Slovenija
Akcija Hitrost: Med 6. in 12. avgustom policisti poostreno nad prehitre voznike. Foto: BoBo
V letu 2017 je bil najpogostejši vzrok za nastanek prometnih nesreč s smrtnim izidom neprilagojena hitrost, saj je v teh prometnih nesrečah umrlo 44 % vseh udeležencev. Foto: Agencija za varnost prometa
VIDEO
Policisti nad prehitre voznike

Dodaj v

Nesreče zaradi neprilagojene hitrosti pustijo hude posledice

Policijska akcija Hitrost
7. avgust 2018 ob 10:53
Ljubljana - MMC RTV SLO

Od ponedeljka do nedelje policisti poostreno preverjajo, ali vozniki upoštevajo omejitve hitrosti na cestah. Neprilagojena hitrost je namreč še vedno glavni vzrok za prometne nesreče, ki pustijo hude posledice ali smrtne žrtve.

Zaradi neprilagojene hitrosti je letos največ ljudi umrlo na cestah zunaj naselij (10 na regionalnih cestah, dva na glavnih cestah), štirje so umrli na avtocestah, trije na cestah v naseljih, en človek je umrl na hitri cesti. Največ umrlih je med vozniki osebnih vozil (7), umrlo je še pet potnikov v osebnih vozilih, štirje vozniki motornih koles, dva voznika tovornih vozil. V prometnih nesrečah, ki so se zgodile zaradi neprilagojene hitrosti, sta umrla tudi dva pešca, kaže policijska statistika.

V letu 2017 je zaradi neprimerne hitrosti na slovenskih cestah umrlo 46 ljudi, 284 se jih je hudo telesno poškodovalo. Velika večina prometnih nesreč zaradi hitrosti se je zgodila na lokalnih cestah v naselju (47 %). Neprilagojena hitrost je pogosto povezana tudi z drugimi vzroki prometnih nesreč - nepravilna smer vožnje, nepravilnosti pri prehitevanju in izsiljevanje prednost.

Največ prometnih nesreč zaradi neprilagojene hitrosti povzročijo povzročitelji med 25. in 34. letom starosti.

Na območju 30 vozil več kot 100 km/h
Ko je agencija za varnost prometa v marcu letos opravljala skrite meritve hitrosti, so na območju 30 izmerili najvišjo hitrost kar 113 kilometrov na uro, na regionalni cesti z omejitvijo 60 km/h pa so s prikazovalnikom hitrosti izmerili vrtoglavih 178 km/h.

Poleti več prometnih nesreč
Vozniki hitreje vozijo predvsem v lepem vremenu, saj zaradi dobre vidljivosti, suhih cest in drugih ugodnih dejavnikov dobijo lažen občutek varnosti. Poletje je tudi čas dopustov, takrat je navadno tudi promet gostejši, zato se lahko nesreče zgodijo hitreje. Policisti zato voznike pozivajo, naj se na pot odpravijo spočiti, pravočasno in naj bodo v prometu strpni.

Od 6. do 12. avgusta bodo policisti na vseh cestah preverjali spoštovanje omejitev hitrosti, saj poudarjajo, da bi s spoštovanjem omejitev in ustrezno prilagoditvijo vožnje razmeram na cesti lahko obvarovali marsikatero življenje. Stopnja poškodb se namreč povečuje sorazmerno s hitrostjo.

