Svetovno prvenstvo v košarki
Saša Zagorac na nov klub še čaka. Kot je dejal, za zdaj konkretne ponudbe še ni prejel. Foto: BoBo
       Škoda, da smo ravno mi tisti evropski prvaki, ki niso neposredno uvrščeni na svetovno prvenstvo. To je ena bedarija in velika škoda s strani Fibe. V končni fazi, na EuroBasketu so vsi gledali Dragića in Dončića, ki je vzhajajoča zvezda svetovne košarke. Take fante je treba nagraditi, da so zraven. V nogometu bi naredili vse, da bi igralec takega kova igral. Mora biti pošten boj, če potem ne prideš na prvenstvo, pač ne prideš. Ekipe, kot smo mi, Latvija in podobne, ki imajo največ sedem ali osem vrhunskih igralcev, preostali so pa dobri, a ne vrhunski, največ izgubijo. Eni Franciji ni težko v katerem koli trenutku sestaviti ekipe 12 igralcev.       
 Saša Zagorac
Gašper Vidmar je po operaciji uspešno okreval in že pred začetkom priprav reprezentance treniral mesec dni. Foto: BoBo

Dodaj v

Zagorac: Dal bi vse, da bi pri 20 letih dobil tako priložnost

Vidmar februarja dogovorjen, da izpusti Belorusijo
2. september 2018 ob 07:30
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Če ne bi verjel, da lahko pridemo na svetovno prvenstvo, ne bi bil tu," je na zboru košarkarjev dejal Gašper Vidmar, ki je ob Saši Zagorcu z naskokom najizkušenejši v reprezentanci.

Ljubljančana, ki sta tudi najstarejša v izbrani vrsti, sta med šestimi, ki so lani osvojili naslov evropskega prvaka in zdaj nanje v četrtem ciklu kvalifikacij za svetovno prvenstvo lahko računa tudi selektor Rado Trifunović. Po reprezentančni upokojitvi Gorana Dragića je kapetanski trak prevzel Vidmar, ki je bil na četrtkovem zboru edini nosilec z lanskega EuroBasketa. 31-letni center je odigral le tri tekme, na zadnjih treh pa je manjkal. V tretjem ciklu je manjkal zaradi operacije kolena, februarja pa je izpustil gostovanje v Minsku, ko je predtem Sloveniji pomagal do zmage v Podgorici.

"Takrat sem bil pred februarskim ciklom 14 dni bolan in nekaj dni tudi preživel v bolnišnici. Svetovali so mi, naj reprezentančno akcijo v celoti odpovem, a sem vseeno šel pomagat, kolikor sem lahko. Smo se pa dogovorili, naj igram prvo tekmo, drugo pa preskočim," je Vidmar opisal, kako je bilo februarja, ko je nato brez njegove pomoči Slovenija razočarala in si privoščila velik spodrsljaj na gostovanju v Belorusiji. Soigralcem ni uspelo zapolniti velike vrzeli, ki je nastala junija, ko je s 16 točkami v povprečju prvi slovenski strelec v kvalifikacijah moral na operacijo kolena. Tedaj so evropski prvaki doživeli še domača poraza proti Špancem in Črnogorcem.

Kljub izredno težkemu položaju, ko v naslednjih šestih tekmah Slovenija lahko izgubi praktično le en dvoboj, če želi ohraniti možnosti za svetovno prvenstvo, Vidmar verjame, da je preboj na Kitajsko še mogoč: "Žal je res veliko odpovedi, vseeno pa mislim, da lahko sestavimo dobro ekipo. Če ne bi verjel, da lahko pridemo na svetovno prvenstvo, ne bi bil tu. Vsako tekmo greš seveda na zmago in daš vse od sebe, sicer nima smisla, da sploh greš na tekmo." Kapetan slovenske reprezentance ima sicer še vedno veljavno pogodbo z Banvitom, a se je dogovoril, da si poišče nov klub. Kot pravi, preferenc nima, v kateri državi bi nadaljeval kariero, čeprav je v Turčiji že 11 let. Dejal je, da je v pogovorih z dvema kluboma, a gre šele za začetno fazo. Sicer naj bi bil želja Bešiktaš, kjer je že odigral eno sezono.

