Slovenija

Poudarki

  • Nekdanji ministri ne bodo prejeli regresa
  • Sodišča: Posebna skupina za gospodarski in organiziran kriminal
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,1 od 21 glasov Ocenite to novico!
France Križanič
Predlog, ki je vzbudil pozornost javnosti, ni bil "klasično" koalicijsko usklajen, ampak usklajen znotraj koalicijskih poslanskih skupin. Foto: MMC RTV SLO
       Je pošten, iskren, ima pa to napako, da pove, kaj misli in se verjetno glede tega ne bo nikoli spremenil.       
 Premier Borut Pahor o ministru za finance Francu Križaniču
       Te odločitve, ki veljajo za ministre prejšnje vlade, bodo veljale tudi za ministre te vlade, ko bo za nami naš mandat.       
 Premier Boris Pahor o ukinitvi regresa za nekdanje ministre
Aleš Zalar
S 1. 1. 2010 naj bi možnost alternativnega reševanja sporov uvedli na vseh prvostopenjskih sodiščih, je dejal pravosodni minister Aleš Zalar. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Regres le brezposlenim ne...
VIDEO
Davčni zakoni v okviru st...
VIDEO
Križanič se brani, Pahor...

Dodaj v

Križanič - neroden pri izbiri besed, a dober pri delu

Zakon o dohodnini števila razredov (še) ne bo spreminjal
27. avgust 2009 ob 15:26
Ljubljana - MMC RTV SLO

Minister Križanič dela bolje, kot govori, kot minister za finance pa govori preveč in premalo disciplinirano, je ministra v bran vzel premier Borut Pahor.

Križanič je namreč veliko prahu v javnosti dvignil z nedavno napovedjo povečanja števila dohodninskih razredov in posledičnega višjega obdavčenja plač. Predlog je na seji obravnavala vlada, ki je odločila, da zakon o dohodnini ne bo posegal v število dohodninskih razredov, ampak bo vlada večino predlogov premaknila na področje morebitnih strukturnih sprememb.

Vladno odločitev, da "ta tematika sodi v strukturne spremembe" in se bo zato obravnavala v okviru zakona o strukturnih spremembah in ne zakona o spremembi zakona o dohodnini, je po seji vlade sporočil finančni minister France Križanič.

Križaničeva napaka: pove, kar misli
Predlagane spremembe so razburile javnost - tako kot nedavna Križaničeva izjava o obdavčitvi samskih, ki se je pozneje izkazala za nerodnost. Borut Pahor je v odzivu na te "nerodnosti" Križaniča javno označil kot poštenega, iskrenega, predanega delu, sposobnega in prizadevnega, priznal pa je, da "ima to napako, da pove, kaj misli in se verjetno glede tega

ne bo nikoli spremenil". "Njegovo delo ocenjuje kot dobro in upa, da bo letos opravil eno najtežjih nalog in "pod streho pripeljal" proračun za leti 2010 in 2011."

Država je po Pahorjevih besedah pred nevarnostjo visokega primanjkljaja, dolga, prihodki v državno blagajno pa so manjši kot kdaj koli prej. Ker se poleg tega spopadamo še z najmanjšo rastjo do zdaj, je priprava razvojno naravnanega proračuna velika odgovornost, je dodal premier.

Tiskovne konference po seji vlade bodo od zdaj naprej na voljo tudi v znakovnem jeziku, tako da jih bodo lahko spremljali tudi gluhi in naglušni, je sporočil Urad vlade RS za komuniciranje.

Delo in znanje ne bosta obdavčena
Ali premik večine predlogov iz predloga spremembe zakona o dohodnini pomeni, da se bo število razredov, morebitne davčne stopnje in drugo povečevalo ali spreminjalo v okviru zakona o strukturnih sprememb, Križanič ni povedal, je pa poudaril, da vlada "ne bo šla v davčne obremenitve dela in znanja". Progresijo se bo iskalo posredno, je še dodal.

Novela zakona o dohodnini se ne umika, je še pojasnil minister, a bo uvedla le manjše spremembe, večje pa bodo obravnavane v okviru strukturnih sprememb. Tako zakon uvaja olajšave za prejemnike subvencij za obdelavo težje dostopnih kmetijskih zemljišč, ohranitev olajšave za starše, če imajo vzdrževani člani majhen dohodek, in obdačitev rezidentov, ki delajo v tujini.