Vir: Agencija za varnost prometa

A. S.
Prijavi napako
Komentarji
conanbarbarian
# 07.08.2018 ob 12:31
Neprilagojena hitrost je tudi če voziš PREPOČASI !
Ramus
# 07.08.2018 ob 11:06
"Zaradi neprilagojene hitrosti je letos največ ljudi umrlo na cestah izven naselij (10 na regionalnih cestah, dva na glavnih cestah)"

Policaja ne boste srečali na reginalnih cestah, policaji čepijo v naseljih ob tabli, ki označuje konec naselja, da te lahko maksimalno openalijo,.... na reginalnih cestah jim ni zanimivo, tam so kazni prenizke.
securle
# 07.08.2018 ob 12:26
Kot že milijonkrat povedano in prežvekano, ni problem hitrost. Problem je nestrpnost, nekultura in prenizke omejitve na cestah in tudi to da mamo absolutno preveč prometnih znakov na cest.
Katalonec
# 07.08.2018 ob 13:19
Jaz prvi priznam da sem agresiven za volanom. Niti ne hiter oziroma da bi imel težko nogo, ampak agresiven.

Se peljem z morja... Na prehitevalnem pasu se vozi 90 na voznem se vozi 100. To je vsakodnevnica primorke. Nihče se noče umaknit, ko nekdo prileti 140, ta potem zavira na polno, in se ustvarjajo prometni zamaški.

Gledam naprej, kombi na vsak način hoče zamenjati pas, ne gre lepo, zato izsili avto v svojem mrtvem kotu. Avto zavira na polno, da se izogni trku, vsi ostali zaviramo za njim in se skoraj da ustavimo na 20 km/h, in že spet prometni zamašek.

Pri Logatcu vse stoji, se sliši sirena, čez kolono se prebijata dve reševalni vozili, vsega 20% avtomobilov je pravilno postavljeno (vse slovenske tablice - očitno nas je tisto verižno trčenje na primorki vseeno nekaj naučilo) tuji avti, kot slepi se ne želijo umakniti....

Kot so predhodniki pisali pre menoj, to da policist kaznuje tistega ki vozi 55 v omejitvi 50 ali 140 na avtocesti, ni nobena akcija za varnost, ampak le polnjenje proračuna. Akcija za varnost, je kaznovanje tistih ki se vlečejo po cesti, tistih ki se ne znajo postaviti v koloni na AC, tistih ki jim je pojem varna razdalja tuj, tistih, ki v teh vročih počitniških dneh precenjujejo svoje vozne sposobnosti.
Hope
# 07.08.2018 ob 12:35
Pravilno, da poostreno izvajajo.
Nepravilno, da kasirajo za omejitve tipa 53 km/h v naselju, kjer je 50.
Nepravilno, da izvajajo na mestih, kjer gre samo za obiranje denarja.
Nepravilno...
Bivši uporabnik
# 07.08.2018 ob 12:34
Zanima me, koliko kazni so policaji spisali za prepočasne voznike in tiste, ki vegetirajo na prehitevalnem pasu na AC in s tem povzročajo kolone in nevarne situacije? Vam kar povem - niti ene.
Neprilagojena hitrost je le mit, ki ga policija uporablja za svoje inkasantstvo.
JohnSmith
# 07.08.2018 ob 13:58
Ko je aprila policaj z motorjem padel, je padel zaradi grbine na cesti, ko pade kakšen drug motorist, pa pade zaradi neprilagojene hitrosti.
knedlck
# 07.08.2018 ob 13:50
kaznovat bi mogl tiste ki pri 110 vegetirajo na prehitevalnem pasu. Ne prehiteva nobenega, se prehitevajo ga po desnem, on pa ne reagira.
bruhnmici
# 07.08.2018 ob 12:44
Včeraj so ga policaji biksal, dons bojo pa pridni in delal. Lepo od njih. Kar me moti pri teh projektih umirjanja hitrosti je, da jih v resnici ni tam, kjer bi moral bit. Primer: cesta na Jezersko, ki predstavlja nekaterim motoristom dirkališče (letos že ena smrtna žrtev. Oljni madež je bil za vikend še viden). Policijska patrulja se postavi v naselju Tupaliče, pri Preddvoru, na konec naselja, za ovinek, kjer je še par bajt, človek pa po križišču in ovinku ter zaključevanju nadelja, normalno pospeši s 50 km/h. Vozniki pa padajo kot muhe na med. Če kje, bi jih potrebovali višje po dolini Kokre, kjer bi lovili ekstremiste in ne folk, ki se pelje 60 ali 62 km/h mimo tiste šodrpostaje. Bi šlo gospodje policaji s PP Kranj, kaj v tej smeri? Hvala. Nekateri kolesarji in umirjeni vozniki vam bodo hvaležni.
Ramus
# 07.08.2018 ob 11:14
"Od ponedeljka do nedelje policisti poostreno preverjajo, ali vozniki upoštevajo omejitve hitrosti na cestah."

