Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 16 glasov Ocenite to novico!
stacionarni radar na avtocesti
Stacionarni merilnik hitrosti na primorski avtocesti ujame povprečno le nega prehitrega voznika dnevno. (Foto: policija)
premični radar policija
Policija je v letu 2015 s premičnim radarjem zaznala na primorski avtocesti povprečno tri voznike dnevno.

Dodaj v

Na primorski avtocesti zasačeni le štirje prehitri vozniki dnevno

Štirje stacionarni policijski merilniki na primorskem kraku so v letu 2015 zaznali le 1.463 prehitrih voznikov
4. februar 2016 ob 17:39,
zadnji poseg: 4. februar 2016 ob 18:21
MMC RTV SLO

Dars ugotavlja alarmantno velike hitrosti na primorski avtocesti, radarji policije pa na isti cesti zaznajo le peščico kršilcev.

Darsove meritve hitrosti na dan nesreče s štirimi mrtvimi so kazale, da so največje hitrosti avtomobilov kljub opozorilom na nevarnost megle presegale tudi 180 km/h. Ker so tudi policisti pripisali prevelikim hitrostim glavno krivdo za nesrečo, smo vprašali, koliko prehitrih voznikov ujamejo policijski merilniki hitrosti, in ugotovili, da uspe policistom nameriti bistveno manj alarmantnih voznikov kot naprave Darsa.


TARČA: Slovenska cestna ruleta

Kakšen je nauk strahotne prometne nesreče na primorki? Kolikšno odgovornost za smrtonosno cestno ruleto, ki se v Sloveniji prepogosto zavrti, gre pripisat pozabljenim obljubam o ukrepanju po vsaki večji nesreči, šibki preventivi, redkim policijskim patruljam, skromni infrastrukturi, slabim označbam? V Tarči z Jasmino Jamnik, v četrtek ob 20h na TV SLO 1.

Dars odkrije bistveno več (pre)hitrih od policije
Na primorskem kraku avtoceste so med Ljubljano in Koprom nameščeni štirje stacionarni merilniki hitrosti, in sicer na kontrolnih točkah Vrhnika, Turkova skala (odsek med Postojno in Uncem), Senožeče in Kastelec. Podatkov o prehitrih voznikih po posameznih dneh "zaradi zahtevnih specifičnih obdelav" policija ne posreduje, celoletni podatki pa kažejo, da denimo radar pri Vrhniki prehitrega voznika ujame povprečno le vsak tretji dan. Vsi štirje radarji skupaj so tako v celem letu zaznali 1.463 prehitrih voznikov, kar pomeni, da je vsak med njimi v 24 urah povprečno zaznal le enega prehitrega voznika.

Ali radarji sploh delujejo?
Ker mimo Vrhnike dnevno po podatkih Darsa (v obe smeri) vozi povprečno 56.218 voznikov in ker uspe policija na tej lokaciji samo vsak tretji dan zaznati prehitrega voznika, smo njihove predstavnike vprašali, ali njihovi radarji tam sploh delujejo. "Stacionarni merilniki na avtocestah delujejo 24 ur na dan in 365 dni na leto z izjemo krajših obdobij, ko se na merilnikih izvajajo letne overitve," pojasnjujejo in dodajajo, da vseskozi na posameznih merilnikih prilagajajo nastavitve (limite), kar v praksi pomeni, da se "vseskozi osredotočajo na hujše prekoračitve hitrosti" (na prekoračitve hitrosti, za katere so predpisane kazenske točke).

(Ne)učinkovit nadzor hitrosti
Še manj kršitev kot stacionarni so zaznali s premičnimi merilniki (1.094 v letu 2015 ali povprečno slabe tri dnevno). Poleg njih uporabljajo tudi sistem Provida in laserske merilnike, a ugotavljajo, da je na kontrolnih točkah, ki so voznikom poznane (stacionarni merilniki hitrosti), število prekoračitev hitrosti zelo upadlo, da pa je žal na preostalih kontrolnih točkah (skrivne meritve) "število prekoračitev še vedno večje oziroma previsoko".