"Neklasično koalicijsko usklajen predlog"
Nestrinjanje s tistim delom novele zakona o dohodnini, ki je napovedovala povečanje obdavčenja plač, so izrazile tako koalicijske kot opozicijske stranke. Križanič je pojasnil, da je ministrstvo pripravilo šest predlogov in jih usklajevalo v okviru koalicijskih poslanskih skupin, ki so se nato uskladile o enem. "Ni bil klasično koalicijsko usklajen," je dejal Križanič.

Vlada je obravnavala tudi spremembe zakona o bančništvu in dohodku pravnih oseb.

Nekdanji ministri počitnic ne bodo plačevali z regresom
Vlada je odpravila odločbe o letnem dopustu nekdanjih ministrov, kar pomeni, da regresa ne bodo dobili. Premier Borut Pahor je dejal, da bo ta odločitev veljala tudi za ministre zdajšnje vlade. Ministrstvo za javno upravo je namreč sklenilo, da nekdanji ministri med prejemanjem nadomestila plače niso v delovnem razmerju, torej ne delajo, ampak nadomestilo dobivajo za brezposelnost, zato nimajo pravice do regresa in dopusta.

Zalar: Z alternativo do zmanjšanja obremenitve sodišč
Vlada je obravnavala tudi predlog zakona o alternativnem reševanju sodnih sporov in novelo zakona o sodiščih. Oba zakonska predloga naj bi zmanjšala število sodnih zaostankov, z ustanovitvijo specializiranega oddelka pa naj bi se zmanjšala tudi gospodarski in organiziran kriminal, je dejal minister za pravosodje Aleš Zalar.

Pogačnik: Pomoč mlekarjem in proizvajalcem pšenice
Vlada je odločitve sprejemala tudi na področju kmetijstva in sprejela "ukrep de minimis", ki bo v pomoč proizvajalcev mleka in pšenice. Za vsako področje bosta na voljo dva milijona evrov, ki jih bodo razdelili med proizvajalce, ki so najbolj ogroženi. Proizvodnja mleka in pšenice v kmetijstvu najbolj občutita krizo, je dejal minister za kmetijstvo Milan Pogačnik in spomnil, da je zaradi neurij kakovost pšenice tako slaba, da je 90 odstotkov primerne le za krmo, ta pa se odkupuje po ceni 95 evrov za tono.

