Košarka

Poudarki

  • Novi Steve Nash in Tim Tebow Lige NBA
  • Po skoraj 60 letih nov študent Harvarda v NBA-ju
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,7 od 30 glasov Ocenite to novico!
Jeremy Lin
Po tekmi v Washingtonu je bilo jasno - Jeremy Lin je nova zvezda na NBA-nebu. Foto: EPA
New York Knicks
So Knicksi le našli pravega igralca, ki bo uspel voditi njihovo igro? Foto: EPA
Jeremy Lin, Steve Nash
V Ligi NBA je najprej oblekel dres Warriorsov. Na sliki v dvoboju s Stevom Nashem. Mnogi Lina že primerjajo z legendarnim kanadskim organizatorjem igre. Foto: EPA
Carmelo Anthony
Dileme ni - prvo ime Knicksov skupaj z Amarejem Stoudemirjem ostaja Carmelo Anthony. "Melo" je lani okrepil Knickse. Anthony se je sicer tudi rodil v New Yorku. Foto: Reuters
Jeremy Lin
Lin se je izkazal tako z doseganjem košev kot tudi s podajami svojim soigralcem. Foto: EPA
Amare Stoudemire in Steve Nash
Amare Stoudemire je nekoč blestel v navezi z Nashem, ki je krilnemu centru odlično podajal. Bo zdaj podobno uporabne žoge dobival s strani Lina? Foto: EPA
Mike D'Antoni
Lin je nedvomno med najbolj zaslužnimi za to, da se vodstvo Knicksov Miku D'Antoniju še ni zahvalilo za sodelovanje. Foto: EPA

Dodaj v

Diplomant Harvarda nova zvezda Lige NBA in prvi "play" Knicksov?

Lin dodobra izkoristil dano priložnost
11. februar 2012 ob 07:16
New York - MMC RTV SLO

V Ligi NBA je trenutno najbolj "vroča" tema Jeremy Lin. 191 centimetrov visoki organizator igre New Yorka je odlično odigral na zadnjih tekmah in se ekspresno izstrelil med zvezde.

V zadnjem obdobju se je v Ligi NBA pojavil trend tako imenovanih velikih trojic. Po Bostonu in Miamiju je svoje tri zvezdnike dobil z letošnjo sezono tudi New York. Začelo se je pred sezono 2007/08, ko je najuspešnejši klub NBA-ja po seriji neuspešnih sezon v moštvu združil tri superzvezdnike. Paulu Pierceu sta se pridružila Ray Allen in Kevin Garnett. Odlični branilec, krilo in krilni center pa so na parketu vseeno potrebovali nekoga, ki bi vodil igro in povezoval vse tri izjemne košarkarje.


Kelti so se morali za prihod Allena in Garnetta odreči številnim košarkarjem. Tako sta Massachusetts zapustila Sebastian Telfair in Delonte West. Prvi organizator igre je postal neizkušeni Rajon Rondo, ki pa je odlično izkoristil ponujeno priložnost in Boston je že v prvi sezoni osvojil šampionski prstan. Naslednjo sezono je v končnici Rondo dokončno zablestel in bostonski "trije mušketirji" so dobili "svojega" D'Artagnana.

Rezultati New Yorka pod pričakovanji
Letos so svojo trojico dobili tudi Knicksi. Čeprav se Tysona Chandlerja ne da postaviti ob bok Allena, Garnetta ali Piercea, pa vseeno lahko v povezavi s Carmelom Anthonyjem in Amarejem Stoudemirom govorimo o nekakšni zvezdniški navezi, ki jo imajo zdaj v "velikem jabolku". Visoka pričakovanja, ki so jih v največjem mestu ZDA imeli pred sezono, so se hitro razblinila. Slabi rezultati so nakazali novo neuspešno sezono in močno zamajali stolček Mika D'Antonija.

60-letni italijansko-ameriški strokovnjak je znan po napadalno usmerjeni igri. Prave obrambe Knicksi niso imeli, prav tako pa je bila igra v napadu brez pravega repa in glave. Knicksi niso našli primernega organizatorja igre, ki bi vodil ekipo v napadu. Baron Davis je že vso sezono poškodovan, drugi veteran Mike Bibby je daleč od stare forme, Toney Douglas pa se v vlogi "newyorškega Ronda" ni najbolje znašel.

