SP v rokometu 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.4 od 24 glasov Ocenite to novico!
Željko Babić
Željko Babić se poslavlja s položaja. Foto: EPA

Dodaj v

Babić, Balić in Metličić dobili nogo

Najverjetnejši kandidat za novega selektorja Lino Červar
31. januar 2017 ob 16:48
Zagreb - MMC RTV SLO

Vodstvo hrvaške rokometne zveze je prekinilo pogodbo s selektorjem moške reprezentance Željkom Babićem, njegovim pomočnikom Petrom Metličićem in koordinatorjem reprezentance Ivanom Balićem.

Za Babića in druščino je bil očitno usoden infarktni poraz za bronasto medaljo proti Sloveniji, čeprav predsednik hrvaške rokometne zveze Tomislav Grahovac pravi, da to ni vzrok.

Pomanjkanje ambicij eden izmed razlogov
"Razlog menjave ni poraz v polfinalu ali v boju za tretje mesto, ampak je problem način vodenja reprezentance. Hrvaška mora osvajati medalje. Vedno mora iti na zlato. Pomanjkanje ambicij je eden izmed razlogov za menjavo,"
je pojasnil Grahovac.

Bo na klopi spet Lino Červar?
Najresnejši kandidat za naslednika Babića je Lino Červar, ki je s hrvaško zlato generacijo dosegal največje uspehe. Vodstvo hrvaške rokometne zveze bo novega selektorja imenovalo v prihajajočih mesecih.

A. V.
Prijavi napako
Komentarji
jurica
# 31.01.2017 ob 16:54
No zdaj pa naj jih prevzame Tiselj...
Pa bomo lahko drugo leto videli kdo je boljši trener car Vujo ali Tone Tiselj :)
Lesinar
# 31.01.2017 ob 17:19
Razlog menjave ni poraz v polfinalu ali v boju za tretje mesto

Kje pa...da bi Zlajo zabil tisti penal in če se našim nebi utrgalo bi pa to sveto trojico slavili kot nacionalne heroje
urosh444
# 31.01.2017 ob 17:02
Ne spremljam rokometa ravno vsak dan, zato mi je njihova reprezentanca po imenih precej spremenjena glede na zlato generacijo in kolikor spremljam ti igralci niti niso člani samo vrhunskih klubov. Po imenih bi rekel, da je njihova reprezentanca nekje na nivoju naše, vendar razlika pri njih je, da zahtevajo medalje, pri nas pa je to skriti cilj. In če mene kdo vpraša so kar malo preambiciozni s to ekipo in bi morali biti s 4. mesto povsem zadovoljni. Res pa je, da jim je malo manjkalo do finala, nato pa ostali brez vsega. Vendar mislim, dan iti Červar ni čarovnik, ki bi z relativno povprečno ekipo kar osvajal naslove.
sivi gandalf
# 31.01.2017 ob 16:51
Hvala Sloveniji za pomoč! :)
kittel
# 31.01.2017 ob 16:58
Meni se še vedno smeji... :)
Belphegor
# 31.01.2017 ob 18:01
Kako zapres odprt sampanjec?
Vprasas Hrvate. ;)
mojcd
# 31.01.2017 ob 16:58
je s hrvaško zlato generacijo dosegel največje ekipe.

Ekipe????
drop dead
# 31.01.2017 ob 17:48
Razlog menjave ni poraz v polfinalu ali v boju za tretje mesto

