Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.3 od 54 glasov Ocenite to novico!

Poudarki

  • Iz policijske uprave so sporočili, da so posredovali, ko sta se ob slovenskem ribiču znašla dva hrvaška policijska čolna
Piranski zaliv, policija
Slovenski policisti so samo danes obravnavali dva incidenta na sredini Piranskega zaliva. Foto: BoBo/Srdjan Živulović

Video: Hrvaški policisti vsak dan opominjajo slovenske ribiče na sredi Piranskega zaliva

Današnji incident je ujela tudi kamera TV Slovenija
26. julij 2017 ob 19:31
Koper - MMC RTV SLO, Televizija Slovenija

Po arbitražni odločitvi glede morske meje med Slovenijo in Hrvaško v Piranskem zalivu ni miru. Slovenski pomorski policisti so do zdaj našteli več kot 50 incidentov oziroma primerov, ko hrvaški pomorski policisti posredujejo znotraj slovenskih teritorialnih voda.

Enega izmed dveh današnjih incidentov je ujela tudi kamera Televizije Slovenija. Slovenski policijski čoln je na sredini zaliva posredoval pri hrvaških policijskih čolnih, ki so, kot se je izkazalo, ovirali izolskega ribiča Mitjo Slugo pri lovu na hobotnice.

"To se na tem območju dogaja vsakodnevno," je povedal Sluga. "Ko prečkamo sredino zaliva, nas obiščejo hrvaški policisti in nas obvestijo, da se moramo umakniti, potem pa posredujejo še slovenski policisti, in to je to. To se vsak dan zgodi večkrat."

"Ni lepo delati v takem ambientu"
Hrvaško policijsko plovilo je ob slovenskem ribiču vztrajalo približno pol ure, nato pa je ribič plovilo obrnil in zaplul v smeri proti Izoli. Sluga je ob tem dejal, da se je obrnil, ker se je ribolov končal. "Ni pa lepo delati v takem ambientu, ko imaš tri ali štiri čolne okoli sebe," je še dodal Sluga.

Iz policijske uprave so nam sporočili, da so posredovali, ko sta se ob slovenskem ribiču znašla dva hrvaška policijska čolna. Hrvatom so izrekli opozorilo, slovenskega ribiča pa so zaščitili pri ribolovu. Izvedeli smo še, da se je danes na navedenem območju pred tem zgodil še en podoben incident. Tudi v tem primeru so slovenski policisti izrekli opozorilo, sledila je uradna zabeležka in obvestilo slovenskemu zunanjemu ministrstvu.

VIDEO
Policisti v Piranskem zalivu našteli 50 incidentov
Edi Mavsar, TV Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
lv
# 26.07.2017 ob 19:41
Ja in kaj naj hrvaški policisti drugega naredijo, če jim tako ukažejo nadrejeno? Gredo in pozarjajo.
Za kao incidente so še najmanj krivi policisti obeh strani, ki jih politiki/nadrejejni silijo v iracionalna dejanja.
Celt
# 26.07.2017 ob 19:39
Če dolgo ponavljaš laž (Hrvati o lasti Piranskega zaliva) jo počasi še sam verjameš.
Sandalovina
# 26.07.2017 ob 19:55
Kaj ste pa pričakovali? Stanje je popolnoma enako, kot pred arbitražo.
kapljač
# 26.07.2017 ob 19:54
Hrvaška je ocenila, da imamo neodločnega predsednika vlade in kup ignoranskih ministrov in množico neodločenih poslancev, politiko skregano med seboj, polovico nezainteresiranega prebivalstva.( Ti bodo letovali na Hrvaškem , tudi če bi državi bili v vojni), je jasno da se ga bodo glumili na debelo.
osservatore
# 26.07.2017 ob 20:13
Po arbitražni odločitvi glede morske meje med Slovenijo in Hrvaško, v Piranskem zalivu ni miru. Slovenski pomorski policisti so do zdaj našteli preko 50 incidentov oziroma primerov, ko hrvaški pomorski policisti posredujejo znotraj slovenskih teritorialnih voda.