A. K. K.
Prijavi napako
Komentarji
Kluzo
# 28.08.2009 ob 10:51
Križanič - neroden pri izbiri besed, a dober pri delu

S predsednikom vlade je ravno obratno.
chicago
# 28.08.2009 ob 09:54
Problem te vlade je, da brez spuščanja megle in afer ni sposobna ničesar. Kdor je spremljal predvolilna soočenja, mu je jasno o čem govorim, saj tam nismo slišali niti ene ideje ali predloga, ampak se mi zdi da je takšnih izgleda bolj malo v Sloveniji. Že takrat bi se mogli pogovarjati o teh stvareh, ampak je večini Cviklova megla zmešala glave. Sedaj pa imamo zvonenje po toči. Bomo videli na koncu za kolikšno meglo se bo izkazala ta aferica. Sicer pa saj še pomnete kako so tovariši prišli na oblast, pa imamo danes že občutek, kot da ni nihče ničesar rekel.
wsavoj
# 28.08.2009 ob 09:19
Mislim da bo Bajuka križal Križanič.
mastermk
# 28.08.2009 ob 07:12
Potrebno je vedeti, da če daš znanstveniku plačo 4000 evrov ne bo mogel napraviti nič, če nima pogojev potrebnih pri raziskovanju - npr. opremljene laboratorije, inštrumente,...
Država se pač mora odločiti ali takšen kader sploh potrebuje. Če ga ne bomo pač samo uvažali, ter delali za velike firme - kot npr. Kitajci. Slovenci smo tako ali tako hlapci oziroma po novem ovce.
ciglence
# 27.08.2009 ob 23:59
gospod Franci govori o konkretnih stvareh. Oni ki ga kritizirajo, pa meglarijo in okolišajo že desetletja.
ciglence
# 27.08.2009 ob 23:56
Ti prizadeti strokovnjaki bi že zdavnaj odšli, če bi imeli boljšo ponudbo.
Samo lego kocke so izumili že veliko pred njimi.
ciglence
# 27.08.2009 ob 23:54
1.200.000 : 800.000
Prav imaš
Truga
# 27.08.2009 ob 23:21
ciglence. Delavci so drobiž in so državi samo v napoto. Če jim ni kaj všeč, naj gredo. Kamorkoli. Mi, ki imamo oblast bomo samo mignili s prstom in naši volilci bodo poklicali svojo žlahto iz južnih republik, ki težko čaka delo. Ej, ej, slovenski delavci, iz belega kruha, ki vam ga ponujamo, se delate norca.
ciglence
# 27.08.2009 ob 22:59
On je strokovnjak, drugi ki ga negirajo, so pa samo politiki in oportunisti. Če se bojimo za naše znanstvenike, manegerje itd., kaj so pa tako hudega izumili in patentirali, kar bi prinašalo blaginjo in gospodarski zagon? Velikokrat se na takšnih inštitutih znajdejo hudi teoretiki, ki se ne morejo adaptirati na izzive in potrebe gospodarskih poterb. Dobro, saj imajo tudi kakšen svetel dan v svoji karieri, drugače pa hodijo v službo kot ostalih 160000 javnih uslužbencev. Ko se nekdo obregne ob ljudi, ki so vajeni lagodja, poskoči pol Slovenije, ko se pa zatira spodnje sloje recimo do 20000 eur brutto dohodka letno, pa ništa. Če kdo pipne dohtarje ali pa sodnike je takoj ogenj v strehi. Strokovnjaki bodo odšli. Če se gazi delavce, revčki ne morejo nikamor. Brez očiščenja slabega ne bo šlo na boljše. Delavcem se ne zdi otročji.
CNN
# 27.08.2009 ob 22:59
Levičarji spet kot po stari maniri jemljejo tistim, ki delajo in dajo tistim, ki ne. Sebi.
Truga
# 27.08.2009 ob 22:01
Pri teh letih bi bil Križanič lahko manj otročji.

In Pahor tudi.
rumz
# 27.08.2009 ob 22:00
V kakor jaz berem bi tisti s plačo 1773 € bili še na boljšem, kot sedaj tisti, ki pa ima plačo nad 2000 € pa že niso več reveži no vsaj biti nebi smeli, če znajo ravnati z denarjem čeprav smo v dragi EU.
galoper
# 27.08.2009 ob 21:57
Kot da bi mu bil nekdo nevoščljiv, ker je pripravil predlog s katerim se drugi niso utegnili okititi.
johc
# 27.08.2009 ob 21:42
napak je v tem da so tudi njegove misli malce preveč zbegane, in ne samo besede
pri njegovih letih bi bil lahko pač malo bolj zrel....
K.
# 27.08.2009 ob 21:21
keri višji sloj? a če maš plačo 1500€ si višji sloj? ne se hecat...
rumz
# 27.08.2009 ob 21:15
Končno nekaj pametnega od ministra za finance, ki pa logično nima podpore pri svoji vladi. Gospodu Križaniču predlaga, da sam odstopi saj ga vlada očitno ne podpira pri njegovih dejanjih, ki sploh niso slabol zamišljena samo izpeljati jih sam ne more žal. Kako je skočil v zrak "višji sloj," saj če bi predlagali obdavčitev revežev nebi bilo toliko prahu celo sindikalisti ne podpirajo obdavčitve bogatih.
mvogrin5
# 27.08.2009 ob 21:05
ŽALOSTNO človek pač kateremu jezik pamet prehiteva
K.
# 27.08.2009 ob 21:04
in obratno za Barbiko...dober v besedah, porazen pri delu. Pa imamo vse lepo uravnoteženo.
mastermk
# 27.08.2009 ob 21:00
Imam pa nasvet za ministra za blebetanje. Znano je, da je država najboljši gospodar. Zato predlagam, da gre vsa plača vseh delavcev, razvojnikov, profesorjev in raziskovalcev direktno v državno blagajno, vsak državljan pa dobi po pošti prvega v mesecu bone za bencin, kruh in mleko. Sigurno ne bo nihće bolje obraćal denarja kot država - torej je ta ideja že po naravi najboljša. Naloga države bi potem bila pomagati "našim" tajkunom (druge ne bomo reševali), nezaposlenim, ciganom, priseljencem, izbrisanim,...

