Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.6 od 22 glasov Ocenite to novico!
Goran Dragić
Goran Dragić je napovedal, da bo letošnja reprezentančna akcija (najverjetneje) zadnja v njegovi karieri. Foto: BoBo
Anthony Randolph
Ovir, da Anthony Randolph obleče dres slovenske reprezentance, ni več. Foto: EPA
Luka Dončić
Luka Dončić je bil letos kar štirikrat najučinkovitejši posameznik kroga v Evroligi. Foto: EPA
Gašper Vidmar
Ob Goranu Dragiću ima najdaljšo reprezentančno kariero Gašper Vidmar, ki je bil kapetan Banvita. Foto: Borut Živulović/BoBo
Gašper Vidmar in Edo Murić
V Bandirmi sta igrala skupaj z Edom Murićem, klub pa je pod vodstvom Saša Filipovskega presenetil z osvojitvijo turškega pokala. Zaigral je tudi v finalu Fibine Lige prvakov, kjer pa je bil močnejši Iberostar Tenerife. Foto: www.alesfevzer.com
Jaka Blažič
Jaka Blažič se je že poslovil od evroligaša Baskonie, kjer je igral dve sezoni. Foto: BoBo
Klemen Prepelič
Klemen Prepelič je bil sedmi strelec francoskega prvenstva in prvi Limoges. Zdaj se je že preselil v Pariz k Levalloisu. Foto: alesfevzer.com
Vlatko Čančar
Vlatka Čančarja je na naboru letos kot 49. izbral Denver. Pred tem je bil zadnji Slovenec, ki je bil izbran na naboru, Goran Dragić leta 2008. Foto: Mega Leks/Ivica Veselinov
Žan Mark Šiško
Žan Mark Šiško, ki je med sezono iz Cibone prišel k Iliriji in z njo osvojil drugo slovensko ligo, bo najprej igral na EP-ju mlajših članov, nato pa se bo pridružil pripravam članske selekcije. Foto: BoBo

Dodaj v

Dragić tudi statistično številka ena, Randolph uradno reprezentant

Pregled iger reprezentančnih kandidatov
14. julij 2017 ob 08:05
Ljubljana - MMC RTV SLO

V sredo se bo zbrala košarkarska izbrana vrsta, katere član je tudi uradno Anthony Randolph, 1. avgusta pa se bo soigralcem pridružil kapetan Goran Dragić, ki ima med reprezentanti za sabo najučinkovitejšo sezono.

Dragić se bo zaradi pravil Lige NBA pripravam na prihajajoče evropsko prvenstvo pridružil nekoliko pozneje. Kapetan, ki je najizkušenejši v slovenski vrsti, je odigral eno najboljših sezon v devetletni karieri v Ligi NBA. V dresu Miamija je blestel v drugi polovici rednega dela, ko so imeli Heati odličen izkupiček 30 zmag in 11 porazov, a jih je drago stal zelo slab začetek sezone in v boju za končnico so bili s polovičnim izkupičkom za las prekratki.

31-letni Ljubljančan je v povprečju dosegal 20,3 točke, 3,8 skoka in 5,8 podaje. S točkovnim povprečjem je izenačil svoj najboljši dosežek, ki mu je uspel v dresu Phoenixa v sezoni 2013/14, ko je bil ob koncu tudi nagrajen z uvrstitvijo v tretjo peterko lige in imenovanjem za košarkarja, ki je v sezoni najbolj napredoval.

V Evroligi vidni vlogi Dončića in Randolpha
Od reprezentantov je v Ligi NBA igral le Dragić, v Evroligi pa se je preizkusilo šest Slovencev. Poškodovanega Zorana Dragića in Alena Omića, ki je mesto naturaliziranega košarkarja prepustil Randolphu, med sezono pa evroligaša Efesa zamenjal za Malago in z njo osvojil Evropski pokal, ni na seznamu kandidatov. Aleksej Nikolić je dobil le nekaj priložnosti pri Broseju, Jaka Blažič pri Baskonii, ki jo je že zapustil, tudi ni bil deležen konkretne minutaže, medtem ko sta Realova Luka Dončić in Randolph odigrala pomembno vlogo pri madridski poti na Final Four. Dončić je dobil nagrado za najboljšega mladega igralca Evrolige, Randolph pa je bil drugi strelec in skakalec kraljevega kluba.

