Slovenija

Poudarki

  • Po stavki ne bo nič bolje. Problemi bodo ostali
  • Krize se ne da preprosto "prezimiti"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,3 od 150 glasov Ocenite to novico!
Janez Janša in Ksenja Horvat Petrovčič
Premier Janez Janša je izpostavil pretirano širjenje vpisnih mest za poklice, v katerih dve tretjini študentov ne bosta dobili dela. Po njegovih besedah gre za novinarje, ekonomiste, pravnike, filozofe in druge. Foto: MMC RTV SLO
Premier Janša
Premier Janez Janša. Foto: BoBo
Janez Janša
Vsaka vlada, ki hoče delati, se mora "ekipirati". Ne mislim voditi PR-ja na način Darjana Koširja in Urške Čepin, je Janša zavrnil očitke o vladnem kadriranju. Foto: MMC RTV SLO
       Če bo več učencev v razredu in se bo delala kakšna ura na teden več, slovensko šolstvo ne bo propadlo.       
 Janez Janša
VIDEO
Odmevi: Pred stavko
VIDEO
Pogovor s predsednikom vl...

Dodaj v

 

Premier Janša: Tokrat vlada ne bo pokleknila pred sindikati

Intervju s premierjem Janezom Janšo na TV Slovenija
17. april 2012 ob 19:42,
zadnji poseg: 17. april 2012 ob 21:41
Ljubljana - MMC RTV SLO

Dokler trajajo pogajanja, je stavkati nerazumno. Vlada je naredila vse, kar je v njeni moči, ne znamo pa čarati, je za TV Slovenija dejal Janez Janša.

Državna blagajna je prazna, zaradi zadolževanja pa že zdaj plačujemo 700 milijonov evrov obresti. Zato mora javni sektor spoznati nujnost varčevanja, ugotavlja predsednik vlade Janez Janša. Janša je zavrnil očitke o nezadostnem socialnem dialogu in poudaril, da se je prvič v zgodovini zgodilo, da je vlada rebalans proračuna in ukrepe le uro po sprejetju predstavila tudi socialnim partnerjem.

"Ne razumejo situacije, v kateri smo"
Na vprašanje, kako razume stavko, je premier dejal, da je ta "posledica nerazumevanja situacije, v kateri smo". Zatrdil je, da se je vlada trudila pojasniti situacijo, velikost maneverskega prostora, obveznosti in sankcije v primeru neizpolnjevanja teh in da je računala, da bo to "prispevalo k razumu," kar pa se ni zgodilo.

Tokrat vlada ne bo pokleknila. Stavkajoči ne bodo plačani.
Opozoril je, da sindikati javnega sektorja, ki so po njegovih besedah javnomnenjsko močni, pogosto zagrozijo s stavko, ker je do zdaj pred to grožnjo pokleknila še vsaka vlada. Tokrat, je dejal Janša, ne bo tako. Tisti, ki bodo stavkali, ne bodo dobili plačila, je še dodal.

Po stavki ne bo nič bolje. Problemi bodo ostali
Janša je še dodal, da bodo problemi po stavki ostali enaki. "300 tisoč ljudi bo prizadetih, ker ne bo vrtcev," je dejal in še našteval, da stavkajoči ne bodo dobili plačila in bodo zato dobili manjše plače. Po njegovih besedah "problem ne bo nič manjši, bo še večji".

Nismo blokirali Pahorjeve vlade, podprli vse razen treh zakonov
Očitek, da je SDS v času Pahorjeve vlade celo z referendumum sam blokiral ukrepe, ki jih zdaj vzpostavlja, Janša odgovarja, da gre za "krilatico, ki kroži po Sloveniji kot izgovor". Janša je zatrdil, da je takrat opozicijska SDS podprla vse razen treh zakonov, a da je predlagala svoje rešitve, ki pa niso bile sprejete.

Te slike se ne da poenostaviti z referendumom o pokojninskem zakoniku, ki ga, kot poudarja Janša, ni vložil SDS, ampak sindikati.

Vabljeni k ogledu:


Pogovor s predstavniki opozicije je na sporedu v četrtek, 19. aprila, ob 20. uri. Na "prvem" ali na naši spletni strani.
Intervju s premierjem pa je pripet na desni strani.