HAHAHAHAHAH joj ti Hrvati.
montebuba
# 31.01.2017 ob 17:11
za Červarja je znano, da ni bil neki vrhunski taktik/trener ampak je z pravimi besedami in motivacijo znal iztisniti vse iz igralcev; plus jasno imel je izvrstno generacijo: Metličić, Lacković, Balić, Vori, Ćupić, Šola, Šprem, Đomba, Losert, Kopljar...
montebuba
# 31.01.2017 ob 16:55
Lino naj ostane v Makedoniji...pomoje bi bil vredu Balić, že kot igralec je nekoč velikokrat bil glavni v minutah odmora; Njegova legendarna: "Pi*ka vam mate*ina, igramo ko ku*rac...Ja prvo i svi ostali"
artoum
# 31.01.2017 ob 17:40
@sivi gandalf
Hvala Sloveniji za pomoč! :)

hahahahahah
ok , če si res Hrvat. Slovenci vedno radi pomagamo sosedu. ne boš verjel ,ampak je res.
Branimir II
# 31.01.2017 ob 17:19
za Červarja je znano, da ni bil neki vrhunski taktik/trener
---------------
Ne povsem tocno. Cervar je eno vreme v Evropski rukomet 'vrnil' ali v trend del 'dloboko obrano', 3-2.

Ljudje danas v casu 'igre brez golmana' pozabljaju kako je staticen (6-0 obramba) in pocasen rokomet (menjava 2/3 igralca napad-obramba, brez hitrih centrov) biu tam 2004./5. kadar je Cervar z Balicevo generacijo nadil boom. Osvojil Mundial, in onda vse pregazil za OI zlato naslednje leto.

Tezava Cervarja je v tem da je 'one trick pony'. Kada so vsi nardili protuodgovor za Hrvasko igro (dloboko obramba v kontra napade z hitrim krilim) ni imel vec plan B.

Cervar je eden od rokometnih trenerjev katerega se pogosto podcenjuje, in ceprav ni med najvecje je dal eden obol moderni rokometni igri. Vprasanje je samo, ce ima kaj ze vec dati in odgovor gotovo sigurno ne vec.
zabavljac
# 31.01.2017 ob 16:58
Js sem pa mnenja, da je to napaka hrvaske. Kljub temu, da so zgubil, so bli dominantni tako v polfinalu kot potem na tekmi z nami. Mel so sitem, ki je deloval in samo po spletu nakljucij, se jim je na koncu vse sesedl.
urosh444
# 31.01.2017 ob 17:20
Se jim pa ista zadeva ponavlja na vsakem turnirju. Rotirajo malo igralcev in potem jih zmanjka. Če ne prej, proti Francozom, ki so fizično itak iz drugega planeta. Današnji rokomet se igra 60 minut na polno gor in dol po igrišču. Rokomet kot ga igrajo naši in Norvežani je sedanjost in prihodnost in s 7-8 igralci v rotaciji ne moreš 14 dni skoraj vsak dan odigrati 60 minut vrhunsko. Če bi ški na tekmi za tretje mesto v podaljške, bi jih naši s tako igro na koncu napokali s 5 goli razlike. Tehnično znanje imajo, vendar vrhunski šport je danes tudi fizična igra na nivoju celo tekmo in še v podaljških, če je treba. Pa to ni praksa samo v rokometu, povsod je tako.
perice
# 31.01.2017 ob 20:58
En zadet penal pa bi bil odlicen trener. Tak je to. Zivljenje ni posteno, folk pa tud ne.
Branimir II
# 31.01.2017 ob 17:45
Ja no hahh...to potrjuje mojo tezo da ni bil vrhunski
--------------
Ja, vredu. Sm samo hotel nekaj mal v njegovo obrambo kr ga se pogosto oslika kot slabega trenerja, ceprav ni bas tako.

Kakorkoli ze, najverjetneje bo on ta zamena za Babica. Trenutna generacija ni na ravni Cavarjeve ali Baliceve, ampak je ena dobra mlada reprezentanca. Zna biti mocna na domacem Euru.