Sprejet zakon za Randolphovo naturalizacijo
Medtem je Randolph tudi uradno postal slovenski reprezentant. V sredo je namreč z 48 glasovi za in 24 glasovi proti državni zbor podprl dopolnitev zakona o državljanstvu, ki ob soglasju vlade izjemoma omogoča pridobitev slovenskega državljanstva osebi, ki ne živi v Sloveniji in nima urejenega statusa tujca. Gre za primere posameznikov, ki so ali bi v prihodnje s svojim delovanjem izjemno prispevali k razvoju države in povečanju mednarodnega ugleda oz. prepoznavnosti.

Predlog za dopolnitev zakona je po skrajšanem postopku vložila skupina koalicijskih poslancev. Prvopodpisani pod predlogom Peter Vilfan je pojasnil, da dopolnitev zakona olajšuje podelitev državljanstva osebam, ki bi s svojim delom koristile državi, kot so vrhunski športniki, znanstveniki in drugi. Vilfan je izpostavil, da je dosedanja praksa izvajanja izredne naturalizacije pokazala, da oseba ne more pridobiti slovenskega državljanstva, če prej dejansko ne živi v Sloveniji vsaj eno leto in nima urejenega statusa tujca, čeprav se je izkazala z izjemnimi dosežki in bi lahko pripomogla k razvoju in ugledu države.

Branilcev na pretek, vrzeli znova pod košem
Poleg Omića in Zorana Dragića, ki je z Olimpio osvojil italijanski pokal, so z lovoriko sezono končali še Dončić in Randolph, ki sta osvojila španski kraljevi pokal, Gregor Hrovat, ki je z Olimpijo slavil dvojno slovensko krono, Blaž Mahkovic, ki se je z dvojno lovoriko okitil z Igokeo v Bosni in Hercegovini, Edo Murić in Gašper Vidmar, ki sta z Banvitom presenetila s turškim pokalom, ter Alekej Nikolić, ki je z Brosejem pospravil v vitrino oba nemška naslova.

Aleksej se po dveh letih boja s poškodbami vrača v reprezentanco. Na njegovem položaju je prav največja konkurenca. Mesto v udarni peterki je, jasno, rezervirano za nenadomestljivega Gorana Dragića, lani sta ga menjala Jaka Klobučar, ki je bil prvi "play" na EuroBasketu 2015, letos pa manjka zaradi poškodbe, in Matic Rebec. Znova je poleg Luka Rupnik, ki se je uveljavil v močni španski ligi, zraven je tudi mladi reprezentant Žan Mark Šiško, ki veliko obeta, brez dvoma pa bo igro organiziral tudi izjemno nadarjeni Dončić, ki je najmlajši na spisku, a ga čaka konkretna vloga.

Več težav je pri visokih igralcih. Ob Vidmarju je edini klasični center Žiga Dimec. Tu bo pomagal še Randolph, ki je glavni krilni center. Murić je lani igral na štirici, a je njegovo primarno mesto krilo, kot tudi Vlatka Čančarja, ki je bil letos prvi Slovenec po devetih letih, ki je bil izbran na naboru NBA-ja. Drugi visoki igralci pa niso igrali na najvišji ravni. Lani je Saša Zagorac igral v kvalifikacijah. Tudi Mahkovic ni čisti krilni center, Jan Kosi pa je popoln novinec na seznamu.


Jaka Blažič (Baskonia)
DP Španije: 35 tekem; 15 minut; 5,8 točke; 2,3 skoka; 0,4 podaje
Evroliga: 33 tekem; 13 minut; 4,7 točke; 2,1 skoka; 0,5 skoka

Vlatko Čančar (Mega Leks)
Liga ABA: 21 tekem; 19 minut; 8,2 točke, 2,9 skoka; 1,6 podaje
DP Srbije: 8 tekem; 18 minut; 5,1 točke; 3,8 skoka; 0,3 podaje
Fibina liga prvakov: 14 tekem; 23 minut, 7,5 točke; 4,1 skoka; 2,4 podaje

Žiga Dimec (Krka)
Liga ABA: 25 tekem; 20 minut; 8,4 točke; 5 skokov; 0,9 podaje
DP Slovenije: 35 tekem; 21 minut; 10,1 točke; 5,6 skoka; 0,9 podaje

