Slovenija

Poudarki

  • DZ o ministrski ekipi na izredni seji
  • V petek tudi o sedmih novih poslancih
  • Koalicija nasprotuje Virantu in želi pogovore
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,4 od 32 glasov Ocenite to novico!
Državni zbor
Predsednik vlade Janez Janša je listo 12 kandidatov za ministre nove vlade javnosti predstavil v petek, v parlamentarno proceduro pa jo je vložil v soboto. Foto: BoBo
Gregor Virant
Predsednik DZ-ja Virant je za generalno sekretarko parlamenta znova predlagal Prelesnikovo, ki je funkcijo opravljala v zadnjem mandatu. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Prvih šest ministrskih kandidatov uspešno skozi sito odborov

Drugih šest ministrov pred parlamentarne odbore v četrtek
7. februar 2012 ob 07:46,
zadnji poseg: 7. februar 2012 ob 21:25
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Pristojna parlamentarna delovna telesa so zaslišala in potrdila prvih šest kandidatov za ministre nove vlade. Preostalih šest bo zaslišanih v četrtek, o ministrski ekipi pa bo DZ odločal v petek.

Dopoldne se je odboru za notranje zadeve predstavil kandidat za ministra za notranje zadeve Vinko Gorenak (SDS), odboru za kmetijstvo pa kandidat za ministra za kmetijstvo in okolje Franc Bogovič (SLS).

Svoj načrt dela je pristojnemu odboru predstavil kandidat za ministra za gospodarski razvoj in tehnologijo Radovan Žerjav (SLS), ki je bil potrjen z 12 glasovi za in enim proti. Pristojni odbor je Žigo Turka (SDS) potrdil kot kandidata za ministra za izobraževanje, znanost, kulturo in šport.

Parlamentarna komisija za odnose s Slovenci v zamejstvu in po svetu je zaslišala ter potrdila kandidatko za ministrico brez resorja Ljudmilo Novak (NSi). Zadnjega so na pristojnem odboru potrdili kandidata za ministra za infrastrukturo in prostor Zvonka Černača (SDS).

Zaslišanja kandidatov za ministre se bodo nadaljevala v četrtek. Pred pristojnimi odbori bodo takrat zaslišani še kandidat za ministra za delo, družino in socialne zadeve Andrej Vizjak (SDS), kandidat za ministra za obrambo Aleš Hojs (NSi), kandidat za ministra za pravosodje in javno upravo Senko Pličanič (Lista Virant) in kandidat za ministra za zdravje Tomaž Gantar (DeSUS). Predstavila se bosta tudi kandidat za ministra za finance Janez Šušteršič (Lista Virant) in kandidat za zunanjega ministra Karl Erjavec (DeSUS).

DZ o ministrski ekipi na izredni seji
Državni zbor bo o celotni 12-članski ministrski ekipi odločal na izredni seji, ki bo v petek. Predsednik vlade Janez Janša je listo 12 kandidatov za ministre nove vlade javnosti predstavil v pretekli petek, v parlamentarni postopek pa jo je vložil v soboto, ko je začela veljati tudi novela zakona o vladi.

V petek tudi o sedmih novih poslancih
Ker je med kandidati za ministre sedem poslancev, bo moral DZ po njihovem imenovanju potrditi mandate nadomestnim poslancem. To pa bodo storili že na petkovi seji. Če bo ministrska ekipa izvoljena, bo namesto Radovana Žerjava (SLS) v poslanske klopi sedla Jasmina Opec, namesto Franca Bogoviča (SLS) pa Roman Žveglič. Karla Erjavca (DeSUS) bo nadomestila Marija Plevčak, Ljudmilo Novak (NSi) pa Janez Vasle. V vrstah poslancev SDS-a bo Zvoneta Černača zamenjal Vitoslav Türk, Vinka Gorenaka Gregor Pivec, Andreja Vizjaka pa Damjana Petavar Dobovšek.