S komunizmom za domovino in naprej po Titovi do Žal!
mastermk
# 27.08.2009 ob 20:51
Hvala vam, da ste izvolili to vlado. Hvala.
TineB
# 27.08.2009 ob 20:25
Če je res tako, kot pravi naslov, potem tale naš Franci potrebuje nagobčnik - ali pa selotejp ćez usta.
Open Mind
# 27.08.2009 ob 20:02
Bo treba najti prihodke v povečanem izvozu in na ta način "voziti" denar iz tujine v Slovenijo.
Ampak saj res, Slovenija nima visoko tehnoloških podjetij in izdelkov. Ker se je v pretklosti raje usmerjala v storitvene dejavnosti. Zdej bomo pa želi to kar smo sejali...
Najbolj obdavčena država in tako se bo denar še nekaj časa pretakal znotraj države. Ampak če ni priliva od zunaj bo ob tako veliki javni upravi slej ko prej temu prišel konec, in sledilo bo... Pa saj vemo
pikam_dopust
# 27.08.2009 ob 19:25
V bistvu so v tem jokanju - kako bodo zbežali v tujino - daleč najbolj tuleči t.i. zdravniki, ko ubogim neukim tetam in stricom grozijo, kako bodo - če ne dobijo svojega - štrajkali.

A se bo ta štrajk - pri teh čakalnih dobah, pacanjem z denarjem v zdravstvu, VIP vrivanju v vrste, umetnem zavlačevanju, da se čim več folka preusmeri v privat ambulante - sploh kje poznal?
nesesekirat
# 27.08.2009 ob 19:21
Kapitalnega kozla je ustrelil že Bajuk z znižanjem davčne stopnje LE najbogatejšim.
Nova stopnja davka; srednje stopnje so le previsoke, ali pa spremeniti-dvigniti osnove v tej stopničasti progresiji.
Pa še komentarji "bogatih" o begu "možganov" v tujino; o tem "nakladajo" le tisti iz družboslovne scene, ki v tujini nimajo "cene". Tisti, ki dejansko kaj veljajo na ekonomskem ali gospodarskem področju, so v tujini že našli delo, pa ne zaradi davkov,ampak višine dohodkov in pogojev dela. Tujina pač ceni delo, ne "titulosov".
pikam_dopust
# 27.08.2009 ob 19:14
Ja.

Pravkar sem na konkurenčni TV videl eno jokajočo gospo, kako žalostna je, češ da bo "iz svoje 400 EUR neto plače" še naprej morala plačevati davke!

Pri tem je pa vsa skrušena drgnila pult v dokaj lepi kuhinji v svoji lastniški bajti!

Revca uboga!

Očitno je res prava muka živeti v lastniški bajti (ali stanovanju, ki ga je s svojim zakonom napacaril Jazbinšek), v primerjavi z življenjem v najemniškem stanovanju, kjer mora danes živeti marsikateri "tajkun", na pogodbi za določen čas, ki mu zato pomembno omejuje dostop do lastnega stanovanja, z nezaslišano bogatijo od 800 EUR neto plače, ki jo je pa seveda treba mastno obdavčit!

Če vam je tako zelo hudo - prodajte bajte, pa to "revščino" od 200k EUR (kar ni panike za dobiti pri prodaji ene povprečno velike in povprečno vzdrževane bajte) vtaknite v banko, za 400 EUR najemite stanovanje, ki ga boste mirno lahko plačevali iz denarja, ki ste ga dobili iz prodaje! Po 1k na mesec NASLEDNJIH 20 LET, pa še vam bo ostalo!

Naj dodam - da vam pri tem celo odpadejo stroški vzdrževanja bajte, ki jih zdaj morate plačevati iz tistih "ubogi 400 EUR".