Luka Dončić (Real Madrid)
DP Španije: 41 tekem; 20 minut; 7,6 točke; 4,5 skoka; 3,1 podaje
Evroliga: 35 tekem; 19 minut; 7,8 točke; 4,5 skoka; 4,2 podaje

Goran Dragić (Miami Heat)
Liga NBA: 73 tekem; 34 minut; 20,3 točke; 3,8 skoka; 5,8 podaje

Gregor Hrovat (Olimpija)
Liga ABA: 25 tekem; 30 minut; 10,8 točke; 5,2 skoka; 4 podaje
DP Slovenije: 36 tekem; 30 minut; 12,8 točke; 3,7 skoka; 3,9 podaje
Evropski pokal: 8 tekem; 23 minut; 9,5 točke; 1,8 skoka; 1,6 podaje

Jan Kosi (Sixt Primorska)
DP Slovenije: 31 tekem; 16 minut; 5,9 točke; 3,4 skoka; 0,6 podaje

Miha Lapornik (Bilbao)
DP Španije: 32 tekem; 14 minut; 3,9 točke; 1,2 skoka; 0,7 podaje
Evropski pokal: 8 tekem; 18 minut; 6,9 točke; 1,5 skoka; 0,5 podaje

Blaž Mahkovic (Igokea)
Liga ABA: 26 tekem; 16 minut; 4,5 točke; 2,6 skoka; 0,7 podaje
DP Bosne in Hercegovine: 15 tekem; 18 minut; 7,8 točke; 2,7 skoka; 1,1 podaje

Edo Murić (Banvit)
DP Turčije: 32 tekem; 23 minut; 7,2 točke; 3,8 skoka; 1,7 podaje
Fibina liga prvakov: 19 tekem; 20 minut; 5,6 točke; 3,1 skoka; 0,9 podaje

Aleksej Nikolić (Brose/Baunach)
DP Nemčije (Brose): 13 tekem; 19 minut; 8,2 točke; 1,5 skoka; 3 podaje
Evroliga (Brose): 9 tekem; 11 minut; 3,7 točke; 0,9 skoka; 2 podaje
2. nemška liga (Baunach): 23 tekem; 33 minut; 17,4 točke; 4,3 skoka; 6,7 podaje

Klemen Prepelič (Limoges)
DP Francija: 33 tekem; 30 minut; 15, 8 točke; 2,7 skoka; 3,7 podaje

Anthony Randolph (Real Madrid)
DP Španije: 36 tekem; 19 minut; 81, točke; 4 skoki; 0,9 podaje
Evroliga: 34 tekem; 21 minut; 10,2 točke; 5,1 skoka; 1,1 podaje.

Matic Rebec (Krka)
Liga ABA: 24 tekem; 28 minut; 11,2 točke; 2,7 skoka; 5,9 podaje
DP Slovenije: 33 tekem; 23 minut; 11,4 točke; 3,5 skoka; 4,8 podaje

Luka Rupnik (Fuenlabrada)
DP Španije: 26 tekem; 17 minut; 5,2 točke; 1,6 skoka; 3,3 podaje
Evropski pokal, 12 tekem; 18 minut; 6,8 točke; 1,4 skoka; 3,3 podaje

Žan Mark Šiško (Cibona/Ilirija)
Liga ABA (Cibona): 9 tekem; 15 minut; 4,3 točke; 1,1 skoka; 2,6 podaje
DP Hrvaške (Cibona): 6 tekem; 17 minut; 3,5 točke; 1 skok; 3,8 podaje
Fibina liga prvakov (Cibona): 5 tekem; 10 minut; 3,2 točke; 1 skok; 1 podaja
2. slovenska liga (Ilirija): 11 tekem; 32 minut; 16,2 točke; 3,7 skoka; 7,1 podaje

Gašper Vidmar (Banvit)
DP Turčije: 32 tekem; 22 minut; 9,8 točke; 4,9 skoka; 1,2 podaje
Fibina liga prvakov: 20 tekem; 22 minut; 10,9 točke; 5,6 skoka; 0,8 podaje

