Slovenija

Poudarki

  • Zveza veteranov podpira potezo predsednika
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,1 od 23 glasov Ocenite to novico!
Gregor Virant
Gregor Virant meni, da je odlikovanje Tomaža Ertla pljunek v obraz vrednotam, za katere smo se borili konec 80. let. Foto: MMC RTV SLO
       Predsednik ni naredil velike škode razmišljajočim ljudem, je pa naredil veliko škodo demokratičnim vrednotam.       
 Tone Jerovšek
VIDEO
Novi protesti glede Ertla

Dodaj v

"Pljunek v obraz vrednotam, za katere smo se borili"

Zveza veteranov nasprotuje izničevanju pomena akcije Sever
4. december 2009 ob 12:16
Ljubljana - MMC RTV SLO

Tudi Zbor za republiko poziva predsednika države Danila Türka naj odvzame odlikovanja Tomaž Ertlu, veterani vojne za Slovenijo pa Türku izrekajo podporo.

Predsednik Zbora za republiko Gregor Virant je dejal, da je ogorčeno tako vodstvo zbora kot člani, zato odločno protestirajo proti odlikovanju Tomaža Ertla. Hkrati predsednika pozivajo, da odlikovanje odvzame, čeprav ne verjame, da bodo pozivi padli na plodna tla.

Dejal je, da želijo slovensko javnost spomniti na to, da je bil Ertl vodja državne tajne službe v času enostrankarskega sistema, torej vodja službe, ki se ji je reklo Udba in zgodovina natančno ve, čemu je služila. "To je bila služba, ki je prisluškovala in vohunila za svojimi državljani, za tistimi državljani, ki so razmišljali s svojo glavo," je dejal in nadaljeval: "To, da je predsednik republike odlikoval osebo, ki je vodila represivni aparat, je po našem mnenju na meji verjetnega v državi. Ocenjujejmo, da je to pljunek v obraz vrednotam, za katere smo se zavzemali konec 80. let."

"Kakšno sporočilo se pušča v politični prostor?"
Medtem pa se je Tone Jerovšek vprašal, kakšno sporočilo s tem slovenski predsednik pušča v politični prostor. Meni namreč, da bi to lahko potrjevalo dejstvo, da so taka dejanja mogoča.

Ne dvomi, da si Ertl zaradi akcije Sever ne zasluži neke nagrade, a opozarja, da bi moral predsednik pretehtati med to akcijo in dejansko Ertlovo vlogo v takratni službi političnega onemogočanja. Povedal je, da je bilo več takih služb v vzhodni Evropi, a da nihče od članov takih služb ni dobil kakšne nagrade. Tudi Janko Kos se je vprašal o primernosti nagrade. Po njegovem mnenju bi morali odlikovati nekoga, ki je naredil samoiniciativno in pogumno dejanje, ne pa nekoga, ki je delal po navodilih.

"Odlikovani za izvedbo akcije Sever"
Zveza veteranov vojne za Slovenijo pa je medtem izrekla polno podporo predsedniku Türku za odlikovanje. Pojasnili so, da so odlikovanci prejeli priznanje za svoje delovanje v času priprav in izvedbe akcije Sever, ki je nesporno omogočila nadaljevanje demokratičnih procesov v Sloveniji.

Hkrati so v zvezi zapisali še, da geslo »Skupaj v vojni, skupaj v miru« še vedno velja, zato zveza odločno nasprotuje izničevanju pomena akcije Sever. "Menimo, da bi na to dejanje, morali biti ponosni vsi državljani Slovenije," so zapisali v sporočilu za javnost.

Naj spomnimo, da je predesenik države Danilo Türk v ponedeljek s srebrnim redom za zasluge odlikoval Tomaža Ertla, vodjo republiškega sekretariata za notranje zadeve v času priprav na preprečitev t. i. mitinga resnice leta 1989. Odlikovanje se je nanašalo tudi na akcijo Sever.