Reveži?
Ja, my ass!
hubert69
# 27.08.2009 ob 19:05
5. JohnMichxx (27. avgust 2009 ob 15:46)
Če bi bil na njegovem mestu Bajuk, bi gorela cela Ljubljana. Čist tko o objektivnosti ovčic slovenskih.

Če bi bil na njegovem mestu Bajuk, bi Veliki Vodja stal za njim, ker desničarji so nezmotljivi. Posledično bi predlog šel skozi. Toliko o tem, kdo je res ovčica in kdo objektiven.
tri
# 27.08.2009 ob 19:02
Me zanima kje so sedaj sindikati. Saj gre menda tudi za zvišanje olajšav. Zakaj se sedaj ne oglasijo in potegnejo z najbolj socialno ogroženimi? Čakajo na dovoljenje SD ja??? Slovenski sindikati so največji politični gnoj kar ga premore naša država!
tri
# 27.08.2009 ob 18:53
Križanič mora marsikaj požreti zaradi pritiska LDS/Zares. Kdo dobi v Sloveniji take plače? Strokovnjaki? Kateri? V gospodarstvu imajo strokovnjaki plače okrog 1000€. Sodniki, odvetniki, zaposleni v javni upravi in se kmalu konča.
cefizelj22
# 27.08.2009 ob 18:09
kreteni
Michifu
# 27.08.2009 ob 17:56
Če je minister napovedal višje obdavčenje zato, ker je iskren in pove, kar misli, bi ga moral Pahor že odstaviti. Resda vlada predloga ni sprejela, ampak minister je s svojo iskrenostjo pokazal, da si niti približno ne predstavlja, kako upravljati državo, da bo čim prej izplavala iz krize. Le-ta bo trajala še nekaj časa in sprašujem se, kako bo minister, ki tako razmišlja, kos naslednjim izzivom.
Pahor je s svojo izjavo v bistvu dal podporo še tistemu, ki očitno ne niti lagati ne zna, da je sposoben.
ism
# 27.08.2009 ob 17:55
Najbolj obdavčeni smo na svetu, pa še lažnjivega kljukca imamo za ministra, ki je lagal glede cene goriv (trošarine), verjetno glede plač (v 2 letih minimalna 1000 EUR neto), glede davkov,...
carcibi2
# 27.08.2009 ob 17:41
20. pikam_dopust (27. avgust 2009 ob 17:22)Prijavi neprimerno vsebinoSicer pa.... Mislim, da je Pahorjevo opravičevanje ministra, da "ne zna izbrati besed" tudi boso!

Kaj to pomeni?

Da v resnici še vedno dvigujemo davke, samo "križanič nam to ni znal zaviti v celofan"?

Da moramo Križaniča za vsak stavek, ki ga izreče, vprašati, ali to misli resno, ali pa spet "kar nekaj" blebeče?

Kakšna je ta vlada, da moraš za vsak stavek premlevati, ali "kar nekaj blebečejo" ali pa "se samo ne znajo izražati"? TAKO NE GRE, DRAGA GOSPODA!


se popolnoma strinjam!!!!!!!
pikam_dopust
# 27.08.2009 ob 17:37
Ah, ta država še ni videla poštenega financ ministra!

V NOBENI VLADI GA NI BILO!!!!!!

Ampak dokler bomo tolerirali take oslarije, GA TUDI NIKOLI NE BOMO VIDELI!

Naj bo jasno, da tega resorja ne more voditi glih vsak kljukec, ki ima "5 min prostega časa, se rad nastavlja kameram, ima papir z nazivom dr in je v pravi politični stranki" !!!!!
roksy-
# 27.08.2009 ob 17:36
Križanič - neroden pri izbiri besed, a dober pri delu

in sloni letijo po zraku...
naivnež
# 27.08.2009 ob 17:32
Tale takozvani finančni minister ne doseže (niti do pet)Bajuku,ki so ga tako zvani kvazi rdeči ekonomisti s pomočjo raznih novinarjev tipa ala Jež itd.preganjali po medijih z opaskami,da opravlja s financami po Argentisko.Še vedno bolje kot sedanji minister po Albansko ali pa še slabše zadolževat in bremena prevalit na državljane to zna vsak analfabet.
chicago
# 27.08.2009 ob 17:30
Welcome to SLO Hollywood!
schuberth
# 27.08.2009 ob 17:28
dejstvo je da ste nesposobni-žal
pikam_dopust
# 27.08.2009 ob 17:25
Še to - minister, ki najprej blebeče, potem šele misli, DELA ŠKODO TEJ DRŽAVI!

