Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5.0 od 30 glasov Ocenite to novico!
Himki - Real Madrid
Varovanci Pabla Lasa so odigrali ekipno, največ točk je dosegel Rudy Fernandez (16 točk), dvomestno število točk pa so dosegli še štirje košarkarji, med njimi Luka Dončić. 18-letni slovenski košarkarski biser je v 22 minutah dosegel 10 točk, ujel je štiri odbite žoge, dodal pa je še štiri podaje in dve ukradeni žogi. Foto: EPA
Napeta je bila tekma v Kaunasu, kjer je ŽAlgiris z 79:77 premagal Unicajo iz Malage. Foto: EPA

Dodaj v

Real odpihnil Himki, nezgrešljivi Dragić porazil Crveno zvezdo

Dončićevih 10 točk pri uspehu kraljevega kluba
12. januar 2018 ob 17:56,
zadnji poseg: 12. januar 2018 ob 22:54
Moskva - MMC RTV SLO

Tekma tedna v Evroligi med Himkijem in Realom ni postregla z napeto igro, saj so Madridčani srečanje gladko dobili (78:95). Slavil je tudi Anadolu Efes, s 104:95 je bil boljši od Crvene zvezde, blestel je Zoran Dragić.

"Zoki" je junak turške ekipe, dosegel je 24 točk, bil pa je nezgrešljiv (4/4 za dve, 3/3 za tri). Dodal je še tri skoke in štiri asistence.

Gostitelji so prvo četrtino dobili z minimalno prednostjo (22:21). V drugi četrtini pa so po zaslugi Dragića - zadel je dve zaporedni trojki, nato še s polrazdalje, nad njim pa je bila storjena še osebna napaka - v manj kot treh minutah povedli za sedem točk (35:28). V tretji četrtini je turška ekipa imela že dvomestno prednost (67:57). Vztrajnim Beograjčanom se je uspelo približati (71:69), a na njihovo žalost sta Toney Douglas in Krunoslav Simon zadela dve trojki v zadnji minuti tega dela igre, tako da so v zadnjo četrtino vstopili s šestimi točkami zaostanka (77:71). V odločilni četrtini so Carigrajčani nadzorovali potek igre, prednost pa so le višali.

Moskovčani brez možnosti
Real Madrid nadaljuje odlične predstave, šesta zaporedna zmaga v Evroligi jim tako ni mogla uiti.

Varovanci Pabla Lasa so odigrali ekipno, največ točk je dosegel Rudy Fernandez (16 točk), dvomestno število točk pa so dosegli še štirje košarkarji, med njimi Luka Dončić. 18-letni slovenski košarkarski biser je v 22 minutah dosegel 10 točk, ujel je štiri odbite žoge, dodal pa je še štiri podaje in dve ukradeni žogi.

Prvi mož Himkija je bil Aleksej Šved, najboljši strelec EP-ja 2017, je vknjižil 23 točk.

Real je zanesljivo dobil prvo četrtino (17:26), imel pa je tudi dvomestno prednost. Gostitelji so se v drugi četrtini približali (22:27), nato je sledil strelski mrk na obeh straneh. Po dolgem času je prvi zadel Real, trojko je zadel Jaycee Carroll, dodal jo je še Jeffery Taylor in Real je pobegnil na +11 (22:33). Moskovčani še naprej niso zadevali, Real pa je po košu Dončića vodil že za 21 točk (22:43). Po dolgem času so navijači Himkija le lahko zaploskali košu domačih košarkarjev, trojko je zadel Andrej Zubkov (25:43). Dončić, ki je v igro vstopil v zadnjih sekundah prve četrtine, je v prvem polčasu dosegel osem točk.

Real ni popustil niti v tretji četrtini, v zadnji četrtini pa so po trojki Fernandeza, njegovi četrti, prišli do najvišje prednosti na tekmi, vodili so že za 25 točk (59:84). Moskovčanom ni uspelo zapretiti, Real je zasluženo slavil.

Najbolj napeta pa je bila tekma v Kaunasu, kjer je Žalgiris z 79:77 premagal Unicajo iz Malage. Beno Udrih je za litovsko ekipo odigral 10 minut, dosegel pa je šest točk, dodal je dve podaji.