Jure Brankovič
Prijavi napako
Komentarji
Montijev Piton
# 04.02.2016 ob 17:55
Še en bebav kričeč članek, ki razgali problem (ogromne razlike med meritvami DARS in Policije), a namesto, da bi raziskoval dalje, zakaj prihaja do takih razlik, se tu ustavi. Vse, kar s tem doseže, je dvigovanje pritiska bralca in dajanje občutka, da je v naši državi vse zavoženo.

Ceneni senzacionalistični žurnalizem je zavožen najmanj toliko, kot vse ostalo, če ne še bolj.
CtrlAltDel
# 04.02.2016 ob 17:53
Smo Slovenci, nič ne jamramo, iščemo rešive, kako po AC leteti ne da bi plačali.
Kaj vam ni jasno?
Mareti
# 04.02.2016 ob 17:56
"MORDA" zato,ker vsi vedo kje so radarji in pred njimi mocno zavirajo. Samo poglejte. Predradarji in pred bivsimi cestninskimi postajami!
offgrid
# 04.02.2016 ob 18:03
spet odpirajo podlago za zaostrovanje kaznovalne politike in dodatnega polnjenja proračuna

če se na določenem odseku pogosto pojavlja megla, se pač postavijo aktivni prometni znaki in se ob megli omeji hitrost navzdol...
za učinkovitost se doda še radar... in problem je rešen
borisev
# 04.02.2016 ob 18:04
Točno to....itak se ve kje so in tam da/damo nogo z gasa potem pa dalje....ampak kaj ti to pomaga v megli....
borut-blas
# 04.02.2016 ob 17:53
očitno tudi radarji stavkajo
hočejo dodatek na stalno pripravljenost
...........
samo v sloveniji je tako da se lahko predstavniki darsa v obraz lažejo vsej sloveniji
preplačani za svoje slabo delo bi radi odgovornost prenesli na voznike
gotovo je njihovo obveščanje po radiju najvišji domet ki so ga sposobni, kaj več je pa že prezahtevna naloga zanje
leond
# 04.02.2016 ob 18:27
Sam osebno sem vsak dan na avtocesti po celi Sloveniji. Lahko čisto po pravici povem, da Slovenci še najbolj upoštevamo pravila. Najhujši vozniki so dvoji. Prvi so predvsem Romuni, ki so zaradi utrujenosti že čisto na koncu s koncentracijo. Drugo so pa Madžari, ki norijo in vozijo pri res velikih hitrostih, nabijajo se na zadek, prehitevajo po desni.... Problem je, ker se teh policisti sploh ne dotaknejo, ker je z njimi preveč dela. Najlažje je dat položnico za minimalno kazen desetim Slovencem kot pa eno pošteno nekemu Madžaru. Edini, ki kaj počnejo so izravnalci, ki lovijo romunske kombije, in jim zasegajo ukradeno italijansko robo. Kot, da Italijani zavzeto iščejo ukradeno slovensko blago.
borisev
# 04.02.2016 ob 18:24
Sonce to je res, romunski kombiji s prikolico in kakšnim razbitim avtom gor. Kombi pa se kar šibi toliko je naložen....samo obvoz....
komunjara
# 04.02.2016 ob 19:33
Provide pogresam, ker mi grejo objestni, hitri in drzni vozniki na kura.. .
amigo
# 04.02.2016 ob 19:31
Hitrost, DARS meri je s pomočjo naprav za štetje prometa. Seveda pa te meritve niso uradne in so za kaznovanje voznikov neuporabne. So pa točne vsaj toliko kot meritve z radarji. Mi smo znani kot pametni Butalci. Že v vrtcu otroke navajajo, da je za vse kriva vzgoliteljica, pozneje v šoli učitelji in ravnatelj. Ko se slovenski voznik pelje prehitro so krivi policaji, če ga ustavijo pijanega je kriv gostilničar. Ko pride do nesreče je kriv Dars ali pa poslanci. Da bi bil prebivalec podalpskega raja za kaj koli odgovoren ali ne daj bog kriv je nemogoče. Temu so se prilagodili tudi policaji. Čeprav voznik, ki vozi po predpisih takoj postane ovira na AC, policaji tega ne vidijo. Zaradi lepšega sicer nekaj merijo, saj v službi nekaj morajo delati. Še prav posebno pazijo, da ne bi zaustavili nizko leteče BMWje ali AUDIJE temne barve. V njih se peljejo politiki ali mafijaši. Da bi se bodel z njimi nima smisla. Hitro bi fasal disciplinsko.
atom ant
# 04.02.2016 ob 19:14
Policija je v letu 2015 s premičnim radarjem zaznala na primorski avtocesti povprečno tri voznike dnevno