Dodobra izkoristil dano priložnost
Na zadnjih treh tekmah se je kot blisk med zvezde izstrelil Jeremy Lin. D'Antoni je ob številnih težavah Knicksov - Anthony ima probleme s poškodbo, Stoudemire pa je zaradi bratove smrti odsoten - 23-letnemu košarkarju dal priložnost celo v prvi peterki in "play" tajvansko-kitajskega porekla je trenerjevo zaupanje fantastično izkoristil. Po treh izjemnih predstavah je Lin nenadoma postal najbolj vroča tema v Ligi NBA. Novi košarkar, rojen leta 1988, je tako dobil pomembno vlogo v najmočnejši ligi na svetu.

Najprej je Knickse vodil v Madison Square Gardnu do zmage nad Netsi (99:92). Lin je igral 36 minut in v statistiko vpisal 25 točk, sedem podaj ter pet skokov. Dva dneva pozneje je v najslavnejši dvorani v ZDA gostoval Utah. Lin je k novemu uspehu New Yorka (99:88) pristavil 28 točk in osem podaj. V sredo so Knicksi gostovali v prestolnici pri Wizardsih, junak tretje zaporedne zmage pa je bil znova Lin. Izkazal se je z dvojnim dvojčkom. Ob 23 točkah je zbral še deset podaj.

Dobil dvoboja z Williamsom in Wallom
Mnogi košarkarji so ob pravi priložnosti v Ligi NBA že dobro popravili svojo statistiko, a kmalu znova zbledeli v povprečju. Vendar se zdi, da je Lin nekoliko drugačen. Hitro je postal ljubljenec navijačev Knicksov in celotnega NBA-ja, osvojil je D'Antonija, ki zanj pravi, da je pravi organizator igre, ob tem pa je njegova pot do košarkarske zvezde morda celo scenarij za nov hollywoodski film. Spregledati ne gre niti dejstva, da je blestel proti dvema odličnima organizatorjema igre. Proti New Jerseyju je zasenčil eno najboljših "enic" lige Derona Williamsa. V Washingtonu je bil boljši od Johna Walla, organizatorja igre, ki je bil na lanskem naboru ("draftu") izbran kot številka ena. Z akcijo, ko je s "crossoverjem" preigral Walla in nato še zabil, je Lin verjetno dokončno postal zvezda NBA-ja. Status je le še potrdil na obračunu z Lakersi (92:85), ko je zbral kar 38 točk in zasenčil natanko deset let starejšega zvezdnika Kobeja Bryanta (oba sta rojena 23. avgusta).

Lin je odraščal v Kaliforniji. Po koncu srednje šole v Palo Altu je poslal prošnjo na prav vse kolidže tako imenovane Ivy League in na Stanford ter UCLA. Odgovorila sta mu le kolidža iz elitne osmerice najprestižnejših univerz v ZDA. Dobil je možnost šolanja na Brownu in Harvardu. Raje kot v Rhode Island se je podal na sloviti kolidž v Massachusettsu. Med študijem je bil brez štipendije, saj jih univerze iz Ivy League ne razpisujejo za športnike.

V Golden Statu se ni znašel
Lin je dokončal študij in diplomiral iz ekonomije. Z diplomo z morda celo najprestižnejšega kolidža v ZDA bi hitro lahko dobil dobro službo, a Jeremy je sledil svojim sanjam. Na naboru ni bil izbran in tako se je preizkusil v poletni ligi, kjer mu je Donnie Nelson ponudil mesto v moštvu Dallasa. Sin legendarnega trenerja Dona Nelsona se je pred leti navdušil tudi nad Benom Udrihom.

