



Vaša ocena: 



Ocena 2,8 od 68 glasov
Ocenite to novico!
| S svojo plačo ne morem preživeti; niste edini, ki se borite iz meseca v mesec. | ||
| Borut Pahor študentom o tem, da 3.000 evrov na mesec ni dovolj | ||
| Današnja izjava predsednika Vlade RS-a Boruta Pahorja, da tudi sam ne more preživeti s svojo plačo, je nizek in aroganten udarec za vse slovenske delavce, brezposelne, upokojence, študente in dijake. Takšna izjava je za predsednika vlade nedopustna in ponižujoča, saj njegova mesečna neto plača znaša preko 3000 evrov. ... Če Borut Pahor ne more preživeti s 3000 evri, kako naj potem preživi slovenski delavec s 600 evri neto plače? Pozivamo Boruta Pahorja, da se za svoje izjave opraviči vsem Slovenkam in Slovencem, ki so jih zagotovo užalostile. | ||
| Odziv MSi-ja na Pahorjevo izjavo, da tudi on s svojo plačo ne more preživeti. | ||
| Ko sem bil jaz študent na FDV- ju, bilo nas je tristo, je imel eden od študentov spačka. (...) Danes se lahko pogovarjamo o drugačnem standardu. | ||
| Ivan Svetlik | ||
Naš cilj je, da bi po diplomi malo delo lahko postalo tudi redna zaposlitev, pravi minister za delo. Predstavnica ŠOS-a: izkušnje iz Nemčije kažejo, da se je to zgodilo v 10 odstotkih primerov.
Predstavniki vlade in študentov so poglede soočili na konferenci o študentskih vprašanjih. Tema razprave ni bilo le malo delo, temveč tudi študentske postelje in štipendije ter druga aktualna vprašanja, denimo prednosti in slabosti bolonjske reforme.
Minister za delo Ivan Svetlik se je najprej dotaknil štipendijske politike; v pripravi je namreč nov zakon, ki bo to politiko uredil na nov način. Državna štipendija bo zagotovljena velikemu številu študentov, za prvo in drugo stopnjo vsakemu, ki bo izpolnjeval pogoje, je povedal. Prag za pridobitev bo mnogo nižji, in sicer se bo pomaknil na 65 odstotkov neto plače na družinskega člana, je še pojasnil minister. Omenil je tudi možnost posojil za izobraževanje.
Napovedal je tudi ureditev otroških dodatkov in subvencij za prevoz.
O študentskem delu je dejal, da predstavlja okoli 30.000 zaposlitev. Zakaj ne bi tega pretvorili v redne zaposlitve, se je vprašal in dodal, da bodo izkušnje iz študenstkega dela zdaj formalizirane. Delo se mora iz brezpravne oblike dela spremeniti v urejeno obliko dela z vsemi prednostmi, ki ga je imelo, vključno z dostopom do ustreznih socialnih pravic, je še dejal minister za delo.
Markslova: Štipendije vsem, ki jim delo pomeni socialni korektiv
Na njegove besede in besede premierja Boruta Pahorja, da študenti ne morejo obenem delati in študirati, se je odzvala Maršenka Marksel, predsednica odbora ŠOS-a za socialna in zdravstvena vprašanja. Kot je dejala, bi moralo biti štipendij toliko, da bi bilo poskrbljeno za vse tiste študente, ki jim malo delo predstavlja socialni korektiv.
Če bo pogoj za štipendijo 65 odstotkov neto plače na družinskega člana, kje je tu upoštevano premoženje in zaslužek od študentskega dela, se še sprašuje Markslova, ki poleg tega meni, da je logika sprememb predvsem v tem, da se štipendije od študentskega dela prelivajo k študentom.
Kdor študija ne bo končal, bo vrnil sredstva?
Še naprej želimo omogočati študij brez šolnin, a pravičneje in z vidika vseživljenjskega učenja, je dejal minister za visoko šolstvo Gregor Golobič.
Kot je med drugim opozoril, je treba bolje opredeliti binarnost bolonjskih študijskih programov in jasno urediti posamezne stopnje študija. Glede financiranja študija je napovedal, da imajo v načrtu, da bodo študenti na drugi stopnji, ki študija ne bodo končali, če bodo to zmogli, del sredstev morali vrniti.
Minister je med drugim dejal še, da izobraževanje v družbi zaseda središčn o mesto in omogoča vse, kar potrebujemo za ambiciozno, inovativno družbo. Standard ni več srednja šola, temveč se meri po vključenosti v terciarni sistem izobraževanja, je dejal. Naša cilja sta čim višja kakovost v visokem šolstvu in dostop do visokega šolstva vsem, ki si to želijo in so sposobni študirati, je pojasnil. Diplomira okoli 60 odstotkov vpisanih študentov, v prihodnje pa jih bo še manj, je še poudaril Golobič.
"Pri statusu quo ne more ostati"
Današnja konferenca po njegovih besedah ni mirovna konferenca, saj je bila dogovorjena že pred študentskimi protesti, temveč je namenjena pogovorom o ključnih težavah študentov.
Golobič je napovedal pripravo novega zakona o visokem šolstvu. Razmišljanje o statusu quo po njegovem ni več mogoče, tudi zaradi demografskih dejavnikov ne. Glede odprtosti v mednarodni prostor smo med najslabšimi, je še opozoril. Kar zadeva bivalne zmogljivosti, pa ima po besedah Golobiča okoli 31 odstotkov vpisanih študentov možnost pridobiti ležišče. V študijskem letu 2011/12 naj bi se ta številka dvignila nad 40 odstotkov, je napovedal.
Med investicijami je izpostavil gradnjo Medicinske fakultete v Mariboru in Politehnike v Ljubljani.
Šoba: Dialoga z vlado ni dovolj
Katja Šoba, predsednica ŠOS-a, je opozorila, da gre zakon o malem delu že v obravnavo na vlado. Slab zakon po njenih besedah pomeni nepopravljivo spremembo. In kdo bo nosil odgovornost za to, se je vprašala. Zatrdila je, da o spremembah v zakonu, ki se pojavljajo sproti, sploh niso obveščeni.
Minister Svetlik dela eksperiment z najšibkejšimi sloji, je dejala. Priznala je, da študentsko delo potrebuje spremembe, a po njenem mnenju ne v taki obliki.
Pahor: Študenti naj delajo, a ne pod prisilo
Premier Borut Pahor je študentom dejal, da so generacija, ki kristalizira vse težave, ki jih prinaša kriza, in mora družbo tudi povleči iz krize.
Medtem ko imajo upokojenci predstavnika v parlamentu, ga vi nimate, je dodal. "Kolikor je v naši moči, dajem besedo, da bomo storili vse v okviru dialoga, da najdemo kompromisne rešitve," je še povedal. Za premaganje krize je po njegovih besedah treba najti tako generacijsko kot socialno solidarnost.
Sem za to, da študenti delajo ob študiju, je povedal premier. A v to ne smejo biti prisiljeni le zato, da bi lahko doštudirali. "Dokler študirate, dobite dobro plačo; ko doštudirate, pa vas delodajalec ni več pripravljen zaposliti ali pa dobite nižjo plačo. To je oslarija," je izjavil Pahor. Na kritične besede študentov pa je odvrnil še, da na tej konferenci vladni predstavniki ne predstavljajo elite, ki bi skrbela za bogate.
Kot je znano, je vlada glede zakona s socialnimi partnerji poskušala najti kompromis, a skupnega jezika s študenti ni našla, prav tako predlogu ostro nasprotujejo sindikati. Svoje mnenje o predlogu zakona so študenti, ki so se jim pridružili tudi dijaki, pokazali tudi na precej burnih demontracijah sredi maja.
12. junij 2010 ob 17:12
Prijavi neprimerno vsebino
hB85:
S to tvojo izjavo se se kako strinjam, Volitve so merodajne za rezultate, ki jih vlada ima ali nima, ne ulica. A, o katerih tako grozno slabih rezultatih v gospodarstvu pa govoris? naj raje vprasam drugace: kater ukrepe pa je ta vlada sprejela, ki jih ne sprejemajo vlade po celi evropi, ne glede na to iz katere politicne opcije prihajajo? in kje v evropi so ze izven krize?
