Nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.9 od 26 glasov Ocenite to novico!
Ousmane Dembele
Ousmane Dembele je zadnjo tekmo za Borussio odigral 5. avgusta na superpokalu proti Bayernu. Foto: Reuters

Dodaj v

Poletna saga končana - Dembele za 105 milijonov evrov v Barcelono

Drugi najdražji prestop v zgodovini
25. avgust 2017 ob 18:34
Barcelona - MMC RTV SLO

Ousmane Dembele, ki zadnja dva tedna ni treniral z nogometaši dortmundske Borussie, se bo vendarle preselil v Barcelono. Vodstvi obeh klubov sta dosegli dogovor, Katalonci bodo nakazali 105 milijonov evrov.

Vse od odhoda Neymarja v Pariz je bil 20-letni Francoz glavna želja Barce. Podpisal bo petletno pogodbo, v dogovoru pa so še dodatki, ki bi lahko prestop podražili celo do 147 milijonov evrov.

Dembele je bil pri rumeno-črnih iz Dortmunda suspendiran od 10. avgusta, nekaj dni zatem, ko je prišla prva ponudba iz Barcelone, ker je neupravičeno izpustil trening ekipe. Pozneje sta se kluba nekajkrat skušala dogovoriti za prestop, a neuspešno.

V lanski sezoni je Dembele na 49 tekmah za rumeno-črne zadel desetkrat, v dresu francoske izbrane vrste pa ima do zdaj sedem nastopov.

Valverde: Njegova hitrost in tehnika bosta za nas pomenili veliko olajšanje
"Brez dvoma gre za izjemno nadarjenega nogometaša. Je preprosto eden najboljših v Evropi. Zagotovil bo globino igre, to smo nazadnje močno pogrešali. Dobro se znajde na več položajih, zelo je gibljiv in odpira se mu veliko možnosti. Njegova hitrost in tehnika bosta za nas pomenili veliko olajšanje," je pojasnil trener Ernesto Valverde pojasnil.

"Visca Barca, Visca Catalunya!" (naj živi Barca, naj živi Katalonija) pa je bil prvi odziv novega člana Barcelone na družbenih omrežjih. Dobil bo dres s številko 11, ki jo je nosil Neymar.

Nova odkupna klavzula kar 400 milijonov evrov
Barcelona, ki je za Neymarja od pariškega PSG-ja kot odškodnino dobila 222 milijonov evrov, se bo skušala pred podobnimi manevri tekmecev v prihodnosti zavarovati s še višjo odkupno klavzulo - ta bo za Dembeleja znašala kar 400 milijonov evrov.

To je uradno drugi najdražji na seznamu velikih mednarodnih prestopov. Na vrhu je Brazilec Neymar, njegov odhod v PSG za 222 milijonov evrov je v Barceloni tudi sprožil lov na usluge Dembeleja, Francoz pa je zdaj z rojakom Paulom Pogbajem na drugem mestu.

A. G.
Prijavi napako
Komentarji
uros23
# 25.08.2017 ob 18:56
Če bi šejk bil pravi troll, bi se jutri v Barceloni pojavil s 400 milijoni.
twofours44
# 25.08.2017 ob 18:51
Asensio ima klavzulo 500 M.
De Bruyne 17
# 25.08.2017 ob 18:46
Dembele se mi zdi obetaven, in dejstvo je da je Barcelona mogla kupit igralca za na krilo, ker deulofeu, paco alcacer in munir niso dovolj kvalitetni na teh pozicijah za napadanje lovorik in da bi prinesli razbremenitev nosilcev ekipe. Ampak Barcelona se je po mojem lotila napačne taktike, ker so najprej prodali Neymarja na to pa začeli kupovati.. s tem so cene narasle za skoraj šeenkrat.. Nasplošno sem mnenja da trgujejo slabo že vsaj 2 do 3 leta. Danes so posledice kar velike. Manjkata jim sigurno 2 vezista eden zadni vezni in en kreativni vezist, v obrambi bi potrebovali 2 centralna branilca, v napadu pa še vsaj enega kvalitetnega napadalca za rotiranje. (poleg še enega krilnega).
drf2006
# 25.08.2017 ob 18:37
Saj prav da so koncno nekaj pripeljali, ampak preplacano... to nebo resilo tezav Barce, vsaj pomoje ne...veza je tista ki skripa, ko se more Messi vracati po zogo...cudno da raje niso aktivirali klavzule Asensia,ki je cca 79 mil mislim da
BAČO
# 25.08.2017 ob 19:23
Vsekakor super posel za Borusio.Za Dembeleja so dali 15 mil.
pinkfranc
# 25.08.2017 ob 19:20
saj je odličen fusbaler, tudi moja prva želja na listi okrepitev za Barco ...