Ne bo se dalo le prezimiti
Janšo težavo vidi v tem, da se Slovenija ni prilagodila novim razmeram, ampak da velik del ljudi še vedno misli, da je treba "krizo prezimiti" in bo potem bolje. Obljube, da bo naslednje leto bolje, so se izkazale za napačne, je dejal, s čimer je mislil na besede svojega predhodnika Boruta Pahorja. "V tej situaciji bi bilo neodgovorno, če bi jih ponavljal," je dejal.

Predlagane ukrepe je zato treba sprejeti, je prepičan, saj vsak dan zapravimo več, kot ustvarimo. Pokrivamo obresti za posojila za javni sektor, izgubili smo veliko delovnih mest, kar pomeni bistvene izpade pri davkih in potrošnji ter pritisk na socialne transferje. Zato je nujno reagirati tako na odhodkovni kot na prihodkovni strani," je dodal premier.

Janša: Mudi se
Na vprašanje, zakaj bo večina ukrepov "prizadela" odhodkovno raven, je Janša dejal, da zato, ker bodo ukrepi namenjeni prihodkovni ravni, npr. obdavčenje luksuza, lahko začeli delovati šele prihodnje leto, in znova poudaril, da je treba ukrepati še letos. "Mudi se, zato nismo mogli počakati s predlogi o rebalansu, dokler se ne izpogajamo s sindikati. Zato obe proceduri tečeta vzporedno," je dejal.

Zaradi večjih razredov šolstvo ne bo propadlo
O razlogih za zmanjševanje nadomestila za brezposelne je dejal, da je zdaj razlika med nadomestilom in najnižjo plačo najnižja v Evropi, zato se po njegovem mnenju marsikdo vpraša, ali se mu splača delati, ali pa naj raje prejema nadomestilo, za katero dela nekdo drug. Poleg tega zdaj dela manj ljudi, kar pomeni, da jih manj za to plačuje. Če se ne bo ukrepalo, bomo dolgove pustili mlajšim generacijam, kar se mu zdi neodgovorno.

Hrovat Petrovčičeva je Janšo ob tem spomnila, da bodo ukrepi prizadeli prav te generacije, in sicer v obliki varčevanja v šolstvu in vrtcih. Janša je spomnil, da v šolstvu ne delajo le učitelji, ampak številni drugi delavci, zato je izpostavljanje le teh krivično. To, da vlada podcenjuje javni sektor, je označil za "zgolj propagandno nabijanje sindikatov".

Rešitev je z manj zaposlenimi narediti več, kar so že zmogle nekatere države, ki so krizo prebrodile. "Če bo več učencev v razredu in se bo delala kakšna ura na teden več, slovensko šolstvo ne bo propadlo," je dejal.

Univerza: Preveč humanističnih profilov
V zvezi s problematiko univerz je izpostavil pretirano širjenje vpisnih mest za poklice, v katerih dve tretjini študentov ne bosta dobili dela ne v Sloveniji ne v Evropski uniji, in pri tem omenil novinarje, ekonomiste, pravnike. Za to je kriva politika po osamosvojitvi, ko se je pretiravalo s profili, ki jih gospodarstvo ne potrebuje, je dejal in dodal, da bo za te ljudi potrebno prešolanje, ki ga bodo financirali tudi iz lastnih žepov. Zmanjševanje subvencij za zasebno šolstvo se Janši ne zdi rešitev, saj gre za zelo majhen odstotek.

"Slikam zelo realno sliko. Ne kot moj predhodnik, ki je govoril, da bo drugo leto bolje," je dejal Janša. Po njegovem mnenju je država razdeljena na tiste, ki so krizo že občutili (gospodarstvo, podjetništvo in brezposelni), in tiste, ki je niso, torej javni sektor, kjer so probleme do zdaj reševali z zadolževanjem.

Poleg obdavčenja luksuznih izdelkov Janša dopušča možnost zvišanja DDV-ja, a le kot skrajni ukrep konec leta. "Če ukrepi ne bodo prijeli, bo to na koncu leta še edina možnost, ki bo ostala," je dejal.

Ne Grčija, zgodi se nam lahko Latvija
V zvezi z morebitnim referendumom o vladnih ukrepih je Janša dejal, da upa, da se to ne bo zgodilo, saj potem ne bo mogoče izvesti nobenega iz svežnja zakonov, ki vsebujejo varčevalne ukrepe. V tem primeru se lahko po njegovih besedah Slovenij zgodi "ne Grčija, ampak Latvija," ki ji nihče več ni hotel posoditi denarja.