Saša Zagorac (Lukoil Academic/Parma)
DP Bolgarije (Lukoil Academic): 11 tekem; 20 minut; 7,9 točke; 4,4 skoka; 1,7 podaje
Fibin evropski pokal (Lukoil Academic): 9 tekem; 22 minut; 10,4 točke; 3,8 skoka; 1,6 podaje
Liga VTB (Parma): 11 tekem; 24 minut; 10,5 točke; 5,9 skoka; 1,5 podaje

Tilen Jamnik
Prijavi napako
Komentarji
GupeM
# 14.07.2017 ob 08:38
@badžo: Tudi sam sem proti naturalizaciji, vendar dokler pravila to dovoljujejo, in jih vse reprezentance izkoriščajo, je prav, da to storimo tudi mi. Kaj ti pomaga 25 let poštenosti, rezultata pa ni. Vse reprezentance naturalizirajo igralca, ki ima vidno vlogo. V Sloveniji pa smo (bili) bolj papeški od papeža. Slovenija je majhna in logično je, da nimamo na voljo toliko igralcev kot kakšne druge reprezentance. Dokler druge reprezentance izkoriščajo to, zakaj ne bi mi.

Na kratko: Rajši bi videl, da se to pravilo naturalizacije ukine, dokler pa obstaja, je prav da ga izkoristimo vsaj tako dobro kot druge reprezentance.
zabavljac
# 14.07.2017 ob 09:44
@Zlobni genij

Ja domov nas bo poslala Španija z Špancem Mirotićem/Ibako.

Srbija in Litva imata pač srečo, da imata generacije, ki imajo visoke igralce. A mislis, da Slovenci ne bi igrali samo s slovenci, ce bi imeli to moznost? Sem 1000% preprican, da ce bi bil E. Lorbek v solidni formi, da bi naš naturaliziranc ostal Omic
happy schimetzky
# 14.07.2017 ob 09:05
Mene pa zanima kaj ima od tega Randolph?
Bojda je rojen v Nemčiji, potem so se starši preselili v Ameriko. Verjetno ima obe državljanstvi, torej z našim državljanstvom ne bo sprostil kvoto tujca v realu oz. pridobil prednosti državljanstva EU. Poleg tega bi verjetno lahko igral za Nemčijo, ki bi ga verjetno bila vesela.
Zakaj točno hoče igrati za Slovenijo? ne razumem.

Sicer pa kvota enega tujca se mi ne zdi nič napačnega in sem vesel, da bo randolph igral za nas.
Tisti, ki govorite, da naši nikoli niso imeli natuarliziranih igralcev in kako smo vedno bili "čisti"... Čisto vsakič do sedaj smo izkoristili to kvoto, le da so to bili igralci iz bivše juge, ki se po priimkih ne razločijo od naših, ampak kljub temu so bili tujci. Res je, da so igrali in nekaj časa tudi že živeli v sloveniji, a vendarle.
To z randolphom je res malo drugače, ker ni nikoli živel, niti igral v sloveniji, ampak tako zelo dramatično drugače pa spet ni.

Sploh pa gre tu samo za politične meje in meje v naših glavah. Vsi smo državljani zemlje, vse to kreganje je delanje problemov za prazen nič
MJ-23
# 14.07.2017 ob 10:50
aj Mirotic in Ibaka sploh nista zivela v Spaniji in se tam kalila in si nadgrajevala kosarkarsko znanje, ki ga imata in premoreta, preden sta postala "naturalizirana" spanska kosarkarska reprezentanta.