Priporočam, da prebereš intervju tukaj na MMC-ju s predsednico nemško-slovenske gospodarske zbornice...... malo pobrskaj po arhivu :D
lp
;)))
S to tvojo izjavo se se kako strinjam, Volitve so merodajne za rezultate, ki jih vlada ima ali nima, ne ulica. A, o katerih tako grozno slabih rezultatih v gospodarstvu pa govoris? naj raje vprasam drugace: kater ukrepe pa je ta vlada sprejela, ki jih ne sprejemajo vlade po celi evropi, ne glede na to iz katere politicne opcije prihajajo? in kje v evropi so ze izven krize?
12. junij 2010 ob 14:04
Prijavi neprimerno vsebino
TO JE ČISTA NOVINARSKA NE-ETIKA. PREMIER JE POVEDAL, DA ZASLUŽI 3000 EVROV NETO, A KER SE JE NA ZAČETKU MANDATA ODLOČIL PLAČEVATI "REPREZENTANCO" (STROŠKE SLUŽBENIH POGOSTITEV, KOSIL ITD. ZASE IN ZA VSO SVOJO EKIPO), MU OD TE PLAČE KONEC MESECA NE OSTANE DOVOLJ, DA BI LAHKO SAMO S TEM PREŽIVEL. IZGLEDA, DA VAM JE POSTAL HOBI, DA BORUTA PAHORJA NAPADATE VEDNO IN OB VSAKI PRILIKI, KADARKOLI KARKOLI REČE, KER VAS NEKATERE TO OČITNO ZABAVA. TO POSTAJA ŽE MALO UTRUJAJOČE.
Daj, ne joči.....kaj pa delajo z JANŠO na vsakem koraku, pa to že 20 let!!!!!!!!!!!!!!!! In to vsi ljudej , mediji, post-komunisti itn. :D
Tudi janševa izjava, da leži kruh po smeteh je bila vzeta iz konteksta, pa ste ga skoraj živega odrli.......
Pahor naj zaradi nesposobnosti vodenja države (predvsem GOSPODARSTVA) in izjav leta 2012 dobi RAČUN....in sicer , da MOČNO zgubi na volitvah.....to je rešitev!!!!!!!!
Se mi je kar zdelo, da to govoris bolj na pamet.
Prav toliko kot je pretiravanja v njegovih besedah, jih je tudi v tvojih lol
Bi rekel, pogine naj.
11. junij 2010 ob 20:34
Prijavi neprimerno vsebino
@rokec,
s takšnim mišljenjem kot ga imaš ti, tako pesimističnim, bi bilo popolnoma vseeno, ali bi imeli volitve sploh v splošnem, ali ne. Če misliš, da vsak človek na vodilnem položaju v politiki ni sposoben ničesar drugega kot skrbeti zase, potem si samo živ rezultat naše neuspešne politike do danes. Kar pa ne dokazuje, da ne more biti drugače. In zato, tudi na področju politike obstajajo alternative, ljudje, ki imajo ideje, ki so željni zasloveti po zaslugah narodu, po svojih dosežkih, ljudje, ki pozabijo nase, ko se gre za napredek, ljudje, ki so ambiciozni in hočejo doseči cilj, z uspehom in priznanji s strani ljudskih množic. Alternativa in ideje med ljudmi so vselej bile prva odskočna deska na poti v napredek. To, se bo zgodilo tudi pri nas. Mora se.
no ko si tako pameten, mi povej kdo od teh, ki so danes v politiki bo to storil? kdo??
Pahorjeva vlada je najslabsa vlada v zgodovini samostojne Slovenije!!!
naj se zglasi pri g. Janku Šoparju iz tv Tednika in mu pomaga pri kakšni donatorski akciji in mu bodo Slovenci radi pomagali in donirali kakšen € ali 2.
Ali pa naj se obrne na RK tudi tam lahko dobi 1kg moke in makarone...
Pomagajmo revežu.
Zakaj torej takšne nejasnosti?? Namenoma ali ne znajo pisat predlogov zakonov?? Zakoni so pisani za ljudi in pisani bi morali biti tako, da jih razume vsak državljan, ne pa da ljudje sploh ne vedo, kakšne pravice jim pripadajo, nihče pa jih o tem niti ne seznanja, bolj glede obveznosti, pravice pa: preberi sam....politika ubira svoja pota, vendar pozablja, da je tu za ljudi in zaradi ljudi!
Več jasnosti in transparentnosti! Prepričuje se samo za področja zakonov, ki so medijsko odmevna, kaj pa ostale postavke? Maček v žaklju?? Če že nima večina državljanov visoke izobrazbe, ima pa inteligenco, na kar politika pozablja in nam s svojim izjavami iz dneva v dan da vedeti, da nas imajo za umsko zaostale, ali kaj?? Zmota, ki se bo maščevala v prvi vrsti!
Nadalje, izjava kot je, da "študensti ne bi smeli delati zato, da bi lahko doštudirali", me pa res zanima, zakaj pa naj bi potem delali?? Mislim, kakšne izjave, no! Kdo pa jim bo potem zagotovil sredstva za študij, tistim, ki so prisiljeni delati, da doštudirajo?? Popolnoma nerazumljivo...Izobrazba je pa ja prvi pogoj, da je človek lahko produktiven v naši sodobni družbi, ki bi morala posodobiti tudi tehnologijo v gospodarstvu, da bi pridobila konkurenčnost na trgu!
Sem za to, da študenti delajo ob študiju, je povedal premier. A v to ne smejo biti prisiljeni le zato, da bi lahko doštudirali.
Kaj se ona bori? Šoba se bori ZASE in za SVOJE zadeve - ko bo prišla v politiko na vidno mesto (v to ne dvomim, žal!!!!), boš videla, da se ji sladko j**e za vse.
In potem bo prišla nova Šoba, ki bo ugovarjala stari Šobi; potem bo šla nova Šoba v politiko in bo delala skupaj s staro Šobo; nato bo seveda prišla najnovejša Šoba, ki bo ugovarjala stari in novi Šobi; na koncu bodo stara, nova in najnovejša Šoba skupaj delovali na visokih političnih mestih; potem bo šla pa stara Šoba v penzijo in bo prišla "Šoba nove generacije"...ali drugače, enako kot zgodba "Živel je mož, imel je psa, lepo ga je redil, enkrat ukradel mu je kos mesa, zato ga je ubil. Na grob zapisal je: `Živel je mož, imel je psa...`
Oprani so možgani tistih, ki zagovarjajo Šobo - oprani do onemoglosti. Da vas ni sram tiste - ne znate misliti s svojo glavo? So vam jo morda postavili na vrat zato, da jo sončite ali da z njo MISLITE?!?!?!
Pa mi naštej 10 predsednikov, ki to niso, prosim.
Pa mi naštej 1 predsednika, ki svoj ego kaže tako, da se postavlja v vlogo žrtve lastnega naroda?
A ni to malo za lase privlečeno. V smislu: Oče, odpusti jim, saj ne vedo, kaj delajo!
Mislim tudi, da si zakona o malem delu ni spomnil on, ampak mu ne preostane drugega, kot da ga požegna.
Ali rabimo predsednika, ki je samo po volji nekaterih višjih v svetu? Čigav pajac je potem? Zakaj potem to skriva? Katere zunanje sile, ga prisiljujejo v neskladje z voljo naroda, ki ga je izbralo(in mora kršiti osnovni apostulat: vse za dobro naroda)? Kje je tu njegova iskrenost?
Zakaj izbira med enim zapovedanim in milijonom nič krivim?
Zakaj ne pove celotne resnice:
Ti in ti mi določajo pamet, da vas Narod oskubim, da bodo oni še toliko več bogastva in oblasti imeli?
Ne, Pahorja ne primerjam s Kristusom. Kristus je delal čudeže, zato tudi ni razlikoval med berači in prostitutkami in je vsem pomagal. Od Pahorja pač ne moremo pričakovati čudežev - znajti se mora s tem, kar mu je na voljo in skuša preživeti vse pritiske.