Vlade med stavko ne bo v prestolnici
Na vprašanje, zakaj vlada prav na dan stavke odhaja na obisk ormoško-ptujske regije, je Janša zatrdil, da je bil dan obiska določen v okviru rednih obiskov slovenskih regij na eni prejšnjih sej vlade in dodal, da bo pogajalska skupina ostala v Ljubljani.

In njegova napoved pred nekaj leti, da bodo spomladi ljudje na ulicah? "To se je nanašalo na stanje slovenske pravne države," je pojasnil in dodal: "Eno so ljudje na ulicah, drugo pa je stavka. Stavka ne pomeni ljudi na ulicah".

L. D., A. K. K.
Prijavi napako
Komentarji
friks
# 17.04.2012 ob 19:51
Meni greste na živce vsi, ki ste v Janša bolezensko zaljubljeni, ali ga bolezensko sovražite. Oboji ste državi v breme, saj prav uživate ko povečujete prepad med dvema opcijama. Medtem bi moral biti naš skupen cilj državo potegniti iz blata in ji dati priložnost o kateri smo vsi sanjali ob osamosvojitvi.
Socialniradikal
# 17.04.2012 ob 19:48
Janez napisal ti bom isto kot bi Zoranu ! Ne zahebi prosim ! Pa vso srečo !
Valuk_
# 17.04.2012 ob 19:54
Spet še en intervju z vnaprej pripravljenimi vprašanji....

Kot v najboljših komunističnih časih!
Socialniradikal
# 17.04.2012 ob 19:50
ti si nula

Dobro opažaš. Tudi Pahor je zgledal zelo izmučeno in postarano, ko je bil premier, sedaj pa se mu spet vrača energija in tudi tak stari ni več videti ! Prokletstvo premierskega stolčka !
ti_si_nula
# 17.04.2012 ob 19:44
A se to samo meni zdi ali se je JJ res nekoliko postaral v zadnjih mesecih??
da funk
# 17.04.2012 ob 19:48
Ja nč, JJ
narodu še enkrat razlož.
Samo ne prepočas, da ne bo kdo zaspal:)
AnnoZero
# 17.04.2012 ob 20:41
Ksenija dobro zgleda....to se že strinjam.

Tudi s tem se strinjam, da ga mora šraufat.

Sam pol naj vse šraufa, ne pa da je Tuerčinu jedla z roke.
AnnoZero
# 17.04.2012 ob 20:39
Dajte si ogledat njen intervju s Tuerkom in ta z Janšo.

Res velika razlika.

In to na nacionalni televiziji.
AnnoZero
# 17.04.2012 ob 20:17
Ksenija, Ksenija,

zakaj pa Turčina nisi tako stiskala....

Takrat sta se pa skor zlila v eno...
Coen
# 17.04.2012 ob 20:02
@ friks,

Meni greste na živce vsi, ki ste v Janša bolezensko zaljubljeni, ali ga bolezensko sovražite. Oboji ste državi v breme, saj prav uživate ko povečujete prepad med dvema opcijama. Medtem bi moral biti naš skupen cilj državo potegniti iz blata in ji dati priložnost o kateri smo vsi sanjali ob osamosvojitvi.

Tudi meni, ampak dokler bomo podpirali takšne politike, kot jih imamo sedaj, ne bomo prišli nikamor. Povej mi, v kateri normalni državi se lahko postavi za premierja nekoga, ki je ponarejal dokumente in z njimi miniral predsednika države? Nekoga, ki je v sodnem postopku? Nekoga, ki je mandat pred tem še načrtno miniral takratnega premierja, da danes daje iste predloge, le da imajo večji šok efekt na prebivalstvo?

