Slovenija

Poudarki

  • Policija bo skupaj z Darsom že v ponedeljek na avtocesti med Trojanami in Blagovico začeli izvajati sekcijsko kontrolo hitrosti.
Policija
Policija je predstavila prvih deset od skupno 42 novo najetih policijskih vozil škoda octavia. Foto: Policija

Dodaj v

Policija predstavlja vozila, s katerimi bo dejavneje nadzorovala promet

Poskusno bodo policisti promet nadzorovali tudi s helikopterjem
27. januar 2017 ob 20:59
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Policija je predstavila prvih deset od skupno 42 najetih vozil škoda octavia, ki jih bo uporabljala za nadzor prometa. Policisti bodo v nameri po izboljšanju prometne varnosti svoje dejavnosti okrepili tudi na avtocestah.

"S statistiko lanskega leta ne moremo biti zadovoljni. Čeprav opažamo manj lahko in hudo telesno poškodovanih, je žal več ljudi v prometnih nesrečah lani umrlo. 130 ljudi je umrlo, kar je deset več kot leto poprej," je povedal Robert Vehovec s sektorja prometne policije na Generalni policijski upravi. Opozoril je, da je podobna statistika tudi na naših avtocestah, kjer je lani umrlo 23 ljudi oz. deset več kot predlani, ko jih je umrlo 13.

Nova vozila, ki jih je policija prejela v okviru posodabljanja opreme in voznega parka, so zato opremljena prav za nadzor na avtocestah. Vozila so tudi, tako Vehovec, zmogljivejša in ustrezno vidna ter opremljena s svetlobnimi bloki na strehi, ki vsebujejo tablo za izpisovanje obvestil vozilom na avtocesti.

Nadzor tudi s helikopterjem
Med ukrepi za boljšo varnost cestnega prometa je Vehovec izpostavil ponovno izvajanje nadzora prometa s helikopterjem, s katerim bodo poskusno začeli že februarja, marca pa v polnem obsegu. Ob tem je še napovedal, da bodo skupaj z Darsom že v ponedeljek na avtocesti med Trojanami in Blagovico začeli izvajati sekcijsko kontrolo hitrosti.

Predstavnik Darsa za prometno varnost Jan Sajovic je povedal, da so po skoraj letu in pol prizadevanj končno pridobili vso potrebno dokumentacijo za delovanje sistema sekcijskega merjenja hitrosti. Dars v tem letu načrtuje razpis za nabavo takšnega sistema, ki bo potem trajno deloval na avtocestah. Razpis bodo pripravili v sodelovanju s policijo in uradom za meroslovje.

L. L., Foto: Policija
Prijavi napako
Komentarji
izo
# 28.01.2017 ob 02:40
namesto najemnja teh vozil ipd (od koga?) bi lahko dars več storil za aktivno varnost z nadcestno signalizacijo ipd (kar je že dobil katastrofalno oceno s strani evropske komisije že enkrat), da bo voznikom dejansko sporočal, kaj se dogaja na cesti v prihodnjih nekaj kilometrih, kakšno so razmere ipd.
s tem bi lahko sigurno omejili, če že ne popolnoma preprečili posledice težkih nesreč, kjer se recimo zapelješ v zid nepregledne megle kr naenkrat ipd. podobno bi lahko izločali tovornjake, opozarjali in vse ostalo. toliko smo zmetali v vse te kamere, zelo zelo razkošne nadzorne centre ipd, da potem nimaš nobenega feedbacka na cesti, sramota.
ampak ne, dejmo še provide spet kupovat in ne vem kaj še vse.
optimo75
# 28.01.2017 ob 07:34
Vse se dela bolj kot ne v smer dodatnega priliva v državno blagajno (več kamer, več kazni,...) kot pa v ozaveščanje in v iskanje primarnih vzrokov za tako slabo stanje na cestah kot je.
presenečen
# 28.01.2017 ob 10:14
Sloveniji tudi najboljša policijska vozila ne pomagajo, miljardni lopovi so na prostosti v davčnih oazah, paštetni lopovi v zaporih, Slovenci se lahko iz tega samo še malo pozabavamo, poslušajte refren te satirične pesmi "mudrijanov" ;)
veteran
# 28.01.2017 ob 10:41
Morda kdo ve, natanko od katerega do katerega kilometra bodo potekale sekcijske meritve ter v kateri smeri (predvidevam, da v obeh). Ali bo to ustrezno označeno ob cesti? Super bi bilo, če lahko kdo poda povezavo do točk z Google Streetview-em. Hvala.