ampak tak "šmrkavec" čez 100 maljonov
ka si ti ja nor

ampak ok, Barca nujno nekaj je rabila,
ker je tudi mlad, je to tudi naložba za več let

čeprav pri BVBju je igral na precej podobni poziciji oz. vlogi, kot jo ima Messi, tako da ne vem, če bo on glih idealna menjava za pozicijo Neymarja?
psychocandy7
# 25.08.2017 ob 18:56
drf in de Bruyne
točno tako. slabi, nepremišljeni nakupi; stavil so samo na MSN, vezisti na čezdalje nižjem nivoju, da o obrambi ne govorimo. Se jim je ekipa podrla kot domine. Mal se mi smiljo. Pa še vsak bo probu nore pogoje uveljavljat proti njim, Plačat bojo pa moral, ker majo že tako čist prekratko klop. Normaln klub bi s takšno prodajo ćez 200mio kaj zaslužil, oni si bojo pa verjetn že z naslednim nakupom šli v minus.
Sapienti sat
# 25.08.2017 ob 18:52
drf2006 se strinjam ,le glede Asensija ne,ki bo kmalu podaljsal ,dobil novo pogodbo.Pa kaj mislis,da on zeli k najvecjemu rivalu,pa se povrh tega v razpadajoco ekipo? Dober posel za Borusio,po moje znajo ziher dobit vsaj 130 mio Eur v prihodnosti od tega nakupa.Tu so eni komentirali celo,da Borusia prodala pod 100 ,seveda optimisti.Res top klasa igralec,ampak z "lepim" karakterjem,kar za njegova leta ni cudno. Pri Rennesu je na podoben nacin izsiljeval.Se ne bi cudil,ce bo za nekaj let oz. ze kmalu delal podobno v Barci.Tu so pisali eni ,da bi ga Borusia mogla prostovoljno ,prej pustit v barco,pa neki kavalirski dogovor omenjali. Tip je podpisal lani vecletno pogodbo ,isto Coutihno,potem pa zacnejo "strajkat", to govori o lojalnosti.Pa se uslugo realu so naredili,brez njega je Borusia dosti slabsa.O Coutihno se se vedno govori dosti,ampak bo stal vsaj toliko kot ta.
smoky77
# 25.08.2017 ob 20:50
Če danes ne plačaš 100 mio, nisi nič naredil...kdo bo pa gledal igralce po 50 mio ali manj?
Glupo in bolano....
kapitalist
# 25.08.2017 ob 20:05
Metanje denarja skozi okno.
Jake97
# 25.08.2017 ob 19:01
Sigurno je Barca s tem transferjem boljša ekipa kot včeraj. Po mojem mnenju je Dembele tudi veliko boljši nakup kot Coutinho, poleg tega je mlajši z dosti večjim potencialom.

Barcelona je ta prestop nujno potrebovala. Odhod Neymarya jih je očitno psihološko precej šokiral, saj zgleda da so izgubili na samozavesti in še nasprotniki so zavohali kri. Na Neymarya je letelo veliko kritik glede njegove igre ampak je dejstvo, da je delal višek, nase vlekel igralce, je eden redkih ki zna vsakega obrnit 1 na 1. In kar je najpomembnejše, kemija z Messijem in Suarezom je bila odlična.