Ker - ne boste verjeli, draga politična gospoda - če že sami sebe ne jemljete preveč resno... Na tem svetu obstajajo ljudje, ki so na osnovi vaših sklepov prisiljeni sprejemati konkretne poslovne odločitve, tega pa ne morejo delati, če "se vi v resnici samo malo hecate"!
pikam_dopust
# 27.08.2009 ob 17:22
Sicer pa.... Mislim, da je Pahorjevo opravičevanje ministra, da "ne zna izbrati besed" tudi boso!

Kaj to pomeni?

Da v resnici še vedno dvigujemo davke, samo "križanič nam to ni znal zaviti v celofan"?

Da moramo Križaniča za vsak stavek, ki ga izreče, vprašati, ali to misli resno, ali pa spet "kar nekaj" blebeče?

Kakšna je ta vlada, da moraš za vsak stavek premlevati, ali "kar nekaj blebečejo" ali pa "se samo ne znajo izražati"? TAKO NE GRE, DRAGA GOSPODA!
kukalo
# 27.08.2009 ob 17:03
Pahor, Pahor, ali je to delo in znanje ljudi spraviti na beraško palico!!!!!!!
skcaminoreal
# 27.08.2009 ob 16:44
7. Alchemist (27. avgust 2009 ob 15:51)
Čaki prvo neki reče, pol to požre. Najprej zatrjuje da je koalicijsko usklajen, nato da ni bil ''klasično'' koalicijsko usklajen.

Križanič, zresnise! Če se ne boš bo res kmalu cajt za menjavo.


Saj ne da bi me Križaničevo delo posebno navduševalo, ampak počasi bo treba le začet razmišljat, kaj sploh lahko reši en odstop? Navsezadnje je odstopiti lahko, verjetno bi se tudi Križanič globoko oddahnil, ampak to ne reši bistvenega problema: kako v času recesije uskladiti izdatke s (pičlimi) prilivi v proračun?

Ta vlada se je usedla v vladarski tron v napačnem trenutku: naravnana je, kot vse deklarativno leve vlade, v trošenje. V ideologiji, ki jo terajo, je država odgovorna za vse in mora poskrbeti za vse, ljudje so nemočne ovce, ki ji morajo slediti, ona pa vsemogočna deli denar na levo in desno.

Seveda se tako blodenje neha pri denarju. Če ne bi imeli evra, bi denar pač natisnili, problem pa odložili. Tako pa je treba storiti nekaj realnega, pa se žal kaj drugega kot v nedogled dvigati davke in trošarine skoraj ne da, saj je podpiranje svobodnega podjetništva še vedno prej sramota, kot pozitivna vrednota, ker bi "kapitalistične svinje" obogatele. Ob tem, da so prav "kapitalistične svinje" stržen vladajočih "levih" strank, namesto da bi se z njimi sramotila "desnica"! V takih protislovjih, v katerih je pristala "levica" (zakaj že?), si je nemogoče izmisliti pametne ukrepe, ki bi bili tudi sprejeti. Možne so samo neumnosti. Kot smo zgroženi poslušali neskončne debate o 'složeni situaciji' v prejšnjem režimu s strani očetov današnjih akterjev, narediti pa ni bilo kogoče nič, dokler država ni propadla. Zakaj bi naj bilo danes drugače?