Inkasantntska policija lovi pred cestninskimi postajami, ali na odsekih, kjer se izvajajo dela na cesti - torej lovijo prekoračitev hitrosti 40, 60 ali 80km/h.
To niso hitrosti, ki povzročijo največ gorja na naših avtocestah, ampak tako se najlažje polni malha in dobijajo biškotki od komadirjev.
Divjaki, ki vozijo 160, 180 in tudi 200 so itak nedotakljivi - politiki, tajkuni, kriminalci... polni keša. Z njimi se policija praviloma ne ukvarja dosti.
Trije prekoračijo na dan na a/c.... smešnice
gushtr
# 04.02.2016 ob 18:38
Ves sistem je naravnan na kasiranje in ne na izboljšanje varnosti.
A6
# 04.02.2016 ob 18:45
Za tiste radarje vsi vejo in prilagodijo hitrost samo za tisti odsek. Kje pa dars meri ne vem.
Hik
# 04.02.2016 ob 18:40
cairns

zakaj bi se vozniki opozarjali na stacionarne radarje, na katere nas itak pravočasno opozorijo prometni znaki, če že kdo ne ve ali pozabi, kje se nahajajo?
lv
# 04.02.2016 ob 18:27
Zato, ker stacionarni radarji niso namenjeni urejanju razmer, ampak pobiranju denarja.

Globe bi morali izrekati izključno policisti in s prehitrimi vozniki še kakšno spregovorit o nevarnostih take vožnje.
sumtb
# 04.02.2016 ob 19:49
160kmh + so ekscesi, vseeno pa je tisti ki vozi po suhi sončni avtocesti 160, po mokrem 110, po megli pa 70 dosti boljsi sofer kot tisti ki ima standard na 130 pa ga ne premakne nič.
Binder Dandet
# 05.02.2016 ob 07:47
Spodobilo bi se, da bi objavili tudi povprečne hitrosti, ki jih DARS izmeri na teh odsekih. Manj kot 120. Bilo na Val202.

Ampak je bolje dramatizirat in zopet celotno krivdo na hitrost obrnit, čeprav nesreča še ni raziskana in vse kaže, da je zatajilo obveščanje voznikov, če so se vozniki med seboj morali obveščat.
ren
# 04.02.2016 ob 23:48
DARS-ovci si pišejo predpise, da se ognejo vsaki odgovornosti in da državi omogočajo inkasantstvo.

Za pravo prometno varnost so v tujini že davno odslovili samozvane "strokovnjake" in angažirali ekipe sociologov, profi voznikov, itd. Treba je fizično preprečiti zaletavanje, urediti ceste, znake postaviti smiselno (ne za zaščito uslužbencev DARS pred odgovornostjo!) in iz prometa odstraniti ekstreme, ki ne zmorejo spremljati prometnega tempa. Pri slednjih mislim na prestare, prepočasne, BMW-eiste, Audi-iste, zelo prehitre,.... Skratka vse, ki odstopajo od prometnega toka. Če so prometni znaki postavljeni nesmiselno, jih vozniki počasi masovno ignorirajo. Zakaj 60 pri cestninskih kolibah, ki jih že davno ne bi smelo več biti? Zakaj 100, 80 in celo manj v predorih? Zakaj povsem neživljenjske cone 30 razmetane, kot da bi nekdo iz letala stresel letake? Itd. Če bi pred ovinkom, VSAKIM ovinkom, ki ga sodoben avto spelje s 60, stal znak 60, bi omejitve vsi spoštovali. Tako pa je poplava znakov sebi namen, vsi pa vozimo po občutku. Kar je najhuje, ogromno ljudi "vozi", kot da okoli njih ne obstaja nič, ali pa po povsem lastnih pravilih. Eni se vlečejo, ker se jim pač vleče, ali se pogovarjajo po telefonih, ali počno še kaj dosti bolj bizarnega. Drugi divjajo, vozijo mimo zastojev po odstavnih pasovih, menjajo pasove in povzročajo nevarne situacije, vozijo skozi rdeče, ... Zakaj ne bi? Ker jih za to nihče ne kaznuje. Vsi stoječi v zastoju so bebci, le Bmweist v kravati je nadčlovek, za katerega pravila ne veljajo.