Cilji morajo biti visoki, a realnost je drugačna
V iskanju novega kluba je tudi tri leta starejši Zagorac, ki mu je potekla pogodba s Krko. Tako kot Vidmar tudi Zagi verjame, da ni še vse izgubljeno, a obenem poudarja: "Ambicije in cilji morajo biti visoki. To je normalno za evropske prvake, ne glede na to, kakšna je ekipa. A realnost je malce drugačna. Pri nas en igralec veliko pomeni in odsotnost enega se lahko zelo pozna v nasprotju z nekaterimi reprezentancami, ki imajo širši bazen košarkarjev. Vsak, ki se odzove, mora dati vse od sebe in predstavljati evropske prvake. Vsak v reprezentanco pride z željo po zmagi, sicer ne bi bil tu. Razmišljati pa moramo le o naslednji tekmi in ne o kalkulacijah."

Selektor Trifunović je imel zaradi odpovedi precej težav s sestavo reprezentance. Odpovedali so nekateri nosilci, ki jih čaka dokazovanje v novih klubih, precej nerazumljive pa so odpovedi mlajših košarkarjev, ki so še neuveljavljeni: "Ne vem, vsak ima svoje razloge in zelo težko o tem govorim, saj nikoli nisem bil v taki situaciji, kjer bi se moral recimo soočiti s klubskimi željami. Igralec ima seveda svoje želje, cela država želi, da igraš za reprezentanco. Ne vem, kako bi reagiral. Vem le, da sem se vedno odzval z veseljem. Nisem bil nikoli v takem položaju, kot so zdaj ti mladi, ki prihajajo v nove klube, zato je težko govoriti o tem. Razumem, da ima vsak svoje razloge, a mislim, da je treba biti zraven tudi tedaj, ko ne gre vse po načrtih."

"Iskreno rečeno, ko sem bil jaz mlajši, sploh ni bilo možnosti priti zraven, kaj šele, da bi kdo odpovedoval. To je mogoče tisto, kar malce bolj boli. Včasih si enkrat odpovedal in nisi bil več zraven, ker je bil širši bazen kakovostnih igralcev. Zdaj si ti mladi morda lahko to privoščijo in to ni dobro. Jaz bi dal vse, da bi pri 20 letih dobil tako priložnost, kot so jo zdaj ti fantje, in ne bi niti pomislil na odpoved ali grožnje klubov. Ne vem …" je zaključil Zagorac, ki je prvo uradno tekmo za reprezentanco odigral šele na evropskem prvenstvu leta 2015.

Tilen Jamnik
Prijavi napako
Komentarji
Bloodline
# 02.09.2018 ob 07:57
Koliko minut je Zagorac odigral v reprezentanci, da je med najbolj izkusenimi? Stejejo namrec minute, pomembni trenutki ipd.

Vsekakor več kot ostali mlečno zobci. Torej je med najbolj izkušenimi.
NOPCBS
# 02.09.2018 ob 07:56
mini anketa:
+ Doncicu naj dajo mir, da lahko doseze najvec, kar se da v kosarki (NBA!) in se dobre volje udelezi reprezentancnih tekem, ko more
- Doncicu je treba teziti in vanj vnesti nemir, da ne bo niti v reprezentanci, niti mu ne bo uspelo v NBA (pri tem naj poleg funkcionarjev reprezentance pomagajo se razni ocetovi prijatelji)
ziga307
# 02.09.2018 ob 09:27
Zagorac je legenda in evropski prvak, kdor pluva po svojih je pač bedak.