V kateri normalni državi se postavi za premierja nekoga, ki bivšega predsednika primerja s Hitlerjem in narod načrtno deli na naše in vaše? V nobeni. Samo v naši Sloveniji, 20 let šolstva pa je očitno premalo, da bi ljudje prešli iz hlapčevstva v posameznike z lastno pametjo.
okram23
# 17.04.2012 ob 20:15
sej pravim nihče ne dela za slovenijo, za nas, vsak dela le zase
žalostno
favory
# 17.04.2012 ob 20:03
Druže Janša samo reci, radit čemo šest meseci!
Ako kaže i još Urška...radit čemo do našeg duška!
Ako kaže i Vizjače...radit čemo još jače!!
harsim
# 17.04.2012 ob 21:51
Novinarka je kot novinarka nesposobna , ne glede na to ali je leva ali desna!
punca08
# 17.04.2012 ob 20:22
Oprostite, tle novinarka pa nima razčiščenih pojmov. Kdo je v24 razreduu????
povžek
# 17.04.2012 ob 22:00
Čas je, da začnemo delat, ne samo gobcat in preprodajat! Zemle je dost, motik tudi, hoste preveč, le sami moramo les razžagat in naredit izdelke, ne pa hlode izvažat in črvojedno uvažat!
prinašalec
# 17.04.2012 ob 21:24
Ksenija Horvat, z malo več vaše nepristranskosti, bi lahko od premiera izvedeli še kaj več. torej racionalno postavljanje vprašanj, brez očitnega kazanja nenaklonjenosti predsedniku, bi gledalci prišli do več informacij o stanju v katerem smo in imamo pravico to tudi vedeti. Saj menda nacionalka vodi pogovore za boljšo informiranost vseh Slovenskih gledalcev, a, ni tako, ker pač vsi obvezno plačujemo TV naročnino nacionalke.
punca08
# 17.04.2012 ob 20:48
da funk-kaj je narobe če govori počasi-vsaj ti razumeš, ki Jankovićevega blebetanja nisi. Razločno in jasno govorjenje je pozitivna lastnost predsednika. Ne pa da v hitro govorjenje zavijejo kup laži
urosbez
# 17.04.2012 ob 19:54
SDV in JLA sta krivi za vse! Ivan! Obračunaj z notranjim in zunanjim sovragom, saj le-ta vreba sa svih strana! Komunisti kominterne pa že snujejo zaroto proti tebi. Generalštab JLA v tajnosti še obstaja, pa tudi Kučan na skrivnih sestankih CK ZKS snuje vrnitev Slovenije v okvir SFRJ! Pahor pa paktira z generali v Beogradu, s tistimi grdimi komunisti v zelenih uniformah s peterokrako na titovkah!!! Ljubljeni vodja, reši nas! Le ti nas lahko!
pd
# 17.04.2012 ob 22:16
Nismo blokirali Pahorjeve vlade
bwahahaahahaa
shearer alan
# 17.04.2012 ob 21:13
a mislite da ce odstopi jansa bo pa boljse...na zalost ne bo..ker smo v dreku in kdorkoli pride za njim gor..verjemite mi da bi bili isti ukrepi..oziroma se bolj drasticni.

tisto kar smo sadili v preteklosti zanjemo danes
mala riba
# 17.04.2012 ob 20:57
Vlada je naredila vse, kar je v njeni moči, ne znamo pa čarati, je za TV Slovenija dejal Janez Janša.

Recimo, izgini, za začetek???
Matoxy
# 17.04.2012 ob 19:57
A se to samo meni zdi ali se je JJ res nekoliko postaral v zadnjih mesecih??

Bi bilo čudežno, če se nebi:)
vombat98
# 17.04.2012 ob 19:48
že četrtič je v vladi, pa še ni strl okove socializma? (morda zaradi fanatičnega pohoda v jajce, kjer je teroriziral pohodnike)
VZajcev
# 17.04.2012 ob 23:14
E sam to je hujše k v komunizmu. Prime time, en dan pred štrajki - naključje? :))
dvince
# 17.04.2012 ob 22:59
tipično slovensko spet bit fouš javnih uslužbencem,.ne razumete, da varčevanje pri javni upravi ne bo vam v privatnem sektorju prineslo nič.. tistih 800mil€ pa je najmanjši problem prišparat: ven iz NATA, nehat vlagat v vojsko in bi takoj privarčevali par % BDP, cerkvi ukinit vse subvencije in jih obdavčit,. ideje recimo: na fin način spodbujat prostitucijo kot je to v Avstriji in drugje z obdavčenimi javnimi hišami itd., ampak ne , mi smo konzervativna družba, ki se bojimo riskirat in cerkev nam preveč pomeni, da bi jo oskubli, tako da raje vzemat dopuste delavecem, nižat plače srednjemu razredu, zmanjšat subvencije za zdravstvo, bolniške, porodniške..
dicky
# 17.04.2012 ob 21:49
@generusus: čestitak k pronicljivem opažanju. tudi jaz sem tisto opazil