Potrebna je kompetentna vlada, ki ne gradi na prežvečenih ideoloških lažeh, ampak na stvarni situaciji, ki jo vsak lahko razume in sprejme kot dobronamerni in ustvarjalni realizem. Ideološko-propagandne levo-desne, partizansko-domobranske in komunistično-fašistične puhlice je treba opustiti in se posvetiti ter poenotiti na realnosti, sicer nas bo vse odpihnilo.
pikam_dopust
# 27.08.2009 ob 16:42
"Pravi problem so tisti s.p-ji, katerih otroci dobivajo subvencionirano malico, minimalno plačujejo vrtec ..., vozijo pa se v avtomobilih, vrednih sto tisoč evrov ... Če bi državni birokrati šli iz svojih pisarn in opravljali delo, za katerega so plačani (poiskali take nepridiprave), bi bilo denarja v državni blagajni povsem dovolj. A kaj, ko je precej lažje dodatno obdavčiti plače, avtorske honorarje, stanovanja ..."

Točno. Namesto, da bi malo preverili, kako se takim "revežem" dviguje premoženje v obliki nepremičnin in vozil, je seveda veliko lažje v računalnik napisati 0,45 in vse skupaj zmnožiti.

Saj vem - vsi se bodo zgovarjali, da ni njihovo stanovanje! Ampak če Nemci lahko obdavčijo (preverijo gibanje premoženja cele familije in na tej osnovi natolčejo davke, ukinejo podpore), bi lahko pa tudi zaplankana Slovenija.

Ampak kaj ko potem vse pade na sodišču, ker imamo butaste tožilce, še bolj butaste sodnike, da o izjemno butasti zakonodaji (ki je niti pravilno ne znamo preplonkat od Nemcev, pa še tisto potem v parlamentu nadrekamo z nekimi "iz zraka potegnjenimi dopolnili") niti ne govorim.

Red bi naredil že preprosti terenski pregled! Npr. moški in ženska v istem stanovanju? Dokumentirano vsaj 3x v enem tednu? Življenjska skupnost izenačena z zakonsko in pika! Pa odvzem pravic, ki so nastale na tem nivoju in osebek vsaj 5 let ne sme zaprositi za nove! Aja - na papirju stanujeta 100 km narazen? Na papirju sta ločena? KAJ ME BRIGA!
Senca
# 27.08.2009 ob 16:37
:))))) OMG spet bučke prodajat LOL
noprou
# 27.08.2009 ob 16:28
strinjam se glede SD --> S1D
sebastiann
# 27.08.2009 ob 16:22
Mogoce pa vse le ni tako crno:
glede na to koliko denarja dajemo delavni ljudje od svojih plac zato da podpiramo vse vrste pridanicev, ki samo gledajo kako nam bodo cimvec vzeli, pa mogoce pridemo vsi v nebesa.SD pa naj se preimenuje v S1D = spet en davek.
Kerlc1
# 27.08.2009 ob 16:08
Strukturne spremembe? Ta izraz je navadno blebetanje, ker lahko pomeni karkoli.
Če bi hotela država pobrati več denarja, bi lahko to storila že v okviru obstoječe zakonodaje: v zadnjem letu sem prenavljal stanovanje in za to porabil kakih dvajset tisoč evrov. Imel sem deset obrtnikov (vsi z registrirano deajavnostjo), pa mi ni nihče izstavil računa za svojo storitev. Samo pri meni so torej "mojstri" v enem letu utajili 4000 evrov. Potem pa (ko govorijo o sivi ekonomiji) omenjajo zgolj primere, ko človek, ki ima 400 evrov plače, na črno pobeli stanovanje sosedu in na ta način goljufa državo oziroma davkoplačevalce. Pravi problem so tisti s.p-ji, katerih otroci dobivajo subvencionirano malico, minimalno plačujejo vrtec ..., vozijo pa se v avtomobilih, vrednih sto tisoč evrov ... Če bi državni birokrati šli iz svojih pisarn in opravljali delo, za katerega so plačani (poiskali take nepridiprave), bi bilo denarja v državni blagajni povsem dovolj. A kaj, ko je precej lažje dodatno obdavčiti plače, avtorske honorarje, stanovanja ...
Matjaž M.
# 27.08.2009 ob 16:04
Ja za vse so pa ženske pretežno krive, ker so jim vsi ušli pa nič ne znajo ene, samo diplomo imajo pa fine bi ble pa plačo imele. ;)
Matjaž M.
# 27.08.2009 ob 16:03
Vse kar sem napisal je legalno razen načina prvotne akumulacije kapitala oz. v bistvu pretakanja našega premoženja v zasebne žepe. Tu fizične osebe ne bo imenovane. ;)
Matjaž M.
# 27.08.2009 ob 16:00
Še eno malenkost vam bom povedal, kot sem sam zavarovan. Imaš eno firmo preko katere holdinške dohodke kasiraš, na drugo pa ki ne posluje prepišeš vse premoženje. To sta družbe z omejeno odgovornostjo. Holding finančni ti pa služi za naložbe po svetu. To ni nič davka, zaradi tega kriza nastala, opozarjal sem pred 5 leti. Ampak ta kapital je najprej moral nastati in nastal je z davčnimi utajami na fiktivnih računih in poneverbah ter korupcijskih poslih. Ta komnbinacija je vir vseh podkupnin, ki jih posamezniki prejemajo za večje posle v javni upravi.