Mimogrede, glede na prebrano v novem Pravilniku o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu je varnostna razlika 6 km/h pri hitrosti od 101 km/h do 120 km/h, torej bo potrebno tempomat v avtu nastaviti na 106 km/h (seveda je potrebno izmeriti hitrost s pomočjo GPS-a, saj števec v avtu mnogokrat laže) oziroma največ 146 km/h, če smo pripravljeni plačati kazen 160€ (80€ polovička), ne želimo pa kazenskih točk.
RudeCorona
# 28.01.2017 ob 16:00
Ah, ne vem ... nimam občutka, da bi bila prevelika hitrost resen problem na slovenskih avtocestah. Do nesreč prihaja zaradi izrednih dogodkov, kot je megla, ki ubija tudi pri dovoljeni hitrosti, večino nesreč pa povzročajo počasnejša, predvsem tovorna vozila, ki jih ta nadzor nad hitrostjo čisto nič ne zadeva. Če od številke 13 odštejemo še samomorilce, ki se zaletavajo v tunelih, lahko ugotovimo, da so naše avtoceste razmeroma varne.

In čisto nič bolj varne ne bodo, če bo moral tu in tam kdo, ki vozi 150, plačat kazen. Verjetno bo še slabše, ker bo sedaj vsak, ki bo stopil na gas, ves čas gledal v retrovizor, če je slučajno policija kje za njim.
ATP
# 28.01.2017 ob 14:23
KKorupcija

Ja Porscheji so znani po nestabilnosti :-)

Pa si kdaj vozil Porsceja? Aha, nikoli. Zdaj razumem.
21.12.2012
# 29.01.2017 ob 16:23
Prometno varnost ogroža tudi nepreviden počasen voznik, ki skače pred hitrejše.
Nikoli ne razumem, kako folk ne zna počakati in pustiti hitrejšim, da gredo svoj tempo.
Sam vozim včasih hitreje, včasih v omejitvah. Ampak vedno pazim na soudeležence, da jim ne skačem v zelje, ker s tem ogrožaš tudi sebe.
Bivši uporabnik
# 28.01.2017 ob 12:59
Ob vsem denarju, ki se meče skozi okno naj se najde nekaj cvenka za nakup policijskega Porsche 911 GT2 RS za lov na kretene v BMW-jih.
svyatoslav
# 29.01.2017 ob 19:41
Pa lepo prosim, naj bo kakšno policijsko vozilo tudi na AC in na ljubljanski obvoznici.
Upam, da na magistralkah ustavijo tudi kakšnega tovornjakarja, ki naredi kilometrsko kolono in se ne odmakne. Tudi oviranje prometa zaradi počasne vožnje je prekršek.
KKorupcija
# 28.01.2017 ob 12:58
Vse avtoceste razen dolenjke so tako zabasane, da vse kar je treba narediti je počakat še dve leti, pa bo max hitrost tako ali tako 90km/h. Koga pa farbate.... Slovenska prostomalarska srenja ima sposobnost predvidevanja razvoja dogodkov enako 0. Dejansko bodo prej v prodaji avtonomni leteči avtomobili kot pa urejen in normalno pretočen promet po slovenskih kolovozih / cestah.

Sicer pa moto Slovenije: Inkasanstvo uber alles. Na vseh področjih. Sicer pozno, toda osebno sem se tudi odločil za migracijo, ne le iz Slovenije, temveč ven iz te socialistične EUSSR brozge.
Warbird
# 29.01.2017 ob 21:02
@coffeecup to je res, ampak neprilagojena hitrost NI enako dovoljena hitrost ! In neprilagojena hitrost je razlicna od voznika do voznika, pac koliko je kdo pozoren, koliko predvideva, kaksne ima reflekse, koliko obvlada samo voznjo itd ....
SKEpsiS
# 29.01.2017 ob 10:30
Za varnost v prometu bi morali večino truda in finančnih sredstev vložiti v boljšo cestno infrastrukturo (kvalitetna cestišča, čim manj nevarnih odsekov, bolje organizirana signalizacija), v dodatno izobraževanje voznikov in večji prisotnosti prometne policije, ki ne bi skrbela le za pisanje kazni, ampak bi tudi skrbela za večjo pretočnost ob prometnih konicah, opozarjala in "žugala" voznike pri nepravilnem razvrščanju, premajhni varnosti razdalji, neuporabi smerokazov, itd. Z besedo žugati sem mislil na to, da bi policisti takim voznikom pregledovali dokumente in ustreznost vozila, opozarjali na konkretno neustrezno početje in jim zapravili nekaj časa. Večina voznikov bi se po takem dogodku bolj zamislilo nad svojim početjem ali pa vsaj bolj skrbelo za ustrezno vožnjo, da bi se izognili ponovni obravnavi s strani policije.
Pravijo, da so mnenja tako kot danke, vsak jih ima. Zato je tudi moje mnenje le mnenje in ne trditev ali provokacija.
vnk
# 28.01.2017 ob 19:01
Vse se dela bolj kot ne v smer dodatnega priliva v državno blagajno (več kamer, več kazni,...) kot pa v ozaveščanje in v iskanje primarnih vzrokov za tako slabo stanje na cestah kot je.

