:12
Ti ljudje so med seboj povezani in, kar je za Evropo najhujše, so tesno povezani tudi z islamskim ekstremizmom," je poudaril Grims in dodal,

::::::::::::::::::::::::::::::
To seveda ni res ampak za Grimsa je vsak begunec islamski ekstremist.
sagoza
# 14.07.2017 ob 11:54
"fašistično združenje" hehe, tapravi se oglaša

a je Mesec nosil čelado v Hamburgu?
KovacevaKobila
# 14.07.2017 ob 15:18
No ja. In spet salonski kaviar levičarji v sem svojem sijaju.

No ja. Če že iščete 'salonske kaviar' modrijane 'v vsem svojem sijaju', bi vas vljudno opozoril, da je g. Grims že celo življenje prisesan na državno dudo.

Verjetno ste si zmožni predstavljati, koliko je g. Grims - s plačami, sejninami, subvencioniranimi kosilci in vsemi ostalimi socialističnimi bonitetami, ki jih uživa - doslej stal slovenske davkoplačevalce?
ZETAC
# 14.07.2017 ob 12:05
Mislim, da je pripadnikov ali simpatizerjev tega ANTIFA gibanja pri nas kar precej zaposlenih v državnih medijih, sodstvu, tožilstvu, MI, pa še kje bi se našlo.
krosnjar
# 14.07.2017 ob 14:09
Sem članek prav prebral? Pisalo je "levicarski skrajneži".
Doslej je to veljalo za sovražni govor. . . ;)
m72
# 14.07.2017 ob 16:50
"Grims je eden redkih politikov, ki znajo reči bobu bob. Se strinjam anarho fašistična-teroristična organizacija."

Eden ne tako redkih politikov, ki "prodaje muda za bubrege", kot nekje temu pravijo. Na imenovano organizacijo pa se očitno tako dobro spozna, kot da bi bil član :-)
ti-ne
# 14.07.2017 ob 13:14
pobrisan

# 14.07.2017 ob 11:57
Prijavi neprimerno vsebino Na POSNETKU lahko vidimo koliko pristašev je pri nas. Tisti totalno zakamuflirani bi morali biti evidentirani. Bili so tudi na "vseslovenskih" vstajah, kjer so metali granitne kocke na policiste.

::::::::::::::::::::::
Granitne kocke so metali pripadniki SDS - Katja Šoba and co.

Nekdanja predsednica Študentske organizacije Slovenije in soorganizatorka granitnih demonstracij se je včlanila v opozicijsko stranko SDS.
http://siol.net/novice/slovenija/katja-soba-po-novem-clanica-sds-313676

Administrator, zakaj brišeš ta komentar? To je zgodovinsko dejstvo in gre za copy paste naslov iz Siola.
kekecVeliki
# 14.07.2017 ob 12:57
javljanje s protestov še enkrat.

In pritrjujem komentarju - naloga komisije je nadzor obveščvalnih služb in ne leakanje informacij, ki koristijo stranki.
maxbernie
# 14.07.2017 ob 21:51
Grimsove pravljice za odrasle - z nedokončano osnovno šolo. Kar pomeni 80% volilne baze SDS.
Jocipros
# 14.07.2017 ob 18:48
Tale grims je pa res revček. In je kot revež celo predsednik (neke) komisije. Bedasto, kake ljudi imamo.
Mitcho_Buchannon
# 14.07.2017 ob 17:51
Kje pa je seznam kapitalističnih in globalističnih skrajnežev, ki povzročajo vojne z milijoni žrtev, ki uničujejo okolje in ki hočejo olastniniti vse na planetu? Saj vas razumem, politiki, da ste na njihovi plačilni listi in jih morate pustiti pri miru. Tistim, ki pa si drznejo samo malo stopiti na prste najboljšemu sistemu na svetu pa čak i šire, pa je potrebno pokazati hudiča, kajne?
pr_holistar
# 14.07.2017 ob 16:00
Koliko obritoglavih "antifašistov", ki redno nadlegujejo in pretepajo nedolžne ljudi, pa je že uspelo Grimsu izslediti?