Lp
alkum
# 02.09.2018 ob 08:07
Zagorac je igral malo ampak je v polfinalu in finalu v tistih nekaj minutah prispeval tisto kar se je od njega pričakovalo ali pa še več...
montebuba
# 02.09.2018 ob 09:23
Ko je zagorac na EP proti špancem v dobri minuti dal trojko in še izsilil osebno gasola v napadu sem vedel da te tekme ne moremo izgubiti!
Meni je car ker se vidi da se dejansko trudi in gara..in mu nikoli ni odvec igrati za slovenijo..pa tudi če je motivator s klopi, take tudi rabi ...da dvignejo ekipo!
tuditii
# 02.09.2018 ob 08:09
Jaz ne razumem kako se lahko sploh Dončiča omeja, star je 19 let gre v NBA, v Evropi je osvojil vse, osvojil EP s Slovenijo, izbran kot 3-ji na naboru pritisk bo velik, vedeli so da ga septembra ne bo in edino prav je, da se pripravi na sovjo prvo sezono v NBA.

Smešne so pa odpovedi ala Šško komedija da izjaviš da si moreš v Slo klubu izboriti mesto hahaha :D,pa niti ne bom kakšno konkurenco ima na playu v svojem klubu (sicer je imel pa težave že kot član Olimpije, v Ciboni,...), Nikolič (sicer glede na to da na prijateljski tekmi igra 31 minut in ne da niti pike bolje, da ga tudi ni).
themetun
# 02.09.2018 ob 08:53
Ja, s pravnega vidika ima res vsak pravico do odpovedi brez pojasnila. Z moralnega pa ne.
Voly
# 02.09.2018 ob 09:38
No, prepričan sem, da Zagorac v tem pogovoru ni imel v mislih Dončića, temveč vse druge mlade, ki so odpovedali igranje za reprezentanco.

Dolenc@
Kokoškov je kot trener naše reprezentance večkrat poudaril, da je igranje za klub služba, ki je zelo dobro plačana, igranje za reprezentanco pa čast in tu denar sploh ni pomemben!
Če ti ne veš, kaj je čast in pripadnost svoji državi, je seveda samo tvoj problem, se pa po tvojem postu vidi, da imaš s tem probleme.
Se pa popolnoma strinjam s tvojim zadnjim odstavkom, čeprav mi ni všeč, če kdo meša politiko (pa kakršnakoli že je) med šport.
Soni
# 02.09.2018 ob 09:21
Sorrento@
Za moje pojme pa si siva miška ti!
Ne vem koliko si star, toda malo spoštovanja do športnika, bi pa lahko imel. Zagorac res ni svetovna klasa, je pa za naše pojme zelo soliden igralec, ki vedno pride prav in ki ni nikoli reprezentance pustil na cedilu! Že zato moje spoštovanje do njega, ti se pa malo zamisli in se vprašaj, kaj si pa sam storil v življenju, da lahko tako vehementno sodiš druge.

# 02.09.2018 ob 09:27
Tisti, ki govorite o svetosti reprezentance, a to velja le za igralce ali tudi za navijače? Ko gre reprezentanci slabo, so namreč stadioni skoraj prazni?!
2px_orbitala
# 02.09.2018 ob 09:00
Košarkar ne bi smel imeti pravice, da odpove nastop za reprezentanco brez obrazložitve. Košarka se igra za navijače in košarkarji so dolžni vračati tudi navijačem svoje domovine. NOBCPS, oba tvoja predloga sta zgrešena. Dončiću noben ne teži. Če bi se ta javil že na prvi klic, utemeljil, zakaj ga ne bo, bi bila zgodba že končana. Trifunovićeva dolžnost pa je, da pojasni, zakaj Dončića ne bo. Dončić služi milijone evrov zaradu navijačev, ki ga spremljamo, njemu se pa ne zdi, da bi odgovoril na klic. To je norčevanje iz nas navijačev in trenerja. Za zgled naj si vzame Lakovića, Novakovića, ... Dončiću noben zares ne zameri njegovega neigranja za reprezentanco. Zameri se mu njegov odnos, ki ga ima do selektorja. Sploh pa njegovo patetično sporočilo javnosti o nekih bratih itd.. Če se že gre neka sporočila, naj jih napiše sam, naj se opraviči selektorju in pove prave razloge, zakaj ga ne bo. Žal se danes tufi v športu vse vrti okoli denarja, igralci pa pozabljajo, da brez navijačev ne bi nikoli služili takih denarcev - zato je treba imeti pošten odnos do reprezentance in navijačev, ki so kupili drago karto za v Turčijo, da so pomagali tudi Dončiću, da se je uveljavil.
koncert
# 02.09.2018 ob 09:08
Reprezentanca je sveta, največ in nad vsemi - pa tudi, kot vse v življenju, dvosmerna cesta: kar daš, to (večkratno) dobiš nazaj - predvsem dobro.
Kdor tega ne ve, naj sam sebi pripiše posledice.
levkup
# 02.09.2018 ob 10:09
@Dolenc
A daj nehajte pametovati z nagrajevanjem zvestobe! Ko so osvojili zlato kolajno, so pa dobili kaj za zvestobo? Drobiž, dobesedno. Toliko napihovanja, pametovanja in nasploh pozornosti kot je temu namenjeno je res preveč. Namenite pozornost sebi, ljudem ki delajo krivico drugim in morda vam, ne pa 19 letnemu mulcu, ki je za razliko od nekaterih zelo uspešen.