In ravno to je največja neznanka. Vprašanje je, kako se bo novi trio ujel. In pa predvsem ima Barcelona še vedno probleme drugje v kadru ampak so se očitno koncentirali le na mega nakup kot zamenjavo za Neymarya. Bi pa moral to Real še vedno izkoristiti v prvenstvu, saj bojo sigruno rabili nekaj časa da se uigrajo predvsem ker Dembele ni naredil priprav. Že MSN je takrat v sezoni 2014/15 rabil kake pol leta, da so začeli pokati in so tudi ujeli Real, ker je ta imel bolniško od novega leta naprej.

Nikoli se ne ve, če bo imela Barca srečo s poškodbami prve enajsterice imajo še vedno hudo dobro ekipo in so vedno kandidati za lovrike. Problem bo, če bojo poškodbe.
cfc90
# 25.08.2017 ob 20:38
Če je ta vreden 105 milijonov, potem so za Neymara dobili 100 milijonov premalo. Nakup Neymara s strani Pariza je bila bolj tržna kot nogometna poteza. Polovica transfera je bila povrnjena že ob nakupu, tako da potem takem mora za ta denar Dembele biti na isti ravni kot Neymar, kar pa ne bo nikoli.

Kakorkoli, poteza Barcelone iz obupa. Za ta denar bi morali pripeljati cirka 5 najperspektivnejših igralcev iz južnoameriških lig in vsaj z dvema bi se jim sigurno posrečilo bolj kot se jim bo z Dembelejem.

Izguba Neymara ni glavni problem, ampak le eden od njih. Potrebna bo prevetritev moštva...
BAČO
# 25.08.2017 ob 19:38
Skoraj sem prepričan, da se bo Dembele pokazal v dobri luči toda ne pozabimo, da počasi pada v formi tudi Suarez. Iniesta je že malce v letih, Busquets ni n ravni prejšnjih let pa tudi Messi bo počasi izgubljal sapo. S tem prihodom se bo situacija v Barceloni vsekakor popravila toda ne tudi iskristalizirala.
Mohor
# 26.08.2017 ob 01:18
Vipavec
# 25.08.2017 ob 18:54
To je začetek konca. Čeferin prosim ukrepaj preden bo prepozno.
Churchill W.
# 25.08.2017 ob 20:19
In zakaj je ne dajo na 700 mil tako kot jo je Real dal na Isca??
karnekdo
# 25.08.2017 ob 19:34
105m moj ***** haha, tukaj je skritih še dodatnih 40mil v nekih čudnih klavzulah, sem 100%.

drf2006 ja, ker vse je tako lahko, barca plača 79mil, Asensio, ki je pa od malih nog navijač reala, pa nima besede pri tem.

Sicer pa Dembele dober nakup, ampak vseeno (še) ni Neymar.
jacknicholson
# 25.08.2017 ob 19:26
Ni na drugem mestu s Pogbajem, ker Dembeleju lahko cena naraste še vse do 150mio. Res nora cena za igralca, ki še ni resno dokazan, je bila pa to seveda nuja za Barcelono in lahko razumemo zakaj so toliko zapravili.
karnekdo
# 25.08.2017 ob 19:52
Pa da ne bo kdo zadnjega komentarja narobe razumel, sam mislim, da je tudi 105mil preveč za tako mladega igralca ampak hkrati sem 100%, da bo končna cena z vsemi dodatki dosegla vsaj 140mil. Enostavno že zaradi tega, ker naj bi barca že dobila zavrnjene ponudbe okoli 130(skupaj z dodatki) in tudi niso bili v položaju, v katerem bi se lahko preveč pogajali.