Mislim tudi, da si zakona o malem delu ni spomnil on, ampak mu ne preostane drugega, kot da ga požegna.
Da je Pahor narcis in se pojavlja na TV tudi zaradi svojega ega? No, neko motivacijo pa res moraš imeti, da postaneš in ostaneš predsednik, če že ne dobiš dovolj denarja za to. Imamo torej predsednika narcisa? Very well, ga pač imamo. Pa mi naštej 10 predsednikov, ki to niso, prosim.
Tadejštajn:
se strinjam. Vse vode potegniti hkrati!
hm, napisal sem 4 države, ne zgolj švedske...
- poleg tega pa je standard najvišji na norveškem, kjer so imeli drugo svetovno vojno.
- tudi finci ne zaostajajo kaj dosti, pa so poleg druge svetovne vojne imeli tudi komunizem, pa ne kakršnegakoli ampak sovjetskega. pa imajo standard prav tako med najvišjimi na svetu.
veš, tam je pač folk kulturen, moralen, pošten, itd in nobena vojna ali režim pri nas nista kriva za tako stanje. pri nas pač vsak le za lastno rit gleda.
čist banalen primer, s katerim lahko smernice potegneš po celotni naši družbi:
le zakaj bi samo enkrat prekopal cesto in poskrbel za vse podzemlje napeljave, če jo pa lahko prekoplem vsako leto in enkrat položim za vodovod cevi, drugič internet, tretjič kanalizacijo... namesto enojnega zaslužka imam pač kar trojnega....! tako je pri nas razmišlanje in dokler se bo tako delalo, do takrat bodo pač plače take kot so..!
še primer iz nemčije, kako se to dela:
vseh 7 vodov (telefon, kanalizacija, voda, kabelska, elektrika, itd..) se naredi hkrati, pa četudi se kakšnega ne rabi... in podjetje dobi polovico izplačila za projekt. čez tri leta se zadevo preveri na terenu, če dela tako kot more delat. če dela, dobi podjetje izplačano še drugo polovico..! probite sedaj to prestavt v naš prostor... ne gre, ker bodo še lokalni lolek (predsednik krajene skupnosti in svetniki) hoteli zaslužit od projekta..!
Strinjam se popolnoma s tvojim prvim odstavkom. Z drugim pa nikakor. Redni študij stane. In to veliko če nisi npr. iz Ljubljane: stanovanje, prevoz, hrana, obleke, knjige, .... Stroški hitro nanesejo 400-500€ mesečno. Potem pa padeš v tisto skupino, da starši zaslužijo 10€ več kot pa je meja za štipendije. Realno gledano denarja ni, stroški pa so veliki. Redno delat pri rednem študiju ne moreš - mogoče kakšen vikend ali prazniki oziroma počitnice, kar pa za družino z malo denarja še zdaleč ni zadosti. Zato pride v poštev izredni študij: ob študiju lahko delaš polni delovni čas in starši z tabo stroškov nimajo. V kolikor pa zaslužiš premalo, pa še vedno lahko starši nekaj prispevajo, kar pa je seveda veliko manj kot "popolno financiranje študijskega življenja". Sama sem bila zlata maturantka - vpisala bi se lahko kamor koli bi hotela - in to na redni študij. Vendar sem zaradi finančne situacije doma izbrala izredni študij, da imajo starši z mano minimalno finančnih skrbi. Za šolnilno poskušam varčevati sama, ampak ker kakšen mesec pač ne znese, mi pri tem pomagajo starši. Tako imajo starši z mano letno manj kot 1000€ stroškov; če bi študirala redno pa bi ti stroški lahko nanesli na 6000 € letno. Ni vsak izreden študent, izreden študent zato, ker se redno pač ni mogel vpisati. Je pa celo v prvih letnikih takih študentov vsaj 90°%.
Pa vendar, če praviš, da se žrtvuje s 3000 euri, saj mu komaj znese za preživetje, zakaj potem ni toliko sočuten do tistih,ki imajo samo 500- 600 eur plače? Zakaj jim hoče še bolj oteževati življenje npr.: z malim delom (ki samo zmanjšuje pravice delavcev),s kasnejšim upokojevanjem, z davki, trošarinami, z večanjem dolga države, ki ga bodo ljudje morali plačevati najmanj 50 let, z neefektivno inšpekcijo, za navadne ljudi nepopustljivo davčno upravo.
MarijaS ti bi najraje enačila Pahorja z Jezusom,koliko se zate Pahor žrtvuje. Vendar ti povem, da Jezus ni pogojeval pomoči nad slabnotejšimi (nad slepe, revne, lačne, gobavci, prostitukami...) za razliko od Pahorja.
Pahor pogojuje pomoč ravno pri navadnih ljudeh. O pohlepnih, perverznih, odvisnih kapitalistih, finančnikih, lopovih noče nič spregovoriti oz jih spametovati. Zakaj hoče "spametovati" nič krive navadne ljudi.
Povej mi torej MarijaS za koga se Pahor žrtvuje?
"Ni mogoče, da bi bil kdo plačan tako slabo, da ne bi živel sebe in še koga zraven."
3. junij 2010 ob 13:25
Študentov ki se morajo sami preživljati iz dneva v dan je pa veliko manj, kot Šoba bluzi... Če mora kdo služiti tistih par tisoč za izredni študij si je pač sam kriv- bi se prej bol učil, pa bi reden študent bil.
vsaj to je pohvalno, da dopuščate drugačno mnenje. Glede vašega okusa vam pač ni pomoči. Če vam grejo moji komentarji na kozlanje, mi je sicer žal, ampak ne morem nič pomagat. Lagat se pa ne morem in pišem tako, kot pač razmišljam.
1. moj nick se NE navezuje na ljubezen (kljub očitni povezavi), ampak je kratica za čisto drugo stvar
2. v svojem postu NISEM na noben način nakazala, da je "Pahorja mahniti po gobcu" moja ideja, in da se je ni nobeden prej spomnil. Verjameš ali ne, sem že "zasledila" takšne ideje in to večrat. Je pa bila besedna zveza pač moj odziv na njegovo izjavo. Je pa ta fraza čisto splošno znana in me nobeden tudi ne more obtožit, da kršim "avtorske pravice".
Bom razmislil ;-) Deliva 50:50?
Mi je pa ta post ušeč drugače :-)
skuggi
daj mi no povej, kako gre tale tvoja logika skupaj??? na oblasti imamo po tvoje neke pokvarjene komunajzarje, ki nas zelijo popeljati nazaj v komunize. Hkrati pa si ti in tebi podobni na vse kriplje prizadevate za stvari, ki jih se v casu tega komunizma nismo imeli; delo za vse, stipendije za vse, place direktorjev primerljive s placami delavcev, zastonj zdravstvo.... Daj se ze odloci, kaj bi rad od te vlade. spopada in sprejema namrec prav iste zadeve kot po vsej evropi v tej krizi. malo preberi se vesti iz tujine, pa bos ugotovil, da imajo drugje se bistveno vecje probleme. Kar se pa studentov tice.... saj ne, da menim, da je to prav, a povsod po zahodu studirajo le tist, ki si to lahko privoscijo, se ti ne zdi???
Pa dopuščam drugačno mnenje, samo imam pa nekje mejo in MarijaS močno presega vse meje mojega okusa, žal...
ti si pa dejansko AlLove, polna ljubezni, da ga boš kar mahnila po gobcu. Čestitke za izvirno idejo! Kako, da se tega pred tabo še nihče ni spomnil???!
točno tako je, kot sem napisala. Hotela sem, da leta 2004 zmaga Janša. Nisem ga pa šla obkrožit, ker se to ne sklada z mojimi političnimi prepričanji.
