Šport

Poudarki

  • Sevilla z 2:1 slavila na Old Traffordu in izločila Manchester United
  • Med 74. in 78. minuto dvakrat zadel Ben Yedder
  • Prva tekma se je končala z 0:0
Stolček Joseja Mourinha v Manchestru je vse bolj vroč. Foto: Reuters
Tolažilni gol za Manchester je v 84. minuti dosegel Romelu Lukaku. Foto: Reuters

Dodaj v

Mourinho: Izpad ni nič novega za Manchester United

Odmevi po slavju Seville na Old Traffordu
14. marec 2018 ob 09:44
Manchester - MMC RTV SLO

Ogorčenje in bes prevevata navijače Manchester Uniteda po še eni slabi predstavi njihovih ljubljencev, ki jih je v osmini finala Lige prvakov izločila Sevilla. Vsi s prstom kažejo na Joseja Mourinha.

Prav vsi, od strokovnjakov do legend in privržencev kluba, so si enotni, da je trener Manchestra zgrešil tako s postavo kot taktično postavitvijo. Namesto da bi se posul s pepelom, je Mourinho še prilil olje na ogenj z izjavo na novinarski konferenci po tekmi. "Na tem stolu sem sedel že dvakrat v Ligi prvakov, ko sem na Old Traffordu izločil Manchester United. S Portom (2004) in Real Madridom (2013). Torej to za ta klub ni nič novega," je povedal Mourinho.

Sevilli uspelo, kar ni nobenemu klubu v zadnjih 7 letih
Strahopetna igra rdečih vragov se je s prve tekme, ki se je končala z 0:0, na nejevero privržencev Manchestra preselila tudi na Old Trafford. Sevilla je proti vratom Manchestra sprožila 21 strelov, kar ni uspelo nobeni gostujoči ekipi v gledališču sanj v zadnjih sedmih letih v vseh tekmovanjih. O zasluženem napredovanju Špancev priča podatek, da je Sevilla na obeh tekmah proti golu Angležev sprožila 45 strelov, od tega 13 v okvir vrat. Manchester je imel 22 strelov, od tega le štiri v okvir gola.

"Naša predstava ni bila slaba"
"Menim, da naša predstava ni bila slaba. Način, kako smo začeli tekmo, je bil res dober in pozitiven. Sevilla ima dobro ekipo. Znajo skriti žogo in imajo igralce v zvezni vrsti, ki so v tem odlični. To jim je večino časa tudi uspevalo. Vedel sem, da bo prvi gol zelo pomemben ne samo zaradi izida prve tekme, ampak tudi poteka v nadaljevanju," je povedal Mourinho.

Manchester je z dvema zadetkoma v štirih minutah pokopal rezervist Wissam Ben Yedder, ki je v igro vstopil le 87 sekund prej. "Včasih imam jaz srečno roko pri menjavah, včasih drugi trener. To je bila dobra in srečna poteza Vincenza, ki je v igro poslal Ben Yedderja. Ko so dali prvi gol, se je igra popolnoma spremenila."

Ferdinand: Kot da bi tujce nametali skupaj
"Grozljivo," je tekmo komentirala legenda kluba Rio Ferdinand in dodal: "Tega nisem pričakoval, še posebej po dobrem rezultatu proti Liverpoolu za konec tedna. Mislil sem, da jih bo to spodbudilo, a na igrišču so delovali kot tujci, ki so jih nametali skupaj."

Veliko denarja, malo muzike
Manchester United, ki ima v angleškem prvenstvu le še teoretične možnosti za naslov, bo priložnost za edino lovoriko v tej sezoni iskal v angleškem pokalu. Že zdaj pa lahko rečemo, da tranzicija kluba po odhodu Alexa Fergusona leta 2013 ni uspela. Od takrat so v klubu za okrepitve porabili skoraj 800 milijonov evrov in se le enkrat uvrstili v četrtfinale Lige prvakov. V tem času so ostali brez lovorike v angleškem prvenstvu, največji uspeh pa so dosegli z osvojitvijo Evropske lige.