Pri tej politiki barce kar težko razumem, kako se zapičijo v dva, tri igralce, tem navijejo ceno, od teh pa ne odstopajo. Trenutno sem gotov, da bi za pol cene lahko dobili igralce, kot so Draxler, Di Maria (če bi hotel iti), morda Martial itd., da ne govorim, da bi za ceno, ki so jo plačali najbrž lahko dobili tudi Dybalo, Hazarda itd.
urosh444
# 25.08.2017 ob 19:41
zdi se mi da bi lahko bil dobra okrepitev za barco. ampak se bolj ti potrebujejo dominantnega vezista ala Xavi in Iniesta.
Dedraklemen
# 25.08.2017 ob 19:36
105 se kar malo slisi... Kam s(m)o prisli, da 105 zveni dokaj ugodno.
Kai
# 25.08.2017 ob 22:10
karnekdo
...
drf2006 ja, ker vse je tako lahko, barca plača 79mil, Asensio, ki je pa od malih nog navijač reala, pa nima besede pri tem...

Ne govori bedarij o nekih navijačih v mladih letih. Asensio je bil v igri za prestop v Barco leta. Ravno pred kratkim je njegov agent povedal, da je Asensio bil leta 2013 v igri za prestop oz Mallorce v Barco za vsega 4mio€, ki pa jih Barca ni želela plačati v enkatnem znesku. Ko je bil Kroos pred SP na izhodnih vratih Bayerna in mu je bila želja Barca, so rekli, da ni igralec, ki bi se jim poklopil v sistem. Isco je v Malagi izjavil, da si želi enkrat prestopit v Barco pa so rekli, da je najvišja ponudba 16mio€ in je končal v Real (še lani, ko ni dobival minutaže in je hotel oditi iz Reala, je bila tista afera, ko je jedele čips v pakiranju FC Barcelona na nekem pikniku)

In to so danes igralci, ki so svetlobno leto pred Barcinimi vezisti.

Kako nesposobna je ta uprava lahko vidiš, ko je eno leto po tem, ko ni hotla dat 4mio€ za Asensia, plačala za Halilovića za 6,5mio€ s komentarjem, da je to oh in ah talent.
In teh flopov ima Barca ogromno. Kupovali igralce tipa Hleb, Mathieu, Song, Chygrynkiy, Keirrison,... Če pogledaš prihode igralcev po Van Gaalovi ''konolizaciji'' so bili dobri prestopi za Barco: Ronaldino,Eto'o, Henry, Abidal, Alves, Villa, Suarez, Alba, Neymar in mislim, da se tu konča.

Imam močne dvome, da bo Dembele upravičil svojo odškodnino. Če bi resno kazalo na preboj med najboljše igralce na svetu, bi ga verjetno že Bayern maznil, ki ima prakso izropat vso konkurenco v svoji ligi. Poleg tega, more sedaj BVB dati Rennesu 20% odškodnine, tako, da je zame največji zmagovalec Rennes, ki je na račun Dembeleja zaslužil 35mio€ za eno sezono, ki jo je prebil v prvi ekipi.
karnekdo
# 25.08.2017 ob 21:55
judoka Edino Hazard boljša varianta? Pa saj ostalih sploh pogledali niste, Di Maria je dva krat nogometaša, kar je Dembele trenutno, samo okrog enega je kup "hypa", okrog drugega pa nič. Seveda je Draxler potencialno slabša opcija, ga pa dobijo namesto za 140mil, za 50, lahko bi pogledali Insigneja, ki je tudi izjemen, lahko bi Mertensa, lahko bi se zagreli za Maneja, bi bil precej bolj poceni itd. Ampak se ne, ker se drugi klubi ne. Barca trenutno "skavta" na način, da pogledajo, kaj ostali veliki klubi v evropi želijo kupiti na mestu, kjer se hočejo okrepiti, pogledajo, okoli koga je največ "hypa" in potem ponudijo več od njih. Pa sam sem že nekajkrat rekel, Dembele je top talent, sam ga bi takoj imel v realu ampak nikoli za tako ceno. Pa ne mi o tem, da barca ne more dobiti dobrega igralca po dobri ceni, ker ima Neymarjev denar, vedno se da najti dobre deale, samo barca tega niti ne išče trenutno.
smeško 562
# 25.08.2017 ob 22:32
Ah, kupovanje na silo. Barcelona bi bolje storila, če bi eno leto počakala. Pa tudi za ceno rezultatov. To nima nobenga smisla. Dembele je sicer dober, ampak 100 milijonov? lool, mogoče glih pol od tega. Super posel za Borussio.
lopat12
# 25.08.2017 ob 19:51
Kar naenkrat se bo prestop Pogbaja smatral za poceni nalozbo za prihodnost. Se pa ne morem nacudit talentiranosti francoske reprezentance... po mojem mnenju primerljiva, ce ne celo boljsa kot tista iz svetovnega prvenstva 98...
marialorca
# 26.08.2017 ob 09:40
Vsekakor super posel za Borusio.Za Dembeleja so dali 15 mil.