Pokojnine nimam dobre in otroke sem spravljala pokonci v dosti težjih časih, kot so današnji. Danes ljudje samo mislijo, da so časi težki. In jamrajo, da nimajo. Medtem ko se na predavanja vozijo s hyundaji in golfi. Jaz svojim otrokom nisem mogla pomagati, da bi si med študijem kupili avtomobile.
nekako je razumljivo, da se vas delovanje politike ne dotakne, verjetno imate dobro pokojnino, otrok vam ni potrebno gor spravljati, ...vendar obstaja 2 milijona vaših sodržavljanov, tega nikoli ne pozabite!
jaz nisem volila za SD, sem pa za Pahorja kot predsednika vlade. In ne želim izkrivljati številk, samo ne morem pomagati, da skoraj 37 % Slovencev ni šlo na volitve. Vsi ti so na koncu soodgovorni, da je zmagal, kdor je pač zmagal.
Tudi jaz nisem šla na volitve leta 2004, ker sem hotela, da zmaga Janša, in se rešimo očitkov o "60 letih komunističnega enoumja".
najprej glede vašega 45% Slovencev......takole je bilo, cca 63% vseh volivcev je volilo na DZ volitvah, od tega 30% za SD. Da smo bolj korektni in ne izkrivljamo dejstev, a ne?
Aha, zdaj so pa vsega direktive EU krive? Veliko je držav v EU, no, Grki so se morali odpovedati 13. in 14 plači, verjetno so jih imeli zaradi direktiv in zaradi direktiv jih bodo reševali. Direktive v bistvu kot zgleda sploh niso slabe, odvisno od politike, kako jih izvaja!
Glede ukrepov in reševanja notranje problematike pač nima veze EU, temveč politika posamezne članice. Interes EU je zagotovo večji BDP, ne pa neko životarjenje državljanov članic!
hvala za odgovor Nomadu. I heart you!!!
čisto prav imate, res zategujejo pas že tako najvitkejšim. Ampak vedno je tako in povsod. Pahor tega ne more spremeniti, saj mora upoštevati predpise, tudi evropske. Ob spoštovanju vseh veljavnih uredb in direktiv o javnih naročilih in ostalih predpisov v zvezi s javno upravo gre pač veliko denarja za same postopke. In tu se ga dejansko največ porazgubi. Pa poskusimo živeti brez teh direktiv in uredb, bomo videli, koliko bomo prišparali.
Ups, saj smo živeli brez vseh teh predpisov, 60 let v Jugi. Pa poglejmo, kam nas je to pripeljalo.
Predlagam, da s svojimi somišljeniki zberete nekaj evrov. Za kakšno Armanijevo obleko pa Rolex pa bo. Bolje to kot nič.
Pa lp.
Vse skupaj pa ti zapakiram v lično embalažo delodajalca, ki pravi - vsi delavci ste moja last in moje kurbe... kot dodatek pa 'tista dva dneva med prazniki boste delali, da ne bo spet kdo otroka naredil, ker vam je tako lepo'.... da o opazkah samohranilkam ne govorim.... To, Borut, je beda kapitalizma.... ne pa 3002 €
Da ne boš izpadel preveč pameten. Glede na to, da ne dopuščaš drugačnega mnenja lahko tudi ti napišeš knjigo kako biti nestrpen do drugače mislečih. Bo gotovo uspešnica saj v politikih imaš odlične učitelje. Pa brez zamere ;-)
Jaz ga silim, da do konca mandata trpi na tem stolčku! Ker sem volila koalicijo in s tem njega kot predsednika. In še več kot pol Slovencev, ki so strorili enako. Vsi ga silimo in do vseh ima odgovornost, tudi do ostalih 45 odstotkov Slovencev, da konča mandat in to v korist interesov vseh ali vsaj večine Slovencev.
Menim, da ta Boljševik ne jamra, samo preveč iskren je do nas. Naj svoje osebne zadeve obdrži zase, saj nihče ne bo cenil, če bo povedal resnico.
Btw - a kdo ve, če je pahor najel istega pisca izjav, ki ga je prej uporabljal bush?
:) morda boste pa res dobili višjo pokojnino....
Kakorkoli, dejstvo je, da se načelno zateguje pas tistmu, ki ima kaj zategnit, ne tistemu, ki je že tako na nitki preživetja. In zdaj, nihče noče spadati med tiste, ki imajo "kaj zategovati", to je nekako sporočilo današnjega dogodka.....mislim, da resnično že presega vse meje, ker vse kaže na to, po vseh medijsko odmevnih dogodkih v zadnje pol leta, da nas imajo konkretno za slaboumne, vse po vrsti....
Kdo ga pa sili, da tako trpi na tem stolčku. Potem pa naj gre za tekoči trak, če je tam tako lepo. Sem prepričan, da se najde kdo, ki bo SLO vodil 100 krat bolje, pa bo pol manj jamral kot ta Boljševik.
ali pa mladi novinarji, ki odlično in plemenito opravljajo svoje delo, kot so Janežičeva, Horvatova, Bratož, Ladika, Pakova, Milinkovićeva, Štamfeljnov, Zajčeva, Jamnikova itd. itd.:
zaslužijo veliko manj kot kakšen starejši novinar na Delu in nihče ne plača njihove medijske izpostavljenosti!!!
glede na vse tele komentarje: mogoče boste zdaj uvideli, da se res ne splača govoriti po pravici. Vse osebne stvari, ki jih državljanom zaupate, bodo obrnili proti vam, tudi najbolj iskrene. Jaz verjamem, da vam ob vseh stroških, ki jih imate, da poleg tekočih življenjskih stroškov poplačate tudi dejstvo, da ste predsednik vlade republike, ne ostane kaj dosti. Ampak tega slovenski delavec ne more razumeti. Ljudje razumemo samo to, kar doživimo sami. In čisto nič več kot to.
In ker tako dobro razumem vas in vaše težke obveznosti, vas zdaj ne bom prosila, da mi za 50 evrov zvišate pokojnino. Ni treba, res. Razen, če si tega zelo želite.
še bolj kot to bi morali zbrati vse vaše komentarje in ostale umotvore v eni knjigi in jo čez čas dali prebrat vašim otrokom. To bi bili ponosni na očka!
dajte no, ne pretiravajte! A mislite, da RTV tudi svojim napovedovalcem obleke kupuje, ali kaj?? Pa ne omenjajte 60-ih let, ker nas ne znbaima preteklost, ampak sončna sedanjost in prihodnost! zakaj bi se morali zadovoljiti s slabim, če smo vredni boljšega? Smo delavni, pridni, vztrajni in NIHČE nas ne bo naredil za reveže, zato, da bi tista manjšina bogatunov, ki sedi na svojem bogastvu vsi vemo kako pridobljenem, usmerjala še politiko! To, da ima moč samo kapital, se mora pri nas končat in konec! Kam nas to vodi, vsi vidimo in vemo. Tolče se po nas, iz vseh strani, kar naprej, ko je treba odločat o pomembnih zadevah, pa nam delo v roke! pa saj nismo otroci, bilo je z eno besedo: dovolj!
Strank kapitala in raznih političnih ekstremistov ima narod dovolj, to je dejstvo, potrebujemo alternativo, ljudi, ki bodo želeli uspeti in tudi uspeli, ljudi, ki so geniji, so med nami, samo niso vidni, ker jih ne podpira kapital!
Dajmo ga zdaj sežgati na grmadi, hudobneža!
Hkrati pa povabijo na konferenco nekaj svojih plačancev, ki nabijajo kr nekaj
Naj kdo izda knjigo vseh njegovih umotvorov - knjiga bo nedvomno debela in polna smeha.
kot rečeno - v večini se strinjam z vami. Tudi tokrat. Res slabo kaže in ljudje težko živijo. Ampak ponavljam: ko bi vi vedeli, kako smo živeli mi v 60-ih letih!!!
Priznam: nimam pojma, koliko Pahor plača v gostilni, komu, in koliko oblek si kupi in za kakšen denar. Pa vendar: predstavljajmo si, da imamo za predsednika enega strganega neurejenega kmeta, ki se ne zna ne obnašat ne prezentirat. Kako bi kritizirali šele takšnega! Bi se Kosorjeva pogajala s takim?
Glavni predstavniki države pač morajo biti fejst in poštirkani. Pahor to pač je. Ceno za to pa ne plačujemo mi, ampak verjetno kar on sam.