Nekateri ne jedo zelenjave, potem korenček ne pomaga, treba palica, oziroma pri trših glavah kar hlod.
Miki Mause
# 28.01.2017 ob 16:31
BMW nemške policije
cockatoo
# 28.01.2017 ob 09:15
Ah, dajte no, po vaše bi bilo dovolj, če bi policej kar tekel za zločincem oz. kršiteljem, ki se vozi z avtom. Naj imajo tele dobre Skode. Pa čimveč barab polovit. Red je red.
Murko
# 31.01.2017 ob 13:42
Bom pa še jst svojo mašinco sfriziral. Bolj leti, kot te češke kastrole.
Ramus
# 30.01.2017 ob 21:07
"S statistiko lanskega leta ne moremo biti zadovoljni"

Ste dolgo štrajkali lani, pa se pozna pri krvnem davku na cestah,...
exequor1
# 30.01.2017 ob 09:25
Postali smo represivna država, ljudje pa se pustimo. Prvo je treba ukiniti stacionarne radarje, ker so en velik nateg. Katastrofa, dajmo še vesoljske ladje nad ceste, da ja ne bodo/mo slučajno vozili 55 preko poljskih cest, kjer tabla za mesto ali vas stoji nekje na polovici (znano?). Kjer dobiš položnico domov in nikakor nisi bil opozorjen na prekršek. Kakšen smisel ima ta sistem? Ljudje na cesti so žive ovce, vozijo kot da gredo na poslednjo vožnjo, cinca, sanja se za volanom vozila. To pa kot strokovnjak varne vožnje vam povem sploh ni VARNO! Še bolj neverjetno je kako policaji preganjajo prekrškarje, slabše kot kriminalce, lučke, sirene,...
Haloo
# 29.01.2017 ob 10:13
V kolikor bodo samo za paradiranje, potem je škoda vsakega centa. Bo treba iti na ceste in delovati, aktivno!
Miki Mause
# 28.01.2017 ob 16:14
Vidim, da je pa kofan oktavije na drugi sliki precej prazen, zelo žalostno.....iz nemških in avstrjiskih se vn kar usuje raznorazna oprema za pomoč ali zaščito na cesti. Verjetno pa blokcu za popisanje kazni ne manjka.
Miki Mause
# 28.01.2017 ob 15:56
marusa98
# 28.01.2017 ob 13:01
Prijavi neprimerno vsebino
A bodo na trojanah kaznovali tudi prehitre tujce? Teh je kolikor hočeš, pa tovornjakov.


Ma keri tovornjaki so prehitri? Kombiji ja, 40tonski šlepar se pa čez trojane gor vleče v hrib 60km/h kaj to je zate prehitro? jezusmarija.....get a life
KKorupcija
# 28.01.2017 ob 15:31
@atp

s porschejem ne bos zvozil slovenskih avtocest s polno hitrostjo, z 30 cm širšo sedmico boš, prav tako z AMG ali RS. Sem še iz časov ko smo s kolegi hodili pri 14 letih naredit par krogov pred policijsko s kaksno alfo ali calibro, vmes ko so furali dvojke, pa se vzajemno fjakali po predmestju gor in dol ;)

Druga stvar, ki dela porsches neuporabne je seveda tank. 65L vs 95L pri alternativah, taksen race pa si avtomatish na 30+.
kapljač
# 28.01.2017 ob 11:08
Način nadzora prometa, ki se uvajaja , in ki smo ga zanemarjali, vse od osamosvojitve dalje, prihaja "malce pozno". No pa vendar! "Imamo promet, že kot čredo ovac, vzgojene brez pastirja". Velik dela treba za bo samo odpravit , kar je policija sama "ustvarila in utrdila" v glavah voznikov. "Trdo glavo, slepo in gluho" na vsa pravila, navodila, opozorila namreč in neodzivno predvsem na samo " vozno kulturo."
oniks111
# 28.01.2017 ob 09:53
Hvala bogu,da se nenkrat opremi službo za dobro delovanje.Mogoče pa tudi to pripomoglo
k izboljšanju varnostnih razmer na cestah in bo kakšno življenje več ostalo.
Haloo
# 29.01.2017 ob 10:16
Kazni, globe, plačujejo prekrškarji.