Virant želi obdržati Prelesnikovo
Sicer pa je na kolegiju predsednik DZ-ja Gregor Virant želel na petkovo sejo uvrstiti tudi odločanje o ponovnem imenovanju Mojce Prelesnik za generalno sekretarko parlamenta. Prelesnikova je na tem mestu zadnja tri leta, Virant pa jo znova predlaga, ker je prepričan, da je strokovnjakinja, ki je službe DZ-ja v zadnjih treh letih dobro vodila, rezultati njenega dela pa so vidni. Poleg tega pa Virant, kot pravi, zagovarja stališče, da ljudje, ki svoje delo dobro opravljajo, ostanejo na svojih funkcijah.

Koalicija nasprotuje Virantu in želi pogovore
A njegov predlog ni naletel na podporo koalicijskih partnerjev SDS-a, NSi-ja, SLS-a in DeSUS-a, saj so njihovi predstavniki opozarjali, da se želijo v poslanskih skupinah s kandidatko pred odločanjem pogovoriti. Tako je vodja poslanske skupine Pozitivne Slovenije Jani Möderndorfer predlagal, da o imenovanju generalne sekretarke ne bodo odločali v petek, ampak bodo takrat sejo prekinili in jo nadaljevali v torek, vmes pa se bo Prelesnikova lahko predstavila poslanskim skupinam.

Kljub temu v koalicijskih strankah SDS, SLS, DeSUS in NSi predloga niso podprli, ampak so se glasovanja vzdržali, a ker so za predlog glasovali v Listi Virant, Pozitivni Sloveniji, SD-ju in narodni skupnosti, je bil sprejet.

An. Ma., A. S.
Prijavi napako
Komentarji
nesesekirat
# 08.02.2012 ob 19:14
Mene pa je prepričal le Korl, ki je svojo kompetenco za ministra zagovarjal z rojstvom in obiskovanjem šole v Belgiji. In me spomnil na starega, nepozabnega "Ne joči,Petra", ko "ojstrostrelec" Šugman svojo kvalifikacijo za diverzanta, "specializiranega za rušenje železniških prog" utemeljuje s tem, "da je na postaji karte prodaja".
Amsel
# 08.02.2012 ob 16:29
Da crkneš od smeha. Nekredibilni člani odbora dajejo strokovno legitimnost kandidatom za ministre! Še dobro, da Kaligula ni imel teh težav, ko je svojega konja imenoval za senatorja.
levokrilo
# 08.02.2012 ob 15:09
parabola
# 08.02.2012 ob 11:50
medtem ko naš najboljši filmski režiser dela na Poljskem


Tu pa tam je res mojstrovina, ki zasenči Carpenterja ali Kubricka.
veza
# 08.02.2012 ob 14:38
pisoJ zorbotit

Vsi s komunističnim pedigrejem se lahko veselite, številni bivši komunisti, ki so po letu 1990 priredili življenjepise, ki so prevzeli desnico, ki so govorili, da so "kao" partijo rušili od znotraj, nekateri izmed njih so celo pod prisilo vzeli rdečo knjižico..... so na ablasti;

Ivanček Janšev in Gorenakov Vinko sta le vrh ledene gore press


Torej še velja tista stara - bilo kuda, UDBA svuda!
pisoJ zorbotit
# 08.02.2012 ob 13:29
@levak

gospoda preViranta so stisnili v kot, drugače bi objavili sporne avdiovideo posnetke... :)

Vsi s komunističnim pedigrejem se lahko veselite, številni bivši komunisti, ki so po letu 1990 priredili življenjepise, ki so prevzeli desnico, ki so govorili, da so "kao" partijo rušili od znotraj, nekateri izmed njih so celo pod prisilo vzeli rdečo knjižico..... so na ablasti;