Smešno je ko se eni pritožujejo nad naturalizacijo Randolpha, ne moti jih pa naturalizacijao Ibake, ki je samo eno sezono igral v Španiji preden je šel v NBA ligo. To je vse. V španiji je živel manj kot 1 leto preden je dobil državlajntso in oni niso imeli skoraj nič z njegovim razvojem. Pred tem je Ibaka eno sezono igral v Franciji, ki bi mu lahko isto dala državljansto in bi potem igral za njih. Če majo naturalizirane igralce na tem prvenstvu lahko države, ki imajo 10-krat, 20-krat ali 50-krat več prebivalcev kot Slovenija, potem ga lahko imamo tudi mi. Dodatne debate so pa največja neumnost in hlapčevska mentaliteta.
Jata5
# 14.07.2017 ob 11:17
Dal prednsot klubu? A se ti hecaš??? Saj si ni zvil gležnja, ampak si je strgal kolenske vezi. Igralci se po takih poškodbah vračajo eno leto ali pa še več. Zoran že trenira, ampak še vedno samo individualno. Košarke sploh še ni igral. Niti ena na ena, kaj šele pet na pet. Zorana najbolj boli da ne bo mogel igrat za reprezentaco, samo po taki poškodbi more s tekmami počakat vsak 6 mesecev in sploh ne bi mogel avgusta igrat na pripravah. Če bi bil samo 1% možnost da bi Zoki igral, bi 100% igral.
FireBurn
# 14.07.2017 ob 09:07
Prva petorka je močna : Dragić, Dončić, Blažič/Murić (?), Randolph in Vidmar
Imamo pa zato bistveno slabšo klop od večjih reprezentanc. Definitvno lahko presenetimo, morda osvojimo tudi medaljo ampak zagotovo pa ne spadamo med favorite. Pred nami je kar nekaj reprezentanc kot so Španija, Srbija, Francija, Grčija pa morda tudi Litva.
igneus
# 14.07.2017 ob 11:16
Daj nehajte že moriti s tem Randolphom. Igra za Slovenijo, konec zgodbe. Navijajte in tišina.
go keith go
# 14.07.2017 ob 11:14
mihamiha23,
prednost bo dal temu, da bo lahko v prihodnosti še igral tako za reprezentanco kot za klub. A veš kaj pomenijo samo 4 meseci po takšni poškodbi kot jo je imel on? Preveč tvegano, da bi že igral čeprav je res velik delavec in trenira ter se pripravlja.
MJ-23
# 14.07.2017 ob 11:34
Jugoslavija je postala svetovni ,evropski in olimpijski prvak brez uvoza podobno Srbija

Če bi Srbi rabil visoke igralce, bi hitro naturalizirali kakšnega Američana. Saj so to naredili v ženski reprezentanci in naturalizirali Američanko, brez katere ne bi osvojili zlate medalje na 2015 eurobasketu in brona na zadnjih olimpijskih.
Na pou Slovenc
# 14.07.2017 ob 16:53
Fak ej ste že tečni s temu jokanjem zarad Randolpha, res ej slabš kot stare babe ! Tko pac je in sprijaznte se s temu, ce pravila pac dopuščajo !
ZagorCiko
# 14.07.2017 ob 12:38
PONOS
Danilovic, Savic, Erceg....zdaj trenutno Kuzmic so vsi igralci, ki niso bili rojeni v Srbiji. S tem direktno osiromašijo druge države npr. Bosno pa se nič o tem ne govori. Važno je, da je bele polti pa da je po starših Srb. Potem jim dajmo Dragica, Doncica(ki so ga itak hoteli), Rašota, Milica... A v tem še kdo vidi problem ali samo jaz?
go keith go
# 14.07.2017 ob 10:58
johnny007,
Luka se je odločil za Slovenijo torej je edino pravično, da igra za Slovenijo. Pa Randolph se je tudi odločil za Slovenijo. Udrih se pa npr. ni odločil za Slovenijo...pa še kdo drug tudi ne.
Papki
# 14.07.2017 ob 09:42
Zlobni genij
Španija vedno igra z naturaliziranim igralcem, kot tudi Slovenija!
Semin
# 14.07.2017 ob 09:10
itak smo slovenci bolj papežki od papeža. smo pozabili sp?ko imeli odprto potko do največjega uspeha? ampak ne,mi šli raje "pošteno"na američane.
hvala bogu,da so uspeli prepričati randolpha,a omić,begić,golemac,čapin,kastrati še prej pa ariel niso pa nikogar motili??šport je biznis,in šteje rezultat.
tomaz14
# 14.07.2017 ob 09:21
A o mladih Slovenkah- polfinalistkah EP pa še vedno nič
Na pou Slovenc
# 14.07.2017 ob 17:53
Tipicno slovensko namest da bi se pogovarjal o tem kar imamo in kaj lahko naredimo na prvenstvu,se pogovarjamo cist o brezvezni stvari... To je podobn kot tist kaj bi bilo ce bi bilo.. V glavnem kr neki nikol ne bo vredu ,nikol zadovoljeni, pac slovenskemu narodu morš dat skoz neki za glodat da jamra in se pritožuje, verjemte tud ce Randolpha ne bi blo, potem bi se pa spravil na Omica, neki se ze najde opravljat sam da ni dougcajt
tomidelaj
# 14.07.2017 ob 10:46
Zdaj vsi špukate po Randolfu ko bo pa dajo 15pik pa 10 skokov pa vsi pametni kak je dober in da vredi, da smo ga vzeli...
Omić pa če je res poškodovan itq nucamo enega top krilnega igralca, ker pod koši smo vedno trpeli in posledično gubili najpomembnejše tekme. lp
clutch00
# 14.07.2017 ob 10:08
dobr je ta randolph 81 tock povprecno na tekmo, zmage bi morale bit samoumevne...
tomaz14
# 14.07.2017 ob 09:18
Rudolf bo debelo pogledal, ko bo pred pasušom dobil davčno številko;)
Zuppkko
# 14.07.2017 ob 08:11
Kdaj se prično prve tekme?
MJ-23
# 14.07.2017 ob 11:24
conse39
Ibaka je v Španijo prišel kot mladinec in od 2006 do 2009 igral v Kataloniji za L'Hospitalet in Manreso. Tam so ga odkrili skavti iz NBA in 2009 je že zaigral za Oklahomo.