Pri nas lahko mirno ukradeš firmo in spraviš nekaj 1000 družin v stisko, lahko koga ubiješ, nikakor pa ne smeš voziti 10 km prehitro, ali spiti deci vina čez mejo, ker imamo razne "strokovnjake", ki vidijo vzrok nesreč v statistiki, ki jo, po liniji najmanjšega odpora pišejo policaji in priročno ob vsaki nesreči napišejo, da nekdo ni prilagodil hitrosti, ali da je bil vzrok alkohol, če je kdo od udeležencev malo napihnil. Pa še lepo so dosegli, da so kazni drakonske do te mere, da so kar proračunski vir! V podkrepitev trditve: ste vedeli, da je vožnja skozi rdečo manjši prometni prekršek, za katerega bo kršitelj, če ga bo sploh kdaj kdo oglobil, plačal polovičko od 250 €? S prometno varnostjo to nima nič. Vse, kar je vplivalo na znižanje števila mrličev v prometu je izključno izgradnja AC ter uvedba vinjet. Lov na čarovnice z alkotesti in radarji na prometno varnost komaj kaj vpliva.

Ampak pomembno je, da se razni samozvani stručkoti šopirijo, sestankujejo, vlečejo odlične plače in honorarje. Poslanci jim brez izjeme, brezmožgano vse požegnajo, nad ljudi pa se spravlja policija, oziroma zadnje čase mimo ustavnih določil že kar mestna redarstva, pa še kak klub starih babnic se bo počasi našel.
juk
# 04.02.2016 ob 23:47
Bi si upal trditi da Nemci v povprečju vozijo za vsaj 20 kilometrov na uro hitreje kot mi. Ko greš gor se kar težko navadiš ko ti pri 160 nekdo skoči na prehitevalni pas. Tam so pa res vsi našponani, zelo zanimiva vožnja. Nesreč pa sorazmerno malo. Hitrost absolutno ni glavni problem, ker je avtocesta namenjena hitri vožnji. Jaz za razliko od večine sploh ne bi meril hitrost na avtocesti. Imel pa bi jo pokrito v nulo in tistemu ki je zakrivil nesrečo nabil kazen.
kovalenkov
# 04.02.2016 ob 22:01
A bi tale Jamnikova dejansko pustila komu, da pove karkoli?
Kermit
# 05.02.2016 ob 10:44
Bravo policija. Jim je bolj jasno, kot DARS-u, da bolj varno vozi tisti, ki vozi tja do 145, odvisno od razmer, ko je treba zavre, ko je treba pospeši, da ne dela kažina in ohranja varnostno razdaljo. In da je mnogo bolj nevaren tisti, ki nenehno gleda na kazalce in štepa 130, ali raje 120, da bo ja vozil po omejitvah, obenem pa se sploh ne zaveda okolice okoli sebe. Glavno, da je po omejitvah.
vzdev
# 04.02.2016 ob 20:16
Zaradi mene naj postavijo sekcijsko merjenje skozi celotno avtocesto, toda najprej naj uredijo hitrosti za današnje avte. Vsaj na kakšnih 160 - 170km/h, ker današnje omejitve so postavljene za avte izpred 30let, ne pa sodobne.
Miki_79
# 04.02.2016 ob 19:13
spet ste pametni...samo to bom rekel...
Andy
# 04.02.2016 ob 19:03
No tukaj se vidi, da v večini vozimo po predpisih, seveda je pa ob vsaki večji nesreči prva informacijo to da je bila neprilagojena hitrost. Problem je ker na DARSu in na policiji prvo gledajo na to da podelijo čim več "nagrad" šele nato varnost voznikov. No za varnost bi morali kakšen €€€ dat tako pa samo dobivajo
Olorin
# 04.02.2016 ob 18:31
Potem te pa kar obcudujem, da se vozis brez karte smrti po regionalkah, ki so zadnjih 10 let postale bolj kot ne kolovozi.
Hik
# 04.02.2016 ob 18:31
leond
Lahko čisto po pravici povem, da Slovenci še najbolj upoštevamo pravila.