Glavno je da včeraj (*) klovn Počivallšek razlagal kako se s kroatarji fajn razumemo in ... kup nebuloz. Aja in da bi kroatrarji seveda že morali biti v šengnu.

(*) http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/pociva
lsek-in-daliceva-zadovoljna-z-gospodarskim-sodelovanjem-med-drzavama/428500

Kot sem že večkrat zapisal: edini realni argument za discipliniranje kroatarjev smo že popušili (rešitev meje pred vstopom v EU), drugi precej šibkejši argument bo blokada pri vstopu v šengen. Drugače naslednji sto+ let problem ne bo rešen. Simpl ko pasulj.
k500
# 26.07.2017 ob 20:28
problem so naši politiki, kateri imajo vikende na hrvaškem. nam govorijo eno, s hrvati pa delajo v rokavicah, ker se bojijo za svoje premoženje na hrvaškem.
Jole88
# 26.07.2017 ob 20:02
Dejmo se en dan zment pa vsi ki imamo plovila- turisti in ribici parkirajmo svoja plovila znotraj zacrtane novo dolocene meje, pa da vidmo kaj se bo zgodilo. Mogoce nas boto Hrvatje vse na silo odpeljali v Umag- bomo mel vsaj vzrok, da se žalimo v Bruselj.
Emmure
# 26.07.2017 ob 20:21
@DAbears..To kar ste volili mate kaj zdaj jokate
Samo upamo lahko da cim prej Jansa pride na ablast in da te hrvate postima

Jansa ne bo poštimal Hrvatov,ker bojo izdali vse kako je kradel in kasiral od orožja
Ljudstvo
# 26.07.2017 ob 20:15
Slovenski pomorski policisti so do zdaj našteli preko 50 incidentov oziroma primerov, ko hrvaški pomorski policisti posredujejo znotraj slovenskih teritorialnih voda.

Hrvaški policisti NE MOREJO posredovati znotraj slovenskih teritorialnih voda, ker tam NIMAJO JURISDIKCIJE! Pravilna trditev bi bila, da blodijo ali pa pustošijo v slovenskih teritorialnih vodah. Jaz bi jim vsakič razložil, da so se izgubili.
dopisnik
# 26.07.2017 ob 20:11
Zdaj ni čas, je rekel Cerar na poti na Koversado. Ampak, ko se vrnem, jim bom pa dal vetra! :)))
Vongobongo
# 26.07.2017 ob 20:25
Jim je pa res dolgcajt da pridejo gledat kako se lovi hobotnice ;)
tantadruj76
# 26.07.2017 ob 20:56
kakšna burleska je to...hahahha
kleinek
# 26.07.2017 ob 20:16
mene pa zanima kakšno je bilo stanje teh incidentov nekaj tednov pred sprejetjem te arbitraže..? a so glih tak vsakodnevno se dogajali incidenti in se o njih ni poročalo? Al pač takrat se ni nič dogajalo ker se ni nihče spomnil provocirat?
firtoh
# 26.07.2017 ob 21:10
Kilava sezona za naše ribiče, pa opravljajo delo za Kahlovo ministrstvo.
GUESS
# 26.07.2017 ob 20:23
Saj je vendar jasno, da incudenti so in bodo. Kaj se je zgodilo pred tedni? Hrvaška glasila so sama ogorčeno trdila, da sobila ob hudih požarih na hrvaških otokih skoraj vsa hrvaška policijska plovila bila v "Savudrinski vali", namesto da bi pomagala gasilcem na Rabu.
SLOVENSKA DRŽAVA, zbudi se !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ginobili
# 26.07.2017 ob 20:11
Ja vroče bo na jesen.....na hrvaškem se pa itak vsak dan nekaj vžge naj raje te svoje piromane polovijo če ne bodo celo hrvaško požgal ;)
smartass2011
# 27.07.2017 ob 01:08
Ali niso hrvati pred leti zaplenili vozilo slovenske obveščevalne, ki se je znašlo na hrvaškem? Zakaj ne ukrepamo recipročno?
jk11
# 26.07.2017 ob 19:44
Keri komentarji spet.
JBT
# 26.07.2017 ob 23:02
Z vsakim Eur, ki ga zapraviš na Hrvaškem, prispevaš v njihov proračun ter posredno podpiraš njihova dejanja. Zato se zamisli..
Serpente
# 26.07.2017 ob 20:02
Sem preprican, da bo ob koncu turisticne sezone oziroma jeseni, zelo vroce v piranskem zalivu. :/
SamoRes
# 26.07.2017 ob 19:42
Slovenski pomorski policisti so do zdaj našteli preko 50 incidentov oziroma primerov, ko hrvaški pomorski policisti posredujejo znotraj slovenskih teritorialnih voda.