Novinarka: "Zakaj ne obdavčite bogatih, luksuza, tistih, ki so premožni?"
Predsednik vlade: "Obdavčili bomo luksuzne avtomobile, plovila, davek bo za najbolj premožne najvišji."
Novinarka: "Ampak ali ste prepričani, da boste s tem kaj dosti prihranili?"
Impact
# 17.04.2012 ob 20:37
Janša, čas je, da za vedno izgineš iz političnega prizorišča in prenehaš uničevati, kar uničuješ že 20 let.
vombat98
# 17.04.2012 ob 20:12
kakšen pokvarjen človek, lani je vse ščuval proti vsem reformam, sedaj pa mirno razlaga, da sindikati ne razumejo, v kakšni situaciji smo, bruh
scuffydog
# 17.04.2012 ob 20:09
ahaha.. pricakuje da bo delovanje teh strank ki so sedaj v opoziciji bolj razumno kot takrat ko so bili v poziciji. vi ste bili pa razumni v prejsnji opoziciji, sedaj pa se bolj ne janezek? ah. futbol!
daco1
# 17.04.2012 ob 19:56
Kakšno odpravnino bo dobila nadzornica v Prmorju,za pol leta dela?Takim naj vzamejo,ne pa kuharjem v OŠ.
renault
# 17.04.2012 ob 23:45
Slovencem ni pomoči. Po vsej Evropi varčujejo, mi bi pa še po starem. Bi varčevali, vendar ne pri sebi. Zadnji čas, da nas nekdo zdrami.
EU Bananistan
# 17.04.2012 ob 21:58
Glede na večino komentarjev:
Slovenci res ne potrebujemo zunanjega sovražnika. Največji sovražnik smo sami sebi. Upam, da se ne pokoljemo med seboj.
harsim
# 17.04.2012 ob 21:49
komsomolec

Eno in isto trobiš že pol leta. Kot pokvarjena plošča !
mojir
# 17.04.2012 ob 21:47
Se strinjam, novinarka povsem neprofesionalna, povsem nekorektna in nepripravljenja, enostavno pač ena izmed šetinčevih učenk hehe... naj se ukine ta RTV že enkrat. Niso sposobni korektno spremljati politike in o njej poročati, niso sposobni pokriti glavnih športnih prireditev in domačih reprezentanc, še več, silijo nas s svojim osebnim mnenjem in prenosi, kot jer F1 - za božjo voljo, zakaj plačujemo priključek za to sranje... sramota!
generusus
# 17.04.2012 ob 21:46
visokepete 17.04.2012 ob 21:40
O pristranskosti večine medijev pri nas sem že ničkolikokrat komentiral. Temeljni problem pri nas je, da so pristranski, in pri nas se nagibajo z veliko večino k samo eni politični opciji. Če medijski prostor ni uravnotežen, ne more normalno delovati nobena družba.
AnnoZero
# 17.04.2012 ob 21:32
kolibri123, kakšen izliv.

Ko pa Janković občinski denar pumpa v napol zasebni projekt Stožice, tam pa sama hvala....
rooster
# 17.04.2012 ob 20:48
RTV je ravno prav uravnotežena ... Rosvita, Gerić, Možina na eni strani in Ksenja, Paškova na drugi . Bobovnik pa vmes
rebelrebel
# 17.04.2012 ob 20:45
Če bi Rosvita Pesek ali Rajko Gerič vodila takšen intervju z Danilom Turkom ali Jankovićom, bi jo v partijskih trobilih že pribijali na križ in Miša Molk kot varuhinja pravic RTV gledalcev, bi spet imela kaj za jamrat.
favory
# 17.04.2012 ob 20:14
Janša...če bi rekel, da si zajebal kot predsednik vlade, ko si delil bombone in če bi rekel, da si zajebal, ko si rušil reforme v opziciji, bi ti verjel in te podprl! Posebej, če bi obenem poprl znižanje plča vsem vašm šefom, vsem podrepnikom, prepovedal zaposlovanje vsem k..rc..m - palcem v ministrstvu...bi res verjel. Tako pa si en navaden povzpetnik, briga te samo za tvoje...Slovenija pa gre lahko v qua!
favory
# 17.04.2012 ob 20:09
Kakšen lažnivec! On se je z vsem usklajeval...podpiral....matr....da ga imam na dosegu roke bi dobil tako žlepo, da bi pomnil!!!!
manrose.
# 17.04.2012 ob 20:06
@domobran: Kje si našel te čudne in zavajajoče grafe, pri katerih se ordinata nikoli ne začne z 0, ampak s krneki, in potem izpade, kot da gre za strašanske razlike?