EVROLIGA
17. KROG

HIMKI - REAL MADRID
78:95 (17:26, 14:25, 18:16, 29:28)
Šved 23, Honeycutt 17, Thomas 10, Gill 9 ...; Fernandez 16, Tavares in Causeur po 11, Carroll 10, Dončić 10 (2/5 za dve, 0/3 za tri), 4 skoki in 4 podaje v 22 min, Thompkins 8 ...

ANADOLU EFES - CRVENA ZVEZDA
104:95 (22:21, 28:25, 27:25, 27:24)
Dragić 24 (4/4 za dve, 3/3 za tri), 3 skoki in 4 podaje v 27 minutah, McCollum 20, Dunston 13, Douglas in Motum po 12; Bjelica 15, Rochestie 14, Jovanović 13, Lessort 11, Davidovac 10 ...

ŽALGIRIS - UNICAJA MALAGA
79:77 (17:19, 15:21, 20:15, 27:22)
Pangos 16, Jankunas 14, White in Ulanovas po 11, Milaknis 8, Udrih 6 (1/2 za dve, 0/1 za tri) in dve podaji v 10 min; Waczynski 14, Augustine 12, Nedović 11, Diez 10 ...

BASKONIA - OLYMPIACOS
86:54 (16:21, 20:9, 36:14, 14:10)
Voigtmann 19, Beaubois in Poirier po 13; Printezis 13.

Odigrano v četrtek:
PANATHINAIKOS - BARCELONA
84:75 (17:19, 19:15, 18:14, 30:27)
Gist in Calathes po 17, Pappas 15, Singleton 14; Heurtel 18, Tomić 12, Moerman 11, Ribas 10.

MACCABI - BROSE BAMBERG
90:88 (20:25, 19:16, 26:23, 25:24)
Roll 23, Dibartolomeo 14; Hickman 23, Musli 20 ... Nikolić 2 (1/1 za dve) v minuti in pol.

OLIMPIA MILANO - CSKA MOSKVA
81:107 (15:23, 21:27, 25:27, 20:30)
Tarczewski 17, Bertans 15; De Colo 24, Rodriguez in Clyburn po 15.

VALENCIA - FENERBAHČE
67:80 (7:18, 20:15, 23:18, 17:29)
Abalde 11, Pleiss 10; Gudurić 15, Datome 14, Thompson 13.

Lestvica:                            
CSKA MOSKVA         17 13  4 +173 30 
PANATHINAIKOS       17 12  5  +53 29 
OLYMPIACOS          17 12  5  +11 29 
REAL MADRID         17 11  6 +118 28 
FENERBAHČE          17 11  6 +109 28 
ŽALGIRIS            17 11  6   +4 28 
MACCABI             17  9  8  -27 26 
HIMKI MOSKVA        17  9  8  -44 26 
------------------------------------ 
BASKONIA            17  8  9  +21 25 
UNICAJA MALAGA      17  7 10  -59 24 
CRVENA ZVEZDA       17  7 10  -73 24 
BARCELONA           17  6 11  +31 23 
BROSE BAMBERG       17  6 11  -98 23 
VALENCIA            17  5 12  -51 22 
ANADOLU EFES        17  5 12  -67 22 
OLIMPIA MILANO      17  4 13 -101 21 
Dolores Subotić
Prijavi napako
Komentarji
SLOBloodPatriot
# 12.01.2018 ob 20:31
Zoki pa nezgrešljiv, 24 točk, indeks 34, bravo Care!
Bošty
# 12.01.2018 ob 20:35
Hahaha, Zoki bo MVP kroga!!! 24 pik brez zgrešenga meta, obramba, lepe asistence... Jaz sem totalno presenečen kako igra po tako težki poškodbi in tako dolgi pavzi. Po mojem ima še veliko rezerve, ampak glede na to, da šele kakšen mesec igra je tole fenomenalno. Poleti ga bomo še krvavo rabil v reprezentanci, zato upam da bo čim prej našel nov klub, ker mu po koncu sezone poteče pogodba. Hehe, Zoki legenda. Mislim da so nekateri zarad zlata malo pozabil kako dober je Zoki.
Šanji
# 12.01.2018 ob 20:42
Luka je danes bil kar brez motivacije pri visokem vodstvu. Poleg tega je kar nekaj časa igral na trojki in ni dobil žoge. In tudi sistem Pabla zadnjih dveh tekem ko prva peterka igra celo četrtino najbrž pusti posledice. Prva peterka je dobro ogreta po ogrevanju, Luka pa pride v igro ohlajen. Poleg tega pa sedaj ob njemu igrajo Carrol, Reyes, Maciulis... ki so počasnejši in tako posledično igra ni tekoča. Vendar pa očitno Pablo računa na Luko da bo tudi s to peterko našel recept in nadigraval klop nasprotnika.