Ibaka moved to France at the age of 17 and joined a second division basketball team before moving to Spain, where he taught himself Spanish.

Pri 19 letih je bil pa že v NBA ligi. Španija ni imela nobenih velikih zaslug za njegov razvoj. Zasluge za njegov razvoj ima Oklahoma, Španija pa koristi od tega, ker je slučajno namesto Francije izbral Španijo. Zame je to drugačen primer kot Mirotić, ki je v Španiji živel od 14. do 20. leta.
Nejko22
# 14.07.2017 ob 10:46
Najboljsa poteza do sedaj, dobrodosel
mile952
# 14.07.2017 ob 20:25
@Semin

# 14.07.2017 ob 09:10
itak smo slovenci bolj papežki od papeža. smo pozabili sp?ko imeli odprto potko do največjega uspeha? ampak ne,mi šli raje "pošteno"na američane.
hvala bogu,da so uspeli prepričati randolpha,a omić,begić,golemac,čapin,kastrati še prej pa ariel niso pa nikogar motili??šport je biznis,in šteje rezultat.

To se pa spomnim, kako so naši tepci šli v mesoreznico Američanom kar prostovoljno. Takšnih oslov ni veliko na zemeljski obli. Pa igralci seveda niso krivi, kje pa najdejo takšno debilno vodstvo mi pa ni jasno. Smo hotel bit pošteni, ja pajade. Še krave so se nam smejale.
ZagorCiko
# 14.07.2017 ob 10:53
Randolf je dober a ni tip igralca, ki bi prevec maral igro na kontakt. V finalu dp Španije ga je mislim da Dubljević nadigral kot otroka. Od Omića je pa vsekakor boljši. Poleg Vidmarja bi rabili še enga centra za pretepat pa kak koš dat. Bo moral Dimec precej dvigniti svoj nivo, če bo haorel biti vsaj malo koristen.
go keith go
# 14.07.2017 ob 10:40
Hmm, več, ko bomo pritegnili talenta in talentiranih ljudi, da bodo pomagali naši državi, bolje bo za nas. Talentirani ljudje so tisti, ki vlečejo stvari naprej v družbi in zaradi tega potem vsi živijo/mo bolje. Talenta in talentiranih nas ne sme biti strah in se jih naj ne omejuje. Takšni ljudje zaostrijo konkurenco in potem se morajo tudi ostali truditi za višji nivo in se vse zadeve premaknejo naprej.
Podpiram. Najbolj bi si pa jasno želel, da bi v Sloveniji in v naših klubih vsakih nekaj let sproducirali kakšnega E. Lorbka ali Smodiša na 4ki npr. Pa trenutno ni tako, ne ali sem kaj spregledal? Vsakega, ki ima pravi karakter bi ga morale takšne stvari motivirati, da bo še boljši npr. Omića.
SF0100
# 14.07.2017 ob 09:24
Tudi Omiću ni mat djala, da je Slovenc!
gregsa
# 14.07.2017 ob 08:27
To so naši kandidati ... https://youtu.be/7R-EJBJwcI8
smithies
# 14.07.2017 ob 08:24
Realno medalje ni za pričakovat, tako da ne postavljati previsokih ciljev. Če primerjamo to reprezentanco tisto s Poljske z erazmom lorbkom na čelu je jasno, da nimamo kaj praskat. Presenečenje je pa seveda možno, vendar malo verjetno
CarlosNorris
# 14.07.2017 ob 08:17
Zna kdo ki spremlja njegovo kariero objektivno oceniti v kakšen tip košarkaša se lahko razvije Čančar kot najboljši in najslabši možni primer?
_50centy_
# 14.07.2017 ob 10:30
@DABEARS
Ce bi za francoze igrali samo francozi bi jih se nasa krka premagala tako da ne pametujte
to je isto kot če bi slo igrali brez igralcev ki imajo prednike v bivši jugi ;)
DAbears
# 14.07.2017 ob 10:13
No ekipa je kr fajna skoda samo za zorana sam jaz verjamem v medalijo
Ce bi za francoze igrali samo francozi bi jih se nasa krka premagala tako da ne pametujte
seba goričan
# 14.07.2017 ob 09:59
tole z Randolfom gre v nos samo prišlekom iz juga, ki so jim državljanstva podaril za kilo mesa...
mile952
# 14.07.2017 ob 20:16
@FireBurn