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
celjan2
# 14.03.2018 ob 09:46
Ko Mourinho izgubi nogomet zmaga!
friks
# 14.03.2018 ob 09:48
Ja, Jože, tole včeraj je bilo pa sramota.

Če je to popolnoma drugačen obraz, ki ga je napovedoval pred dnevi, je bolje, da dobi kotalke.

Sicer gre pa za trenerja, ki je največkrat kritiziral bunker nasprotnika, čeprav ga sam igra redno.
mustafa
# 14.03.2018 ob 10:00
Znajo skriti žogo in imajo igralce v zvezni vrsti, ki so v tem odlični.
Kot bi poslušal Katanca, oni imajo igrače.
zenga
# 14.03.2018 ob 09:56
pa so se norca delal iz Moyesa, pa jih je z lahkoto pripeljal v četrtfinale
KiNgKoNg
# 14.03.2018 ob 09:58
S takšno izjavo očitno hoče doseči, da bi ga odpustili, da bi spet pobral odškodnino in spokal v Pariz.
Nikolaj
# 14.03.2018 ob 09:57
Liga prvakov je nezanimiva in tudi zelo nekvalitetna, saj je angleška liga svetlobna leta pred Ligo prvakov.
Poraz s Sevillo (ki je levi klub s slabimi igralci) je nepomemben, pomembne so tekme v angleški ligi, že to soboto igramo zelo pomembno tekmo v angleški ligi.

Murinho je tudi najboljši trener na svetu; je tudi najlepši.

Opomba: tako ne razmišljam jaz, tako razmišlja Mourinho.
zugec
# 14.03.2018 ob 10:03
Neverjetno predrzna izjava, s katero je osmešil ta zgodovinsko gledan velik klub. Pa gre za njegovega trenerja.
mustafa
# 14.03.2018 ob 09:57
Joooj Joža, kera bolna izjava.
Počasi te bodo pospremili z belimi robčki
sportivko
# 14.03.2018 ob 09:54
Manchester igra podobno kot Maribor - brez ideje v napadu.
mihamiha23
# 14.03.2018 ob 09:49
Vazno da je on zadovoljen in nikoli nic kriv. Navijacem in svetovni javnosti pa nic jasno
Alex
# 14.03.2018 ob 09:59
No, tudi Murijeve izjave niso nič novega :D
eh, Sevilla v MB komaj iztrži remi, na OT pa nabije MU :\
to samo potrjuje dejstvo, da je bila sobotna zmaga MU bolj rezultat spleta okoliščin in trenutnega navdiha posameznika (Rashford), kot pa dobre igre MU, je pa res, da tudi Liverpool v soboto ni bil pravi
alessandro10
# 14.03.2018 ob 10:06
Nogomet gre naprej, Mourinho pa fura igro, ki je uspevala 10 let nazaj. Pa še to komaj. "Za United to ni nič novega" - ne morem verjet, da si upa kaj takega izustit. Pa navijam za Juventus. Upam, da ga odpustijo, ker je še meni slabo, ko vidim kako tekmo Uniteda.
carlos_carlos
# 14.03.2018 ob 09:58
Jose. Res trenerski mag. Za dobrim konjem se kadi. On je samo konj ;).

Ima res lovorik še in još, ampak z igro v njegovih klubih ni nikoli prepričal. Vsaj ko je šel iz Porta ne.
Nekaj mu je uspevalo s Chelseajem v prvem mandatu, vsaj kar se zanimivosti in atraktivnosti tiče.Potem pa mnogo manj. Če vzamemo v obzir kader, ki ga je imel na voljo, so bile igre njegovih klubov res slabe. Guardiola na drugi strani je v nogometu naredil revolucijo. V Španiji in tudi nekateri drugi klubi igrajo vsaj občasno na posest, kombinatoriko, napadalno...
Sujo
# 14.03.2018 ob 10:34
20 let navijam za rdeče vrage. 20 let. In ne Moyes ne Van Gaal mi nista vzela tega veselja. Včeraj mi ga Jose je. S tole izjavo je pa stvar zaključil. Dokler ne spoka, tekem ne gledam več. Nikol ne bom nehal navijat za United, ampak gledat pa tega enostavno ne gre več.
Churchill W.
# 14.03.2018 ob 10:49
@jacknicholson
Sanchez je tudi stalno hodil po žogo v obrambo, ker drugače jo itak niso znali spraviti čez sredino.