In pri tem se še posebej odlikujejo AUDI-Slovenci, ampak zanje seveda veljajo drugačna pravila.
Mici92
# 05.02.2016 ob 12:18
Takole...
Naš avtocestni križ sem prevozil tisoč krat... Dnevno tudi po 3 x...
Naše avtoceste so čisto solidne (dobre) , signalizacija JE ustrezna in v glavnem nimam pripomb če naše avtoceste primerjam z sosednjimi Evropskimi državami.
Moja hitrost se giba med vožnja v koloni in do 230km/h... Odvisno , ko lahko ga stisnem ,ko ne grem počasi.
Tako vozim že 20 let brez nesreče.
Sodim da so danes ( vsaj velika večina ) avti sposobni in varni vsaj do 180 km/h.
Pravtako nismo bolj neumni ali manj sposobni od Nemcev ( res pa je da so njihove avtoceste širše - več pasov ), vozni park je pa kar približno isti.

Nikoli ne trobim in blendam RAZEN ko se najde model ki gre po Vrhniškem klancu 100 ali še manj po prehitevalnem pasu - čeprav se lahko umakne ( takšne najdeš tudi drugod )...
Tega v Nemčiji ni ker se ti vsak nemudoma umakne ko vidi da si hitrejši , zatorej ni ne hude krvi in slabih živcev...
Pri nas pa folk vozi po prehitevalnem počasi ali komaj po omejitvi in svojo vožno vsiljuje še drugim ( argument je saj več tako ne smeš ).
Glede megle in nesreče - ne razumem zakaj bi bil kriv DARS ?!?
Če nimate vsaj malo logike in kmečke pameti da je treba v takšnih razmerah vožnjo prilagodit - potem ostanite doma !!!
amigo
# 04.02.2016 ob 22:31
&vzdev
Zaradi mene naj postavijo sekcijsko merjenje skozi celotno avtocesto, toda najprej naj uredijo hitrosti za današnje avte. Vsaj na kakšnih 160 - 170km/h, ker današnje omejitve so postavljene za avte izpred 30let, ne pa sodobne.

Ti si žrtev propagande, ki ljudem dopoveduje, da so današnji avtomobili dosti boljši kot tisti pred 30 leti. Lepše so kvečjemu karoserije, več je elektronike, ABS, boljša je varnost ob trčenju. Šoferji pa so enaki, verjetno pa še slabši, kot takrat.
naš človek
# 04.02.2016 ob 20:59
Šoferji so enaki, tudi če so avti sodobnejši. Reakcijski čas, zbranost ipd.
Dolenc
# 04.02.2016 ob 19:13
Nekaj je merjenje preko stacionarnih radarjev, katere lokacije kršitelji poznajo ob 24:00, če jih vržete iz postelje, drugo je merjenje preko zank, ki so v vozišču. Tukaj pa pride do ostopanj. Marsikateri podatek se lahko najde na promet.si. Drugače pa po Italiji imajo čez celotne avtoceste sekcijsko merjenje, kot so ga uvedli na Trojanah. Mislim, da je tak ukrep potreben, ker tole zgovarjanje voznikov, kako je potrebno voziti in koliko je naravnost neumnost.
Poleg tega bi rad še opozoril, da so 'znakci' pri Domžalah za meglo že v temi komaj vidni, v dežju jih praktično še pri 90km/h ne vidiš ( preizkušeno). Razen, če jih mislite barvat vsak mesec in dobro posuvati s odsevnimi delci. Ampak to še ni vse, kako jih lahko vidijo vozniki na prehitevalnem pasu? Praktično jih ne. Talne označbe v ( predstavljamo si najhujši slučaj) megli+dežju/snegu so praktično brezpomenske,nevidne. Potrebni so jasni svetlobni znaki, jasne in točno potrebne hitrosti. Sicer se bodo še vedno našli ljudje ( na Trojanah je to 95% voznikov), ki to vseeno ne upoštevajo, ampak tako se lahko država kot sama izogne raznim trapastim tožbam, kot recimo hrup. Ja, zato so postavljene protihrupne ograje. Kaj se državi splača? Postaviti protihrupne ograje ali vsakoletno plačevanje zaradi hrupa prebivajočim ob avtocestah? Takšni državljani, takšna država.
Epafrodit
# 04.02.2016 ob 18:46
...radarji policije pa na isti cesti zaznajo le peščico kršilcev.