Lin si je z dobrimi igrami prislužil mesto v ekipi Golden State Warriorsov, za katere je navijal v otroštvu. Ob Stephenu Curryju ni prišel do prave priložnosti in kmalu je pristal v razvojni ligi. Po koncu sezone so se mu Warriorsi odrekli. Najprej je bil blizu dogovora s Houstonom, po poškodbi Imana Shumperta pa je dobil priložnost pri Knicksih. Na začetku je bil šele tretja izbira na mestu organizatorja igre. Vmes je celo moral v razvojno ligo, a po odlični predstavi v dresu BayHawksov in trojnem dvojčku je hitro prišel nazaj v New York. 4. februarja pa se je začel njegov vzpon med zvezde.

Novi Nash in Tebow Lige NBA
Zdaj je naloga D'Antonija, da Lina, ki ga nekateri vidijo kot novega Steva Nasha, s katerim je D'Antoni že uspešno sodeloval, uigra s prvima zvezdnikom moštva Anthonyjem in Stoudemirjem. S pravim organizatorjem igre, ki bo znal povezati napad v neko smiselno celoto, in z vrnitvijo Davisa bodo Knicksi znova kandidati za najvišja mesta na Vzhodu.

Lin je prvi Američan kitajskega in tajvanskega porekla, ki je zaigral v Ligi NBA. Glede reprezentančne kariere se mladenič še ni odločil. Ima ponudbi obeh azijskih reprezentanc. Starša sicer oba prihajata iz Tajvana, po babici pa je Kitajec. Govori oziroma razume mandarinščino, več težav pa ima s kantonščino.

Poseben pozdrav s Fieldsom
Lin je v trenutku postal Tim Tebow Lige NBA. Tako kot podajalec Denverja iz Lige NFL se tudi organizator igre Knicksov v številnih intervjujih zahvaljuje Bogu. Vzgojen je bil v krščanskem duhu in je celo razmišljal o duhovniškem poklicu. Lin je po Edu Smithu leta 1954 prvi študent s Harvarda, ki se je preizkusil v Ligi NBA. Po Chrisu Dudleyju z Yala in Mattu Maloneyju s Pennsylvanie leta 2003 pa je prvi s kolidžev Ivy League, ki je zaigral v najmočnejšem košarkarskem tekmovanju na svetu.

Zaradi visoke izobrazbe sta se s soigralcem Landryjem Fieldsom, ki je obiskoval priznano univerzo Stanford, domislila posebnega pozdrava. Ob prihodu na parket košarkarja udarita z rokama, Fields nato z dlanema odpre navidezno knjigo, ki jo Lin prelista, potem pa si branilca snameta prav tako navidezna očala in jih pospravita v žep.

Prijavi napako
Komentarji
SlavkoKlobasa
# 11.02.2012 ob 22:47
LIN-LIN-LIN-LIN.Ne vem,se mi dopade njegov slog,nič posiljeno vse lepo,pa še en kup asistenc zraven.Igralec tedna v NBA,defenitivno.
Franc Pijanc
# 11.02.2012 ob 17:45
lol tenisač, pejd raj tenis gledat......
tenisač
# 11.02.2012 ob 15:17
Ja kdo je pol na tistem videu v očalih?
Quade
# 11.02.2012 ob 15:16
@tenisač