Imam znanko, ki je bila svoje čase zelo slavna na slovenski televiziji. Morda si ravno zato bolj predstavljam, kako je, če si znana osebnost, in vem, koliko stroškov to prinese.
Ki si jih navadni ljudje SPLOH NE MOREMO PREDSTAVLJATI.
no, no...nisem ravno v rosnih letih, da bi mi kdo pamet lahko solil! Kaj je cilj malega dela, je popolnoima jasno, sem že opisala! Študenti tu niti niso neko bistvo, bistvo je, da se bo množice breposelnih zaposlovalo na obroke, glede na sezoinske potrebe, tistih 280 eur bodo že zaslužili, več pa odrasel tako ne potrebuje za preživetje, lahko preberet v zakonu! Bistvo je očem nevidno, vendar s to manipulacijo politike, je vidno tistim, ki znajo videti s srcem!
Proraćunska luknja?? Preberite si od maajde komentar! Če dodamo še razne najemnine, garancije ipd, vse to so milijoni evrov! Naj se varčuje tam, kjer so odlivi največji. Logika!
hvala za iskren odgovor
lp
hvala za iskren odgovor
lp
jaz to resno. Kaj pa vi?
ne vem sicer, zakaj tako poudarjate visoke osebne stroške predsednika vlade v primerjavi z njegovo plačo, ker si ne znam predstavljati, da na poslovnem obedu v lokalu od vseh prisotnih le on plača sam svoje stroške. Imajo službene avtomobile, predvidevam, da ne plačuje sam goriva. Obleka, človek si nabavi nekaj garderobe in to je to. Kaj torej še ostane? Ne vem, lahko pojasnite...
Pravzaprav se meni osebno zdi sploh neokusno o tem pisati in sploh razmišljati...dejansko lahko vsak reče, da "komaj shaja iz meseca v mesec", tudi tisti, ki ima par 10.000 eur prihodka, ker ima tudi temu primerne želje. Bistvo je, da "shajati iz meseca v mesec" pomeni: plačane položnice, normalna zdrava prehrana in primerna obleka, ostalo pritiče standardu vsakega posameznika. In nekdo z nekaj tisoč euri OD, ima definitvno boljši standard kot nekdo s 600 eur. Lahko je nekomu, ki ne gleda cene kruha, ko kupuje, kaj bi izbral, reči, da je potrebno "varčevati". Za nekatere varčevanje namreč ne obstaja: ker ni pri čem varćevarti! Jasno?? Ni pri čem, ker po pokritju najosnovnejših potreb ne ostane nič. In če mislijo obremenit še ta nič, bo večina posameznikov živela z minusom...kako dolgo?
dobro sem prebrala vse vaše komentarje in razumem vašo slovenščino, ki je čisto v redu, tudi večina vaših komentarjev je argumentiranih. V večini se z vami strinjam, razen v delu, ko kar na splošno krivite vlado in predsednika za vse, kar se dogaja.
Mislim, da bi predsednik z veseljem povišal plače vsem in zvišal standard tudi študentom in upokojencev, ampak njegove službene obveznosti zaradi proračuna, ki ga imamo, narekujejo ravno obratno. Vsem mora vzeti nekaj denarja in to čim bolj pravično. Jasno, da ga ne maramo. Jaz se skušam samo malo vživeti v njegovo vlogo, zato se tako zgražate nad mano.
Rajši dvakrat preberite izjavo Svetlika. Mladi si sploh ne morete predstavljati, kako smo študentje živeli v 60-ih in 70-ih letih. In kaj smo imeli, in predvsem, česa ne. Pa je naša generacija vseeno nekako speljala osamosvojitev in prevzela vajeti nove države. Glede na to, kako bolje živijo študenti danes, bi lahko sklepali, da bomo postali Švedska, ko bodo vajeti v rokah imeli oni.
že par postov študiram,a ti to resno,al je vse le sarkazem???
Šoba naj se kar pridno uči, tudi na napakah. Take bomo v politiki čez 10 let krvavo potrebovali.
Dajmo, Šobova, go, girl!
vsi živimo slabše, tudi mi upokojenci, pa se zdaj ne bom repenčila, da smo mi najbolj "nasrkali" - vsi bomo morali "stisnit". Ampak za vse to ni kriv Pahor, pač pa situacija. Sistem. Kapitalistični bankirski napihnjeni baloni, ki so se razpočili, zdaj pa ne vemo, kam bi s smrdljivim zrakom, ki je bil v njih.
Ne morete verjeti, kaj pišem tukaj? Tole je samo še en dokaz, da vas bralne sposobnosti ne varajo: res vse to pišem.
Kar se tiče organiziranosti Janeza Janše v primerjavi z Borutom Pahorjem, se z vami strinjam, da je Janša v prednosti. Vsaj navidez. Moramo pa priznati, da Janša ni vladal v razmerah, kakršne so zadnje leto in pol!
Kateri od njiju je bolj pošten, pa bo pokazala zgodovina. Zelo zaupam našim novinarjem (oziroma supervohljačem, kot bi jim lahko rekli), tako da sem prepričana, da bodo izvohali vse, kar smrdi. In tukaj pa mislim, da je v prednosti kljub vsemu Pahor. Ja, malo je naivno, da prizna naglas, da ima 3002 evrov plače in da s tem ne pokrije vseh stroškov, sem pa prepričana, da je ravno to res. Verjamem, da svoj luksuz financira iz prišparanih sredstev. Kar pa za državo ni dobro. Po tej logiki Pahorjev naslednik ne bo neki sposobni in nadvse uspešni človek, saj je jasno, da bo kot predsednik zaslužil manj kot v prejšnji službi. In kdo se bo potem javil na to mesto? Nekdo, ki ne rabi denarja, ampak se želi s svojo funkcijo kvečjemu komu maščevati za krivice iz preteklosti.
Ups ... kaže da bo Pahorjev naslednik kar sam Janša ...
ŠOS je treba zapreti, Šobo pa poslati na smetišče zgodovine za vedno! (in ne - nihče ne pravi, da mora Šoba umreti - trpeti pa bi morala, pokvarjenka ena!!!!!!!)
Nisem napisala, da ponovite svoj komentar, temveč, da preberite mojega, ker ste ga replicirali in očitno, ne razumeli. Zatorej, preberite si še enkrat moj komentar!! Je res tako težko razumeti slovenščino, ali kaj??
hvala. Tudi tvoj komentar oziroma mišljenje je na mestu in realno. Prepričana sem, da večina ljudi vidi in razmišlja vse, vedno bolj, kar se dogaja danes, kar se je dogajalo in prepričana sem, da je že marsikomu tudi jasno, da tako naprej ne bo šlo več. Verjeli smo še zadnji možni alternativi v obstoječi zasedbi in zbirati med "znanimi in predvidlivimi" v tem obsegu je le ugibanje "kdo bo naredil manj škode", kar glede na možne posledice, kot vidimo vedno bolj, ne pride več v poštev nikoli. Ker mi, smo tisti, edini, ki vedno prvi prestrežemo udarce napak. Verjamem, da ima Slovenija veliko alternativnih in obetavnih ambicioznih posameznikov, ki si srčno želijo uspeti v ustvarjanju uspešne države zadovoljnih državljanov. Te ljudi pa moramo videti, jih spoznati ter spodbujati, jim dati priložnost. Napaka naših volitev je, da zaradi velikih finančnih izdatkov predvolilnih kampanj, ki jih premore le premožna srenja - ta je sposobna največjih napak kasneje, ne damo možnosti tistim, ki bi se želeli uveljaviti v politiki s svojim alternativnim programom, pa zaradi pomanjanja financ niso dovolj vidni.
Ljudje, ozrite se okoli sebe in spodbujajte alternativo, ljudi, ki želijo nesebično v naši družbi ustvariti napredek, dajte jim pogum in možnost, podprite jih, vi jih najbolje poznate, ker so med nami!!
no,razen če ne boš našel drugega dobavitelja...
ponavljam: primerjate delavca s predsednikom vlade. A ste se vi sposobni zavedati, kako drugačno življenje je to? Delavec pride s službe domov in se lahko uleže na kavč, Pahor se pa pride preoblečt (in za te drage obleke mora plačati iz svojega žepa) in gre naprej na pogajanja v Prekmurje, na poslovne večerje, na sestanke ...