Verjetno tudi radarji štrajkajo.
cairns
# 04.02.2016 ob 18:32
Dars ugotavlja alarmantno velike hitrosti na primorski avtocesti, radarji policije pa na isti cesti zaznajo le peščico kršilcev.

Vozniki so pametni in se opozarjajo kje so radarji. Naj spremenijo zakon tako da bodo tudi merilniki DARS-a uradni s katerimi se lahko dokazuje prekoračitev hitrosti. Pa bomo videli potem.
Mici92
# 06.02.2016 ob 04:48
amigo

Jaz sodim med voznike ki ko vozijo -vozijo.
Ne pišem sms-ov , ne opazujem lepe panorame.... vozim.
Zakoni kot jih imamo so namenjeni zaščiti manj sposobnih voznikov ( ali slabšim avtom ).
Uredu. Vozi počasi - po sposobnostih. Samo dajte se umikat ( če je možno ).

Če bi DAR-ovi delavci in policija delili listke - POZOR MEGLA bi se nekateri spet zaleteli in se izgovarjali na ne vem koga...
V prometu manjka zdravega razuma ( velikokrat tudi znanja ) in zavedanja da nisi sam na cesti !
amigo
# 05.02.2016 ob 12:40
&Mici92

Ti spadaš med psihopate na cesti, ki s svojim divjanjem spravljajo v smrtno nevarnost sebe in druge. Da se lahko tako voziš se lahko zahvališ saboterjem v policiji, ki niso sposobni prometa na AC spraviti v red. Dnevno ujamejo 4 prehitre voznike od Ljubljane do Kopra. Mogoče ti policajski šefi mislijo, da smo vsi nori. Zakaj sploh imamo cestnoprometne predpise in policijo, če pa vsak vozi kakor mu paše. Zato, da pridejo na mesto nesreče in tam pišejo zapisnik?
iufhdfewd
# 05.02.2016 ob 10:07
Naš interes bi bil da Dars overi svoje meritve hitrosti,posreduje rezultate policiji in ta izda kazni za kršitelje.
Ampak pri nas to ne gre,ker je ni sile ki bi skrbela za učinkovitejši javni aparat.
Binder Dandet
# 05.02.2016 ob 09:08
@arogantnež:
Ne morem vira navest natančneje. Bilo v informativni oddaji na Val202 v začetku tedna. Kdaj točno pa ne vem. Sem pa ta podatek že v začetku tedna zapisal pod enim od teh člankov. Saj povprečje sicer ni tako presenetljivo, če računaš, da ves tovorni promet vozi 100.

Poanta je, da bodo zdaj vse masirali, ker par posameznikov pelje 180. Čeprav se promet v povprečju premika z manj kot omejitvijo. Da bi pa DARS masirali, ker so se vozniki morali sami opozarjat, to pa ne.

Da pa stacionarni radarji najbolj umirijo promet na točki, kjer mirijo, je pa tudi ugotovitev, vredna vsaj 100.000€ za kakšnega svetovalca.
arogantnež
# 05.02.2016 ob 08:59
Manj kot 120.