Laži 100x in postalo bo resnica.
no more bolero71
# 14.07.2017 ob 13:04
To, kar se je zgodilo v Hamburgu, je sicer po Grimsovih besedah streznitev za vso Evropo. Kot je dejal, gre dejansko za novo obliko terorizma. "Antifa deluje kot fašistično združenje. Ti ljudje so med seboj povezani in, kar je za Evropo najhujše, so tesno povezani tudi z islamskim ekstremizmom," je poudaril Grims in dodal, da je prav to povezovanje povzročilo takšno razdejanje v Hamburgu.
------------------------
se sicer strinjam,da je Hamburg resno opozorilo...levičarskemu nasilju
ampak to poimenovati fašizem je pa brca v temo...
fašizem jepovzdigovanje naroda in rase nad posameznika,
zatiranje politične opozicije,cenzura,korporavitivizem...

v Haburgu smo bili pa priča-REVOLUCIJI...oz. bolje rečeno-REVOLTU...
proti kapitalistično-neoliberalno-ekonomski...gosposki...in vladarjem...

sicer pa ne vem,čemu tako razburjanje...
pa saj smo vsi proti G20...
in jasno je,da levica,ko udari...udari silovito...in dejansko ima Grims prav,ko pravi,da so med seboj povezani...

no pa imamo Kominterno 21.stoletja...

ja z besedičenjem in blebetanjem ne bo nič...to ne bo spremenilo zadev...

torej?
Enostavno
# 14.07.2017 ob 11:21
Grims: Antifa deluje kot fašistično združenje

Dobro g.Grims...ni treba pretiravati z "fašističnim združenjem."
Da vam osvežim spomin.....Komuniste so preganjali in zapirali že pred 2.sv.v.-V 2.sv.v.so Komuniste pobijali njihove družine pa zapirali v konc-logorje.
Piše se leto 2017.Zopet se greste lov na čarovnice.....na Komuniste.
Pa ste se vprašali zakaj se širi Komunistično-Socialistična ideja med Narodom?
Očitno ste ga vi...Klero-demokratični liberalci nekaj zelo močno polomili od leta 1992.....da Narod v EU ni zadovoljen z vašim vladanjem.....
komsomolec
# 14.07.2017 ob 18:22
grims in sds zlorabljata komisijo za nadzor varnistno obveščevalnih služba za desničarsko propagando in širjenje strahu in vohljanje za politično konkurenco, zlasti napredno levico.
čas je za lustracijo sds.
firtoh
# 14.07.2017 ob 17:23
V začetku 80' sem bil panker.Pretepali smo skine ,skini so pretepali nas,miličniki pa vse skupaj.Naložili so nas v marico in nas vozili po ovinkih,parkirali pred PP in ob izhodu iz marice vsakega en parkrat vsekali s pendrekom čez hrbet .
Z odhodom v vojsko je bilo idile konec.
Subkulture so od vedno,ene z ideologijo,druge brez.Enačiti vse z ekstremizmom in celo z islamskim,je bolno
Mikita
# 14.07.2017 ob 13:34
Ko nekdo sortira nevarne skrajneže na leve in desne, pa še po principu naši in vaši, mi to smrdi po nekompetentnosti za opravljanje kakršnihkoli funcij, tudi tistih povezanih z varnostnimi službami, notranjimi organi, vojsko in pravosodnimi organi. Niso problem ne levi, ňe desni, problem so SKRAJNEŽI, tudi tisti v politiki.
Enostavno
# 14.07.2017 ob 12:17
Hm...kaj sta potem združenje VSO.....ali Nova Slovenska zaveza? Demokratična gibanja?
pobrisan
# 14.07.2017 ob 11:57
Na POSNETKU lahko vidimo koliko pristašev je pri nas. Tisti totalno zakamuflirani bi morali biti evidentirani. Bili so tudi na "vseslovenskih" vstajah, kjer so metali granitne kocke na policiste.
pobrisan
# 14.07.2017 ob 11:24
V ZDA je Antifa po novem označena za teroristično skupino. Ideja centralnega registra je pametna.
zozozo
# 14.07.2017 ob 17:48
Čaki malo, kaj pa ima parlamentarna komisija za prejemat informacije o slovenskih državljanih, ki potujejo v Hamburg, če pa niso bili ne med aretiranimi ne med legitimiranimi ne med ranjenimi? A bi Branko rad kar tako malo nadziral miroljubne državljane?
komsomolec
# 14.07.2017 ob 17:41
dva napada neonacistov na Rog in Metelkovo. kje so spiski? takoj javno objaviti te skrajno desne ekstremiste,ki napdajo otroke in mladino ki so pridni in se organizirano kulturno in umetniško.
na vsak protest pošlje sds svoje špijone in provokatorje. ti potem vse posnemejoin poslikaj in provocirajo poštene ljudi. saj jih vse poznamo. janšiste.
komsomolec
# 14.07.2017 ob 17:39
http://radiostudent.si/politika/kultivator/ekstremizmi-grimsove-komisije