Ne vem kaj te tare v življenju, da imaš popačeno sliko ?
Vendar vsi so dobili ogromno !
Luka je na draftu tako visoko kotiral tudi zaradi tega !
Prepelič Real Madrid, Jaka Barcelona konec koncev
tudi Kokoškov...
Razen Gogija, ki je svoj status navil v nebo tudi brez
tega EP so vsi z tem pridobili, seveda vsak v okvirju,
ki mu pač pritiče ! Eni Krka i Olimpija drugi pač NBA
oziroma evropski velikani.
noprou
# 02.09.2018 ob 09:34
@Dolenc, a zate je penzija 1500€ (vsako)mesečno (do konca življenja) drobiž? Si pa kar faca, ni kaj.
vranek
# 02.09.2018 ob 10:08
Dolenc, drzava, zvestoba, domoljublje, .... In ti si spet pri denarju. Najmanj 18 let dela je vlozenega
v te ljudi, se preden se ve, ali bodo zasluzili kak euro s kosarko ali ne.druzba kot celota zagotavlja pogoje,dvorane, izsolan kader, zdravstveno zavarovanje in zivljensko za sportno udejstvovanje, veste,to ni samoumevno, imamo srednje sole prirejene športnikom....zato se ne strinjam, da od druzbe nic ne dobijo. Zdaj nekoga stiskat,da bo privolil v eno tekmo, nima smisla, si je pa dobro zapomniti. In selektor mora poskrbeti,da nekateri naduti posamezniki ne bodo prisli samo na EP in SP, drugac pa, bratje vi kar igrajte.
Kar se tice denarja. Drzavna nagrada Slovenije za osvojeno zlato je za 1/3 visja kot v Spaniji. Nas je pac 2 miljona, zato so koncni zneski manjsi.
Drzava je ena sama, kot vidimo, na koncu vsi pridejo zivet nazaj. Mozno je tudi,da jim ob kupih denarja to da so v domovini cenjeni nic ne pomeni,tudi take plehkosti se najdejo,. Veliko so pa krivi tudi starsi, kaj mislite kdo narekuje 16 letnikom odpovedi? Zafrustrirani,naduti starsi, ki v mladicu vidijo investicijo. Poglejte dogajanje, poglejte okrog vseh igrisc, ne le kosarkarskih, obnasanje le teh. Vecino casa imajo na ustih peno in primitivne kletvice. Temu nivoju primerno je tudi "domoljubje" in pojmovanje vsega ostalega.Reprezentanca je izlozba vsega. Predvsem pa osebnosti. Vidmar je velikan,tako ali drugace, v nekaterih se pa zaradi velikosti pozitivnih vrednot ne najde ker so, ce sploh so, mickene. Eno so izrecene floskule, vedno pa je treba gledati dejanja.
Le te stejejo.
Ko vidimo, da se dobesedno javno, pred vsemi nami, na lastno zeljo, koljejo v druzinah za denar, potem nam mora biti jasno,da jim tudi druge vrednote niso polozene v zibelko. Tega make-up, stiling, botox in znamke ne morejo spremeniti. To je med usesi, v tisti cudni masi, kjer se vse dogaja ali pa nič!
Funky_funky
# 02.09.2018 ob 08:25
Mislim da ima vsak pravico do odpovedi, brez obrazližitve to so njihova življenja.
Po drugi strani pa neudeležba mora imeti posledice oz. je potrebno nagradit zvestobo
čarli23
# 02.09.2018 ob 11:15
Poanta izjave Zagorca ni v tem, da se tle pljuvači sprašujete, zakaj je v reprezentanci, ampak to da 20 letnik ki igra v Slovenski ligi noče igrat za reprezentanco(Šiško, Bolčina)... Pred 10 leti si moral skorajda igrati Evroligo ali NBA, da si prišel na seznam, danes igraš v Šentjurju ali Iliriji, si poklican pa nočeš priti ker si moraš izboriti mesto v Slovenski ligi...