Rennes je Dembeleja prodal za 15 milijonov evrov, po njegovem prestopu v Barcelono pa bo zaslužil še 25 milijonov evrov, s čimer bo Dembele s 40 milijoni evrov postal daleč najdražji igralec v zgodovini kluba.
dante123
# 26.08.2017 ob 08:14
Fuzbal bi bil na poti propada če bi odškodnine padale.
Doge
# 26.08.2017 ob 01:26
I don't want to live on this planet anymore.
primos
# 25.08.2017 ob 23:30
Toliko denarja za otroka, noben v Barci pa ne racena da je on lahko novi Baloteli
Tudi ce se bo razvijal kot se pricakuje se vsaj 2 leti ne bo res pravi nosilec igre, nekaj kar Barca nujno potrebuje zdaj takoj
judoka
# 25.08.2017 ob 20:41
@karnekdo

Izmed vseh igralcev ki si jih nastel je edino poškodovani Hazard (trenutno) boljsa varianta.
Draxler takoj za njim, ampak ga psg ne bi prodal. Di maria bo star 30, je nagnjen k poskodbam in niha v formi. Dati 50 mil+ za 30 letnika se mi zdi slabsi deal, kot 100 mil+ za 20 letnika z top 3 potencialom. Martial ni talent na takem nivoju, kot Dembele. Dyabala ne pase v barco, ker ni winger, temveč podoben igralec kot messi.
Ce je kdo gledal tekmo Francije proti Angliji, ve za kak talent gre. To da je slab podajalec je bucka. Ce se ne motim je bil drugi asistent bundeslige v prejsnji sezoni. Igra enakovredno z obema nogama, je hiter, atletski, odlicen dribler in ni padalec ala Neymar.

Cena je pa jasno...bolana.
fc11
# 25.08.2017 ob 19:08
dobro prisel je, vezna linija pa...
odzajcatč
# 25.08.2017 ob 19:06
...Domžalam ne bi prišel v poštev, ker je kramp....bo to kmalu videno, na sami zelenici....
Springbok
# 25.08.2017 ob 22:52
Trend vedno višjih odškodnin za prestop se še ni končal. Naslednje leto bo City odkartal 300 mio. za Messija. Leta 2020 pa bo kak šejk odkartal milijardo za kakega Kranerja, Mutivodića, Bebinha, Mkwameja ali Meierja.
veza
# 25.08.2017 ob 22:25
Ena lastovka ne prinese pomladi, en igralec ne more rešiti Barcelone, morali bodo drugače zastaviti, niso pravočasno začeli pomlajevati ekipe, sedaj močno zamujajo, sedaj hočejo narediti nekaj na silo, dvomim, da jim bo uspelo!
Ocelot
# 25.08.2017 ob 21:20
Jp, Barca je pod tem vodstvom krepko spala na lovorikah, iz La Masije so talenti začeli prej odhajati v tujino kot v prvo ekipo, okostje ekipe se je počasi začelo starati ...
Dembele je seveda dobra okrepitev, tudi naložba za prihodnost je pri 20. Strinjam se s tem, da bi morali kupovati mladce, če jih že iz La Masie ne dobivajo več. S temi odškodninami 100mio€+ jih bodo sedaj želeli nategovati vsi klubi.
jCoob
# 26.08.2017 ob 18:30
s (pre)dragim nakupom so rešili polovico problemov z ekipo za letos..
barca bi morala vzeti kuferček s tadrugih 100 mio in it v chealsea v shoping :) - costa bi moral bit poceni, pa zraven azpilicueta..
potem pa zamenjat sistem za 3-2-3-2: spredaj suarez in costa, za njima messi inesta in dembele, potem rakitić in busquets, trije v zadnji liniji alba umtiti in azpilicueta..

