Motoriste želijo opozoriti, naj ne precenjujejo svojih sposobnosti in voznih razmer, druge udeležence v prometu pa na strpno vožnjo in previdnost na cesti.

Motoristi in mopedisti morajo dodatno poskrbeti za svojo varnost in uporabljati zaščitno opremo in čelado, prilagoditi hitrost vožnje razmeram na cesti oziroma upoštevati omejitev hitrosti. Nosijo naj svetla odsevna oblačila in naj imajo vedno prižgane luči. Foto: AMZS
Motoristi in mopedisti morajo dodatno poskrbeti za svojo varnost in uporabljati zaščitno opremo in čelado, prilagoditi hitrost vožnje razmeram na cesti oziroma upoštevati omejitev hitrosti. Nosijo naj svetla odsevna oblačila in naj imajo vedno prižgane luči. Foto: AMZS

Ker je spomladi asfaltna površina hladna in ne omogoča optimalnega oprijema pnevmatik, vozišča so še polna udarnih jam in peska od zime, pa tudi sposobnost obvladovanja motorja v nekaj mesecih nekoliko upade, je priporočljivo pred daljšo vožnjo osvežiti spomin s krajšo kondicijsko vožnjo.

Neprilagojena hitrost največji vzrok nesreč

Glavni vzrok prometnih nesreč je še vedno neprilagojena hitrost. Lani je na cestah umrlo 16 motoristov in dva mopedista, leto prej pa 25 motoristov in štirje mopedisti.

Prometnih nesreč, v katerih so udeleženi motoristi, je še vedno največ v popoldanskih urah in ob koncih tedna na regionalnih cestah, ki so med vozniki motornih koles najbolj priljubljene. Dogajajo se predvsem mlajšim voznikom v starosti do 24 let, ti vozniki pa so praviloma tudi povzročitelji nesreč.

V nesrečah, kjer so krivi drugi udeleženci prometa, pa se te zgodijo predvsem zaradi neupoštevanja prometnih pravil o prednosti.

Poostren nadzor nad motoristi