In koliko odstotkov voznikov ne upošteva hitrostnih omejitev? Tistih 1% - 2% ? Koliko % je takih, ki ekscesno kršijo hitrostne omejitve? Saj veste, tisto, več kot 30km/h čez omejitev? In za kakšne prekrške vi izrekate kazni? Sem prepričan da daleč največ za prekoračitve do 10km/h in 20km/h,....
interakt
# 07.08.2018 ob 13:03
bodo preverjali tudi pijane voznike policijskih vozil?
y_os
# 07.08.2018 ob 12:40
Se strinjam, da je eden izmed vzrokov za nesreče, ampak je ta informacija zavajajoča.

Poznam primer, ko je motorist padel in ni niti zdrsnil na nasprotno stran v ovinku, pa so napisali na neprilagojeno hitrost. Tisti pesek na cesti in razrita cesta pa bi mogel predvidevat v vsakem ovinku. Ja, lahko bi rekli neprilagojena, ampak poudarjam, da ni bilo hitrosti.
V bistvu je vsaka nesreča vzrok nesreč. Tudi udarec živali na cesti bi lahko preprečil z veliko manjšo hitrostjo,...
RokoSan
# 07.08.2018 ob 14:38
Kje pa so v teh tabelah pijanci in tisti, ki gledajo v telefon? A ti pa še niso povzročili prometne nesreče? A če nekdo gleda v telefon ali je pijan in prehitro vozi, je vzrok za nesrečo neprilagojena hitrost?

Kot jih je napisalo že nešteto, policija so inkasanti. Nikdar se ne postavijo na točke kjer so nevarni odseki, temveč vedno tja, kjer je možnost zaslužka. Ob koncu kakšne ravnine, da "streljajo" tik za/pred tablo.

Na AC ga lahko mirne duše pičiš 160 kmh kjer je omejitev 130 kmh, ker je kazen za takšno prekoračitev na AC zgolj 80 eur, oziroma 40 eur polovička pa se jim ne splača.

Pijanci, idioti s telefoni v roki, agresivneži brez varnostne razdalje, posranci ki ne upajo menjat pasov in se razvrščat, ter seveda vsi ki ne poznajo cestno prometnih predpisov. Na te bi se moral osredotočit, ampak to že terja več truda in se manj kasira. Pa smo kjer smo.

Najlažje je pa za vse okrivit neprilagojeno hitrost, ja pa ja de..
knedlck
# 07.08.2018 ob 13:53
al pa mojstri ki grejo z 90 prehitevat kamion, pol pa vidi kilometer naprej se enega ki ga bo mogu prehitet, pa kar pocaka na prehitevalnem pasu, ne bi se on umaknu na voznega da ga ostali ki dejansko vozijo 130 lahko prehitijo
discoversci
# 07.08.2018 ob 13:16
Ko bi ljudje videli enkrat kako hudo je gledati otroke, ki so v prafaktorjih ko se pelješ mimo nesreče, bi razmišljali povsem drugače. Sam sem imel žal to priložnost in te mine vse. Če kljub temu noriš po cesti, si pač psiho kreten prve klase. Takih je mnogo po naši deželi.
y_os
# 07.08.2018 ob 12:51
@remus
kaj je pa vzrok nepravilne varnostne razdalje...
Mogoče, da si na avtocesti nonstop na levem pasu, neenakomerna hitrost vožnje,...