drugo leto, če želijo, pa naj še mesija prodajo za dvojno neymar ceno in pripeljejo grizmana, dibalo in coutinota.. kr naenkrat bojo imel ekipo za CL za naslednjih 5-7-10 let
5jerry6
# 26.08.2017 ob 17:53
@Kai nimaš pojma kaj je Draxler zato ne piše :) Star je 23 let pa že celotna igra Nemčije poteka na njem . Pa ne mislim generalke SP-ja. Mogoče v PSGju ki ga gledaš 1x na leto.. haha amater
Kai
# 26.08.2017 ob 17:37
@hellraiser, Draxler ni playmaker. Draxler je bolj winger.
Btw-Arsenal je baje danes Realu poslal namero, da placa Asensiovo odkupno klavzulo, Marcu pa ponujajo prvo postavo. V Realu mu ob zdravem Baleu tega ne obljubjajo. Me zanima kaj se bo izcimilo iz tega.
fc11
# 26.08.2017 ob 15:45
Yerry Mina pride januarja
markomb
# 26.08.2017 ob 14:54
A mi zna kdo povedat, a je tisti Kolumbijec Yerry Mina že prestopil v Barco ali še vedno čakajo? Namreč vsi so govorili o tem, a ni nobene uradne potrditve.
hellraiser
# 26.08.2017 ob 14:31
barca bi bolj potrebovala igralca v zvezni liniji-DRAXLER-VERATTI-
messi-suarez-potrebujeta podaje za gol!!
Kai
# 26.08.2017 ob 14:15
@karnekdo, ne mislit, da Isco ne bi menjal kluba. Igralcev na najvišjem nivoju, ki ljubijo nek klub preko racionalnih meja, je pičlo malo. Igralcev, kot so bili Maldini, Gerrard, Totti, Giggs, Del Piero, Guti, Xavi, Puyol, Cassilas, Raul, ... danes skorajda ni več. In en Isco lahko sedaj trdi, da mu po žilah teče nova Realova kri, ko pa bo dva meseca spet prihajal s klopi v igro pa se bo videla njegova ljubezen do Reala. Pa da ne boš sedaj mislil, da govorim samo za njega. Teh igralcev je ogromno po vseh klubih po Evropi. Oni enostavno želijo milijone, igrat v prvi postavi in skandiranje navijačev. Ko kaj od tega zmanjka, se pokaže interes kakšnega velike kluba pa se jim obrne v glavi(in srcu). Najbolj so mi smešni igralci, ki pridejo v klub, po eni sezoni pri zadetkih poljubljajo grb, dve sezoni kasneje pa so že drugje.

@Springbok, City naslednjo sezono ne bi potreboval nič odkartati, ker Messiju 30.6.2018 poteče pogodba(ni še podaljšal). Če se Messi odloči, lahko že januarja po Bosmanovem pravilu podpiše za drug klub.
anjago2
# 25.08.2017 ob 23:47
ko bo balon počil.... barca pa real z miljardo pufa bota prva letela v peto špansko ligo..... in prav bi bilo
a-dee-jay
# 25.08.2017 ob 23:21
Točno tako se je zgodilo, kot sem napovedal, da se bo. Poglejte moj komentar v spodnji novici na prvi strani.
http://www.rtvslo.si/sport/nogomet/watzk
e-moznost-prestopa-dembeleja-v-barcelono-manj-kot-50-odstotna/430557