Kar se tiče trojk je problem v dveh stvareh. Prva je ta, da Luka drugim lepo pripravi met, mdtem ko sam večino (po moje vsaj 75% meče v zadnjih 5s napada, ko je pokrit in druge opcije ni. Zadnje tekme je to reševal s tem, da je vseeno šel parkrat v prodor in s tem nekoliko razbil pričakovanja nasprotnika. Druga stvar slabe statistike pa je, da je Luka letos v 17 krogih kar 14x vrgel preko celega igrišča ob izteku četrtin. Zadel pa je samo 1x. Ob metu 33/98 ima sedaj 33.7% kar ni nek dosežek. Ampak brez teh poskusov bi bilo pa 32/84 38,1% kar pa je že iz prej omenjenih razlogov zelo dobro za 18 letnika.
Veliko igralcev teh metov sploh ne izvaja. Sploh tistih, ki se jim gre za statistiko in vedo da je od tega včasih tudi odvisna naslednja pogodba. Na koncu leta se teh metov zgrešenih noben menedžer ne spomni. Na statistiki se poznajo in posledično pri denarju. Lukatu pa vemo že sedaj, da mu je malo mar za osebno statistiko in bo vse naredil za zmago ekipo, čeprav bo metal v zadnjih sekundah preko celega igrišča. Bojim se samo, da bo mogoče tudi ta procent bil tehtnica da ne bo na Draftu izbran prvi, dobil pa bo posledično tudi manj denarja zaradi kasnejšega izbora na Draftu.
Ampak za Luko se ni bati. K sreči imamo nekoga, ki ima rad košarko in ne samo sebe. MI pa lahko uživamo v njegovem pozitivnem razmišljanju in čarovnijah!
vrtnar_1
# 12.01.2018 ob 20:56
Šved 23 točk iz 22-ih metov, Zoran Dragič pa 24 točk iz 7-ih metov. Šved je prvi strelec Evrolige le zato ker ima popolnoma proste roke kar se metov tiče. Tudi če greši v seriji ga trener ne menja. Itak je dober strelec a če bi lahko tudi drugi imeli vsako tekmo preko 20 metov bi bilo kar nekaj igralcev ki bi bili pred njim.
artfilmfan
# 12.01.2018 ob 20:38
Ja Zoki dokazuje kako podcenjen je bil pri ostalih klubih, drugi igralci njegovega kova bi igrali v prvih peterkah top klubov. Kaj je sposoben je pokazal že na prvenstvih celine prej. Danes samo potrjuje da se vrača a force to be reckoned with ;)
veteraninsin
# 12.01.2018 ob 20:59
Zoran Dragić MVP kroga ! Tvegam, da na zadnji tekmi nihče ne doseže 34. Neverjetnih 7/7. Bra-vo
borchica
# 12.01.2018 ob 22:36
Zoki MVP kroga. Indeks 34. Bravo!!!
vle
# 12.01.2018 ob 21:33
Ta blesavi argentinec mu niti ene žoge ne poda pravočasno, medtem ko en razigrava Reyesa in Carolla. Ne vem no, da tudi trener nič ne ukrepa.
Bošty
# 12.01.2018 ob 20:00
V zadnji četrtini je bilo nekaj situacij, ko je bil Luka čisto sam in imel roke dvignjene cel napad, pa ni dobil žoge. Meni je zgledalo kot da ga namerno ignorirajo. Ali je še kdo to opazil? Prav malo čudno je blo tole.
SLOBloodPatriot
# 12.01.2018 ob 18:59
Zoki pa razbija CZ!
ManBoy
# 12.01.2018 ob 22:46
Je mogoče kdo od vseh, ki sedaj pljuvate po Lasu in slabi formi Luke itd. pomislil, da to Laso počne zanalašč in nekako na verigi drži Dončiča da se ne raztrga sedaj, ko se še nič ne odloča? Verjemite mi, da Laso ni nor in ko bo šlo za ključne tekme bo Luka na igrišču po 30 minut, sedaj pa to gre kar idealno, da Luka ni sforsiran in da Laso drži vse ostale igralce med živimi in v dobri formi.
vrtnar_1
# 12.01.2018 ob 21:48
Sicer bi mi vsi, ki navijamo za Luka radi videli, da igra cele tekme, da je prvi strelec Evrolige, najkoristnejši igralec....A za njega je sigurno bolje, da ne igra vseskozi na polno, da se tudi odpočije. Prenaporen ritem in veliko igranja lahko le privede do kake nepotrebne poškodbe, poba je še mlad in čisto normalno je, da ima veliko željo a hkrati je dejstvo, da bo pri svojih le 18-ih letih čez sezono padel v formi. Mogoče pa dobi nove energije, svežine in bo kot že tolikokrat letos glavni igralec Reala v končnici.
Je pa tudi dejstvo, da je Real trenutno dobil nekoliko na širini in igra več igralcev kar posledično pomeni, da so tisti (tudi Luka) ki so nosili glavno breme ob vseh poškodbah sedaj z nekoliko manjšo minutažo.
zamudnik
# 12.01.2018 ob 20:59
Bravo, Zoki. Jagenjčki pa v jok.
jagrmaister
# 12.01.2018 ob 19:13
Zoran Dragič pa igral do sedaj 10 minut, indeks pa kar 17 :D
snjaper
# 12.01.2018 ob 18:59
Zoran tudi dobro igra, mi je všečna njegova igra..
borchica
# 12.01.2018 ob 22:41
In ne pišite neumnosti glede Luke. Sezona je dolga.
tomjaz11
# 12.01.2018 ob 22:04
Zoran pa 100% iz igre.
sagoza
# 13.01.2018 ob 00:57
Zoran je prikazal izjemno zrelo igro, očitno je tudi da se je lepo našel z soigralci, tako da bo poročanje o takšnih predstavah odslej bolj pogosto. Bravo, to bo tvoje leto!
Bošty
# 12.01.2018 ob 21:28
A se še komu zdi, da je Luka počasnejši kot na začetku sezone ali pa lani? Je to posledica povečane telesne mase?