A kdo ve kaj je z Erazmom Lorbkom?
Je v zadnji fazi vrnitve na igrišče, baje bo do začetka sezone 2026/2027 100% pripravljen :)
nonparel
# 02.09.2018 ob 09:18
Morala, pripadnost narodu, domoljubje... Kaj je že to?
Bilo pa je vse to, nekoč...
Kaj pa je danes najbolj pomembno? Aja, money, money...
Vsa čast tistim, ki se brez pomislekov odzovejo in s ponosom zaigrajo za slovensko, njihovo, reprezentanco.
fah-q
# 02.09.2018 ob 13:56
vse ki kritizirate Zagorca-na ep je na najpomembnejših tekmah naredil vse in še dvakrat več kot bi si večina upala stavit!! dodal je popolnoma konkreten delež, večji od pričakovanega, za zlato!!

zato TIŠINA!!
miliwoy
# 02.09.2018 ob 09:27
Sale šosšolc car
DAbears
# 02.09.2018 ob 14:15
Clovk je trice metu v finalu nikol ne rece ne reprezentanci pol ga pa tle eni pluvate
Pa saj ni cudno da noben noce igrat za repko
Zlobni genij
# 02.09.2018 ob 14:08
Eni bi se pa res lahko zamislili nad svojimi komentarji. Tudi Sašo je prispeval levji delež prvemu evropskemu zlatu Slovenije. Še kdo pomni njegovih famoznih pet točk in njegove neverjetne obrambe? Hočem reči, da je nam kavčarjem lahko soditi iz naslonjača, ampak igrati pet na pet na tako visokem nivoju pa nekaj povsem drugega, kar lahko okusijo le privilegiranci, oziroma, le tisti redki, ki si zaslužijo imeti to čast. :)
lukace5
# 02.09.2018 ob 11:00
@Dolenc
Pa kaj te moti koliko so dobili? Fantje so pred prvenstvom vedeli, kaksna je nagrada za osvojitev naslova pa se ni nihce pritozeval. Za dogovor o visini nagrade je bilo dovolj casa pred prvenstvom in ce komu ni odgovarjalo, bi se lahko z lahkoto dogovorili za vec ali pa nebi igrali. Potem so osvojili naslov in kar naenkrat so se zaceli pritozevati nad ze dogovorjenim zneskom. To je bila izkljucno napaka igralcev. Tvoj argument je popolno nepoznavanje dejstev ali pa nesposobnost razumevanja situacije.
SloBeda
# 02.09.2018 ob 12:03
še enkrat ponovite košarkarsko simfonijo pa začnem peticijo proti ukinitvi rtv naročnine
koncert
# 02.09.2018 ob 10:21
@Mr.Bong
Drugač pa tale reprezentačni basket najbolje da ukinejo, ker itak najbolši košarkarji iz vseh reprezentanc ne smejo igrat.
Ne poskušati zdaj zmanjšati uspeha Slovenije ob osvojitvi naslova evropskih košarkarskih prvakov.
Kogar pa ni (v dobrem in slabem), ga pač ni - to je predvsem njegov problem.
P.S. Kako cenjena je košarka - in še posebej tista v Evropi - pa pove glasovanje za najboljšo ekipo na svetu (vštevši vse športe!), ko je bila košarkarska reprezentanca Slovenije četrta (pred tisočemi in tisočemi ekip na svetu v raznoraznih športih).