Ivanček Janšev in Gorenakov Vinko sta le vrh ledene gore press
levak
# 08.02.2012 ob 13:02
Gospodu Virantu hvala za MNZ
vonko
# 08.02.2012 ob 13:00
V resnici je na volitvah zmagal Virant :)
Ko se strinja s koalicijo, ima itak večino, ko se ne, pa ima večino z opozicijo.
veza
# 08.02.2012 ob 12:48
parabola,
kulturno min. je za Slovence nekaj posebnega, preden bi šel Janša kaj spreminjat, bi se moral vsesti s temi kulturniki in se dogovoriti, kot se bo moral s sindikati gospodarstva in javnega sektorja in še kom!
Minister pa pomeni le eno plačo in službeno vozilo in tajnico, pa nekje dobiš to noter!
Janša kot Janša, posluša le svoje svetovalce, ki pa mu lahko govorijo le tisto, kar sam hoče slišati, sicer letijo!!!
parabola
# 08.02.2012 ob 12:23
@veza - razloži, kako bi ti krčil ministrtva brez združevanja. Pa še malo po Evropi poglej. Menim, da če Turk zadrži od 140 prej zaposlenih le 40 bo prihranil toliko, da bo za izvajalce več denarja ob upoštevanju - 7 % prihrankov na ministrstvih, ki jih moramo doseči. če nočemo, da nam država propade.
veza
# 08.02.2012 ob 11:55
parabola,
se strinjam, ampaz zaradi tega ni treba prenašati ministrstva, vse lahko urediš in tudi ohraniš to simbolno ministrstvo!
Predvsem pa se moraš prej dogovoriti z deležniki, pa ne moreš sedeti v pisarni, obdan s kimavci in sprejemati odločitve brez "kulturnega" dialoga!
parabola
# 08.02.2012 ob 11:50
V letih 1993 - 1996 je na kulturnem ministrstvu sedelo 40 zaposlenih, po Širco že preko 140. ali imamo zato kaj več kulture? naši najboljši kadri so uspeli vtujini (doma za njih ni bilo denarja ali pa niso bili politično primerni). Zato pa imamo Čefurje raus, medtem ko naš najboljši filmski režiser dela na Poljskem. Širca ni našla denarja za njegove projekte.
veza
# 08.02.2012 ob 11:38
Bik,
Janša je obljubil DIALOG s sindikati in vso zainteresirano družbo pri sprejemanju reform!
Sedaj pa brez kakršnekoli debate spremeni strukturo kulturnega ministrstva, to ni sprejemljivo!
Pa sem dal glas za to vladno koalicijo!
Jezni Smrk
# 08.02.2012 ob 10:56
Sovražim sito odborov.
iksy
# 08.02.2012 ob 10:33
Bik wrote: ... Še posebej, ko jih zaslišuje Potrata - čista potrata časa.

Hahah, dobra ;)
Bik
# 08.02.2012 ob 10:32
Kulturni kulturniki.
CtrlDelete
# 08.02.2012 ob 10:12
Gregor, vprašaj Ivana če bo ugasnil števec "dolga države" na svoji spletni strani?!
Bik
# 08.02.2012 ob 10:06
iksy
# 08.02.2012 ob 09:38

Zaslišanja ministrskih kandidatov so čista izguba

Še posebej, ko jih zaslišuje Potrata - čista potrata časa.
iksy
# 08.02.2012 ob 09:38
Zaslišanja ministrskih kandidatov so čista izguba časa (in davkoplačevalskega denarja) in bi jih moral parlament v zdajšnjem mandatu (v sklopu predvidenih ustavnih sprememb) ukiniti.
QARAMBA
# 08.02.2012 ob 00:13
Pustimo na miru to ubogo sanjsko ekipo, če bodo nekaj let dobesedno prespali bodo naredili še najmanj škode, koristi od njih je utopično pričakovati. Ker pa sam prezvišeni zagotavlja, da je to v tem trenutku najboljša možna izbira pa je na mestu vprašanje - kako bedasti so šele volilci, ki so te telebane izbrali?!
Anar Hija
# 07.02.2012 ob 23:27
hehehehehh.... enostavno, nihče več jih ne jemlje resno. še pljuvat se ljudem ne da več čez to ekipo. enostavno so odnehali, ker nima smisla. še njihovi najzvestejši privrženci so tiho...ker vedo, da je to najslabša vladna ekipa v zadnjih 20ih letih. skupek ljudi, ki jih nihče noče.