Ja, jaz sem tisti, ki nori, ko vozijo pred mano par kilometrov na AC po levem pasu. Če imam varnostno razdaljo, me ne pogleda nobeden niti v vzvratno ogledalo, kaj šele, da bi se umaknil. In kriv bom seveda jaz...
Pa po regionalkah, ko vozijo strici/tete v ovinkih kot po jajcih, daleč pod omejitev, na ravnicah pa špricajo konji iz dobrih mašin, enostavno se jim moraš nalepiti na rit, da izkoristiš tisti prvi meter ravnice, da jih s slabšim avtom prehitiš, do omejitve. Jaz vedno dam možnost hitrejšemu za varno prehitevanje, pa še mene ne ogroža.
itd...
Bivši uporabnik
# 07.08.2018 ob 12:37
Da bi bolj zaupali v hitrosti, napisane na prometnih znakih, bi bil dobro preveriti, kaj tam sploh piše. Ne tam pisati česarkoli in nelogičnih hitrosti, zaradi česar potem nekateri znakov nekateri ne upoštevajo več. Jih ne jemljejo za verodostojne... Šolski primer dobre označbe hitrosti je cesta prek od Črnega kala prek Buzeta itn.
Warbird
# 07.08.2018 ob 13:44
Neprilagojena hitrost je razlog za VSAKO prometno nesreco, saj ce bi vsi mirovali do nesrec sploh nebi moralo priti, zato nehajte zavajati s taksnimi informacijami, ker je to samo pri nas, ker se za vecino nesrec pri nas pise neprilagojena hitrost, ne pogleda pa se ce je kriva cesta, drugi dejavniki itd !!!

Zraven tega, bolj nevaren kot tisti ki se pelje 10 prevec je tisti ki se pelje 10 premalo, ker dela ostale nestrpne in zivcne, da se potem zatekajo k nevarnim manevrom ! Ljudje vozijo 60 kjer je omejitev 90 itd., da ne govorim o idiotskih omejitvah 30 in 50 kjer ni ene hise itd ....
Andromeda
# 07.08.2018 ob 14:37
Pred cesto, ki zavije proti šoli na Brezovici, so občinski šerifi že pred leti postavili semafor za "divjake", ki tam 1100 m dolgo ravno cesto polagajo z vrtoglavo hitrostjo 50 km/h, semafor pa od vseh zahteva striktno 40 km/h, kajti: ŠOLA! Tudi danes, sredi počitnic, tam velja 40, podnevi in ponoči, v petek in svetek je tam: ŠOLA. Ena od izvrstnih priložnosti, kako ob popolnoma nesmiselni omejitvi po mili volji kasirati ...
gisky
# 07.08.2018 ob 13:07
kak je že tisto 90 % slovencev je prepričano, da drugi večinoma ne znajo vozit... hkrati je 90 % Slovencev prepričanih, da oni pa so dobri in strpni vozniki...

problem prometnih nesreč in umrlih v nesrečah je pa recimo precej višji kot pa pri terorizmu (skoraj 100x več umrlih). če bi na področju prometne varnosti zahtevali enakovredne ukrepe, kot se jih zaradi "terorizma" zahteva pri beguncih, bi (nas) verjerno 90 % slovencev ostalo brez vozniškega izpita...
Bivši uporabnik
# 07.08.2018 ob 12:45
Na koncu avtoceste zožiti cesto z dveh pasov na enega tako, da ukineš desnega in počasnejšega, je kriminal. Pa je obstajalo to na koncu neke naše avtoceste več let. In je to terjalo vsako leto po pet življenj.
Ramus
# 07.08.2018 ob 11:09
"Od ponedeljka do nedelje policisti poostreno preverjajo, ali vozniki upoštevajo omejitve hitrosti na cestah. Neprilagojena hitrost je namreč še vedno glavni vzrok za prometne nesreče, ki pustijo hude posledice ali smrtne žrtve."