Bo pač treba oceniti svoj ego in ga ustrezno nagrajevati :-))
Miki Mause
# 28.01.2017 ob 16:06
RudeCorona
# 28.01.2017 ob 16:00
Prijavi neprimerno vsebino
Ah, ne vem ... nimam občutka, da bi bila prevelika hitrost resen problem na slovenskih avtocestah. Do nesreč prihaja zaradi izrednih dogodkov, kot je megla, ki ubija tudi pri dovoljeni hitrosti, večino nesreč pa povzročajo počasnejša, predvsem tovorna vozila, ki jih ta nadzor nad hitrostjo čisto nič ne zadeva.


Če grem sedaj gledati poročilo prometnih nesreč za 24ur, ti povem, da je bila samo 1x udeleženo tovorno vozilo zaradi požara na prikolici, vse ostalo so jih povzročili avtomobili, od vožnje v napačno smer na dolenjki, do izletov v jarek. Sicer meni ni jasno kako lahko sredi avtoceste zapelješ v jarek ali ograjo, kar je ogromno takih vsakodnevnih nesreč ampak vrjetno zaradi drmanja telefona in početja vsegadrugega kot gledanja pred sabo na cesto. Tako, da neke bedarije pisat kolk so kamjoni povzročitelji nesreč ste res že totalno smešni. Vsak dan spremljam nesreče pa 99.99% jih povzročijo avtomobili in to take, da včasih se lahko samo smeješ. O vožnji ljubljančanov na ljubljanski obvoznici pa bolje, da niti ne začnem, ker.....facepalm
marusa98
# 28.01.2017 ob 13:01
A bodo na trojanah kaznovali tudi prehitre tujce? Teh je kolikor hočeš, pa tovornjakov.
Še nekaj , zadnjič sem se vozil po italjanskih predorih Trbiž-Udine pa v nobenem ni omejitev
100km!
coffeecup
# 29.01.2017 ob 20:56
Neprilagojena hitrost ne spada na cesto, prav tako pa tudi ne cesti in razmeram neprilagojeni ljudje.
KKorupcija
# 28.01.2017 ob 13:09
@palpatine

nimas pojma. Porsche na slovenskih avtocestah je neuporabna zadeva in ničkoliko jih je ze koncalo obrnjenih na streho, med drugim tudi Popovič.Enostavno ne morejo slediti težjim in stabilnejšim sportnim avtomobilom. Če bi bila avtocesta ravna mogoče, tako pa jih lahko nekdo s sedmico, ki lahko mirno prevozi cisto vsak ovinek slovenske avtoceste z 250, pelje lulat kot male otroke.
ti_si_nula
# 28.01.2017 ob 20:12
Pravilno!
Miki Mause
# 28.01.2017 ob 16:01
Sploh ne vem kaj se bunite za to sekcijsko merjenje.....vozite se po omejitvi skoz predor pa je mir. Sej v Villachu je tud sekscijsko merjenje skozi predor pa omejitev 60km/h sedaj, ko je dvosmerni promet. Pejte se jokcat še avstrjicem, ker se morate 60 voziti, drugače pride razglednica po pošti.

Sicer pa upam, da bo policija pametno izkoristila avtomobile pa čimveč šalabajzerju dol z cest pospravila in bila bolj učinkovita ob prometnih zastojih ter preusmeritvah prometa v primeru prometnih nesreč. Aja pa naj končno začne čimbolj kaznovat vse nesposobneže, ki nimajo pojma kako narediti reševalni pas, ker to je blazno doktorska znanost za slovenclje, vsakmu po 2500euru kazni, kot v avstriji pa se bodo postavili v vrsto v šusu.
galoper
# 27.01.2017 ob 21:39
Nepotrebna tehnična oprema. S signali z nadzornih kamer lahko sledijo prehitrim voznikom in kršiteljem na drugačen način in radijske zveze omogočajo izsleditev. So provizije v ozadju?
Kazalo