demokratično in transparentno razkrinkana desnica sds in grims.
vsi so tukaj. vse se ve! evo jih, eno ti ga na.
pr_holistar
# 14.07.2017 ob 16:02
dopisnik, to s slovenskimi zastavami, je stara iznucana fora. Tudi Hitler je mahal s hindujskim simbolom sreče.
ni maitre
# 14.07.2017 ob 13:53
Antifa deluje kot fašistično združenje. Ti ljudje so med seboj povezani in, kar je za Evropo najhujše, so tesno povezani tudi z islamskim ekstremizmom...
Če pa grims to pravi potem bo to že res...ekstremist bo pa ja prepoznal ekstremizem.
kekecVeliki
# 14.07.2017 ob 12:48
Haha tale grims je pa cel tajni agent, da je prisel do teh podatkov.
- javljanje s protestov.
firtoh
# 14.07.2017 ob 21:28
smeško
Pišeš,da Antifa zatira drugače misleče.
Antifa je nastala v Londonu 1985 iz različnih anti-fašističnih,anti-rasističnih organizacij;Red Action,Jewish Socialist Group,Direct Movement....predvsem zaradi boja proti pripadnikom Blood & Honor,ki so terorizirali priseljence.
Nemška Antifa je nastala kot odgovor politiko 3.rajha, v 30' letih 20.st.
Antifo ne gre zamenjevat za Black bloc gibanje,ki je v bistvu taktika anti-kapitalističnih,anarhističnih...skupin
,kjer je cilj kaos,neredi,uničevanje privatne lastnine in standardni napadi s kamenjem,steklenicami in molotovkami,pomoč pri pobegih protestnikov...
Med egiptovsko pomladjo so recimo napadli sedež Muslimanske bratovščine
firtoh
# 14.07.2017 ob 20:44
smeško 562
Upam,da si približno mojih let in si bil med tistimi skini,ki smo jih naropotal pred menzo v Rožni,pred K4,na Gerbičevi....
hexen
# 14.07.2017 ob 17:23
Naj gospodu poslancu nekdo razloži, da so fašisti tisti, ki ustrahujejo, pretepajo, ubijajo ljudi, žrtve pa izbirajo po rasni, nacionalni, spolni, verski pripadnosti. Ne vem, kako je tak splošno nerazgledan človek lahko poslanec in predseduje nekim komisijam.
platypus
# 14.07.2017 ob 15:49
Tale Grims si pa že preveč dovoli. Mislim, da je imela Mladina kar prav.......
KovacevaKobila
# 14.07.2017 ob 14:59
"Ti ljudje so med seboj povezani in, kar je za Evropo najhujše, so tesno povezani tudi z islamskim ekstremizmom," je poudaril Grims

Čestitke za vaše odločno nasprotovanje nasilju, g. Grims.

Bi vas pa opozoril na manjšo ironijo: povsod vidite povezave z islamskimi fundamentalisti ... hkrati pa vam je nekako uspelo spregledati, da evropske vlade islamistom prodajajo gore orožja in urijo 'zmerne upornike', ki se čez nekaj let prelevijo v teroriste.

Komisija DZ-ja je po Grimsovih besedah dobila tudi informacije, da bo Europol vzpostavil centralno evidenco levičarskih skrajnežev. Vanjo naj bi vnesli tiste posameznike, ki so nagnjeni k nasilju in organizirajo tovrstno uničevanje

Na seznam 'posameznikov, ki so nagnjeni k nasilju' in ki radi 'organizirajo uničevanje', lahko dodate tudi članice zahodnih vojaških koalicij, ki vdirajo v suverene države brez soglasja ZN in jih z bombami 'demokratizirajo'. Tam se ne uničuje samo avtomobile in izložbe, g. Grims, temveč se z zemljo ravna cela mesta in razstreljuje civiliste.