Mhm,... koliko je bilo mrtvih zaradi ustavljanja v tunelih? Bi rekel da bi jih moralo biti vsaj 90% glede na histerijo, ki jo vidimo v medijih, ko se nekdo zaustavi v tunelu. Da pa bi kdo kaj napisal o popolni ignoranci varnostne razdalje in razložil pravilno uporabo desnega pasu na avtocesti,.... tega pa ne boste videli.
veza
# 07.08.2018 ob 15:08
Od ponedeljka do nedelje policisti poostreno preverjajo, ali vozniki upoštevajo omejitve hitrosti na cestah.

najprej naj svoje vrste popucajo, potem naj se spravijo na ostale
severnik
# 07.08.2018 ob 14:19
na območju 30 izmerili najvišjo hitrost kar 113 kilometrov na uro

Glede na nekatere butaste postavitve omejitev, nam ta podatek ne pove kaj dosti.

Je kar nekaj cest, kjer so bile omejiteve 40 in so mastno služili. Sedaj so pa na tej isti cesti npr 90.
Ramus
# 07.08.2018 ob 11:17
"V letu 2017 je bil najpogostejši vzrok za nastanek prometnih nesreč s smrtnim izidom neprilagojena hitrost, saj je v teh prometnih nesrečah umrlo 44 % vseh udeležencev."

Me prav zanima koliko od tega je bil vzrok neupoštevanje varnostne razdalje,....
Lokita
# 07.08.2018 ob 21:19
svyatoslav sama sem opravila s 50 urami torej po vašem na cesto ne sodim? Nimam enega prekrška, vozim se pa tudi v tujino z različnimi izposojenimi vozili...Sosed je izpit opravil z okoli 30 urami a ima že toliko prekrškov, da se že par let vozi brez izpita pogosto pijan..Ni vse v čim manjšem številu ur sploh če delaš izpit v večjem mestu. Sem bolj mnenja, da potrebujemo psiho teste...ob nebroju situacij se vprašam, pa kaj je temu vozniku, voznici...kaj neki razmišljajo ob prehitevanju v neznano...kjer ne vidijo praktično nič, pa še kar gonijo, tiščijo na gas, ko jih skušaš prehitet, se postavijo celo pred tebe in te ovirajo. To pretirano cincanj v snegu in dežju bi pa povezala tudi s tem, da se folk vozi z neustreznimi gumami, kot da to ni edini stik s cestiščem..
arogantnež
# 07.08.2018 ob 16:08
@mucek4, takšen problem imajo vsi zgledni vozniki. Če pri nas dosledno spoštuješ omejitve, si neposredno nekompatibilen z 80% voznikov na naših cestah (približno). Meni se brez izjeme dogaja, da me vozniki, ki sem jih prehitel pri ~130 km/h, potem prehitevajo čez cestninske postaje, predore in dela na cesti.
jebelacesta23
# 07.08.2018 ob 15:51
Ostro protestiram proti izjavam policista Elvisa Herbaja.

Omenjenemu policistu sem pred dobrim letom poslal dopis (po potrebi pošljem uredništvu v vpogled), v katerem sem ga opozoril na vsakodnevno prekoračitev hitrosti vozil v cestnem prometu. Policist je bil takrat komandir policijske postaje.
Svojo navedbo sem podkrepil z dokazom - izpisom avtomatskega merilnika hitrosti (v zvezi s tem dodajam, da sem s pričo zabeležil prekoračitev hitrosti točno določenega dne ob točno določeni uri, izpis, kot so ga podail, pa te prekoračitve sploh ni zaznal - vse skupaj sem prijavil tožilstvu, ki je v sorodni zadevi ugotovilo "določene" napake a, da niso tako hude in, da je vse v redu). Kršitev prekoračitve hitrosti je sistemska (možnost glede na specifiko cestnega odseka). Elvis Herbaj je ocenil, da Policija v tem primeru ne more narediti ničesar. V zadnjih dveh letih na tem cestnem odseku niso niti merili hitrosti, niti opravili niti ene same cestne konoltrole niti enkrat samkrat (dokaz: podatek pristojne policijske postaje).
Naj še dodam, da so v tem cestnem odseku v nevarnosti tudi in predvsem otroci.