Sarkazem on?
tenisač
# 11.02.2012 ob 15:06
A ta Kitajc v očalih igra al kako?
king23
# 11.02.2012 ob 15:05
Odličen članek! TJ napiše vedno jeh zanimivega :D
jurica
# 11.02.2012 ob 13:38
NBA je biznis.
Lin je od danes naprej prva violina,Kitajska ima potencialno 2 milijarde TV gledalcev in navijačev ...Lin je zlata jama za NBA,sploh odkar ni več Yao Minga...
Se celo bojim,da bodo poiskušali Lina tudi vodstvo lige,novinarji umetno povzdignit v zvezde!
traianos
# 11.02.2012 ob 13:34
Jerros, žal te moram razočarat, ampak obramba osvaja naslove in Mike DAntoni tega ni dojel ali uspel prebiti niti tekom let, ko je imel ob sebi še bistveno bolj nadarjeno ekipo Phoenixa. Stoudemire in Anthony žal nista igralca, ki bi v dosedanjih potekih kariere kadarkoli pokazala večjo željo po igranju prave obrambe in težko je pričakovati, da bi se to bistveno spremenilo. Upam, da je to dolgoročna kvaliteta Jeremy Lina, da bo s svojim bumom predramil to razvajeno zvezdniško aroganco. Če hočejo vsaj kako tekmo v playoffu zmagat pa morajo najboljši igrati najboljše, ne glede na to kako dober je bil Lin, ne bo mogel sam obrniti krivulje Knicksov navzgor. Je pa izjemna zgodba, pravi sociološki fenomen v ZDA.
jaakaaLJ
# 11.02.2012 ob 13:27
zelo dober clanek!!!
za spremembo imamo tudi podpis, ne samo inicialke kot je MMC-ju v navadi. :)
Jerros
# 11.02.2012 ob 13:03
Lin me je povsem prevzel. Lin je točno to,kar so Knicksi potrebovali in Lin se je zgodil ravno ob pravem času,ko sta poškodovana Stoudemire in Melo. Lin je svežina,ki so jo Knicksi nujno potrebovali. Najbolj pa me impresionira,kako Knicksi igrajo,ko igra Lin in še posebej to da ni dveh glavnih zvezdnikov. Izgleda je moštvo veliko bolj enotno in ima pravega liderja v Linu. Zanimivo bo videti,kako bo to moštvo igralo,ko bosta Melo in Stoudemire prišla nazaj. Če bosta igrala ekipno in pustila Linu,da je vodja na igrišču,potem imajo Knicksi lepo prihodnost. Pravtako me je zelo impresioniral Shumpert,ki se je izkazal za velika in talenta in koristnega igralca,Fields je že od lani zelo koristen. Jeffries je odličen obrambni igralec,medtem ko tudi Walker ni slab in je prav tako še kako koristen igralec. Zdaj mora D"Antoni to ekipo povezati v neko celoto,v ekipo,ki bo igrala timsko košarko. Melo in Stoudemire sta izjemna igralca,samo dejstvo je da sta nekoliko egoistična,še posebej Melo. Če bo Melo igral bolj za svojo statistiko,kot za ekipo,potem Knickse čakajo podobni rezultati,kajti če en igralec porabi veliko žog potem je to težko nadoknaditi. Skratka kot dolgoletni navijač Knicksov(za Knickse navijam že od časov Sprewella,Houstona,Eisleya) sem poln nekega novega upanja. Če bo to moštvo igralo pametno in če se bo razvijalo iz tekme v tekmo,potem jaz vidim Knickse drugo leto kot ene izmed kandidatov morebiti celo za šampionske prstane. Mogoče sem nekoliko prevelik optimist,samo v tem moštvu vidim veliko več potenciala,kot ga kaže njihova trenutna bilanca zmag in porazov.
Let"s go Knicks!
Quade
# 11.02.2012 ob 12:39
se da, za vse drugo poskrbi fromsport.com
kriminalec
# 11.02.2012 ob 12:29
Se da kje danes njihovo tekmo pogledat? Brez da bi plačeval pass na NBA.com :P
andz
# 11.02.2012 ob 11:48
funkadelic
# 11.02.2012 ob 11:35
Ulikses_
# 11.02.2012 ob 11:29
Franc Pijanc
# 11.02.2012 ob 08:18
Prijavi neprimerno vsebino
@ arking, 5 tekem zapored nad 20 točk ter peta tekma 38 točk ti že lahko pove da gre za izvrstnega igralca. Da opaziš to, res ne rabiš pet let. Kr neki.....


resnici na ljubo se motiš...arking ima čisto prav...en dober teden ne spremeni dejstva, da še ni izdelan igralec. to pa pride s časom, z izkušnjami in vzponi in padci. treba bo videt, kako se bo razvijal naprej. brez nobenega problema lahko kmalu pade nazaj na tisto, kar je bil prej, ko mu zaradi tega niso dajali dovolj minutaže.