@Binder Dandet, source? Meni ta podatek nič ne pomeni, ker nimamo vsi enakih najvišjih predpisanih hitrosti in niti ne vemo v katerem obdobju je bilo to izmerjeno. Lahko si ga razlagaš kot katastrofalno številko ali pa kot nič posebnega.
qayxc
# 05.02.2016 ob 08:09
Kakor sem že večkrat napisal, ko bi se policaji vozili z prižganimi lučmi gor in dol po avtocesti, bi to delovalo preventivno in bi imeli marsikakšno nesrečo manj, tako pa špilajo inkasante in je kar pač je.
qayxc
# 05.02.2016 ob 08:05
Se pravi DARS in Policija lažeta.
maximinus
# 04.02.2016 ob 23:25
Na primorski avtocesti zasačeni le štirje prehitri vozniki dnevno

seveda, če je pred vsakim radarjem opozorilna tabla ''radar''
umaknite opozorilne table, premikajte radarje in jih malenkost bolj skrijte!!!

se bo spremenila kultura šoferjev? ali bo več kazni? nekaj se mora spremenit!!!
oxo
# 04.02.2016 ob 22:35
Banane.. banane... slovenske banane... v banana državi.
KKorupcija
# 04.02.2016 ob 22:14
Haloo
# 04.02.2016 ob 20:14
Kontrol je na količino kupljenih radarjev izredno malo. Dobro bi bilo, da kakšna komisija ugotovi dejansko rabo posameznega radarja, glede na 24 ur razpoložljivosti.
Skippy
# 04.02.2016 ob 20:02
Še manj kršitev kot stacionarni so zaznali s premičnimi merilniki (1.094 v letu 2015 ali povprečno slabe tri dnevno).

Ampak nekateri bodo še kar pisali, kako hitro se vozi pri nas. Če niti s temi premičnimi ne najdejo kršiteljev, kje so? Jaz jih namreč tudi nikjer ne vidim.
Skippy
# 04.02.2016 ob 19:54
Zato ker Slovenci najraje pišejo na pamet in vse povežejo s tistim enim hitrim voznikom, ki ga srečajo v celem tednu. Vsi, ki pa smo vsakodnevno veliko na cesti, pa vidimo, da promet v Sloveniji poteka v resnici zelo počasi. Mene pravzaprav nikoli nihče ne prehiti, pa vozim z največ 130 km/h.
nemesis999
# 04.02.2016 ob 19:47
komunjara
eno okol ušes
sebastjan-k
# 04.02.2016 ob 19:34
Ja, ker je pred radarjem tabla, da je čez nekaj metrov radar.
peacekeeper
# 04.02.2016 ob 19:27
Odkar so namestili stacionarne radarje se je hitrost bistveno in tudi število divjakov bistveno zmanjšala. Ni pa še idealno. Stvar, ki se pa ni še čistno nič izboljšala, prej poslabšala, so pa varnostne razdalje. Tu bi bilo potrebno najprej narediti re.
riki77
# 04.02.2016 ob 18:28
Kanglerju rečite, naj vam nabavi radarje. Boste videli, kako bo cingljalo v VAŠIH žepih.
sonce12
# 04.02.2016 ob 18:06
Dokler bodo te strokovnjaki za varnost na naših cestah z DARS-ovim Zorinom na čelu in policijo iskali krivca v voznikih in pri vsaki prometni nesreči uspeli pripisati preveliko hitrost in premajhno varnostno razdaljo se prometna varnost ne bo izboljšala. Naj pogledajo najprej stanje cestišč, dilatacije ( na nekaterih delih skačeš kot opica), flikanje asfalta na AC, več vrst asfalta pod kolesi v mokrem pri spustu, kot je bilo na Primorki avto ne more optimalno zavirat, če se vseskozi spreminja podlaga, če imaš par ton za sabo toliko hujše. Portalne table na AC so bolj izjema, ( od Trojan do Lukovice so na par km), drugje jih ni po več kot 80km dolgem odceku cestninske postaje npr. Tepanje, pri taki gostoti, še sreča da se nihče ne zaleti tja notri. In radarji niso rešitev , prej slabše delujejo na voznika, ker avtomatsko zavira (žlajfa) par km pod omejitvijo, da ja nebo kazni, potem pa na polno spet, in nenehno spreminjanje tempa ubija vožnjo in njeno varnost. Pa nekaj naredte glede vzhodno evropskih kombijev, ne da se vsi romuni smejijo in govorijo, da lahko pri nas pelješ kar hočeš itak ni nadzora. No njih pri kontrolah spustijo naši organi
Kazalo