Toliko o g. Elvisu Herbaju in njegovi skrbi za hitrost v cestnem prometu.

Spoštovani Admin, prosim za objavo gornjih navedb. Kot rečeno, v kolikor za to potrebujete pisne dokaze, jih z veseljem pošljem. Prav tako je objava predmetna glede na članek, v ničemer žaljiva ali kako drugače ne krši pravil spletnega komentiranja.
Gospod evidentno in podkrepljeno z dokazi navaja eno, počne pa čisto nekaj drugega (nič).
mucek4
# 07.08.2018 ob 14:40
Koliko vas vas recimo vozi po omejitvah 80km/h na AC, kjer je to recimo izrecno omejeno, npr. Kozarje? Koliko upošteva omejitve hitrosti ob cestnih zaporah ali delih? Koliko od vas ne pelje več kot 50km/h v naselju?
Nekaj takih nas je. Kaj pa najbolj opažam. Grem iz primorke na gorenjko. Prehitim človeka pred cestnino. Čez cestnino me prehiti on. Ga spet prehitim pred razcepom. Med razcepom spet on. Enako potem tunel. Ko je omejitev 60/80/100 on tišči na gas, ko je omejitev 130 vozi 90, ker špara nafto. Tukaj pa jaz ne vidim logike...
severnik
# 07.08.2018 ob 14:08
Mogoče bi lahko malo odstanili novice glede policije, ker niso ravno na dobrem glasu...

Glede na videno, mi težko moralizirajo. V bistvu ti sploh ne bi smeli moralizirat. V tujini (A, DE) tega ne vidiš.

Vem, da niso vsi takšni, malo jih pa tudi ni.
Hijena
# 07.08.2018 ob 13:46
"Od ponedeljka do nedelje policisti poostreno preverjajo, ali vozniki upoštevajo omejitve hitrosti na cestah."
Drugega kot to in frulico tiščat pred nos tako ne znajo.
džeko
# 07.08.2018 ob 13:43
Problem je, kjer je omejite60 jih bo vizi 130 in kjer je omejitev 130 jih bo vozil 60.....ko se srečata takšna extrema je recept za katastrofo.
Tistih 10, 20 km več ..je malenkost..
Ramus
# 07.08.2018 ob 11:04
"Nesreče zaradi neprilagojene hitrosti pustijo hude posledice"

Težava je neupoštevanje varnostne razdalje,....
interista93
# 08.08.2018 ob 05:46
najlažje je pa rečti neprilagojena hitrost......kaj pa slabe ceste, vozniška kultura in da je nekdo preveč škrt pa na avto daje poceni gume in ga ne vzdržuje redno......
kolnkista
# 07.08.2018 ob 14:09
Sami pametnjakoviči tukaj.
Koliko vas vas recimo vozi po omejitvah 80km/h na AC, kjer je to recimo izrecno omejeno, npr. Kozarje? Koliko upošteva omejitve hitrosti ob cestnih zaporah ali delih? Koliko od vas ne pelje več kot 50km/h v naselju?
Malo samokritike, nogo z gasa, povečat varnostno razdaljo in uporabljat smernike pa bo stanje precej boljše.
Dejmonaši
# 07.08.2018 ob 13:38
Problem niso hitri vozniki, problem so štorasti vozniki. Ne le pri nas velja, da je šoferski izpit nekakšen nujen del človeka, njegova splošna izobrazba. Ne glede na to, da nekdo pač ni za volan in nikoli ne bo.
Zdi se mi da je sedanja mladina kar se tiče hitrosti bolj pridna kot smo bili mi včasih, je pa groza (dostikrat) pogledat starejše, ki dejansko komaj vedo kje se peljejo in kaj počnejo za volanom. Pa ne mislim posploševati, a precej bi jih nemudoma napotil k zdravniku ali pa k opravljanju testa.
Pri nas bi moral vsak voznik vsakih največ deset let opraviti nekakšno preizkusno vožnjo. To bi bil konkreten premik k žal nikoli dosegljivemu cilju - 0 mrtvih v enem letu.
GupeM
# 07.08.2018 ob 13:18
Neprilagojena hitrost je pogosto povezana tudi z drugimi vzroki prometnih nesreč - nepravilna smer vožnje, nepravilnosti pri prehitevanju in izsiljevanje prednost.

