Vse glasnejše so govorice, da z Rogličevim kolesom med zmagovito vožnjo v Italiji ni bilo vse v redu. Foto: EPA
Vse glasnejše so govorice, da z Rogličevim kolesom med zmagovito vožnjo v Italiji ni bilo vse v redu. Foto: EPA

Roglič naj bi si na prepovedan način, z motorjem v kolesu, pomagal že na dirki Strade bianche, dva meseca pred Girom d'Italia, čeprav ob pogledu na končni vrstni red na doping nihče ne bi pomislil, saj je Roglič osvojil 74. mesto s 24 minutami zaostanka.

A vse glasnejše so tudi govorice, da z Rogličevim kolesom ni bilo vse v redu niti med zmagovito vožnjo 9. etape Dirke po Italiji, poroča TV Slovenija, ki na Rogličev odziv še čaka.

Da je imel tisto nepozabno nedeljo, ko je povsem nepričakovano dobil kronometer na Giru, težave s kolesom, je Primož Roglič razložil na svojem blogu:

"Komisar na rampi je meril moje kolo, ko reče, da je predolgo??! Kaj?? Kot vedno v takih trenutkih, nobenega našega nikjer. Najdem enega direktorja, iz avta daje rezervno kolo, na start pridem 20 sekund, preden me spustijo. Vmes ugotavljam, sedež je prenizek, nimam bidona ..."

Roglič je tako štartal s skrivnostnim kolesom, ki ga Mednarodna kolesarska zveza ni preverila ne na štartu ne na cilju, na koncu pa je senzacionalno zmagal, pišejo tuji kolesarski spletni portali.

Mehanski doping je v kolesarstvu vedno bolj vroča tema. UCI je Femke Van den Driessche, v kolesu katere so na SP-ju v ciklokrosu našli elektromotor, aprila kaznovala s šestimi leti prepovedi tekmovanja.

Mehanski doping v kolesarstvu
Mehanski doping v kolesarstvu