Mogoče. Vsi vemo da bo za NBA mogu nabit nekaj mišične mase in verjetno že zdej dela na tem. Čist možno je, da še raste. Meni se zdi samo širši ampak tud višji. Težka sezona se mu prav tako lahko pozna. Dejansko ne zgleda tako dobro kot na začetku sezone.
threepointer
# 13.01.2018 ob 00:24
No ja, nehajte jamrati in pisati neumnosti o njegovem vrhuncu pri 18 letih. A ste vi ves čas fizično v enako dobrem stanju? Jaz že nisem in tudi Luka je vseeno samo človek.

Brez naprezanja v 22 minutah indeks 16. Res nekoliko slabše kot običajno, a spet na tekmi brez naboja. V zadnji četrtini tudi skoraj nič ni imel žoge v rokah in je bil tudi zato manj učinkovit. Izgleda tega ni več navajen in je izgledal precej živčen. Posledično je bil bolj nezbran in je izgubil kar tri žoge.

Edina težava, ki se pojavlja na več tekmah, je selekcija meta za 3. Meče pač preveč nerezonskih metov, da bi lahko imel dober odstotek.

Ko bo potrebno, bo Luka spet pravi. Real je trenutno v tako dobrem stanju, da ga proti malo slabšim ekipam sploh ne potrebujejo, kar je dobro, saj se v rednem delu ne bo rabil prekuriti.

Vse lepo po planu. Real je zame še vedno prvi favorit za osvojitev EL.
indaclub
# 12.01.2018 ob 22:12
Po 15 min sedenja na klopi se ohladiš. V Moskvi pa sploh.
Jouža
# 12.01.2018 ob 22:10
Bravo, Zoran!!!!