Če bi vsi vozili toliko, kot je omejitev in ne 30% manj ali 30% več, ne bi bilo treba nikogar prehitevati. Poleg tega je včasih treba "malo izsiliti", če temu sploh lahko tako rečemo, saj je približno 80% šans, da izsiljujem počasneža. Če ga ne bom "izsilil", ga bom moral pa prehiteti in se spet spravljati v nevarnost, ali pa za njim voziti 60, kjer je omejitev 90. Posledično bom za prihod domov/v službo porabil vsaj eno tretjino več časa.

Lepo bi bilo, če bi policisti kdaj kaznovali tudi takšne "lenuhe," saj predstavljajo oviro na cesti.
mmeeddoo
# 14.08.2018 ob 01:11
Berem o prepočasnih voznikih. Kje jih najdete? Jaz vozim po max omejitvi (+ - 2 km/h), pa me vsi prehitevajo, vozijo za ritjo in trobijo. Še največkrat "profesionalni" šoferji v službenih kombijih, tovornjakih in šleperjih. Pa si rečem:"Zaradi tebe, jaz že ne bom plačeval kazni.", pa še raje upočasnim malo ... kakšen kilometerček ... ali deset ... odvisno od glasnosti troblje. :)
SKEpsiS
# 10.08.2018 ob 10:39
Neprilagojena hitrost vožnje lahko pomeni marsikaj, med drugim tudi prepočasno vožnjo. Drugače povedano, z neprilagojeno hitrostjo lahko vozi vsak, ki ne zna predvideti nenadne spremembe razmer na cesti pred seboj.
djdj
# 07.08.2018 ob 23:43
Danes na cca. 120 KM nisem opazil nobenega radarja. Mogoče so bili skriti a me ne skrbi, ker sem se trudil držati omejitev.
Sem mnenja, da bodo kazni kasirali le vozniki SLO registerjskih tablic. Kaj vse kršijo Italijani... To bi bil velik prihodek, če bi jih imeli interes/ukaz obravnavati.
Npr. videl že mnogokrat. Zadnji primer: skupina mladeničev z IT reg. tab. se namesto omejitve 90KM/h vozi med 40 in 60. Med tem se sopotniki do pasu sklanjajo skozi okna, molijo ven glave in z rokami kažejo dvignjeni sredinec vsemu okoli sebe. Tudi slovenskemu kamnu. Ko se to vozilo poskuša prehiteti, se pomaknejo na sredino regionalne ceste ali levi pas, na kateremu nadaljujejo vožnjo.
Ko sem se enkrat zglasil na PP in jih opozoril na nevarno vožnjo, je bil odgovor naj jih pokličem, ko prekršek zaznam. Menda brez prijave ne morejo ukrepati. Špecanja ne podpiram, ker bi lahko sami z svojo prisotnostjo umaknili izivanja nezreležev. Še en občutek, ki se mi ob tem poraja je, da se nekateri mladi IT vozniki, še vedno igrajo "fašiste" in skušajo prepričati, da je to njihovo območje.
Kako hitro bi policija ,eme hitro poslala k sodniku, če bi takšno vozilo zaustavil in vozniku povedal, da naj se ne počuiti kot doma in oklofutal.
Še en dokaz sem našel na YT: https://www.youtube.com/watch?v=f_LAYXds
M9k
RokoSan
# 07.08.2018 ob 17:58
Ned0