# 14.07.2017 ob 09:07
Prva petorka je močna : Dragić, Dončić, Blažič/Murić (?), Randolph in Vidmar
Imamo pa zato bistveno slabšo klop od večjih reprezentanc. Definitvno lahko presenetimo, morda osvojimo tudi medaljo ampak zagotovo pa ne spadamo med favorite. Pred nami je kar nekaj reprezentanc kot so Španija, Srbija, Francija, Grčija pa morda tudi Litva.


Res je, te reprezentance imajo boljše dosedanje rezultate, ni pa rečeno, da so v tem trenutku močnejše od naše. Se pa seveda ne strinjam, da je naša klop slabša od klopi konkurentov. Tudi na klopi imamo odlične igralce, odlične strelce, nosilce v sojih klubih. Večina naših tekmecev v Evropi tudi proti naši klopi nima za burek. Razen seveda favoritov. A kdo misli, da Američani nimajo pojma, ko so na draftu za NBA izbrali Čančarja, pa ni v prvi peterki reprezentance? Sicer pa brez veze govort, videli bomo na prvenstvu.
lukace5
# 14.07.2017 ob 13:45
@lopez
Mislim da je igral za mlajše selekcije ZDA. Po pravilih je tako, da če igralec ni igral za člane na FIBA turnirjih, potem lahko košarkarsko državljansvo zamenja brez pristanka matične zveze. Nisem 100% ampak mislim da je tako.
spartan39
# 16.07.2017 ob 10:30
@Zakaj točno hoče igrati za Slovenijo? ne razumem.

Zakaj???

Jaz vse bolj mislim, da ima tukaj prste vmes sam Luka Dončič,morda je on sam predlagal KZSju da se kaj naredi v tej smeri glede na to, da sta z Randolphom kar dobra prijatelja...
Zlobni genij
# 14.07.2017 ob 12:45
@conse39: Moj zgornji komentar je in ni bil namenjen, oz. recmo, da kar uperjen proti tebi, saj se strinjam prakticno z vsem kar si napisal glede omenjenega kosarkarja, malo manj pa z drugimi, ki trdijo tvojemu mnenju nasprotno. :)
conse39
# 14.07.2017 ob 11:54
Saj sem napisal, da je Španija vplivala na njegov razvoj, kjer so ga tudi opazili iz NBA. Sezoni v Kataloniji sta bili odločilni pri njegovem napredovanju, pri 19. letih je bil izbran na naboru, z 20. pa je že zaigral v Oklahomi.
Seveda je Mirotić igral v ŠPA že kot kadet, a pisat, da je Ibaka za ŠPA skoraj kot Randolph za SLO ni res, that's my point.
Imre
# 14.07.2017 ob 11:33
Torej imamo prvo peterko, pravih menjav s klopi pa ne. Najverjetneje je četrtfinale maksimalen domet te reprezentance. Vse več bo pozitivno presenečenje.