No to nekaj stane drugače, ampak, naj vam bo. ;)
Matjaž M.
# 27.08.2009 ob 15:55
Naprej vam pa zastonj ne povem nič, ste me preveč oškodovali, bom raje unim pomagal, dokler se ne zmenimo, sploh ne veste koliko plačajo ljudje, da ni treba državi dati del ukradenega. ;)
Matjaž M.
# 27.08.2009 ob 15:54
Pa transparentnosti lastništva ni, ker morate razumeti, da so gospodarske družbe velikokrat lastniki premoženja v lasti fizičnih oseb, ki ne obračunavajo lastne uporabe kot prihodek firme. Tu je največja strukturna napaka. Greš v vilo, ki je v lasti tvoje firme a ne obračunaš najema za lastne potrebe. ;)
Alchemist
# 27.08.2009 ob 15:51
Čaki prvo neki reče, pol to požre. Najprej zatrjuje da je koalicijsko usklajen, nato da ni bil ''klasično'' koalicijsko usklajen.

Križanič, zresnise! Če se ne boš bo res kmalu cajt za menjavo.
Matjaž M.
# 27.08.2009 ob 15:48
Vidiš A. kot Aleksandra kakšnega pametnega ministra za finance imamo. To tako če vam bolj preprosto raztolmačim pomeni, da bodo pogledali kje so najbolj "kradli" in bodo potem prišli z druge strani, da dobijo vsaj del nazaj in razdelijo med ljudstvo od koder je šlo. No ampak to čez noč ne gre, ker je razpršenost ogromna. Gre pa skozi dokazovanje izvora premoženja skozi dohodke, ker pa je MDDSZ tako hud podcenjen minimum preživetja držalo, vsega nikoli ne bomo dobili nazaj. ;)

A se ni obneslo tisto v parčkih? :)
JohnMichxx
# 27.08.2009 ob 15:46
Če bi bil na njegovem mestu Bajuk, bi gorela cela Ljubljana. Čist tko o objektivnosti ovčic slovenskih.
pikam_dopust
# 27.08.2009 ob 15:41
Mimogrede - pred mojim je bil objavljen še en post.

Zanima me, kaj je bilo z njim narobe?

Ker je v njem bilo napisano samo preprosto dejstvo - da ko enkrat država uspe dvigniti davke, jih praktično nikoli več ne spusti. Skratka, kdor sanja, da se bo kaj zmanjšalo, samo sanja...
pikam_dopust
# 27.08.2009 ob 15:40
Bedarije.

Kakšno je število razredov, je nepomembno.
Pomembne so meje in davčne stopnje!

Zakon se še vedno spreminja, država je požrešna, politiki nimajo volje za nepopoularne ukrepe (a'la varčevanje, odpuščanje mešalcev megle in podobno...) in jasno je, da denar morajo dobiti.

Me zanima, če bodo to zdaj naredili po tihem....
V_n_u_k
# 27.08.2009 ob 15:35
Bogati so spet premagali revne -nič novega!
jagijagi
# 27.08.2009 ob 15:34
Križanič si me kar razočaral sem pa mislil da si pravi mož! Poskrbi da bodo imeli ljudje delo ki bo plačano, da ne bo sive ekonomije pa davke ne pozabi znižati!
Kazalo