Slabo bereš, sem kje to napisal?
stewie
# 07.08.2018 ob 17:14
Važno, da se bodo osredotočili na brzino in ne bodo avtomatsko vsakemu, ki ga ustavijo, tišali frulice, da jim mora nekaj zaigrati. Včasih res pretiravajo s takim nadzorom.
svyatoslav
# 07.08.2018 ob 16:16
Kaos na cestah ima vzrok predvsem v negativni selekciji snovalcev prometne politike (agencija za varnost prometu...) in policije, ki bi morala skrbeti predvsem za normalno pretočnost prometa.
Problem je tudi v kartelu avtošol, ki sprejmejo vsakega kandidata, samo da se zasluži z urami. Taki, ki niso sposobni opraviti izpita z manj kot 40 urami, bi morali imeti prepoved vožnje. Vsaj 1/4 voznikov ne spada za volan. Odkrijete jih po totalno zakrčenem položaju za volanom, povzročanju zastojev in upada hitrosti prometnega toka in popolni zmedi ob rahlem dežju ali Bog ne daj - sneženju.
Ne more biti vsak kirurg, pianist, učitelj, pravnik - ampak voznik je pa lahko vsak.
Policija pa je usmerjena predvsem v polnjenje državnega proračuna. Ne vidimo jih več na ulicah; celo po stari Ljubljani, kjer je še s kolesom preozko, se vozijo v škodilakih.
Kjer je bila prekinjena črta je zdaj polna, znak za konec naselja se vsako leto premika za pol kilometra naprej, vsako leto nove omejitve hitrosti...kot kaže prilagajajo promet tisti 1/4, ki ne spada za volan.
Bivši uporabnik
# 07.08.2018 ob 15:01
@RokoSan
Kot jih je napisalo že nešteto, policija so inkasanti. Nikdar se ne postavijo na točke kjer so nevarni odseki, temveč vedno tja, kjer je možnost zaslužka. Ob koncu kakšne ravnine, da "streljajo" tik za/pred tablo.
In ti ne zmoreš na tabli imet predpisane hitrosti?
Muka Lesec
# 07.08.2018 ob 15:01
Hitrost je neprilagojena, če ni prilagojena sposobnosti voznika in razmeram na cesti. A ni enostavno?
RokoSan
# 07.08.2018 ob 14:48
mucek meni se sliši, kot da on ves čas pelje 90 (tempomat?) in ga na 130 pač prehitiš, ko je omejitev znižana in ti pelješ po omejitvah pod 90, te on nazaj. Dejansko je s konstantnimi 90 res lepo prišparan na nafti brez pospeševanja in zaviranja. :D

Vsaj tako si razlagam hehe.
Warbird
# 07.08.2018 ob 14:34
Pri nas se omejitve postavijo kot se nekomu sprdne, pac tako bo, v tujini se pac postavi radar in se omejitev nastavi tako kot je vozilo najvec udelezencev, ker pac so ze zdavnaj ugotovili da se vecina pelje normalno in pac potem ni potrebno gledat nekih nepotrebnih znakov in biti skoncentriran bolj na znake, ce bo kje kaksna neumna omejitev, pa policaj za grmom kot pa na samo dogajanje na cesti !
akulinakul
# 07.08.2018 ob 14:21
Kul, vsaj prometna policija deluje.
Vse ostalo je ...:)
Hrk hrk
# 07.08.2018 ob 13:50
Na izpitni vožnji komentatorji prav gotovo niso bili tako pametni,kot so tukaj.
Bivši uporabnik
# 07.08.2018 ob 14:29
@severnik No pa naredi izračun, da ga vidimo.
Kazalo