NE janšizmu!
FC Chelsea
# 07.02.2012 ob 22:01
Odlična ekipa....v tem trenutku najboljša!
daco1
# 07.02.2012 ob 17:25
To vlado bi lahko potrdili že 14 dni nazaj,saj se je vse vedelo.Kaj neki mečkajo.
nikhrast
# 07.02.2012 ob 16:58
Slovenija ima parlamentarni sistem, pa zakaj potem vsa ta zaslišanja, to je mlatenje prazne slame. Ta zaslišanja so del predsedniškega sistem, tam je možna kohabitacija.

Koalicija ima glasove, vlada ima podporo; opozicija pa lahko v parlamentu zahteva glasovanje o nezaupnici vlade, samo če ima vlada glasove v parlamentu je to nesmiselno.
minores
# 07.02.2012 ob 12:15
V nobeni državi tožilstvo ni "pod policijio" in tudi v Sloveniji ne bo, ker MNZ ni policijsko ministrstvo ampak še marsikaj drugega enako pomembnega!
felixon
# 07.02.2012 ob 11:56
Gorenjak je za bivšo ministrico "možganski in predvsem strokovni trust", da o poštenju sploh ne govorim.
sanja25
# 07.02.2012 ob 11:01
Senna-Maze 28 Me ne zanima kaj pravi, ampak kakšna so njegova dejanja in njegov življenjepis. Če tebi lahko prodajo kup dreka, zavitega v celofan papir, še ne pomeni, da lahko tudi ostalim. :) Enkrat komunist, vedno komunist. Je itak znano, da so še posebno miličniki bili izpostavljeni pranju možganov. Verjetno mu je že žal, da ni Kresalova nabavila še več vodnih topov za prihajajočo pomlad.
Senna-Maze 28
# 07.02.2012 ob 10:41
Čisto korektno predstavitev ima, nobenega napadanja, obtoževanja, zato tukaj bodimo objektivni.
daryankoff
# 07.02.2012 ob 10:33
Sam obrekujete, ko tercialke.
Nova vlada ima vso mojo podporo. ZA domovino Slovenijo.
šurda
# 07.02.2012 ob 10:33
dule5
A,si pričakoval kaj drugega ?
Jaz sem to že napisal v prejšnem svojem postu !
sanja25
# 07.02.2012 ob 10:30
Ob takšni ekipi sem itak lahko samo brez besed. :) Me zanima, če res obstaja tisti Janšev ranč v Avstraliji in če bo po propadu Slovenije tam dovolj prostora za vso "sanjsko" ekipo, ko bodo morali emigrirati iz Slovenije.
dule5
# 07.02.2012 ob 10:26
V Življenjepisu Gorenaka ni podatkov o članstvu zveze komunistov. Na tem mestu je to zelo pomemben odatek. Vladajo nam Bivši komunisti. Od bivših komunistov slabši le komunisti, ki so postali kapitalisti. ( tudi po prepričanju)
šurda
# 07.02.2012 ob 10:26
Plemič
Slovenija je rešena.komunisteki pa v jok in stok.
Ha,ha,ha svetujem ti,da si prebereš življenjepisa samo dveh,recimo
Ivana Janeza Janše in Dr:Vinka Gorenaka,seveda tista ne
ceturirana

Še najbolj pa me zanima kako se bo predsatvil na "hiringu" Karel
Viktor Erjavec DeSUS,to bo prvi "show" ala Beny Hill !
igorak
# 07.02.2012 ob 10:24
@Rabelj, ti si tak praktik. Je celo tvoje življenje tako...praktično, ali obstaja tudi nekaj, kar ima dodano vrednost?