S. Z.
Prijavi napako
Komentarji
routar
# 15.12.2009 ob 09:15
"To je bila služba, ki je prisluškovala in vohunila za svojimi državljani, za tistimi državljani, ki so razmišljali s svojo glavo,"
Poznam nekaj ljudi, ki so jim sledili in prisluškovali še po letu 1990. UDBA je delovala ne glede na njeno preimenovanje. V organizaciji so bili isti ljudje z istimi metodami.
PS: demokracija je v Sloveniji dobila krvav madež z atentatom na Krambergerja. Še vedno me muči veliko vprašanje kdo je bil v ozadju.
--
Še nekaj za širše razumevanje;
KPS ni bila za samostojno Slovenijo, ker se je zavedala, da bo s tem izgubila oblast. Njeno početje skupaj z dokumenti bi prišlo v javnost. Po osamosvojitvi Slovenije se je odprlo tudi ogromno let zaprto kočevsko območje, kjer so prebivali Matija Maček in njegovi sodelavci. To območje je bilo kot država v državi (ljudje, ki so bili notri zaprti so zgubili ves stik z ostalim delom države - bili so kot zaporniki. Še danes se v starejših ljudeh čuti strah in nezaupanje do prišlekov). Po letu 1990 se je KPS zbala za svoje "riti" in sem prepričan tudi likvidirala Krambergerja, ki je predstavljal grožnjo posredovanja dokumentov v javnost. V zaprtem območju Kočevja so bili v zakloniščih shranjeni vsi dokumenti KP (od pobojev do vsega kar so počeli in tudi njihovimi podpisniki). Kmalu po osamosvojitvi so ljudje KP-ja začeli ponoči te dokumente sežigati. Nekaj se jih je še zmeraj ohranilo. Ljudje, ki jih imajo se ali bojijo ali pa čakajo na primeren čas, da jih razkrijejo.
nasud50
# 11.12.2009 ob 04:01
Kost za glodanje...he,he
Atomsk
# 05.12.2009 ob 20:09
Za Gregorja Viranta sta pojma demokraticja in pravna država zelo raztegljiva in abstraktna koncepta, ki ju v resnici ne spoštuje kaj dosti, zato je zadnji, ki bi se moral oglašati glede podelitve priznanja Ertlu.
nad
# 05.12.2009 ob 17:49
Zaradi Viranta je JJ izgubil volitve, ker je pred volitvami forsiral reorganizacijo Javne uprave. Če bi par mesecev počakal, bi v javni upravi volilidrugače kot so. Ni dovolj ,če si brihten in strokovno sposoben, v politiki moraš biti tudi moder. Bojim se, da to Virant ni. Vidi samo svoj cilj, celota pa mu je španska vas. Čudno, da JJ tega ni opazil.
szajec
# 05.12.2009 ob 08:02
Kakorkoli ze prav rad bi videl kje se je gospod Virant boril v koncu osemdesetih let; ce me spomin ne vara je v tem casu iz njegovih ust se mamino mleko curljalo, ce pa govori v imenu svojega tasta Mihe Brejca je prisel ze malo blizje. Ampak gospod Brejc je pa vendar za Ertla delal!
dead4kp
# 04.12.2009 ob 22:23
mirof
"Jaz sem veteran vojne za Slovenijo, pa me ni nihče vprašal za mnenje."

Sva že dva.
if
# 04.12.2009 ob 21:53
Predsednik vseh državljanov Slovenije je odlikoval Ertla, čeprav je velika večina državljanov Slovenije proti odlikovanju.
Predsednik vseh državljanov ne upošteva mnenja večine državljanov.
Kluzo
# 04.12.2009 ob 21:25
"Odlikovani za izvedbo akcije Sever"
Zveza veteranov vojne za Slovenijo pa je medtem izrekla polno podporo predsedniku Türku za odlikovanje.


Sicer pa so člani vse sorte ljudje. Ponavadi tisti, ki so sedeli doma, ali pa v partijskih štabih. Stanovnik se zdaj lahko samo smeje. Njegovi upokojeni gradbeni delavci niso edini.
palca
# 04.12.2009 ob 18:32
Ali se da v tej banana državi odstaviti predsednika, ki seje razdor med državljane?
Potem pa še nekaj pleteniči o preudarnem razmisleku.
Morda pa se plačujejo stare usluge?
-mikos-
# 04.12.2009 ob 18:00
Ljudje pamet v glavo, ti levi ničvredneži rabjo kraval.

Hočjo sprovocirat tisto, kar bi jim prišlo prav.

Ta metoda je grda.

Desni kapital se pospešeno umika in prav je tako.

Ko nebo ničesar, kar bi levica ponudila svojim

tumastim ovcam, ki so jih nesramno izkoristl.


Bodo imel revolucijo , rdeči in rdeči.

Naj se potoučejo med sabo.

Branite se, ko boste napadeni, z isto silo.