Na koncu koncev, vsak trener zmore koliko zmore odvisno od igralcev kaksne ima. A bi Vujo lahko do brona z svojo Crno Goro? A bi qrc zato je pobegnil prvo v Hrvasko potem ze v Slovenijo. Mozno do brona in polfinala z mlado talentirano kakovosno Slovenijo kateroj sm mal manjka da joj negdo na tim-out-u se mal zdere na njo da pride k sebi. Hja z CG tega genija nima da bi lahko.
mrzo123
# 31.01.2017 ob 19:28
Ta hrvaška rokometna zveza deluje tko kot, da bi jo vodili slovenski mmc kavčarji, ki se pritožujejo nad vsako malenkostjo.
Jaz seveda nisem izjema. #kavčar#za#vedno
Vseeno Babića ne bi odpustil. Ena 7m in bi bil srebrn. Potem bi bili pa vsi veseli.
montebuba
# 31.01.2017 ob 17:33
Tezava Cervarja je v tem da je 'one trick pony'. Kada so vsi nardili protuodgovor za Hrvasko igro (dloboko obramba v kontra napade z hitrim krilim) ni imel vec plan B.

Ja no hahh...to potrjuje mojo tezo da ni bil vrhunski..ne pravim da je bil slab daleč od tega...je pa veliko pripomogla nadarjena zlata generacija, ki je včasih imela potezo več in skoraj vedno našla rešitve na težave nasprotnikov.
brehme
# 31.01.2017 ob 19:39
@jurica, a se ti hecaš? Tiselj, bo s Hrvaško polom doživel, vse uspehe je imel na krilih sodnikov.
Babič sploh ni slabo vodil Hrvaške, na EP so do medalje prišli še po večjem preobratu (proti Polski) kot smo mi prišli do medalje.
Problem Hrvaške je, da so navajeni medalj, vsako leto ali je SP ali EP, vedno zraven...ampak imeli so zunanjo linijo Lacković-Balić-Metličič, na krilu Džimba, krožni Vori...in pred to generacijo, Čavar, Puc, Goluža, Jelčič...torej sama svetovna špica, sedaj pa tega ni.
Branimir II
# 31.01.2017 ob 19:24
kaj pa dvojec Červar - Goluža, a smatraš, da enega tujca ne boste vzeli, po drugi strani, ko se vrneta Kopljar in Slišković bo druga pesem...
Smatram tudi, da je vsega kriv (ne) srečen poraz proti Sloveniji, kaj meniš ti?
------------------------
Tezava dosedaj v HRS je bla ta da je to kot HNS mocvirje- tukaj je Gobac kot Mamic.

Tujca se ni vzelo po Goluzi zarad tega ker je Balic potegnil Gobca da nardi uslugu Metlicicu (kateri hoce trenersku karijeru in zacetek kot pomocni selektor Hrvaske je lep za CV in iskusnje) kr je po tem uvjetovalo da niti eden 'resen' selektor se ni mogel izbrati kr do bi si zelel da mu zveza kroji strokovni tim? Babic je tukaj biu dovol neresen tutlek-mutlek in kot taksen je biu izvoljen.

Zarad teh korupcijsko-interesnih/kvazi nepotistickih zadev dans so glave sle Babic-Metlicic-Balic trojcu. Tud Gobceva je trebala ampak on je serif. Njegova se neda.

Danes so povedali eno zelo biten 'detalj', namrec da nasledni selektor bo sam biral strokovni stab. To otpira, za razliko od prej, vrata tujcu/resnemu selektorju, ampak se ne bo zgodilo. Namrec Gobac, serif, hoce nekoga katerega lahko do dost velike mere kontrolira. 'tujca' tezko, ampak Cervarja ali Goluzu, lahko. Zarad tega bo eden ali oboji ponovno na klopi Hr. Presenecanja so mozna, ampak manj verjetna.

Vsega ni kriv poraz za tretje mesto proti Sloveniji, ampak je seveda veliki razlog, obziroma eden od velikih razlogov. Prvi je OI brez medalje. Vec je po tem Babic dal ostavko ampak je Balic potegnil veze. Drugi veliki razlog je neuvsesca igra (nemoc proti Spaniji na EP, nemoc proti Poljski na OI, nemoc proti Nemciji na tem SP). Tretji veliki razlog je ta SP brez medalje, kateremu je kumoval ta zgresena sedemetrovka proti Norveski in Slovenski comeback z bron.