Ravno zato sem se obregnil vanj.
Človek kupi (no, zamenja in zato dobi zastonj) napadalca, ki pa zaradi načina igre, ki jo goji Joža to ni! Da dobi žogo mora ponjo na lastno polovico. Kaj ti bo tak napadalec? Raje bi kupil nekaj konkretnega v vezni vrsti, da bi filali Lukakuja. Tako pa ima napadalca, ki mora za protinapad (način igre Joževih ekip od Interja naprej) predriblati pol nasprotnikove obrambe!
Rashford, ki je blestel na tekmi z Liverpoolom - na levi strani! - je bil na račun napadalca Sancheza postavljen na včerajšnji tekmi na desno stran. Ga je kdo opazil? Razen ene podaje v kazenski prostor, kjer pa ni bilo nobenega napadalca ga ni bilo videti.
Young, 32 letni in izkušeni branilec je dva dni nazaj v enem intervjuju povedal, da še vedno ne ve kje je njegova najboljša pozicija. Da je sam raje na boku, sedaj pa je CB.
Kaj ti to pove o igralcu in kaj o trenerju?
Tip je blefer, ki uspeva zaradi provokativnih izjav in občasne sreče ko se mu poklopi vse!
Da pa bi bil trener pa mu manjka poguma in taktike, ter tistega kar je najpomembnejše v ekipnih športih - iz igralca iztisniti njegov najboljši potencial. Tako pa morajo igralci na račun svojega potenciala zadovoljevati njegov ego in pomanjkanje taktike ter poguma, ko je potreben!

ManU nima slabih posameznikov, nima slabe ekipe ima pa slabega trenerja!
Čeprav nisem bil nikoli njihov navijač, pa mi je vseeno žal da si "veliki" klubi na tak način razprodajajo ugled: Eno je izgubiti, drugo pa je na kakšen način.
rdečinavijač
# 14.03.2018 ob 10:46
Mourinho: Izpad ni nič novega za Manchester United

Trener, ki izjavi kaj atkega o klubu, ki ga trenira, bi mu lastnik čez pol ure moral "dati knjižico". Ne glede na odškodnino.
prlek
# 14.03.2018 ob 10:36
Mourinho je sigurno skriti oboževalec Milaniča.
jacknicholson
# 14.03.2018 ob 10:17
Ne vem no, zapravil skoraj toliko kakor City in nato govori, da ta ekipa žal ni dovolj dobra za osvojitev lige prvakov. Pa saj jo je on sestavil!?!
Včeraj je bil on krivec za poraz, pa če mu je to všeč ali ne. Sevillia je odlična ekipa, a Unitedovih 180min čakanja na podaljške in potencialne penale se ne more obrestovati.
davide
# 14.03.2018 ob 10:05
Nič hudega, drugo leto bo nova priložnost. Zgubiti proti takemu gigantu kot je Sevilla ni nobena sramota. Morda bo naslednjič žreb bolj ugoden in dobiš kakšen Bešiktaš...
el CARTEL
# 14.03.2018 ob 10:35
S Portom (2004) in Real Madridom (2013). Torej to za ta klub ni nič novega

haha pa ne moreš trollati klub če pa si njihov manager.

united igra defenzivno in bedno, kot vsi josejevi klubi z mogoče izjemo reala, pogojno.
Arsenal_fan1
# 14.03.2018 ob 10:00
Juri Muri v Afriki...za pravljice govorit je se dober.
BlackCatXing
# 14.03.2018 ob 10:10
"Na tem stolu sem sedel že dvakrat v Ligi prvakov, ko sem na Old Traffordu izločil Manchester United. S Portom (2004) in Real Madridom (2013). Torej to za ta klub ni nič novega,"

V tej izjavi se kaže vse kaj drugega kot veličina Mourinha.