Drugače pa mir in dobro !!
Valpurga
# 04.12.2009 ob 17:44
Drugače se pa strinjam z Virantom, da treba UDBOVCU vzeti nagrado!!!
Valpurga
# 04.12.2009 ob 17:43
R2D2
no ja ...
Virant je popolnoma "zasral" Javno Upravo sedaj ge pa še tukaj s***je
Saj je stranka "Ljubljenega Vodje" zadosti ne rabimo še ene na to temo !


Virantova prenova JU je dobila drugo nagrado za ljudem prijazne JU, ki jo je šla prevzet v New York Irma Pavlinič Krebs, pa zato ni imela nobenih zaslug. Virantu pa tudi hvala ni rekla, ko se je okitila z njegovim perjem.
A ni fino, ko lahko avto povsod registriraš, pa ni ti treba k notarju, ker lahko veliko stvari urediš na obšini za cca 1 evro. Pa še kaj.....
Nerarazgledanci pa pišete bedarije!
-mikos-
# 04.12.2009 ob 17:31
naivnež

Tu pri nas vlada laž, hudobija sprenevedanje.

Postaja isto kot v yugi, tako boste kmal imel priliko

videt v praksi, kako je bilo tistim, ki so uporabljal
svoje možgane.

Sigurn je kak prislinjeni veteran dal trapasto
izdajalsko izjavo.
naivnež
# 04.12.2009 ob 17:11
Ne vem v katerem imenu vodstvo zveze veteranov daje podporo Turku v mojem in v imenu mnogih drugih članov veteranske organizacije že ne.
-mikos-
# 04.12.2009 ob 16:45
Admi, se splača, da brišeš resnico ?

KOLIKŠNA je cena, ni visoka ?

Zbrisal si celo serijo mojih blogov resnice zakaj ?

Ali, da zabrišeš svinjarijo levice ?

To je vse posneto in jetudi šlo naprej, ni smisls brisat.

Capital78
Domobranec in klerofašist mikos!
Boš lahko v temi še varno hodil domov in mislil,
da si popolnma brez skrbi???78


Tvoje grožnje ?

Partizan več kot tri leta in kristjan
kot nas je večina v NOB tudi bila, jasno ?

Mene taki ničvredneži na ta način zmerjal več ne boste.

Dal sem mu možnost opravičila, komplet zadevo posnel

preden si zbrisal, zdaj pa naj odgovorni ukrepajo.
Atomsk
# 04.12.2009 ob 14:55
Bistvo te afere: Na koga se bomo volilci najprej spomnili ob omembi OSAMOSVOJITVE?

Ali bo to še Janez Janša in njegovi kužki ali pa se bo sčasoma zgodil preobrat v kolektivnem spominu Slovencevin in bodo v zgodovino zapisana druga imena "osamosvojiteljev"? Tega SDS preprosto ne sme dovoliti, ker so zasluge za osamosvojitev eden temeljev poltičnega kapitala te stranke (pred nekaj tedni se je Grims hvalil kako je "nosil orožje"). Zato tudi tak halo okoli tega odlikovanja.

Čeprav pa po drugi strani nikjer ne vidim Jelka Kacina, da bi se naokoli hvalil s svojimi osvajalskimi sposobnostmi, čeprav je takrat ravno tako kot Janša nosil glavo naprodaj in tudi odlično opravil svoje delo.
sema
# 04.12.2009 ob 14:23
Popolnoma odobravam protest Zbora za republiko in Viranta, ki je mož na mestu in ima hrbtenico.
kralj matjaž
# 04.12.2009 ob 14:18
Se popolnoma strinjam. Plunek v obraz Slovencem, ki smo se odločili za samostojnost.
sunshine girl
# 04.12.2009 ob 14:06
Državna odlikovanja niso igračke, ampak resna stvar....in resnost pri podelitvi bi morala bazirati na ustavi RS.
roli
# 04.12.2009 ob 14:01
A so to tisti veterani ,ki se klanjajo in prirejajo govore tovariša Potrča ob velikih obletnicah? Ali so to tisti, ki trdijo ,da so nas osvobodili leta 1945, čeprav so nas v resnici okupirali in terorizirali dolga desetletja. Najbrž so kar oboji, saj so se tovariško spajdašili.
sunshine girl
# 04.12.2009 ob 14:01
Jast123, zgleda da ti nisi pismen...s sindikati so se dogovorili za način izplačila izpogojevanih plač....ne ti zdaj trosit neresnice in laži....In ta isti sindikati so sedaj šli stoletje nazaj....to je sramota za delavsko gibanje, da se pri eni vladi iizbori boljše plače, ker pač ni tvoja leva vlada, nato pa se te iste plače odvzame pri tvoji levi vladi....to je neumnost brez primere in za takšen korak bi morali svetovni sindikati dvigniti glas...ker je to sramota za delavsko in sindikalno gibanje.
Sicer pa ob takih kot si ti jast123 je vse mogoče....
sunshine girl
# 04.12.2009 ob 13:58
Malo dolgo je, ampak da bomo lažje debato razvijali....