Niti eden Hrvaski rokometni selektor ne bo prezivel dva vezana velika tekmovanja brez medalje. Vem, zvuci naduvano ampak Hr je reprezentanca katera je v 25 letih zbrala 13 velikih medalj in ze vec polfinal tako da je lestvica zelo visoko.
Nathalia_94
# 31.01.2017 ob 17:21
Če bo postal Červar selektor Hrvaške bo to še večji poraz kot ta v polfinalu s Slovenijo. Červar je takrat lahko bil svetovni prvak in osvajal medalje ker je imel sanjsko in super generacijo ki pa se ne rodi vsak dan. S temi igralci bo naredil samo eno povprečno reprezentanco, ki bo lahko samo upal da koga vsaj preseneti. Samo poglej si kako vodi Metalurg, še Tamše ga je zasenčil z celjsko ekipo v dveh tekmah. Červarja je že čas povozil pač moje mnenje.
tonccy
# 31.01.2017 ob 22:51
Sem si ogledal tekmo še na RTL-lu.
Kako je že rekel "strokovni" komentator Saračević pri visokem vodstvu Hrvatov: "Hvala bogu, da Vujović ni naš (Hrvaški) selektor". In kaj sta počela nevzgojena Đomba in Šprem v studiu. Ma za te paciente je Babić gospod.
Da bodo imeli težave sem zaslutil pri podcenjujočem smehu Duvnjaka pri +8.
Težka bo, kot za Pušnika v Splitu.
levkup
# 31.01.2017 ob 18:35
Kar se pa Linota tiče pa ja čas ga je povozil
in letos je Makedonsko reprezentanco vodil
milo rečeno slabo...
tedy123
# 31.01.2017 ob 17:18
...kako se počuti Horvat...
smoky77
# 01.02.2017 ob 06:08
Njihov problem...
veza
# 31.01.2017 ob 20:40
Branimir II
# 31.01.2017 ob 19:24

ja, imate (še) vedno ekipo za medaljo, to je realnost, posameznike, je pa stroka nekoliko zadaj, klubi niso nikjer, Zagreb bi moral biti med štiri v EU ali vsaj med osem, tako da bi resnično potrebovali enega od zunaj, kašnega Skandinavca ali Islandca, Vujo ne bo prišel, tudi ni več primeren po takem porazu, časa pa ni veliko, upam,da se drugo leto srečamo v finalu ali pa da se izognemo drug drugemu, vso srečo, sedaj jo boste imeli vi, mi smo svojo dozo sreče porabili sedaj v Franciji, bi rekel...
juk
# 31.01.2017 ob 17:43
Neumnost, naši so imeli veliko boljšo reprezentanco od Hrvatov, pa so le ti igrali izvrstno. Menjava je popolnoma nepotrebna, ampak Hrvati pač.
slovenc pa pol
# 01.02.2017 ob 05:08
Trener Ribnice je za večino hrvatov profesor z velikum P-jem
pezzinator16
# 01.02.2017 ob 00:13
Čeprav je mel te svoje religiozne fore je bil zlo uredu selektor, prav tako je mel dobre rezultate, če pogledaš kako nesposobno ekipo je mel ki je zatajila tako v četrfinalu OI, kot tudi na zadnih dveh tekmah v kočnicah SP-ja
Zlobni genij
# 31.01.2017 ob 20:22
Kako mora zdaj biti sele Horvatu, pa ne samo njemu, temvec tudi vsem ostalim, ki so ga javno podprli kljub dvema zelo hudima in bolecima porazoma. Verjetno jim ni ravno lahko, da so clani njihovega strokovnega staba ostali brez sluzbe zaradi njihove smole v polfinalu in utrujenosti v bitki za bron. Ampak kaj ces, pac je nasim fantom bilo usojeno, da so jim takorekoc iz rok vzeli bron, norveskim pa, da so se po ogorcenem boju okitili s srebrom.
vamis
# 31.01.2017 ob 20:42
@Branimir II,
kaj pa Serdarušić? On je dober trener.