Takrat se je govorilo o tem, da Borussija ne bo dala tega igralca pod 150 milijonov in da so možnosti za prestop manj kot 50%. Jaz pa sem rekel, da so možnosti 100% in da bodo za igralca plačali približno 100 milijonov.
judoka
# 25.08.2017 ob 23:20
@karnekdo

"ste" lahko spustis v bodoce, ker se ne identificiram z bilo katerim klubom. To da je vodstvo Barce porazno ni nobena skrivnost. Posledica njihovega dela je trenutna situacija v kateri so se znasli.
Od vseh nastetih alternativ Dembeleju, je edino Di Maria tisti, ki bi ga verjetno dobili za konkretno manjsi znesek, ampak se vedno okrog 50 mil. Glede na to v kaksnih odnosih so z PSG dvomim da bi jim ga prodali. Ce bi bili strici v vodstvu Barce pragmaticni, bi ga (ali Draxlerja) dodali v deal, ko je bilo jasno, da bo Neymar prestopil. PSG bi prisparal na davkih oni pa bi dobili dobro menjavo.
Vse ostale alternative bi v zdajsnji situaciji, stale okrog 100 mil(+-20). Jasno, da potem izberejo tistega z najvecjim potencialom, ki naj bi bil poleg tega se njihov "navijac". Bayern ga niti ni imel prilike "maznit", ker je v Nemciji odigral tocno 1 sezono in ker oni (pametno) ne placujejo bolanih zneskov za igralce.
fc11
# 25.08.2017 ob 23:00
Ja poleg Dembelea bi moral/i priti se Seri, Insigne, Eriksen,da bi dobili svezino v zvezni vrsti
vrtnar_1
# 25.08.2017 ob 21:21
No Barca je izgledala trenutno res slabo, priznam, da tega Dembereja ne poznam a, če ima tako ceno in če ga tako hvalijo potem bo že dober igralec. Upam, da se s cajtom pokaže, da je to za Barcelono dobra naložba in ne kot neki Gomes, ki igra 90.min., da mu uspe ena do dve natančni podaji, njegovi streli so pa itak slabši kot od vsakega branilca.
brehme
# 25.08.2017 ob 20:39
@lopat12, trenutna Francija niti slučajno ni enaka generaciji , Zidane, Lizarazu, Thuram, desaily, Henry...
Se pa odlično prodajajo. Dembele je odličen, Borussia je s to prodajo najbež uzgubila možnosti za LP, Barca veliko pridobila. Je boljši od Coutinha pomoje.
Ni mi všeč, kako izsiljujejo tile nogometaši, že tako odlično plačan, a bi še več in to takoj.
jackoneill
# 25.08.2017 ob 18:53
dejstvo je, da je boljsi od deulofeuja ampak dembele je trenutno dalec dalec od ravni coutinha, di marie, mbappeja. je sicer izjemno hiter in tehnicno podkovan z odlicno vizijo igre, ampak podaje so rak rana njegove igre, kar v barceloni nikoli ni bilo dobro sprejeto.
brehme
# 26.08.2017 ob 16:00
@fc..lažje je zabijati v Nemčiji??? tiste angleške luknje ki stojijo v golih, se pa res komot premaga. Poglej URADEN UEFA koeficint moči lig.
Dembele je v dresu Borussie že premagal Real, pa ni samo zaradi tega boljši od coutinha.
Špansko nogometno prvenstvo
link
Real opravil s Sevillo, Barca zmagala v Villarrealu
65
10. december 2017 ob 22:37 Nogometaši madridskega Reala so v derbiju 15. kroga španskega prvenstva, ki pa to pravzaprav ni bil, kar s 5:0 razbili Sevillo. Barcelona je v gosteh ugnala Villarreal (0:2).
Več novic ...
Kazalo