Krščansko nastavljamo še drugo lice. In jokamo pri EU komisarjih.
Sem že zdavnaj rekel, da gremo ven iz Nata in povabimo rusko ladjo naj se zasidra v zalivu.
Če nas noče zaščitit EU kaj še delamo tu?
siggi
# 26.07.2017 ob 21:04
Z besedami Mamića... mućki provokatori.

Me zanima ce bi se na sredino pir. zaliva postavilo 20-30 ribiskih ladij, kako bi policisti delovali.

In rtv, vem da vi niste izumli tega izraza a "incident" je kr mocna beseda za policijsko nadlegovanje
Morgenstern
# 26.07.2017 ob 21:10
Če je pravna podlaga že ustvarjena, potem so to že slovenske vode. In ne razumem, kako lahko nekdo pluje brez dovoljenja v njih. Mirno in brez vsakršnega pompa bi morali slovenski policisti hrvaški policijski čoln ustaviti, posadko pa prepeljati na policijsko postajo Piran. Stvar zaključena. In to petkrat na dan, če je treba. Pa se bodo hitro izogibali sredinske črte. Jaz tudi ne morem plut brez dovoljenja po hrvaških vodah. Pika pa amen!
Henrik
# 26.07.2017 ob 19:56
Oh ježešna, kako pa to?! A niso neki slovenski politiki, ki jih sedaj mediji pozabijo zapisati, iz strank, ki se jih ne omenja, ker so napredne in pravilne, na lastno pest spustile hrvaško v EU, ko je bil zadnji trenutek za to, da se uredi mejno vprašanje in na vsa usta zagotavljale, da bo arbitraži vse tako super, sonček bo sijal, ljudje bodo rajali ob meji in se zahvaljevali modrim in usmiljenim voditeljem za tako sijajno rešitev, incidenti pa bodo samo še srednjeveška zgodovina?
Aja, pozabil sem, da živim v SLO, kjer butasti državljani verjamejo Pahorjem, Erjavcem, Židanom, Cerarjem ...
Binder Dandet
# 27.07.2017 ob 07:05
Nekaj ne razumem. 6 mesecev je za implementacijo razsodbe. A v piranskem zalivu smo razsodbo takoj implementirali, drugje pa ne?
Ples
# 27.07.2017 ob 01:42
Kar pogrešam v teh poročanjih o 'incidentih', je, kakšna navodila imajo slovenski policisti, kakšna ribiči. Uradna navodila.
Kot vem imajo policisti navodila kot pred odločbo AS. Sklepam, da imajo policisti nekje v svojih predpisih napisano, da posredujejo do polovice zaliva in dokler se to ne spremeni, ne smejo drugače.
Za ribiče pa ne vem - niti kako je s predpisi, niti, koliko se komu z vlade glede tega ljubi jim to pojasniti. Na podlagi česa plovejo čez polovico zaliva? Ker tako sami razumejo odločbo AS in ker tako razumejo tudi Erjavca - ali ker jim je to vlada rekla?

Slovenija ni še ničesar implementirala v zakonih in predpisih, ki so podlaga za delovanje različnih služb. Izjavljala je, da ne bo ničesar počela enostransko - do implementacije. Ničesar se tudi še ni dogovorila s Hrvaško.

V teh člankih komaj (ali sploh ne) razbereš, kaj se kje dogaja. Ali hodijo slovenski ribiči čez sredino (jaz razumem, da ja)? In obratno, ali hodijo hrvaški policisti (ali ribiči) čez sredino (ne vem)?