Uhhh.. Olimpiacos pa sramotno izgubil za 32 točk!
jurica
# 12.01.2018 ob 18:37
https://twitter.com/realsplusk/status/95
1867234720378880

Nor, nor koš Dončica, nepriznan ;)
-tuditi
# 13.01.2018 ob 09:41
Ko bereš te komentarje se jim lahko prav smejiš, tukaj se vidi da se nekateri nikoli niso ukvarjali s športom, zato pa tudi takšno razmišljanje.

+25 in kaj pričakuješ da se bo človek raztrgo? Fantje sezona je še dolga, lovorike se še podeljevale niso in okoli maja boš moral imeti še in še energije. Ko se vrne Sergio bo spet druga pesem pri Realu, če vam moti da ni vsaka tekma + 20 ja potem bi moral Luka v klub kjer je Šved ko zmečeš vsako tekmo 30 žog in če gre gre če ne pač ne. Zato pa je Šved nazaj v Evropi kjer se pri Rusih vse vrti okoli njega, tudi Real bi se lahko šel takšno politiko z Dončičem, samo kaj bi naredili preforsirali bi ga da maja še laufat nebi več mogel.

PA te fore kao da ga držijo nazaj, dane bi odšel v NBA pa bil nižje na draftu itd,... mislim od kje vam te ideje? Eni res nimate s športom kaj veliko skupnega.
indaclub
# 12.01.2018 ob 21:43
Nič alarmantnega, vendar se očitno strinjamo, da nekaj ne štima. "Slabe" tekme se vlečejo zdaj že nekaj časa in nič ni videti, da bo kmalu spet v top formi. Met ima slab - to se vidi tudi pri prostih metih, kjer je precej bolj živčen kot ponavadi (ko žoga poskakuje po obroču). Na eni od zadnjih tekem je zgrešil dva zaporedoma, kar še nisem videl, da bi se mu zgodilo. Ko prodira pod koš, ne pride do izdelanega meta ali pa pač zgreši. Kontakti so, vendar tega mu tudi v NBA ne bodo piskali. Še vedno je zelo dober skakalec, asistence so top, blokira polaganja itd. Vendar nekaj ne štima. Morda ga je vse skupaj malo psihološko preobremenilo. Navsezadnje je še najstnik in prvič ima takšno vlogo v ekipi. Nasprotniki so se fokusirali nanj, pritiskajo, ga provocirajo... Ni enostavno. Če pa se ne razume s kom v ekipi, je pa sploh težko. Te stvari ga sicer delajo samo še močnejšega in bo v NBA prišel kot najbolj izkušen 19-letnik kdajkoli. Čez poletje pa na fitnes in na atletsko stezo :)
ZagorCiko
# 12.01.2018 ob 21:39
Ce Laso misli, da mu bosta Rudi in Kampaco prinesla naslov evrolige se moti. Lahko je fanta poriniti na klop proti salabajzer ekioam, kot je Khimki. Zakaj mu Rudi in pritlikavec nista dobila tekme proti Fenerbahceju. Ce bo fantu dajal mizerno minutazo ga bo popolnoma ohladil in ga na koncu sezone nikjer vec ne bo.
indaclub
# 12.01.2018 ob 20:58
Mogoče mu nista želela podati, ker Luka ni bil pri metu :) Fernandez in Campazzo nista ravno najbolj naklonjena Luki, to se vidi iz aviona.

A se še komu zdi, da je Luka počasnejši kot na začetku sezone ali pa lani? Je to posledica povečane telesne mase? Se mi zdi, da je pridobil nekaj kilogramov. Ko gledam posnetke akcij, ko je bil star 16-17 let, je bil videti bolj atletski. Akcije je zaključeval z zabijanjem, zdaj pa tega praktično ne poizkuša več.
Bošty
# 12.01.2018 ob 20:45
Ja, verjetno ostali nimajo takšnega pregleda nad igro oz. težko spravijo žogo skozi obrambo na drugo stran.