Babić bi moral zamenjat igralce takoj, ko je vidu da so igralci čist preveč zmatrani in tega ni storil. Napaka! To je bla voda na mlin našim.
veza
# 31.01.2017 ob 18:57
Branimir II
# 31.01.2017 ob 17:45

kaj pa dvojec Červar - Goluža, a smatraš, da enega tujca ne boste vzeli, po drugi strani, ko se vrneta Kopljar in Slišković bo druga pesem...
Smatram tudi, da je vsega kriv (ne) srečen poraz proti Sloveniji, kaj meniš ti?
slovenc pa pol
# 31.01.2017 ob 17:16
Koga brigajo luzerji...
zigadr
# 01.02.2017 ob 11:41
Ko izpade Nemcija al pa Danska se ne govori pri njih o menjavi
Mi smo pač balkanci tle vedno mora bit nekdo kriv
pingo69
# 31.01.2017 ob 20:59
Kaj si nor še vedno jih boli. Ne morjo se sprijaznit, da smo jih ravno mi premagali, Raje bi vedeli, da bi jih recimo Madžarska, Nemčija ali bilo kdo drug samo nemoj da me Janez pobjedi, he, he.....
AM
# 01.02.2017 ob 15:59
"Babić, Balić in Metličić dobili nogo"

Pričakovano.
Shalabayzer
# 31.01.2017 ob 20:13
Me zanima če bi bili odstavljeni, če bi izpadli že v četrtfinalu proti Španiji.
Fs
# 31.01.2017 ob 19:58
Ob takih izjavah ter neprevzemanju odgovornosti, še prepozno.
veza
# 31.01.2017 ob 18:59
Belphegor
# 31.01.2017 ob 18:01

Kako zapres odprt sampanjec?
Vprasas Hrvate. ;)


dobra ta, ja, al ga spiješ al ga rukneš v TV!
levkup
# 31.01.2017 ob 18:33
Men je pa hecno ko nekateri poudarjate kao :
" joj te Hrvati", če se pa ne bi tako izšlo bi pa
pri nas Vujota nagnali : " joj te Slovenci "
Tako pač svet funkcionira tu, tam in povsod
ni treba biti žaljiv do nekega naroda potemtakem ?
roccat
# 31.01.2017 ob 17:05
uspehe*
Bobrock
# 02.02.2017 ob 09:11
levkup"
joj te Hrvati", če se pa ne bi tako izšlo bi pa
pri nas Vujota nagnali : "

Vprašanje če bi ga res ker za nas bi bilo tudi 4 mesto uspeh
več kot so nekateri pričakovali
Joško52
# 31.01.2017 ob 18:03
https://www.youtube.com/watch?v=5hPC5x2b
ggA
Janezski
# 31.01.2017 ob 22:18
jurica
No zdaj pa naj jih prevzame Tiselj...
Pa bomo lahko drugo leto videli kdo je boljši trener car Vujo ali Tone Tiselj :)


V tem je glavni problem, ko naivneži mislijo, da je selektor najbolj pomemben, en in edini zaslužen za uspeh, za poraz "carja" pa seveda rokometaši.

Volna in škarje, volna in škarje....
srbi top
# 31.01.2017 ob 16:56
bravo vec clankov o rokometu kot pa o australian opnu !!bravooooooooooo
Facebook

Za prikaz vsebine morate omogočiti vtičnike za družbena omrežja (Twitter, Facebook, Scribble, ...), ki uporabljajo piškotke za sledenje uporabnikov.

S pritiskom se strinjate z uporabo piškotkov!