Ko se je vsedel na klop ManU, se je vsedel kot najboljši (vsaj po njegovem mnenju) trener in je prišel v najboljši klub. Če je kot najboljši trener ManU premagoval z drugimi ekipami, ki niso bile najboljše ampak je iz njih stisnil maximum, potem bi v najboljšem klubu kot najboljši trener moral zmagovati kot za šalo in ne izpadati proti "malčku" iz Španije, ki se bori ali bo drugo leto ne v LP ampak vsaj v LE!
Nikolaj
# 14.03.2018 ob 10:04
IZJAVA Mourinha dne 12.03.2018

Mourinho brez dlake na jeziku: De Boer nima kaj govoriti, saj je najslabši trener v zgodovini angleške lige

Joj, joj, ah in uh.
Najslabši trener v zgodovini angleške lige je Mourinho.
Iz kvalitetne ekipe Chelsea je naredil drugoligaško ekipo,
iz najdražje ekipe Manch. United pa je nastala ekipa, ki je po kvaliteti slabša od Ankarana.

Ima pa Mourinho v načrtu kupiti Neymarja; 900 milijonov EUR ne predstavlja problema.
japplek
# 14.03.2018 ob 10:47
Jst bi ga odpustu sam zaradi izjave....
prlek
# 14.03.2018 ob 12:51
"Na tem stolu sem sedel že dvakrat v Ligi prvakov, ko sem na Old Traffordu izločil Manchester United. S Portom (2004) in Real Madridom (2013)."

Pozabil je dodati, da je ManU izločil kar sam tudi leta 2018.
Nikec3
# 14.03.2018 ob 12:40
"Na tem stolu sem sedel že dvakrat v Ligi prvakov, ko sem na Old Traffordu izločil Manchester United. S Portom (2004) in Real Madridom (2013). Torej to za ta klub ni nič novega," je povedal Mourinho.

Bedak. In to navijači Uniteda prenašajo?
Heisenberg
# 14.03.2018 ob 12:29
Kakšna izjava, temu se je res utrgalo. Adijo Mourinho, pa čim prej.
Churchill W.
# 14.03.2018 ob 10:27
Vedel sem, da bo prvi gol zelo pomemben ne samo zaradi izida prve tekme, ampak tudi poteka v nadaljevanju,"

Eh Joža, to ve vsak ki ni the Special One! Kot tudi ve vsak, da prvi gol pride z napadom in igralci pred nasprotnikovimi vrati, ne pa z granitno (ki to ni!) obrambo pred lastnim kazenskim prostorom.
In zakaj nisi izdelal taktike, ki omogoča prvi gol???

Aja, Sevilla ima igralce, ki znajo držati žogo, ki streljajo proti golu in če streljajo se jim lahko celo userje. Po 45 strelih na dveh tekmah se jim 2x celo je!

Blefer!
Churchill W.
# 14.03.2018 ob 10:22
@jacknicholson
Unitedovih 180min čakanja na podaljške in potencialne penale se ne more obrestovati.

Bi se, če bi lahko tako kot Pep kupoval branilce za 60+ miljonov. Tako pa je s strani kluba prikrajšan za finančna sredstva in mora kupovati napadalce in veziste, ker nima ekipe, in mu za obrambo zmanjka denarja.

sarkazem off!

p.s. je kdo videl Sancheza teh 180 min?
rdečinavijač
# 14.03.2018 ob 10:58
In kako zej primerjati recimo Oblaka in De Geo, ko dobi slednji 5x več strelov v okvir vrat. Me prav zanima kako bi branil Oblak v ManU ko bi imel pres sabo tako luknjičasto obrambo. Za Atletico pa vemo da ima eno najboljših obramb na svetu.
pinkfranc
# 14.03.2018 ob 10:47
pa je še kaj pravice v fusbalu
ko se pač taka preračunljivost ne izide