Delno se strinjam, ampak par situacij je bilo takih, da ni bilo treba podajat na drugo stran, ampak sta Fernandez in Campazo morala samo u izi podat na krilo, ko so jih podvajal. Pa sta namesto lahke podaje Lukatu, raje komplicirala s težkimi podajami pod koš.
indaclub
# 12.01.2018 ob 20:11
Ja, verjetno ostali nimajo takšnega pregleda nad igro oz. težko spravijo žogo skozi obrambo na drugo stran. Malo verjetno, da ga namerno ignorirajo. Navadno je obratno in jih Luka zalaga s podajami na odprte pozicije, ker navleče nase obrambo in s svojo višino nima težav s pregledom. Tu se vidi, kako si mora Luka ponavadi sam izdelati priložnost za met, medtem ko ostali dobijo veliko žog na pladnju.
borut-blas
# 12.01.2018 ob 19:21
kakšno blesavo frizuro ma udrh - ampak njegova igra mi je pa všeč
vse enostavno timing odličen
košarka je lahko zelo enostavna in efektna, ni nujno delati nekih spektakularnih potez
vinklj.kugla
# 12.01.2018 ob 18:57
zakaj bi kupoval original iz španije če lahko nabaviš original iz kitajske za 1/4 cene? zato da se boš hvalil da je orginial iz španije?
tomlin
# 13.01.2018 ob 09:21
bravo Zoki ... vsa čast ...
vem da bo to težko ponovit , ampak , še tako naprej (vsaj približno)
veza
# 12.01.2018 ob 21:26
Pablo je začel rotirat igralce in če drugim šiba, Dončića pač pusti, da počiva, tudi sam raje poda drugim, ker mu trojke ne gredo.
Težko prenaša tudi dejstvo, da trenutno ni ekstremno najboljši pri Realu, nekaj se govori tudi o lažji poškodbi, ne vem, kar naj se umiri in si pridobi svežino, sezona je še dolga!
alessandro10
# 12.01.2018 ob 21:12
Tisti, ki bolj spremljate Real Madrid: kako pa kaj igra Rudy Fernandez? Spomnem se ga še iz NBAja, vendar zadnje čase bolj malo spremljam košarko, razen naših zvezd. Hvala za odgovore :)
fiston
# 12.01.2018 ob 18:02
je, samo če bo kaj prostora ostalo, omejeno za 50....

Khimki : Real slovenski
aufzic
# 12.01.2018 ob 22:43
Mogoče je pa Lukata začela baba sekirat, nikol na veš :) se res obremenjujete nekateri, če da malo manj pik. Po seriji zmag je Real spet zanesljivo med 8, sedaj Laso malo eksperimentira, ko se bo začel play-off bo Luka že imel pravo vlogo. V rednem delu se mora malo šparat. V NBA tud cegle mečejo sredi sezone, pa se mal preveč sekiramo, zakaj Dragić v kotu stoji.
bicesniga
# 12.01.2018 ob 22:32
Samo razmišljam...mogoče pa je Luka jasno rekel, da gre po tej sezoni, ne glede na vse v NBA in ni več v prvem planu reala?
miki331
# 12.01.2018 ob 20:37
Luka se bo moral tudi te vloge naučiti, met za tri ni bil niti eden izdelan zato se je potem odprt postavljal na trojki, da eno neoviran zadane in si popravi občutek, pa kaj ko ga ne vidijo ali pa prepozno, nekajkrat so podajo tudi prestregli.
Nitko 23
# 13.01.2018 ob 08:58
Valda da nisi do konca napaljen ce prides u igro pa 15 pik za tvoje u korist. Pa se vsi te na polno krijejo k da so usekani
miki331
# 12.01.2018 ob 23:54
Proti Fenerju in Barci ni bil počasen! To so pa bile tekme ki so res veliko pomenile zato jaz mislim da je to načrtno, le priprava za tak ohlajen vstop v igro mora biti drugačna. Potrebno je vedeti tudi da vsi ostali američani, ki so na draftu praktično ne igrajo za nič, Luka na drugi strani igra za zmago, zmago vsega in to resnih pokalov z vsemi mogočimi pritiski to ni hec in enega je mulo že odnesel;)
tomlin
# 13.01.2018 ob 12:46
vsekakor je bolj pomembno da je Laso našel sistem in peterki, da se zmaguje. In zmaguje se.