III. PRISTOJNOST

10. člen

Odlikovanja podeljuje predsednik republike z ukazom.

11. člen

Predlog za podelitev odlikovanja lahko dajo državni organi, organi lokalne samouprave, organizacije in državljani Republike Slovenije.

Predsednik republike lahko podeli odlikovanja tudi brez predhodnega predloga po lastni odločitvi.

12. člen

Odlikovanje oziroma nadomestni znak sme nositi samo odlikovanec. Odlikovanec odlikovanja ne sme odtujiti.

Nošenje odlikovanj in primeren način nošenja sta čast in moralna obveza odlikovancev.

13. člen

Izdelovanje in nošenje znakov ter drugih predmetov, ki imajo obliko ali videz odlikovanja po tem zakonu, in promet z njimi, ni dovoljeno.

14. člen

Odlikovanje posmrtno odlikovanega ali odlikovanje, ki odlikovancu ni bilo vročeno v času življenja, se vroči njegovim družinskim članom po vrstnem redu: zakonec, potomci oziroma posvojenci in njihovi potomci, starši oziroma posvojitelji, bratje oziroma sestre.

IV. ODVZEM ODLIKOVANJA

15. člen

Predsednik republike lahko odvzame odlikovanje, če je odlikovanec s pravnomočno sodbo sodišča obsojen na kazen zapora za kaznivo dejanje zoper človekove pravice in svoboščine, zoper varnost Republike Slovenije in njeno ustavno ureditev ter zoper človečnost in mednarodno pravo.

Sodišče mora o pravnomočni sodbi, s katero je bil odlikovanec obsojen, obvestiti predsednika republike.

16. člen

Odlikovanec, ki je s pravnomočno sodbo sodišča obsojen na kazen zapora, ne sme nositi odlikovanja med prestajanjem kazni.
jast123
# 04.12.2009 ob 13:58
sunshine girl
A si ti pismena! Virant je ves ta denar ime, ker se je iz neizpalačnih palč nabiral v proračunu vsa leta. Zakaj ga ni izplačal, če ga je imel? Ker je to finančno breme želel prenesti na naslednjo vlad, denar pa porabiti za druge strvari. In še enkrat. Pri Virantovi reformi so profitirali samo šefi. Jaz delam v Javni upravui in tudi enega ne poznam, ki bi bil zadovoljen. Razen če ni šef.
sunshine girl
# 04.12.2009 ob 13:56
1. Za izjemno delo in zasluge pri uresničevanju suverenosti, blaginje, ugleda in napredka Slovenije na kulturnem, gospodarskem, znanstvenem, socialnem in političnem področju, se podeljuje



RED ZA IZREDNE ZASLUGE

Red za izredne zasluge se podeljuje državljanom Republike Slovenije ter izjemoma skupinam državljanov, pravnim osebam, drugim organizacijam in najvišjim tujim državnikom.



2. Za izjemne zasluge, dosežene za Slovenijo na civilnem, diplomatsko mednarodnem in vojaškem oziroma varnostnem področju se podeljuje



ZLATI RED ZA ZASLUGE

Zlati red za zasluge se podeljuje državljanom Republike Slovenije, tujim državljanom ter izjemoma domačim, tujim in mednarodnim organizacijam.



3. Za izjemno delo in zasluge pri varnosti, obrambi in zaščiti Republike Slovenije ter za mednarodno sodelovanje na teh področjih se podeljuje



SREBRNI RED ZA ZASLUGE

Srebrni red za zasluge se podeljuje državljanom Republike Slovenije in tujim državljanom ter izjemoma skupinam državljanov, pravnim osebam in drugim organizacijam.



4. Za zasluge, dosežene za Republiko Slovenijo na drugih področjih, se podeljuje



RED ZA ZASLUGE

Red za zasluge se podeljuje državljanom Republike Slovenije, skupinam državljanov, pravnim osebam ter drugim organizacijam kot tudi tujim državljanom in tujim ter mednarodnim organizacijam.