pač, ima potencial, zaenkrat pa je to vse, kar se lahko o njem reče. če bo izdržal v takem tempu do konca sezone in če da skozi še play off, pa se bo dalo že kaj več rečt o njegovi prihodnosti.
tibhar
# 11.02.2012 ob 11:15
Velik del temu košarkaškemu in pa tudi medijskemu meteornemu vzponu pripomore tudi dejstvo, da igra v New Yorku (t.i. big market). Če bi igral za neko "manjšo" ekipo oz. za ekipo, ki je "small market" ekipa, se glas o njem ne bi tako hitro razširil, definitivno. Upam, da je to šele začetek zgodbe o uspehu.
targetman
# 11.02.2012 ob 10:59
Moram pohvalit še 1x več kakovost članka med RTV in 24ur, bravo RTV se vid da se vi res potrudte medtem k 24ur bolj k ne kopirajo od drugih...
traianos
# 11.02.2012 ob 10:39
Hotel sem reči, da se verjetno ne rabijo dosti pretegnit za knjigami, v kolikor trenirajo na polno. Vse je biznis. Dobri košarkarski programi služijo milijone dolarjev s "proizvodnjo" zvezdnikov in njihova uveljavitev v NBA je ligi je hkrati najboljša reklama za bodoče rekrute. Prav zaradi tega, ker univerze pobirajo ogromne denarje od prodanih vstopnic in televizijskih pravic (NCAA FF je nabolj gledana košarkarska prireditev na svetu), je rahlo hipokritično kako strogo se sankcionira košarkaše, ki se kakorkoli pregrešijo v zvezi z denarjem. Dvomim, da poleg vseh finančnih restrikcij, igralci še dodatno "trpijo" za šolskimi klopmi. Eno so pravila, drugo je realnost, četudi ne bi rad vseh metal v isti koš. Tudi Shaq je diplomiral, pa vsakič, ko ga ob četrtkih vidim na TNT-ju, zgubim del spoštovanja do njega. Hm, še George Bush je diplomiral.
gregsa
# 11.02.2012 ob 10:24
Amazing Lin !
royayers
# 11.02.2012 ob 10:11
traianos, ne vem kako si sicer ti razumel moj zapis. Praktično se pa v celoti strinjam z zapisom tvojega drugega odstavka, v celoti in to je tudi namen moje debate in trditve, da je vsaj nekaj let univerze, če že ne celoten, pomemben za igralčev razvoj.

Se preklemansko motite, če mislite, da imajo fantje neko močno protekcijo, šola je vendarle šola in je vedno na prvem mestu. Slabe ocene, ni košarke. Ali pa nogometa in ostalih športov na univerzah. In zaradi teh vrednot ki si jih v drugem odstavku zapisal, je pomembno, da gredo na univerzo, ker to kar danes prihaja v ligo ni nič. Igralci, katerega koli športa so v klopeh ENAKI drugim, na hodnikih in izven šole, pa je lahko situacija drugačna. Saj pa sistem ni polovičen.

Lin diplome na Harvardu ni dobil zato, ker je igral dobro košarko, ampak zato, ker je bil vesten in dober učenec. In če se (bog ne daj) jutri poškoduje, da ne bi mogel več igrat, ga vseeno čaka lepa prihodnost ;)!
traianos
# 11.02.2012 ob 09:56
royayers, oprosti, ampak to je pa rahlo naivno, če misliš, da na zvezde univerzitetnih košarkarskih programov kakorkoli vpliva šolski program. To je podobno, kot bi zagovarjal, da smo v Sloveniji vsi enakopravni, ker tako piše v ustavi. Na Harvardu je verjetno drugače, ker košarka pač ni v prvem planu, pa tudi sama univerziteta je nekaj rangov višje od večine ostalih akademskih programov
Pridobijo pa igralci druge kvalitete tekom kolidža, predvsem prilagojenost ekipni igri in košarkarska inteligenca je nekaj kar dosti igralcem, ki kolidž hitro zapustijo ali so v NBA prišli direktno iz srednje šole, manjka. Tudi pri nekom tako talentiranem, kot je Michael Jordan, se opazi posebno spoštovanje ko govori o Deanu Smithu in preživetih letih na North Carolini.
shadyman
# 11.02.2012 ob 09:54
Bravo Lin, Bryant se je pa še včeraj neki norca delal..
Seo-Away
# 11.02.2012 ob 09:49
Nocoj pa ob 2:30 , Dallas - Portland :)
Kauko
# 11.02.2012 ob 09:33
No, zdaj pa naj trejdajo Anthonya za nekaj globine v ekipi. Pa bo to to.
royayers
# 11.02.2012 ob 09:29
ani anegou, to sploh ni res!