Sem pa pravkar še enkrat gledal zadnjo četrtino in je bil Luka vidno razočaran in frustriran , saj 4 min ni dobil žogo (ko je vstopil Campazzo). Mahanje z rokami na trojki in potem povešena glava , ter pogledi proti klopi, niso nikoli dober znak. Luka je pameten in se zaveda pomen zmagovanja , se pa tudi zaveda kaj pomeni statistika za draft. Mislim celo da je kaj rekel Lasu v timeoutu , ker je potem takoj dobil tri napade žogo. Vendar mu je že vse ''padlo dol'' in ni bilo koncentracije za kako uspešno akcijo.

Vendar tudi to je šola , tudi življenjska , saj ne gre vedno vse po planu oz po željah ali hotenju.
clutch00
# 12.01.2018 ob 21:14
ja pablo ne ve kaj pocne, zmagal so za 20 pik, manjka mu pol ekipe, pa v konkurenci je za prva mesta v evroligi, nima pojma ta trener, zato ker ne fursira nasega lukca. Slovenci smo mal prevec obsedeni z nasimi igralci, vse gledamo striktno iz vidika kaj je dobro za nase igralce in ne za ekipo. To velja tako za doncica kot za dragica. Podajal mu pa niso, ker ni bil v ugodnem polozaju, al ga pa pac niso vidl. Se vid da smo zakompleksan narod, ker povsod iscemo zarote...
ZagorCiko
# 12.01.2018 ob 20:27
Oddelat to leto v Realu potem pa hitro v nba. Dosti je pa kriv tudi trener, da najboljsega igralca drzi na klopi celo prvo cetrtino. To pocne ze kar nekaj tekem. Me zanima ali bo to dela, ko pridejo prave tekme na noz. Do takrat bo fanta cisto spravil iz forme. Luka pa trenutno ima res velik problem z metom za tri.
threepointer
# 13.01.2018 ob 14:55
Na prejšnji tekmi je že zgledalo, da sta se Luka in Faku končno sporazumela. A ostaja dejstvo, da Real igra bolje, ko nista hkrati na terenu. Tega se očitno zaveda tudi Pablo, saj sta na igrišču skupaj kratek čas. Brez tega pa ne gre, ker oba igrata več kot polovico tekme. Ko sta skupaj, bi po moje iz napada v napad morala menjati vloge. Če ne, je pa edino logično, da Faku nosi žogo čez polovico in jo potem čim prej preda Dončiću. Vse ostalo je mučenje za Luko, pa še učinkovito ni.
johnny007
# 13.01.2018 ob 11:07
A Real zmaguje?

Potem je vse v redu. Ni to amerika, hvalabogu, kjer je fokus samo furanje enega igralca.

(Pa se vedno je Luka tudi statisticno najboljsi in najkonstantnejsi v celi EL)
ZagorCiko
# 13.01.2018 ob 10:58
V 20 min igre nihce ne more dajati po 20 tock. Tega se Jordan ni v povprecju dosegal. Index je se vedno skoraj enak minutam, ki jih odigra. Ce bo igral 30 minut bo povprecje 20 tock 5 asistenc in 7 skokov.
ne_blwdi
# 12.01.2018 ob 23:28
Glede Dončića: Zgleda da nepravilno delajo z njim kar se kondicijske priprave tiče.Zgleda da je dobil preveč mase v prekratkem času in očitno je posledično slabša koordinacija,hitrost in agilnost. To je dokaj pogost pojav. Zgodi se tudi, da se nekateri igralci povsem nepotrebno nabildajo.To je le ugibanje...
vrtnar_1
# 12.01.2018 ob 21:34
@alessandro10
Danes je strelsko odigral eno boljših predstav, v 15.min. 16 točk od tega met za 3 6/5. Drugače ima povprečje v 19.min. slabih 8 točk na tekmo, 2.4 skoka, 2,2 asistenc...
DAbears
# 12.01.2018 ob 21:00
Jaz samo upam in zelim da dragica zaigrata skupaj pa doncic vidmar toncek in ostala garda od prepelica do nikolica
Tud americanom se bi hlace zatresle
kraut
# 13.01.2018 ob 12:36
http://www.dailymotion.com/video/x6cy97a

10 najlepših akcij evrolige v tej sezoni do sedaj.
Avtor treh od teh je pa uganite kdo =)
Kazalo