No, zaradi naštetega mislim, da se izvaja nekaj, kar je ali zelo brihtno ali pa zelo neumno.
kapljač
# 26.07.2017 ob 22:19
Tuje države ne potrebujejo vohunov v naši državi. Grims in desnica takoj javi vse "na pladnju". Zastonj.
Švica bogati na račun miljard tudi iz Irana .
Mi se pa ene boge miljarde sramujemo.
Janša pa iz tega dela še cel cirkus, "tk kot da se mu je "sramaku Marija prikazala "

Pa kdo nas še jemlje resno?
Ne pričakujemo niti od Hrvatov, da se bodo vzdržali smeha, na naš račun!
LamentosSkilled
# 26.07.2017 ob 21:20
Joj, prejoj. Ti Hrčki res ne vedo kaj bi s seboj.
Rugess Nome
# 26.07.2017 ob 20:50
Slabiči od predsednika republike navzdol, brez izjeme. Hlapci
DnB
# 27.07.2017 ob 11:01
Vazno, da jim senkujete zastonj gasilsko opremo in dol hodite letovat v rekordnem stevilu...
Kar se pa tice politikov pa ce bi bili pravi bi se danes blokirali mejo oz podaljsali cakalne vrste za vstop tja za kako urico pa me zanima kako dolgo bi se srali po nasem ozemlju.
Ampak zato je so potrebna ja... mi mamo pa same kastrirance.
AlFe
# 27.07.2017 ob 07:58
"Hrvaški policisti vsak dan opominjajo slovenske ribiče na sredi Piranskega zaliva"

Vse Slovence pa na dejstvo, da nimajo vojske, ki bi zaščitila mejo.
gesan
# 27.07.2017 ob 07:10
Binder Dandet
# 27.07.2017 ob 07:05
Nekaj ne razumem. 6 mesecev je za implementacijo razsodbe. A v piranskem zalivu smo razsodbo takoj implementirali, drugje pa ne?
........................................
......
MA kaj si ti mislil, da se gre politikom za folk ob meji?
Ne se hecat

Če bi bilo tako, nas ne bi oboji vsak svoje pokradli do kosti in to še kar naprej počno s svojo neumno pajdaševsko koruptivno politikantiko!
bori
# 27.07.2017 ob 04:41
Ples, # 27.07.2017 ob 03:03

Skoraj bolje, da bi eno letalonosilko kupili in jo tam zasidrali.. Lahko bi služila tudi kot igrišče za tenis.. Ivan in Sanader, vsak na svojem rtu.. Janez bi pa lahko komot napadel in zasedel ozemlje do Mirne.Aja.. sam če bo Pahor dovolil. In če bo klet v CD prosta. Pa še Trst bi lahko osvobodil.. in potem še Reko. LE še Krkoviču naj gumenjaka za dva, nevpadljivega, kupijo za nove veščine, da dobi še čin admirala.
JBT
# 26.07.2017 ob 22:54
Tudi mi, kot turisti, bi morali upoštevati mejo in je ne prečkati, pa naj si Hrvati vse skupaj nekam vtaknejo.
Imamo zadosti lepot, da bi lahko denar doma zapravljali.
pepis
# 26.07.2017 ob 22:10
Rugess Nome
Slabiči od predsednika republike navzdol, brez izjeme. Hlapci


Hlapci ste vsi Slovenci, ki hodite k njim na morje. Sedaj pljuvate, jutri pa hitro na počitnice k Hrvatom.

Dejte pokazat malo ponosa tudi mali ljudje!
infostriker
# 26.07.2017 ob 19:41
Mene zanima kaj bodo ti ribiči počeli če slučajno ribe pobegnejo v Italijanske vode?
tomppa46
# 27.07.2017 ob 07:47
S temi HRČKI so vedno bli in bojo problemi. Taki pač HRŠKI so.
Sej zdej jih bo EU mal stislna pa bojo zacvilili in se umaknili.
Pocerji sm provocirajo zdej ko so pušili....
gesan
# 27.07.2017 ob 07:07
Jaz bi sedaj na mestu naših politikov enostavno šel v Bruselj in jih javno pozval, da si naj pridejo na svojo Schengensko mejo delat red!