Kar me moti pri naturalizaciji Randolpha je to, da niso razmišljali dolgoročno. To prvenstvo bo res odigral za Slovenijo, a, če se uspe prodat v NBA, ga v prihodnosti ne bomo več videli v slovenskem dresu!
conse39
# 14.07.2017 ob 11:12
@MJ-23
Ibaka je v Španijo prišel kot mladinec in od 2006 do 2009 igral v Kataloniji za L'Hospitalet in Manreso. Tam so ga odkrili skavti iz NBA in 2009 je že zaigral za Oklahomo.
Španija je še kako vplivala na njegov razvoj in njegov primer ni primerljiv z Randolphovim.
Semin
# 14.07.2017 ob 09:12
me pa še nekaj moti.udrih,vujačič.kje sta?? a se je kaj naredilo v zvezi z njima.ne more bit en rebec kandidat,pa mahkovic pa še kdo,nič pa storiti glede dveh nbajevcev
tedi77
# 17.07.2017 ob 11:17
Ok, Mirotič je v Španiji živel od 14. leta. (Zelo podobna zgodba kot Dončičeva, le da se je on odločil za Španijo, Dončič pa ne.) Meni se tudi tovrstne natarulizacije zdijo napačne. Sicer so res vzgojili igralca v Španiji, ampak predvsem zato, ker so ga odpeljali že kot mladega fanta. Globalizacija v športu pomeni prav to, tisti ki imajo, bodo imeli še več. Tisti, ki imajo malo, bodo imeli še manj. Mimogrede, Španija si je prizadevala prav z Mirotičem, da bi ga obravnavali kot domačega igralca in bi lahko igrala za reprezentanco oba z Ibako. Pač pobereš po vsem svetu talente, ko so še mladi, in potem so to tvoji nacionalni igralci.
mile952
# 17.07.2017 ob 09:55
@Blublu, LOL, potem bomo pa Slovenci izumrli. Marsikomu , ki se mu sicer zdi, da dobro obvlada slovenski pravopis, se pri hitrem pisanju včasih prikrade takšna napaka, kaj šele preprostim ljudem, ki pišejo vsake kvatre enkrat... Sam ne bi kar tako zlahka odpisal iz slovenskega narodnega telesa tako visoko število sodržavljanov. :-))
Blublu
# 17.07.2017 ob 01:25
"nekdo, ki slovenijo ne najde niti na zemljevidu, bo sedaj igral za slovenijo"

"in to le, ker slovenski super trenerji niso uspeli producirati enega ali dva na tem položaju."

Hmm...Zame, recimo, nekdo, ki ne zna uporabljati rodilnika, ni pravi Slovenec.
lopez
# 14.07.2017 ob 13:05
Meni osebno je zanimivo, da je Anthony Randolph že igral za selekcijo USA. Torej tudi po naturalizaciji bo potreben pristanek ameriške košarkarske zveze (USA basketball) da mu zamenjajo "košarkarsko" državljanstvo
Zlobni genij
# 14.07.2017 ob 11:40
@conse39: Govoriti, da igranje v Spaniji pri mladih letih ni vplivalo na njegov razvoj je naravnost smesno, saj tako ali drugace vsak klub za katerega igras ali pozitivno ali negativno vpliva na razvoj tvoje kosarkarske igre. Spanski klubi so pa znani po tem, da znajo delati z mladimi talentiranimi kosarkarji, kar naposled dokazuje siroka baza mladih kosarkarjev na celu z nasim Lukatom. Pa lp.
1a34
# 14.07.2017 ob 10:54
http://www.rtvslo.si/stevilke/sportne-stevilke-od-svetovnih-prvakov-do-najboljse-sahistke/426403
_50centy_
# 14.07.2017 ob 10:10
in kaj bo, ko se randolph odloči, da ne bo več nastopal za slovenijo? nova naturalizacija?

Ravno to, ne pričakujem več kot 1 rep. akcije z njegove strani. Potem bo pa Omić OK?
Semin
# 14.07.2017 ob 08:57
mahkovic nima kej zraven počet
ymnenje
# 14.07.2017 ob 08:54
In sedaj samo se mentalne priprave. Prepricati fante da so sposobni pisati zgodovino in osvojiti medaljo.
ZagorCiko
# 14.07.2017 ob 08:52
CarlosNorris
Moje mnenje je, da bo Čančar v res najboljšem primeru dosegel nivo Nachbarja, v najslabšem pa nekaj na nivoju Rudeža, ki je včasih igral za Hrvaško. Me pa zanimajo tudi mnenja drugih.
Kazalo