http://www.aipsmedia.com/2017/12/29/2215
0/best-of-2017-aips-best-team-best-press-facility-real-madrid-iaaf-london-2017
threepointer
# 02.09.2018 ob 21:45
Dončićeva kariera je za našo reprezentanco zelo pomembna.
miran kač
# 02.09.2018 ob 15:08
Zagorac verjetno ni ravno kvalitete za reprezentanco, toda ob pomajkanju širine v reprezentanci , pride prav. Njegov point je smiseln, ker reprezentanca je predvsem v psihološkem naboju nekAJ POVSEM DRUGEGA kot klub ve EU ali NBA . Zato bi morali funkcionarji v Fibi, Ulebu in NBA se se vsesti za mizo in rešiti ta problem in ne gledati samo na denar ( o tem sem že pisal) , najti termine za klube, reprezentanco in odmor košarkašev. Kajti reprezentance kot je Slovenija , ki ima premalo res kvalitetnih igralcev (komaj sestavijo ekipo) , lahko pa igrajo na svetovnem nivoju, bi morale priti na prvenstvo. Taka organizacija pa zahteva organiziranost v vsem svojem sistemu igranja in ne ne samo vpehanju za denar... Šport sam po sebi izgublja na pomenu , živeti zdravo in veselo, če si pa dober pa klub , reprezentanca , svetovno prvenstvo do OI . če je dobra volja bo ok, če pa zmaga-uje pohlep , pol pa je škoda besede in brc v rit funkcionarjem...
Mr.Bong
# 02.09.2018 ob 10:05

@koncert
# 02.09.2018 ob 09:43

Mr.Bong
Drugač pa tale reprezentačni basket najbolje da ukinejo

Tako ne razmišlja 99% ljudi (od 2.000.000 ljudi), temveč tisti 1% nevoščljivcev, ki športnikom zavida uspehe na najvišjem nivoju
.

Si vzel tole iz konteksta. Bom še enkrat napisal:
Drugač pa tale reprezentačni basket najbolje da ukinejo, ker itak najbolši košarkarji iz vseh reprezentanc ne smejo igrat.
Se pravi, nikakor nisem nevoščljiv športnikom in jim privoščim uspehe.
Zdi se mi pa malo vprašljivo tako tekmovanje, kjer ne dovolijo igrati najboljšim košarkarjem.....ker če na na naslednjem svetovnem prvenstvu zaradi odpovedi najboljših zmaga npr. Uzbekistan, bi potem težko rekli, da Uzbekistan igra najboljšo košarko na planetu.
Jazst2
# 02.09.2018 ob 09:55
Managerje nagnat, združit moči v evropi, pa bo...
Bivši uporabnik
# 03.09.2018 ob 09:44
Zagorac nehi skoz jokat, vesel bod da si jo sploh dobil. .. priložnost. Zlato si s talarja pobral.
Dončić je bil do zdej mladinc, in iz tega razloga "neustrašen" in samozavesten otrok. Prihaja nov čas, ko bo izpuhtela "mladostna razposajenost" in bo za uspehe in nova potrjevanja moral pokazati na novo iz kakšnega testa je res.
.....
go keith go
# 02.09.2018 ob 13:41
E koncert,
nepomembne floskule :).
No, lepo se je bilo malo pozabavati s tabo ;), ampak nezanimivo je postalo. Grem naprej.
P.S. V bistvu je to dobra ideja, da se ignorira reprezentancno kosarko. S tem bi se FIBI najbolj pokazalo kako in kaj.
fuzbalhejtr
# 02.09.2018 ob 12:14
Ne vem kaj mučka Trifunovič, da ne vpokliča Udriha, res da ni bil skoraj da nikoli zdraven, ampak če je še aktiven košarkaš in če ima voljo igrat, je veliko boljša opcija kot Rebci in Rupniki na poziciji playa.
koncert
# 02.09.2018 ob 09:58
mali_piscek
Če bi se jaz odločal med NBA in tretjerazredno reprezentanco, bi se odločil za NBA.