5. Za posebno uspešne dosežke in rezultate na področjih, ki pomenijo pomemben prispevek k razvoju in uveljavljanju Republike Slovenije se podeljuje



MEDALJA ZA ZASLUGE

Medalja za zasluge se podeljuje državljanom Republike Slovenije, tujim državljanom, skupinam državljanov ter domačim in tujim organizacijam.



6. Za osebno hrabrost in požrtvovalnost pri reševanju človeških življenj in materialnih dobrin se podeljuje



MEDALJA ZA HRABROST

Medalja za hrabrost se podeljuje državljanom Republike Slovenije.



7. Za izjemna dejanja vredna posebne časti, se podeljuje



MEDALJA ZA ČASTNO DEJANJE

Medalja za častno dejanje se podeljuje samo posameznikom, državljanom Republike Slovenije in tujim državljanom.

8. člen

Odlikovanja sestavljajo znak, nadomestni znak (zastavica) in listina o podelitvi odlikovanja.

Listina o podelitvi je javna listina.
jast123
# 04.12.2009 ob 13:55
Brezimeni!!!
Sem ravnokar povedal. Razen šefov ni z Virantovo reformo nihče zadovoljen, ker so VSI (ampak res VSI) delavci dobili manjše plače, samo šefi so si razdelili ves ta denar. Zato ti BREZ IMENA ne laži
sunshine girl
# 04.12.2009 ob 13:54
Jast123, Virant je dobro delal in tudi zaradi tega je marsikomu trn v peti, da se ga sploh ne omenja....če bi slabo delal, si lahko prepričan, da bi Krebsova vsak dan jamrala na tiskovkah, kako slabo stanje je našla....
Plačna reforma je bila dobro zastavljena, samo v naših butalah se lahko zgodi, da se že izpogojevano povišanje plač odvzame....samo v Butalah.
klobuh
# 04.12.2009 ob 13:53
Od Veteranov nikoli nisem imel nobene koristi, da pa so v vodstvu organizacije, takšni ki podpirajo ertla je pa tako ali tako jasno že vseskozi!
Danes nimam časa, ker imam žur. Ampak jutri zjutraj pa takoj napišem odstopno izjavo iz veteranske organizacije, ker me je SRAM da sem njen član!
mirof
# 04.12.2009 ob 13:53
Jaz sem veteran vojne za Slovenijo, pa me ni nihče vprašal za mnenje.
sunshine girl
# 04.12.2009 ob 13:52
R2D2, Virant je dobro zastavil delovanje javne uprave, to ti bo povedal vsak, ki dela v njej....Krebsova dela samo in edino na uničenju tega, kar je nastalo v času Viranta...in nihče jo pri tem ne ustavi....in javna uprava tako dela velike in dolge korake nazaj.
sunshine girl
# 04.12.2009 ob 13:51
3. Za izjemno delo in zasluge pri varnosti, obrambi in zaščiti Republike Slovenije ter za mednarodno sodelovanje na teh področjih se podeljuje
SREBRNI RED ZA ZASLUGE
Srebrni red za zasluge se podeljuje državljanom Republike Slovenije in tujim državljanom ter izjemoma skupinam državljanov, pravnim osebam in drugim organizacijam.

Ne vem, kako je lahko sploh pridobil takšno odlikovanje?
jast123
# 04.12.2009 ob 13:51
sunshine girl
Če bi bila zaposlena v javni upravi, bi vedela da je ravno obratno.
Ali Virant še vedno dobiva ministrsko plačo, čeprav predava na fakulteti??
Virant je prevalil svojo plačno reformo tej oblasti, čeprav je bil za celotno njeno poplačilo zagotovljen denar, kipa ga je SDS ova vlada porabila za kaj vem kaj???
Defiant
# 04.12.2009 ob 13:48
Po eni strani bi radi, da se spravimo s domobranci in ostalimi POTRJENIMI sodelovci z okupatorjem, po drugi strani pa nekoga, ki dejansko JE nekaj naredu za osamosvojitev in bil na naši strani, pa niiiii šans, da se ga odlikuje, bedaki desničarski...
Sam važn da ni komunist, al pa da verjame v jezusa...
R2D2
# 04.12.2009 ob 13:48
no ja ...
Virant je popolnoma "zasral" Javno Upravo sedaj ge pa še tukaj s***je
Saj je stranka "Ljubljenega Vodje" zadosti ne rabimo še ene na to temo !