In to takoj!

Ker sami več kot očitno tega nismo sposobni!
gesan
# 27.07.2017 ob 07:05
frozen pingvin 2
# 27.07.2017 ob 03:46
Torperdirat vsak hrvaski coln, ki je več kot 300 m od njihove obale.
..............................
In to je zdaj "intelekt" vreden tega, da je predstavljen javno na tem portalu?!?
Samo takih neumnežev potrebujemo!
Ples
# 27.07.2017 ob 01:16
Tole je bolj predstava za javnost kot kaj drugega.

Upam sicer, da je del neke premetene taktike naše vlade, a hkrati se bojim, da gre zgolj za neumnost. Bo čas pokazal.
veza
# 26.07.2017 ob 22:06
DAbears
# 26.07.2017 ob 19:55

To kar ste volili mate kaj zdaj jokate
Samo upamo lahko da cim prej Jansa pride na ablast in da te hrvate postima


ja, ga je peljal lulat Sanader na Bledu, nič ni naredil!
bre53
# 26.07.2017 ob 20:42
ni mi jasno da od 200 drzav res ne znate it drugam na dopust kaj vam je res ta voda slana tak pomembna ker drugac sigurno nebi sli dol hehhehehhhehehhe
kralj matjaž
# 26.07.2017 ob 19:48
Spet so nas levičarji žejne peljali čez vodo.
Nekateri že vrsto let to vidimo, nekateri pa pridno sledijo svojim pastirjem.
veza
# 27.07.2017 ob 07:22
Ples
# 27.07.2017 ob 03:20

Pa nekaj se že o imenu govori - Noriški Pelješac, nekaj podobnega, le da bo bolj slovensko zvenel drugi del


Noriški Plešec bi najbolj ustrezal
bori
# 27.07.2017 ob 04:47
Ja, sam če bodo otok zgradili, bo del naše vode odtekel v Jadran.. Tega ne moremo dovoliti - referendum. V blejsko jezero jo treba prepeljati. In tam bi še soline imeli. In skuše, sipe.. Alipa naj vodo plačajo.
zabavljac
# 26.07.2017 ob 21:58
Sej to je simple resitev. Hrvaska policija, oborozena, v slovenskem obmocju... Zapremo meje, uraden razlog je, da smo napadeni in me zanima kako bojo hrvati veseli, ko jim turisti ne bojo mogl na obalo. Ker pac oborozena tuja policija ali vojska je hujsi mednarodni incident in po nekaterih pravilih ze skoraj vojna napoved.
cairns
# 26.07.2017 ob 21:26
Video: Hrvaški policisti vsak dan opominjajo slovenske ribiče na sredi Piranskega zaliva

Pustimo hrvaške policaje brez dela. Vstop v Hrvaško zaprt. Iz Hrvaške v Slovenijo pa za vse razen za Hrvate.
Če lahko oni ignorirajo vse mednarodne pogodbe, pa naj spoznajo kako je če jih ignorirajo tudi ostali.
bre53
# 27.07.2017 ob 07:55
beli golob ne komentiram hrvatov ker mi je izpod casti
Mali Marinko
# 27.07.2017 ob 07:41
Samo eno vprašanje. Če naši ribiči prečkajo črto sredine, to pomeni, da so zakoni o mejni črti že sprejeti in so v veljavi, kot je v arbitražnem sporazumu zapisano, torej je že minilo šest mesecev od sodbe, tako da je naše tri četrtine zaliva dejansko in zakonito, ali naši ribiči malce prehitevajo po levi in izzivajo incidente še preden so ti zakoni stopili v veljavo.
Sam vprašam
gesan
# 27.07.2017 ob 07:01
MA res, kakšen zgled nam dajejo tile politiki?!
Še sama sreča, da folk ni na njihovi ravni, ker drugače bi itak bil že totalni kaos!

In potem se čudimo, da se od časa do časa komu vtrga in vzame vso pravico v svoje roke, ker živi v prepričanju, da je nad njim samo Bog, ki pa itak mora bit na njegovi strani, če ne se še z njim skregajo!
Kazalo