Če bi se jaz odločal med špansko nogometno ligo in tretjerazredno reprezentanco, bi se odločil za La ligo,

Vsaka reprezentanca je takšna inštitucija, ki se sama (in ona sama), odloča o tem, kdo bo lahko zanjo zaigral.
Problem, da kdo ni želel igrati za reprezentanco (ki je najboljša v Evropi) zaradi žleht manipulativnega pisanja kakšnega novinarja, pa je z samim razkritjem tega vzroka že odpravljen.
koncert
# 02.09.2018 ob 09:43
Mr.Bong
Drugač pa tale reprezentačni basket najbolje da ukinejo
Tako ne razmišlja 99% ljudi (od 2.000.000 ljudi), temveč tisti 1% nevoščljivcev, ki športnikom zavida uspehe na najvišjem nivoju.
din-diin
# 05.09.2018 ob 21:54
Valda je Zagorac v repki, ce nima ponudbe :)
threepointer
# 03.09.2018 ob 08:59
koncert, če so vsi enaki, potem se pa lahko brez težav uvrstimo na SP tudi brez Dragića in Dončića. To so pogledi iz enih starih časov, v katerih si očitno obtičal. V realnem svetu ljudje nismo niti enakopravni, kaj šele, da bi bili enaki. Enakopravnosti si je sicer želeti, enakosti pa nikakor.
koncert
# 02.09.2018 ob 23:22
fah-q
vse ki kritizirate Zagorca-na ep je na najpomembnejših tekmah naredil vse in še dvakrat več kot bi si večina upala stavit!! dodal je popolnoma konkreten delež, večji od pričakovanega, za zlato!!

zato TIŠINA!!

Jaz bom prelomil to tišino, ker težko berem takšne bedarije.
Na najbolj pomembnih tekmah, ki sta odločali za polfinale in zlato je jetvoj idlo igral točno dvakrat po 1 minuto in dosegel 0 točk.

Slovenija bi španijo premagal brez njegovih 5 točk. Pač ne bi bilo na koncu 20 razlike, pač pa 15 . In še. zadel je eno odprto trojko , ker je imel krompir in en koš za 2 točki po veliki sreči.

zato mi ne pisat, da je prispeval pomemben delež, ker ga ni.