Ja, najbrž ima tudi par ur časa na teden za osebno življenje. Ampak, a ga ne bi smel imet, če je predsednik vlade? Saj ni župnik, porkašpinača!!!
Če si lahko delavec enkrat na teden privošči kosilo v gostilni, ali mislite, da si ga lahko tudi Pahor? Ja, lahko si ga vsak dan, pa ne ravno zaradi hrane, ponavadi so to poslovna kosila, kosila s svetovalci za to ali ono, pomočniki, asistenti. Gre lahko Pahor na kranjsko klobaso za 2 evra k Matičku? Ne, ne more, ker se ne spodobi do njegovih sodelavcev in poslovnih partnerjev. Iti mora v drago restavracijo, kjer jih ne bo nihče motil, kjer bodo imeli po možnosti sobo samo zase, in vse to stane. In plačati mora Pahor. Ne gre čisto vse iz proračuna vlade, brez skrbi. Če bi šlo, bi novinarji že ZDAVNAJ izvohali, tako kot so izvohali, da si je šla Marjetka Rupsi kupovat torbico z moževim službenim avtom.
3000 evrov za predsednika države je sramotno nizka plača in res ne vem, kako lahko s tem preživi. Ja, delavec bi lahko, pa še marsikdo drug. Tako izpostavljena javna oseba, kot je predsednik, pa NE MORE!!! Upam in računam, da ima vsaj kakšen dodatek za reprezentanco, ker sicer bogi njegov otrok!
Moje osebno mnenje je da sta se JJ in Pahor dogovorila. Tako da se bosta izmenjavala na položaju še nekaj let.
Sfinga odlično napisano. Kapo dol.
s takšnim mišljenjem kot ga imaš ti, tako pesimističnim, bi bilo popolnoma vseeno, ali bi imeli volitve sploh v splošnem, ali ne. Če misliš, da vsak človek na vodilnem položaju v politiki ni sposoben ničesar drugega kot skrbeti zase, potem si samo živ rezultat naše neuspešne politike do danes. Kar pa ne dokazuje, da ne more biti drugače. In zato, tudi na področju politike obstajajo alternative, ljudje, ki imajo ideje, ki so željni zasloveti po zaslugah narodu, po svojih dosežkih, ljudje, ki pozabijo nase, ko se gre za napredek, ljudje, ki so ambiciozni in hočejo doseči cilj, z uspehom in priznanji s strani ljudskih množic. Alternativa in ideje med ljudmi so vselej bile prva odskočna deska na poti v napredek. To, se bo zgodilo tudi pri nas. Mora se.
morda ne dojemate napisanega, zato priporočam, da še enkrat preberete moj komentar...očitno imate težave z razumevanjem slovenskega jezika...
Tadejstein:
Lahko je delati primerjave z državo, ki ni imela ne druge svetovne vojne ne komunistične preteklosti. Švedske pač ne bomo ujeli nikoli, zato nehajte sanjati.
Mislim, da je Golobič študiral ravno toliko kot vsi ostali, samo diplomo je preložil za kar nekaj let, tako kot mnogi mnogi drugi. Tak je pač bil sistem takrat. Ni bilo treba takoj diplomirati. Poleg tega 90. leta niso primerljiva z današnjim obdobjem: danes od mladih zahtevajo diplome, izkušnje, izobrazbo, polne življenjepise, takrat jih pa nihče ni vprašal za to, gledali in zaposlovali so izključno na podlagi sposobnosti in tega, kako se je nekdo izkazal ali dokazal. Golobič se je že zelo mlad zelo izkazal, zato so ga takoj zaposlili, tako kot še celo vrsto njegove generacije. Nihče jih ni vprašal za diplomo, in ob obilici dela in odgovornosti so si taki ljudje dejansko težko vzeli čas za diplomo.
Zato se mi ne zdi na mestu obtožba, da Golobič ni primeren za ministra za visoko šolstvo. Predvidevam, da je na faksu pokazal veliko nadarjenost in tudi pri izpitih ni imel nizkega povprečja. Ne vem pa detajlov, tole zadnje sem napisala malo "na pamet", pa izzivam tiste, ki vejo več, naj moje predvidevanje ovržejo.
Na kaj pa naj bi se nanašala moja zavistnost? Dolgotrajen študij?
Sicer pa, vi kar kar takoj osebni napad na nekoga, ki se z vami v nečem ne strinja. Le zakaj?Problem?
Čisto tako mal "za zraven": strinjam se z vašo ugotovitvijo da: Pri "večnih študentih" gre pa za to, da si status podaljšujejo za namene dela prek študentskega servisa, študirajo pa dejansko ne, , še vedno pa menim, da je g. Golobič (če ne zaradi drugih "kvalitet" tudi prav zaradi svojega akademskega ne-zgleda) od vseh ministrov najmanj primeren za ministra za visoko šolstvo.
eto, en primer. ne, kar 4je primeri...!
skandinavija - finska, danska, švedska, norveška.
študij zastonj.
študenti so na norveškem plačani minimalno 14 eur neto na uro (pri nas po tem predlogu bo maximalno 5,6 eur na uro neto)... kolega (študent) dela na norveškem za 25 eur na uro neto..!
imajo pa višji standard kot cela zahodna evropa.
Katastrofa, nezaslišano, kaj si upajo početi z državljani Republike Slovenije!
Zahtevamo alternativo, vlado in takšno politiko, ki bo delal v korist državljanov ne v korist krpanja pufov, ki niso naši! Niso naši in nismo jih mi naredili, temveč tisti pri koritu, naj jih še oni plačajo! Ne, oni bodo tolkli pa naših žepih, dokler ne gremo 2 m pod zemljo, pa še tam ne bomo imeli miru!
Če mi gospod Pahor lahko dokaže, da je to dejansko njegov edini vir dohodkov in da dejansko vse stroške reprezentance in ostalih državniških obveznosti krije iz tega naslova vam verjamem, da je 3000 € premalo. Ne verjamem pa, da mi gospod Pahor to lahko dokaže. Jasno je, da so razni lobiji pri nas zelo močni in noben politik, ki v politiki hoče preživeti ni imun na njihove vplive (€€€). To, da si pa reprezentanco krije sam pa so navadni populizmi za nabiranje podpore.
Če bi bil zraven bi vanj vrgel čevelj!
zanimiv odgovor, čeprav nisem vedela, komu replicirate. Moje mnenje o vašem intelektu se bliskovito boljša.
Še vedno pa mislim, da 3000 evrov za predsednika vlade ni ni noben denar. S stroški, ki jih taka funkcija prinese, si upam trditi, da je to 500 evrov v primerjavi z delovskimi plačami.
Saj mene nihče ne podpira. Z svojim življenjem razpolagam sam in me ne vodi nobena politika in inštitucija. Će ste namigovali, da sem socialni podpiranec se motite.
Za svoje življenje uporabljam lastno pamet in znanje ter izkušnje s katerimi mi pravzaprav sploh ne gre slabo.
Vi si pa kar dajte duška. Boste že enkrat pogruntali v kakšnem svetu živite. LP
se zelo strinjam z vami. Nima smisla podpirati take primerke slovenske intelektualne degeneriranosti. Kot ste vi.
Predsednik vlade Borut Pahor po seji vlade.......On se pa ne mora preživet z 3000eu...Naj raje pove kakšne substance jemlje-ta človek več ni normalen
Glede GG: koliko po 30.letu?
Zakaj niste raje zapisali ,da je diplomiral po svojem 20.letu, po svojem 10. letu ...? Tudi to bi bilo res, ane.
"pa tud to, da ravno golobič govori o večnih študentih, ne vem no :)"
Ja, Golobič je diplomiral po svojem 30. letu. Ampak do takrat ni vlekel svojega statusa in delal prek študanta. Kolikor vem, je bil redno zaposlen pri LDS že zelo zgodaj, in sicer kot njen predstavnik za tisk ali nekaj takega.