Denar se ne bo nič drugače razdeljeval na ministrstvu za kulturo, saj bodoči minister ne bo imel pojma, oziroma se mu bo samo sanjalo, katere veje vse vodi. Če bi hoteli reformirati kulturo in začeti z novim programom kulturne politike (ki je nujno potrebna), bi potrebovali samostojno kulturno ministrstvo, ki bi take reforme izpeljali "comme il faut". No, pa kaj razlagam, tebe tako ali tako zanima samo praktična uravnilovka, saj od plašnic ne vidiš ne desno ne levo. Pač si eden tistih, ki jemljejo življenje preprosto " za nosom, pa kar bo - bo..."
Senna-Maze 28
# 07.02.2012 ob 10:19
Šurda

Mene resnično ne moti, saj vidiš, da se zabavam. Pravim, da smo dojeli.
intelekt
# 07.02.2012 ob 10:18
Janša je kriv!
Plemič
# 07.02.2012 ob 10:16
Slovenija je rešena. komunisteki pa v jok in stok.
šurda
# 07.02.2012 ob 10:14
Senna-Maze 28
Zakaj te to tako moti ?,zakaj te moti resnica ?,tisto kar bo
Dr:Vinko GOrenak SDS povedal na SLO 3 je malce "sfrizrana"
verzija,taka kot na spletnih straneh SDS-a !
Podobnen prčiščen življenjepis ima tudi Ivan Janez Janša !,
predesdnik slovenske vlade,obtožen Mednarodne Korupcije,
zato pa rabi take vojščake na minstrstvu za notranje zaadeve+
tožistvo kot je Dr:Vinko Gorenak !!
DREADLORD
# 07.02.2012 ob 10:14
glede na mesijo, jih preimenujte v apostole.
cslesce
# 07.02.2012 ob 10:12
SRAMOTA kaj bomo imeli....
Senna-Maze 28
# 07.02.2012 ob 10:04
@šurda

Hehehehe spoštovani kolega, kolikokrat si že napisal ta isti komentar ? Smo dojeli, da je bil nekoč član Represivnega Organa SFRJ Ljudske Milice. Sicer pa ravno sedaj predava svoj življenjepis na SLO 3
golaž
# 07.02.2012 ob 10:03
Kar dobro naj jih zaslišijo. In vse naj priznajo...
šurda
# 07.02.2012 ob 09:58
Najbolj pa je med minstrskimi kadidati zaminjiv danes Dr:Vinko
Gorenak SDS,svoje dni pa eden najbolj zagrizenih Komunistov (tako
kot njegov šef I:J:Janša ) ,ki je bil celoč član Represivnega Organa
SFRJ Ljudske Milice,celo tako prospektiven kder je bil,da so ga
dali celo za Načelnika Ljudske Milice v Celju !,ne pa policije kot
zavaja RTV Slovenija !!

In tak naj bi bil notranji minister v Demokratični Republiki Sloveniji ?
pa ne samo to,celo tožilstvo si je podredi s pomočjo "lisičke!
Gregoja Viranta !!
Obsidijan
# 07.02.2012 ob 09:49
Še eno vprašanje za dr. Turka: ali bo Janez Ujčič res njegov sekretar?

To je tudi vprašanje, ki najbrž zanima vse novinarje, če še obstaja kaj stanovske solidarnosti.
JackBauer
# 07.02.2012 ob 09:41
Ali lahko gradbeniku dr. Turku jaz postavim kakšno vprašanje s področja šolstva ali kulture?
kva dogaja
# 07.02.2012 ob 09:39
Bo Vizjaka kdo vprašal za ultra dobro valilnico novih zamisli ali posavski razvojni center, bo spet zaživel z novo infuzijo državnega denarja, nesposobneži na kvadrat.
No saj je tako vseeno nam ni pomoči, bo s temi klovni vsaj prej konec.
DURA-ACE
# 07.02.2012 ob 09:39
Ali bo Gorenak končno razkril državo v EU, ki ima tožilstvo pod MNZ-jem?