(sedaj pa da vidim koliko - bo ?)
sunshine girl
# 04.12.2009 ob 13:43
Virant je tako dobro zastavil delovanje javne uprave....sedaj pa Krebsova ruši vse....
Diego Armando
# 04.12.2009 ob 13:41
Virant je the man, čakam na njegovo stranko...
A6
# 04.12.2009 ob 13:39
Alchemist

a je Türk zate zgodovinar?
-mikos-
# 04.12.2009 ob 13:38
KRISTJANI, v NOB. smo predolgo čakali,
da bi naredili svojo pravo Zvezo borcev.

Janša ne ponovi te napake, Vvtste veteranov
iz našega rajona se je nateplo vse kar je bilo proti
osvoboditvi in imelo verjetno to nalogo,
da nam skočijo v hrbet, če bi nam slabo kazalo.

To je zdaj to po 18 letih, so nam skočili v hrnet.
EU2004
# 04.12.2009 ob 13:37
Kakšni vojni veterani pa so to, ki podpirajo omahljivca in preračunljivca Turka in Ertla? Sam sem vojni veteran in se čudim tej izdajalski podpori "veteranov". Sramota.

Turk, ki je bil proti osamosvojitvi, je odlikoval Ertla, ki je bil proti osamosvojitvi. Sramota.
sunshine girl
# 04.12.2009 ob 13:36
Problem je, ker nihče več ne spoštuje ustave...ker jo ne poznajo Slovenci, ki imajo volilno pravico, se lahko dogaja, kar se....Predsednik države je torej v svojem imenu odlikoval ali v imenu države torej državljanov? Ko bo jasen odgovor na to vprašanje, potem bodo jasni tudi nadalnji ukrepi....Mediji pa kot da še niso slišali za en člen ustave...res žalostno.
FooFighter
# 04.12.2009 ob 13:34
levi in desni
-mikos-
# 04.12.2009 ob 13:27
Vse prave veterane je treba pozvati k izstopu
in organizaciji svoje veteranske skupnosti,
pravih borcev in podpornikov vojne za Slovenijo.
Alchemist
# 04.12.2009 ob 13:27
Primer Tomaža Ertla je klasičen primer kako se naša politika ukvarja s preteklostjo namesto kot s sedanjostjo, in glavni pobudniki za to so ravno na desni strani ponavadi. Ertl je lahko zaslužen, ali ne, vendar naj o tem odločajo zgodovinarji, ki študirajo to obdobje. Politika pa naj se raje ukvarja s tem da pridemo iz krize na najboljši možen način.
-mikos-
# 04.12.2009 ob 13:21
Popolnoma isti primer kot NOB.

Skrivači in morilski komunistični partici,
ki so oblikovali z nemčurskimi uradniki
ZVEZO BORCEV so peljali državo v propad.

Tisti veterani, kiso na predsednikovi strani,
niso pravi veterani, ampak tisto kar se je
privleklo v to organizacijo, da izkorišča državo.

Mislim , da bo počilo tudi v tej organizaciji.
rdeči baron
# 04.12.2009 ob 13:20
Popolnoma se strinjam z g. Virantom
mobydik
# 04.12.2009 ob 13:16
G. Virant! Prosim, če pred naslednjimi volitvami ustanovite močno stranko, ker v sloveniji potrebujemo novo energijo in novo politiko (ki je z Zares ni bilo).

S svojim ministrstvom ste v prejšnji vladi dokazali, da ste sposobni voditi Slovenijo!

SDSa al mnogi ne bodo nikoli volili, bodisi ker (žal) kronično sovražijo Janšo ali pa ker SDS vsaj v parlamentu nima nekih močnih osebnosti...
jast123
# 04.12.2009 ob 13:14
šef službe, ki se ji je reklo Udba
Virant, kot bivši funkcionar Policije, bi lahko vedel, da je bila UDBA ukinjena v šestdesetih letih in se je potem imenovala SDV. Če pa ne ve, naj vpraša svojega tasta, ki je ,po njegovo, bil šef UDBE. Ali pa naj prebrska po Brejčevih partijski karieri.
Smrda
# 04.12.2009 ob 13:13
gregro Virant meni, da je odlikvoanje...
Shackler
# 04.12.2009 ob 13:04
mroali odlikvoati....

neverjetno..!
Shackler
# 04.12.2009 ob 13:03
Hkrati predsednik pozivajo,....
Shackler
# 04.12.2009 ob 13:02
gregro Viran

z malo začetnico.., pa še narobe napisano... c-c-c
sicer nisem 'freak' na pravopis.., ampak glede na to, da ste 'prvi interaktivni medijski portal' kot se radi pohvalite, bi bilo lahko malo več strokovnosti.
Kazalo