Najprej je šola, potem košarka! Če imajo slabe ocene, niti trenirati ne smejo! Edina resnica v tvojem zapisu je ta, da so zvezde, ampak to pomeni, da so na zabavah prvi v vrsti pri gang bangu, ter da pomanjkanja pri ženskah ni...
ani anegou
# 11.02.2012 ob 09:25
da bi kako leto faksa več pomagalo skulirat vroče glave je malo verjetno.
igralci so že na univerzah zvezdniki, njihovo ocenjevanje (in s tem vzgoja) se podreja interesom šole itd.
Seo-Away
# 11.02.2012 ob 09:24
LINsanity , Yellow Mamba! D Škoda da bo statistika drastično padla, ko se vrneta Amare ter Melo! Bo pa si ga sedaj Kobe dobro zapomnil, če se je pred tem delal "norca" iz njega :) Sicer pa dobra tekma!
royayers
# 11.02.2012 ob 09:12
RudeCorona, imaš prav. Fantje prihajajo iz različnih slojev in pogosto iz geta. Ampak, tudi faks je dobra naložba za življenje. V Ameriki je faks luksuz ki si ga ti fantje iz geta enostavno ne morejo privoščit, oziroma jim ga ne morejo starši.

Glede na njihov talent, pa je tukaj college, ki jim omogoči brezplačno šolanje, in odskočno desko v NBA. Po končanem šolanju, pa imajo v primeru neuspešne kariere v NBA omogočene vse pogoje, da dobijo zaradi izobrazbe dobro službo, ki tudi lahko družini omogoči, da gredo iz geta.

So plusi in minusi, sam osebno vidim več pozitivnega v rešitvi, da je faks, vsaj dve leti obvezen. Včasih so v ligo prihajali gentlementi, sedaj pač ne. Pa tudi Jenningsov ni tako veliko.
RudeCorona
# 11.02.2012 ob 09:00
@royayers

O tem, da bi igralci morali na univerzi preživeti vsaj dve leti, je bilo veliko govora med pogajanji o novem CBA. Prišli so do ugotovitve, da bi se v tem primeru nekateri najbolj talentirani srednješolci odločila za odhod v Evropo, tako, kot je to naredil Jennings. Veliko teh fantov odrašča v res hudi revščini in si preprosto ne more privoščiti dveletnega čakanja na tisti ček, ki jim bo omogočil, da izvlečejo svoje družine iz geta.
naugty by nature
# 11.02.2012 ob 09:00
WOW! Samo to lahka rečeš. Kakšen teden je za temu fantu. V štirih zaporednih tekmah je nanizal štiri all star predstave in 4x je Knicse dobesedno sam popeljal do tekme. Če bo nadaljeval v tem ritmu in, če bo znal dirigirat Melotu in Stoudu. The sky is the limit, right? Povezava med Chandlerjem in Linom je že vzspostavljena. O tem ni nobenega dvoma. V NY vlada Linsanity!
traianos
# 11.02.2012 ob 08:59
Sicer vsaka čast Linu, je verjetno dolgo bil izpostavljen tudi stereotipom glede svoje rase in na srečo dobil priložnost. Je pa ta histerija skorajda komična, ker sem prepričan, da se ne bi o njem govorilo niti pol toliko, če bi uspel kje drugje kot v New Yorku.
Smithex
# 11.02.2012 ob 08:58
RudeCorona

Houston je drugače odpustil Lina, saj so rajš zadržal druga dva(Flynna pa Adriena), zato so Lina tako lepo pozdravili.

http://bbs.clutchfans.net/showthread.php
?t=212663
Franc Pijanc
# 11.02.2012 ob 08:57
@royayers, dober predlog sicer ampak se nebi strinjal.
Nekateri igralci pač niso za faks in jih tudi izobrazba kot taka nebi kaj dosti pomagala pri njihovem razumevanju igre in obnašanju.

