Sekcijsko merjenje hitrosti bo poskusno potekalo med Brezovico in Vrhniko. Foto: Dars
Sekcijsko merjenje hitrosti bo poskusno potekalo med Brezovico in Vrhniko. Foto: Dars

Kot je zapisano v internem glasilu Darsa Avtoceste, sistem deluje tako, da na vstopni točki naprava slika sprednjo tablico avtomobila, določi obliko vozila in zabeleži čas, ko je vozilo zapeljalo na odsek.

Na koncu odseka naprava še enkrat slika tablico in zabeleži čas izstopa. Nato računalniški sistem izračuna povprečno hitrost in poišče podatke o vozilu. Voznik (oziroma lastnik) vozila nato dobi položnico na dom, če je seveda prekoračil hitrost.

Sistem bo upravljala policija, ki pa pred zagonom potrebuje zakonske podlage za delovanje ter ustrezne licence/kalibracije vseh sklopov sistema (radar, kamera, klasifikator, program …).

Dars: Številne prednosti tovrstnega merjenja hitrosti
"V primeru, da bo sistem v fazi testiranja deloval zanesljivo, se bo sistem nabavil, vsi pa si prizadevamo, da bo takšnih sistemov čim več," so še zapisali v glasilu Avtoceste in obenem našteli tudi prednosti takšnega radarja:

"Ne prihaja do nenadnega zaviranja pred radarjem, kot se zdaj dogaja na območju stacionarnih radarjev; poveča se prometna varnost na celotnem odseku (razdalja testnega odseka bo približno štiri kilometre; s slikanjem in računalniškim izračunom povprečne hitrosti so pridobljeni verodostojni dokazi o kršitvi in sankcioniranje je hitrejše."