Na seznam lahko dodate tudi goreče podpornike tovrstnih akcij - tj. sebe in stranko, ki ji pripadate, g. Grims.
zvrc
# 14.07.2017 ob 14:32
@pegas43 Kaj pa je Grims naredil v življenju, razen tega da gobca od prepolni državnih jaslih?
Wasabi
# 14.07.2017 ob 13:58
Hm, udeležili so se protestov, sranja niso delali, kaj naj bi bilo narobe? A po grimsovo laho samo svečkarji protestirajo, drugi pa ne?;) Branko Branko, skedenj smeha.
lopez
# 14.07.2017 ob 13:36
Ta Grims je dežurni papagaj najhujše sorte.....
Antifa res združuje čudne tiče, poznal sem po naključju dva, eden je bil posebni študent FF, drugi je bil nek nogometni huligan južnega rodu, ki mu vikend nasilje slovenske lige in en in isti derbi nista dala potešitve (v prevodu tip je fuknjen). Tedva tipa sta delovala kot brain/force tandem - eden je bil filozofski tip in je hotel vsem predavat in prat možgane s svojo ideologijo, drugega je zanimalo samo to, kje bo našel kakšnega fašista, da ga bo pretepel. In to že kar lep čas nazaj, malodane 6 let.
Samo to, ko pa Brane govori v tem trenutku o tesnih povezavah Antifa in islamskega ekstremizma, je pa višek kretenizma in mu vzame vso kredibilnost. Zdaj je moderno (skoraj idealno) obdobje za obtoževanje vsepovprek in naš Brane se je pridno nalezel tega. Kaj se je zgodilo s tistim rekom, vsakdo je nedolžen, dokler se mu ne prizna krivde???
Franc 1952
# 14.07.2017 ob 12:39
@pobrisan "Antifa bi morali prepovedat."
Hja, pa Grimsa tudi!:)
Robiland
# 14.07.2017 ob 12:24
Prav ima.
Na protestih pa vsakega, ki skriva obraz identificirati in denarno kaznovati.
Antifa se organizirajo preko interneta in so v hordah izjemno nevarni.
Enostavno
# 14.07.2017 ob 12:20
Kaj je stranka RKC?Demokratično združenje?
ni maitre
# 14.07.2017 ob 22:52
smeško 562
pri nas se vse prevečkrat zamenjuje svobodo govora s sovražnim govorom:

39. člen
(svoboda izražanja)

Zagotovljena je svoboda izražanja misli, govora in javnega nastopanja, tiska in drugih oblik javnega obveščanja in izražanja. Vsakdo lahko svobodno zbira, sprejema in širi vesti in mnenja.

Vsakdo ima pravico dobiti informacijo javnega značaja, za katero ima v zakonu utemeljen pravni interes, razen v primerih, ki jih določa zakon.
http://www.us-rs.si/o-sodiscu/pravna-podlaga/ustava/ii-clovekove-pravice-in-temeljne-svoboscine/

Sovražni govor
Slovensko pravo pojma sovražni govor ne pozna, pač pa opisuje tovrstna kazniva dejanja. Kazenski zakonik RS (KZ-1, 2008) v 297. členu opredeljuje več vrst kaznivih dejanj:
javno spodbujanje ali razpihovanje narodnostnega, rasnega, verskega ali drugega sovraštva, razdora ali nestrpnosti, ali spodbujanje k drugi neenakopravnosti zaradi telesnih ali duševnih pomanjkljivosti ali spolne usmerjenosti,
javno širjenje ideje o večvrednosti ene rase nad drugo ali dajanje kakršnekoli pomoči pri rasistični dejavnosti
zanikanje, zmanjševanje pomena, odobravanje, omalovaževanje, smešenje ali zagovarjanje genocida, holokavsta, hudodelstev zoper človečnost, vojnih hudodelstev, agresije ali drugih kaznivih dejanj zoper človečnost.
nocoment78
# 14.07.2017 ob 18:43
Grims se boji samega sebe
Sandalovina
# 14.07.2017 ob 18:17
Zanimivo. Komisija za nadzor varnostno obveščevalnih služb vohuni za lastnimi državljani!!!
G. Grims, eno vprašanje za vas: kdo vam je dal dovoljenje za takšno početje? A živimo v diktaturi?
Boste uvedli policijsko uro?
ni maitre
# 14.07.2017 ob 15:54
@MMC za 12,75€ na mesec si ne želim brat nova24 grims spinov! Hvala!
gnes
# 15.07.2017 ob 09:33
Ja Grimsič ki je iz navadnega geodeta s srednjo izobrazbo, od osamosvojitve prilezel do
magistra ali kaj že in to z našim denarjem saj je za študij prejel preko 100.000 € iz budžeta v 25 letih kar vedri v politiki , mora vsakodnevno odsluževati to dejstvo. S plačilom študija je bilo plačano desetletno sejanje panike, iskanje sovražnikov, klečeplazenje tujcem. No ja Goebels je bil vsaj samo Nemec in ni klećeplazil pred nikomer. (Glede na to da je bila nekoč na neki humorističnio strani narejena primerjava med njima glede samopromocije). Torej dokler bo Grims bo panika, iskanje notranjih in zunanjih sovražnikov, bo za vse kriva ekstremistična levica, bodo oboževani ultranacionalisti, kršene človekove pravice, obtoženi brez sodišč- Ker napad je najboljša obramba a ne grimsek?
Epafrodit
# 14.07.2017 ob 23:13
...po Grimsovih besedah dobila tudi informacije, da bo Europol vzpostavil centralno evidenco levičarskih skrajnežev.

Kar je, kot je nadaljeval Grims, izredno pomembno in nujno saj desničarskih skrajnežev pri nas ter v svetu ni, ni in ni. S tem pa nastaja nevzdržno nesorazmerje.
Kazalo