Ali bomo ostali pri tem, da je edina taka na svetu Saudova Arabija?
(To je tudi država s katero se lahko primerjamo po številu žensk v vladi.)
Valuk_
# 07.02.2012 ob 09:36
Tale Gorenjak.. ne vem kje so ga našli. Brezobrazen in nadut tip. Demokracija mu je neznana beseda.

Res človek se vpraša, zakaj smo že šli na predčasne.. da smo zdaj dobili TOLE?!?!?
študent88
# 07.02.2012 ob 09:34
Slovenija

Pridružite se v naši skupini, pomagajte slovenskemu kmetijstvu in pomagajte slovenski samooskrbi.
olen
# 07.02.2012 ob 09:14
@88-91
Ja res je da se jih je treba držat.... Ampak zdaj bodo eni poslanci najedali da je bila prestavitev slaba drugi da je bila dobra.... Razlog za potrditev oz za ne potrditev je pa pri poslancih že zdavnaj jasna kdo bo podpru in kdo ne...

Izpadejo pa poslanci skor tako kot dvorni norčki s svojim izgovori za ali proti...
ralu
# 07.02.2012 ob 09:12
DZ : Vinko zakaj ste se odločili za ministra?
VG: Ker tako mora bit in konec!
s5er
# 07.02.2012 ob 09:09
g.Gorenak je dobra izbira, klin se s klinom izbija.
genniuuss
# 07.02.2012 ob 09:00
Povejte mi na primer..
Kaj je storil minister za promet Patrik, v svojem mandatu,
da ga ne bi mogel sedanji izboljšati?
Kaj je naredil Roko,kaj Katarina,
Kaj je posebnega storila gospa Širca,gospa Darja Radić,

Pozabljate da so bila tri leta vržena v luft.
Bik
# 07.02.2012 ob 08:57
Joe Malkovich
# 07.02.2012 ob 08:13


Še malo pa bo to postalo levičarsko trobilo kot večina Slovenskih medijev.
88-91
# 07.02.2012 ob 08:56
olen; strinjam se s tabo, samo če so pravila taka se jih je treba držat
olen
# 07.02.2012 ob 08:36
Pri nas se vse komplicira... daje ja drazje da se lahko vsak po svoje izgovarja....

Ta zaslišanja so brez zveze.... Ne poznam poslanca ki bi po zaslišanju spremenil mnenje o kandidatu....

Asi predstavljate da bi koga g. Vinko Gorenjak prepričal iz levice oz. da bi koga iz SDS razočaral...

Brez zveze to je potrata denarja....
Joe Malkovich
# 07.02.2012 ob 08:28
A takole bo to videti po novem - zgolj povzemanje STA?
rabelj
# 07.02.2012 ob 08:20
Kdor ve kako se je na Minstrstvu za kulturo delil denar, se sedaj veseli, ker bodo že samo ob zdravem financiranju kulture ogromni prihranki.
Zato pa so nekateri "kulturniki" tudi toliko proti.

Drugače pa se nakazuje definitivno boljša ekipa kot tista od Pahorja v kateri sob bili sami teoretiki.
Lupo
# 07.02.2012 ob 08:19
Volitve so bile pred vec kot dvema mesecema, vlade se vedno ni.
V Veliki Britaniji pa so jo dobili prvi dan po volitvah.
Senna-Maze 28
# 07.02.2012 ob 08:09
Zapravljamo čas, treba je začeti delati. Besede pretvoriti v dejanja.
tureavanture
# 07.02.2012 ob 08:04
Čistke se začenjajo: zdaj!
iztrd
# 07.02.2012 ob 07:58
In kaj jih bodo vprašali?

Koliko časa nameravajo porabiti za delo in koliko za zabušavanje?
Kazalo