Na območju ljubljanske policijske uprave promet na kolesu spremlja 13-15 policistov na dan. Foto: MMC RTV SLO
Na območju ljubljanske policijske uprave promet na kolesu spremlja 13-15 policistov na dan. Foto: MMC RTV SLO
Kolesarji pogosto sami krivi za nesreče

Vodja sektorja prometne policije na Generalni policijski upravi Ivan Kapun je poudaril, da se prometna varnost na splošno sicer izboljšuje, a za kolesarje to ne velja, si pa, je dodal, policija z različnimi akcijami prizadeva izboljšati varnost kolesarjev.

Najpogostejši vzroki prometnih nesreč, v katerih so udeleženi kolesarji, so nepravilna stran oz. smer vožnje, izsiljevanje prednosti, neprilagojena hitrost in vožnja pod vplivom alkohola. V mestnih središčih pa je pogosta kršitev tudi vožnja skozi rdečo luč, je pojasnil Kapun. Ob tem je kolesarje pozval, naj spoštujejo cestnoprometne predpise, saj bo to, je prepričan, izboljšalo tudi odnos drugih udeležencev do kolesarjev.

Vodja oddelka za cestni promet na PU-ju Ljubljana Primož Kadunc je pojasnil, da nadzor nad prometom opravljajo tudi na kolesih - zato imajo na policijski upravi 51 koles, ki jih vsak dan uporablja od 13 do 15 policistov. Ti opravljajo nadzor prometa, urejajo promet, sodelujejo pri preventivnih akcijah in izvajajo akcije za izboljšanje varnosti kolesarjev.

Poostreno tudi nad voznike motornih koles
Policisti so še pojasnili, da niso pozabili niti na voznike enoslednih motornih vozil - od 1. do 15. avgusta namreč na območju celotne države poteka poostreni nadzor nad vozniki omenjenih vozil, s čimer želijo policisti zmanjšati število prometnih nesreč, v katerih so udeležena enosledna vozila.

Ukrepi so usmerjeni predvsem v večkratne kršilce, še pravijo. Po podatkih policije je bilo v prvem polletju zaseženih že 234 enoslednih vozil voznikom, ki so večkrat kršili predpise ali pa so vozila nedovoljeno predelovali.

Kolesarji pogosto sami krivi za nesreče