Sevilla je igrala nogomet in zasluženo napredovala v naslednji krog
prlek
# 14.03.2018 ob 10:47
Ob ustoličenu Mourinja za trenerja/managerja sem po nekje 35 letih "zamrznil" svoj status navijača ManU. To je bil zame hujši udarec, kot če bi ManU izpadel iz premiershipa.
Pa tudi če bo ManU pod Murijem postal prvak Anglije, evropski prvak in svetovni prvak, se to ne bo spremenilo.
Mi je težko pri srcu, ampak z Murijem so mi uničili enega izmed otroških idolov.
friks
# 14.03.2018 ob 11:04
14 let se že hvali s tem dosežkom v Portu, medtem ko mu ni uspelo s klubi kot so Chelsea, Real in Manchester United.

Ne vem, zakaj potem sili v velike klube.
japplek
# 14.03.2018 ob 10:56
Najbolj smešne so izjave v stilu ‘United je bil nekoč velik klub’....pa United bo velik klub za vedno....kaj vam ni jasno. Če pa zadnjih pet let niso osvojil prvenstva, pa to še nič ne pomeni. Eni ga niso že več kot 20 let, pa so še vedno veliki klubi, neglede na to. Zgodovina in lovorike pač dajo svoje. Se pa strinjam, da je včerajšnja predstava razprodaja ugleda, kakršnega si United nebi smel privoščiti...in prvi je za to odgovoren trener. Da o izjavi pa tekmi sploh ne govorim.
F_Underwood
# 14.03.2018 ob 10:44
Precenjen ta Mourinho... The special one, haha ja sigurno :D
pinkfranc
# 14.03.2018 ob 10:40
ha ... kako se mu vse vrača!
jacknicholson
# 14.03.2018 ob 10:20
Sicer pa ni prvič odkar je trener, da je osramotil klub s takšnimi in drugačnimi izjavami. Še pred novim letom se je spravil v dvoboj z lastnimi navijači.
Drugače se pa strinjam z nekaterimi, Mou še zdaleč ni tako slab trener kakor nekateri želijo tu prikazati, United je drugi na lestvici, a mislim, da bi se navijači Uniteda odpovedali drugemu mestu, če bi to pomenilo, da bi igrali napadalen nogomet.
BlackCatXing
# 14.03.2018 ob 10:14
Vprašanje za navijače ManU:

ManU je velik klub, z mnogo trofejami, z mnogimi legendami ki jih je ali proizvedel sam ali pa povzdignil...
Si res predstavljate, da bi bil ManU (tudi če nebi bilo tega izpada) lahko spet velik klub z Mourinhom na čelu? Lovorike vam je prinesel, če ostane bo sigurno še kakšno.
Ampak igra!!! Si res želite da vaš klub osvaja lovorike s takim načinom igre kot jo goji Mourinho?
Sosedje vam kažejo kako se lahko zmaguje z napadalno igro; nekaj kar je vaš klub počel leta in leta.
Smejc71
# 14.03.2018 ob 13:25
S tole izjavo naj kar spoka. Mislim bruka na kubik. Kaj ima veze kolikokrat je on sedel tam in s kom je premagal United. Takrat je bil to United, ki je grizel 90 minut in sodnikov dodatek in imel gledljivo igro in če je prišlo do poraza si lahko zaploskal za borbo. Pod njegovim vodstvom pa nič od nič in še ob zmagi ne moreš rečt to je pa to. Sem mislil, da bo proti Liverpoolu drugače a glej ga zlomka avto gol Baillyja in takoj tip cvika in klasični bunker. Lukaku, Pogba, Rashford, Martial, Mata, Lingard, Alexis pa še kdo bi se našel morajo igrat obrambno v napadu pa nimajo nobene svobode zato pa je tako kot je. Naj spoka kamor hoče in igra bunker kjer hoče...United rabi nekoga z moderno napadalno nogometno mentaliteto ne pa Mourinha s taktiko izpred 10-15 let, ki je bila takrat učinkovita danes pač ni več...
musician
# 14.03.2018 ob 11:08
FORZAA
Vsi tukaj gor kritizirate Murinjota in United. Ampak večina nevidi širše slike. Murinjo je zelo dober trener to je že dokazal v preteklosti, trenutno pa ni ravno uspešen. Na drugi strani vsi hvalite City. Raje prvo poglejte koliko je city zapravu za to ekipo in koliko united. Če bi lahko tudi Murinjo zapravljal 60+ miljonov za obrambne igralce bi njegova taktika uspela.
Ja kdo mu je pa kriv da jih ni kupil? Saj denar je mel zapravil pa ni nič manj kot Pep.
Haribo
# 14.03.2018 ob 10:37
Hahahahahahahaa legendarna izjava
kopibrejk
# 14.03.2018 ob 19:02
Genijalna poteza - spet odvrača pozornost od igralcev ... al kako gre že tista zlajnana mantra? ... Nogometna igra v vseh teh letih ni z njim pridobila čisto nič, počasi bo zrel za Kitajsko.
dule1968
# 14.03.2018 ob 15:13
Čist prevelik ego.Cajt ga je povozu je pa čist preveč samovšečen , da bi si to priznal in se kaj novega naučil.
Nikolaj
# 14.03.2018 ob 13:51
Mourinho je največji
blefer med trenerji.
Fleaa
# 14.03.2018 ob 13:19
ma glejte no, to ni nikakršna katastrofa.... še Mariboru občasno ne gre vse po načrtih....
SpicyWeiner
# 14.03.2018 ob 13:02
japplek
Sem pa prepričan, da bo sestavil zmagovalno ekipo za prihodnja leta, samo lovorike bo osvajal drugi trener, ker je sam idiot.


Tako nekako. Tretje leto se nezadržno bliža, in vsi vemo, kaj se ponavadi zgodi z Mourinhom po treh sezonah v klubu.
el CARTEL
# 14.03.2018 ob 11:30
realno united je bil "velik2 le dokler je največ zapravljal in kupoval vse kar zna brcnit žogo v angliji (ter par igralcev iz mladinskega pogona, ki so bili vrhunski).

united je bil PL monopolist nekaj časa. ko se je pojavila konkurenca je še nekaj brcal, pol pa je padel na današnjo raven
zarman
# 14.03.2018 ob 11:27
...in še en krat. Mourinho je jamstvo za slab in ne gledljiv nogomet. On ni trener za velike ekipe, to je preprosto že prevečkrat dokazal. ManU je meni zelo ljub klub in še posebej mi je težko, ko spremljam to "sramotno" igro.
siggi
# 14.03.2018 ob 11:25
Verjamem da bi fantje naredili večji razultat, če bi jim dal proste roke, kot pa to... Napad je v pedigreju Uniteda in je destvo, da ekipa ne bo nosila rezultatov, če jo bodo omejevali strokovnjaki kot je Mou.
zarman
# 14.03.2018 ob 11:24
...in neslavni način, na kakšnega je izpadla v mojih očeh ekipa z boljšim potencialom, če ne z enim najboljših potencialov izmed vseh ekip, lahko izpade samo in izključno samo pod taktirko Mourinha, "ubijalca" lepega, napadalnega in gledljivega nogometa. Včerajšnji poraz in izpad prištevam pod njegov greh!
Liga prvakov v nogometu
link
Četrtfinale LP: Juventus - Real, Liverpool - Manchester City
190
16. marec 2018 ob 13:12 Z žrebom četrtfinalnih parov Lige prvakov sta najzadovoljnejši vodilni ekipi španskega in nemškega prvenstva. Barcelona bo namreč gostila Romo, Bayern pa se bo pomeril s Sevillo.
Več novic ...
Kazalo