No kakšnemu McGeeju res nebi škodilo kakšno leto faksa.... :D
Franc Pijanc
# 11.02.2012 ob 08:50
xskip, bravo..... če bi gledal tekmo bi videl da ga je fišer kril tako kot da igrajo 7 tekmo finala
royayers
# 11.02.2012 ob 08:49
Lin premore več modrosti kot ena NBA ekipa skupaj.

Glede na to, da je njegovo podstrešje pospravljeno, predvsem pa polno znanja, lahko glede na njegov nesporni talent postane odličen igralec. Drži da nekaj tekem še ne pomeni da je pa sedaj to to, ampak, še enkrat, fant je izobražen, pridobil je veliko znanja in tudi najbolj pomembno: MANIR, zato se bo s pritiskom lažje spopadal.

Tu pa je zgodba, napaka lige, da je mladim hip hoperjem pustila, da iz srednje šole gredo v NBA in med milijonarje. Zato pa imamo generacijo nevzgojenih igralcev, polnih talenta, ki pa ga en za drugim zapravljajo, saj imajo prazno glavo in pol račun. Lin teh problemov nima. Stern bi tukaj moral potegnit zavoro in spremeniti pravilo, da lahko igralci kandidirajo na draftu šele takrat, ko naredijo vsaj dva letnik faksa. V dveh letih pa nekaj manir dobi, tudi znanja in če si naredil že polovico, zakaj ne bi še potem končal študij. Mimogrede pride izobrazba prav v življenju, ko ni več košarki si pa kaj??
Smithex
# 11.02.2012 ob 08:38
preveč utrujeni? hahahahaha

Če bo Lin vsako tekmo daju 30 pik, bo to posledica nasprotnika, ker so kao utrujeni... LIN JE DOBER IN BORBEN IGRALEC pa še trener mu zaupa. Me prav zanima, koliko minut ste vi odigral v NBA.

Knicksi so že 3 tekme zmagal z njim, kadar je dal več kot 20 pik. Aja nasprotniki so bili preveč utrujeni hahahaha
RudeCorona
# 11.02.2012 ob 08:37
Zanimivo je bilo, ko so prejšnji mesec Knicksi prišli v Houston in je Lin dobil par minut proti koncu že odločene tekme. Igralci Rocketsov, vključno z Goranom, so ga pozdravili, kot da je njihov. Sredi tekme so nekaj klepetali med sabo, se kar nekaj objemali... Očitno gre za enega res prijaznega fanta, saj zelo redko vidiš, da bi se igralci tako razveselili snidenja z nekom iz nasprotne ekipe.
xskip
# 11.02.2012 ob 08:36
ma nič ne bo...sedaj so ga naštudirali in se bo pokakal. Mogoče še tekma ali 2...
Lakersi so bili danes preveč utrujeni.
mmihaappravnikk
# 11.02.2012 ob 08:31
GO KNICKS!:)
mmihaappravnikk
# 11.02.2012 ob 08:31
Zadnjič je nekdo cinično pripomnil, da so premagali Washington. No...včeraj so premagali LAKERSE!:)
royayers
# 11.02.2012 ob 08:22
Vsaj nekdo, ki je v NBA prišel z diplomo. In to kakšno! Takšnih igralcev ni več, so samo razvajeni hop hoperji, polni dinamita v mišicah in prazne glave...

Ta fant bo z lahko prenesel pritisk in ga čaka lepa prihodnost!
Franc Pijanc
# 11.02.2012 ob 08:18
@ arking, 5 tekem zapored nad 20 točk ter peta tekma 38 točk ti že lahko pove da gre za izvrstnega igralca. Da opaziš to, res ne rabiš pet let. Kr neki.....
primziSTAR
# 11.02.2012 ob 08:17
upam, da mu uspe...! :D
arking
# 11.02.2012 ob 08:11
kaj več se bo povedalo ko bo imel 5 let za sabo v nba oz. kakšen playoff, edino kar je pa dobro je pa da se dresi prodajajo v big apple
miha-kavcic
# 11.02.2012 ob 07:47
Težko je bit Coby Bryant med samimi belci.
Kazalo