Ok tole je bolj nepovezano, da bi se poskušalo zamegliti vsebino debate.
Jeffrey
# 02.09.2018 ob 18:57
Zanimivo kako je našim "domoljubom" bolj pomembna Dončićeva kariera v NBA kot pa dobrobit reprezentance....^^
go keith go
# 02.09.2018 ob 13:53
koncert,
spet si vse narobe razumel.
Ignorirati je treba reprezentancno kosarko dokler FIBA ne postavi nekega normalnega sistema kjer bi bilo vsem najboljsim omogoceno sodelovanje pod enakimi pogoji.
Vse ostalo ni vredno komentarja.
go keith go
# 02.09.2018 ob 12:40
@koncert,
zal je evropsko prvenstvo, ko so bile vsem reprezentancam omogoceni enaki pogoji za nastop in v normalnem terminu nekaj cisto drugega kot te neregularne kvalifikacije, ki si jih je FIBA sedaj izmislila, da bi cimvec sama zasluzila. Tisto je bila cast tukaj bi pa cela reprezentanca morala odpovedati sodelovanje in to bi za mene pomenilo, da so naredili castno delo..., ampak tudi KZS mora kaj zasluziti, ne.
Seveda je stvar tvoje presoje ali bos uposteval moj nasvet ali ne. V koncni fazi si tudi ti, tako kot jaz in mi vsi, samo 1 individuum, ane? Ko nekdo zacne z resnico opletati, je pa itak jasno koliko je ura oz. kje je...razen, ce ni Lacanovec :)...no, pa pustiva to, da ne bova predalec od kosarke zajadrala.
Pa ne vem kje si dobil tole kar si zgoraj napisal - moj komentar je drugacen ;).
smradulja
# 02.09.2018 ob 12:22
zakaj uporabljate "naizkušenejši" ko pa to ni...napišite najstarejši in ne zamenjujte teh dveh pojmov ker nista ekvivalentna
koncert
# 02.09.2018 ob 12:02
@go keith go
Z vsem dolžnim spoštovanjem do vseh služb pa vseeno:
V službi je lahko vsak, evropski prvak pa ne more biti vsak.
Podobno kot ne more biti vsak Michelangelo ali Tesla.
kiliboy
# 02.09.2018 ob 11:01
Odpovedi igranja za reprezentanco so naša 'rak rana.' Kemoterapije še ni.
koncert
# 02.09.2018 ob 23:23
@threepointer
Dončićeva kariera je za našo reprezentanco zelo pomembna.
Se popolnoma strinjam; enako kot kariere vseh drugih, ki igrajo za reprezentanco.
mmc22
# 02.09.2018 ob 13:24
ni pa Zagorac povedal, da če bi že imel klub nebi bil zraven na pripravah. In tudi to, da sta mu to zadnji dve tekmi za repko, razen, ce bi zdaj po čudežu obe zmagali.
go keith go
# 02.09.2018 ob 12:25
@koncert,
s taksnim relativiziranjem ne bos dalec prisel pa se zgresil si bistvo mojega sporocila iz prejsnjega komentarja. Preberi se enkrat kaj sem napisal in, ce bos razumel odpisi sicer ni potrebe, da bi nekaj na silo pisal samo zato, da pises.
Brez denarja samo od casti se danes pac ne da ziveti.
go keith go
# 02.09.2018 ob 11:56
@Voly,
ja, reprezentanca je cast - se strinjam, ampak a tebi dovolijo v sluzbi, da med sluzbenim casom delas nekaj za cast za nekoga drugega, ki te ne placuje? To se namrec pricakuje tule od kosarkarjev - vsaj od tistih, ki imajo klube in ob tem se lahko se poskodujejo kar bi pomenilo, da ne bi bili "odsotni z dela" v klubih samo teh 14 dni, ampak lahko npr. tudi 1/2 leta ali vec. Edini krivec za taksno stanje je pa FIBA, ki hoce cimvec zasluziti na racun reprezentancnih tekem. To je glavni problem. Jaz razumem prav vse, ki so odpovedali - to so vsi tisti, ki so menjali klub in je jasno, da se moras v novem okolju povezati z ekipo (ne gre samo za to, da si izboris mesto, ampak je pri kosarki to malo boli zapleteno...ne mores kar priti na igrisce in reci ok fante zdaj pa igrajmo).
lance_
# 02.09.2018 ob 11:06
A kdo ve kaj je z Erazmom Lorbkom?
Banban
# 02.09.2018 ob 10:35
Vranek, ne fantaziraj. Basketasi gredo pr 14 od hise. S trebuhom za kruhom. In znanjem. In brez podpore starsev, reprezentance sploh sestavt ne bi mogli.

Kar se pa trenutnega osipa tice....Nekateri so raprezentanco rabili bolj, kot reprezentanca njih. Zdaj je situacija obratna, in reprezentanca pac izvisi. Fantje so poskrbeli zase. konec zgodbe.
a-dee-jay
# 02.09.2018 ob 11:35
Car je tisti, ki igra v dobrem klubu in se redno odzove reprezentanci. Taki, ki niso v dobrih klubih (ala. Zagorac), me z izjavami ala "za reprezentanco je treba vedno igrati", ne prepričajo. Zakaj? Ker veliko takih igra za reprezentanco samo zato, da se proba prodati preko nje v boljši klub, ko pa je v dobrem klubu, pa ji tudi obrne hrbet.
Kazalo