Pri "večnih študentih" gre pa za to, da si status podaljšujejo za namene dela prek študentskega servisa, študirajo pa dejansko ne.
Ja, najbrž ima tudi par ur časa na teden za osebno življenje. Ampak, a ga ne bi smel imet, če je predsednik vlade? Saj ni župnik, porkašpinača!!!
Če si lahko delavec enkrat na teden privošči kosilo v gostilni, ali mislite, da si ga lahko tudi Pahor? Ja, lahko si ga vsak dan, pa ne ravno zaradi hrane, ponavadi so to poslovna kosila, kosila s svetovalci za to ali ono, pomočniki, asistenti. Gre lahko Pahor na kranjsko klobaso za 2 evra k Matičku? Ne, ne more, ker se ne spodobi do njegovih sodelavcev in poslovnih partnerjev. Iti mora v drago restavracijo, kjer jih ne bo nihče motil, kjer bodo imeli po možnosti sobo samo zase, in vse to stane. In plačati mora Pahor. Ne gre čisto vse iz proračuna vlade, brez skrbi. Če bi šlo, bi novinarji že ZDAVNAJ izvohali, tako kot so izvohali, da si je šla Marjetka Rupsi kupovat torbico z moževim službenim avtom.
3000 evrov za predsednika države je sramotno nizka plača in res ne vem, kako lahko s tem preživi. Ja, delavec bi lahko, pa še marsikdo drug. Tako izpostavljena javna oseba, kot je predsednik, pa NE MORE!!! Upam in računam, da ima vsaj kakšen dodatek za reprezentanco, ker sicer bogi njegov otrok!
jah, kok sem neumen. če dobivaš štipendijomoraš izpolnjevati študijske obveznosti. če pa delaš preko študentskega servisa palahko blefirašv nedogled.
lp
- Pahor ni sposoben preživeti s 4000€,
- Golobič je dober zgled za večne študente (potem pa še komentira, da je vse več študentov, ki potem nikoli ne diplomirajo).
- Šobi pa povsem koristi taka situacija, da laže upraviči svoje delovno mesto.
Svetlik ima še najbolj razšiščeno.
In tak nesposobnež, ki trdi, da ne more s 3000€ na mesec preživeti, bi naj potem vodil državo?!
Pa tu sploh notri ni vsega, kar po strani dobi zraven...
je pa zanimivo, da je standard v tej drzavi ne morem prezivet ze na 3000e. kmalu bo pod ta desus in sindikalni minimum s takimi izjavami ze tudi ena armanijeva obleka na teden. je pa jasno, da mors v tej drzavi jokat, da si reven, ker če ne jocs, potem bo drzava takoj pomislila, da ta ma pa dovolj, da bi se ga še mal obdavclo. sicer pa problem v slov. niso nizke plače, ampak visoki stroski kot posledica monpolov in pozresne drzave. če ima pahor tezave si je sam kriv, ker visa trošarine spet, čeprav je rekel, da ne bo visal davkov. al pa sam ne ve, da se trošarini na podjetniski ulici reče DAVEK. namesto, da bi odpustili lenuhe v javnem sektorju, ki nimajo kaj počet, ker jih je 80 procentov preveč in namesto da bi oklestli iz drzave tiste funkcije, ki tam nimajo kaj počet se gremo nek socializem.
je pa zanimivo, da potem ko smo leta 2008 bili usi progresivni socialisti se sedaj cela eu gre spet konzervativne fiskalce. no ja slej al prej tud zabite sreča luč.
hlupy pri zevsu in perunu visni in quecelquatlu, če te srečam ti utrnem iskro živ.ta
!
KDO misli da dvonožec ni na močnih drogah???
Ko sem bil jaz študent na FDV- ju, bilo nas je tristo, je imel eden od študentov spačka. (...) Danes se lahko pogovarjamo o drugačnem standardu.
Ivan Svetlik
E tako njegova mama pa kopalnice ni poznala dedek je s kravami spal..... Kako neki sedaj on v lepi obleki??? tako kot čiča naj še on!!!!
Ja bravo to je Sblasnela Darkomanija
Sem pa zmedena, kako to, da drugje po Evropi, po svetu (Japonska, Nemčija, itd), odstopajo kot po tekočem traku, za docela minimalne stvari, izreke, izrečene besede.
Tukaj, pa se nekateri zažirajo kot klop pozicije ter funkcije. Ne razumem?
Bolj politikantske izjave v življenju še nisem slišal. Glede na to, kako mu gre "težko", mislim da bo prvi zapustil Slovenijo, samo najprej mora otežit življenje še preostalim prebivalcem Slovenije.
Naš cilj je, da bi po diplomi malo delo lahko postalo tudi redna zaposlitev, pravi minister za delo.
Lepo da priznate svoje prave namene.
Taprav se oglaša.... Kdaj je končal?
3. junij 2010 ob 13:25[/url]
Sej mene boli za vse skupaj, samo tole ni za nikamor več...
A ti sploh veš kok stane gram koke, pa kok stane Armanijeva oblekca, pa Baldaninijevi čeveljci??? Sej mu revčku pol res bolj mal ostane.
Pa še kofetke si sam plačuje po 0,60 evrčka!!!
Bomo moral pri Rdečmu križu odprt žiro račun, da mu bodo lahko blesavi levaki nakazovali evrčke v pomoč!!!
Zanimiv bi bil podatek koliko študentov presega cenzus za štipendijo za 10€.
Še premalo ste jih nakamenjali, saj ta mafija dialoga ne razume!¨
Chicago, dobro si tole napisal, čista resnica, samo zdaj morajo levaki tolč po Šosu, ker rabijo njegov denar, ko pa se Pahorjeva barčica potaplja, zato je tudi bil za AS.
Jaz mu verjamem na besedo. A ve kdo koliko stanejo razne substance, redbulli,...
Ej kako nizko smo padli...
Podpiram vlado samo zato, da nebo preveč minusov..... LOL
kaj?!?! se mu je cist do konca zmesalo??? da ga ni sram wtf
A je Pahor tudi neuravnovešen, pardon neuravnotežen.
Zgleda, da se po Sloveniji hitro širi bolezen norih politikov.
Saj je mogoče bil, ker je pozabil, da ni več študent.
Če bi bli študentski protest kakšno leto prej bi bil pa Golobič na uni strani, ki je kamenjala parlament, ker takrat je bil še študentek.
naj ti ponovim nekaj, kar sem ze nekajkrat povedal. Vem da se ne slisi lepo, a taksna je kruta stvarnos; povsod po zahodu studirajo le tisti, ki si to lahko privoscijo. in ce ves za primer kje to ni res, bom z veseljem priznal svojo zmoto in prvi zalucal kamen na parlament
Pahor in Svetlik se delata norca iz denarja, vi pa kritizirate študente.
Še bodo razbijal parlamet, pa se kaj zraven.
Grad gori, grof beži,...
Ja ampak koristniki malega dela niso le študenti, temveč tudi številni drugi (na primer upokojenci, ki v nobenem primeru ne iščejo redne zaposlitve). Tako da bi bila za študente ta številka verjetno veliko večja.
In še podvprašanje: koliko odstotkov študentskega dela se prelije v redno zaposlitev? Upam, da ne veliko, saj večina dela kot natakar-ica.
Prosim naj odstopi, ker se dela norca iz nas.
3.6.2010
"Ni mogoče, da bi bil kdo plačan tako slabo, da ne bi živel sebe in še koga zraven."
http://www.rtvslo.si/izjava-dneva/borut-pahor/231661
11.6.2010
"S svojo plačo ne morem preživeti; niste edini, ki se borite iz meseca v mesec. "
A mu lahko dam eno klafuto ne, da bi šel v zapor, prosim? Joj, jezen sem. Sam sem študent. Štipendija mi zaradi "prevelikih" dohodkov staršev ne pripada. V študentski dom pa selim v avgustu, čeprav sem za to moral čakati celo leto. Sam se skušam preživeti v Ljubljani samostojno, v veliki meri mi pomaga oče, čeprav nočem od njega nobene pomoči.