Sicer pa so pri teh grafih opazni padci kazalcev predvsem v tistih obdobjih, ko je SDS suvereno zablokiral vse reforme.
tureavanture
# 17.04.2012 ob 20:06
Med predvajanjem intervjuja so možne nenapovedane kontrole po hišah, tako v mestih kot vaseh.
Kdor ne bo spremljal, je zagrožena kazen do 10 let!
o'fenomeno
# 17.04.2012 ob 19:56
liga prvakov je dons
da funk
# 17.04.2012 ob 19:54
bo imel tista stekla, kot na proslavah, da bo lepo čital?

boljš da ma stekla, pa da lepo čita
nam vsaj ne bo delal sramote pred svetom, kot Stanovnik, ki ne čita in govori napamet:)
skylleen
# 18.04.2012 ob 01:30
Meni se zdi precej cinično&dvolično, da sedaj na vse glas vzklikajo o solidarnosti in enotnosti; kaj pa nekaj let, mesecev nazaj, ko so se nekateri nekatere gospodarske panoge pripeljali do roba in čez prepad.

In takrat vse tiho je bilo.

Prepozno, da bi jih sploh resno vzeli; sindikate namreč.
Bubbles
# 17.04.2012 ob 23:53
nekoč smo živeli v sanjski državi SFRJ....vsi so imeli službe, vsak si je lahko postavil hiško itd.......ampak.....v podjetjih je bilo zaposlenih 60% režijskih delavcev (beri pisarniških moljev) in 40% delavcev v proizvodnji.....in teh 40% je delalo za vse....imeli smo uravnilovko-enake plače za vse (izbranci pa so imeli prednostno listo pri nakupu za takrat luksuznih dobrin)..v zlatozlati in poslačeni SFRJ praktično ni bilo firme, ki bi delala +....če pa je že bila je morala višek dati za tiste, ki so delali minus ali za nerazvite republike in pokrajini).......kredite za hiške, ki jih je popapala inflacija pa smo vračali v novi državi in jih še vračamo......to so dejstva, tisti, ki pa ste se v takratnih časih še po fotrovih jajcih šetali pa bodite raje tiho....ker sedanja situacija JS vs realni sektor je precej podobna............pa čimveč minusov mi naštepajte :))))
bryden
# 17.04.2012 ob 23:18
Janez, OBRATNO DOKAZNO BREME v primeru premoženjskega stanja. In obdavčitev cerkve! Slovenija ne potrebuje popolnoma nič drugega.
zapatist
# 17.04.2012 ob 22:14
Premier Janša: Tokrat vlada ne bo pokleknila pred sindikati

uau, kakšen junak je naš Ivek
johann
# 17.04.2012 ob 22:00
Zaradi večjih razredov šolstvo ne bo propadlo

Tako je. Nas je bilo v razredu skoraj 30, pa smo čisto lepo preživeli in se veliko naučili, sedaj pa je v marsikaterem razredu tudi po malo več kot 10 učencev. Izgovarjanje na kvaliteto poučevanja je milo rečeno smešno, kajti dober učitelj bo snov dobro razložil tudi 30-tim v razredu, slab pa slabo tudi enemu.
generusus
# 17.04.2012 ob 21:07
Insert iz današnje oddaje:

Novinarka: "Zakaj ne obdavčite bogatih, luksuza, tistih, ki so premožni?"
Predsednik vlade: "Obdavčili bomo luksuzne avtomobile, plovila, davek bo za najbolj premožne najvišji."
Novinarka: "Ampak ali ste prepričani, da boste s tem kaj dosti prihranili?"

Sedaj pa ne vem, a ti novinarji sploh vedo kaj sprašujejo ali pa imajo vnaprej pripravljena bedasta vprašanja in vprašanja na odgovore, ne glede na to kaj odgovori sogovornik. :-)
Kazalo