So bili dnevi, ko sem komaj kaj si dobil za jesti. So bili dnevi, ko sem moral krepko zraven poprijeti za delo, da sem sploh lahko prišel do drugega meseca. Faks sem zamenjal že zaradi psihičnih pritiskov, ker nisem vedel kako naj preživim naprej. Za kratek čas sem pustil in si nabral denar za nadaljne šolanje. Zdaj grem proti koncu in samo tisti "odmor" mi je dal možnost, da bom počasil zaključil šolanje.
Besen sem. Pa naj mi še enkrat kdo reče, da včasih so pa lahko. Kilo kruha je 3x dražji. Liter mleka vsaj 2x dražji. Ah, škoda da nisem leta 2004, ko je bil referendum za EU, bil polnoleten. 100% bi obkrožil NE!
Haha mu verjamem, vendar je razlika kakšen standard živi on ali nek študent. Res smešno, ko on dobi občutek, da nekaj obvlada in potem začne metat ven neumnosti.
11. junij 2010 ob 12:44
"Danci imajo zastonj študij in najvišji BDP v EU, toliko v odgovor tistim, ki zagovarjo plačljivost šolstva. Nimajo pa niših ministvov, šolskega in še kakega našega sistema."
Socializma pa tudi niso nikdar imeli, Golobčke, Siničke in podobne ptičke pa imajo v kletkah.
Kot sem napovedal dopoldan, je Pahor popustil. Saj ŠOS je Golubičeva firma in jo je treba resno jemati. Zato so pa metali kocke v parlament in ne v vlado.
Uf...
:(((
Je pa naša država res na psu, še predsednik nima svojega statusa uštimanega, kot njegovi funkciji pritiče.
Oh, ja...
:)))
Ha ha Pahor. Hmmm, morda je tako zaradi davkov in prispevkov!!!.
Strosek dela za podjetja za neto 1000 EUR place:
-student: cca 1160 EUR
-pogodba o delu: cca 1750 EUR
-zaposleni: cca 2000 EUR
Podjetje da studentu malo vec in je se zmeraj manj kot ce ga zaposli in sta volk sit in koza cela, pa pol ni treba zaposlit.
A ne Pahor???
Pa kje on zivi, v Hondurasu al kje da ne ve da je drzava problem s svojimi davki????
...a povsod po zahodu studirajo le tist, ki si to lahko privoscijo,...
To pa sploh ne drži. Razen, če govoriš o najbolj elitnih šolah. Te pa tudi pri nas stanejo. Že najbolj opevanih slovenskih srednjih šol (recimo Poljanska in Bežigrajska v LJ) si vsi ne morejo privoščiti v polnem sijaju (dragi izleti/ekskurzije v tujino).
Tudi v tujini je omogočen študij in te pride celo ceneje kot pri nas. Le celotno sliko moraš pogledat. Pri nas je študij praktično zastonj, ko pa si želiš ustvariti življenje, te pričakajo zverinske cene za najbolj osnovno zadevo - stanovanje. Tujina ima ta sistem bolj izenačen.
Definitivno, glede na ukrepe bi človek rekel, da so tu kot elita, ki skrbi sama zase. :)
ne vem ce ravno njihovim davkoplacevalcem lol
Če si ne zapomniš, ali, da ne znaš prepisati, se vsaj kopirati nauči.
Saj res, franzzl, saj je res diplomiral. No, pa je pol mojega štosa šlo u franže...
:(((
Nisi razumel.
Nam gre za to, da bi bilo vse šolanje brezplačno, kompletno brez stroškov, vključujoč bivanje v študentskih domovih, hrana, obleka, granitne kocke etc.
:)))
Ha, ha, ha, ha, ha...
:)))
Zavedati se moramo, da se študentje ne borijo zgolj zase, temveč za vse nas in za našo prihodnost.
Če ti je prijatelj povedal, da mu je prijatelj povedal, da mu je prijatelj poveda, ... potem še ne pomeni da vse veš. Daj si predlog zakona raje preberi, da drugič ne boš kvasala takih neumnosti.
Ti govoriš o 100.000 neaktivnih osebah, ki bodo tebi, študentki, z malim delom odžirale ljubi kruhek, in ti,
@ Verena19, pa si prepričana, da "za brezposelne itak več ni pomoči".
Zdaj pa se zbudita iz lagodnih sanj tam nekje visoko med študentskimi oblaki in se pripravita na trd padec v svet neaktivnih in brezposelnih, ki jim ni več pomoči, saj vaju, ko bosta imeli diplomo v žepu, čakajo z odprtimi rokami. Pa ne zaradi zakona o malem delu, ampak zaradi trenutne ureditve študentskega dela.
PS: Dve ŠOS-ovi aktivistki sta se že prebudili, kmalu lahko pričakujemo še nekaj drugih dežurnih, ki komentirajo le novice, povezane s ŠOS.
Lp
daj mi no povej, kako gre tale tvoja logika skupaj??? na oblasti imamo po tvoje neke pokvarjene komunajzarje, ki nas zelijo popeljati nazaj v komunize. Hkrati pa si ti in tebi podobni na vse kriplje prizadevate za stvari, ki jih se v casu tega komunizma nismo imeli; delo za vse, stipendije za vse, place direktorjev primerljive s placami delavcev, zastonj zdravstvo.... Daj se ze odloci, kaj bi rad od te vlade. spopada in sprejema namrec prav iste zadeve kot po vsej evropi v tej krizi. malo preberi se vesti iz tujine, pa bos ugotovil, da imajo drugje se bistveno vecje probleme. Kar se pa studentov tice.... saj ne, da menim, da je to prav, a povsod po zahodu studirajo le tist, ki si to lahko privoscijo, se ti ne zdi???
Zanimiv bi bil podatek koliko študentov presega cenzus za štipendijo za 10€.
Še premalo ste jih nakamenjali, saj ta mafija dialoga ne razume!
DAJTE ČIM PREJ ODSTOPIT PROSIM VSI PO VRSTI.
sam sem bil student in vam povem da šos država v država po domače povedano, kajti je država dala je vzela šos malo, kaj si ti dačl državi je se več problra šos.
šos pa se podpiramo davkoplačvalci, in poglje kakšen denarni tok je to, neverjeten, sanjski za šos
amapk kaj pa imajo od tega studentje v bistvu nič, da jim enkrat na let pripravijo čago, da podelijo stipendvije v 0,001% od vseh prihodkov, pa da ogranizirajo bedaste reči, in da bivši studnjentje podjetniki z njimi sodeluljejo, da imajo vsi nekaj od tega.
se bi bila šos na reviziji, bi jih lahko vse zaprli, samo to lahko povem, ker pa delajo čno na belem, s papirji kot je treba je to težko dokaza, kot vse povsod drugje.
O nekih delih zakona ki pa so dejansko problem in ki se dotikajo nas, za to jim pa dol visi, ker oni od tega nimajo nič.
No, sej če se postavim v njihovo kožo mi je jasno zakaj je tako. Kako bo nekdo ki zasluži 5000 eur mesečno in ki se je vpisal že tako na ljubljansko univerzo, univerzo na primorskem in ekonomsko v slovenj gradec
- kar pomeni da je že 10 let študent in še zmeraj ima status prilezel je pa do tretjega letnika -
razumel študenta ki poleg tega da pridno in redno opravlja fax, v prostem času še dela za tistih 400 eur mesečno...
Dvomim. V DZ niti slučajno ne bo dobila takšne plače, kot jo ima sedaj.
Aja, sej se ji ni treba, bo tako ali tako kmalu na listi za lokalne volitve, poj pa za državnozborske itd...
Fajn.
:)))
Sam, tele študentske mahinacije zadnjih let so pa postale prav neokusne
Ker ne mislim prenašat da me ena taka nesposobna vase zagledana oseba predstavlja, ker niso niti enega študenta vprašali o našem mnenju glede vsega tega kar se tukaj kuha!